🎬 Следващата филмова седмица (09.06 - 15.06) ще бъде зверска! 🦾 В киното като астероид ще се разбият едни от най-добрите филми за месеца - „Трансформърс: Възходът на зверовете“ и българският филм „Анна“ 😎
⚡ ОЧАКВАТ ВИ: 👉 2 ПРЕМИЕРИ. 👉 4 филма на 3D формат. 😎 👉 Дългоочакваната премиера на филма с Радина Кърджилова - „Анна“.
🎫 Билети, можете да вземете от тук -> bit.ly/3X6YXzD
Последвайте и профила ни в Instagram -> https://www.instagram.com/cineland.pernik/
Цени на билети: Събота и неделя 2D - (11 / 9* лв, VIP зала - 13/*11 лв.), 3D (13/*11 лв., VIP зала - 15/ *13 лв.) Понеделник-петък 2D - (11/ 9*лв., VIP зала - 13/ *11 лв.), 3D (13/*11лв., VIP зала - 15/*13 лв.) Предпремиера 2D - 12 лв. Предпремиера 2D VIP зала - 14 лв. Предпремиера 3D - 15 лв. Предпремиера 3D VIP зала - 16 лв. ПРОМО ДНИ (понеделник и сряда *не важи за официални празници*) - 2D - 8 лв/ 3D - 9 лв. * Намалението важи за ученици, студенти, пенисионери и хора с увреждания.
🟢 Часовете, които са отбелязани в зелено, ще бъдат излъчвани във VIP залата ни.
Филмът следва линията на оригиналната лента от 1984-та, с която Кевин Бейкън изгря на холивудския небосклон. Нахаканият градски хлапак Рен се мести в старомодния и провинциален Бюмон, където разбунва духовете като се опълчва срещу местния закон против танците и рок музиката. Режисьорът Крейг Брюър се завръща на големия екран след приетия със смесени чувства “Black Snake Moan“, в който Джъстин Тимбърлейк показа актьорските си умения. Сред актьорския състав откриваме Денис Куейд и Анди Макдауъл, а в ролята на Рен се превъплъщава новакът Кени Уормалд, от когото ще очакваме да повтори успешния старт на Кевин Бейкън. ... още »
Какво ви привлече да режисирате „Хана”?Сценарият бе изпъстрен с елементи, които ме вълнуват, а и цялостната атмосфера на историята е завладяваща. В същото време имаше оставена възможност да привнеса собствените си идеи и чувства към така добре написаната история.На първо място ме заинтригува главната героиня, защото няма много филми с тийнейджърка като централен персонаж. Винаги са ме интересували образи, които подхождат безкрайно наивно към заобикалящия ги свят просто защото не го познават достатъчно добре. Това ни предоставя уникалния шанс да погледнем на света по нов начин през очите на герой, чийто мироглед тепърва се оформя в движение.Значи искахте да проследите първите стъпки на героинята в истинския свят...В крайна сметка важно е да погледнеш през очите на конкретния герой. Работата ми обикновено е много субективна и се ограничава до позицията на един герой; в „Изкупление” изглежда, че имаме тристранно развитие на историята, но всъщност всичко е канализирано през призмата на вината, която изпитва Бриони. Обичам крайни „реалности”; тази на шизофреника в „Солистът” е такъв пример.Вероятно нямаше да сте така подготвен за този филм без преди това да заснемете „Солистът”, защото именно в него героят е подложен на множество външни влияния и подготвя почвата за интензивните екшън сцени, в центъра на които се озовава Хана...?Може би. Човек никога не знае какво е научил от даден проект преди да започне следващия и да види какво може да приложи от предишен опит. Екшън елементите на историята ме привлякоха, защото винаги съм считал екшъна за чиста форма кино за разлика от диалога, който е част от театрални постановки и радио новели, или картината, която може да е обект на красиви фотографии. Като изключим спортните предавания, никъде другаде не може да видите екшън сцени в такава чиста форма.Исках да експериментирам като покажа екшън сцените по маниер, заимстван от Френската нова вълна в киното, която се отличава с красива хореография. Към проекта ме привлече разбира се и главната героиня. Близка моя приятелка беше изнасилена докато четях сценария и това ме разгневи искрено; замислих се за мястото на жените в света и какво е да си млада жена в съвременното общество. Зачудих се какво се случи с феминизма, който не бе замислен като отминаваща мода, а трябваше да промени света завинаги.Отвращава ме силната сексуалност на тийнейджърите и културата, налагана от жълтите списания. В резултат от случилото се с моята приятелка исках да създам силен женски образ, който се е формирал извън политиката на половете, не е срещал друга жена, не е виждал реклама по телевизията и не знае какво е червило.Интересен ми беше сблъсъка между Хана и жените от семейството, тръгнало на ваканция – Софи и майката Рейчъл. Софи е рожба на съвременния свят, който всички познаваме, и пълна противоположност на Хана. Тя е гротескно обвързана с цялата т.нар култура на тийнейджърките, а Рейчъл е събирателен образ на много жени, които познавам – те са загубили своите феминистки социално-политически идеали. Притеснявам се за тях и за техните деца. Съзнавам, че тематиката е малко тежка, но това е, което ме вълнува...Героинята, с която Хана споделя най-много екранно време е Софи. И двете актриси – Сърша Ронан и Джесика Бардън – дават най-доброто от себе си.Оставих Сърша и Джесика да правят каквото искат; целувката между двете беше по идея на Сърша. Според нея така би постъпила Хана. Двамата с нея обсъждахме и как Хана не може да разграничи грозното от красивото, защото никога не е имала база за сравнение. Всичко е такова каквото го вижда и тя не съди никой за това, което е. Това е пълната противоположност на почти всички нас, които сме отгледани по начин, който ни кара постоянно да преценяваме хората спрямо нашите собствени надежди и страхове.По време на снимките на „Изкупление” вие споделихте, че Сърша има умението да предаде чувствата и емоциите на друго човешко същество. Но как я подготвихте да изиграе тази сложна героиня?Сърша изигра основна роля в желанието ми да режисирам този филм. Без нея вероятно нямаше да се чувствам толкова уверен и едва ли щях да се заема с „Хана.” Веднага щом разбрах, че тя се е съгласила да участва и иска аз да режисирам, вече нямах никакви колебания. Така винаги можех да си подсигуря качеството на дадена сцена само като снимам лицето на Сърша в близък план.Двамата, разбира се, говорихме дълго за емоциите на героинята. При „Изкупление” започнахме от походката на Бриони, за да изградим една пълнокръвна героиня. При „Хана” двамата работихме съвместно с координатора по каскади Джеф Имада, за да представим на зрителите едно съсредоточено същество, което стои твърдо стъпило на земята, стойката на тялото му е правилна и без излишно напрежение. Хана няма нервни тикове или отпуснати рамене, които обикновено са производни от години социални контакти.Движенията на Хана са изключително аеродинамични, но непрекъснато трябваше да повтарям на Сърша да държи ръцете прибрани към тялото, защото тя е склонна да ги размахва лудешки. Хана не се движи, освен ако не й се наложи. Очите й не търсят нещо случайно; погледът й веднага „заковава” набелязаната цел. Лицето й остава безизразна маска, освен когато се впуска в битка – тогава то придобива животински вид, подсилен от отчетливи гърлени звуци.Гласът на героинята също бе особено важен; веднъж щом Сърша възприе физическата страна на Хана, то тя успя да намери и вътрешния глас на героинята. В същото време аз поисках да говори с една или две октави по-ниско. Това я кара да звучи по-земно и контрастира с почти извънземното й присъствие. На 16 години Сърша вече е усъвършенствала своя талант и това несъмнено ще бъде оценено от зрителите.Ролята на Мариса е доста по-различна от останалите в кариерата на Кейт Бланшет...Образът на Мариса е базиран на моя учителка от началното училище. Името й бе Присила и тя бе секси и добре поддържана жена. Носеше лек грим и чорапогащи с пайети, които издаваха звук при всяка крачка. Разбира се към реалната личност има добавени много измислени черти, така че Мариса се получи като смесица от Присила, Джордж Буш и луда вещица; в куклените представления на родителите ми вещиците винаги бяха с червена коса и зелени дрехи, така че това бе очевидния избор и за визията на Кейт Бланшет във филма.Кейт не е суетна актриса и бе съгласна да носи много грим, така че порите на кожата да бъдат видими. Разбира се, ключов бе и момента със зъбите..Постоянното им почистване с конец и четка.Това отразява американската обсесия със зъбната хигиена. От гледната точка на англичанин е удивително колко изрядно изглеждат зъбите на американците. Така че реших тази обсесия при Мариса да отиде до степен на самонараняване. Говорих за това с Кейт и по-късно в една сцена тя засмука въздух между зъбите и издаде този странен звук. Гледах и си помислих, „Това е фантастично – Мариса усеща кръвта във въздуха.”Как решихте да включите приказни елементи?Защото могат да сработят по много и различни начини. Увеселителният парк на края на филма е буквална препратка към света на приказките, докато мелодията, която Айзъкс си подсвирква е по-фин реверанс към измисления свят.Вкарахме и идеята, че с едно натискане на червеното копче Хана може да промени съдбата си.Историята ни има много общо с приказките за Малката русалка или Хензел и Гретел. Имаме семейство, което живее в къщурка в гората и дете, което трябва да замине, за да се срещне със злото по пътя към своето съзряване. Приказките за мен не са щастливи и весели истории, а притчи за победата над мрачната страна на живота.Ерик е архетип на бащата от приказките. Подобно на бащата на Рапунцел той е дървосекач, а двамата с Хана живеят в гората. Бащата е пропит от духа на гората и Ерик Бана успя да предаде това усещане. Моят баща бе дърводелец и кукловод, който споделяше, че хората, имащи допир със света на дърветата обладават и техния вековен дух.Сюреалистичните приказни мистерии на Дейвид Линч изиграха огромно влияние при формирането ми като режисьор, така че с „Хана” за пръв път успях да приложа някои от неговите похвати.Имахте ли усещането, че ще заснемете нещо подобно, прочитайки сценария за първи път?Не съвсем. Първият вариант на сценария, който ми представиха, беше за един по-конвенционален трилър. Едва впоследствие се запознах с по-ранна версия на Сет Локхийд, която носеше много от елементите, присъщи на Дейвид Линч.В каква степен използвахте сторибордове, за да нахвърляте предварително отделните сцени.Само повечето екшън сцени. Би ми се искало да бяхме скицирали повече сцени, но нямаше достатъчно време в натоварения етап на пре-продукцията. За този филм бях най-малко подготвен в сравнение с всичките ми предишни. Заради голямата дистанция между отделните локации беше още по-трудно за предварителна подготовка. Със сценографа Сара Грийнууд дискутирахме на базата на снимки, но на място трябваше да се импровизира.Вместо да се тревожа, че губя контрол, реших да го раздавам по-лежерно по отношение на творческия процес и да разчитам, че подсъзнанието ми ще ме насочва в правилната посока.Във вашите филми винаги има изключително сложно заснети сцени. Коя беше най-трудната в „Хана”? Може би как камерата проследява Ерик, който слиза от улицата в станцията на метрото?Да, тази сцена беше доста трудна, но мисля, че преследването в парка с контейнери е най-сложната екшън сцена, защото включваше много хора, част от които не са професионални каскадьори. Обичам да си поставям такива предизвикателства. Често снимам по необходимост с мобилна камера, а не като осъзнат стилистичен похват. Сцената с боя върху оранжевите плочки щеше да отнема 2 дена при заснемане по конвенционалния начин, а ние разполагахме само с един. Това, което съм открил за себе си е, че ако отделиш достатъчно време за репетиции, то същинските снимки протичат много по-бързо. И при цялото ми уважение към Пол Грийнграс, който е истински гений, не исках да копирам стила наложен в поредицата за Джейсън Борн, защото вече е използван в прекалено много филми.Пол Тотхил е монтажист на всичките ви филми. Имаше ли някакво ново предизвикателство за вас двамата при снимките на „Хана”?Цяло щастие за нас бе да монтираме много екшън с малко диалог. Както споменах по-рано екшънът е чиста форма кино, но той се ражда именно при монтажа. Обичам и монтажа на звукови ефекти.С какво впечатление се надявате да остане публиката от този филм?Надявам се да се забавляват искрено с филм, който е създаден основно с развлекателна цел. А и малко да шашне зрителите, разбира се. ... още »
Световната премиера на новия български филм „Кецове“ е на 27 юни в Москва. Романтичният екшън е част от основната състезателна програма на 33-тия Московски филмов фестивал. Ще присъстват 7 души от екипа на филма, а именно: режисьорите Валери Йорданов и Иван Владимиров, актьорите Филип Аврамов, Иво Аръков и Ина Николова и продуцентите Галина Тонева и Кирил Кирилов.„Кецове“ е селектиран и за участие в състезателната програма “На Изток от Запад” на 46-тия МФФ Карлови Вари през юли. Историята: Филмът разказва за шестима младежи, които бягат от агресията на града и оставят тревогите зад гърба си, като решават да прекарат лятото на отдалечен плаж на българското Черноморие. Сред девствените природни картини те намират своя временен рай и жадуваната свобода. Дебютът на двамата млади режисьори е вълнуващо и въздействащо отражение на търсенията, чувствата и възгледите на новото поколение. По естествен начин героите пресъздават вълненията, свързани с приятелството и любовта. ... още »
Актрисата Сара Шахи, позната от хитовете “Час пик 3” и “Доброто старо време”, подписа договор за участие в криминалния екшън-трилър “Bullet to the Head”. Филмът ще бъде базиран на публикувания през миналата година едноименен графичен роман, а на режисьорския стол ще седне създателя на “48 часа” и “Последният оцелял”, Уолтър Хил.Главната роля в “Bullet to the Head” вече е поверена на екшън-звездата Силвестър Сталоун, а преди около две седмици, от холивудския гигант Warner Bros заявиха, че ще финансират и разпространяват продукцията.Първоначално, заглавието на филма беше “Headshot”, а за режисьор бе избран Уейн Креймър, чиито най-известни филми са “Running Scared” и “Емигранти”. Креймър се подготвяше за снимки, но в последния момент, и поради все още неясни причини, той бе изненадващо заменен от Уолтър Хил, а заглавието на лентата беше променено.Въпреки смяната на режисьорите, актьорския състав на “Bullet to the Head” остана непроменен. Партньор на Силвестър Сталоун в лентата ще бъде актьора Сунг Канг, познат на публиката с ролята си на Хан Лу от последните три филма от популярната екшън-поредица “Бързи и яростни”. Новото попълнение сред актьорите, Сара Шахи, ще се превъплъти в ролята на дъщерята на Силвестър Сталоун, чиито герой е наемен убиец. Други кандидатки за тази роля бяха актрисите от тазгодишния фантастичен трилър “Sucker Punch: Измислен свят”, Емили Браунинг и Джена Малоун.Сюжетът на “Bullet to the Head” ще разказва за наемния убиец Джими Бобо (Силвестър Сталоун), който въпреки нежеланието си е принуден да обедини сили със самоуверения нюйоркски детектив Ерик Карлисъл. Въпреки различията между тях, двамата мъже имат една обща цел - да открият и елиминират хората, които са отговорни за смъртта на техните партньори. Но разследването им се оказва по-заплетено от очакваното, и те попадат центъра на опасна правителствена конспирация “Сценарият е много увлекателен, и аз съм голяма късметлийка, че ще бъдa част от този проект. Да работиш с хора като Силвестър Сталоун и Уолтър Хил е голяма отговорност, и аз ще се постарая да дам най-доброто от себе си”, заяви Сара Шахи.Сценарият на “Bullet to the Head” е дело на номинирания за “Оскар” Алесандро Камон, работил над филми като “Американски психар” и “Благодаря за пушенето”, а продуценти ще бъдат Джоуел Силвър (“Шерлок Холмс”), Алфред Гоу (“Аз съм номер четири”) и Кортни Соломон (“Как да губиш приятели и да дразниш хората”). Любопитно е да се отбележи, че продукцията ще бъде третото общо сътрудничество между Джоуел Силвър и Силвестър Сталоун, след популярните екшъни “Разрушителят” и “Атентатори”.Режисьорът Уолтър Хил ще разполага с бюджет от 35 милиона долара, а снимките на криминалния екшън ще стартират следващата седмица в щата Луизиана.“Bullet to the Head” ще тръгне по кината през пролетта на следващата година. Премиерната дата все още не e определена. ... още »
Невероятен интерес сред женската аудитория предизвика пилотният епизод на „Фермер търси жена”. Само два дни след неговото излъчване близо 300 дами са кандидатствали за своите фаворити и са изпратили писма и снимка на сайта на предаването.До 18 юли всички жени, които са харесали някого от представените ергени и искат да се запознаят с него и неговата история, ще могат да му изпратят писмо и снимка на www.fermer.novatv.bg или на пощенски адрес бул. Ситняково 23, София 1111, както и да зададат своите въпроси на тел. 0888 910 679. Всеки фермер ще прочете изпратените до него писма и ще избере измежду тях онези дами, които ще имат реалния шанс да се борят за място в сърцето му. „Фермер търси жена” ще стартира в ефира на Нова ТВ през септември месец, когато зрителите ще станат свидетели на първите срещи на фермерите с избраните от тях дами.Ето и десетимата мъже, които ще търсят истинската любов във „Фермер търси жена”:Димитър Димитър е на 36 години и притежава ферма за червеи и кози близо до Хасково. В момента той е най-големият производител на биотор на Балканите, а само преди няколко години е притежавал само четири квадратни метра обработваема площ и желанието да се занимава с нещо иновативно за родния пазар. Днес той признава, че е готов да жертва абсолютно всичко, ако намери истинската жена в живота си. Митко Митко е на 28 години и има кравеферма в Първомай. Завършил е теология и приложна психология. Именно затова, за разлика от своите връстници, прекарва свободното си време на полето и в близката църква.Сега обаче иска да намери и жената, която ще го подкрепя в тези две начинания и ще бъде с него не заради парите, а заради самия него.Иван Иван е на 43 години и се занимава със зърнопроизводство. Постигнал всичко в професионален план, той е един от най-успелите фермери в България. Признава, че темпото, с което се движи в живота си, се оказва непосилно за повечето жени. Днес обаче той е готов да промени посоката и да създаде сериозна връзка с истинската жена.ЕмилЕмил е на 30 години и е един от най-големите зеленчукопроизводители във великотърновска област. Признава, че работата на полето е асоциална и причината, поради която решава да участва в предаването, е да намери жена, с която не само да сподели всичко, което е изработил с честен труд, но и която да бъде неговия „мост към социализацията”.Ивелин Ивелин е на 30 години и притежава биохотел и биоферма в село Пепелина, Русенско. Само преди няколко години той има реалния шанс да сбъдне своята американска мечта в Ню Йорк, където рисува и продава картини.В даден момент обаче шумът, нервите и агресията на големия град дотолкова го смачкват, че той решава да напусне и да се върне сред дивата красота на село Пепелина. Описва себе си като млад и весел оптимист, а жената, която търси – достатъчно авантюристично настроена, за да се откаже от цивилизацията и да се премести при него.Йордан Йордан е на 26 години и отглежда 50 декара рози близо до Чирпан. Завършил е икономика на туризма, но решава да се отдаде на най-известната и вековна българска традиция. Разочарован от момичетата, с които е бил до момента и за които думата любов не струва нищо, сега той се съгласява да участва в предаването, за да намери нормално момиче, което да осъществи мечтата му за дом и семейство.Павел Павел е на 34 години и е най-големият производител на пъдпъдъчи яйца и пъдпъдъци у нас. Само допреди няколко години той е имал всичко – висок стандарт на живот, скъпи коли, жени... Разбира обаче че не това е щастието, което търси – загърбва охолния живот, започва на чисто и с честен труд създава своята ферма за пъдпъдъци. Освен че иска да разшири и развива бизнеса си, сега той е готов и за истинската любов, която се надява да открие съвсем скоро. Свилен Свилен е на 30 години и притежава биохотел и биоферма на приказно място между Предела и Разлог. Именно нея преди няколко години в. „Times” класира на шесто място в света. Свилен е учил в НСА и е имал жена и дете. Отказва се обаче от всичко това, за да се включи активно в семейния бизнес на родителите си. Сигурен, че е избрал верния път, сега той отново търси любовта на живота си – жената, с която да създадат семейство и да превърнат биохотела му в малко по-шумно място.СтефанСтефан е на 23 години и има кравеферма близо до Монтана. Живее със своето голямо семейство, в което всички помагат за обработването на шест хиляди декара земя и отглеждането на шейсет глави добитък.Вярва, че вече е готов да се ожени, стига да намери истинската си половинка, която ще го оцени като мъж. Стоян Стоян е само на 23 години, но вече е собственик на най-голямата зеленчукова ферма в района на Велико Търново. Той е от най-известното българско село в Япония – Джюлюница и е втори братовчед на големия български спортист Котуошу. Постигнал своите най-големи мечти в професионалното поприще, той изживява и големи разочарования в личен план. Сега обаче вече е превъзмогнал болката си и е готов отново да търси своята половинка – всеотдайна, добра и отзивчива.Повече информация за всеки един от фермерите може да намерите на сайта на предаването www.fermer.novatv.bg. Тук всички жени над 18 години, търсещи своята половинка в живота, могат да гласуват за своите фаворити. ... още »
КЕПТЪН (CAPTAIN): Въпреки че носи името на Капитан Кук, Кептън всъщност е момиче. Тя е роден лидер и бързо строява петте си пернати приятели, когато се нанасят в апартамента на Г-н Попър. Но тя има и своята мила страна. Много обича да се гушка до г-н Попър, докато той спи и да се шляе с него през деня, че дори и да му дава модни съвети. Кептън има и уникални способности –знае какво се прави в тоалетната, талантлива танцьорка е (любимият й стил е хип-хоп) и е експерт по проследяването. А сега, може би е готова да отиде там, където нито един пингвин не е бил – да полети във въздуха.ЛАВИ (LOVEY): Както повечето от неговия пол Лави има усет към женската красота. Първият човек, докоснал се до чара му е Аманда, бившата съпруга на г-н Попър. Тя открива пингвина да се гушка в краката й и да й гука нежно. Лави е много горд от факта, че за трети път ще става татко!ЛАУДИ (LOUDY): Както може да се досетите от името й (LOUDY – гръмогласен, креслив) Лауди вдига голям шум. Докато приятелите й писукат от време на време, когато Лауди иска да й обърнат внимание, тя издава оглушителни звуци. Тя е много атлетична, любимите й спортове са футболът(игра, на която се научава в Ню Йорк) и търкалянето по корем (умение,с което е родена).БАЙТИ (BITEY): Зъбите й са нейното оръжие! Обича да ги използва неочаквано, най-вече върху краката на г-н Попър. Но внимавайте, ако се заяждате с Байти или с най-новият й приятел, г-н Попър, веднага ще бъдете ухапан по глезена или някъде другаде по крака. Любимата й филмова звезда е Чарли Чаплин, а любимото й блюдо е плато от сочни сардинки.НИМРОД (NIMROD): Ако харесвате миличките, свободни и несръчни пингвини, тогава Нимрод е тъкмо за вас. Няма стена, в която да не се е ударил (според някои по би му подхождало името Краш – този, който все се удря). Когато не влиза в стълкновение със стени, Нимрод се забавлява с дистанционното на телевизора и превключва на любимия си канал, където дават Чарли Чаплин, настанен в канапето на г-н Попър. Обича също и да се върти в тоалетната.СТИНКИ (STINKY): Стинки страда от стомашна турболенция, което значи че изпуска много газове. Но духът му, чувстовото му за приключения и лоялност към приятелите си пингвини и г-н Попър са много трогателни. Стинки много харесва новия си скъп апартамент в Ню Йорк, където свива голямо гнездо извън гигантския фризер. Винаги можете да разчитате на Стинки. Само не се доближавайте много до него, след като е хапнал обилно! ... още »
Елена Йончева, Жени Калканджиева, Георги Тошев и Драго Симеонов са сред популярните лица с авторски рубрики в новото предаване.От тази есен зрителите на bTV ще прекарват часовете преди обед в компанията на ново предаване, с нови лица, авторитетни коментатори и различен поглед върху актуалните и любопитни теми от живота. Магазинно-информационното забавно предаване „Преди обед” стартира през септември и ще се излъчва на живо всеки делничен ден по bTV. Няколко известни личности с доказан професионален успех и авторитет, сред които Елена Йончева, Жени Калканджиева, Драго Симеонов и Георги Тошев, ще водят авторски рубрики в предаването. „Преди обед” ще представя историите на ярки личности, характерни със своята индивидуалност. Ексклузивно за зрителите на bTV предаването ще предложи и видеоматериали за световно значими личности - звезди, международно признати гении, творци и дейци. Сред темите, които ще бъдат представени по нетрадиционен начин в студиото на водещия, са децата, мъжете, жените, семейството, здравето, туризма.Предаването е копродукция на bTV и продуцентските компании EyeVision и ShortCut в лицето на Мартин Захариев и Георги Тошев. ... още »
Филмовото студио Fox 2000 закупи правата за екранизиране на вампирския роман от 2010-та година, “The Passage”, дело на писателя Джъстин Кронин. Намерението на продуцентите е да направят мащабен фантастичен филм, който според източници от студиото, ще бъде комбинация между хитовите заглавия “Книгата на Илай”, “Блейд” и “Заразно зло”. Още след публикуването си през месец юни, миналата година, “The Passage” привлече вниманието на Холивуд.Режисьорът на “Гладиатор” и “Робин Худ”, Ридли Скот, изяви желание да продуцира и режисира филмовата версия, а по адаптирането на книгата започна да работи номинирания за “Оскар” Джон Логан (“Последният самурай”).Но в крайна сметка, Скот реши да поеме режисурата на фантастичния екшън “Prometheus”, а сценария на Логан, който също се насочи към друг проект, не бе завършен.В продължение на няколко месеца не се разкриваше никаква информация за продукцията, и едва през месец април тази година, стана ясно, че създателя на “Чудовищно”, Мат Рийвс, е човека, който ще седне на режисьорския стол на “The Passage”.Сега, от студиото Fox 2000, заявиха, че намерението на Рийвс и продуцентите е да дадат старт на нова филмова поредица – ако “The Passage” бъде успешен, той ще се сдобие с две продължения. По сценария на продукцията вече работи Джейсън Келър (предстоящия “The Brothers Grimm: Snow White”), а въпреки че напусна режисьорското място в края на миналата година, Ридли Скот остава в екипа, като един от изпълнителните продуценти. Режисьорът Мат Рийвс заяви, че Джейсън Келър пише съвсем нов сценарий, който няма да бъде повлиян от работата на Джон Логан.Действието на “The Passage” ще се развива в недалечното бъдеще, когато американското правителство провежда експерименти за удължаване на човешкия живот. Сюжетът ще се фокусира върху изоставената от семейството си Ейми, която бива държана в плен от правителствени организации, чиято тайна цел е да я използват за експериментите си. Но когато става ясно, че серума за дълголетие по необясним начин превръща хората във вампири, притежаващи огромни сили, Ейми трябва да намери начин да се измъкне. Единственият, който решава да помогне на младото момиче е агента на ФБР, Брад Уолгаст. С негова помощ, Ейми успява да избяга, само за да открие, че голяма част от планетата е унищожена, и че тя е част от малката група оцелели, които имат шанс да предотвратят тоталното изтребване на човешкия род от плъзналата вампирска зараза.Режисьорът Мат Рийвс заяви, че вече провежда разговори с актьори, изразили интерес към проекта, но отказа да разкрие имена. Очаква се до края на годината, сценария на “The Passage” да бъде напълно завършен.Ако всичко протече по план, снимките на футуристичния вампирски трилър ще стартират през пролетта на следващата година. ... още »