ТРАНСФОРМЪРС: ВЪЗХОДЪТ НА ЗВЕРОВЕТЕ ПРЕНЕСЕ ЗРИТЕЛИТЕ В НАЕЛЕКТРИЗИРАЩ СВЯТ СЪС СПЕЦИАЛНО СЪБИТИЕ В СОФИЯ
Ново вълнуващо видео ни отвежда зад кадър на мащабната продукция
От 9 юни, Трансформърс: Възходът на зверовете издига любимата вселена на Трансформърс до вълнуващи висоти на големия екран и представя на публиката върховната битка за оцеляване, в която Оптимус Прайм и Автоботите се съюзяват с нов, поразителен вид Трансформъри – Максималите. Заедно те се изправят срещу най-страховитите си врагове досега – мрачна сила от Десептикони и мистериозна нова заплаха – Уникрон!
Вълнението достигна своя връх с представянето на дългоочаквания блокбъстър на специално събитие, което се проведе вчера, 7 юни, в Cinema City Парадайс и отбеляза завръщането на емблематичния франчайз в подобаващия 4DX® формат, където екшънът на екрана оживява с умопомрачителни ефекти. Технологията 4DX® пренася зрителите направо в сърцето на действието. Най-нетърпеливите фенове и популярни личности бяха сред избраните гости, които навлязоха в изцяло ново измерение, усетиха грохота на мощните стъпки на Оптимус Прайм и се потопиха в екстремни преследвания и експлозивни сблъсъци, като се превърнаха в активен участник в битката срещу злото.
Ново екзклузивно видео зад кадър отново доказва защо франчайзът е толкова специален. Заедно с режисьора Стивън Кейпъл Джуниър и част от актьорския състав се озоваваме на впечатляващо пътешествие към едно от чудесата на света, където никога досега не е сниман филм. Присъединете се към пътуването на екипа, който разкрива предизвикателствата, пред които са се изправили, и невероятната атмосфера, която предлага легендарното място Мачу Пикчу, Перу, където протичат голяма част от снимките. Надникнете в създаването на сензационната продукция и завладяващия свят на 90-те години на миналия век, чиято атмосфера е умело претворена на екрана – от култовата музика до модата.
Режисьор на Трансформърс: Възходът на зверовете е Стивън Кейпъл Джуниър (Крийд 2), по сценарий на Джоби Харолд, Дарнел Метайър, Джош Питърс, Ерик Хобър и Джон Хобър. В ролите са Антъни Рамос, Доминик Фишбек, Луна Лаурен Велес и Тоби Уигуе. Питър Кълън се завръща като гласа на Оптимус Прайм, а Рон Пърлман ще бъде лидерът на Максималите Оптимус Праймъл. Като гласове ще чуем още Пийт Дейвидсън, Питър Динклидж и Мишел Йео.
Отключете първичната сила с Трансформърс: Възходът на зверовете от утре само в кината на 3D, 4DX и IMAX 3D.
В началото на тазгодишния летен сезон беше съобщено, че създателите на изненадващия хит “Оглупели от любов” подготвят комедийния трилър “Фокус” (“Focus”), чиито бюджет за снимки ще бъде осигурен от студиото Уорнър Брос. Първоначално, продуцентите обявиха, че главните роли в лентата ще бъдат поверени на Ема Стоун и Райън Гослинг, но несъответствия в графиците принудиха и двамата изпълнители да се оттеглят от проекта.От Уорнър Брос веднага започнаха да преговарят с други актьори и въпреки че им отне повече време от очакваното те успяха да привлекат за участие звездата от “Пърл Харбър”, Бен Афлек.Афлек ще се превъплъти в ролята на ветеран-измамник, чиято среща с привлекателно момиче се оказва съдбовна. Кастингите за главната женска роля продължиха няколко месеца, но сега стана ясно, че продуцентите вече са се спрели на младата актриса от хитовата сага “Здрач”, Кристен Стюарт. Стюарт все още не е подписала официалния договор за участие, но преговорите между нея и Уорнър Брос протичат в момента и в най-добрия случай до средата на този месец участието й ще бъде потвърдено.Сюжетът на “Фокус” ще разказва за ловък и неуловим измамник (Афлек), който започва да поддържа романтична връзка с момиче, което също желае да бъде част от неговия свят.Постепенно, отношенията им се задълбочават и това се превръща в сериозна пречка и за двете страни, тъй като е трудно да се поддържа истинска връзка когато и двамата работят в сферата на измамите и лъжите. Но последствията от тяхното запознанство продължават да ги преследват дори когато те решават да се разделят и да поемат по различни пътища. Няколко години по-късно, двамата се срещат отново и откриват, че въпреки всичко което се е случило те все още изпитват чувства един към друг.Кристен Стюарт ще се превъплъти в ролята на приятелката на измамника, въпреки факта че е с 18 години по-млада от колегата си Бен Афлек. От Уорнър Брос повериха режисурата на дуото Джон Рекуа и Глен Фекара, които след успеха на предишния си филм (вече споменатия “Оглупели от любов”) подписаха договор със студиото за направата на още две игрални продукции.Джон Рекуа: “Едва ли ще преувелича ако кажа, че подобни филми почти не се правят. Няма да ме чуете да се оплаквам, че вече се снимат само продължения или рестарти, защото аз никога не съм смятал, че даден филм трябва задължително да бъде оригинален за да бъде интересен. Но филми като “Фокус” са истинска рядкост, може би защото героите са всъщност анти-герои, които се препитават с незаконни дейности. Тук няма екип от супергерои, които са винаги на страната на доброто.Двамата с Глен направихме всичко възможно за да имаме гаранция, че този проект ще получи финансова подкрепа. Уорнър Брос са невероятни партньори в това начинание и аз им благодаря, че ни се довериха и ни дадоха пълна свобода.”Към Кристен Стюарт и Бен Афлек ще се присъединят още няколко известни актьори, но за момента техните имена не се разкриват. Очакванията са, че снимките на “Фокус” ще стартират в края на пролетта.В най-добрия случай, филма ще тръгне по кината в началото на 2014-та година. ... още »
Най-доброто от света на киното ще покаже за 26-ти път Киномания между 8 ноември и 2 декември 2012 г. Организаторите от НДК са подбрали 64 филма от цял свят, включващи разнообразни заглавия в секциите „Българско кино”, „Класически удоволствия”, „Екранизации”, „Детски игрални“ и „Детски анимационни филми”, „Кулинарно кино”, „Музиката”, „Киното и неговата история”, „Италианско кино”, „Фестивал на френския филм” и „Фестивал на фестивалите”.Зала 1 на НДК, кино Люмиер, Дом на киното, Евросинема, както и „Лъки синема” в Пловдив и Фестивалния комплескс във Варна (където прожекциите започват съответно от 15 и 16 ноември) ще се превърнат в сцена за емоции и нови изживявания.Началото ще бъде поставено на 8 ноември в зала 1 с концерт на феноменалните „Мистерията на българските гласове” и филм за пътя им към световната слава. Акцент в програмата е втория „Фестивал на френското кино”, който се провежда в рамките на тазгодишния киномаратон.Сред изненадите тази година е „История на филма: Одисея ” - 15-часова лента, разказваща вдъхновяващата история на филмовото изкуство. Тя ще се прожектира на два пъти в два последователни дни в рамките на Киномания като на всеки два часа ще има антракт.Пред очите на зрителите ще премине битието на на известния режисьор Милош Форман („Милош Форман: Каквото не те убива...”), както и на самия Уди Алън.Последният дава пълен достъп до личния си живот единствено на своя колега Робът Уайде, който именно създава документалната лента за него. Филмът е с участието на цяло съзвездие актьори като: Уди Алън, Антонио Бандерас, Даян Кийтън, Джон Кюсак, Мартин Скорсезе, Наоми Уотс, Пенелопе Крус, Скарлет Йохансон, Шон Пен и др.Хелън Мирън пък ще видим в ролята на прислужница в унгарско-немската лента „Зад вратата”, а Джейн Фонда ще е баба хипи, която знае как да живее пълноценно, във филма „Мир, любов и неразбирателство”.Сред интригуващите заглавия се откроява „Желязната лейди”, където в ролята на легендарната Маргарет Тачър се превъплъщава Мерил Стрийп.Филмът е с две награди „Оскар”, БАФТА и "Златен глобус" за Мерил Стрийп, както и 2 награди на Лондонската критика (за най-добра актриса на Мерил Стрийп и британска актриса на Оливия Колман).Удоволствието от класическото кино ще си припомним с филмите „Бони и Клайд”, „Котка върху горещ ламаринен покрив”, ”, „Аз пея под дъжда”, „Професия: Репортер”, „Слънце изгрява” и др.Най-малките също не са забравени. За тях са подготвени 4 игрални и 4 анимационни филма с дублаж на български.Класическите филми, както и детската програма, се представят благодарение на подкрепата на Фондация „Америка за България“.Цялата програма на Киномания, както и подробна информация за всички филми, може да видите на kinomania.bg и ndk.bg, както и в сп. Програмата от 2 ноември.В рамките на фестивала ще се проведат и две изложби. „Български филмови плакати” се състои от около 60 репродукции на плакати от фондовете на Българската национална филмотека и Националния филмов център, включително и такива, получили награда „Златна роза”, а експозицията „Почит към киното и красотата“ представя 10 ексклузивни черно-бели фотографии на датския фотограф Кенет Уилардт.КИНОМАНИЯ 2012 е част от Календара на културните събития на Столична община и подкрепя кандидатурата на София за Европейска столица на културата през 2019 г.Продуцент на фестивала е Националният дворец на културата. Билетите за всички прожекции са в продажба на касите на НДК, както и в мрежата на Eventim.bg. Цените за София са 10, 8 и 6 лв. за Зала 1, 8 и 6 за останалите кина, както и 4 и 2 лв. за детските филми. ... още »
След като бе представен в третия ден на фестивала „Улица Нов живот: 20 години след Димитър Воев", филмът „Нова Генерация и приятели Live ‘92" ще има и друга прожекция - на 8 ноември от 19.00 часа в Дом на киното.Лентата, снимана от Енил Енчев и Иво Христов е увековечил легендарния концерт на Нова Генерация от 7 май в зала „България" през 1992 г.90-минутният филм е запечатал отрязъка от онова време, когато едно поколение вярва в думите на поета Димитър Воев. 20 години по-късно остротата на неговите стихове е непокътната, а посланието е предадено на другото поколение."Нова генерация" от времето на концерта са: Димитър Воев, Екатерина Атанасова и Симеон Воев, а приятелите, взели участие в концерта са Пенчо Попов - Чугра, Георги Маринов, Васил Гюров и Росен Даскалов - Тичъра.Билетите са на цени от 5 и 3 лева. ... още »
1. Пришълецът (1979)Когато продуцентите Уолтър Хил и Дейвид Гилър се докосват до сценария за първи път, те добавят андроида Аш (Йън Холм). Сценаристът, Дан О’Брайън смята, че това е напълно ненужна добавка, но по-късно признава, че Аш е „едно от най-добрите неща във филма”. Ако продуцентите не се бяха намесили, нямаше да имаме Аш, което означава, че потенциално цялата сюжетна линия с конспирацията на Уейланд-Ютари нямаше да съществува, а от тук – нямаше да следва продължение на поредицата (за което не сме сигурни дали е за добро или за лошо).2. Дони Дарко (2001)Още един пример за това, как режисьорската версия може да бъде нещо лошо. Версията на „Дони Дарко”, излязла по кината през 2001 от Newmarket Films е мистериозен, прескачащ във времето шедьовър, който пази мистериите си близко до гърдите си – не на последно място и заради това, че режисьора Ричард Кели е бил под времеви ограничения, за да завърши монтажа си. Резултатът е един енигматичен филмов Куб на Рубик. Ако студиото не се беше намесило, ние щяхме да имаме по-дългата режисьорска версия на Кели, която по-късно е пусната по кината. Тя нахранва публиката с лъжичка и отговаря на въпроси, на които никога не сме искали да ни бъде отговаряно. Класически примес за това, да даваш прекалено много.Междувременно, откриващата мелодия на филма – култовата „The Killing Moon” на Echo and The Bunnymen е заменена с убиващата настроението „Never Tear Us Apart” на INXS.3. Продавачи (1994)За Кевин Смит е почти невъзможно да намери разпространители за първия си пълнометражен филм. Когато „Продавачи” е показан на Пазара за Независими Пълнометражни филми, поддръжниците Боб Хоук и Джон Пиърсън предлагат на Смит да замени оригиналния депресиращ край (Данте е убит от крадец) с нещо не толкова мрачно. Ако те не се бяха намесили, може би никога нямаше да видим „Продавачи”. Благодарим ви г-н Хоук и г-н Пиърсън.4. Апокалипсис Сега (1979)Ако зависеше от Франсис Форд Копола, „Апокалипсис Сега” щеше да бъде пуснат в кината с един час отгоре, с доста допълнителни сцени.Ако студиото не се беше намесило, щяхме да имаме същия филм като „Апокалипсис Сега: Преоткриване”, който не е бедствие, но погубва голяма част от майсторската работа по версията от '79, като включва сцени, които убиват напрежението – като размотаването на Мартин Шийн със сърфа.5. Хищникът (1987)Помните ли тази страхотна сцена, където групата от „Хищникът” полудява и започва да стреля безразборно в джунглата без особена причина? Това бе вкарано в действието, когато студиото казало на Джон Мактиърнън, че трябва да има повече сцени със стрелба във филма. Страхотно. Ако студиото не се беше намесило, ние щяхме да имаме по-малко стреляне във филма. Което просто не ни се струва правилно.6. Властелинът на Пръстените (2001 – 2003)Когато Питър Джаксън първоначално представя идеята си за адаптация на "Властелинът на Пръстените" в търсене на финансиране, той се обръща към Miramax. Той искал да направи два филма. Студиото е щяло да се обвърже само с един. Когато Джаксън се обърнал към New Line, те казали, че трябва да направи три. Останалото е история … Ако студиото не се беше намесило, Джаксън щеше да направи само два филма (или дори един), което е немислимо, имайки предвид колко завършена е неговата трилогия.7. Кабинетът на Доктор Калигари (1920)Продуцентите на филма поставят под въпрос варианта на режисьора Робърт Вене, като искали не толкова злочест край. Какво било тяхното предложение? Главният герой, Франсис, се събужда и осъзнава, че целия филм е просто един сън. Как ви се струва това като обрат?Ако продуцентите не се бяха намесили, публиката щеше да бъде третирана по доста по-страховит начин, но не толкова изобретателен. Лично ние предпочитаме иновативното решение на студиото. Това е първата поява на често използвания прийом и официално - последния път, когато му се насладихме.8. Конан Варваринът (1982)Гледаме на това по-скоро спомагателна сила, отколкото като цялостна намеса. Все пак, ако не бяха Universal Studios, впускайки се да финансират и разпространят филма, вероятно той още дълго време щеше да се лута в небитието. Като оставим това настрана, студиото се намесва и попречва на Арнолд Шварценегер да бъде разказвача зад кадър на филма, като настоява Мако да заеме тази длъжност. Огромни благодарности. Представете си броя на смачканите гласни, които са ни спестени, благодарение на студиото.9. Лошият Дядо Коледа (2003)Още един от многото примери, където режисьорската версия не е толкова добра, колкото издадената от студиото. Кино версията на „Лошият Дядо Коледа” започва с Били Боб Торнтън, който говори с пиян глас зад кадър, докато комедията е на преден план. Ако студиото не се беше намесило, филмът щеше да бъде много по-мрачен, както показва режисьорската версия на Тери Звигоф – която добавя три минути, премахва началния задкадров глас и усилва трагедията. Ненужно бихме казали ние.10. Подозрение (1941)Оригиналният край на Хичкок завършва с това, как героя на Кари Грант – Джони разкрива, че всъщност той е безмилостния убиец.Но студио RKO се безпокоят за намесата в имиджа на Грант като герой и принуждават Хич да промени края си. Ако не се бяха намесили, представата ни за Грант като непроницаемо добър човек щеше да бъде разклатена, а това няма как да е за добро, нали?11. Смъртоносно Оръжие (1987)Взимайки предвид химията между Мел Гибсън и Дани Глоувър, Warner Bros вече са хвърлили око на цяла поредица, което кара Донър да пренапише крайната сцена във филма с нещо по като за продължение. Първоначалния край, написан от Донър показва как Мърто (Глоувър) изявява желание да се пенсионира, след което се сбогува с Ригс (Гибсън). Не, че е нещо лошо, но края на филма намеква по-директно към „Смъртоносно Оръжие 2”.12. Маями Вайс (2006)Не толкова намеса, колкото издаване на различна версия на филма. Кино версията на „Маями Вайс” започва точно по средата на ешкън сцена. Това е изразително, обезумяло и без много думи. Увлекателна работа. От друга страна пък, режисьорската версия на Майкъл Ман стартира филма с отпусната и тежка обяснителна сцена, която премахва всякакво напрежение. Също така прави грешката да използва „In The Air Tonight” по време на финалната екшън сцена.13. Матрицата (1999)Студиото взима нещата в свои ръце само по отношение на един детайл в „Матрицата”. В оригиналният сценарий, „Матрицата” е масивен неврален компютър, към който хората са свързани. Вярвайки, че тази идея е прекалено трудна за разбиране, студиото настоява да бъде променена. Вместо това, филмът ни разказва, че хората са използвани, за да произвеждат електричество.Ако студиото не се беше намесило, обяснението на Уашовски би звучало по-стабилно на научно ниво, но определено щеше да остави повечето от нас, чешейки се по главите. А и както научихме от продълженията, колкото по-сложна става Матрицата, толкова повече нивото ни на задоволство спада.14. Супермен 2 (1980)Режисьорът Ричърд Донър е небезизвестно уволнен от продуцента Алекзандър Салкинд за продължението на „Супермен”. Причината? Донър позволява на бюджета буквално да му избягва, водейки един мъчителен процес, който върви към сриване. Поемането на управлението от Салкинд предотвратява една огромна бъркотия, която щеше да стане от филма. А дори и да предпочитате скорошната режисьорска версия на Донър, „Супермен 2”, който бе пуснат по кината е далеч от бедствие.15. Ефектът на Пеперудата (2004)Студиото се намесва, за да попречи на режисьорите Ерик Брес и Джей Макай Грубър да използват оригиналния си край в този скачащ във времето трилър. Вместо това, те настояват за нещо по-надеждно и в тон с останалата част от филма. Ако не се беше намесило студиото, щяхме да видим първоначалния край (който е в режисьорската версия), където Евън Треборн (Аштън Кътчър) се връща назад във времето, когато е в утробата на майка си. Въпреки, че идеята не е лоша, без съмнение, кино версията е по-добра за публиката.16. Дред (2012)Заклеймено като „неортодоксално сътрудничество” между режисьора Пийт Травис и сценариста Алекс Гарланд, задачата за монтирането на „Дред” попада в ръцете на Гарланд, като на Травис е забранен достъпа до монтажната. Според вътрешна мълва, версията на Травис за филма съдържа много по-малко екшън, което обяснява намесата на студиото и отстъпването на правата за монтаж на Гарланд. Все пак, какво е един филм за „Дред” без екшън, а?17. Магьосникът от Оз (1939)Студиото се намесва, когато първоначалният сценарий на филма описва Земята на Оз като реално място на земята. Те предлагат краят да бъде променен, така че Дороти да се събуди от един ужасен сън. Ако оригиналният сценарий беше заснет изцяло, филмът отново щеше да бъде шедьовър, но добавянето на гледната точка на съня прибавя към филма едно още по-мило и фантастично усещане.18. Боен Клуб (1999)За начало, студиото е главния виновник за участието на Пит. То го търси и умолява да участва във филма. Междувременно, ултра-жестоката сцена, в която разказвачът размазва на пихтия друг член на клуба поради завист, е премонтирана, за да фокусира повече върху лицето на разказвача. Резултатът определено е много по-обезпокоителен от написаното по сценарий. Ако студиото не се беше намесило, щяхме да имаме много по-нагледно жестока сцена, но не толкова въздействаща и смущаваща.19. Зората на Мъртвите (1978)Студиото се застъпва за първоначалната версия на Джордж А. Ромеро, която възлиза на едни подвижни 119 минути, вместо далече по-разтеглената 139-минутна версия. По-дългият вариант възстановява няколко сцени с експлозии, който не добавят нищо към филма освен сериозно забавяне на ритъма.20. Хелоуин 2 (1981)Джон Карпентър добавя малко кръв към продължението на „Хелоуин”, когато продуцентите изразяват безпокойството си относно първоначалния, предимно безкръвен вариант на Рок Розентал. Карпентър добавя няколко сцени с убийства, след като вече се е съгласил да напише сценария на филма, когато продуцентите му заявяват, че ще правят втори филм със или без него. Ако продуцентите не се бяха намесили, „Хелоуин 2” изобщо нямаше да е толкова забавен, колкото е. Разбира се, допълнителните сцени с убийства по никакъв начин не обогатяват историята, но въпреки това са забавни.totalfilmпревод: Стефан Димов ... още »
Днес Discovery Channel обяви българската премиера на новата поредица „Как изобретихме света?”. От 11 ноември, всяка неделя в 22:00 ч., зрителите ще видят как най-емблематичните изобретения и открития на модерната епоха са променили света, в който живеем. Поредицата е едно пътешествие в четири части, което ще въвлече зрителите в историята на мобилни телефони, автомобили, самолети и небостъргачи.От черната кутия във всеки самолет до мобилния телефон във всеки джоб, сериите представят хората, които са създали всяко изобретение по начин, който никога не са предполагали. Поредицата разкрива изключителните постижения на въображението, рисковете и съдбоносните решения, направени и забравени, стоящи зад нещата, които определят нашия свят днес. Сериите ще ни разкрият и тайни за това, което ни очаква. От „умни” телефони, вградени в човешкото тяло, до прозрачни самолети, които пестят гориво и позволяват на пътуващите да се наслаждават на спиращи дъха гледки от хиляди метри височина.Как изобретихме света изследва четирите изобретения, които определят облика на съвременния свят - мобилни телефони, автомобили, самолети и небостъргачи. Във всеки епизод Discovery показва какво е довело до появата им и какъв е откривателският процес. Програмата обръща специално внимание на хората, които са предопределили бъдещето ни, често без да знаят или очакват какъв ще е ефектът от откритията им. Поредица, посветена на човешкото любопитство, оригиналност, експерименти и случайности, които изобретиха света, такъв какъвто го познаваме в момента.Ето какво ще видим в епизодите:Небостъргачи11 ноември, 22:00 часаНебостъргачът е най-големият символ на мощ и богатство. Но невероятно, за да се стигне до изобретяването на небостъргачите са били необходими птица в клетка, град в пламъци, изненадващ въпрос на студент и скромен кон и каруца. Каква е връзката между тези неща и небостъргачите, ще разберем в премиерния епизод на „Как изобретихме света?”.Самолети18 ноември, 22:00 часаСамолетът превърна в реалност мечтата на човечеството да лети. Гениалното изобретение е плод не само на вдъхновяващи птици, а и на велосипеди, пътешествие от Луната и обратно, чифт замразени очи и два нервни срива.Мобилни телефони25 ноември, 22:00 часаБлагодарение на мобилния телефон, нашият свят е по-свързан от всякога. Но за да се стигне до това, ще разберем как това изобретение е обвързано с трагедията на Титаник, най-красивата жена в света и раждането на брата на Франкенщайн.Автомобили2 декември, 22:00 часаАвтомобилът е толкова повече от средство, което ни предвижва от точка А до точка Б, но историята на неговото изобретяване ще ви изненада. Тя включва Шотландски ветеринар, амбициозна съпруга, хиляди заклани животни и ужасяващи експерименти с врящо олио. ... още »
През месец септември стартираха снимките на продължението на тазгодишния хит “Игрите на глада”. Заглавието на втората част е “Игрите на глада: Възпламеняване”, а познатите актьори от първия филм Дженифър Лоурънс и Джош Хътчерсън отново се превъплъщават в образите на Катнис Евърдийн и Пийта Меларк. Сценарият на лентата е вдъхновен от втората книга от литературната поредица “Игрите на глада”, дело на писателката Сюзън Колинс. Продуцентите от компанията Lionsgate не губеха никакво време и още преди няколко месеца оповестиха, че третия и последен роман от франчайза също ще бъде пренесен на големия екрани и в него отново ще участва Дженифър Лоурънс.За разлика от първата и втората част обаче, третата книга ще бъде превърната в два отделни филма, чиито световни премиери ще се състоят през 2014-та и 2015-та година. Двете ленти са озаглавени “Игрите на глада: Сойка-присмехулка - част 1” и “Игрите на глада: Сойка-присмехулка - част 2”, а по общия им сюжет вече работи сценариста Дани Стронг, за когото това е първо участие в разработването на голям студиен проект.Въпреки че в момента вниманието на всички е насочено към втората част от поредицата, “Игрите на глада: Възпламеняване”, от Lionsgate обявиха само преди няколко часа, че в последните две ленти от поредицата ще участва не само потвърдената Дженифър Лоурънс, но и екранните й партньори от първия и втория филм Джош Хътчерсън и Лиам Хемсуърт. Тази новина не е толкова изненадваща, тъй като самите актьори заявиха след премиерата на първата част, че ако им бъде предоставена възможност със сигурност биха се завърнали отново в ролите си.От Lionsgate безпроблемно привлякоха към продълженията звездите от първата лента, но ситуацията около режисьорската позиция беше по-сложна. Създателят на оригиналната продукция, Гари Рос, отказа да режисира първото продължение и в крайна сметка бе заменен от Франсис Лоурънс, който е най-известен с работата си по хитовете “Константин” и “Аз съм легенда”.В момента Лоурънс снима “Възпламеняване” в щата Джоржия, и ако всичко протече без проблеми снимачния период ще приключи в средата на месец декември. Изглежда, че продуцентите от Lionsgate са напълно доволни от заснетия материал до момента тъй като малко по-рано днес оповестиха чрез публикувано изявление в интернет, че Франсис Лоурънс ще поеме режисурата и на двете последни ленти от поредицата. Слуховете относно режисьорската позиция на “Сойка-присмехулка” бяха многобройни, но от студиото сложиха край на спекулациите като заявиха, че Лоурънс вече е подписал официалния договор за режисура.Подготвителната работа по “Игрите на глада: Сойка-присмехулка - част 1” и “Игрите на глада: Сойка-присмехулка - част 2” ще започне веднага след като приключи монтажа на втората част от поредицата. Снимките на двете продукции ще стартират в средата на следващата година, а Франсис Лоурънс и екипа му ще разполагат с общ бюджет от над 200 милиона долара.Любопитно е да се отбележи, че подобно на конкурентната поредица “Здрач”, двата последни филма от франчайза “Игрите на глада” ще бъдат заснети едновременно и без прекъсване. По разработването на сценария им работи както вече споменатия Дани Стронг така и самата писателка Сюзън Колинс, която е креативен консултант на цялата филмова поредица.Световната премиера на “Игрите на глада: Сойка-присмехулка - част 1” ще се състои на 21-ви ноември, 2014-та година, а продължението “Сойка-присмехулка - част 2” (което ще сложи и официален край на поредицата) тръгва по кината от 20-ти ноември, 2015-та. ... още »
Преди да се състои премиерата на тазгодишния комиксов филм “Невероятният Спайдър-мен” от компанията Колумбия Пикчърс заявиха, че филма ще бъде последван от поне още две продължения. През изминалите два месеца беше потвърдено, че изпълнителя на ролята на Питър Паркър/Спайдър-мен в първата част, Андрю Гарфилд, ще се завърне и за втория филм, а старта на снимките ще бъде даден в началото на 2013-та година. Екранни партньорки на Гарфилд в “Невероятният Спайдър-мен 2” ще бъдат Ема Стоун и Шайлин Уудли, които ще се превъплътят съответно в ролите на Гуен Стейси и Мери Джейн Уотсън.Кастингите за високобюджетната продукция започнаха преди повече от два месеца и сега изглежда, че продуцентите вече се спрели на актьора, който ще се превъплъти в главната отрицателна роля.Малко по-рано днес източници близки до списание “Варайъти” съобщиха, че носителя на “Оскар” Джейми Фокс (“Съучастникът”) води преговори с Колумбия Пикчърс и ако се стигне до споразумение той ще изпълни ролята на Електро – един от най-известните злодеи от комикс-вселената на компанията Марвел.Електро, чието истинско име е Максуел “Макс” Дилън, е инженер, който е ударен от светкавица и така се сдобива със силата да контролира електрическата енергия. На страницата с в Туитър Джейми Фокс намекна, без да разкрива детайли, че наистина може да изпълни ролята, но все още няма официално потвърждение от страна на продуцентите на филма.За сметка на това режисьора на първия “Невероятният Спайдър-мен” Марк Уеб (който ще режисира и продължението) поговори накратко за възможността да работи с Джейми Фокс. Ето какво заяви Уеб по време на пресконференция свързана с предстоящата DVD и Blu-ray премиера на първата част:“Мисля, че Джейми е страхотен актьор. Всъщност, смятам, че той е един от най-добрите актьори работещи днес. С удоволствие бих работил с такъв талант и съм сигурен, че в следващите няколко седмици ще говорим повече за Джейми. Харесвам и Електро и смятам, че с този герой би могло да се получи нещо доста интересно.”Важно е да се отбележи, че участието на Джейми Фокс в “Невероятният Спайдър-мен 2” все още не е официално потвърдено от началството на Колумбия Пикчърс и няма да бъде изненадващо, ако в крайна сметка от студиото изберат друг актьор за ролята. В следващите няколко дни ще стане ясно дали се е стигнало до споразумение с Фокс.Освен вече споменатите екранни герои Питър Паркър/Спайдър-мен, Гуен Стейси и Мери Джейн Уотсън във втората част ще се появят и персонажите Нормън Осбърн и сина му Хари Осбърн (в първия филм за Човека-паяк от 2002-ра година тези герои бяха изиграни от Уилем Дефо и Джеймс Франко). До края на годината ще бъде оповестено кои актьори ще изпълнят тези две роли в “Невероятният Спайдър-мен 2”.По сценария на продължението все още работят Алекс Кърцман и Роберто Орси (“Островът”) и благодарение на успеха на първата част в бокс офиса режисьора Марк Уеб отново ще разполага с голям бюджет за снимки – според първоначалното информация, от Колумбия Пикчърс ще отпуснат близо 200 милиона долара за лентата.“Невероятният Спайдър-мен 2” ще се разпространява в триизмерен и IMAX формат, а световната му премиера е насрочена за 2-ри май, 2014-та година. ... още »