|
АРТИСТ
|
Очевидно абитуриентките балове са време за ексцентричности не само у нас. Джейдън Смит се появи на своя облечен в… пола. 16-годишният син на Уил Смит и Джейда Пинкет Смит се появи на празника заедно с Аманда Стенбърг („Игрите на глада”) и не пропусна да качи няколко свои снимки на двамата в Инстаграм. Преди известно време Джейдън се появи на друго училищно събитие в костюм на Батман, но твърди, че всички тези модни експерименти са само, защото иска да се забавлява. „Ако някой се облича по определен начин, за да впечатли медиите, бих го съжалил – споделя той. – Важното е да се забавляваш, в какво и да си облечен.” ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Месец и половина преди световната премиера на „Ант-мен” се сдобихме и с нов плакат на филма. Тъй като главният герой в него (Пол Ръд) има способността да смалява ръста си до този на мравка благодарение на специален костюм, всички сцени, в които го прави, ще ни дадат една различна перспектива за света ни. Новият плакат също се заиграва с тази идея. Ще ви припомним, че Ант-мен е сред основателите на „Отмъстителите”, поне според оригиналните комикси, по които са създадени филмите. Освен в едноименния филм, предстои да гледаме Човека-мравка и в „Гражданска война”. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Между Джеси Айзенбърг и Кристен Стюарт очевидно има химия – двамата се снимаха в „Щуротии в лунапарка”, а им предстои и да участват заедно в следващия филм на Уди Алън. Междувременно обаче ще ги видим в „Американски ултраси” („American Ultra”). Режисьор на филма, който е нещо средно между трилър, екшън и комедия, е Нима Нуризадех („Проектът Х”), а в останалите роли са Уолтън Гогинс, Кони Бритън, Бил Пулман и Тофър Грейс. Джеси и Кристен са двойка почитатели на марихуаната, които са погнати от сериозна правителствена организация. ... още »
|
|
|
ГОРЕЩА ТЕМА
|
Пътуване до Амстердам и над 500 награди очакват включилите се в проекта за добре прекарано времеСофия, 02 юни 2015. Amstel отправя предизвикателство към хората у нас да наливат повече време в истински ценните и качествени за тях моменти. Това стана ясно след като марката обяви старта на своя проект за събиране на ценните моменти в ежедневието на българите. Всеки може да вземе участие в инициативата „Time Well Spent“, като сподели какви са неговите специални моменти на онлайн платформата www.timewellspent.bg. Един от участниците ще спечели екскурзия до Амстердам за двама, а други 540 ще получат предметни награди, уточниха от бранда в България, който се произвежда и предлага от компания ЗАГОРКА.В рамките на предизвикателството Amstel отправя 30 предизвикателства към участниците. Всеки може да избере кое от тях да приеме и направи, като за изпълнението им участниците имат на разположение две седмици. Предизвикателствата варират от разходка в парка с близки и приятели, пътуване до някой от 100-те туристически обекта, или посещение на рок концерт. Инициативата ще продължи до 20 юли.„Селектирахме предизвикателствата след проучване на тема какво за българите означава добре прекарано време. Резултатите показаха, че 70% от хората искат да наливат повече време в пътувания и активни уикенди с приятели и семейство, а шест от десет биха желали по-често да посещават публични и социални събития, като концерти, тетатрални постановки, кино и изложби“, коментира Валентина Йенсен, бранд мениджър Amstel в „Загорка“ АД. Успоредно с предизвикателствата към потребителите Amstel събра и четири популярни личности, които заедно с марката ще търсят формулата на добре прекараното време. Съвременният български автор Емил Спахийски, фотографът Делян Марков, певицата Ваня Щерева и журналистът Ивайло „Нойзи“ Цветков се впускат в предизвикателството да налеят време в моментите, които си заслужават. В рамките на проекта всеки от тях ще покаже и реализира своето виждане за добре прекарано време. А дали предизвикателството е изпълнено или не, ще може да се проследи на сайта www.timewellspent.bg. ... още »
|
|
|
АРТИСТ
|
Звездите носят приходи на холивудските студия, понякога независимо от останалите качества на филмите, в които участват. Затова и толкова хора търпят странните им прищевки на снимачната площадка. Кои са най-непоносимите звезди? Нека разгледаме доказателствата за Май Майърс. Кой би си помислил, че комикът може да е толкова сериозен на снимачната площадка?! Хората, които са работили с него, твърдят, че той е „раздразнителен, често си мени настроението и е маниак на тема контрол”. Един човек от екипа на поредицата „Остин Пауърс” пък твърди, че бил уволнен, защото си позволил да гледа Майк в очите. Може би заради това много продуценти отказвали да работят с него, въпреки доходоносните му филми. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
В първия трейлър на „Краят на турнето” („The End of the Tour”) Джейсън Сигъл влиза в ролята на Дейвид Фостър Уолъс – един от най-обичаните американски съвременни писатели. Филмът разказва за пътуването на журналиста Дейвид Липски (Джеси Айзенбърг) заедно с Уолъс заради статия, която първият трябвало да напише за втория. Тя така и не бива публикувана, защото вместо нея Липски написва книгата „Разбира се, че най-накрая ставаш себе си: Пътуване с Дейвид Фостър Уолъс”, която излиза през 2010-а – две години след като Уолъс се самоубива. В началото на снимките семейството на Уолъс пусна изявление, че няма нищо общо с филма и не го подкрепя по никакъв начин. ... още »
|
|
|
АРТИСТ
|
Преди ерата на специалните компютърно генерирани ефекти Рик Бейкър създаде едни от най-зловещите чудовища в Холивуд. Днес 64-годишният магьосник на грима и автор на специални киноефекти е решил да се пенсионира като пуска на търг някои от най-известните същества, които е създал. Той е работил по филми като „Американски върколак в Париж”, за който печели първия си от общо 7 „Оскар”-а, както и по видеоклипа на „Трилър” на Майкъл Джексън, в който превърна певеца в странен звяр. В последните години Бейкър работи по заглавия като „Мъже в черно”, „Хелбой” и „Господарка на злото”. „Бизнесът в момента е напълно откачен – казва Бейкър. – Аз искам да работя качествено, а от мен искат бързо произведени и евтини неща. Аз не желая да правя нещата по този начин и затова реших, че ми е време да се оттегля.” ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
През юни се навършват 40 години от премиерата на водната екшънкласика „Челюсти”. Събитието ще бъде отбелязано като филмът на Стивън Спилбърг се завърти в 500 киносалона из цяла Америка. Преди всяка прожекция зрителите ще могат да видят и късометражен филм, посветен на класиката. „Челюсти” е първият по рода си летен блокбастър, който през 1975 г. налага и началото на феномена летен сезон на касовите филм в САЩ. Преди него американците рядко са се отбивали в кината в отпускарските топли месеци. Неслучайно след него идват филми като „Междузвездни войни” и прочее хитове, все разпространявани във времето от юни до септември. ... още »
|
|