„Живея, за да катеря. Катеря се, за да се чувствам жив“ – това е мотото на тридесетгодишния чешки алпинист Адам Ондра. Той е един от най-добрите съвременни катерачи – виртуоз, който е преодолял най-трудните скални маршрути в света. Емблематичният спортист започва своя път на тригодишна възраст, а днес всяко негово изкачване е мотивирано от стремежа към победа над всички трудности, които крият опасните маршрути. Документалният филм на Ян Шиманек и Петр Заруба „Адам Ондра: До краен предел“ проследява подготовката за дебюта на Ондра в скалното катерене на Олимпийските игри в Токио. В тази история прави впечатление комерсиалният натиск от страна на средствата за масова информация и от страна на публиката, която жадува зрелища, независимо от това дали във фокуса попадат личният живот или самият спорт.
* * * ЛЮМИЕР | 20:30
Не пропускайте носителя на „Златен лъв“ от фестивала във Венеция 2022 – „Цялата красота и кръвопролитие“!
Филмът на носителката на Оскар за „Citizenfour“ Лора Пойтрас е портрет на Нанси Голдин, световно известна фотографка и активист, която в края на миналото десетилетие започва кампания срещу фамилия Саклърс – собственици на фармацевтични компании, произвеждащи опиоиди, към които човешкият организъм развива наркотична зависимост. Голдин призовава световните центрове за изкуство – като Гугенхайм, Лувър, Националната портретна галерия в Лондон, музеите Тейт – да не приемат даренията на Саклърс в знак на протест срещу тяхната дейност, чиито резултат е опиоидната епидемия, започнала през 90-те години на ХХ век.
ДОМ НА КИНОТО | 18:30
Светла Цоцоркова и Светослав Овчаров за първи път се появяват не само като съсценаристи, но и като сърежисьори в най-новия си документален филм „Герой на нашето време“. Техният герой е строител. Той е честен и прям. Нравствената му система често влиза в противоречие с обществото. За някои той е луд, за други е извор на бездънни афоризми. Да живееш живота си достойно и без компромиси в наше време е геройство. Световната премиера на „Герой на нашето време“ бе в програмата на филмовия фестивал в Солун през 2022.
* * * ДОМ НА КИНОТО | 20:30
Не пропускайте “ПАПАЯ 69” / “PAPAYA 69” на режисьорите Рикардо Бернаскони и Франческа Ревердито!
За да представи филма, гост ще бъде актьорът Леарт Докле, познат на публиката от сериалите „Братя“, „Пътят на честта“ и „С река на сърцето“, както и с десетки други международни и български филмови продукции. Специално за фестивала тук ще бъдат и продуцентът Никола Джени и актрисите Розана Спарапано и Валентина Виоло!
Ева е 29-годишно момиче от Южна Америка, което бяга от насилствен бивш партньор. Израствайки твърде бързо, тя вече е изпитала най-лошите човешки извращения, още когато е само на 18. Рейнбоу е бивша телевизионна звезда, която е заплетена в образа на Папая, който изиграва, когато е на четиринайсет години и все още се подвизава в сайт за възрастни. Тяхната среща ще предефинира мястото им в света и ще даде на всяка неочаквана възможност да се помири със себе си и да отмъсти. Ева ще намери смелост да се свърже отново с дъщерята, която е изоставила десет години по-рано, докато Рейнбоу ще може да прогони Папая и да продължи напред.
* * * КИНО ОДЕОН | 18:00
Не пропускайте срещата с "Витлеемска светлина" - най-новият филм на Ян Сверак! Той запознава зрителите със света на един писател, в който упорито се намесват… оживели герои от неговите собствени истории! Те се появяват, за да му напомнят важните въпроси, с които всички се сблъскваме непрестанно. Дали въобще може да бъде решена дилемата – как да постигнем възможно най-много от реалността, която сами създаваме, без да унищожим всичко, което притежаваме?... Ян Сверак отново разчита на сътрудничество със своя баща и съавтор на сценария – Зденек Сверак, на когото е поверена главната роля във филма. „Витлеемска светлина“ е фентъзи-комедия, реализирана в най-добрите традиции на чешкото кино.
* * * КУЛТУРЕН ЦЕНТЪР "G8" | 20:30 | БИЛЕТИ на място
Филмът на режисьорите Никола Бошнаков и Джеки Стоев носи заглавието „Моят чичо Любен“. Главен герой в него е Рей ван Цешау - фронтмен на легендарната германска рокгрупа „Freunde der Italienischen oper“ (Приятели на италианската опера), чийто български чичо е художникът Любен Стоев, брат на баща му - режисьора Джеки Стоев. Рей пътува към София, за да продаде наследствения апартамент на чичо си след неговата смърт, но жилището на художника е препълнено с картини, инсталации, истории и видеоматериали. И Рей - парче по парче, като в пъзел или в криминален филм, подрежда и за себе, и за зрителя, образа на българския си чичо – като художник и личност…
* * * CINE GRAND PARK CENTER | 19:00 „Алкарас“ е наситен с реални събития, оживял портрет на едно селско семейство в днешна Каталуния, чиято реалност претърпява кардинални промени. Голямото семейство Соле живеят в едно малко село, чиито основен поминък е бране на праскови и подготовката им за износ. Познатата и обичана от всички рутина, която носи смисъл на ежедневието и хляб на масата, е застрашена от мащабна носеща конструкция за слънчеви батерии, заради която трябва да бъде разрушена тяхната градина. От тази простичка сюжетна линия, противопоставяща земеделската традиция и напредващия влак на съвременния прогрес, Карла Симон извайва един чудесно композиран филм, който се движи в неочакваните ритми и случайни извивки, родени от съчетанието между природата и семейния живот.
ЧЕШКИ ЦЕНТЪР | 19:00 | ВХОД - С В О Б О Д Е Н!
Продължава ретроспективата с филми на легедарната майсторка на чешкото кино Вера ХИТИЛОВА!
ЗА НЕЩО ДРУГО | Чехословакия, 1963, 81 мин, черно-бял
Ева е гимнастичка и се готви за важно състезания. Вера е домакиня и се грижи за четиригодишния си син и съпруг. Жените не се познават и въпреки това имат много общи неща.
* * * SOHO | 19:00 | ВХОД - С В О Б О Д Е Н!
Не пропускайте традицията за среща с важни документални филми, създадена от CINEMA POLITICA и София Филм Фест!
Откриваме с филма COEXTINCTION на Елена Жан, Глория Панкраци Канада / 2021 / 94 мин / английски с български и английски субтитри
След като косатка носи мъртвото си новородено в продължение на 17 дни, двете режисьорки решават да се хвърлят в действие и да се присъединят към лидерите на местното население и учените, които правят опит да спасят от изчезване последните 73 косатки от този вид. Филмът отвежда зрителите дълбоко в океаните и горите в северозападната част на Тихия океан, като прави връзка между срива на екосистемите, вековната несправедливост спрямо коренното население и фронтовата линия на най-неотложните екологични предизвикателства в света.
Австралийският актьор Хю Джакман ще се снима във филмова версия по романа "Клетниците" от Виктор Юго, предаде ДПА, позовавайки се на "Варайъти".Филмът ще бъде режисиран от британеца Том Хупър, който спечели "Оскар" за "Речта на краля".Джакман, който освен с актьорските си качества, е известен и с певческите си заложби, ще се превъплъти в ролята на избягалия каторжник Жан Валжан.Филмът "Клетниците" ще разказва за постоянните сблъсъци между Валжан и представителя на закона - полицейски инспектор Жавер - във Франция през 19-и век. БТАРедактор: Десислава Ушатова ... още »
Мегън Фокс беше обявена за една от най-красивите и сексапилни жени на планетата и това явно й заяма главата.Актрисата е била отстранена от Стивън Спилбърг от третата част на "Трансформърс", след като си позволи фриволни коментари относно екипа. "Изказванията й в различни интервюта показаха само колко неблагодарна може да е тя и колко си е повярвала, че е голяма звезда", заявява Спилбърг.След снимките на "Трансформърс: Отмъщението" Фокс даде интервю за британското списание Wonderland, в което сравни режисьора на филма Майкъл Бей с Хитлер.Това беше прието като особено обидно за целия екип, работил по "Трансформърс", особено след като Мегън е откритие именно на Бей.След отпечатването на интервюто, Спилбърг веднага заявява, че актрисата може да се счита за уволнена, и че има достатъчно други сексапилни жени, които ще заемат мястото й с удоволствие.На официалния сайт на Майкъл Бей бе публикувано официално съобщение, в което се казва защо екипът се лишава от услугите на Фокс.В обръщението се подчертава, че именно Бей е подкрепил Мегън Фокс и й е дал шанс да блесне във филма, докато останалата част от екипа са били на мнение, че толкова млада и не особено талантлива актриса няма място в продукцията, колкото и сексапил да притежава.След първия "Трансформърс" звездата на Мегън изгря ярко, а много от почитателите я наричаха следващата Анджелина Джоли. Бързо се видя обаче, че Фокс няма актьорския талант на Джоли, но се опитваше да го постигне като за целта ходеше на уроци по актьорско майсторство.Те не й помогнаха особено, а сега кариерата й е в застой.В третата част на "Трансформърс" ще блесне нова звезда – моделът на Victoria’s Secret Роузи Хънингтън-Уайтли, а Мегън Фокс може само да съжалява, че не си мери приказките.Редактор: Лилия Николова ... още »
"Дързост и красота" спечели наградата за най-добър драматичен сериал на наградите "Еми" за дневни предавания за трета поредна година на церемония в Лас Вегас, съобщиха Асошиейтед прес и Ройтерс."Дързост и красота" спечели и наградата за режисура заедно с "Богати и жестоки". В категорията за сценарий обаче победи "Богати и жестоки".Главните актьорски награди за драматичен сериал получиха Майкъл Парк ("Докато свят светува") и Лора Райт ("Централна болница"). Джонатан Джексън от "Богати и жестоки" и Хедър Том от "Дързост и красота" бяха отличени в категориите за поддържащ актьор и актриса, а Британи Алън от "Всичките мои деца" и Скот Клифтън от "Дързост и красота" - за млади актьори.Наградата на най-добро развлекателно предаване спечели "Шоуто на Елън де Дженерис", а за най-добро информационно ток шоу - "Д-р Оз". Наградата за най-добър водещ на ток шоу си поделиха Оз Мехмет от "Д-р Оз" и Реджис Филбин и Кели Рипа от "Шоуто на Реджис и Кели".Наградата за телевизионна игра си поделиха "Jeopardy" и "Колелото на късмета".С най-много номинации за наградите - 21 - беше сериалът "Централна болница", следван от "Богати и жестоки" и "Дързост и красота. Опра Уинфри бе отличена с награда за цялостни постижения за това, че е променила дневната телевизия.Награди за цялостни постижения получиха и водещите на телевизионни игри Алекс Требек и Пат Сейджек. Наградите "Еми" за дневни предавания бяха връчени за 38-и път. Водещ на церемонията беше Уейн Брейди. Церемонията се състоя в Лас Вегас за втора поредна година. Преди това тя се провеждаше в Лос Анджелис, но промяната се наложи заради намаляващия интерес към нея. Тази година още от втория час церемонията за наградите "Еми" за дневни предавания, излъчвана по телевизия Си Би Ес, имаше силна конкуренция от провеждащия се едновременно с нея конкурс за Мис Америка, излъчван по Ен Би Си. БТАРедактор: Десислава Ушатова ... още »
Премиерният комиксов екшън “Зеленият фенер” оглави американския бокс офис с приходи от първия уикенд, равняващи се на 52,685,000 долара. В седмиците преди премиерата си, филма на Мартин Кембъл бе едно от най-силно рекламираните заглавия в САЩ, и от студиото Warner Bros се надяваха на силен премиерен уикенд. Но въпреки, че зае лидерската позиция, “Зеленият фенер” не оправда очакванията както на създателите си, така и на бокс офис анализаторите. Лентата с Райън Рейнолдс и Питър Сарсгаард е третия дългоочакван летен филм, след “Х-Мен: Първа Вълна” и “ТОР: Богът на гръмотевиците”, който е базиран на известен комикс. Това обаче не му помогна в бокс офиса – филма стартира по-слабо от “ТОР” и “Х-Мен”, които за същия период от време регистрираха приходи съответно от 55 и 65 милиона долара. Имайки в предвид бюджета, който се равнява на 200 милиона долара, “Зеленият фенер” определено ще срещне трудности при възвръщането на тази инвестиция, независимо от това че разчита на по-високите цени за триизмерна прожекция.Надеждата на Warner Bros е за по-добри приходи в Европа, където високобюджетните 3D-филми все още успяват да привличат голям брой хора в киносалоните.Продуцираният от Стивън Спилбърг, “Супер 8”, е на второ място в класацията. За десет дни, фантастичната лента е натрупала 72,781,000 долара. Филмът не предлага кой знае какви изненади, и до момента се представя напълно според очакванията. Бюджетът от 55 милиона долара е вече покрит, и лентата без съмнение ще достигне границата от 100 милиона долара. По света, “Супер 8” се представя значително по-скромно (едва 8 милиона долара до момента), но е важно да се отбележи, че става дума за филм, който не е продължение и не се разпространява в триизмерен формат. Въпреки, че няма да бъде запомнен като един от големите хитове на сезона, “Супер 8” със сигурност ще се счита за успешно заглавие.Премиерната комедия с Джим Кери, “Пингвините на Мистър Попър”, заема трета позиция в класацията, със спечелени за първия уикенд 18,200,000 долара - не толкова впечатляващ резултат на фона на останалите филми с участието на Кери. Но също както “Супер 8”, “Пингвините на Мистър Попър” е от тези “рискови” продукции, които биват пуснати по екраните в разгара на летния сезон, точно когато повечето кина разчитат единствено на приходите от дългоочакваните блокбастъри.Разбира се, скромния старт не означава, че филма ще бъде бокс офис провал. “Пингвините на Мистър Попър” е насочен главнo към по-младата публика и въпреки, че след няколко дни ще се състои премиерата на триизмерната анимация “Колите 2”, бокс офис анализаторите предричат, че Джим Кери и компания ще успеят да привлекат повече публика в следващите две седмици.Четвърти е фантастичния екшън “Х-Мен: Първа Вълна”, който за 17 дни е натрупал 119,925,000 долара. На пръв поглед, спечеленото до момента е прилично за филм от този род, който не е в 3D формат, но в сравнение с предишните четири ленти от поредицата, “Първа Вълна” не оправдава очакванията. До момента, общите американски приходи на режисирания от Матю Вон филм са значително по-малко от постигнатото от предишните части за същия период от време. Благодарение на световните приходи обаче, които се равняват на 282 милиона долара, “Х-Мен: Първа Вълна” успя да покрие големия си бюджет от 165 милиона долара.Комедийният “Поредния ергенски запой” застава на пето място. За 25 дни, продължението на “Последният ергенски запой” е спечелило 232,674,000 долара. За радост на създателите си, филмът е вече най-печелившото заглавие на годината (за момента), а общо по света, приходите му се равняват на 488 милиона долара.Триизмерната анимация “Кунг-Фу Панда 2” е на шеста позиция, със спечелени за 25 дни, 143,343,000 долара. По всичко изглежда, че продължението няма да се представи по-успешно от оригинала. През 2008-а година, и без да разчита на по-високите цени за 3D прожекция, първия “Кунг-Фу Панда” натрупа 216 милиона долара, само в САЩ. Съдейки по сегашния резултат, и като се има в предвид предстоящата премиера на другата очаквана лятна анимация, “Колите 2”, “Кунг-Фу Панда 2” няма шансове да достигне границата от 200 милиона долара.Общо по света, лентата е спечелила 423,343,000 долара. За сравнение, първата част завърши представянето си със световни приходи от над 630 милиона долара.“Шаферки” продължава успешния си поход по американските кина. Комедията заема седмо място в класацията, и за 38 дни е натрупала 136,840,000 долара. Описван като “женският Последният ергенски запой”, не само по отношение на сюжета, но и по отношение на изненадващия успех в бокс офиса, продуцираният от Джъд Апатоу филм надмина и най-смелите очаквания на студиото Universal Pictures. По света, приходите не са толкова впечатляващи (едва 7,600,000 долара), но благодарение на големия американски успех, “Шаферки” успя да покрие многократно бюджета си от 30 милиона долара.Приключенският “Карибски пирати: В непознати води” заема осма позиция. За малко повече от един месец, филма на прoдуцента Джери Брукхаймър е спечелил 220,337,000 долара. Досегашното представяне на “В непознати води” е повече от любопитно – в САЩ, филма е на път да се превърне в най-слабо представилото се заглавие от поредицата, докато в останалата част от света, филма надмина постигнатото от предшествениците си. Тези факти доказват за пореден път, че приключенията на Джони Деп и компания са значително по-популярни извън границите на САЩ. До момента по света, “Карибски пирати: В непознати води” е натрупал впечатляващите 952,237,000 долара, и е въпрос на време преди да достигне границата от един милиард.Девети е романтичния “Полунощ в Париж”, който за пет седмици е натрупал 21,799,000 долара. По стандартите на режисьора Уди Алън, чиито филми рядко привличат масовата публика, лентата се представя повече от прилично. Ако остане по кината поне още две седмици, “Полунощ в Париж” ще може да покрие бюджета си от 27 милиона долара.“Judy Moody and the NOT Bummer Summer” застава на десето място. За десет дни, комедията с Хедър Греъм е спечелила 11,167,000 долара. Филмът няма претенции за големи приходи, и затова досегашния скромен резултат едва ли е изненада за някого. Въпреки сериозната конкуренция, надеждата е, че “Judy Moody and the NOT Bummer Summer” ще успее да покрие бюджета си от 20 милиона долара. ... още »
В новата комедия “Палавата класна”, която тръгва по българските кина от този петък, звездата Камерън Диас се превъплъщава в ролята на Елизабет Халси - най-неквалифицираната учителка на света. Освен че краде, лъже и обижда всички около нея, Елизабет мисли само и единствено за себе си, и е готова на абсолютно всичко за да постигне целите си. За Диас, която през изминалите 17 години е изградила определен екранен образ в очите на публиката, тази роля представлява едно съвсем ново предизвикателство.В кратък разговор с вестник Los Angeles Times, звездата от “Ангелите на Чарли” и “Ах, тази Мери”, поговори за героинята си, и за това какво я е привлякло към “Палавата класна”:Камерън Диас: “На тридесетата страница от сценария си казах, че тази роля не е за мен, и бях готова да се откажа. През годините съм научила едно – да се насочвам към героини, които печелят симпатиите на публиката. Но докато четях сценария си казвах, “Не, това е прекалено, тази жена няма шанс за изкупление.” Тя извършва толкова много неща, които са абсолютно егоистични и нарцистични. Псува и обижда хората по начин, който е непростим за жена, особено когато тази жена е учителка. С всичко това на ум, бях категорична, че ще откажа тази роля. Но изведнъж си зададох простия въпрос “Защо пък да не пробвам нещо ново?”Не харесвах тази героиня и действията й, но малко по-късно открих, че точно това е била целта на сценаристите. Казаха ми, “Щом сме предизвикали тези чувства в теб, значи сме успели”. Имах и много приятна среща с режисьора Джейк Касдан, който наистина успя да запали интереса ми към този проект. Презрението на героинята ми Елизабет към живота и всичко в него, бе една от нейните черти, които бяха най-интересни за мен като актриса. По принцип, аз съм много весел и позитивен човек, и беше наистина интересно да изиграя героиня, която презира почти всичко.Честно казано, отне ми известно време преди да се съглася да участвам, но сега, след като вече изгледах готовия филм, съм радостна, че съм част от него. Прекарахме си страхотно по време на снимките, и резултатът надмина очакванията ми.”На въпроса има ли някакви отличителни прилики между “Палавата класна” и “Ах, тази Мери” (който също разчиташе на солидни дози неприличен хумор), Диас отговори:“Не, не мисля че има. Въпреки вулгарния хумор, “Ах, тази Мери” е един много романтичен и невинен филм. Героинята ми Мери не беше наясно какво точно се случва с всички тези мъже в живота й. Нещата се случваха около нея, докато в “Палавата класна”, Елизабет е извора на всичко. Тя задвижва историята и тя е източника на голяма част от хумора и неприличния диалог.”Относно това какво могат да очакват зрителите от филма, актрисата заяви:“Това е една много забавна и, смея ли да кажа, поучителна история. Мисля, че трейлърите много точно показват какво могат да очакват хората от “Палавата класна”. Атмосферата и самия тон на филма са уловени прекрасно. А и ме радва, че в последно време се правят комедии, в които главните герои са жени. Забавлявах са докато гледах “Последния ергенски запой”, но това не е филм, който може да привлече тълпи от жени в кината.Затова е хубаво, че има филми като “Шаферки”. Това е страхотен пример за смешна комедия с жени в главните роли, която се превърна в голям хит. По мое мнение, “Палавата класна” попада в средата – мъжете ще се забавляват, и със сигурност жените ще се забавляват. Всеки ще намери по нещо за себе си.”Освен Камерън Диас, в “Палавата класна” участват още Джъстин Тимбърлейк (“Социалната мрежа”), Джейсън Сигъл (“Пътешествията на Гъливер”), Моли Шанън (“Страшен филм 4”), Луси Пънч (“Вечеря за идиоти”) и Томас Ленън (“Отново на 17”). Комедията е втория общ проект на Диас и Тимбърлейк, след анимационния филм от 2007-а година, “Шрек Трети”.Режисурата на лентата бе поверена на Джейк Касдан (“Град Ориндж”), който освен това е и продуцент, заедно с Кери Дитрих (“Лоши момчета”) и Джими Милър (“Доведени братя”).Българската премиера на “Палавата класна” ще се състои на 24-ти юни. ... още »
Майкъл Кейн безспорно е една от иконите на британското кино, а съвсем спокойно можем да кажем и на европейското. Последният засега филм на 78-годишният актьор е „Колите 2", където той озвучава героя Фин Макмисъл.В момента обаче той снима лента, която предизвиква доста по-сериозен интерес от страна на феновете му - „The Dark Knight Rises"."Всичко е фантастично, започнахме снимките миналата седмица и сме под пара. Като един истински иконом аз откривам филма в началото, посрещам и изпращам всички останали, преживяващи невероятни приключения и съм им опора", казва носителят на „Оскар".Той намира режисьора на продукцията Кристофър Нолан за един от най-добрите в бранша и се счита за истински късметлия, че за пети път има шанса да работи с него."Всички подписахме документ за спазване на конфиденциалност и е невероятен късмет, че мога да ви разкрия дори името на лентата. В едно интервю заявих, че следващият ми проект ще е „Батман", след което Крис ме смъмри, че съм казал подобно нещо. Но аз просто му отвърнах, че не мога да държа в тайна подобен факт, тъй като наистина съм ангажиран в снимачния процес", разкрива Кейн.Поданикът на кралицата добавя още, че сценарият е наистина необикновен и зрителите не бива да разбират никакви детайли, докато поредното продължение за Човека-прилеп не види бял свят.„The Dark Knight Rises" трябва да тръгне по екраните на 20 юли 2012. ... още »
От студиото Warner Bros Pictures разпространиха нов плакат на романтичната комедия “Оглупели от любов”, в която двете главни роли се изпълняват от Стив Карел и номинирания за “Оскар” Райън Гослинг. Режисьори на филма са Джон Рекуа и Глен Фекара, за които това е втори общ проект, след миналогодишния “Обичам те, Филип Морис”. “Оглупели от любов” ще разкаже историята на обикновен мъж на средна възраст, чиито живот се променя изцяло, когато разбира, че жена му не само изневерява, но и планира да му поиска развод. Отчаян, той решава да започне съвсем нов живот, изпълнен с възможно най-много забавления, и срещи с представителки на противоположния пол. Но това не се оказва толкова лесно за човек, който не е излизал на среща от 10 години, и който, въпреки всичко, все още изпитва чувства към съпругата си. В главната роля на неуверения Кал Уийвър се превъплъщава Стив Карел, който след участията си в хитовите продукции “40-годишният девственик”, “Всемогъщият Еван” и “Умирай умно” се превърна в един от най-търсените комици в Холивуд. Ролята на съпругата му, Емили Уийвър, е поверена на звездата от “Ханибал”, Джулиан Мур. От своя страна, Райън Гослинг, изпълнява ролята на Джейкъб Палмър - един от най-популярните плейбои в града, който помага на Кал да преодолее раздялата с жена си, и едновременно с това го запознава с модерните хватки за привличане на женското внимание. Режисьорът Глен Фекара: “Когато прочетох сценария, веднага се сетих за Стив Карел. Трудно мога да си представя някой друг актьор в тази роля – винаги съм казвал, че Кал Уивър е като комбинация от най-добрите роли на Стив, които според мен са в “40-годишният девственик” и “Мис Слънчице”. Много харесвам този герой и мисля, че Стив се справи блестящо.” Освен вече споменатите имена, в “Оглупели от любов” участват още звездата от миналогодишния хит “Лесна, А?”, Ема Стоун, Мариса Томей (“Какво искат жените”), Кристал Рийд (“Скайлайн”) и Кевин Бейкън (“Х-Мен: Първа Вълна”). В скорошно интервю, Стив Карел определи комедийната лента като “един от най-добрите филми в които съм се снимал.” Сценарият на “Оглупели от любов” е написан от Дан Фогелман (“Рапунцел и разбойникът”), а Ерин Браун (“Блокада”), Ванс Дедженерес (“Шоуто на Джон Стюарт”) и Денис Ди Нови (“Едуард Ножиците”) са продуценти на лентата. Българската премиера на романтичната комедия ще се състои на 30-ти септември, тази година. ... още »
Може ли човек да постигне успех в нещо, в което един анимационен герой се е провалил? Какво ще се случи, когато група ентусиазирани студенти от Техническия университет в Ню Мексико се опитат да изпълнят някои от най-смешните и най-опасните каскади от анимационния свят? Отговори на всичко това ще даде риалити поредицата ”Ловци на анимации”, която bTV Action ще излъчва в делничните дни от 17:00 часа, от 29 юни. Зрителите ще видят как истински хора правят номера като тези, изпълнявани от героите от „Шантави рисунки”. Всяка серия ще започва с един или два анимационни клипа, които състезателите ще се опитат да пресъздадат на живо. Тяхната цел ще е залавянето на Бързоходеца от „Шантави рисунки” в ситуации, в които Уили Койота не е успявал. Ще имат ли повече успех от него или ще видят звездички посред бял ден, ще стане ясно в шестте епизода на „Ловци на анимации”? Изпълнителен продуцент е Крег Пилигън. ... още »