Независимо дали сте в настроение за драма, тръпки или пръскане на магия, ние ще ви покрием. 🎬🍿
🧜♀️ Русалки: Потопете се в свят на драма и магически русалки! Може ли лятната любов да оцелее във вълните или някой ще размъти водите? Разберете в това очарователно приключение. 🌊💖
😱 Мълчанието е злото: Подгответе се за психологически трилър, който ще ви остави без думи. Когато се преминават граници, мълчанието е най-страшното оръжие. Готови ли сте да се изправите срещу страховете си? 🧠
🔥200% вълк: Присъединете се към Фреди Лупин в диво, анимационно приключение, където той трябва да спаси света от космически сблъсък след объркано желание! Очакват ви върколаци, лунни спрайтове и смях. 🌕🐺
Грабнете билетите си, вземете закуските си и нека направим този уикенд незабравим! 🎥✨
Снимките на дългоочаквания пети филм от поредицата “Заразно зло”, озаглавен “Resident Evil: Retribution”, започват на 16-ти октомври, тази година, а в главната роля на Алис отново ще се превъплъти актрисата Мила Йовович. Режисурата на фантастичния екшън вече е поверена на англичанина Пол У.С. Андерсън, който създаде първия и четвъртия филм от франчайза, а част от снимките ще протекат в Москва, където по думите на Мила Йовович ще се развива една от най-мащабните сцени в продукцията.В края на миналия месец бе оповестено, че актрисата Сиена Гилори също се е присъединила към актьорския състав на “Resident Evil: Retribution” – тя ще изпълни за трети път ролята на популярната сред феновете героиня Джил Валънтайн. Очакванията бяха, че персонажите на актьорите Уентуърт Милър, Али Лартър и Спенсър Лок (Крис Редфийлд, Клеър Редфийлд и Кей-Март), които бяха важна част от сюжетите на последните два филма, също ще се появят в петата част, но само преди няколко часа, на страницата си в Туитър, Мила Йовович заяви, че въпреки слуховете, тези трима герои няма да вземат участие в продукцията.Йовович разкри, че в сценария, Крис, Клеър и Кей-Март са отвлечени от корпорацията “Амбрела” и може да се завърнат в някои от следващите филми от поредицата, но със сигурност няма да бъдат част от “Resident Evil: Retribution”. За сметка на това, ролята на Сиена Гилори ще е значително по-голяма, а според Мила Йовович, една от централните екшън-сцени в лентата ще бъде “епична битка” между героинята й Алис и Джил Валънтайн.Друг герой, който ще се завърне със сигурност е злодея от предишния филм “Заразно зло: Живот след смъртта”, Албърт Уескър, в чиято роля ще се превъплъти отново актьора Шон Робъртс (“Острие на мрака”).Заедно с информацията относно героите, Мила Йовович заяви, че в “Resident Evil: Retribution” ще се появи и контролиращия съзнанието паразит “Las Plagas”, познат на почитателите от четвъртата видеоигра “Заразно зло”. Актрисата също така не крие вълнението си и от предстоящата голяма екшън-сцена в Москва:“Това, която ще заснемем на Червения площад ще бъде най-сложната сцена с преследване която Пол (режисьора) някога е измислял. Ще бъде епическо! Пол все още не е сигурен как ще успеем да заснемем тази сцена. Всичко е наистина сложно. Филмът ни ще бъде и първия в който ще има преследване с Ролс-Ройси. И въпреки, че ще бъдат обстрелвани, тези коли няма да спрат. Просто защото са страхотни.”За момента, по-подробни детайли относно сюжета на “Resident Evil: Retribution” не се разкриват, и единственото, което бе потвърдено е, че действието на лентата ще се развива в Русия, Канада и Япония. Освен главната героиня Алис, Джил Валънтайн и Албърт Уескър, в продукцията ще се появят още Бари Бъртън (член на бойния екип S.T.A.R.S.), Лион Скот Кенеди, който е бивш полицейски служител от управлението в Ракуун Сити и настоящ правителствен агент, и Ада Уонг, която е шпионин от секретната групировка “Организацията”.Отново на страницата си в Туитър, Мила Йовович сподели, че се надява да има и шести филм от поредицата в който да се завърнат всички оцелели герои от предишните части, които по една или друга причина няма да участват в “Resident Evil: Retribution”.Сценарият на предстоящия фантастичния екшън е дело на режисьора Пол У.С. Андерсън, а продуценти ще бъдат Джеръми Болт (“Тъмнината”) и Дон Кармоди (“Корупция”). В следващите дни се очаква да бъдат обявени и имената на останалите актьори, които ще партнират на Мила Йовович.“Resident Evil: Retribution” ще бъде заснет с триизмерни камери, а световната му премиера е насрочена за 14-ти септември, следващата година. ... още »
Култовият сериал на bTV „Стъклен дом” се завръща тази есен с нови епизоди под надслов „Наказанието”. Един от героите ще загине, но дали това ще бъде Камен (Калин Врачански), Чарли (Асен Блатечки) или някой друг от основните персонажи, предстои да стане ясно в предстоящите серии тази есен ексклузивно по bTV. В „Стъклен дом: Наказанието” всеки от героите ще понесе последствията за изкушенията си и ще търси възмездие. Битката за справедливост ще се води на всички фронтове, много от сцените на сериала са заснети в съда. Зрителите ще разберат и дали Албена (Диляна Попова) ще успее да се измъкне безнаказано, след като изправи пред смъртна опасност сестра си Боряна (Елена Петрова) и прободе с нож Чарли.Актьорът, участвал в много холивудски продукции – Башар Рахал, ще се появи като нов мистериозен персонаж – Стефан Шакалиев - Шаки. Той ще се намеси драматично в живота на семейство Касабови. Историята около него ще се разплита бавно и ще е свързана с криминалната линия на „Стъклен дом: Наказанието”. Сценаристите подготвят и нова мистерия, около която зрителите ще станат свидетели на много изпълнени с напрежение екшън сцени. ... още »
Биографичен филм за директора ва ФБР Дж. Едгар Хувър, който се фокусира върху неговия скандален личен живот. Хувър е гей, който в свободното си време ходи облечен в женски дрехи. В ролята на Хувър се превъплъщава Леонардо ди Каприо, който за първи път работи с Клинт Истууд.Гледай трейлъра » Сценарист на филма е Дъстин Ланс Блек, който спечели „Оскар” за сценария на „Милк”, в който Шон Пен се превъплъти в друга гей икона – защитника на правата на хомосексуалните Харви Милк. ... още »
Джеймс Франко ще е режисьор на филм по романа на писателя Кормак Маккарти "Децата на бог" ("Child of God"), съобщи Empire. Книгата на Кормак Маккарти е публикувана през 1973 г.Събитията в романа се развиват в щата Тенеси. Главният герой Лесли Балърд, убиец и некрофил, решава да се изолира от обществото и се преселва в пещера. В книгата се засягат теми като сексуалните извращения, расизма и насилието.Франко веднъж вече се опита да екранизира произведението на Маккарти "Кървав меридиан" (Blood Meridian"), но въпреки че бе заснел 20 минути от филма, проектът бе спрян.Кормак Маккарти е носител на редица престижни литературни отличия, сред които наградата "Пулицър" за романа "Пътят", отпечатан през 2006 г. През 2009 г. книгата бе екранизирана. По произведение на Маккарти е направена и лентата "Няма място за старите кучета". ... още »
от Янко ТерзиевКапитал LightХубавите приказки са и малко страшни, защото с тях подготвяме децата си за реалния свят. Хубавите приказки са човешкият копнеж по справедлива развръзка и щастлив край, докато животът по условие предлага обратното. През 1816 г. Ернст Теодор Амадеус Хофман написал хубавата приказка "Лешникотрошачката и Мишият крал", в която имало няколко страшни неща и злото оцелявало до края. През 1844 г. Дюма–баща направил адаптация, в която страшностите били смекчени и злото падало в първата битка. През 1892 г. Чайковски взел варианта на Дюма за либрето на балета "Лешникотрошачката", в който оставил едни от най-хубавите си мелодии. През 2007 г. класикът на съветското кино ("Сибириада"), с емигрантски опит в Холивуд ("Влакът беглец", "Любовниците на Мария", "Хоумър и Еди"), представил в Кан идеята си за екранизиране на старата приказка на Е.Т.А. Хофман като класически ("Мери Попинс") мюзикъл за всички възрасти по музиката на Чайковски и със скъпи съвременни ефекти. Английските продуценти така и не намерили финансиране, но проектът бил спасен от руската Внешэкономбанк с кредит $50 млн. (после и още 11 млн. за 3D), решението за кредита взел надзорният съвет на банката, председателстван от Владимир Путин. Тези пари допълнили бюджета до нужните $90 млн. и през лятото на 2008 Кончаловски заснел "Лешникотрошачката 3D" (The Nutcracker in 3D) в Будапеща и околностите, 3D-то било добавено впоследствие заради крайно негативните първи впечатления на продуцентите. Преди това Кончаловски не бил правил нито комедия, нито детски филм. Весели моменти във филмите му нямало, просто хуморът не е от изразните му средства. Но приказката на Хофман той искрено обичал, дори в края на 60-те написал сценарий по нея заедно Андрей Тарковски, (току-що заедно били написали сценария на "Андрей Рубльов").Щял да режисира английският класик Антъни Аскуит ("Пигмалион"), двамата вече виждали как покрай приказката най-после ги пускат на Запад, но за нещастие Аскуит починал.Заради старото си влечение към проекта Кончаловски непременно е искал да вложи нещо свое и различно, държал да покаже на старите си врагове в Холивуд, че напразно са го зачертали като комерсиален режисьор (не е снимал на английски от 1991, извън руските си филми в чужбина поставя само опери). В различното Кончаловски е успял, забелязва се дори ексцентризъм на инат. Действието е пренесено във Виена в края на 20-те: ар-деко и картини на Климт по стените, Фройд в диалога, лично Айнщайн пее "всичко е относително". Вълшебната приказка е прочел като антиутопия (виж "Бразилия" на Тери Гилиъм) за победата на любовта над фашизма. Невинното сърце на филма е Ел Фанинг (години преди "Somewhere" и "Супер 8"), излъчването й оцелява въпреки мрачната режисьорска естетика.Заедно с малкия си брат, който троши и пали всичко, тя е оставена сама в коледната нощ, отчуждените й родители (Ричард Грант, Юлия Висоцкая) са заети със себе си. Чичо й, самият Айнщайн (Нейтън Лейн), й подарява дървена фигурка на войник, който от любовта й оживява и държи да бъде наричан Ен Си (NC от Nutcracker). Той се оказва омагьосан принц (Чарли Роу) и е във война с Краля на плъховете (Джон Туртуро), който мрази слънцето и затова го затъмнява с пушек от крематориум, в който гори играчки.В битката с него момиченцето и Ен Си (който понякога говори в рапърски ритъм) вземат за съюзници шишкав клоун, негърче барабанчик и горделиво шимпанзе.По принцип съм против филмовите приказки да се правят само за лесно плашливи американчета, красиви и лъскави като коледни дрънкулки. Предпочитам подхода на Тери Гилиъм и Тим Бъртън. Но в случая Кончаловски се е направил на по-велик от материала си и е прекалил с културните препратки и възрастния сюрреализъм във визията. Нарушил е базисната аксиома, че приказката трябва да излъчва доброта. Че освен страх и исторически поуки трябва да се остави място и за чудо, и за смях. На Запад и критиците, и пазарът му отмъстиха, но в Русия не стана така – досега филмът е събрал 400 млн. рубли (около $14 млн.), което си е касов хит. Само не знам дали е било заради очите (и финалната сълза) на Ел Фанинг, или заради сянката на Путин в проекта... ... още »
От Чарли ХарпърЧакането приключи и най-успешното музикално реалити е вече и в България. Но има ли предаването достатъчно Х Factor, за да се превърне в следващото “голямо нещо” в българския ефир?За съжаление, първата седмица остави в мен смесeни чувства. От една страна предаването е добре продуцирано, с потенциал да бъде интересно, но засега не виждам нещо, което да го прави по-специално от останалите подобни формати.ЖУРИТОЕдно от нещата, което прави британския формат толкова успешен несъмнено е уникалното присъствие на Саймън Коуел. Неговите остри забележки към участниците са винаги посрещнати с усмивка от аудиторията. Изглежда продуцентите са забелязали това и са решили, че българският вариант трябва също да има своя Саймън. За ролята е избран Васко Василев. За съжаление въпреки огромния си музикален талант и по принцип позитивното си излъчване, нещо липсва на Васко, което да го направи добрият лош герой на предаването. Повечето от забележките му звучат наизустени и поведението му е някак си....репетирано. Докато Саймън Коуел изглежда винаги естествено, Васко Василев седи режисиран.Женското присъствие в журито залага на едно основно качесто – чар. Мария Илиева и Поли Генова са две прекрасни превици, които имат в себе си много позитивна енергия, която не пестят по време на прослушванията. Въпреки това ми се иска да видя още малко от техния характер. Двете толкова си приличат по поведение, че на моменти се чудя защо журито не е тричленно.Мага, който си признам не познавах преди предаването, се лута между ролята на лошия и добрия, опитвайки се да не влиза прекалено много в територията на Васко, но същевременно да не се превръща в прекалено одобрителният съдия. Като цяло журото се държи естествено и излъчват позитивизъм, който е изключително важен в такива моменти, но ми се иска още да се отпуснат и да бъдат малко по-естествени.УЧАСТНИЦИТЕКато цяло прослушванията минаха по възможно най-очаквания начин. Имаше добри изпълнения, имаше ужасни и на моменти успявахме да чуем нещо наистина уникално. Но това сме го виждали и във всички останали музикални реалитита. Може би, ако предаването не се излъчваше всеки ден, а всяка седмица (както е на запад) щеше ефектът да е по-голям. Но при тези обстоятества не мога да кажа, че някой от участниците остана наистина запомнящ се.ВОДЕЩИЯТПо принцип нямам нищо против Део. Той е доказал, че може да води добре предавания, да бъде позитивен и като цяло да задържа вниманието на зрителите с поведението си. За съжаление не мисля, че “X Factor” е неговото предаване. Део седи леко вдървен през повечето време, а думите му излизат монотонно и трудно могат да събудят някакво вълнение у мен. По време на интервютата изглежда все едно не знае какво да каже, а вниманието му витае някъде другаде.ДРАМАТАОсновата на успешното филмово и телевизионно изкуство се крие в драмата. В конфликта. В сблъсъка на интереси. Това е едно от основните неща, по които си личи добрият от лошият продукт. “Гласът на България” заложи драмата да е през повечето време в журито и това не се оказа лош ход. За съжаление до този момент в “X Factor” няма драма. Това е може би най-големият проблем на предаването. Всичко е монотонно, линейно, предвидимо, и ако нямаше някои по-щури участници бих казал, че е леко скучно. Това е проблем на нашите реалитита от доста време. И не говоря за селянията, която видяхме в един от сезоните на “Music Idol”, а за изкусен монтаж (тези предавания се раждат в монтажната), който разказва истории, създава напрежение и драматизъм, и по този начин ни държи приковани към екрана до края на предаването.Като цяло “X Factor” не е лошо предаване. Просто не е нещо особено. Не е нещо, което не сме виждали в достатъчно други подобни формати. Може би това се дължи и на факта, че Нова решиха да излъчват епизоди всеки ден и ме пренаситиха. Може би най-доброто предстои? Но ако другата седмица не се случи нещо интересно, едва ли ще продължа да съм част от аудиторията им. ... още »
Седемнадесет години след премиерата си, анимационния филм на компанията Уолт Дисни, “Цар Лъв” отново привлече вниманието на американската публика. В чест на предстоящата Blu-ray премиера на хитовата анимация, която ще се състои на 4-ти октомври, от Уолт Дисни преработиха цялата продукция в триизмерен формат, и отново я разпространиха по киносалоните в САЩ.“Цар Лъв 3D” ще бъде в кината в продължение на само две седмици, но по всичко изглежда, че дори и за толкова кратък период от време, лентата ще донесе стабилни приходи. За първия си уикенд, филма на режисьорите Роб Минкоф и Роджър Алърс е натрупал 29,300,000 долара, което директно го поставя на лидерската позиция в бокс офис класацията. Успех, който едва ли е изненадващ като се има в предвид огромната популярност на марката “Цар Лъв” и факта, че анимационните продукции в триизмерен формат почти винаги успяват да привлекат голям брой американци в киносалоните. 59 процента от публиката на “Цар Лъв 3D” през първите три дни е била съставена от хора под 25-годишна възраст, а 92 процента от приходите са дошли от триизмерните прожекции.Втори в класацията е трилъра на Стивън Содърбърг, “Заразяване”, който за десет дни е спечелил 44,192,000 долара. Филмът продължава да се представя прилично, и очакванията са, че ще завърши американското си представяне с приходи от малко над 80 милиона долара, което ще покрие отпуснатия от студиото Уорнър Брос бюджет от 60 милиона долара. Благодарение на международния актьорски състав и сюжета, “Заразяване” без съмнение ще натрупа стабилни приходи и в останалата част от света.Премиерният “Drive: Живот на скорост” е на трето място. Независимата екшън-драма стартира с приходи от 11,018,464 долара, което не е изненадващ резултат за фестивален филм, чиято рекламна кампания бе най-вече в интернет. Лентата бе прието радушно на фестивала в Кан, но както обикновено се случва, продукциите, радващи се на популярност в интернет и на филмови фестивали рядко привличат вниманието на широката публика. Все пак, “Drive: Живот на скорост” ще успее да покрие бюджета си от 13.5 милиона долара.Драмата “Южнячки” застава на четвърта позиция, със спечелени за четиридесет дни, 147,365,000 долара. Филмът с Ема Стоун продължава силното си представяне, и регистрира малък спад в приходите от 28 процента. “Южнячки” си спечели славата на най-изненадващия хит на 2011-та година и въпреки, че приходите извън Северна Америка се равняват на скромните 5,600,000 долара, спечеленото от драмата в САЩ е повече от достатъчно за да бъде покрит бюджета от 22 милиона долара.На пето място е трилърът с Джеймс Марсдън и Кейт Босуърт, “Сламени кучета”, който за първия си уикенд е спечелил 5,000,000 долара. Без съмнение, очакванията на бокс офис анализаторите бяха по-големи и спечеленото до момента едва ли е задоволило продуцентите от студиото Сони Пикчърс. Ако не привлече вниманието на по-голям брой зрители в следващите две седмици, “Сламени кучета” ще се нареди сред филмите с най-разочароващи приходи за тази година.Премиерната романтична комедия “Скъпа, няма не мога” е на шеста позиция в класацията. За първите си три дни по американските кина, продукцията със Сара Джесика Паркър и Пиърс Броснан е натрупала 4,502,000 долара. Подобно на “Сламени кучета”, “Скъпа, няма не мога” стартира с по-слаби от очакваното приходи и със сигурност, продуцентите ще трябва да разчитат на по-добри резултати от останалата част от света.Филмът със Сам Уортингтън и Хелън Мирън, “Неуредени сметки”, заема седмо място, със спечелени за деветнадесет дни, 26,543,546 долара. Смяташе се, че досега лентата ще успее да покрие бюджета си от 30 милиона долара, но изглежда конкуренцията е оказала своето влияние. Друг фактор за скромното представяне е и факта, че американската публика рядко превръща подобни филми в бокс офис хитове. Все пак, благодарение на световните си приходи, “Неуредени сметки” ще успее да възвърне вложените в направата му средства.“Бойна кръв” е на осма позиция, като за десет дни е спечелил разочароващите 9,912,300 долара. За съжаление на създателите, спортната драма вече се нареди сред най-слабо представилите се филми на годината. По всичко изглежда, че големия успех на миналогодишния “Боецът” няма да бъде повторен скоро от друг спортен филм. Въпреки слабото си представяне, “Бойна кръв” все пак има шанс за по-добри приходи от DVD и Blu-ray пазара.Високобюджетният “Възходът на планетата на маймуните” застава на девето място. Филмът с Джеймс Франко се задържа в Топ 10 в продължение на четиридесет и пет дни, и приходите му до момента се равняват на 171,618,406 долара. Фантастичния екшън вече намери своето място сред най-успешните филми на 2011-та година, които не са продължения на известни хитове, и които не се разпространяват в триизмерен формат. Общо по света, “Възходът на планетата на маймуните” е спечелил 391,318,000 долара, при бюджет от 100 милиона.Екшън-трилърът със Зоуи Салдана, “Колумбиана”, е на десета позиция, със спечелени за двадесет и четири дни, 33,347,000 долара. След слабия си премиерен уикенд, продуцирания от Люк Бесон филм привлече в кината по-голям брой зрители, и спечеленото до момента е съвсем прилично за екшън-заглавие в което главния герой е жена. Изглежда, че само с приходите от Северна Америка, “Колумбиана” ще успее да покрие бюджета си от 40 милиона долара.Бокс офис класация на Северна Америка за периода16 септември - 18 септември1 The Lion King - $29.3M / $29.3M2 Contagion - $14.5M / $44.2M3 Drive - $11M / $11M4 The Help - $6.44M / $147M5 Straw Dogs - $5M / $5M6 I Don't Know How She Does It - $4.5M / $4.5M7 The Debt - $2.95M / $26.5M8 Warrior - $2.77M / $9.91M9 Rise of the Planet of the Apes - $2.62M / $172M10 Colombiana - $2.3M / $33.3M ... още »