Ръсел Кроу е сключил договор, за да се снима във филма мюзикъл "Клетниците", съобщи Контактмюзик, цитиран от БТА.Звездата от филмите "Гладиатор" и "Господар и командир" ще се превъплъти в ролята на полицейския инспектор Жавер.Новата филмова адаптация по романа на Виктор Юго ще бъде заснета от режисьора Том Хупър, получил "Оскар" за "Речта на краля".Ролята на Жан Валжан е поверена на Хю Джакман. Хелена Бонъм Картър - звездата от "Речта на краля", води преговори, за да се снима в новия филм. В актьорския му състав са включени също Ан Хатауей и Пол Бетани. "Клетниците" трябва да се появи по екраните през декември 2012 г.Редактор: Лили Георгиева ... още »
Актьорът, който в популярната комедийна поредица изпълняваше ролята на Чарли Харпър, отново ще играе герой на име Чарли.Шийн ще изпълни главната роля в независимата продукция "Да надзърнеш в съзнанието на Чарли Суон". Лентата ще бъде режисирана от Роман Копола, който ще напише и сценария.Героят на Чарли Шийн ще бъде графичен дизайнер, борещ се да преодолее раздяла. Във филма ще се снима и актьорът Джейсън Шуорцман.Чарли Шийн работи и над телевизионна комедия по филма "Психотерапия" от 2003 г. с Адам Сандлър и Джак Никълсън.Редактор: Лили Георгиева ... още »
Дългоочакваната премиера на най-новата българска семейна сага ще покаже на зрителите неочаквани сюжетни обрати и неповторимо кино качество на продукцията.В първия епизод зрителите ще се запознаят с Таня Стоева (Ваня Цветкова). Тя е висш влиятелен съдия в София. Нейните връзки с подземния свят са известни на всички, но никой не може да ги докаже. Последното дело, по което работи Таня, засяга пряко един от най-близките й приятели от детинство – Михаил Михайлов-Милото (Калин Сърменов). Те са изключително близо до приключване на делото в тяхна полза, когато появата на новия прокурор Иван Иванов (Симеон Лютаков) обърква всичките им планове. Мая Стоева (Боряна Братоева) е сред най-популярните и харесвани ученички в своето училище и може да има всяко момче, но когато среща Тео Стефанаков (Тодор Дърлянов) любовта им пламва от пръв поглед. Един от бившите й приятели – Роки (Тони Минасян) обаче никога няма да превъзмогне раздялата и е твърдо решен да изплаши Тео. Дали Роки ще успее да си върне Мая или любовта към Тео ще преодолее заплахите, ще стане ясно в първия епизод на най-дългоочаквания сериал „Седем часа разлика”. Междувременно в Ню Йорк собственикът на българската кръчма „Избата” – Боян (Малин Кръстев) отчаяно се опитва да намери пари, които да върне на руски мафиот, към когото е задлъжнял. Единственият начин да се издължи обаче се оказва, че зависи от приятелката му Нина Роси (Александра Раева). Дали тя ще му помогне, ще стане ясне в новия сериал на bTV “Седем часа разлика”, от 18 септември, неделя, от 20:00 часа. ... още »
Тя ще участва в голяма изненада за зрителите, която ще покаже на какво е способна любовта към музиката. В предстоящия концерт на живо зрителите ще видят своите любимци от отборите на Ивана и Миро. Заедно с музикантите от „Берковската духова музика” десетте таланта ще се борят да запазят мястото си в „Гласът на България” и да не попаднат сред отпадналите след елиминациите. Досега след драматични елиминации в първия концерт на живо отпаднаха Радина Атанасова и Виктория Гюрова от отборите на Ивана и Миро. Във второто издание на живите изпълнения един срещу друг се изправиха Цветана Дичева и Стелияна Христова от отбора на Марияна Попова и Боян Михайлов и Рафаела Косева от тима на Кирил Маричков. Въпреки изключително тежкия избор, пред който бяха поставени, треньорите дадоха шанс на Стелияна и Рафаела да докажат възможностите и потенциала си да станат младите звезди на България. Чрез гласуването в сайта на предаването www.glasatnabulgaria.bg и вота чрез SMS, феновете на хитовото музикално шоу категорично заявиха кои са техните любимци до този момент.Междувременно в сайта glasatnabulgaria.bg интернет потребителите могат да спечелят микрофон от шоуто като зададат интересен въпрос към участниците. Най-атрактивните зрителски запитвания ще получат отговор от претендентите за вокална слава в паралелното излъчване в сайта на предаването.Какви други изненади очакват феновете на „Гласът на България”, зрителите ще разберат утре вечер в bTV Новините от 19.00 часа лично от изпълнителния продуцент на хитовото шоу Слави Трифонов. ... още »
Гледки от слънчевите плажове и модните подиуми в КалифорнияПродукцията по сценарий на Стивън Толкин, среща зрителите с Ава Грегъри (Лори Лафлин) – самоуверена млада жена, която е подредила живота си точно както иска. В началото на своите тридесет години, Ава има преуспяваща кариера на моден дизайнер, красива къща на красивия калифорнийски плаж и никакви планове за семейство или деца. Внезапно, животът й се преобръща, след като сестра й и нейния съпруг загиват в катастрофа, а Ава остава попечител на техните три деца. Преди индицента, най-голямото предизвикателство за Ава е нейната кариера и решението да напусне своята бляскава работа в голяма дизайнерска къща, за да направи своя бутикова марка. Тя се чувства добре в ролята на забавната леля, която понякога се отбива в изолираната канзаска ферма, където живее сестра й или нейните близки й готуват, като остават зашеметени от бляскавия й начин на живот. Как се справят децата с новия си живот, кой помага на Ава да създаде уют, в който да отглежда племенниците си и как приема всички промени приятелят на Ава, ще разберем по TV+ от 13 септември всеки вторник, сряда и четвъртък от 20:40 часа. ... още »
Остават броени часове до началото на поредното реалити у нас – “The X Factor”. Но какво може да очакваме от новото състезание по пеене? С какво ще е по-различно от “Music Idol” и “Гласът на България"? И има ли нужда въобще от още един подобен формат?На пръв поглед, “X Factor” не се различава много от останалите подобни предавания – прослушвания, тренировки, концерти на живо и един победител, който се надява да стане следващата музкална звезда на България. До тук добре. Още от същото и ако съдим по рейтинга на предишните формати, хората нямат нищо против. Въпреки всичко, “X Factor” се превърна в хит на запад. Форматът, който е преднамерно създаден да измести “Pop Idol” (оригиналното име на нашия “Music Idol), се превръща във феномен още от първия си сезон. А с предстоящата си премиера в САЩ, всичко се очаква да ескалира до невероятни висоти. Но какво прави “X Factor” толкова специален? Този въпрос не ми дава спокойствие в последните дни. След като изгледах няколко епизода на предишния и настоящия сезон, достигнах до заключението, че “X Factor” обединява елементи от други формати доста успешно и залага на зрелищна презентация по време на живите си концерти. Една от основните разлики с другите подобни формати е липсата на горна възрастова граница (долната е 16 години) и възможността да участван групи и дуети. Прослушванията напомнят на тези от “България търси талант” – на голяма сцена пред аудитория. Следва втора селекция, която се прави в “домовете” на журито. Успелите да се доберат до концертите на живо се настаняват в къща (“Star Academy”?), където ще останат до края на участието си. Това е една груба представа за етапите от предаването, но по всичко личи, че форматът предлага от всичко по-малко. Това дава възможност по-отблизо да опознаем както участниците, така и журито – нещо, което липсва в досегашните формати. Но това ли е специалното в “X Factor”? Според мен, магията на предаването се крие в атмосферата, която създава. Енергията на публиката, на журито, на участниците е наелектризираща и магнетична. Всеки епизод те кара да се чувстваш част от нещо голямо и специално. За съжаление, досегашните формати у нас, винаги успяват да уловят само част от тази магия. Или го няма ентусиазма в публиката, или журито е прекалено дистанцирано от случващото се или самите участниците не са интересни и забавни. Все нещо липсва. Дали “X Factor” ще е предаването,което ще успее да създаде тази атмосфера? Не знам, но смятам да разбера утре от 20:00 по Нова Телевизия. ... още »
Нийл Макдоноу и Кели Уилямс са част от елитен медицински екип, който се бори с мистериозни и ужасяващи заболявания.В американската поредица „Медицински разследвания”, Нийл Макдоноу влиза в ролята на д-р Стивън Конър, който е начело на специален правителствен отряд от експерти към Националния институт по здравеопазване.Негова дясна ръка е д-р Натали Дюран (Кели Уилямс), специалист по патология и епидемиология. Тя е човекът, който е неговия най-ревностен защитник и същевременно опонент, когато решението засяга човешки животи.С коварството на своята неочакваност и потенциалът да убива по-мащабно дори от бомба, масовите заболявания са най-голямата заплаха. Когато такава зараза избухне, специалният екип от медицински следователи се заема, за да достигне до дъното на опасността, където и да се намира. Обаче медицинската ситуация е само част от проблема, тъй като, междувременно, техният говорител се опитва да контролира обществото, за да предотврати паника, която би объркала нещата още повече.В ролите са още Кристофър Горам („От местопрестъплението”, „Грозната Бети”), Трой Уинбуш („Закон и ред”, „От местопрестъплението: Маями“), Ана Белкнап („От местопрестъплението: Ню Йорк”, „Закон и ред”) и др. От 13-ти септември, хитовият сериал ще се излъчва по TV+ всеки вторник, сряда и четвъртък от 21:30 часа. ... още »
от Здравко ГригоровСлед като преди известно време си припомнихме някои недотам похвални постижения на известните режисьори, сега отново ще върнем времето назад, за да видим кога едни от образцовите имена в Холивуд са направили грешна стъпка.Само между другото ще вметна, че въпреки 3D формата на „Лешникотрошачката” на Кончаловски, филмът не е приет никак добре, както от зрителите, така и от критиката. Едва ли сега е и най-подходящият момент да го гледате, все пак става въпрос за коледна приказка, а все още не сме изпратили лятото. Иначе бюджетът му е колосален – 90 милиона, а приходите от прожекциите по света досега едва надхвърлят 14 милиона.Ето още 10 режисьора, които едва ли се гордеят с тези филми във филмографията си.Мартин БрестВъпреки култови филми като „Ченгето от Бевърли Хилс” и „Усещане за жена”, през 2003-та Мартин Брест тотално се изложи с глуповатата романтична комедия „Трудна свалка” /2003/, в която освен Бен Афлек и Дженифър Лопес се излагат класици като Ал Пачино и Кристофър Уокън.Филмът е толкова зле, че приходите му едва надхвърлят 6 милиона, при бюджет 54 милиона. От 9 номинации за „Златна малинка” печели 6. В края на десетилетието е обявен за един от 5-те най-слаби проекта през изминалите 10 години. А самият Брест е толкова разочарован от реакциите, че и до ден днешен не е заснел друг филм.Тим Бъртън„Планетата на маймуните” /2001/ беше доста слаб филм, като се има предвид, че на режисьорския стол е Тим Бъртън.Критиците тотално го отрекоха, феновете на оригинала от 68-ма също не одобриха версията на Бъртън, но въпреки това се намериха достатъчно зрители, които да напълнят касите на киносалоните и боксофисът да достигне 362 милиона долара. Иначе филмът отнесе 3 „Златни малинки”, включително за най-слаб римейк.Тони СкотДори Кийра Найтли не можа да спаси „Домино” /2005/, въпреки изненадващия вид на лошо момиче, който й отива еднакво добре както и кринолинените рокли в „Гордост и предразсъдъци”.Динамичният монтаж и визията, характерна за музикални видеоклипове, не успяха да спасят плоския сценарий и цялото това препускане на екрана по-скоро изнервяше зрителите, отколкото да прави положително впечатление. Много звезди – слаб резултат. Бюджет 50 милиона долара, приходи едва 20 милиона от разпространението на филма по целия свят.Брайън Де ПалмаБрайън де Палма не веднъж ни е разочаровал, но „Кладата на суетата” /1990/ и „Черната далия” /2006/ определено са най-слабите продукции във филмографията му.Първият е номиниран в 5 категории за „Златна малинка”, а вторият дори има номинация за „Оскар” за операторското майсторство на Вилмош Зигмунд, но всички дружно се убедихме на пищната премиера у нас, че режисурата никак не впечатлява. Иначе и двата филма са финансови провали – „Кладата на суетата” е с бюджет 47 милиона долара и приходи около 15 милиона, а „Черната далия” при бюджет 50 милиона, връща по-малко от половината.Дейвид ЛинчСамият Линч отказва да говори за снимките на „Дюн” /1984/, защото е изключително разочарован от крайния резултат. Първоначално продуцентите на филма са имали идеята да заснемат две продължения по романите на Франк Хърбърт, но катастрофалните реакции на зрителите и критиката, бързо ги отказват от това намерение. Линч дори отказва да участва в създаването на колекционерска DVD версия на филма.Гюс Ван Сант„Дори и каубойките понякога плачат” /1993/ наруши възходящата права, по която вървеше кариерата на Гюс ван Сант след изключително добре приетите „Drugstore Cowboy” и „Моят личен Айдахо”.Дългите палци на Ума Търман не помогнаха филма да напълни киносалоните и приходите останаха под 2 милиона, но за сметка на това номинациите за „Златна малинка” не закъсняха – по една за Търман и за Шон Йънг. 5 години по-късно всички дружно отрекоха римейка на „Психо”, този път Ван Сант спечели „Златната малинка” за най-лош режисьор, а филмът победи в категорията за „Най-лош римейк или продължение”.Анг ЛийАнг Лий е един от най-разножанровите режисьори, затова никой не се учуди като обяви, че ще екранизира комикса на „Марвел” – „Хълк” /2003/.И всъщност филмът имаше доста добър финансов успех, но сравнен с другите естетски и дълбоко психологически проекти на режисьора, този остана нива по-долу. Филмът държи рекорда за най-силен спад в продажбите на билети след премиерната седмица, цели 69% по-малко са отишли да го гледат през втората седмица.Рон ХауърдБез да има тотален провал в кариерата си, Рон Хауърд има един изключително тежък за издържане филм – „В неизвестност” /2003/.Филмът започва като драма, след това става уестърн, после придобива екшън елементи и накрая завършва като мистичен трилър – като цяло комбинацията от жанрове не се е получила и резултатът е муден хибрид, чийто 2 часа и половина много трудно се преживяват. Бюджет около 60 милиона долара, приходи 27 милиона.Майк НикълсСред изключително успешната кариера на Майк Никълс „От коя планета си?” /2000/ стои като грозна черна точка, сред цял куп червени.Сюжетът с извънземни, които искат да комуникират с обитателите на Земята отдавна се е изтъркал и липсата на впечатляващи визуални ефекти, обрича филма на сигурен провал. В случая провалът наистина е голям – при бюджет 50 милиона долара, постъпленията в Щатите едва надхвърлят 6 милиона.Бари ЛевинсънНе знам как на Бари Левинсън му е хрумнало да се подпише под „идиотска” комедия като „Завист” /2004/, но е факт, че филмът е част от филмографията му. Дори революционният „акочистител” не успя да привлече зрителите в киносалоните. Най-странното е, че филмът получава само една номинация за „Златна малинка” на Бен Стилър. Бюджет - 40 милиона, приходи – 12 милиона. ... още »