Почитателите на Джесика Частейн ще могат да я видят в новия филм на мексиканския режисьор Мишел Франко „Памет“ (Мексико-САЩ-Чили), който получи приза за най-добър актьор на фестивала във Венеция ‘23 за вълнуващото изпълнение на Питър Скарсгард. Историята проследява трансформацията в живота на Силвия, след като Сол решава да я последва до дома ѝ след срещата на гимназиалния им клас. „Исках да направя филм за хората, които живеят извън обществените рамки. Тяхната неспособност да се съобразят с очакванията на другите често се корени в събития, които съществуват само в спомените им. Понякога самото им маргинализиране предлага бягство от сенките на миналото и шанс да изградят живот в настоящето. Въпросът е дали могат да избягат от тези сенки“, споделя Мишел Франко.
ОЧАКВАМЕ ви в кино “Люмиер”, 19 март,
начало на прожекцията 20:30 часа
Отвъд мъглата | Beyond the Fog
„Отвъд мъглата“ на младия японски автор Дайчи Мурасе пренася зрителите в едно тихо японско селце. В тази интересна в миналото туристическа дестинация живее 12-годишната Ихика, а нейното семейство в продължение на няколко поколения се грижи за една страноприемница. Оцеляването на този специфичен семеен бизнес се оказва в опасност, когато дядото изчезва и за момичето и майка й настъпва време за промяна. Сценарист и режисьор на своя пълнометражен дебют, с изпълнителен продуцент легендата Наоми Кавасе, Мурасе учи режисура в Киото, а първият му късометражен филм „Forget But“ е прожектиран в паралелната късометражна програма в Кан през 2019 година.
Честита Нова година, приятели! За Cine Grand Bulgaria тя бележи и първия ни рожден ден, затова започваме 2015-а с големи награди! През целия януари можете да участвате в томбола за:Голяма награда – iPad mini 1, 16GB, Cellular, Space GrayВтора награда – 6 посещения за 2-ма в зали TSAR Lounge, Cine GrandТрета награда – 1 посещение за 2-ма в зала TSAR Lounge, Cine GrandУсловието за участие е да вземете два или повече билета за кино с една покупка и да пуснете касовата си бележка в специална кутия на касите ни. Можете да участвате всеки път когато закупите поне два билета до края на януари, когато ще изтеглим късметлиите. Очакваме ви - успех! ... още »
Фентъзи-лентата “Седмият син” остави зад гърба си цели четири премиерни заглавия и за втора поредна седмица е на лидерската позиция в българската бокс офис класация. За изминалия уикенд (16-18 януари) филма на Сергей Бодров е бил гледан от малко над 12 хиляди зрители, а приходите му за същия период от време се равняват на 124 852 лева. От състоялата се преди десет дни българска премиера “Седмият син” е натрупал общо 525 238 лева, което е без съмнение стабилен резултат за подобно заглавие.Филмът се представя по-добре от “Гневът на титаните”, който за същия период от време регистрира приходи от 390 635 лева. Преди да бъде свален от екраните “Седмият син” най-вероятно ще успее да натрупа 900 хиляди лева. До момента по света 100-милионната продукция е спечелила малко над 60 милиона долара. Важно е да се отбележи, че американската премиера на 3D-лентата тепърва предстои.На второ място е екшън-трилъра “Твърде лично 3”, който за десет дни по българските киноекрани е натрупал 325 614 лева. Благодарение на повишения зрителски интерес към марката “Твърде лично” филма с Лиам Нийсън се представя значително по-добре не само от предишните две части от поредицата, но и от “Директен полет” (160 024 лева) и “А отборът” (който за същия период през 2010-та натрупа 131 557 лева).До една седмица и половина “Твърде лично 3” ще надмина границата от половин милион лева.Третата позиция е заета от премиерният “Хакер”. За първия си уикенд в България (16-18 януари) техно-екшъна на Майкъл Ман е вкарал в касите на кината 83 342 лева, което е по-скромно постижение от това на предишния филм на режисьора ”Обществени врагове” (109 628 лева). Въпреки това дебюта на “Хакер” може да бъде окачествен като приличен, особено като се има предвид, че става дума за оригинална продукция, която не се прожектира в по-скъпия триизмерен формат. Лентата с Крис Хемсуърт се превърна в първия голям бокс офис провал в северноамериканския бокс офис, но това няма да окаже влияние на българското представяне и е напълно вероятно крайните приходи на родна почва да достигнат сумата от 300 хиляди лева. За първите си четири дни по световните киноекрани “Хакер” е натрупал разочароващите 6 691 010 долара, при бюджет за снимки и реклама от 100 милиона.Комедията “Кум под наем ООД” е на четвърто място в класацията. За изминалия уикенд премиерния филм с Кевин Харт е вкарал в касите на кината 64 512 лева, което е малко по-слабо представяне от това на предишната комедийна лента на Харт “Ченге за един ден” (64 543 лева).Като цяло “Кум под наем ООД” дебютира със стабилни за оригинална комедия приходи и старта на лентата е по-добър от този на популярни комедии като “Пичове за пример” (23 966 лева) и “Булчински войни” (50 681 лева). Оригиналните чисто комедийни продукции по принцип регистрират приходи в България в рамките на 200-400 хиляди лева и по всичко изглежда, че “Кум под наем ООД” няма да бъде изключение. Още тази седмица филма ще надмине границата от 100 хиляди лева.“Падингтън” заема пета позиция, със спечелени за близо три седмици 436 839 лева. Британската продукция се представа напълно задоволително в България и вече остави зад гърба си ленти като “Смърфовете 3D”, “Мечето Йоги 3D” и “Гарфийлд”. Основната аудитория на “Падингтън” е детската и със сигурност може да се каже, че филма ще продължи да привлича стабилен брой зрители поне още две седмици. До няколко дни границата от половин милион лева ще бъде премината.Историческият “Игра на кодове” застава на шесто място, като за три седмици по кината е натрупал приходи от 368 243 лева. Предварителните очаквания не бяха особено големи, но филма с Бенедикт Къмбърбач определено успя да изненада с бокс офис представянето си в България.Историческите ленти за по-възрастната публика често остават в сянката на по-комерсиалните младежки заглавия, но “Игра на кодове” се превърна в едно от малкото изключения (до момента филма е гледан от близо 45 хиляди зрители). Преди да бъде свален от екраните филма на Мортен Тилдум ще премине границата от половин милион лева.Епичното фентъзи “Хобит: Битката на петте армии” е на седма позиция. За пет седмици на българска почва филма на Питър Джаксън е натрупал 2 268 697 лева, което го превръща в най-успешната част от поредицата “Хобит”.“Битката на петте армии” е също така и най-касовото филмово заглавие, чиято българска премиера се е състояла през календарната 2014-та година. Общо по света триизмерната продукция е натрупала 805 756 417 долара, при бюджет за снимки и реклама от 325 милиона.Премиерната руска анимация “Снежната кралица” заема осмо място, със спечелени за изминалия уикенд 23 071 лева. Стартът на лентата е далеч по-скромен от този на “Замръзналото кралство 3D” (311 217 лева), което разбира се не е изненадващо, тъй като все пак става дума за слабо дискутирана руска анимация с ограничен брой прожекции на ден.“Снежната кралица” ще премине границата от 100 хиляди лева до две седмици, но имайки предвид конкуренцията в лицето на “Падингтън” и все още актуалния “Пингвините от Мадагаскар” лентата няма шанс да изпъкне на общия фон.Девети в класацията е “Пингвините от Мадагаскар”, който се върти по кината от двa месеца насам. За този период от време триизмерната анимация е спечелила 1 341 698 лева и с това свое постижение тя заема първото място в класацията на най-касовите анимации на 2014-та година.По всичко изглежда, че “Пингвините от Мадагаскар” ще приключи български си кинопоход с приходи от около 1.5 милиона лева. Световните приходи на анимацията се равняват на 306 430 341 долара, при общ бюджет от 185 милиона долара.“Астерикс: Имението на боговете” е на десета позиция. За близо три седмици по кината анимирания филм е натрупал 93 217 лева. Въпреки че се представя малко по-добре от “Астерикс и Обеликс: Бог да пази Британия” “Имението на боговете” не прави особено впечатление на общия фон.Това не е толкова изненадващо, тъй като подобно на “Снежната кралица” в случая става дума за слабо рекламирана анимация, която пристигна в България без много шум. До няколко дни “Астерикс: Имението на боговете” ще надминe границата от 100 хиляди лева. ... още »
Въпреки проблемния снимачен процес и първоначалния негативен медиен шум приключенския трилър “Z-та световна война” успя да натрупа приходи в световен мащаб от половин милиард долара. Окуражени от изненадващия финансов успех от студиото Парамаунт Пикчърс обявиха през лятото на 2013-та година, че филма ще се сдобие с продължение. Създателят на оригинала Марк Форстър отказа да седне отново на режисьорския стол, но за сметка на това Брад Пит обяви, че със сигурност ще изиграе за втори път главната роля на служителя от Обединените нации Джери Лейн.За сценарист на “Z-та световна война 2” беше избран номинирания за “Оскар” Стивън Найт (“Колибри”), който само преди няколко часа заяви (без да разкрива подробни детайли), че предстоящата лента ще се различава от първата част.Найт: “Казах си “Защо не?” и започнах работата по сценария на чисто. Втората част няма да бъде като оригиналния филм.”Заедно с казаното от Стивън Найт от Парамаунт Пикчърс разкриха, че камерите на “Z-та световна война 2” ще се завъртят през месец октомври, тази година. Режисьор на мащабната продукция е 39-годишния Хуан Антонио Бейона, чиито най-известен филмов проект до момента е испанския хорър от 2007-ма година “Сиропиталището”. Любопитно е да се отбележи, че за Бейона “Z-та световна война 2” е втори англоезичен филм след базираната на истински случай драма “Невъзможното”.За момента единственото, което се знае за сюжета на продължението е, че той ще се фокусира върху все по-тежките последствия от глобалната зомби-пандемия и продължаващите отчаяни опити на Джери Лейн да сложи край на заразата.Сценарият на “Z-та световна война 2” все още се пише и поне за момента Брад Пит е единствения потвърден за участие актьор.Бюджетът за снимки и реклама на втората част ще надвишава сумата от 150 милиона долара, а самата лента ще се прожектира в триизмерен и IMAX формат.От Парамаунт Пикчърс обявиха, че световната премиера на “Z-та световна война 2” ще се състои през летния сезон на 2016-та година. Все още няма точно определена дата. ... още »
Тя е бивш медиен съветник на американския президент и познава политическите игри на най-високо ниво. Наясно е, че всеки пази своите тайни. След като напуска Белия дом, създава собствена агенция за справяне с кризисни ситуации, като всеотдайно се грижи за безупречния имидж на най-влиятелните американци. И докато със замах спасява репутацията на другите, Оливия Поуп трябва да опази най-страшната си тайна – любовната й афера с президента на Съединените американски щати.Така започва скандалната нишка в хитовия сериал „Скандал”, който зрителите могат да следят от 27 януари от 22.30 ч. по Нова.Звездата в поредицата на ABC е холивудската актриса Кери Уошингтън, която привлича вниманието на критиката с участието й във филми като „Рей”, „Мистър и мисис Смит”, „Джанго без окови”. Ролята в политическия трилър „Скандал”, обаче, й носи не само голяма популярност, но и номинация за престижното отличие „Еми”.Образът на героинята й Оливия Поуп черпи вдъхновение от реална личност – Джуди Смит, спечелила си славата на превъзходен кризисен мениджър. Именно Джуди Смит потушава нестихващите скандали след аферата на Моника Люински и президента Бил Клинтън.Кино критиците не пропускат да отбележат и още един прецедент, а именно - „Скандал” е първият от близо четири десетилетия американски сериал, в който главната роля е поверена на чернокожа актриса. Продуцент на поредицата е Шонда Раймс, която стои зад хитовите заглавия „Анатомията на Грей” и „Частна практика”.„Предложението за главната роля звучеше като предложение за пост в Белия дом, само че по-настоятелно”, признава самата Уошингтън. Любопитно е и друго нейно притеснение, което споделя: „Ако президентът в лентата беше изигран от чернокож мъж, нямаше да се съглася да участвам”.Актрисата не крие, че се е колебала, преди да приеме ролята, защото не е искала да има нищо, което по някакъв начин би могло да компрометира отношенията й с президента или пък да се асоциира с управлението и позицията на Обама. Уошингтън обаче категорично успява да си спечели симпатиите на първата дама Мишел Обама, която публично изразява положителното си отношение към актрисата.В „Скандал” красавицата от Холивуд е хладнокръвната Оливия Поуп – човекът, способен да предотврати всяка буря. Неслучайно тя и адвокатите в агенцията й закачливо наричат себе си „гладиатори в костюми”, овладели до съвършенство играта, в която тайните на клиентите трябва да бъдат скрити на сигурно място.Несигурността обаче настъпва, когато скандал заплашва да извади наяве най-личната тайна на Оливия – любовната й история с президента, който, разбира се, е женен. „Сериалът разказва за истинската любов”, казва Кери Уошингтън за героинята си. „Грешка ли е да си с човека, когото обичаш, и правилно ли е да се омъжиш поради користни причини? Според мен поредицата задава именно тези въпроси - колко е важно да обичаш”, подчертава актрисата.В актьорския състав на сериала участват още звездите Гилермо Диас, Мери Остроу, Тони Голдуин, Джеф Пери. Изключителният успех след първия сезон на „Скандал” е последван от още три сезона, като по време на снимките на третия сезон Кери Уошингтън е бременна с първото си дете от съпруга й Намди Асомуга.Не пропускайте епизодите на сериала „Скандал” - от 27 януари, вторник, от 22.30 ч. по Нова. ... още »
След триумфа си на наградите „Златен глобус” (отличен като най-добър чуждестранен филм), и чудесното представяне на най-престижните международни кинофоруми - приз за най-добър сценарий в Кан, за най-добър филм в Лондон, най-добър чуждестранен филм в Мюнхен, номинация за БАФТА, номинация за „Оскар” за най-добър чуждоезичен филм - новият руски филмов шедьовър ще зарадва и българската фестивална публика.Приетата със смесени чувства в родината си творба на Андрей Звягинцев е авторска интерпретация на историята на библейския Йов, разказана чрез сюжет от съвременна Русия и препратка към политическия анализ на знаменития английски философ Томас Хобс.Главният герой Николай (Алексей Серебряков) заедно с жена си Лилия (Елена Лядова) живеe в малък северен град край Баренцово море и има автосервиз. Когато кметът на града се опитва да събори къщата и да конфискува имуществото му, Коля моли за помощ свой стар приятел, адвокат в Москва. В малкия град юристът се сблъсква с произвола на местните бюрократи и представителите на руската православна църква. Страстите се разгорещяват и събитията излизат извън контрол...„Сценарият беше много повлиян от пейзажа – разказва за работата си по филма Андрей Звягинцев. – Всичко тръгна от едно американско произшествие, борбата на обикновен занаятчия срещу мощна промишлена компания и администрацията. Този самотен и отчаян бунт на обикновения човек, на когото властта пречи да живее, ме порази".Първоначално режисьорът смята да снима в Америка, но идеята действието да се развива в Русия взема връх, подхранвайки с космически лиризъм тази социална драма: „Когато намерихме място за снимките, на брега на Баренцово море, далеч на север в Русия, историята придоби цялата си широта, визуалната си тъкан. Вече имахме наум идеята за Левиатан, ненаситното чудовище.”„В есето си „Левиатан” Хобс пише, че във всеки от нас дреме чудовище, и ако няма висша инстанция, която да регулира обществото, се стига до война между отделните индивиди. Тази инстанция е държавата, но в замяна на удобството и сигурността, които носи, човекът се отчуждава от свободата си. Тогава самата държава се превръща в чудовище, което поглъща душата. За мен да се откажеш от свободата означава да продадеш душата си на дявола. Старателно изграденият съюз между човека и държавата от доста време е тема на живота в Русия”, коментира Звягинцев.В Кан, където беше и световната премиера на филма, критиката оценява като „изключително” съчетанието между сценария, написан от Андрей Звягинцев и Олег Негин, величествените пейзажи край далечното северно Баренцово море, заснети от талантливия руски оператор Михаил Кричман и вдъхновената актьорска игра на Алексей Серебряков (Коля), Владимир Вдовиченко (Дмитри) и Елена Лядова (Лилия).„Разтърси ни не само грандиозната картина, но и проблемите, които тя поставя”, коментира британският кинопродуцент Джеръми Томас, председател на журито на Лондонския кинофестивал.„Левиатан” е четвъртият голям пълнометражен успех за Андрей Звягинцев. Още с кинодебюта си „Завръщане” (2003) режисьорът печели „Златен лъв” и „Лъв на бъдещето“ във Венеция, номинация за „Златен глобус” и десетки международни награди. „Изгнание” (2007), който беше показан в програмата на 12-ия София Филм Фест, получи приза за най-добър актьор от Кан, а „Елена” (2011) беше удостоен със специалната награда на журито в секцията „Особен поглед”.Красотата на света, красотата на образите и несравнимите филмови метафори правят творчеството на Звягинцев разпознаваемо и му отреждат достойно място в световната кинематография. Андрей Звягинцев разказва за човешки и политически драми, които може и да са реалистични, но е достатъчно да го чуеш, за да навлезеш в свят, в който мисълта сама създава образи и видения.„Левиатан” ще има специална гала премиера на София Филм Фест, която очакваме да бъде удостоена с присъствието на членове на творческия екип. ... още »
Discovery Channel отбелязва Международния възпоменателен ден на Холокост със специален документален филм. „Един ден в Аушвиц” ще се излъчи в неделната вечер на 25-и януари от 20:00 ч., за да разкрие спомените на жена, надживяла най-трагичния период в съвременната история на човечеството. Едночасовият филм ще проследи мъчителното завръщане на Кити Харт-Моксън, една от оцелелите от концентрационния лагер Аушвиц, 70 години след освобождаването й. Продукцията е създадена съвместно с Института по визуална история и образование към Университета в Южна Калифорния (USC Shoah Foundation), основан през 1994 г. от Стивън Спилбърг, непосредствено след филма „Списъкът на Шиндлер“.„Документалният филм „Един ден в Аушвиц” споделя със зрителите исторически урок от първо лице, който е изключително важно да бъде предаден на бъдещите поколения, защото с всеки изминал ден губим оцелели и свидетели на събитията.”, коментира Дейвид Заслав, президент и главен изпълнителен директор, Discovery Communications. „За нас е чест да споделим изпълнената с вдъхновение, кураж и надежда история на Кити. Горди сме, че работим съвместно със Стивън Спилбърг и неговата фондация „Shoah” и излъчваме подобни филми, които достигат до зрителите по цял свят.”, допълва Заслав.„Един ден в Аушвиц” почита 70-годишнината от освобождаването на концентрационния лагер Аушвиц Биркенау като представя историята на Кити Харт-Моксън, една от хилядите затворнички на лагера. Кити е едва на 16 години, когато тя и майка й са отведени в нацисткия концентрационен лагер. Двете оцеляват по чудо две години на място, където средната продължителност на живот е 3 месеца заради глада, липсата на вода, тежката работа и болестите в лагера.На 89 години, Харт-Моксън се отправя на емоционално пътуване обратно към Аушвиц, където някога се е борила за живота си. По време на това завръщане тя е в компанията на ученичките Наталия и Лидия, които са на същата възраст, на която е била Кити, когато е отведена в лагера на смъртта. Кити Харт-Моксън показва на двете момичета, че хората притежават силата да оцеляват дори при най-безнадеждните обстоятелства и да запазят човещината си въпреки преживяното. Аушвиц е комплекс от концентрационни лагери, разположен в Южна Полша.Той е създаден през 1941 г. и е активен до окончателното си затваряне през 1944 г. В Аушвиц Бикернау са били депортирани повече от 1,3 милиона души от цяла Европа. 1,1 милиона от тях са били убити, като 1 милион от тях са били от еврейски произход. Името „Аушвиц” е един от символите на Холокоста, който превръща близо 6 млн. души в жертви на националсоциализма.„Един ден в Аушвиц” е продукция на фондация „Shoah” към Университета в Южна Калифорния. По създаването на документалния филм работят: Стивън Д. Смит, изпълнителен продуцент; Лесли Уилсън, продуцент, Стив Пърсел, режисьор.Д-р Стивън Д. Смит е изпълнителен директор на фондация „Shoah” (the USC Shoah Foundation) към Института по визуална история и образование към Университета в Южна Калифорния.Той е отдаден на това да превръща свидетелствата на жертвите на Холокоста и тези на други престъпления срещу човечеството в убедителен глас, който да подпомага образованието. В ръководството си на Института Стивън Д. Смит набляга на намирането на стратегии за оптимизиране ефективността на свидетелствата в областта на образованието, изследванията и целите на застъпничеството. Стивън участва във възпоменателни проекти навсякъде по света. Той е изпълнителен продуцент на „Кибука 20”, посветен на 20-годишнината от отбелязването на геноцида в Руанда.Дейвид Заслав е председател на комитета „Аушвиц: Миналото е настояще”, глобална комуникационна и образователна програма, която ще подпомага официалните дейности по отбелязването на 70-годишнината от освобождаването на германските концентрационни лагери на 27-и януари. ... още »
Били Боб Торнтън: Може би за първи път играя герой, който няма никаква съвест!Интервю с популярния актьор Били Боб Торнтън относно участието му в новия сериал, който се очаква по AMC от 28 януари – „Фарго“!Най-голямата звезда на новия сериал „Фарго” по AMC (с премиера на 28-ми януари) несъмнено е Били Боб Торнтън, чийто герой Лорн Малво е меко казано доста интересен. Малво е катализаторът на сериала, чийто машинации преобръщат наопаки живота на жителите на малкия град Бемиджи.Торнтън е признат актьор, три пъти номиниран за наградата на филмовата академия, но за учудване не печели за участието си като актьор във филмите „Бръсначът” (Sling Blade) или „План без грешка”, а за сценария си на първия.Били Боб Торнтън бе отличен с награда „Златен глобус“ на тазгодишната церемония по връчване на наградите именно за ролята си в сериала „Фарго“. Наред с това сериалът "Фарго" спечели „Златен глобус“ в категорията „Минисериал или тв филм за 2014 г“.Сериалът „Фарго” е получил 14 номинации за награда „Еми” миналата година в категориите за „филми или минисериали” - и е спечелил 3 от тях. Най-добрият минисериал за 2014 г. стана „Фарго, Колин Бъкси спечели наградата за най-добър режисьор, а кастингът на сериала също получи „Еми” статут. Номинациите в други категории за „Фарго” са главна мъжка роля (Били Боб Торнтън, Мартин Фрийман), поддържаща мъжка роля (Колин Ханкс), главна женска роля (Алисън Толман), а сериалът беше номиниран за сценарий, композиция, мискиране на звук, звуков монтаж, режисура на друг епизод и кинематография (2 номинации).Представяме ви интервю с популярния актьор относно участието му в новия сериал, който се очаква по AMC – „Фарго“!Какво ви привлече към телевизията, защо решихте да се снимате в телевизионен сериал?Не съм се снимал в тв сериали от началото на кариерата си. А това беше преди доста време. Тогава имаше различна представа за телевизията. И аз до последно странях от нея. А сега всичките ми приятели търсят хубави сериали. Защото в кинематографията има ниша, която вече не е запълнена и от която актьорите като мен черпеха опит – независимите филми на студия със средно големи бюджети, 25–30 млн. Вече не се снимат такива филми. Филмовите студия не снимат драматични филми за възрастни. Ако искаш да се снимаш в такъв филм – само по телевизията. 10-сериен филм всъщност е 10-часов независим филм. Мисля, че бъдещето е в телевизията. И сега всички търсят място там. Страхотно е. Мисля, че сега най-хубавите филми се излъчват по телевизията.Как се включихте в снимките на сериала?Просто ми предложиха ролята. Отвърнах, че не искам да се снимам в сериал. Казаха, че е само 10 епизода. "А, добре, това е друго." Казаха, че се основава на филма "Фарго" на братята Коен. Това ме заинтригува. Като прочетох сценария, осъзнах, че Ноа Холи е написал нещо изключително. Успял е да направи нещо, което се постига много трудно - да не имитира братята Коен, да не ги копира. Ноа е уловил идеята, тона, духа на филма и ги е превърнал в свои. Именно това ме привлече.Харесвате ли оригиналния филм?Да. Харесвам почти всичко, което снимат братята Коен. Те биха заснели такъв сериал. Още в началото са си дали благословията. Това е хубаво.Бихте ли ни разказали за сериала?Хубавото е, че когато говориш за филма, когато даваш интервюта, не може да кажеш много. Особено за моя герой. Аз съм загадъчният непознат пришелец. Никой не знае защо съм дошъл и какви са ми намеренията. Това много ме улеснява в интервютата.Чух, че сериалът се смята за продължение, за оригинал. Бихте ли обяснили защо е оригинал, а не римейк?Не е римейк, защото продължава от там, където свършва филмът. С различни хора - различни герои. Показва какво става в района след филма. Така може да се обясни най-добре.Вие играете Лорн Малво. Разкажете ни за него. Що за човек е той?Може би за първи път играя герой, който няма никаква съвест. Честно казано, много е забавно. Целта му е на всяка цена да си свърши работата. Чаровник е, но не в обикновения смисъл на думата. По-скоро е заклинател. Когато благодари, хората знаят, че е искрен. И че е по-добре да не го закачат.Явно е манипулатор.Една от хубавите черти на героя ми е, че макар да не се налага да се обвързва с хора... Не че го прави. Но да речем, че се кани да обере банка. Може да довърши измамата, да вземе парите и да изчезне, но вместо това може да попита касиера: "Кой ви е моделиерът? Кой ви каза да облечете тази риза?" Просто се забавлява. Това е ненормално.Как представяте героя си в първия епизод? Как го срещаме? Какво става?Героят ми е представен веднага. Блъскам елен с колата си.Не сте сам, когато блъскате елена?Когато блъскам елена, в колата има друг човек. Той не се е качил при мен доброволно и тогава бива освободен.Актьорският състав е великолепен. Може ли да ни кажете кой играе в сериала, с кого ще работите?Това е другото предимство да се снимаш в неголям сериал. Той привлича известни имена. Продуцентите успяват да намерят точните актьори за всяка роля. Не се опитват да го продадат на чужди пазари заради този или онзи, както правят напоследък с независимите филми. Трябва да имаш десет звезди във филм за 10 млн., за да си сигурен, че ще си възвърнеш парите. В сериала имаш възможност да поканиш наистина добри актьори. Колин Ханкс, Мартин Фрийман, Алисън Толман, Оливър Плат, с когото съм работил няколко пъти, Кийт Карадин, Боб Оденкърк и т.н., и т.н. Те са страхотни. Както и канадските актьори, които играят второстепенните роли. Беше истинско удоволствие да снимам с тях. С едно нещо ми се наложи да свикна. В голямото кино съм свикнал да работя с един режисьор от началото до края. Сега трябваше да свикна с различни режисьори. Те бяха страхотни. Но са различни. Тъкмо свикнеш с начина на работа на един, идва друг. Първият е бил спокоен. Този е хиперактивен. Ето с това трябва да свикнеш. Сериалът е сниман в Калгари. Какво мислите за града? Калгари е прекрасен град. Не го казвам само защото сме тук. Той е любимият ми канадски град. Някак си ми напомня за дома ми. Достатъчно голям е, за да намериш това, което ти трябва, но пък не е потискащо огромен. Като Торонто, който е голям колкото Ню Йорк и Чикаго. Калгари също е голям град, но с атмосферата на малък. Срещаш все едни и същи хора. Отиваш на ресторант и попадаш на човек, когото си видял във фризьорския салон за кучета. Не че ходя в такива. Не съдете по прическата ми. Беше страхотно. И жителите са невероятни, и снимачният екип. Аз съм веган. Чудех се как е устроен Калгари за хора като мен. Оказа се, че е превъзходно. Магазините за здравословни храни са един път! Заредени са добре. Намираш всичко необходимо. Така че е страхотно.А как понасяте студа?През 1997 г. играх във филма "План без грешка", който бе сниман на Горното езеро и беше по-студено. Казах си: "Щом е -42, няма проблем". По време на снимките на "План без грешка" температурите падаха и до -60. Само не взех предвид, че тогава бях по-млад със 17 г. Сега може би кожата ми е по-тънка. Беше предизвикателство. Особено когато излезе вятър и температурите паднат под нулата. Смешното е, че когато е -4 градуса, канадците в снимачния екип сякаш бяха на Хавай. Това ме разсмиваше.Типично е за героя ви. Идеално. Много благодаря.Справихме се. ... още »
През тазгодишния летен сезон по световните киноекрани ще тръгне дълго подготвяния римейк на популярния хорър от началото 80-те години “Полтъргайст”. Продуцент на предстоящата лента е създателя на “Злите мъртви” и “Отведи ме в Ада” Сам Рейми, който още преди края на снимачния процес заяви, че “това ще бъде началото на един нов филмов франчайз”. Римейкът на “Полтъргайст” беше заснет през 2013-та година, но неясни причини от компанията 20th Century Fox нееднократно отлагаха премиерата на филма. Едва през лятото на 2014-та година беше оповестено, че хорър-лентата ще дебютира пред широката публика през месец юли, 2015-та.Рекламната кампания все още не е започнала, но за сметка на това изпълнителя на главната мъжка роля Сам Рокуел (“Кибритлии”) поговори накратко за това какво могат да очакват зрителите от продукцията.Ето какво заяви Рокуел докато рекламираше новата си лента “Преднамерено застояване”:“Все още не съм видял завършения филм, но имайки предвид това, което заснехме на снимачната площадка мога да кажа, че разполагаме с нещо много добро. Трудно е да надминеш оригинала, но аз наистина се надявам нашата версия да бъде също толкова ефективна. Знам, че филма ще се прожектира в триизмерен формат и ще бъде насочен предимно към по-младата публика.Сюжетът е малко по-различен и този път основния персонаж е 10-годишно момче. Голяма част от историята е представена от неговата гледна точка. Има доста страшни моменти, но няма да бъде като Заклинането например. На практика става дума за приключенски филм със страшни елементи, който разказва за отвличането на малко дете.”В новия “Полтъргайст” Сам Рокуел изпълнява ролята на Ерик Боуън – семеен мъж, чиито живот се променя завинаги след като детето му изчезва безследно. Оставени без друг избор Ерик и съпругата му Даян се обръщат за помощ към Каригън Бърк – парапсихолог, който работи в телевизионно предаване за паранормални явления.Снимките на римейка протекоха под надзора на режисьора Гил Кенън (“Къща-чудовище”), а от 20th Century Fox отпуснаха бюджет от около 30 милиона долара.Триизмерният “Полтъргайст” тръгва по кината от 24-ти юли, 2015-та година. ... още »