В своя най-нов филм „Неудобна материя“ авторитетният австрийски режисьорНиколаус Гайрхалтертръгва по следите на битовите отпадъци из цялата планета и хвърля светлина върху безкрайната борба на хората да установят контрол над огромните количества боклук. Филмът му пристига в София с наградата „Зелен леопард“ на Световния фонд на природата от фестивала в Локарно 2022.
Може да гледате филма ДНЕС, 23 март, от 18:00 часа във Френски институт - зала „Славейков“ или на 26 март, от 16:15 часа в Euro Cinema.
Още една документална творба бе отличена в Локарно – „Джиджи Закона“ получи Специалната награда на журито. Според неговия сценарист и режисьор Алесандро Комодин, този филм е „фрагмент от живота на погранична Италия“ и разказва за един провинциален полицай, който наблюдава необяснима вълна от самоубийства и разследва странния свят между реалността и фантазията, в който една градина се превръща в джунгла, а един вечно усмихнат човек на закона е отворил сърцето си за любовта...
Може да гледате филма УТРЕ, 24 март, от 18:15 часа във Френски институт - зала „Славейков“ или на 25 март, от 16:00 часа в Културен център "G8".
Филмовият и телевизионен режисьор и сценарист Блейк Едуардс почина на 88-годишна възраст в Калифорния, от усложнения от пневмония в медицинския център Сейнт Джонс в Санта Моника, заяви неговият говорител Джийн Шуам.Съпругата му Джули Андрюс и други членове на семейството му бяха край него в предсмъртния му час. Едуардс бе хоспитализиран от около две седмици.Преди смъртта си той работеше над два бродуейски мюзикъла единия, от които е базиран върху филмите за Розовата пантера, допълни говорителят.През 1968 г. по екраните излиза неговият филм "Партито" с Питър Селърс, преди Едуардс да си вземе за известно време "отпуск" от киното.По-късно по екраните се появява друг негов филм - "Виктор, Виктория" с участието на съпругата му, британската актриса Джули Андрюс.Макар че много от филмите, над които е работил, станаха хитове, Едуардс е бил номиниран за "Оскар" само два пъти - през 1982 г. за отличието за адаптиран сценарий за "Виктор, Виктория" и през 1983 г. като съсценарист на "Мъжът, който обичаше жените". През 2004 г. Блейк Едуардс бе отличен с почетен "Оскар" за цялостната си кариера. ... още »
Оливия Уайлд, която участва в актуалната триизмерна продукция “Трон: Заветът” и звездата от “Хълк” Ерик Бана ще изпълнят главните роли в криминалния екшън-трилър “Kin”. Филмът ще бъде режисиран от носителя на “Оскар” Стивън Рузовитски, за когото това ще бъде първи високобюджетен холивудски проект.Рузовитски е известен най-вече с работата си по германските продукции “Анатомия 2” и “Фалшификаторите”, за когото режисьора получи награда “Оскар” в категорията “Най-добър чуждоезичен филм” за 2008 година.Сюжетът на “Kin” ще разказва за брат и сестра ( Бана и Уайлд ), които се превръщат в бегълци след извършен банков обир в Мичиган.Един от хората, които тръгват по петите им е бивш боксьор, нуждаещ се отчаяно от обявената парична награда. Сценарият на филма е дело на дебютанта Зак Дийн, който в интервю проведено преди няколко месеца, разкри какво го е вдъхновило да напише историята:Зак Дийн: “Идеята се роди, когато гледах за първи път “Убийци по рождение”. Спомням си как си казах, че подобни филми не се правят вече – такива в които главните герои са всъщност злодеи и историята се развива от тяхната гледна точка. В сценария ми за “Kin” има и няколко препратки към “Бони и Клайд” и “План без грешка”. Опитах се да включа малки детайли от всички филми които са ми направили впечатление.”Освен Оливия Уайлд и Ерик Бана, във филма ще видим и актьора Чарли Хънам, който ще изпълни ролята на бившия боксьор. Хънам има участия в продукции като “Децата на хората” и “Студена планина”.Продуценти на “Kin” ще бъдат Гари Левинсън (“Спасяването на редник Райън”) и Шели Клипърд (“Лара Крофт Томб Рейдър: Люлката на живота”), а компаниите 2929 Entertainment и Mutual Films International ще поемат разпространението.Снимките започват през месец март в Канада, а премиерата на филма ще бъде през 2012 година. ... още »
В съобщение публикувано в интернет, независимите компании Miramax Films и The Weinstein Company обявиха, че ще обединят сили в създаването на няколко продължения на популярни и успешни филми. Освен това, двете компании ще работят заедно и в създаването на нови телевизионни предавания и сериали.Според представител на The Weinstein Company, с продължения ще се сдобият единствено филми които са собственост на Miramax Films.Първите заглавия, по които ще започне работа са продълженията на филмите “Влюбеният Шекспир”, “Комарджии” и “Лошият Дядо Коледа”.За момента не се разкриват никакви детайли относно тези продукции, но се знае че подготовките за снимки ще започнат в средата на следващата година.Освен тези три заглавия, с по още една част ще се сдобият и следните успешни ленти някои, от които вече имат по едно или повече продължения.“Дневникът на Бриджит Джоунс” – филмът е от 2001 година и вече има едно продължение от 2004. “Копланд” (1997) – филмът няма продължение“От здрач до зори” (1996) - с две продължения от 1999 година.“Суингърс” (1996) - няма продължение“Продавачи” (1994) - с едно продължение от 2006 година.“Ще танцуваме ли?” (2004) - без продължение“Ужасът в Амитивил” – първият филм е от 1979 година и е последван от седем продължения и един римейк през 2005-та.Двете компании ще поемат финансирането на всяко едно от продълженията, но единствено Miramax Films ще разпространява готовите филми по световните киноекрани. Допълнително ще се разработват и нови специални материали към DVD и Blu-ray изданията на всички ленти продуцирани от Miramax и Weinstein Company.“С нетърпение очакваме да започнем работа по тези филми и се радваме, че ще работим с приятелите ни от Miramax Films. Надяваме се, че това наше партньорство ще продължи да се развива през следващите години”, заяви президента на The Weinstein Company, Харви Уайнстайн.В първите месеци на следващата година ще бъде разпространена и по-подробна информация свързана с всяко едно от планираните продължения. ... още »
Актрисата Анджелина Джоли оглави класацията на 2010 г. на най-елегантните ВИП майки в света, изготвена на италианското издание "Куи маме".На второ място в класацията на най-елегантните майки попада друга многодетна дама, бившата спайска Виктория Бекъм.В челната петица са още три актриси - Сара Джесика Паркър, Джесика Алба и Мишел Уилямс.Единственият модел в челната десятка пък е Алесандра Амброзио, която е на шесто място. Никол Ричи, половинката на Уил Смит - Джейда Пинкет Смит, и певицата Гуен Стефани са класирани по елегантност съответно на, 7-о, 8-о и 10-място.Изненадващо първата дама на САЩ Мишел Обама, която през 2009 г. оглавяваше всевъзможни класации за най-елегантни дами в политиката, в светския живот и сред майките, сега е на незавидната 9-а позиция. ... още »
от Стефан ДимовСлед като по една или друга причина, родните кино разпространители не ни предоставиха следните филми на големия Екран, алтернативите остават малко - пътуване в чужбина, за да можем все пак да ги гледаме на кино; пътуване до някой град с население над 100 000 (където думата „видеотека” все още не е отживелица), за да можем да ги купим или наемем на dvd / blu-ray с няколкомесечно закъснение, или най-вероятното – ежедневно отваряне на торентите, чакайки въпросните заглавия с по-добро качество.Чудовища MonstersСветовна премиера – 03.12.2010Световни приходи – 1.5 милиона долараВъпреки, че голяма част от младата консуматорска публика определя филма като „гледал съм доста тъпи филми обаче тоя няма равен, във филма не става абсолюно нищо“, „Monsters” на Гарет Едуардс е един ФЕНОМЕНАЛЕН филм, феноменален не с фиииииууууууиииууу, взривове, пукотевици, неспирен екшън, адска динамика, покъртителен CGI и т.н., и т.н. ... Феноменален с красотата и чистота си. Солидна и много премерена човешка драма, разиграваща се на оригиналния научно-фантастичен и апокалиптичен фон, нищо прекалено, нищо излишно, нищо недостатъчно.Въздействащи герои, вплели съдбите на коренно различните си животи в една. Искренна игра, заслужаваща големи награди, силно обкръжение от натуршчици. Истинско постижение в киното, неслучайно предизвикало фурор сред фестивали за независимо кино, критици, списания и кино форуми. Направен с по-малко от половин милион долара ...Загубеняците The LosersСветовна премиера – 23.04.2010Световни приходи – 29 милиона доларакакво изпуснахме от филма – Солидно развлечение, изгарящо-съблазнителната Зоуи СалданаУчебник за това, каква трябва да бъде една екшън комиксова адаптация – забавна, динамична и най-вече стилизирана. От началните надписи през героите, действието, екшъна, обратите, хумора, злодея и ... крайните надписи, всичко е изцяло в духа на комиксовото усещане, което носи една много приятна наслада (точно нещата, които аз лично не почувствах в „БСП – Бесни Страшни Пенсии“). Много приятната изненада e ролята на Джейсън Патрик като Макс – чудат злодей, какъвто рядко можеш да видиш. Учудващо слабо представяне в американския и световен бокс офис.Легенда за Пазителите Legend of the Guardians: The Owls of Ga'HooleСветовна премиера – 24.09.2010Световни приходи – 138 милиона долараКакво изпуснахме от филма - SLOW MOTION, какъвто не се среща често; древни легенди и семейна топлота ... в 3DВечната борба между доброто и злото този път е представена в лицето на говорещи нощни птици – сови, с човешки маниери. С леко и приятно начало, „Легенда за Пазителите“ прераства в един истински епос, в който визионерът Зак Снайдър вкарва своят неповторим допир, познат от „300“ и „Пазителите“.Освен известните запазени марки на режисьора (засилена употреба на забавени кадри и голяма наситеност на цветовете), филмът изумява с човекоподобните изражения на героите и гласовата игра на актьорите, изразителна до толкова, сякаш гледаме „Карибски пирати“.Злокобен остров Shutter IslandСветовна премиера – 19.02.2010Световни приходи – 294 милиона долараКакво изпуснахме от филма – Най-добрата роля на Лео Ди Каприо; 2 часа и 20 минути, през които буквално не знаеш къде се намираш.Не мога да си представя, какво е усещането да гледаш толкова „болен“ филм на кино ... за жалост няма и да разбера. С тази психарска лента, Мартин Скорсезе пренарежда собствените си „граници“ за кино, изграждайки смачкващо-мистериозна атмосфера и прогресивното деразвитие на героя.Скорсезе ни дава много точно тълкуване на думата напрежение, а дързостта му превръща „Злокобен остров“ в неговия най-печеливш във финансово отношение филм. Чисто и просто, вторият най-добър психотрилър, който някога съм гледал.Кошмари на Елм Стрийт A Nightmare on Elm StreetСветовна премиера – 30.04.2010Световни приходи – 115 милиона долараКакво изпуснахме от филма – Влизане в сънищата, водещо до реакция тип: „пффффф какво беше това?“; Сцена със сняг в стаята ...След като видях за първи път (а по-късно за стотен) трейлъра на филма, „Кошмари на Елм Стрийт“ се превърна в едно от най-силно очакваните събития в живота ми, което така и не дочаках подобаващо ... Като история и драматургия, римейка не предлага нещо особено или много по-различно от оригинала. Наблюдават се немалко клишета, често срещани в съвременния хорър, но въпреки това има нещо силно привлекателно във филма.Дебютна лента на Самюел Байер, „Кошмари на Елм Стрийт“ доказва за пореден път, че кинотворците, работели като режисьори на музикални видеоклипове и реклами, обръщат ОГРОМНО внимание на цветовете и цялостната визия на филмите си (пр. Ридли Скот, Дейвид Финчър, Майкъл Бей, Зак Снайдър и т.н.). ... още »
Холивудската звезда Джордж Клуни ще се присъедини към носителката на “Оскар” Сандра Бълок в режисирания от Алфонсо Куарон фантастичен трилър “Gravity”. Ролята на Клуни няма да бъде голяма, но за сметка на това ще е важна за сюжета на филма.Представител на актьора потвърди информацията и по този начин се сложи край на множеството спекулации относно това кои актьори ще участват в този дълго отлаган проект.През месец септември бе съобщено, че режисьора е поверил двете главни роли на Натали Портман и Робърт Дауни-мл, но поради причини свързани с графиците и заплащането на актьорите, те не подписаха договори за участия.Преди това, интерес към филма бяха изявили актрисите Анджелина Джоли, Росарио Доусън, Наоми Уотс, Марион Котияр, Скарлет Йохансон, Сиена Милър и Оливия Уайлд.Сюжетът на “Gravity” ще разказва за жена-астронавт (Бълок), която попада в смъртоносен капан, след като астероиден дъжд унищожава голяма част от космическата станция, в която тя и нейните колеги се намират. Хора близки до продукцията я определят като смесица от популярните филми “Корабокрушенецът” на Робърт Земекис и “127 часа” на Дани Бойл.Тъй като действието на филма ще се развива почти изцяло в затворено пространство, преди няколко месеца продуцентите заявиха пред Hollywood Reporter, че главната роля трябва да бъде изпълнена от актриса, която е достатъчно позната на широката публика и достатъчно талантлива, за да изнесе целия филм на плещите си. Затова не е случайно, че студиото Warner Bros се е спряло на Сандра Бълок, която е не само популярна в целия свят, но и спечели “Оскар” за изпълнението си в миналогодишния хит “Сляпата страна”.Партньорът на Бълок, Джордж Клуни, ще заснеме всичките си сцени за около две седмици. Той ще бъде в ролята на астронавт, който заедно с главната героиня се превръща в затворник на полуразрушената космическа станция.“Gravity” ще бъде заснет в 3D формат, а бюджетът с който ще разполага режисьора се равнява на 80 милиона долара. Сценарият е дело на брата на Алфонсо Куарон, Джонас Куарон (“Момче и неговата обувка”) и Родриго Гарсия (“Майка и дете”), а продуценти на филма ще бъдат Дейвид Хейман (“Хари Потър и даровете на смъртта: Част 1”), Тод Мойър (“Бодлива тел”) и Лин Харис (“Сблъсъкът на титаните”).Снимките на триизмерния “Gravity” започват през пролетта, а световната премиера ще се състои през 2012 година. ... още »
Преди две седмици започнаха снимките на семейната комедия “Mr. Popper's Penguins”, в която ще видим звездата Джим Кери. Филмът ще е свободна екранизация на едноименната книга за деца, дело на писателите Ричард Атуотър и Флорънс Атуотър, и публикувана през далечната 1938 година.Сюжетът на филмовата версия ще разказва за влиятелния нюйоркски бизнесмен Попър (Кери), който неочаквано и с нежелание се превръща в новия собственик на шест малки пингвина. Срещата на Попър с животните, променя изцяло живота му.На снимките от снимачната площадка в Ню Йорк се виждат не само звездата на филма, Джим Кери, но и два от общо шестте истински пингвина, които ще му партнират. Освен Кери и пингвините, в лентата ще видим и актьорите Филип Бейкър Хол (“Скалата”), Карла Гуджино (“Единствения”) и Офелия Ловибонд (“Оливър Туист”).Режисьор на “Mr. Popper's Penguins” е Марк Уотърс, известен с работата си върху “Шантав петък”, “Гадни момичета” и “Призраци на бивши гаджета”. Според него, въпреки някои промени, филма ще запази духа на книгата.Уотърс: “Колкото и добра да беше оригиналната история, всички знаехме, че ще се наложи да променим някои неща. Книгата е страхотна, но трудното за нас беше, че тя описва света през 30-те години на миналия век, което не би било проблем ако действието на филма ни се развиваше тогава. Но още от самото начало, заедно със сценаристите, искахме действието да се развива в наши дни. Но това не значи, че сме променили всичко. Основната сюжетна линия, която разказва за отношенията между Попър и пингвините, е запазена и съм сигурен че феновете на книгата ще останат доволни.”Адаптираният сценарий на “Mr. Popper's Penguins” е дело на Джаред Стърн (“Гръм”), Шон Андърс (“Джакузи - машина на времето”) и Джон Морис (“Тя не ми е по джоба”), а продуценти са Джон Дейвис (“В тила на врага”), Джонатан Фили (“Блокада”) и Джоел Готлър.Снимките на филма вече започнаха, а от студиото Twentieth Century Fox потвърдиха, че световната премиера ще бъде на 12 август, 2011 година. ... още »
От Александър РайчевСЛЕДВАЩОТО НИВО Е ТУК!Основната функция на киното от самото начало до ден днешен е да забавлява. Да, киното, както и всяко друго изкуство, може да разглежда и пречупва през изразните си средства множество сериозни теми и редовно го прави изключително успешно.Истината е обаче, че публиката иска бягство от реалността и възможност да се пренесе в един магически свят, който представя ситуации и герои без аналог в ежедневието ни, приканващи ни да мечтаем и да се завръщаме отново и отново към тези, успели да се откроят сред болшинството и да оставят траен отпечатък в историята на киното и световната култура.През далечната 1977 година Джордж Лукас постави началото на една космическа сага в чиято основа е вечната битка между доброто и злото. Оригиналната трилогия „Междузвездни войни”, създадена с наличните за времето си технически средства, остава еталон за развлекателно кино от най-висша класа и в съзнанието на милиони никога няма да бъде изместена от пиедестала си, независимо колко по-развити са специалните ефекти в днешно време.През изминалата 2009 човекът създал едни от най-култовите продължения за всички времена („Терминатор 2”, „Пришълците”), Джеймс Камерън, успя да прескочи собвствената си летва, поставена преди 15 години с „Титаник”, и благодарение на разработената от самия него технология да представи едно напълно ново изживяване с „Аватар”. Тази 3D епична творба изтри написаното до момента на дъската и положи основите за развитието на киноиндустрията в идните десетилетия.Годината е 2010. Датата – 17 декември. На екран излиза „Трон: Заветът”.Мнозина, сред които и авторът на настоящата статия, бяха изпълнени с дълбок скептицизъм пред идеята на Walt Disney Pictures да възродят не особено доходоносна, но придобила култов статус фантастика и да създадат филм, който да се опита да надмине „Аватар” във всеки един технически аспект и да предостави качествено ново изживяване на презадоволената и отегчена публика.Сега настъпи време за истината. А истината е за всекиго различна.Както има фенове на „Междузвездни войни” и фенове на „Стар Трек”, така оттук насетне ще има без съмнение и разделение между почитателите на „Аватар” и тези на „Трон: Заветът”.На пръв поглед приликите не са малко – висок бюджет, фантастичен сюжет, сложни специални ефекти.Но и разликите никак не са малко.Докато епосът на Джеймс Камерън заслужено бе обвинен в липсата на каквато и да било оригиналност на сценария, заемайки директно от предишни успешни филми, то „Трон: Заветът” поне черпи вдъхновение от конкретно заглавие и се явява своеобразно негово продължение, което обаче стои като отделен завършен филм.Това, което се явява върхът в кариерата на Камерън и плод на 30 годишната му кариера е безпроблемно достигнато от дебютанта Джоузеф Касински, който може и да има опит в създаването на клипове със специални ефекти, но никой досега не му е поверявал филм за 200 милиона долара и срок под 2 години за завършването на продукция от такъв мащаб и сложност.Всеки човек гледал „Аватар” споделяше, че е очарован от природните картини на един измислен свят, които са наистина феноменално достоверни и подробни. Останалото обаче е една крайно опростена битка между доброто и злото, която по-скоро приляга на филм, произведен от Walt Disney.В случая Disney поема огромен риск, придавайки на „TRON: Заветът” едно далеч по-мрачно и задълбочено измерение, което далеч не е насочено към семейната публика като основна таргет аудитория.Докато „Аватар” е просто приключенски филм в екзотична среда, то „Трон: Заветът” се доближава много повече до идеята за научна-фантастика и с помощта на епичната музика, създадена от дуото Daft Punk, навява по-скоро асоциации с култови класики като Blade Runner.Оригиналният „Трон” излиза в една и съща година с Blade Runner, но сега близо 30 години по-късно „Трон: Заветът” доразвива темата за раздвоението на собствената ни идентичност. Бидейки умалени копия на Създателя ние се самозабравяме в манията си за величие и ставаме по-изкуствени от изкуствените форми на живот, които сами сме създали. В търсене на несъщестуващ перфектен свят ние пропускаме съвършената магия на живота, който тече в и около нас, и както Blade Runner преди много години, така и днес „Трон: Заветът” идва, за да покаже, че желанието за живот е водещо и способно да превърне изкуствено създадените ни подобия в по-истински от самите нас. Същевременно самите ние, хората, сме единственият вид способен да заличи сам себе си в маниакален стремеж за прочистване на биологичния материал – споменът за Хитлер и Сталин е все още пресен в съзнанието на милиони, а в „Трон: Заветът” той получава своята персонификация в лицето на програмата Клу, която просто следва сляпо начертания план, така както милиони сляпо са следвали и ще следват лудостта на малцина без да поставят на по-нататъшен размисъл първоначално заложената цел.Disney заслужават похвала и с включването на язвителни коментари по отношение политиката на големите корпорации като Microsoft, чиято основна цел е да забогатяват на гърба на милиони и милиарди хора по целия свят, предлагайки продукти на изкуствено завишени цени. Подобно осъждане може да изглежда странно от страна на компания, която е само 6 места след Microsoft в класацията на глобалните брандове, и която в последно време се отказа от филмите за възрастни в името на семейната публика, но в същото време е напълно логично парче от пъзела на една творба, която иска да остави трайна следа във всяко едно отношение.Семейната линия разбира се не е пропусната с отношенията между баща и син, които са принудени да преодолеят времето и пространството, за да бъдат отново заедно.И все пак революционно новото в „Трон: Заветът” не са идеите, заложени в сценария, а уникалната визия допълнена по съвършен начин с вече споменатия саундтрак на електронното дуо Daft Punk и пълнокръвен симфоничен оркестър. Съчетанието им в IMAX 3D Digital е изживяване без аналог в историята на кинопоказа, а за щастие на българската публика то е достъпно и в нашата родина. Обичайно сме свикнали да се оплакваме, че даден филм не се разпространява в България или че нямаме най-добрата технология за показ, но в случая повод за извинение няма, ако същите хора, които препълниха салоните за „Аватар” по неведоми причини, не отидат да преживеят най-новото предложение на Walt Disney Pictures.В много отношения „Трон: Заветът” отдава почит именно на „Междузвездни войни” с дребни детайли и цели епизоди, пренасяйки споменът за 1977 в настоящата 2010, като с помощта на съвременната технология създава фантастична поезия, която има всички шансове да се помни поне още 33 години.Реверанс към образа на Оби-Уан Кеноби, пресъздаден на екран от великия Алек Гинес, е изпълнението на една от живите легенди на американското кино – Джеф Бриджис, който успява да затвърди спечеления по-рано през годината "Оскар" с роля, която ще достигне до най-широк кръг хора от всички възрасти и може да остане ролята, с която да бъде запомнен завинаги, независимо от всички останали изпълнения през дългата му кариера. С образа на остарелия и помъдрял Кевин Флин сценаристите отново заслужават само адмирации, защото са се възползвали и от филмографията на актьора, като на моменти на сцената проблясва Пичът от „Големият Лебовски”, за да изтърси реплика от сорта на „Сериозно ми разваляш дзена, човече!”, с която да разведри настроението.Оливия Уайлд е очарователна в ролята на невинната Куора, за която всичко човешки присъщо е ново и интересно. Искреното вълнение и любопитство на една изкуствена форма на живот идва да ни напомни, че често приемаме света за даденост и пропускаме да се радваме на най-простите и достъпни неща като слънчевата светлина и полъха на вятъра. Същевременно нейната решимост и себеотрицание са заразителни, защото показват, че и едно привидно крехко създание може да постигне много, когато има свои мечти и надежди.Отбелязване заслужава кратката, но запомняща се поява на Майкъл Шийн. Актьорът е във вихъра си като налудничавия и манипулативен съдържател на лъскав бар, който плете собствени коварни планове без да осъзнава, че сам може да падне в капана. Изпълнението е като излязло от филм на Тим Бъртън и спокойно може да конкурира някои от най-шантавите образи на Джони Деп.Няма как да не споменем и Гарет Хедлънд, който влиза в централната роля на Сам Флин и се явява пътеводителя на зрителите в дигиталния свят на „Трон: Заветът”. Хедлънд е малко или много в положението на Хейдън Кристенсен, който преди години отнесе немалко критики покрай изпълнението си в новата трилогия „Междузвездни войни”, но в крайна сметка се утвърди в Холивуд и редовно получава роли в различни проекти. Преимуществото от участието във филм като „Трон: Заветът” е, че независимо от реакцията на публика и критика, то поне всички вече ще знаят името ти и ще очакват следващия ти ход. Колкото и да се изпише за дебюта на Джоузеф Касински все няма да е достатъчно, защото трудно може да се посочи по-впечатляващ начин да влезеш в редиците на водещите режисьори, които в идните години ще се съревновават да разширят границите на вече постигнатото.„Трон: Заветът” е гениална творба, която може гордо да носи името си, защото определено е едновременно най-добрият възможен комерсиален филм и послание да бъдем по-човечни, да не оставяме мечтите си да умрат и да се борим за тях до последно.Тези, които го пропуснат могат само да съжаляват.Тези, които го гледат могат само да се пристрастят и да искат да го гледат отново и отново, защото със сигурност скоро няма да видят нещо подобно.Нека играта да започне... ... още »