Присъедини се към танца на омагьосаната лебедова принцеса 🦢, принца, мечтаещ за истинска любов, злия магьосник и хитрата двойница. 🩰Парижката опера създава първия балет, заснет изцяло със специални IMAX камери. 🎬 Гледайте “Лебедово езеро” само в кината от 10 ноември, с ексклузивни #IMAX прожекции от 8 ноември.
В очакване на изгубения тази зима снеговалеж., утре, 23 януари от 20:30 ч. EZ FILMFEST ще влее ударна доза допамин със следващият филм от целогодишния филмов и фотографски проект, който през цялата 2014 година ще среща киното и екшън спортовете в обновеното кино „Одеон” в София.Филмът ДОПАМИН е на продуцентите от Absinthe Films, които от 1997 г. до сега са се наложили като един от водещите в света създатели на сноуборд филми.През 2013 г. те събират най-добрите сноубордисти в света, за да демонстрират, че в основата на съвременния сноуборд са движението и удоволствието от него. Те са страстта, която предоставя на професионални спортисти като Боде Мерил, Виктор де ла Ру и Брандън Кокард естествена мотивация да се развиват и подобряват уменията си.Изследователи на планината и на пределите на съзнанието, те поемат предизвикателството да променят определението за това, което е възможно да се направи със сноуборд, поемайки щафетата от предишното поколение. Виктор де ла Ру е най-малкият от тримата братя Де Ла Ру - френски сноубордисти с ценен принос и забележителни постижения в този спорт.В 43 ударни минути фрийстайл и фрийрайд снуоборд, режисьорът Джъстин Хостинек обединява дързостта на спортистите, красотата на движението и необятните снежни склонове на Юкон (Западна Канада), Кутни и Валхала (Британска колумбия), Доломитите и Пиренеите е Европа.В ДОПАМИН екипът на Absinthe Films доказва, че допаминът е съсвем свободно достъпен, просто трябва да отидеш и да си го заслужиш.Освен Виктор де ла Ру (Victor De Le Rue), Боде Мерил (Bode Merrill) и Брандън Кокард (Brandon Cocard), в “Допамин” участват още Джейсън Робънсън (Jason Robinson), Мануел Диаз (Manuel Diaz), Беър Хабенич (Blair Habenicht), Кале Зима (Cale Zima), Нилс Арвидсън (Nils Arvidsson), Ръсти Оукенден (Rusty Ockenden), Матю Крепел (Mathieu Crepél), Дани Кас (Danny Kass), Мат Шаер (Mat Schaer), Силвиан Борбусон (Sylvain Bourbousson), Форест Шеърър (Forrest Shearer), Скот Барун (Scot Brown) и Волфганг Нивелт (Wolfgang Nyvelt).Прожекцията на ДОПАМИН е само на 23 януари 2014 г. от 20:30 ч. в кино „Одеон”, София. ... още »
Силно дискутирания “Вълкът от Уолстрийт” вече се нареди сред най-успешните филми на Мартин Скорсезе, сдобили се с широко киноразпространение в България. Вдъхновената от истински събития 100-милионна лента остави зад гърба си две нови премиерни заглавия и за втора поредна седмица е на върха на родната бокс офис класация. Само за изминалия уикенд (17-19 януари) “Вълкът от Уолстрийт” е добавил към актива си допълнителни 159 818 лева, а общите му приходи от състоялата се преди десет дни премиера се равняват на повече от задоволителните 499 773 лева.Филмът с Леонардо Ди Каприо определено надмина предварителните очаквания и поне ще се отнася до България представянето му в бокс офиса е сравнимо с това на големите екшъни в триизмерен формат. Фактът, че става дума за оригинална тричасова продукция с високо възрастово ограничение не оказа особено влияние на зрителската посещаемост, и няма да бъде изненадващо ако в следващите две седмици “Вълкът от Уолстрийт” надмине границата от един милион лева. По отношение на зрителския интерес лентата е подпомогната както от стабилна рекламна кампания и голям брой дискусии в интернет, така и от множеството номинации за “Оскар”, които бяха оповестени преди около една седмица.Независимо от това какъв ще бъде спада в посещаемостта през следващите седмици комедийната драма на Скорсезе ще намери място в класацията на най-добре представилите се оригинални заглавия на 2014-та година. До момента по света “Вълкът от Уолстрийт” е натрупал малко над 170 милиона долара.Второто място в класацията е за приключенския 3D-екшън на Рени Харлин “Легендата за Херкулес”, който за изминалия уикенд е спечелил общо 130 157 лева. Премиерната за България лента се превърна в един от най-сериозните финансови провали в САЩ, но добрата реклама на родна почва и афинитета на българските зрители към приключенско-фантастичните филми в триизмерен формат определено допринесоха за приличните стартови приходи. Сравнен с римейка на “Конан варварина” от 2011-та година (който стартира с приходи от 86 905 лева) “Легендата за Херкулес” се представя по-добре в България и по всичко изглежда, че ще има шанса да натрупа приходи от над половин милион лева. В световен мащаб филма с Келън Лъц е спечелил разочароващите 16 милиона долара, при бюджет за снимки и реклама от над 70 милиона.Третата позиция е за високобюджетния “47 ронини”, който за близо един месец по кината е натрупал общо 1 405 278 лева. Подобно на “Легендата за Херкулес” филма на дебютанта Карл Ринч разочарова с представянето си в САЩ и няколко други големи държави, но въпреки това успя да намери своята публика в България. “47 ронини” беше предшестван от добра реклама на родна почва и по принцип младата българска публика подкрепя скъпите филмови заглавия от приключенско-фантастичния жанр. Границата от два милиона лева може и да не бъде достигната, но независимо от това триизмерната лента с Киану Рийвс ще бъде сметната за напълно задоволителен бокс офис успех.Анимационният “Джъстин и рицарите на честта” застава на четвърто място в класацията. Триизмерната испанска продукция се върти по кината от две седмици насам и до момента е спечелила общо 142 747 лева. Ясно е, че лентата няма да се нареди до хитови анимации от ранга на “Аз, проклетникът 2”, “Университет за таласъми” и все още актуалния “Замръзналото кралство”, но все пак досегашното й представяне е прилично за оригинално заглавие, което пристигна без много шум в България. Европейските анимации рядко се радват на големи успехи в България и в повечето случаи остават в сянката на далеч по-лъскавите и рекламирани холивудски продукции. “Джъстин и рицарите на честта” също няма шанс да изпъкне на общия фон, но имайки предвид ниските очаквания лентата няма да бъде сметната за финансов провал..Премиерната българска лента “Корпус за бързо реагиране 2: Ядрена заплаха“ заема пета позиция, със спечелени за изминалия уикенд 52 745 лева. Въпреки че става дума за продължение на успешна първа част предварителните очаквания не бяха особено големи, най-вече заради силната конкуренция в лицето на “Вълкът от Уолстрийт”, “47 ронини” и “Легендата за Херкулес”. Оригиналният ”Корпус за бързо реагиране” тръгна по кината в началото на 2012-та година и приключи представянето си с приходи от около 300 хиляди лева. Ако няма сериозен спад в посещаемостта през следващите две седмици продължението “Ядрена заплаха“ ще успее без особени проблеми да подобри това постижение.“Замръзналото кралство” продължава с успешния си поход по родните киноекрани. Триизмерната музикална анимация на Уолт Дисни е на шесто място в класацията, със спечелени за осем седмици 1 867 493 лева. “Замръзналото кралство” вече се превърна в най-успешния анимационен филм в България за 2013-та година и преди да бъде свален от екран най-вероятно ще надмине рекордната граница от два милиона лева. В световен мащаб лентата на Дженифър Лий и Крис Бък е натрупала над 700 милиона долара, при бюджет от 200 милиона.Приключенско-фантастичният “Хобит: Пущинакът на Смог” заема седма позиция, като за шест седмици по кината е спечелил 2 026 557 лева. България е една от страните в които свързаните помежду си поредици “Хобит” и “Властелинът на пръстените” се радват на все по-голяма популярност сред публиката и още преди “Пущинакът на Смог” да тръгне по кината беше ясно, че филма ще вкара огромен брой зрители в киносалоните. В световен мащаб скъпата лента на Питър Джаксън остана зад комиксовия екшън “Железният човек 3”, но поне що се отнася до България тя се превърна без особени проблеми в най-успешното заглавие на 2013-та година. Общо по света “Пущинакът на Смог” е натрупал приходи от малко над 800 милиона долара.Осмото място в класацията е за триизмерната анимация “В света на динозаврите 3D”, която за пет седмици по кината е спечелила 361 088 лева. Прогнозите относно представянето на лентата с бюджет от 80 милиона долара не бяха особено благоприятни, но въпреки конкуренцията от страна на “Замръзналото кралство” тя успя да натрупа ако не огромни, то прилични за оригинално заглавие приходи. Границата от половин милион лева няма да бъде достигната и по всяка вероятност “В света на динозаврите 3D” ще приключи похода си по българските кина с приходи от около 420 хиляди лева.Деветата позиция е за комедията “Бойни старчета”, която се прожектира по кината от три седмици насам и за този период от време е натрупала 149 963 лева. Филмът с ветераните Силвестър Сталоун и Робърт Де Ниро няма да бъде запомнен с големите си приходи в България, но все пак се представя сравнително прилично за оригинално и слабо дискутирано комедийно заглавие, което се прожектира единствено в двуизмерен формат. В най-добрия случай “Бойни старчета” ще бъде свален от екраните с приходи от около 250 хиляди лева.Последното десето място е за “Последният пенсионерски запой”, който през изминалите два месеца удържа на сериозна конкуренция и намери място сред най-успешните комедии на 2013-та година. За общо 10 седмици в България филма на Джон Търтълтауб е спечелил впечатляващите за подобен филм 847 510 лева.Събирането на четирима от най-продуктивните и уважавани актьори на Холивуд се оказа повече от успешно начинание и “Последният пенсионерски запой” натрупа стабилни приходи както в България, така и в останалата част от света. Ако бъде задържан на екран поне още две седмици филма ще успее да се добере до границата от 900 хиляди лева. Общо по света, “Последният пенсионерски запой” е спечелил 120 милиона долара при бюджет за снимки от едва 28 милиона долара. ... още »
След малко повече от две години по българските и световни киноекрани ще се завърти продължението на пожъналия огромен успех триизмерен филм на Тим Бъртън “Алиса в страната на чудесата”. Актрисата от първата част Мая Уасиковска ще се завърне за втори път в главната женска роля на младата Алиса Кингслей, а неин екран партньор ще бъде отново номинирания за “Оскар” Джони Деп.Снимките на високобюджетното продължение се очаква да стартират през първата половина на 2015-та година под режисурата на англичанина Джеймс Бобин (“Мъпетите”), който замести оттеглилия се от проекта Тим Бъртън.Официалното заглавие на предстоящата лента е “Алиса в огледалния свят”, а работата по сценария протича в момента. Джони Деп и Мая Уасиковска са подписали договорите за участие и въпреки че снимките ще започнат след повече от една година продуцентите вече провеждат кастингите за останалите роли. През изминалите няколко месеца Деп и Уасиковска бяха единствените потвърдени за участие актьори, но малко по-рано днес от студиото Уолт Дисни оповестиха, че към тях по всяка вероятност ще се присъедини и провокативния английски комик Саша Барън Коен.Коен, който е познат на зрителите най-вече с ролите си в “Борат”, “Диктаторът” и “Бруно”, вече се е срещнал с продуцентите на “Алиса в огледалния свят” и ако всичко протече по план той ще изиграе главната отрицателна роля във филма. За момента обаче не са разкрива нищо за персонажа и цялостния сюжет.Любопитно е да се отбележи, че за Саша Барън Коен и Джони Деп това ще бъде втори общ проект, след режисирания от Тим Бъртън готически мюзикъл “Суини Тод: Бръснарят демон от Флийт Стрийт”.По сценария на “Алиса в огледалния свят” работи Линда Улвъртън (“Господарка на злото”), която бе част и от сценарния екип на първата част, а за направата на филма се очаква да бъдат похарчени над 150 милиона долара. В най-добрия случай до няколко седмици Саша Барън Коен ще бъде официално потвърден за участие от началството на Уолт Дисни.Световната премиера на “Алиса в огледалния свят” ще се състои на 27-ми май, 2016-та година. Подобно на предшественика си, филма ще се разпространява в триизмерен формат. ... още »
bTV е предпочитаният телевизионен канал от зрителите у нас през 2013г. според класацията топ 50. Медиата постига близо 31% аудиторен дял за изминалата година според данните на ГАРБ (All, 4+), което е почти два пъти повече от прекия конкурент НОВА ТВ с 17% аудиторен дял. bTV е най-гледаният канал и в останалите таргет групи.Най-гледаното предаване за 2013г. е музикалното шоу на bTV „Гласът на България” с 45% аудиторен дял и близо 1, 273 милиона зрители (All, 4+). Третият сезон на шоуто е бил най-гледаната програма и в останалите таргет групи. Веднага след него се нарежда „Огледален свят”. Българските сериали на bTV „Столичани в повече”, „Фамилията” и „Домашен арест” очаквано са сред най-гледаните програми през годината, както и предаванията „Предай нататък”, „Комиците”, „Шоуто на Слави” и „Нека говорят с Росен Петров”. Единственото риалити, което попада в класацията е „Африка: Звездите сигурно са полудели”, а сред чуждестранните филми в класацията превес взимат тези, излъчени в ефира на bTV.Сред първите 20 най-гледани програми са bTV Новините в 19.00 часа и „bTV Репортерите”, а „Лице в лице” е единственото публицистично предаване, което попада в класацията.В топ 10 за 2013г. на новинарските предавания първите позиции са за bTV Новините в 19.00 часа и в 22.00 часа, а сред сутрешните блокове лидер е „Тази сутрин”.Класацията топ 50 за 2013г. е аналогична и в останалите таргет групи, според данните на ГАРБ. ... още »
Стартира двойна порция смях за почитателите на ситкомите по Дисни Ченъл. От 25 януари телевизионният канал представя новата поредица „Лив и Мади“. Две близначки от две различни планети! Комедийният сериал разказва за премеждията и трудното общуване на две сестри, породено от огромните им различия.В продукцията участва новата звезда на Дисни - Дов Камерън. Въпреки крехката си възраст, 17 - годишната тийнейджърка изпълнява блестящо двойната роля на близначките. Дов се превъплъщава в персонажа на Лив Руни, холивудска звезда, която се завръща у дома в Уисконсин след 4-годишно участие в хитово ТВ шоу. Едновременно тя влиза в образа и на другата близначка - Мади Руни, местна баскетболна знаменитост, с коренно различни интереси от тези на сестра си Лив.В сериала, част от семейните блокове на Дисни Ченъл, участват също Джоуи Браг и Тензинг Норгай, в ролите на братята Джоуи и Паркър Руни, Бенжамин Кинг - като бащата Пити Руни, и Кали Роча, като майката Карен Руни.В премиерния епизод Мади е обявена за капитан на баскетболния отбор, точно в момента, когато директорката на училището съобщава, че вече няма средства за отбора. В опита си да промени решението й, Мади се обръща към момичетата от отбора за подкрепа, но те я изоставят. Твърдо решена да промени нещата и да върне баскетболния тим, Мади е принудена да помоли за помощ Лив, за да й помогне да спечели уважението на отбора си отново. В същото време другата част от семейство Руни, братята Паркър и Джоуи, се опитват да намерят избягали тарантули, които Паркър донася от училище, преди майка им да разбере.Дългоочакваната премиерата ще се излъчи на 25 януари, събота от 11:00 часа по Дисни Ченъл. Първото промо на сериала в България беше излъчено на 23 ноември миналата година, а предпремиерата - на 7 декември. Сериалът е създаден и продуциран от Джон Бек и Рон Харт, които са част компанията It's a Laugh Productions, за Дисни Ченъл. ... още »
Една от новите звезди на ливанското кино - Лара Саба, прие да представи филма си „Обрат за секунди” в рамките на шестото издание на Sofia MENAR. След като получи наградата за „най-добър филм” на най-големия фестивал за арабско кино в Европа – този в Малмьо, Лара Саба отговори на няколко въпроса специално за българските зрители. Каква е пресечната точка между главните персонажи във филма ви „Обрат за секунди?Филмът разказва историята на трима души от един град… Те идват от различни места, минават един покрай друг, но никога не се срещат, докато ефектът от един инцидент рязко не повлиява върху живота и на тримата! Нур губи своите родители в автомобилна катастрофа и целият й живот се срива…Индия има всичко, за което една жена може да мечтае, освен дете…Маруан е на 12 години и живее с агресивната си майка-алкохоличка, за да сложи край на нейното физическо и емоционално насилие, той решава да напусне дома си.В сценария един инцидент може да доведе до друг и след това до следващ в нечий друг живот. Трима души, уловени в момент, когато животът им се променя драстично под влиянието на сложната взаимосвързаност на чуждите реакции.Филмът дава светлина на подземния свят в Бейрут, как реагира публиката след премиерата в Ливан. А как стана така, че филмът беше избран за ливанското предложение за чуждоезичен "Оскар"?Хората обикновено казват, че са разтърсени след филма. 80 до 90% от хората са харесали филма и ни благодарят за вълнуващия, макар и много мрачен филм. Много от тях споделят, че той ги е провокирал да мислят за проблеми, които обикновено не представляват повод за притеснение за тях. Колкото до ливанското представяне за наградите „Оскар”, критиците и членовете на филмовата академия сметнаха, че има два ливански филма, които са подходящи да представят страната, но екипът на другата продукция не успя да завърши филма си навреме и така с късмет „Обрат за секунди” попадна в списъка с предложенията.Откъде ви дойде идеята за „Обрат за секунди”? Как се срещнахте със сценаристката Нибал Аракджи?Започнах да работя по филма през октомври 2010 г., когато Нибал дойде при мен с един сценарий. Нелинейният ход на сюжета се разкрива докато гледаме филма, искам пълното внимание и участие на публиката, която да разбере и моя принос към него. Това е сценарият на Нибал, но моята гледна точка. Структурата на филма не е нова за киното като цяло, но е може би нова за регионалното кино, според мен във филмите ние имаме тази прекрасна свобода да ходим назад и напред, време/пространство не са твърда концепция. Това, което е важно, не е само историята, която ние разказваме, но и емоциите, които искаме да пресъздадем, взаимодействието с публиката, посланието, което предаваме…Имате сериозен опит в документалното кино, но това е пълнометражният ви дебют в игралното кино. Къде се чувствате по-комфортно?Игралното кино е първата ми любов, за която копнеех след дипломирането. Филмите, по които работех, докато бях още студентка, декорите, магическите трансформации на актьорите, светлините, филмовите ролки… Открих документалното кино по-късно и се влюбих в силните характери, с които се сблъсквах. Магията е навсякъде когато се опиташ са разбереш света, хората, тяхната мотивация. Предполагам, никога няма да избера и по някакъв начин да смеся жанровете.У нас ливански филми се прожектират само в програмата на Sofia MENAR и публиката не е запозната с киното от вашата страна. Разкажете ни каква е ситуацията с киното в Ливан. В България хората гледат предимно чужди продукции, а българските филми са доста слабо посетени. Ходят ли ливанците на кино, за да гледат ливански филми?Няма ливански обществен фонд, който да поддържа ливанското кино, няма ливанска филмова индустрия, нито сериозни разпределения. Голяма част от ливанските кино комплекси работят на пълен капацитет с американски блокбастъри. Единственият начин да се финансира филм е той да бъде избран от Международната комисия по фондовете, предимно френски, и това повдига въпроса за кого ние правим филмите. За да бъдеш избран, трябва да съответстваш на образа, който те имат за съответната страна. За щастие, частното финансиране, киното като сериозна бизнес инвестиция всъщност набира голяма скорост. Ние всички правим каквото е по силите ни и е чудесно да виждаш как все повече и повече филми се продуцират. При все това ливанските филми са резултат от лични битки през всички етапи на създаването им… Ливанските режисьори се борят да правят филми и техните филми да бъдат излъчвани. В Ливан, киното все още не е индустрия. Надявам се това да се случи в най-скоро време. Кажете ни 5-те филма, които ви направиха най-голямо впечатление през 2013.Бих искала да цитирам само някои от филмите, които много харесах, но не бих ги нарекла „най-добрите 5” - “Зверовете на Дивия Юг”, “Artificial Paradise”, “ The Place Behind the Pines”, “Гравитация”, “Рубинената нощ”…Може да гледате „Обрат за секунди” на 22-ри януари от 18.30ч. в Евро Синема.Sofia MENAR Film Festival се организира от „Позор” със съдействието на Посолството на ИР Иран, Посолството на Държавата Палестина, Посолството на Република Ливан, Посолството на Кралство Мароко, Френския център – София, Чешкия център – София, Гьоте инстутит – София, Институт Сервантес – София.С медийната подкрепа на Sofia Live, Dir.bg, mail.bg, Cinefish, Stand.bg, 360°, Timeart, Момичетата от града, Операция Кино, Чинар Медия, Другото кино, kolonkata.info, mymir.bg ... още »
“Нуждата е майка на изобретателността”Ървин Розенфелд, професионален измамникАмериканска схема е вторият филм за мошеници, в надпреварата за тазгодишните признания на гилдии, съюзи и академии. Подобно на историята за финансовия хищник от Уолстрийт, лентата е вдъхновена (частично) от реални събития и има лек документален привкус. В трепетно очакване на кошница оскарови статуетки от вечеринката в “Долби тиътър”, филмът досега се окичи с многобройни награди и номинации. Филмите за мошеничества имат особен чар, защото забавляват зрителя до последната минута като предлагат серия обрати с неочаквана развръзка. Развитието на действието обикновено се свежда до това, кой кого и как ще надхитри и кой ще остане с празни ръце. Главните герои се представят за такива, каквито не са, и умението им да предвидят неочаквани ситуации определя успеха им. Логично, подобни истории са поглед към човешката глупост и алчност и са предупреждение за наивници. Основният тон най-често е лек, комичен и присмехулен. В традициите на американското кино в този поджанр, “Ужилването” доскоро бе ненадминат връх.Американска схема дава ново измерение на този тип повествование и изпъква с вкуса си към драматичния психологизъм на персонажите, като запазва лековатата атмосфера на разказа. Историята е съвсем обикновена – в края на 70-те години, елитен федерален полицай шантажира професионални мошеници, за да организират удар, целящ да изобличи в корупция политици от най-висшите сфери. Филмът е изпълнен със сцени, кръжащи около основната история. Нанизани като мъниста, те рисуват галерия от второстепенни образи и случки, които подобно на подправка, внасят нюансиран вкус към разказа.Това, което прави филмът изключителен е техниката на разказа. Тя е базирана на невероятната актьорска игра, особеното внимание към костюмите и прическите и носталгичната музикална писта. Режисьорът Дейвид О. Ръсел е подбрал група от четирима актьори и е сътворил отбор за най-елитен киноспектакъл.Противно на очакванията, бих започнал с дълбок поклон към великолепната Розалин - Дженифър Лоурънс, момичето от “Игрите на глада”. Без лък и спортен костюм плътно прилепнал към тялото, второстепенната й роля не е пречка за изключителното й емоционално присъствие, смачкващо нейните партньори в малкото сцени с нейно участие. По-дискретна и напълно подчинена на водещата си роля е чаровната Ейми Адамс, превъплъщаваща Сидни. Средностатистическият зрител не може да отхвърли специфичния принос на нейните ефектни и вълнуващи деколтета към образа й на чувствително, крехко, уплашено и влюбено лошо момиче, чието единствено и сигурно оръжие остава сексапилът. Мъжките персонажи са поверени на едрокалибрените Крисчън Бейл и Брадли Купър. Първият - Ървин е проницателен и интелигентен мошеник с особено чувство на отговорност, партньор на Сидни и съпруг на Розалин, а вторият - Ричи е амбициозен полицай-натегач, решен да заблести с компетентност на всяка цена. Сценарият задълбава в сложните взаимоотношения между четиримата, като постоянно гъделичка зрителя по най-различни начини, но не да предизвика неистов смях, а по-скоро да го накара да се усмихне, да се засмее и да се замисли. Защото, изморени от театралното и фалшивото, и главните персонажи не крият въжделенията си за нещо истинско.Заслугата на Американска схема не е само в изтриването на границите между жанровете и уникалното възкресяване на диско-епохата. Не е нужна допълнителна информация от снимачната площадка, за да стане ясно, че на актьорите е дадена пълна свобода на изява пред обектива на камерата. И да стане ясно, че те са се възползвали блестящо от предоставената им възможност. ... още »
Режисираният от Сам Мендес “007 координати: Скайфол” надмина всички предварителни очаквания по отношение на бокс офиса и се нареди сред най-успешните филмови продукции на всички времена. Веднага след големия успех на приключенския екшън от компаниите MGM и Сони Пикчърс разпространиха новината, че следващия филм от поредицата за Джеймс Бонд ще се завърти по кината в края на 2015-та година. Даниел Крейг ще се завърне отново в главната роля на агент 007, а плановете на продуцентите са снимките да стартират през тазгодишния летен сезон.Първоначално режисьора Сам Мендес отказа да се завърне за все още неозаглавения “Бонд 24”, тъй като планираше да работи по няколко театрални постановки в Лондон. Но след продължили няколко месеца преговори с двете студия Мендес обяви през лятото на 2013-та година, че направените промени в театралния график ще му позволят да поеме режисурата на мащабната лента. 48-годишния режисьор работи по сценария в партньорство с ветерана Джон Логан (“Гладиатор”), а според първоначалните слухове главната женска роля в “Бонд 24” ще бъде поверена на носителката на “Оскар” Пенелопе Круз.През изминалите месеци информацията за бъдещата лента беше оскъдна, но сега сценариста Джон Логан поговори накратко за цялостния си подход към проекта и какво могат да очакват зрителите от готовия филм. Логан: “Филмът ще е продължение на историята от “007 координати: Скайфол”, но едновременно с това ще бъде уникално по рода си приключение в което феновете ще открият елементи от всички предишни филми за Бонд. Моята цел като сценарист е да напиша сценарий, който да запази това, което зрителите харесват в тази поредица, и в същото време да вмъкна елементи и сцени, които може би не очаквате да видите в подобен филм. Що се отнася до “Бонд 24” нашето основно вдъхновение са новелите на Йън Флеминг и някои от по-старите филми от франчайза. Като например “Диамантите са вечни”.”На въпроса какво може да сподели за отрицателния персонаж в предстоящия филм, Логан заяви: “Това, което мога да кажа е, че новия злодей отговаря напълно на типа история, която разказваме.”Към вече потвърдения Даниел Крейг се очаква да се присъединят познатите актьори от “007 координати: Скайфол” Бен Уишоу, Ралф Файнс и Наоми Харис, а бюджета ще възлиза на над 150 милиона долара. Работата по сценария е вече към края си и кастингите за новите роли ще стартират до няколко месеца.Световната премиера на “Бонд 24” е насрочена за 23-ти октомври, 2015-та година. ... още »