Почитателите на Джесика Частейн ще могат да я видят в новия филм на мексиканския режисьор Мишел Франко „Памет“ (Мексико-САЩ-Чили), който получи приза за най-добър актьор на фестивала във Венеция ‘23 за вълнуващото изпълнение на Питър Скарсгард. Историята проследява трансформацията в живота на Силвия, след като Сол решава да я последва до дома ѝ след срещата на гимназиалния им клас. „Исках да направя филм за хората, които живеят извън обществените рамки. Тяхната неспособност да се съобразят с очакванията на другите често се корени в събития, които съществуват само в спомените им. Понякога самото им маргинализиране предлага бягство от сенките на миналото и шанс да изградят живот в настоящето. Въпросът е дали могат да избягат от тези сенки“, споделя Мишел Франко.
ОЧАКВАМЕ ви в кино “Люмиер”, 19 март,
начало на прожекцията 20:30 часа
Отвъд мъглата | Beyond the Fog
„Отвъд мъглата“ на младия японски автор Дайчи Мурасе пренася зрителите в едно тихо японско селце. В тази интересна в миналото туристическа дестинация живее 12-годишната Ихика, а нейното семейство в продължение на няколко поколения се грижи за една страноприемница. Оцеляването на този специфичен семеен бизнес се оказва в опасност, когато дядото изчезва и за момичето и майка й настъпва време за промяна. Сценарист и режисьор на своя пълнометражен дебют, с изпълнителен продуцент легендата Наоми Кавасе, Мурасе учи режисура в Киото, а първият му късометражен филм „Forget But“ е прожектиран в паралелната късометражна програма в Кан през 2019 година.
Отмъщението не може да промени миналото, но те кара да се чувстваш по-добре. (философско обобщение на Хензел)След като американското кино представи неотдавна Абрахам Линкълн като ловец на вампири, появата на заглавие като "Хензел и Гретел: Ловци на вещици" не би изненадало средностатистическия зрител, претръпнал от всевъзможни екранни приумици.Филмът не предлага сериозно интелектуално упражнение за специалистите по екранизация на литературни произведения и те могат блажено да се отпуснат в креслата си в очакване на пуканките. От своя страна, любителите на екшъни, доста разглезени тази зима, могат да се присъединят с радост към тях и към пуканките им.Страховитата приказка на Братя Грим е старателно пресъздадена на екрана и прилича на 4-минутен брифинг, предшестващ заглавието на филма. Останалото е сюжетна импровизация, която свободно пресъздава зловещата атмосфера на фантастичния свят на немските автори в стила на съвременното комерсиално кино.В атласа на световната кинопродукция, "Хензел и Гретел: Ловци на вещици" застава на пресечната точка между сагата за Хари Потър и тази за трудноумиращия офицер от нюйоркската полиция Джон Маклейн.Филмът има всичко, за да забавлява пълноценно зрителя: две джеймсбонд гърли (Джема Артертън и Фамке Дженсен), симпатичен трол, приличащ на Шрек с тенденция Кинг-Конг, хореографирани ръкопашни схватки и високоскоростни преследвания.Историята е своеобразен експеримент, визуално триизмерен шарен миш-маш, в който готически традиции и зловещи магьосници се примесват с хеви метъл, а смешното (понякога пародийно и саркастично) и сериозното съжителстват успешно.Филмът е и упражнение по психоанализа за начинаещи, тъй като основен фактор в мотивацията на главните герои са отмъщението и желанието им да разберат, защо са били изоставени в злокобната гора от любящите ги родители.Невръстните Хензел и Гретел ефикасно и хладнокръвно неутрализат вещицата в къщата от сладкиши (вероятно латентно-семантично напомняне за вредата от консумация на захарни продукти) и това събитие определя по-нататъшния им житейски път. Действието потапя зрителя в мрачното Средновековие. Става дума за времето, когато ловът на вещици не е понятие отнасящо се до политическо разчистване на сметки, а ежедневно занимание на щатни служители.Подобно на герои от уестърн, Хензел и Гретел са скитащи наемници и ловци на глави, специализирани в идентифицирането и неутрализирането на магьосници. Средновековното медийно пространство щедро им отделя внимание, а това прави логично наличието на слава и фенове.Въоръжени със скорострелен арбалет, електрошоков пистолет и няколко модела автоматични пушки, двамата протагонисти безстрашно преследват чудовищно изглеждащите си противници и раздават лаконично правосъдие.(Добрата вещица е мъртвата вещица – отново Хензел) Хензел и Гретел попадат в малко градче, по покана на кмета, който е решил да сложи край на безчинствата на вещиците в региона. Това гостуване не се нрави на местния шериф и неговите приближени. Същевременно, астрономическият календар известява наближаването на пълнолуние, време за магии и купон на вещици. Както става ясно, конфликтите са многопосочни, но анатагонизмът е преодолим, тъй като дуетът намира съюзници в най-неочаквани моменти и на най-неочаквани места."Хензел и Гретел: Ловци на вещици" е чаровен визуален, почти бароков делириум, от който се носи далечно ухание на кич.Филмът едва ли ще влезе в списъка на ЮНЕСКО за световно културно наследство, както литературния си първоизточник, но това не означава, че не е забавен, или че няма достойнства. В края на краищата от една приказка се очаква да забавлява и да разказва небивалици, а става дума точно за това.dalt ... още »
Благодарение на приходите си само за изминалия един месец филма с Джейми Фокс “Джанго без окови” се превърна в третия най-успешен уестърн в историята на американското киноразпространение. Заснетата с бюджет от 100 милиона долара лента на Куентин Тарантино беше едно от най-очакваните и дискутирани заглавия за изминалата половин година не само в САЩ, но и в България. Тарантино винаги е имал публика на родна почва и затова съвсем не е изненадващо, че именно “Джанго без окови” е на лидерската позиция в българската бокс офис класация.Продукцията на ексцентричния режисьор се пребори с отбелязващия завръщането на Арнолд Шварценегер “Последната битка” и за първия си уикенд по родните киноекрани регистрира печалба от общо 103 592 лева - напълно приличен старт за заглавие с високо възрастово ограничение, което не е част от вече изградена поредица. “Джанго без окови” беше подкрепен от добра реклама в България и това определено е помогнало на филма в борбата му за зрители.Добрият старт на творбата на Тарантино (и стабилните приходи на “Непреклонните” от 2010-та година) е знак за това, че въпреки твърденията на някои наблюдатели уестърн-жанра съвсем не е мъртъв. Приходите също така доказаха, че съвременните зрители могат да превърнат в хит и заглавие от “старата школа” в което няма комиксови супергерои и изобилие от скъпи визуални ефекти. До момента по света “Джанго без окови” е спечелил близо 190 милиона долара.На второ място е “Хобит: Неочаквано пътешествие”, който се прожектира в България от около един месец и половина. За това време фентъзи филма на Питър Джаксън е натрупал впечатляващите 2 038 034 лева и вече е официален член на “Клуба на двумилионниците” в който влизат още “Аватар“, “Мисия Лондон“, “Карибски пирати: В непознати води“ и “Ледена епоха 4”. Преди премиерата на лентата имаше доста дискусии относно начина й на прожектиране и технологията с която режисьора я е заснел, но това изглежда само е помогнало да се увеличи популярността й.Стабилната реклама и връзката на “Неочаквано пътешествие” с доста популярната в България поредица “Властелинът на пръстените“ без съмнение са два от основните фактори за постигнатия успех по родните киноекрани. Със сигурност доста зрители са посетили киносалоните повече от един път, а и самата лента попада в категорията “скъпи приключенско-фантастични филми в триизмерен формат”, които винаги са се радвали на стабилни успехи по българските кина, независимо от представянето им в останалите държави. Общо по света “Хобит: Неочаквано пътешествие” е натрупал 920 милиона долара.Трети в класацията е “Търсенето на Немо 3D”, който за близо три седмици в България е спечелил 200 968 лева. Триизмерната версия на едноименния хит от 2003-та година се представя напълно според очакванията за заглавие, което вече е било гледано от голям брой зрители.Все пак, “Търсенето на Немо 3D” има предимство и то е, че става дума за триизмерна анимация – факт, който гарантира, че независимо от конкуренцията филма ще завърши представянето си със стабилни финансови постъпления. Продукцията на студиото Пиксар удържа за трета поредна седмица позицията си в топ 10 и досега е привлякла в кината над 21 хиляди зрители. Ясно е, че няма да става дума за хит от ранга на скорошния “Храбро сърце” (също творба на Пиксар), но все пак “Търсенето на Немо 3D” се представя достойно за филм, чиято официална премиера се е състояла преди близо десет години.Лидерът от миналата седмица “Джак Ричър” сега застава на четвърта позиция. За изминалия около един месец от премиерата филма на Крис Макуори е натрупал общо 636 228 лева, което е изненадващо добър резултат за оригинална продукция, която не разчита на по-високите цени за триизмерни прожекции. Общото световно представяне на “Джак Ричър” не оправда очакванията на студиото Парамаунт Пикчърс (причина поради която не бе дадена зелена светлина и на планираното продължение), но за сметка на това българските зрители подкрепиха лентата и тя се превърна в достоен конкурент на триизмерния и доста по-популярен “Хобит”.Екшън-трилърът с Том Круз няма да надмине границата от един милион лева, но това едва ли от значение тъй като филма вече се счита за едно от най-добре представящите се оригинални заглавия на 2012-та година.Премиерният приключенски екшън “Последната битка” заема пето място в класацията с натрупани за първия уикенд 33 678 лева. Дългоочакваното завръщане на Арнолд Шварценегер на големия екран в главна роля изглежда не е предизвикало особено раздвижване сред родната публика. Любопитното е, че по принцип подобни филми винаги се радват на голяма популярност сред мъжката част от публиката, но както доста дискутирания “Непобедимите 2” доказа, това не винаги гарантира огромни финансови постъпления в България.Слабият старт на “Последната битка” по родните кина съвпада напълно и с представянето на лентата в САЩ където приходите бяха доста под очакванията на продуцентите и бокс офис анализаторите. Ако не успее да набере скорост в следващите две седмици екшъна ще се превърне в първото сериозно финансово разочарование в България за 2013-та година.Триизмерният “Животът на Пи” е на шеста позиция със спечелени за близо пет седмици 341 438 лева. Филмът на Анг Лий се превърна в изненадващ глобален хит с приходи от над 400 милиона долара и представянето му в България също може да бъде сметнато за успешно. Преди премиерата имаше съмнения дали лентата, която не разчита на познати на широката публика актьори, ще възвърне големия си бюджет от над 120 милиона долара, но изглежда голям брой зрители в целия свят са останали доволни от видяното.Благодарение на множеството си номинации за “Оскар” “Животът на Пи” е в момента един от най-дискутираните филми и това със сигурност е допринесло за доброто му представяне в кината. Само за една седмица триизмерната продукция увеличи приходите си от родните кина с над 60 хиляди лева и преди да бъде свалена от екран тя ще успее да надмине границата от половин милион лева.Продуцираният от Гилермо дел Торо хорър “Мама” е седми в класацията със спечелени за изминалия уикенд 30 398 лева. На пръв поглед това е слаб старт, но като се има в предвид, че трилъра не беше предшестван от силна реклама и по принцип филмите на ужасите не привличат голям брой зрители в българските кина, може да се каже, че това е прилично постижение.“Мама” не е от тези филми, които препълват касите на кината и на фона на този факт стартовите му приходи съвсем не са за подценяване. Разбира се, филма с бюджет от 15 милиона долара няма да се превърне в сериозна конкуренция за останалите по-популярни заглавия, но съдейки по досегашните му приходи той ще завърши представянето си с ако не големи, то прилични финансови постъпления. В Съединените щати “Мама” се превърна в изненадващ хит с приходи от премиерния уикенд равняващи се на 33 милиона долара.Анимационният “Чудната петорка” застава на осмо място като за два месеца по кината е спечелил 939 310 лева. Разочароващото представяне на скъпата 3D-анимация в САЩ не оказа влияние на българския бокс офис и филма вече се нареди сред най-успешните заглавия на 2012-та година. По-голямата част от приходите си “Чудната петорка” натрупа в навечерието и по време на коледните празници и по всичко изглежда, че преди да бъде свален от екран филма ще успее да надмине границата от един милион лева.Лентата на режисьора Питър Рамзи е поредната оригинална анимация, която регистрира добри постъпления в България и представянето й отново доказва, че поне що се отнася до родната публика 3D-анимациите са едни от най-гледаните и успешни заглавия.Базираният на истински случай ”Невъзможното” е на девета позиция в класацията. За близо един месец по родните кина лентата с Наоми Уотс и Юън Макгрегър е натрупала общо 125 417 лева – не толкова впечатляващо постижение, което едва ли изненадва някого особено като се има в предвид, че става дума за продукция от жанра “драма”, която пристигна в кината без много шум. ”Невъзможното” не е точно по вкуса на масовата публика и имайки в предвид това досегашните му приходи, макар и на пръв поглед скромни, не трябва да бъдат игнорирани.Фактът, че без да разчита на силна рекламна кампания филма е вкарал в кината над 16 хиляди души съвсем не е за подценяване и в най-добрия случай до три седмици приходите му могат да надминат сумата от 200 хиляди лева. В Щатите независимата продукция мина по кината почти незабелязано, но в България тя не беше напълно засенчена от конкуренцията и намери своята (макар и не толкова голяма) публика.”На Рим с любов” заема последното десето място в класацията със спечелени за пет седмици 152 635 лева. Подобно на ”Невъзможното” режисирания от Уди Алън филм не бе предшестван от силна реклама, но въпреки това привлече в кината близо 20 хиляди души и доказа, че независимите творби понякога успяват да разчупят изградения модел и да регистрират прилични резултати в бокс офиса. Спечеленото от ”На Рим с любов” бледнее на фона на постигнатото от филми като “Джак Ричър”, но все пак е важно да се отбележи, че очакванията по отношение на приходите на независимите заглавия са значително по-скромни. Ако бъде оставен на екран поне още две седмици филма с Пенелопе Круз ще може да се похвали с приходи от над 200 хиляди лева. Досегашните му световни приходи се равняват на 73,244,881 долара. ... още »
В продължение на няколко години Холивуд се опитваше да направи пълнометражна игрална версия на хитовия сериал “Спасители на плажа”. Едва през 2011-та година от компанията Парамаунт Пикчърс оповестиха, че са закупили правата на сериала и че вече са привлекли сценарист, който да оформи сюжета на бъдещата филмова лента. Продуцентите заявиха, че подготвяния проект ще остане верен на сериала и че известните персонажи на Памела Андерсън и Дейвид Хаселхоф, Си Джей Паркър и Мич Бюкенън, отново ще бъдат част от историята.За режисьор на игралния “Спасители на плажа” беше избран Робърт Бен Гарант, който е най-известен със сценариите си за двете части на “Нощ в музея” и с режисьорския си дебют “Рено 911: Маями”.В продължение на няколко месеца не се разкриваше нова информация за статута на проекта, но малко по-рано днес в разговор със сайта The Wrap Робърт Бен Гарант заяви, че сценария е вече напълно завършени. Снимките ще стартират през месец април, тази година, в Малибу, щата Калифорния.Освен това сценарист-режисьора разкри, че в главната мъжка роля най-вероятно ще се превъплъти актьора Бил Хейдър, който е участвал в хитови продукции като “Мъже в черно 3“, “Тропическа буря“ и “П.О.Л - Пич от Луната“. Важно е да се отбележи, че Хейдър все още не е подписал договор за участие и не е официално потвърден от студиото Парамаунт Пикчърс.По-голямата част от действието на игралната версия на “Спасители на плажа” ще се развива в Малибу (от своя страна сериала беше заснет основно в Санта Моника), а сюжета ще разказва за група спасители, които попадат на нефтена платформа в близост до крайбрежието и откриват, че съоръжението е всъщност прикрита лаборатория за създаването метамфетамини и други нелегални наркотични вещества.В продължение на месеци се спекулираше дали Памела Андерсън и Дейвид Хаселхоф ще се появят, макар и за кратко, в игралната версия, но от Парамаунт Пикчърс отказваха да коментират този въпрос. За радост на почитателите на сериала режисьора Робърт Бен Гарант заяви малко по-рано днес, че Андерсън и Хаселхоф със сигурност ще се появят в игралната лента.Гарант: “Всички са много развълнувани от този проект. Имаме възможността да представим на публиката нещо много интересно. От студиото дори ни накараха да направим трейлър, въпреки че все още не разполагахме с готов сценарий.”Трейлърът все още не е разпространен и за момента Бил Хейдър е единствения нов актьор, чието име се свързва с проекта. Имайки в предвид, че снимките ще започнат през април очакванията са в следващите три-четири седмици да бъдат разкрити и останалия актьорски състав на пълнометражната продукция.Сценарият на “Спасители на плажа” е написан от Питър Толан (“Любимците на Америка”) и Джеръми Гарелик (“Раздялата”), а от Парамаунт Пикчърс ще отпуснат бюджет за снимки от около 30 милиона долара.Филмът все още няма определена премиерна дата, но очакванията са, че ще тръгне по кината през лятото на следващата година. ... още »
След "Белязания" и "Пътят на Карлито", Брайън Де Палма и Ал Пачино ще си партнират за трети път на голям екран по биографичната лента "Happy Valley". Лентата ще разказва историята на университетския треньор по американски футбол Джо Патерно.Филмът ще използва за основа книгата на Джо Полански "Paterno", а един от продуцентите му, Едуард Пресмън, заяви: „Не мога да се сетя за по-подходящо дуо, което да застане зад този проект, свързан с един изключително праведен мъж, който бе сринат от собствените си недостатъци".Феноменалната 45-годишна кариера на Патерно като наставник на един от най-добрите колежански отбори по американски футбол - Пен Стейт - приключи по особено грозен начин. През 2011 г. той бе намерен за виновен в прикриване на своя асистент Джери Сандъски, който упражнявал сексуално насилие над подрастващи.Заснемането на "Happy Valley" ще започне, веднага щом бъде определен сценаристът, който ще адаптира произведението на писателя Полански. Има отправено предложение към Дейвид Макена („Американска история X"). ... още »
Холивудската звезда Леонардо ди Каприо заяви, че ще си вземе „дълга, дълга почивка" от киното след изиграните три филма за две години.В интервю за немския вестник Bild 38-годишният актьор заяви, че ще използва времето, за да се концентрира върху кампании за опазване на околната среда.„Чувствам се изцеден. Ще си взема дълга, дълга почивка. Направиха три филма за две години и съм изтощен. Бих искал да подобря света. Ще летя по света, правейки добро за околната среда".Ди Каприо, който участва в последния филм на Тарантино „Джанго без окови", доказа пристрастията си към екологията: „Покривът ми е покрит със соларни панели, а колата ми е електрическа".Актьорът ще може да бъде гледан във „Великият Гетсби" на Баз Лурман, а наскоро приключи и снимките на „Вълкът от Уолстрийт" на Мартин Скорсезе. ... още »
Оригиналният Батмобил, използван в класическия телевизионен сериал „Батман" от 60-те, бе продаден на търг.Рик Шампейн - 56-годишен собственик на фирма от Аризона, плати $4,2 милиона за колата, някога карана от Батман - Адам Уест. Новият собственик сподели пред репортери, че тази покупка е „сбъдната мечта".Автомобилът е подобрена версия на Lincoln Futura от 1955 г. След като купува колата за 1 долар през 1966 г., Джордж Барис харчи още 15 000, за да я превърне в колата на Батман. Батмобилът е снабден с лазери, парашути и притежава един от първите вградени телефони.Преди търга Барис държеше правата върху машината и през годините иконичната кола обикаляше на турнета в САЩ. „Батмобилът трябваше да бъде звезда сам по себе си. И той се превърна в такава", заяви неговият създател. ... още »
Хитове с 182 номинации и 51 статуетки дефилират на екран в четири тематични седмици22 януари 2013 г., София. За четвърта поредна година подготовката за церемонията по връчването на филмовите награди Оскар ще започне първо от ефира на КиноНова. Най-бляскавият тематичен месец на медията – „Треска за Оскари”, ще събере на екран най-утвърдените заглавия, актьори и продуценти. В продължение на месец киноманите ще могат да видят общо 28 филма – всички те са отличени с рекордните 182 номинации и 51 статуетки на американската филмова Академия.Кино маратонът започва от 28 януари, понеделник, като всеки ден от 21.00 ч. ще отвежда зрителите на червения килим. За първи път тази година „Треска за Оскари” ще бъде разделена на четири тематични седмици, всяка от които ще бъде посветена на различни категории от престижната церемония. Началото поставят номинациите за „Най-добър актьор” (28 01 – 03 02) – именно филми с отличени актьори, получавали номинации за Оскар, ще дадат силен старт на месеца. Веднага след тях, следват седем заглавия, всяко от които отличавано с номинация за „Най-добър филм” (04 02 – 10 02). В седмицата 11 02 – 17 02, идва ред на нежната половина на Холивуд, а именно – номинациите за „Най-добра актриса”. Завършек на оскаровата треска разбира се, ще поставят филмите, носители на Оскар, обединени в тематична седмица „Победители” (18 02 – 24 02). Финалът на бляскавия месец по КиноНова – 24 февруари, не е случаен. Точно това е и денят, в който в Долби Тиътър ще стане ясно кои са тазгодишните носители на престижната статуетка. От следващата седмица, 28 януари, всеки ден от 21.00 часа, под светлините на прожекторите излизат номинираните за „Най-добър актьор” – Джордж Клуни, Лиъм Нийсън, Франк Лангела, Даниъл Дей-Люис, Франк Лангела, Том Круз и Виго Мортенсен. Сред заглавията, които зрителите ще видят, са „Високо в небето”, „Източни обещания”, биографичната драма „В името на отца” и отличеният с рекордните 12 номинации „Списъкът на Шиндлер”. През следващите три седмици „Треска за Оскари 2013”, КиноНова ще продължи с имена като Марлон Брандо, Ал Пачино, Томи Лий Джоунс, Сюзън Сарандън и Ръсел Кроу, както и със заглавия като „Гордост и предразсъдъци”, „Зеленият път” Поверително от Ел Ей”, „Гладиатор” и много други. ... още »
През 2011-та година режисьора Робърт Родригес потвърди, че дълго подготвяната втора част на нео-ноар хита “Град на греха” ще бъде направена. Един от първите въпроси, които се появиха беше кои актьори от първия филм ще се завърнат отново в ролите си. За радост на почитателите на оригинала Родригес разкри, че е успял да привлече за втори път Мики Рурк, Джесика Алба и Росарио Доусън и едновременно с това заяви, че отново ще дели режисьорските си задължения със създателя на графичния роман “Град на греха”, Франк Милър.Снимките на продължението вече започнаха в град Остин, щата Тексас, а световната му премиера е насрочена за края на тази година.Заглавието на лентата е “Град на греха: Жена, за която да убиваш” и в скорошно интервю Робърт Родригес разкри, че целия филм ще бъде заснет с най-новите триизмерни камери, които са разработени лично от режисьора Джеймс Камерън и партньора му Винс Пейс. Докато Родригес разработваше проекта си един от основните въпроси, които феновете задаваха беше дали Брус Уилис ще се завърне за втори път в образа на страдащия от сърдечни проблеми полицай Хартиган.Хартиган не бе сред оцелелите в първия филм, но след като стана ясно, че част от действието на “Жена, за която да убиваш” ще се развива преди случките в оригинала започнаха спекулациите за това кои персонажи ще бъдат “възкресени” за втората част.В продължение на няколко месеца не се знаеше дали Брус Уилис ще се завърне за втората лента, но малко по-рано днес в интервю за MTV режисьора Робърт Родригес заяви, че звездата от “Армагедон” вече се е присъединил към актьорския състав. Освен това Родригес разкри, че екранните партньори от култовия “Димящи аса” Рей Лиота и Джеръми Пивън също ще участват в “Жена, за която да убиваш”.Родригес: “Да, Брус Уилис се завръща отново. Ще го видите във филма. Вече заснехме доста сцени, но все още ни остава много работа. Буквално миналата вечер работехме с Джеръми Пивън върху неговите сцени. Рей Лиота също ще участва и както първата част повечето герои идват директно от книгата на Франк Милър. Сюжетът се състои от три истории и вярвате или не все още не сме приключили с кастингите. Има празни роли и провеждаме разговори с няколко актьори. Но все още не мога да говоря за това.За снимките използваме триизмерни камери и резултатите са феноменални. Просто не може да има сравнение между реално заснетото 3D и конвертираното 3D. Когато снимаш с истински триизмерни камери виждаш резултата на момента и това улеснява значително работата ни. Светът на “Град на греха” е силно стилизиран и когато го видиш в 3D оставаш без думи. Гледката е невероятна и не прилича на нищо, което сте виждали преди. Хората ще бъдат впечатлени.”Освен вече споменатите актьори в “Град на греха: Жена, за която да убиваш” участват още Джуно Темпъл, Джоузеф Гордън-Левит, Джош Бролин, Кристофър Мелони, Джейми Кинг, Джейми Чънг и Денис Хейсбърт.Сценарият на филма е базиран на едноименния графичен роман на Франк Милър, който бе публикуван за първи път през 1993-та година, а за снимките режисьора разполага с бюджет от 50 милиона долара. Британският актьор Клайв Оуен, който изигра една от главните роли в първата част, не подписа договор за продължението и вместо него продуцентите наеха Джош Бролин.Снимките на “Град на греха: Жена, за която да убиваш” ще продължат още два месеца, а световната премиера на завършения филм ще се състои на 4-ти октомври, тази година. ... още »