Discovery ChannelДа оцелееш в пустошта не е лесно и при най-благоприятните обстоятелства, но когато към това прибавим съпружеска двойка, която не винаги се разбира, се получава програмата "Един мъж и една жена в пустошта". Майкъл Хоук е бивш експерт по оцеляване от спецчастите, а жена му Рут е телевизионен журналист. Заедно те посещават някои от най-опасните и отдалечени кътчета на света. На всяко едно място те трябва да оцелеят като екип в продължение на четири дни, носейки със себе си единствено един нож. На изпитание е подложена както волята им, така и бракът им, но двамата намират начин да се противопоставят на природните условия в тандем. За Майкъл оцеляването е естествен процес, за който той е добре подготвен след години стаж като Зелена барета. За Рут обаче дивите условия на живот са нещо напълно непознато. Майкъл от своя страна споделя всички свои умения с Рут - от строежа на заслон и търсенето на храна до ориентацията и подготовката за спасителна операция. Предаването стартира в сряда, 12ти януари, от 21.00 часа само по Discovery Channel.В поредицата с приключенски програми на Discovery Channel, посветени на риболова, Джеръми Уейд продължава своята мисия да открива смъртоносни сладководни риби. "Речни чудовища" представя хищниците, които живеят на дъното на водоемите и достигат невероятни размери. Воден от митовете за някои от тези водни обитатели, Джереми се отправя към Тайланд да търси гигантския сладководен скат, след което се впуска в преследването на далекоизточно земноводно чудовище. "Речни чудовища" стартира понеделник, 17-ти януари, от 20.05 часа само по Discovery Channel.Третият сезон на "Екстремен риболов" започва по Discovery Channel като част от програмите, посветени на риболова и изпълнени с много адреналин и приключения. Британският актьор и страстен рибар Робсън Грийн пропътува 95 000 километра в издирване на някои от най-големите риби на планетата.От Амазонка до Индийския океан, от джунглите на Папуа Нова Гвинея до африканските равнини, той се запознава с екстремни рибари и рискува всичко, за да улови поредната риба - било то акула, риба меч, смъртоносни японски видове или тигрова риба.Това е най-епичното приключение на Робсън - рибарска драма в 14 различни държави.Гледайте „"Екстремен риболов” в понеделник, 17ти януари, от 21.00 часа само по Discovery Channel.TLC„По-готина от дъщеря ми“ е ново предаване, което разглежда по уникален начин доста напрегнатите понякога взаимоотношения между майка и дъщеря. Предаването разказва за 18-годишно момиче, което завижда за гръдната обиколка на майка си.Тя пък от своя страна вярва, че дъщеря й се опитва да бъде нейно копие. В епизодите ще видим също майка и дъщеря, които са съпернички в конкурс за красота.Водещата на предаването - Лиз Макларнън, има мисия да сложи край на съперничеството между майките и рожбите им и да нормализира взаимоотношенията между тях. Тя оставя на независимо жури да реши дали превзетите майки или мнителните дъщери трябва да променят имиджа си. По преценка на журито, една от двете ще премине пълна промяна и ще получи напълно нов имидж. Предаването стартира петък, 21ви януари, от 21.55 часа само по TLC. ... още »
Майкъл Дъглас обяви, че се е преборил с рака на гърлото. Актьорът направи това изявление в интервю за телевизия Dateline NBC, а откъси от интервюто е публикувано в The Hollywood Reporter, предаде КРОСС."Чувствам се отлично, изпитвам истинска еуфория. Раковото образование изчезна, ям като свиня.От изгубени 14 килограма вече си възстанових пет. Най- накрая мога да ям всичко, което обичам. Лекарите ми препоръчаха да натрупам маса, за да нямам проблеми със сърцето", заяви големият актьор.Според него предстои му недълъг курс по рехабилитация и постоянно диагностициране, тъй като страничните явления дават да се разбере за тях.Актьорът призна, че има намерение да живее още дълго и посочи, че неговите родители са доживели до 88 и 97 години. „Имам отлични гени", заяви Дъглас.Припомняме, че през август миналата година лекарите откриха рак на гърлото на актьора и практически почти веднага актьорът съобщи за болестта си в телевизионното шоу на Дейвид Летерман. Тогава той призна, че му предстои дълга битка с болестта. Съпругата му Катрин Зита-Джоунс бе неотлъчно до него по време на тази битка. ... още »
Холивудската звезда Мишел Пфайфър се присъедини към актьорския състав на драмата “Welcome to People”, която ще разказва за проблемите пред които се изправя млад мъж, след като научава тайните на вече починалия си баща.Главната роля в продукцията е поверена на актьора от “Стар Трек” и “Неудържим”, Крис Пайн, а на режисьорския стол ще седне известния сценарист Алекс Кърцман.Снимките на “Welcome to People” трябваше да започнат преди около една седмица, но според източници близки до продукцията, режисьорът и продуцентите са били твърдо решени да привлекат Пфайфър за една от главните роли, и тъй като тя е била заета с друг проект, се е наложило да бъдат направени промени в графиците за снимки.Вчера, говорител на студиото DreamWorks Pictures потвърди пред Entertainment Weekly, че Мишел Пфайфър е подписала договора за участие и ще изпълни ролята на овдовялата майка на главния герой, изигран от Крис Пайн. Режисьорът Кърцман заяви, че първоначалната идея е била филма да бъде черна комедия, но с течение на времето и след намесата на Стивън Спилбърг, който е един от продуцентите на филма, са направени значителни промени в сценария и в момента “Welcome to People” бива описван като семейна драма.Кърцман: “Променихме доста неща в сценария и като погледна назад, това е било и най-правилното решение. Идеята за филма ми дойде преди няколко години, но тогава аз си го представях като черна комедия за смахнато семейство в стила на “Кланът Тененбаум”. Сигурен съм че щеше да се получи интересен филм, но след известно време решихме да подходим малко по-сериозно към историята и в крайна сметка се получи един, надявам се, драматичен сценарий с пълнокръвни герои и ситуации в които всеки един от нас е попадал. Кой знае, след години може и да съжалявам че не съм направил комедия, но в момента смятам, че това е правилния начин по който да разкажем тази история.”Освен Крис Пайн и Мишел Пфайфър, в лентата ще участват и актрисите Елизабет Банкс (“Спайдър-мен”) и Оливия Уайлд (“TRON: Заветът”). Сценарият е дело на режисьора Кърцман, Роберто Орси (“Островът”) и Джоди Ламбърт (“Of All the Things”), а Боби Коен (предстоящия “Каубои и извънземни”) ще продуцира заедно със Стивън Спилбърг.Снимките на “Welcome to People” ще започнат до няколко дни в Калифорния, а премиера е насрочена за началото на следващата година.ew.com ... още »
Носителите на “Оскар” Филип Сиймур Хофман и Кристофър Уокън ще изпълнят главните роли в музикалната драма “A Late Quartet”. Филмът ще бъде дебют в игралното кино на режисьора Ярон Зилберман, който до момента е снимал единствено документални продукции, от които най-известната е “Watermarks” от 2004 година.Освен Хофман и Уокън, във филма ще участват още Катрин Кийнър (“Капоти”) и Джеръми Нортъм (“Нашествие”), а слуховете , че Итън Хоук също ще изпълни една от главните роли се оказаха неверни.Сюжетът на “A Late Quartet” ще разказва за музикален квартет, който въпреки постигнатите големи успехи през 25-те години на сцената и многото почитатели, е на път да се разпадне. Но внезапното тежко заболяване на един от членовете кара останалите да загърбят всички противоречия и да подготвят най-доброто си изпълнение досега.Ярон Зилберман: “Много съм развълнуван от това че ще ми бъде предоставена възможност да си сътруднича с всички тези хора. Допреди една година не бих си и помислял че един ден ще работя с Катрийн Кийнър и Филип Хофман. и затова искам да благодаря на всичките ми партньори от Opening Night Productions, които се трудиха неуморно за набирането на този актьорски състав. Мисля че филма ни ще бъде достъпен за хората от всички възрасти, най-вече защото в основата си той е разказ за човешките чувства и качества – любов, приятелство, болка, радост и тъга. Винаги съм смятал, че за да бъде успешен един филм, той трябва да комбинира всичко това.”Освен че ще режисира, Зилберман е написал и сценария на филма, заедно с партньора си Сет Гросман (“The Elephant King”). Ванеса Койфман (“Информаторите”), Манди Тагър (“Партито на Ейприл”) и Дейвид Фейгенблум (“Material Girls”) ще продуцират лентата, а режисьора ще разполага с бюджет от 17 милиона долара.Снимките на “A Late Quartet” започват в края на този месец в Ню Йорк, а световнатата премиера е насрочена за първата половина на 2012 година.ology.com ... още »
Скот Дериксън - режисьорът на „Дяволът в Емили Роуз" и на римейка на „Денят, в който Земята спря", ще хвърли нов поглед върху библейската история „David vs Goliath".Филмът ще е „исторически екшън, направен с модерна чувствителност", предаде Heat Vision Blog, като го сравни с „300" и „Самоличността на Борн".Историята проследява малкото момче Давид, бъдещ цар на Израел, който трябва да се защитава от гиганта Голиат, изпратен да го залови.Дериксън ще трябва да подсили историята, за да се получи пълнометражен филм, но няма съмнение, че продуцентите планират да включат много повече екшън сцени отколкото има в самата история. ... още »
Когато „Генезис“ излезна на 16 юли, поразяващо оригиналния филм разтресе летния пазар, изпълнен с производни продължения и неуместни римейкове, които накараха критиците да заклеймят творческото безплодие на студийните филми.Затова, сценарист-режисьора Кристофър Нолан получи уважение от Холивуд – той използва влиянието си от „Батман в началото“ и „Черният рицар“, за да филмира своя собствен, дълго-развиван сценарий, родил се от идея, блъскала се в главата му цяло едно десетилетие. „Генезис“ е многопластов филм с дълбок сюжет, позволяващ на Нолан да се яхне на познат жанр, но да пристигне на едно ново място. Разбира се, бокс офиса беше добре-отъпкана почва за него – 825 милиона долара. Но преди това, той трябваше да си представи себе си в светът на сънищата от „Генезис“, преди да отведе публиката там.Deadline: По какъв начин писането на „Генезис“ беше различно за теб?Нолан: Това, което се опитвам да правя е да пиша отвътре навън. Наистина се опитвам да се поставя в света на филма и героите, да си представя себе си вътре в този свят вместо да гледам на него като филм на екрана. Това означава, че понякога откривам неща за историята и героите по начина, по който публиката ще го направи. Друг път го замислям с чертежи и така нещата приемат много конкретен изглед. За мен, писането е комбинация от двете. Понякога поемаш обективен подход, за да те прекара през нещата, а друг път взимаш нещата по-субективно като това ти позволява да изградиш емоционално преживяване за публиката.„Генезис“ беше един от тези проекти, горяли в мен много време. Направих филм, наречен „Престиж“, който пламтя в мен четири или пет години. Беше нещо, което наистина исках да вкарам в действие с брат ми, Джона и в крайна сметка го направихме. Определено имам и други идеи с огромен потенциал, които не съм успял да доразвия и стоят в края на чекмеджето. Никога не знаеш със сигурност към какво ще се завърнеш и как да го накараш да заработи. Никога не знаеш от къде ще дойде желанието ти да завършиш нещо или да погледнеш към нещо старо по свеж начин. Всеки път, когато завърша филм и погледна към него – той ме е променил като личност. Сценарият е бил различен за мен. В крайна сметка, това което съм като писател, като кинотворец и това, което е нужно на сценария – всички тези неща се оформят и влизат в хармония.Deadline: Какъв бе пробива, който прекъсна десетгодишната бременност на „Генезис“?Нолан: Последната част от пъзела със сценария, който се опитвам да завърша от около десет години, беше да открия как емоционално да свържа текста с централния герои, така че да се получи по-въздействаща история. Причината, поради която бях заседнал върху това е, че първо измислих правилата на света, използвайки жанра на филмите с обир като вход. Жанра се сблъска с взрив и дойде време за нови правила за публиката. Проблема е, че филмите с обир обикновено са леко повърхностни, бляскави и забавни. Те не са емоционално обвързващи. Това осъзнах, след като десет години си блъсках главата, опитвайки се да завърша – когато третираш душата, светът на сънищата и възможностите на човешкото съзнание, трябва да има емоционално привързване. Трябва да работиш с въпроси, касаещи паметта и желанието. Намерих връзката на главния герой с публиката чрез пътуването към дома и децата му, и любовта към жена му. Това наистина бяха последните парченца, които ми позволиха да довърша сценария.Deadline: Докато изчакваше това решение, появиха ли се филми, които те убедиха, че технологията вече може да пренесе виденията ти на екран?Нолан: В „Черният рицар“ направихме всичко възможно, за да постигнем много мащабни ефекти, улавяйки ги на камера. Да създадем света, като снимаме на реални локации, по целия свят и правейки наистина неща като това, да обърнеш тир с осемнадесет колела по натоварена улица в центъра. Чувствах, че имахме страхотен екип от хора които могат да изработват и заснемат подобни неща. Чувствах се добре подготвен за света на „Генезис“ и чудатата картина, която той ще изиска. Повечето технологии, използвани във филма са сравнително старомодни. Има и някои нови неща, които момчетата от Double Negative поднесоха. Най-плашещите аспекти около визията за мен винаги са нещата, които реално заснемаш на камера, като това, да постигнеш безтегловност в даден декор и да правиш трикове с жици. Тези техники се базират на филма на Стенли Кубрик – „2001: Една Одисея в Космоса“, който гледах като дете, влюбвайки се в заблудата и магическите трикове, които Кубрик е направил, за да убеди публиката, че няма гравитация. Но това, което наистина ми даде сигурността да подходя към моя филм, е свързано повече с личния ми опит, отколкото с технологиите във филмите които съм гледал. Това бе по-скоро да имаш възможността да правиш наистина мащабно кино и да се чувстваш комфортно с големите машини, които са замесени.Deadline: Какви предимства ти даде писането на самостоятелен сценарий (който не се разработва от студио)?Нолан: Всъщност, бях се срещал с Warner Bros преди години, точно след като завърших „Опасно безсъние“ и описах проекта който бях започнал да пиша. Те искаха да ме наемат и тогава да го напиша, но аз отказах предложението. Осъзнах, че с проект като „Генезис“, аз ще опитам да пресека определените граници на жанровете и да избутам летвата, която е позволена на мейнстрийм филмите по отношение на публиката. Усещах, че е много важно сам да развия сценария. Трябваше да го завърша на хартия, за да има ясен и конкретен документ пред студиото, за това точно какъв ще бъде филма.Предимството на самостоятелния сценарий беше, че трябваше предварително в главата си да свържа всичко и да го накарам да заработи, след което да го предложа на студио за подкрепа и сътрудничество. Не мисля, че бих могъл да развия „Генезис“ с някой друг. Нуждаех се поне да завърша първия вариант, след което да вкарам студиото в процеса.Deadline: Дани Бойл наскоро сподели пред Deadline, че се възхищава на начина, по който ти взимаш 160 милиона долара и ги правиш да изглеждат като 320 на екрана. Кое е най-стресиращото нещо в това, да направляваш толкова голям творчески облог?Нолан: Най-стресиращото нещо в управлението на филм като „Генезис“ е, че поемаш отговорността да комуникираш с много широка публика. Вече не можеш да се скриеш зад „Окей, те просто не го разбраха“ или „Определени хора просто не го разбират“. Трябва да загрижен за размера на твоята публика и трябва да предаваш нещата по начин, който ще ги вкара вътре.Това може да бъде трудно, когато се опитваш да направиш нещо предизвикателно. Има един наистина деликатен баланс между представянето на елементи, който са непознати, но все пак по такъв начин, който ще забавлява зрителите и ще се отблагодари за желанието им да качат на влакчето с теб, и да приемат определена степен на объркване. Това е най-трудното нещо, но също е и предизвикателство, на което се наслаждавах страшно много при последните ми филми.Deadline: Казаха ли на Warner Bros и Legendary Pictures след като прочетоха сценария или трябваше да им показваш визуални изображения?Нолан: Опитвам се да кача хората на борда на даден проект просто чрез думите на страницата и моето обяснение за това как виждам нещата, как ще ги поставя на екран и какво ще е усещането. И така, процеса в одобрението и направата на „Генезис“ включваше голяма група хора от Warner Bros – в създаването, разпространението, маркетинга. Всички прочетоха сценария.След това отговорих на много от въпросите им относно определени сцени, как ще се направят, какво ще е чувството на филма и особено как публиката ще се ориентира във филма. Това винаги бе повдигано от всеки, който прочете сценария.Аз с удоволствие говорех за това. Как ще използваме дизайна на различните нива на съня по начин, който ще помогне на публиката да се ориентира, докато филма навлиза в по-бързата си и прелитаща последна третина.Deadline: Как им обясни трите нива на съня?Нолан: Казах им, че едно от нивата е в дъжда, едно е в интериор, през нощта, едно е навън в снега. Това означава, че дори в близък план, можеш да разпознаеш нивото. Те бяха много наясно с рискованата същност на проекта, но останаха очаровани от филма.Deadline: Какви критерии и везни използваш, за да се предпазиш творчески от повторения?Нолан: С „Черният рицар“ трябва да поемеш по пътя на осведомеността на публиката. Това е продължение и те искат познати елементи – неща които са харесали в първия филм. Но винаги трябва да си много наясно, че публиката е изключително безмилостна в искането на свежест и новости. Във фазата на сценария се опитахме да изчистим това – улучили ли сме правилния баланс? С „Генезис“ беше подобно.Опитахме се да сътворим баланс между определени познания и удобство по отношение на жанра и как хората гледат филм. Това бе изпълнено преди всичко, чрез изучаването на съществените елементи в структурата на филмите за обир.Опитвахме се да уцелим баланса между това, да даваме на публиката познати елементи, за които да се хващат и вкарването на тези елементи в друг контекст, който се надяваме, че публиката не е виждала преди. Действахме по подобен начин дори в „Мементо“ – това беше много необичайно структуриран филм със своята обратна хронология. Написах сценария , така че да има много познат основен ритъм, стандартната структура в три действия, в която публиката да получава информация от началото до края. И така, имаме основата на познание с жанра филм-ноар и три-актовата структура под тази сложна обратно хронологична супер-структура. Това е нещо, на което винаги съм обръщал внимание. Ако се опиташ да провокираш публиката и да ги накараш да гледат по различен начин на елементите, трябва да има дадеш познат контекст, за който да се хванат.Deadline: Позволи ли на актьорите на прочетат пълния сценарий на „Генезис“, преди да са се включили в проекта?Нолан: Предизвикателството е да намериш баланса между това, да позволиш на актьора да се чувства потаен и същевременно да се чувства като истински творчески сътрудник. Когато отиваш при актьор като Леонардо ДиКаприо трябва да бъдеш изключително почитателен относно творческата му роля в нещата. Трябва да го приемеш като упълномощен сътрудник. Много е важно да му покажеш целия сценарий, да говориш с него с дни и да го въведеш във всеки аспект. Но човек като Лео с удоволствие прави нещата без да вдига шум и е много толерантен – ако не иска да направи филма, няма да тръгне наоколо и да разкаже на всеки. Трябва да се уповаваш в това у хората. За мен, започването на сътрудничество с актьора се крепи на доверието, от двете страни. Беше страхотно да работя с нови хора като Лео по този филм.Взаимопомагахме си много по сценария, след като той прие ролята. Превърна се в много ценна част от процеса. Не обичам да се поставям в позицията на човек, който ще изисква от актьорите да ми се доверяват, че ще направя нещо, което си заслужава. Чувствам се задължен да изговоря това, което ще направя.Дали това означава да им покажа пълния сценарий или да седна с тях и да опиша идеите си в детайли. Много важно за мен е да поема това бреме като режисьор и да съм в състояние да обяснявам това, което искам да направя, да вдъхновявам актьорите, а не просто да ги им казвам, вярвайте ми, ще направя нещо стойностно.Deadline: Защо не снимахте в 3D, което е приоритет за студио като Warner Bros?Нолан: Обмисляхме да заснемем „Генезис“ в 3D и стигнахме до извода, че ще бъдем прекалено ограничени от технологията. Нямаше да можем да снимаме така, както искаме. Обърнахме се към конвертиране, всъщност даже направихме няколко теста и резултатите бяха много добри. Но нямахме време да конвертираме целия филм по начина, който ще ни удовлетвори. „Генезис“ се занимава със субективността, много интимна връзка между публиката и възприемането на реалността на героите.В случая с Батман, гледах на тях като изобразителни филми, отнасящи се за много внушителни герои. Близостта, която 3D илюзията налага не е съвместима с това. Завършваме историята по следващия ни филм за Батман и искаме да бъдем верни на изгледа от предните филми. При „Генезис“ въпроса с 3D-то беше повдигнат. Виждал съм работа с 3D като „Аватар“, която е страхотна.Но за мен, най-удивителното нещо относно „Аватар“ бе създаването на света, използването на визуалните ефекти, motion и performace capture технологиите, такива неща. Не мисля, че „Аватар“ може да се понижи до своята 3D компонента, при положение, че има толкова много иновация в него, която е наистина невероятна. 3D-то винаги е бил интересен технически формат, начин да покажеш нещо на публиката. Но трябва да гледаш и историята която разказваш, нали така?Deadline: „Генезис“ беше похвален в Холивуд като доза оригиналност в лято, тотално лишено от такава. Студията разчитат на филми-събития, но дали са достатъчно загрижени за оригиналността?Нолан: Не съм сигурен, че бих казал това, че студията разчитат на филми-събития. Вероятно това се отнася за Warner Bros, но в опита ми със студийната система, бих казал, че те винаги са разбирали нуждата от свежест, а не просто неща, които публиката е гледала. Не съм сигурен, че обезателно ще го формулирам така, защото мисля, че е еднакво възможно да се правят суперпознати малки филми както и суперпознати филми-събития.Всъщност, истината е, че като погледнеш към някои от по-оригиналните успехи във времето, концептуално, много от тях са филми-събития, от „Междузвездни войни“ до „Аватар“.Deadline: Виждаш ли възможността да се завърнеш в света на „Генезис“ с продължение?Нолан: Винаги съм харесвал потенциала на света. Той е безкраен или може би трябва да кажа безкрайно малък (infinitesimal), думи които ме очароват. В момента, ние разработваме видео игра – нещо, от което съм заинтересован от много години. Относно продължение, виждам „Генезис“ като един филм, но това е начина, по който се обръщам към всичките си филми. Когато правех „Батман в началото“, определено не съм мислил да правя втори филм за Батман, камоли трети. Никога не знаеш къде ще те отведат творческите ти интереси, но когато правех „Генезис“ го виждах като единствен филм.Deadline: След като сме в сезона на наградите, можеш ли да опишеш какво означаваше за теб когато Хийт Леджър спечели "Оскар" за „Черният рицар“ малко след като почина?Нолан: Бях изключително удовлетворен да видя, че хората отговарят на работата, която знаех, че е велика. Също така бях много горд, че бях част от създаването му или поне създаването на свят, в който един голям артист може наистина да покаже на какво е способен. Беше голяма чест да съм свързан по какъвто и да е начин с това. ... още »
Джим Кери се появи в пародийно видео на филма "Черният лебед" в комедийното шоу Saturday Night Live и направо скри шапката на Натали Портман, като ни спука от смях.В клипчето той имитира ролята на съблазнителната Мила Кунис, чиято мисия е да тормози героинята на Натали Портман. За целта Кери се преобразява в истинска фатална жена, облечена в черно трико и балетна пачка.Майтапът започва от самото началото на видеото, когато актьорът сваля якето си и разкрива татуировки на пилешки крила на гърба си. Следва негово танцово изпълнение, което по-скоро наподобява тромави помръдвания на обезглавено пате, отколкото грациозни движения на красив лебед.В един момент Джим е готов на всичко, за да съблазни режисьора на представлението. Той засмуква еротично пръста си, след което демонстрира още по-завидни възможности, като почти успява да пъхне цял юмрук в уста.В края на скеча е отхвърлен за ролята и напуска залата с думите: "Веднъж станал черен... лебед, никога не може да повече да станеш завръщаш се... лебед."Благодарение на смешното видео, комедийното предаването удари най-високия си рейтинг от 2008 година насам.Лентата "Черен лебед" пък жъне успех в кината в САЩ и дори е смятана за фаворит на наградите "Оскар". ... още »
Режисьорът Баз Лурман, известен с филмите си “Мулен Руж” и “Австралия”, заяви че предстоящия му високобюджетен филм, “Великият Гетсби”, най-вероятно ще бъде заснет в 3D формат.На пресконференция в Лас Вегас, на която присъстваха и други режисьори, сред които Оливър Стоун и Майкъл Ман, Лурман разкри, че се надява продукцията да бъде заснета изцяло с триизмерни камери, но за момента не е взето окончателно решение по този въпрос.“Великият Гетсби” ще бъде филмова адаптация на популярния едноименен роман на писателя Ф. Скот Фицджералд, издаден за първи път през 1925 година.Сюжетът на романа разказва за милионера със съмнително минало Джей Гетсби. Според някои хора, той е натрупал състоянието си от контрабанда на алкохол по време на Сухия режим. Други разказват, че е убил богат човек, а трети твърдят, че е немски шпионин и братовчед на германския император Кайзер Вилхелм.Въпреки всичко което Гетсби притежава, той е самотен мъж. И единственото му желание е да се събере с любовта на своя живот, Дейзи Бюкенън. За негово съжаление, Дейзи е омъжена за милионера Том Бюканън, и има малка дъщеря. Но за Гетсби това не представлява проблем.Баз Лурман е поредния режисьор, който ще пренесе “Великият Гетсби” на големия екран. До момента, романа е бил екранизиран общо четири пъти -през 1926, 1949, 1974 и 2000-та година. Във версията на Лурман, главните роли ще бъдат изпълнени от номинирания за “Оскар” Леонардо Ди Каприо, Тоби Магуайър и младата Кери Мълигън.Лурман: “Никой не трябва да снима в триизмерен формат, освен ако не е сигурен, че наистина го желае. Трябва да притежаваш нужния бюджет и трябва да си убеден, че ще се справиш. Много често този процес бива подценяван и хората си, мислят че е лесно. Но истината е, че всеки режисьор, който снима в 3D е подложен под голям стрес всеки ден. В момента обсъждаме всичко това и се надявам че в най-скоро време ще вземем решение.”Адаптираният сценарий е вече завършен, а снимките на продукцията се очакват да започнат това лято. Световната премиера на “Великият Гетсби” е насрочена за края на 2012 година.hollywoodreporter.com ... още »