🎥 От 26 април, в кината – филмът, удостоен със „Сребърен лъв“ за режисура от фестивала във Венция, както и с наградата за изгряващ актьор на Сейду Сар. Не пропускайте „Аз, Капитан” на режисьора Матео Гароне!
Филмът се разпространява в България с подкрепата на Национален филмов център / Bulgarian National Film Center и програма Creative EuropeТворческа Европа" – подпрограма Медиа на ЕС.
Преди по-малко от една година беше разпространена новината, че компанията Уорнър Брос планира да направи продължение на популярния психологически трилър “Сиянието”. Режисиран от небеизвестния Стенли Кубрик и базиран на едноименния роман на Стивън Кинг, филма с Джак Никълсън и Шели Дювал се радва на значителна популярност сред киноманите по света и за много почитатели на жанра той е един от най-добрите психо-трилъри на всички времена. Подготвяната втора част няма да бъде директно продължение, а предистория, която ще разкаже какво се е случило в обладания от призраци хотел “Оувърлук” преди пристигането на главните герои в лентата на Кубрик.Самият Стивън Кинг разкри преди близо две години, че ще напише продължение на литературната версия на “Сиянието”, но според информация от Уорнър Брос подготвяната филмова лента няма да има нищо общо с предстоящата книга на Кинг.По разработването на игралното продължение започнаха да работят продуцентите Лаета Калогридис (“Злокобен остров”), Брадли Фишър (“Черен лебед”) и Джеймс Вандербилт (“Зодиак”) и за изминалата една година това бяха единствените имена, които се свързваха с продукцията.Малко по-рано днес обаче стана ясно, че от Уорнър Брос са наели и сценариста, които ще оформи сюжета на филма. Източник от студиото заяви пред Variety, че по историята на лентата ще работи бившия сценарист и продуцент на хитовия сериал “Живите мъртви”, Глен Мазара. Мазара вече е представил идеите си пред продуцентите и очакванията са, че той ще започне да пише сценария в следващите няколко седмици.Освен тази информация беше съобщено, че заглавието на бъдещото продължение ще бъде “Хотел Оувърлук” (“The Overlook Hotel”). Подробни детайли за това какво ще бъде представено в лентата не се разкриват, но според последните слухове сюжета най-вероятно ще се фокусира върху уредника в титулярния хотел Делбърт Грейди, който в оригиналния филм на Стенли Кубрик беше изигран от актьора Филип Стоун.“Хотел Оувърлук” все още няма режисьор и не се споменават актьорски имена, но проекта е приоритетен за Уорнър Брос и най-вероятно до края на лятото ще има нова информация за снимачния екип и актьорите.Освен сценарист на предстоящия трилър Глен Мазара ще бъде и продуцент заедно с вече споменатите Лаета Калогридис, Джеймс Вандербилт и Брадли Фишър.В най-добрия случай снимките на “Хотел Оувърлук” ще стартират през 2014-та година. ... още »
Без да разчита на по-високите цени за триизмерни прожекции високобюджетния “Възходът на планетата на маймуните” се превърна в един от хитовете на 2011-та година и успя да поднови интереса на масовата публика към франчайза “Планетата на маймуните”. Веднага след като филма надмина границата от 300 милиона долара приходи в световен мащаб от студиото 20th Century Fox обявиха, че със сигурност ще бъде направено продължение в което актьора от поредицата “Властелинът на пръстените” Анди Съркис и екипа за визуални ефекти отново ще вдъхнат живот на шимпанзето Цезар.Планираната втора част бе озаглавена “Зората на планетата на маймуните”, а очакванията бяха, че създателя на оригинала Рупърт Уайът отново ще седне на режисьорския стол.Работата по сценария на продължението започна още в началото на 2012-та година и от 20th Century Fox побързаха да съобщят, че заради изискванията на сюжета филма ще разчита на изцяло нов актьорски състав (единствената връзка с предишната лента е Анди Съркис).Подготвителната работа по “Зората на планетата на маймуните” протичаше безпроблемнo в продължение на месеци, но през есента на миналата година стана ясно, че поради разногласия с продуцентите относно бюджета и премиерната дата режисьора Рупърт Уайът се е оттеглил от проекта. Няколко седмици по-късно за негов заместник беше избран Мат Рийвс, чиито най-известен филм до момента е хита от 2008-ма година “Чудовищно”. За изпълнители на главните роли бяха привлечени актьорите Гари Олдман, Кери Ръсел, Джейсън Кларк и Джуди Гриър, а за снимките бе отделен бюджет от около 125 милиона долара.Първоначално се смяташе, че камерите на “Зората на планетата на маймуните” ще се завъртят в края на това лято, но само преди няколко часа от 20th Century Fox оповестиха, че снимките на мащабната лента са стартирали преди броени дни във Ванкувър, Канада.Заедно с тази информация в интернет бяха разпространени и първите кадри от снимачната площадка на които се виждат Кери Ръсел, Джейсън Кларк и няколко други актьори в специални костюми (сред тях е и Анди Съркис), които в завършения филм ще бъдат заменени от компютърно-генерирани маймуни.Действието на “Зората на планетата на маймуните” ще се развива 15 години след описаните събития в предишния филм. Първата сюжетна линия се фокусира върху шимпанзето Цезар, което се опитва да запази мира и стабилността в новосъздаденото общество на маймуните, а втората разказва за малка група от оцелели хора в Сан Франциско, които се борят всекидневно да оцелеят в един съвсем нов свят.Снимачният процес на лентата ще продължи три месеца, а от 20th Century Fox вече потвърдиха, че планират да направят поне още един филм от поредицата.Световната премиера на “Зората на планетата на маймуните” ще се състои на 23-ти май, 2014-та година. ... още »
Годината е 2077. Планетата е опустошена от конфликт, в който спечелихме войната, но загубихме планетата.Историята на Забвение ни среща с Джак Харпър (Том Круз). Той води живот-мечта, в къща-мечта, под грижите на Виктория - съпруга-мечта. Джак е образцов функционер, известен като Номер 49, който всяка сутрин облича униформата си и подходящо въоръжен сяда в удобното си двуместно хеликоптерче, за да патрулира из регионите незасегнати от радиацията. Той поддържа изправността на дроновете, който сноват из пространството, за да пазят реда и унищожават всяко живо същество. За неговата сигурност бдят едновременно съпруга, която изпълнява по съвместителство функцията на шеф на контрол на полетите му и свръхавангардна технология. Всичко е кристално ясно, безупречно чисто и съвършено подредено.Джак разнообразява ежедневната рутинна скука с разходки из това, което е останало от Ню Йорк. Импайър Стейт Билдинг е купчина развалини приличащи на бункер увенчан с бинокли за туристи, Янки Стейдиъм е в по-лошо състояние от римския Колизеум, а Обществената Библиотека е кладенец с неизвестна дълбочина, в който са разпръснати в безпорядък десетки книги.Не след дълго зрителят научава, че всъщност Джак не е чак толкова образцов служител, защото се оказва, че той разлиства книжките и прибира някои от тях за лично ползване, което е нарушаване на Правилника. А той може да се обобщи като Не задавай въпроси! и Недей да отиваш в радиационната зона!.Нещо повече, Джак се отдава на блажено единение край ромоляща рекичка, в малка барака, обзаведена с трофейни предмети. Освен от носталгия по безвъзвратно отминалото време, главният герой страда и от периодично появяващо се съновидение. Не особено запознат с психоанализата, Джак започва да си задава въпроси. А това е лош знак за един образцов служител. Въпроси без отговор глождят функционер Номер 49, докато става неволен свидетел на аварийното приземяване на космически кораб. С цената на живота си той спасява от сигурна гибел очарователната руска космонавтка Юлия Русакова (Олга Куриленко). За по-голямо удобство, американските автори я назовават Джулия, но ще спестя на българския читател тази версия на името, поради чисто лингвистични причини.В желанието да окаже първа медицинска помощ в домашни условия, Джак създава триъгълник с високо емоционално напрежение. Не е нужно много време на Юлия да убеди спасителя си, че тя е нещо повече от негова колежка.При това, нейната удивителна физика не е аргумент в разговора. За голямо разочарование на Виктория, Джак намира отговори на част от въпросите, които го занимават. Останалата част от отговорите доставя Бийч, ръководител на Съпротивата. След толкова много информация, Джак е принуден да вземе съдбоносно решение. В това направление е подпомогнат и от една ръкопашна схватка със функционер Номер 52, който не е нищо друго освен негов клонинг. Забвение е един добре направен съспенс, който майсторски избягва възможностите да се превърне в 125 минутна екранна досада. Вдъхновен от комикс, който смътно напомня творчеството на братя Стругацки, той създава с отприщена фантазия един фиктивен свят, който задържа вниманието на зрителя с визуалните си решения и, в които всеки детайл е старателно обмислен и изпълнен с невероятна прецизност.Преобразената от планетарната война Луна, сцената между Джак и Юлия на фона на музиката на Прокъл Харъм, или съдбоносната фатална ругатня Fuck You, Sally!, отправена към източника на всички неприятности са само част от елементите, които наблюдателният зрител би окачествил като великолепни кинонаходки, някои от които с претенции да влязат в христоматиите.Присъствието на Том Круз основателно може да напомни на кинофеновете от по-старото поколение почти буквални цитати от Топ Гън. Доста елементи в развитието на историята могат да бъдат приети като реверанс към кинокласиците на научната фантастика от 80-те и 90-те години.Без да отправя качествено ново послание, Забвение умело възпроизвежда класически драматургични ситуации подкрепени от уникално изображение и вдъхновяващ дизайн, за да се превърне в лековато забавление за зрители жадни за визуален делириум и опростена история. ... още »
От десетилетия насам региона в атлантическия океан познат като Бермудския триъгълник предизвиква въображението на кинематографисти, документалисти и писатели. Множеството истории за мистериозни изчезвания на водни и летателни съдове в този район доведоха до създаването на голям брой игрални филми и написването на десетки книги, които по различен начин обясняваха случките. Въпреки че през последните години беше доказано, че повечето от историите са силно преувеличени или изцяло неверни интереса на хората към Бермудския триъгълник продължава да бъде голям.Митологията около региона вдъхнови много кинаджии през изминалите десетилетия и впоследствие бяха създадени десетки игрални филми по темата, които свързваха случките с паранормалния явления, процепи във времето или с намесата на извънземни сили. Въпреки големия брой на тези филми до момента няма пълнометражна игрална продукция за Бермудския триъгълник, която да се похвали с огромни успехи в кината по целия свят.С надеждата да променят това от студиото Уорнър Брос оповестиха, че е започнала работата по сценарий за мистериозните случки в Бермудския триъгълник, който ще бъде превърнат в мащабен игрален филм за големия екран. По разработването и заснемането на лентата ще работи продуцентския екип зад хита “Черният рицар” (ръководен от ветерана Чарлс Роувън), а от Уорнър Брос се надяват, че бъдещия филм ще даде старт на нов успешен франчайз. Сценарият на продукцията, чието временно заглавие е “Бермудския триъгълник” (“The Bermuda Triangle”) ще бъде написан от Даниел Кунка, чийто най-известен филм до момента е екшъна с кечиста Джон Сина, “12 рунда”.Както може да се очаква подробни детайли около сюжета на “Бермудския триъгълник” не се разкриват и единственото което се знае е, че историята ще обхване по-голямата част от митологията на известния регион и ще се фокусира върху няколко мистериозни изчезвания и последствията от тях.От Уорнър Брос описват проекта като “голям и амбициозен приключенски екшън”, а Даниел Кунка вече е започнал да работи по сценария. Все още не е избран режисьор и не се споменават никакви актьорски имена. Продуцентите Чарлс Роувън и Джордан Голбърг (“Черният рицар: Възраждане”) вече са имали срещи с няколко режисьори, които са изявили интерес към проекта, но за момента не се разкриват конкретни имена.До края на годината се очаква да бъде оповестена нова информация за статута на “Бермудския триъгълник”. ... още »
В началото на 2014-та година по кината в целия свят ще се завърти автомобилния екшън “Need for Speed” (“Нужда за скорост”), който е вдъхновен от изключително популярната видеоигра със същото име. Сценарият на филма беше закупен от компанията на Стивън Спилбърг Дриймуъркс Пикчърс, а на режисьорския стол седна създателя на “Мъже от стомана” Скот Уо, който като каскадьор е участвал във филми с наситени автомобилни преследвания като “Лоши момчета 2” и “Трите хикса”.Снимките на “Need for Speed” започнаха преди няколко седмици в щата Калифорния, а за изпълнители на главните роли бяха привлечени актьорите Майкъл Кийтън, Доминик Купър, Арън Пол, Рамон Родригес и Имоген Потс. Очакванията по отношение на бокс офиса са големи и от Дриймуъркс побързаха да обявят, че филма ако оправдае очакванията ще бъдат направени поне още две продължения.Имайки предвид източника на вдъхновение и наемането на доказан в жанра режисьор очакванията са, че “Need for Speed” ще бъде един от най-ефектните екшъни на следващата година. Както в серията видеоигри така и в игралната лента основната атракция са различните модели автомобили и съдейки по разпространените преди броени часове снимки от снимачната площадка филмовия екип едва ли ще разочарова феновете на играта “Need for Speed”. На кадрите липсват изпълнителите на главните роли, но за сметка на това са показани някои от автомобилите, които ще бъдат карани от главните персонажи във филма (и които със сигурност ще бъдат използвани активно в предстоящата рекламна кампания на продукцията).Главният герой в лентата е младия Тоби Маршъл - начинаещ състезател в нелегални ралита, който редовно помага на своите приятели да тунинговат своите автомобили. Всичко в живота му обаче се променя когато един от приятелите му загива по време на състезание. Неволно свързан с трагедията и натопен от богат бизнесмен Тоби е изпратен в затвора. След като излежава присъдата си той се потапя отново в състезателния свят и започва да издирва хората, които са провалили живота му. В ролята на Тоби Маршъл се превъплъщава актьора от хитовия сериал “В обувките на Сатаната” Арън Пол, а главната женска роля е поверена на Имоген Потс.Неизбежните сравнения между проекта на Дриймуъркс Пикчърс и лентите от поредицата “Бързи и яростни” вече започнаха, но от студиото на Стивън Спилбърг уверяват, че “Need for Speed” ще бъде различен филм, който въпреки модерните автомобили ще притежава духа на екшъните от 70-те години.Режисьорът Скот Уо призна, че първоначално е смятал да заснеме продукцията в триизмерен формат, но идеята е отпаднала след като станало ясно, че каскадите са прекалено опасни за скъпите 3D-камери (филмът ще разчита на реално заснети автомобилни преследвания, а компютърните ефекти ще бъдат сведени до минимум).Сценарият на “Need for Speed” е написан от дуото Джон и Джордж Гейтинс (“Жива стомана”), а за снимките беше отпуснат бюджет от около 70 милиона долара.От студиото Дриймуъркс Пикчърс оповестиха, че световната премиера на филма ще се състои на 14-ти март, 2014-та година. ... още »
Силвестър Сталоун ще помогне за завръщането на Уесли Снайпс в Холивуд, като му предложи роля в третата част на "Непобедимите", съобщава вестник "Ню Йорк Дейли Нюз".Снайпс беше освободен от затвора на 2 април, след като прекара 27 месеца зад решетките за укриване на данъци. Той ще остане под домашен арест до юли, но вече получи първата си роля в новата част от поредицата "Непобедимите"."Слай иска да помогне на Уесли да се изправи на крака и смята, че той ще бъде страхотно допълнение към "Непобедимите". Това ще бъде най-голямото им приключение до момента. Сценарият се пише и Слай иска Уесли на борда. Снимките на филма вероятно ще започнат тази година", разкри запознат източник.Миналия месец Сталоун съобщи в Туитър, че е по средата на писането на сценария на филма и търси нови екшън герои, които да се включат в актьорския състав. До момента в него фигурират Долф Лундгрен, Джет Ли, Мики Рурк, Брус Уилис и Арнолд Шварценегер. Сталоун и Снайпс станаха приятели след участието си в екшъна от 1993 г. "Разрушителят", припомня БГНЕС. ... още »
Ан Хатауей ще поеме главната женска роля в дългоочаквания фантастичен трилър на Кристофър Нолан „Interstellar".Все още не е ясно какво точно ще е нейното превъплъщение, освен че ще се изправи срещу образа на Матю Маконъхи."Interstellar" ще се основава на научните теории на астрофизика от Калифорнийския технологичен институт Кип Торн. Сценарият щял да бъде многопластов и да разказва за пътешественици във времето, които намират пролука в него. ... още »
Триизмерният “G.I. Joe: Ответен удар” продължава победоносния си поход по българските киноекрани и за втора поредна седмица е на върха на родната бокс офис класация. Екшънът на режисьора Джон Чу се пребори с три премиерни заглавия и още от сега може да се каже, че ще се нареди сред най-големите хитове на годината. За изминалия уикенд продължението на “G.I. Joe: Изгревът на Кобра” е спечелило допълнителни 130 445 лева, а от състоялата се преди по-малко от две седмици премиера лентата е натрупала впечатляващите 621 313 лева.“Ответен удар” повтаря силното представяне на тазгодишния хит “Хензел и Гретел: Ловци на вещици” и подобно на тази лента ще успее да надмине границата от един милион лева за по-малко от един месец. Със сигурност може да се каже, че основните фактори, които помогнаха на филма в борбата му за зрители са стабилната предварителна реклама, по-високите цени за триизмерни прожекции и участието на любимците на публиката Дуейн Джонсън – Скалата и Брус Уилис. “Ответен удар” надмина многократно постигнатото от първата част и по всичко изглежда, че ще продължи да привлича стабилен брой зрители и в следващите две седмици.До края на годината остава доста време, но при всички положения “G.I. Joe: Ответен удар” ще намери място в класацията за най-печеливши филми на 2013-та. Лентата обединява всичко което родната публика иска да види в голям студиен екшън и досегашния успех в бокс офиса съвсем не е изненадващ. В световен мащаб “Ответен удар” също се представя силно и до момента е натрупал общо 232,874,368 долара.Анимацията “Круд” застава на второ място в класацията със спечелени за две седмици 356 613 лева. Напълно очаквано за триизмерна анимация лентата на режисьора Кърк Де Мико регистрира добри постъпления от родните киносалони, въпреки че нямаше сили да се пребори с конкурентния “G.I. Joe: Ответен удар”. Само за изминалата седмица “Круд” е спечелил допълнителни 200 хиляди лева и е само въпрос на време преди да надмине границата от половин милион лева.Лентата няма да постави рекорди в бокс офиса, но представянето й ще се счита за успешно и за пореден път ще потвърди голямата популярност на анимационното 3D-кино в България. Общо по света триизмерния “Круд” е натрупал 333,390,208 долара при бюджет от 135 милиона долара.Третата позиция е заета от новия екшън на Антоан Фукуа “Код: Олимп”. За първия си уикенд в България премиерния филм е спечелил 100 756 лева, а като към това се добавят и приходите от предпремиерните прожекции сумата се увеличава на 165 425 лева – напълно задоволителен старт за лента, за която само преди няколко месеца се смяташе, че ще бъде поредния бокс офис провал на студията Ню Имидж и Милениум Филмс (които допреди десет години създаваха единствено нискобюджетни второразредни филми за директно DVD и видео разпространение).“Код: Олимп” успя да изненада с добрия си старт не само в България, но и в Съединените щати където приходите надминаха всички предварителни очаквания. На родна почва филма разчита на подкрепата на една от големите български телевизии (която е поела и киноразпространението му) и това определено изигра решаваща роля в борбата с конкуренцията.Стабилният старт на “Код: Олимп” дава заявка за едно прилично представяне в България и въпреки че няма да се нареди до хитове като “G.I. Joe: Ответен удар” и “Хензел и Гретел: Ловци на вещици” филма с Джерард Бътлър ще бъде счетен за успешен във финансово отношение.Българската лента “Цветът на хамелеона” е на четвърто място в класацията, като за първия си уикенд е натрупала общо 17 939 лева. Заедно със спечеленото от предпремиерните прожекции сумата се увеличава на 20 289 лева – скромен, но не и изненадващ старт за режисирания от Емил Христов филм. Очакванията по отношение на бокс офиса не бяха големи (въпреки участието на певеца Руши Видинлиев) и съдейки по стартовия уикенд, конкуренцията и скромната реклама в България “Цветът на хамелеона” няма да може да се нареди сред хитовите родни заглавия.Режисьорът Емил Христов заяви публично, че филма ще се счита за успех ако вкара в кината над 50 хиляди зрители, но съдейки по постигнатото до момента (2609 зрители от премиерата досега) и имайки предвид предстоящите премиери на няколко очаквани холивудски ленти тази цифра едва ли ще бъде достигната.Все пак е похвално, че “Цветът на хамелеона” дебютира на четвъртата позиция и дори натрупа по-добри приходи през уикенда от дългоочакваната филмова адаптация на романа на Стефъни Майър, “Скитница”.Петата позиция е заета именно от “Скитница”, който за премиерния си уикенд в България е спечелил 17 788 лева. Като се добави и натрупаното от предпремиерните прожекции сумата става 26 445 лева, което е определено разочароващо представяне за филм, който е базиран на популярен в целия свят роман (дело на създателката на “Здрач”, Стефъни Майър). Докато снимките протичаха “Скитница” беше доста дискутиран проект, но в месеците преди премиерата интереса на медиите и киноманите намаля значително и това оказа директно влияние на приходите. В Съединените щати филма на Андрю Никол се превърна в бокс офис разочарование и ако няма увеличение на посещаемостта в следващите две седмици подобна ще бъде съдбата му и в България.Заглавията от този жанр много трудно привличат българите в кината и в конкретния случай ситуацията е усложнена още повече от големия брой прожекции на филми като “G.I. Joe: Ответен удар” и “Круд”, които продължават да привличат вниманието към себе си. Общо по света “Скитница” е спечелил 30 милиона долара при бюджет от близо 50 милиона.Триизмерното фентъзи на Сам Рейми “Оз: Великият и могъщият” е на шесто място в класацията. За изминалите пет седмици по българските киноекрани филма с Доеймс Франко е натрупал общо 793 390 лева, което отговаря на предварителните очаквания. През първите две седмици се смяташе, че “Оз Великият и могъщият” ще надмине безпроблемно границата от един милион лева, но конкуренцията оказа своето влияние и през изминалите седем дни филма регистрира спад в посещаемостта от 50 процента. Като цяло обаче приключенската лента се представя достойно и ще бъде счетена за една от успешните продукции на пролетния сезон.Важно е да се отбележи, че “Оз Великият и могъщият” ще има шанс да достигне границата от един милион лева, но само ако бъде оставен поне още четири седмици на големия екран. До момента по света високобюджетното фентъзи е натрупало 454,350,537 долара.Триизмерният “Джак, убиецът на великани” застава на седма позиция в родния топ 10 със спечелени за три седмици 249 094 лева. В САЩ филма на Брайън Сингър е считан за масивен бокс офис провал, който регистрира загуба за студиото Уорнър Брос от над 150 милиона долара.Българското представяне на мащабната лента също не е впечатляващо, особено нa фона на постигнатото от конкурентните 3D-ленти “G.I. Joe: Ответен удар” и “Хензел и Гретел: Ловци на вещици”. Наситеният с триизмерни заглавия кинопазар определено оказа негативно влияние на “Джак, убиецът на великани” и лентата вече е обявенa за първия голям бокс офис провал на 2013-та година. По отношение на България “Джак, убиецът на великани” отбелязва нов сериозен спад в посещаемостта от 55 процента и ако тенденцията продължи филма ще отпадне бързо от киноафиша.Приключенският екшън с Брус Уилис “Умирай трудно: Денят настъпи” е на осмо място в класацията. За осем седмици по родните киноекрани филма на Джон Мур е натрупал общо 731 554 лева, което е бeз съмнение задоволителен резултат за продукция, която не разчита на триизмерни прожекции.“Денят настъпи” няма да достигне сумата от един милион лева, но вече се превърна в най-успешната част от поредицата “Умирай трудно” и доказа, че култовия екранен персонаж Джон Маклейн продължава да има голям брой почитатели в България. Световните приходи на петия филм от франчайза се равняват на малко над 300 милиона долара.Трилърът с Джуд Лоу “Странични ефекти” заема предпоследната девета позиция със спечелени за близо един месец 67 093 лева. Лентата на Стивън Содърбърг е от този тип трилъри, които остават в сянката на по-големите и рекламирани заглавия и вкарват в кината само най-запалените фенове на жанра “психологически трилър”. Още преди премиерата се знаеше, че “Странични ефекти” няма шанс да регистрира големи финансови постъпления и затова сравнително скромните приходи до момента едва ли изненадват някого. Филмът ще завърши представянето си по същия начин по който го завършиха и повечето други психологически трилъри от последните две години – с приходи в рамките на 50-150 хиляди лева.“Анна Каренина” застава на десето място в класацията. За изминалите шест седмици костюмната драма на Джо Райт е спечелила 134 831 лева, което на общия фон е скромно постижение, но за подобно историческо заглавие това е всъщност едно достойно представяне.Въпреки конкуренцията “Анна Каренина” остана в топ 10 в продължение на шест седмици и привлече в кината над 17 хиляди зрители – забележително постижение за британска романтична драма, която пристигна в България без да разчита на силна реклама. Общо по света “Анна Каренина” е спечелил 65 милиона долара при бюджет за снимки от 30 милиона евро. ... още »