🎬 Следващата филмова седмица (09.06 - 15.06) ще бъде зверска! 🦾 В киното като астероид ще се разбият едни от най-добрите филми за месеца - „Трансформърс: Възходът на зверовете“ и българският филм „Анна“ 😎
⚡ ОЧАКВАТ ВИ: 👉 2 ПРЕМИЕРИ. 👉 4 филма на 3D формат. 😎 👉 Дългоочакваната премиера на филма с Радина Кърджилова - „Анна“.
🎫 Билети, можете да вземете от тук -> bit.ly/3X6YXzD
Последвайте и профила ни в Instagram -> https://www.instagram.com/cineland.pernik/
Цени на билети: Събота и неделя 2D - (11 / 9* лв, VIP зала - 13/*11 лв.), 3D (13/*11 лв., VIP зала - 15/ *13 лв.) Понеделник-петък 2D - (11/ 9*лв., VIP зала - 13/ *11 лв.), 3D (13/*11лв., VIP зала - 15/*13 лв.) Предпремиера 2D - 12 лв. Предпремиера 2D VIP зала - 14 лв. Предпремиера 3D - 15 лв. Предпремиера 3D VIP зала - 16 лв. ПРОМО ДНИ (понеделник и сряда *не важи за официални празници*) - 2D - 8 лв/ 3D - 9 лв. * Намалението важи за ученици, студенти, пенисионери и хора с увреждания.
🟢 Часовете, които са отбелязани в зелено, ще бъдат излъчвани във VIP залата ни.
Това гласи мотото на Международния филмов фестивал в Рио. Най-известният град в Бразилия, мястото, в което миналото лято се вихриха футболни страсти, а след още две години ще бъде превзет от олимпийци, от 24 септември до 8 октомври се интересуваше само от седмото изкуство, въпреки междувременно провелите се избори. Уверих се на живо в това.Вечер, посветена на Фокус МексикоМеждународният филмов фестивал в Рио не е най-старото филмово събитие в страната на футбола и самбата, но за навъртените вече три петилетки се е утвърдил като мястото, от което тръгва по света по-голямата част от богатата местна кино и телевизионна продукция. 16-ото издание на форума се състоя в 15 кина с повече от 30 екрана. Някои от тях бяха в централни локации, други в луксозни мултиплекси в шикозните квартали Леблон и Лагоа, а трети в един от най-големите комплекси, обединяващ няколко фавели – Комплексо до Алемао. Музеи и дори Народният театър приютиха събития от програмата на фестивала. И тъй като всички свързват Рио с плажа, не е изненадващо, че част от прожекциите бяха и там. А според каталога на фестивала над 350 филмови заглавия от 60 страни са били селектирани за участие.Сред основните стремежи на фестивала в Рио е да привлече вниманието както на местната, така и на чуждата публика към най-новото бразилско кино. Най-важната секция на фестивала носи името Бразилски премиери и включва местни пълнометражни игрални, документални и късометражни заглавия, разпределени в конкурсна и извънконкурсна програма. Тази година зрителите имахме възможност да видим 41 пълнометражни и 28 късометражни заглавия. Организаторите споделиха, че някои от филмите са били завършени буквално дни преди фестивалните им прожекции. Неслучайно световните премиери само в тази секция бяха точно 30.Призьорите по време на церемонията на награждаването, която започна с час и половина закъснениеС население от около 6, 5 млн. жители Рио има огромен зрителен потенциал и почти винаги пълните зали свидетелстват за това. 80% от билетите бяха пуснати в продажба преди началото на фестивала онлайн. В едно от централните кина Естасао Рио фестивални каси обслужваха дванайсет часа на ден всички желаещи да си купят билет. Дори акредитираните журналисти трябваше да вземат своя безплатен билет от там, за да е ясно кога залата се е напълнила. Задължително е да си изтеглите номерче, за да застанете на опашката и е съкрушително като установите от електронното табло, че вашият ред ще дойде след 200 човека. Но такива са мащабите тук.Докато чакате, можете да изгледате някой филм. Възможно е и да се окажете до някоя звезда, защото фестивалните гости представят филмите си задължително поне на една от прожекциите и разговорят с публиката след това. Братът на Хавиер Бардем – Карлос, например, представи в Рио мексиканския филм със свое участие „Гонзалес” като отбеляза с горчивина, че в родната му Испания кинопродукцията е сведена почти до минимум. За негово щастие обаче той се харесва в Мексико, където снима последните си няколко филма.Братът на Хавиер Бардем – Карлос, показа мексиканския филм със свое участие „Гонзалес”Традиционен за фестивала в Рио е и погледът към латиноамериканското кино. 22 творби представиха най-актуалното от продукцията на континента. Тази година специален фокус беше насочен към Мексико със селекция от нови и класически заглавия и с голям купон във фестивалното седалище – Склад Утопия.Друга секция включва нашумели заглавия от цял свят, сред които както съвсем прясно наградени филми от фестивала във Венеция, така и лауреати от различни други форуми през годината. Заглавията само в нея бяха 60, а големият акцент беше амбициозният проект на мексиканския сценарист и режисьор Гилермо Ариага – омнибус филма „Думи към боговете”, който включва новели, посветени на различни религии, от режисьори като Емир Кустурица, Мира Наир и самия Ариага. Българският зрител ще гледа филма на Киномания през ноември.Киноентусиастите можеха да се насладят и на среднощни хорър прожекции, и на ретроспективи на реставрирани копия на пет филма на Хичкок, шест заглавия на Роселини и на бразилския актьор Хуго Карвана, който изненадващо почина преди края на фестивала.Най-голям интерес обаче предизвикаха специалните безплатни прожекции на Бразилски премиери в кинопавилиона на Склад Утопия. Самият склад се намира на пристанището на Рио и през годината в него се провеждат различни културни събития. През двете фестивални седмици обаче целият екип на фестивала се разполага там сред нарочно построени декори. След прожекциите с вход свободен в него зрителите споделяха своите впечатления с авторите на филмите. Бразилските филми са част от програмата с безплатни прожекции Киносрещи, която включва заглавия от няколко фестивални секции – общо 50 на брой, - и предлага на публиката да участва активно в дебати по наболели теми. Сред останалите любопитни фестивални събития са прожекции за незрящи и прожекции на детски филми с дублаж от артисти на живо.Боса нова легендата Каетано Велосо изгледа филма за своя роден град Сао Пауло – “Na quebrada”Разбира се, въпреки желанието си, далеч не успях да изгледам всичко, което си бях набелязала. Но попих изцяло атмосферата на фестивала – приятелска и достъпна и едновременно с това със самочувствието на първокласен световен кинофорум. Навсякъде хора от екипа са готови да те насочат към това, което търсиш, но няма да те допуснат до места със специален достъп. Във всяко кино, дори и в най-старото, влизането с пуканки в залата е почти задължително, независимо от възрастта на зрителите, а в повечето препоръчвам горещо да ходите с жилетка, дори в най-топлите пролетни дни. Навън термометърът може и да надвишава 36 градуса, но вътре се придържат непоколебимо максимум към 20.Както можеше да се очаква, откриването и закриването на фестивала бяха посветени на филми, свързани с Бразилия. Началото беше дадено от най-новия филм на Вим Вендерс „Солта на земята” (“O sal da terra”). Документалната творба е посветена на световноизвестния бразилски фотограф Себастиао Салгадо и проследява най-ярките моменти от неговата 40-годишна професионална биография. Съавтор на немския режисьор е синът на Себастиао – Жулиано Рибейро Салгадо, а филмът ще можем да гледаме догодина на София Филм Фест.„Измет”Галата на закриването беше най-коментираното от местните журналисти заглавие – „Измет” на британския режисьор Стивън Долдри. Световната премиера на филма и тя се състоя именно в Рио, защото както вече ви информирахме, „Измет” разказва бразилска история. На червения килим в мултиплекса Синеполис Лагун премина голяма част от екипа на филма, начело с режисьора Долдри, сценариста Ричард Къртис, актьорите Валтер Моура, Селтон Мело, Жозе Думонт, Андре Рамиро и младите им колеги – дебютантите Риксон Тевес, Габриеле Вайнстейн и Едуардо Луис. Един от първите звездни зрители пък беше чаровният Родриго Санторо, който предизвика почти толкова интерес сред отразяващите събитието медии, колкото и колегите му от „Измет”.Световната премиера на „Измет” в присъствието на голяма част от екипа на филмаКакто вече споделихме с вас, на специална пресконференция преди няколко дни екипът на филма разкри любопитни подробности от работата по „Измет”. Стивън Долдри каза, че е избрал Бразилия за място на снимките, защото страната има великолепна киноиндустрия, а той е искал да направи великолепен филм. „Влюбихме се в атмосферата на града, в смелостта и чувството за хумор на хората тук – допълни той. – А освен това, според автора на книгата, по който заснехме нашия филм, действието се развива в Индия, Бразилия или Филипините. Така че ние дойдохме на мястото, на което можехме да получим най-добрата професионална подкрепа.”За Ричард Къртис работата по „Измет” е била съвсем ново преживяване: „Като сценарист много държа всяка дума, която съм написал, да бъде произнесена така, както съм я написал. Сега си сътрудничих с Фелипе Брага – бразилският сценарист, който превеждаше моя сценарий и коригираше репликите, така че те да звучат адекватно на португалски. Дори докато снимахме, някои от нещата се променяха в зависимост от реакциите на децата или другите актьори. В този случай аз се съобразявах много повече с предложенията на останалите, вместо да налагам своите думи.”Един от бразилските актьори във филма – ветеранът Жозе Думонт коментира, че днешният свят е разделен на касти. „Трите деца – тези три диаманта, които изпълниха главните роли във филма, са обещанието за по-доброто бъдеще на нашата страна. От доста време не съм се чувствал толкова силно обвързан с филм, в който участвам. И именно затова, въпреки че Стивън е луд, ще го подкрепям докрай, защото освен всичко друго е и гениален.” Двете големи бразилски звезди в „Измет” – Вагнер Моура и Селтон Мело, не скриха радостта си от възможността да работят с режисьор като Долдри, но споделиха и приятната си изненада от темперамента си, енергията и мъдростта на тримата си невръстни партньори във филма – Риксон, Габриеле и Едуардо, които много помогнали със своите идеи за избирането на финал на филма.Рио МаркетРио Маркет е най-големият професионален форум на аудиовизуалния пазар в Латинска Америка, който се провежда в рамките на фестивала в Рио. Тази година той е с нов формат: RioMarket TV, който представи настоящите бизнес модели и тенденции при правенето на успешни телевизионни програми, филми и сериали. Като една от страните с най-голямо производство на теленовели в света, Бразилия има богат опит за споделяне, още повече, че само преди ден пет телевизионни продукции от страната бяха номинирани за престижната телевизионна награда Еми 2014. Това са теленовелата „Joia rara”, сериалът „A mulher do prefeito”, специалният коледен епизод на сериала „Alexandre e outros heróis”, документалните филми „De volta” и „O infiltrado”. А президентът на медийната империя Глобо – Роберто Иринеу Мариньо, ще бъде удостоен с наградата за Телевизионна личност на годината.Така кино се гледа най-удобноRioMarket Film пък предоставя на авторите на кинофилми място за разговори за бъдещи общи проекти, ангажира ги в семинари, уъркшопове и дискусии. От тази година бразилските продуценти могат да представят свои филми в търсене на копродуценти или разпространители. Телевизионни канали представят цялата си филмова продукция за следващата година в търсене на партньорски рекламни и маркетингови агенции.Чад Коулман от „Живите мъртви” се среща с феновеСред специалните събития на Рио Маркет бяха майсторският клас на Джейни Брайънт, художничката на костюмите на „Момчетата от Медисън авеню”, с която вече ви срещнахме, уъркшопът на продуцента на „Пържени зелени домати” Андрю Майър и семинарът на продуцентката на „Живите мъртви” Гейл Ан Хърд със специалното участие на звездата от сериала – Чад Коулман.НаградитеНаградите на фестивала се връчват със статуетка на име „Редентор”. В превод от португалски това означава „спасител” и по този начин се прави алюзия със статуята на Исус Христос на хълма Корковадо.Гилермо Ариага получава Наградата за Южноамериканска личност на годинатаЖурито, съставено от бразилския режисьор Карим Айнуз (“Praia do futuro”), продуцентката Андреа Барата Рибейро („Град на бога”), сценаристът Маурицио Браучи („Гомора”), бразилската актриса Малу Мадер („Brasil 18%”) и британският продуцент Майк Дауни (“Imagine”), разпредели призовете в основния конкурс между 3 филма. „Синя кръв” (“Sangue azul”), който прави интересен паралел между киното и цирка, триумфира като най-добър игрален филм и донесе приз за своя режисьор – Лирио Перейра и за изпълнителя на поддържащата мъжка роля Ромуло Брага.(отляво надясно) Жулиано Салгадо, Лелиа Салгадо, Себастиао Салгадо и продуцентът Давид РозиеВ документалната категория „От упор” („A queima roupa”, реж. Тереза Жесоурон) спечели най-голямата награда, както и отличие за режисьорката, която проследява полицейското насилие и корупцията в Рио през последните 20 години. Драмата за съзряването „Отсъствие” (“Ausencia”, реж. Чико Тешейра) спечели в категориите за най-добър актьор в лицето на Матеус Фагундес и специалната награда на журито. „Ремонт” (“Obra”, реж. Грегорио Грациоси) е филмът с най-добър оператор – Андре Брандао и е най-доброто латионоамериканско заглавие според ФИПРЕССИ.Бианка Джой Порте е най-добрата актриса заради участието си в драмата за отношенията между баща и дъщеря – „Един ден ще замина” (“Prometo um dia deixar essa cidade”, реж. Диего Арагау), a Фернанда Роша е най-добра поддържаща актриса в „Последното автокино” („O ultimo cine drive-in”, реж. Ибере Карвальо). Мурило Салес е най-добрият сценарист – отличен е за работата си по „Как да поставим край” (“O fim e os meios”), на който е и режисьор. Най-добър късометражен филм пък е „Лодкар” (“Barqueiro”, реж. Жозе Менезис и Лукас Жустиниано). Бразилският актьор Ортон Бастос получи награда за цялостен принос към киноиндустрията, а Гилермо Ариага бе отличен от ФИПРЕССИ като Южноамериканска личност на годината.Купонът тече във фестивалния дом – Склад УтопияНаграда ФеликсВ предишните си издания Фестивалът в Рио поддържаше специална секция Мундо Гей за филми на ЛГТБ тематика. Тази година обаче организаторите съобщиха, че акцентирането върху отделни заглавия единствено на този принцип, рискува останалите качества на филма да останат недооценени от зрителите, а и самото разделение единствено според сексуалните предпочитания вече може да се тълкува като дискриминация.Галапрожекция на „Тринта” в Народния театърЗатова Мундо Гей отпадна от програмата, а за наградата „Феликс” се бориха 43 заглавия от различни секции. Журито, оглавено от Виланд Шпек – един от създателите на ЛГТБ секцията на фестивала в Берлин „Панорама”, връчи награди на „Ксения” (“Xenia”, реж. Панос Кутрас), „52 вторника” („52 Tuesdays”, реж. Софи Хайд) и „Вратовръзка и червени нотки” (“De gravata e unha vermelha”, реж. Мириам Шнайдерман).Изключително популярната и обичана бразилска актриса Фернанда Монетенгро („Централна гара Бразилия”) доведе внука си на гала прожекцията на филма с нейно участие „Детство” („Infancia”)Родриго Санторо на купона за закриванетоПрожекции на плажа(отдясно наляво) Операторът на „Бонзай” Инти Брионес, актрисата Франсиска Гавилан („Виолета отиде на небето”), режисьорът („Централна гара Бразилия”) и продуцент („Думи към боговете”) Валтер СалесЕто това е опашка за кино!Събитие, посветено на „Живите мъртви”Червеният килим очаква звездитеФейжоада или зрял фасул със свинско и телешко във фестивалния павилионСнимки: R2Foto ... още »
Напълно очаквано приключенското фентъзи “Дракула: Неразказан” остави далеч зад себе си останалите премиерни заглавия и стартира българския си кинопоход от лидерската позиция в родната бокс офис класация. За първия си уикенд (10-12 октомври) филма на дебютанта Гари Шор е натрупал общо 334 625 лева – сума, която нарежда 70-милионната IMAX продукция на второ място в класацията за най-успешните дебютни уикенди на 2014-та година.По отношение на зрителската посещаемост “Дракула: Неразказан” е привлякъл близо 41 хиляди души в киносалоните и с това той се превърна в най-гледаната премиерна лента на годината (оставяйки зад себе си “Ной” и “Луси”). Важно е да се отбележи, че филма с Люк Евънс не може да разчита на по-скъпите триизмерни прожекции и това прави досегашното му представяне още по-впечатляващо.Границата от половин милион лева ще бъде достигната още тази седмица и “Дракула: Неразказан” със сигурност ще се нареди сред най-големите хитове на календарната 2014-та година. Като основни фактори за постигнатия успех могат да бъдат изтъкнати добрата предварителна реклама и традиционно силния интерес на масовата българска публика към високобюджетни заглавия от приключенско-фантастичния жанр. Преди да бъде свален от екраните “Дракула: Неразказан” ще успее да натрупа приходи от над един милион лева. За първия си уикенд в световен мащаб филма вече е спечелил близо 90 милиона долара.Втората позиция в класацията е заета от “Лабиринтът: Невъзможно бягство”. За един месец по българските киноекрани филма с Уил Полтър е натрупал 507 837 лева, което автоматично го нарежда сред най-добре представящите се заглавия базирани на популярни младежки романи. “Невъзможно бягство” надмина предварителните очаквания и дори остави зад себе си скорошния “Дивергенти” (общи приходи от близо 260 хиляди лева). По всичко изглежда, че младежката фантастика ще приключи българския си кинопоход с приходи от около 600 хиляди лева.Анимацията “Пчеличката Мая: Филмът” е на трето място, със спечелени за три седмици 179 219 лева – сравнително приличен резултат за непретенциозна триизмерна анимация, която по отношение на маркетинга отстъпва значително на продукциите на Дисни и Пиксар.“Пчеличката Мая” едва ли ще подобри постижението на скорошния “Самолети: Спасителен отряд” (общи приходи от 360 хиляди лева), но все пак ще успее до броени дни да надмине границата от 200 хиляди лева.Лидерът от изминалите две седмици “Закрилникът” сега заема четвърта позиция. За близо три седмици в България филма на Антоан Фукуа е натрупал общо 307 982 лева и има реалния шанс да достигне границата от половин милион лева."Закрилникът" се представя по-добре от предишните три екшън-заглавия на Дензъл Уошингтън и въпреки изгубените позиции през изминалата седмица филма може да бъде сметнат за напълно задоволителен успех (особено като се има предвид, че става дума за оригинална продукция, която се прожектира единствено в традиционния двуизмерен формат). До момента по света екшън-трилъра е натрупал 140 милиона долара, при бюджет за снимки и реклама от около 70 милиона.Премиерният “Мисия: Ноември” застава на пето място в класацията. За първия си уикенд в България филма на Роджър Доналдсън е натрупал 21 969 лева, а като се добави и спечеленото от предпремиерните прожекции сумата се увеличава на 46 036 лева. “Мисия: Ноември” (отбелязващ завръщането на Пиърс Броснан към екшън-жанра) няма да повтори успехите на “Не умирай днес” и “Само един свят не стига”, което разбира се не е толкова изненадващо.Лентата на Роджър Доналдсън не е част от вече изградена поредица и не бе подкрепена от агресивна международна реклама. За разлика от повечето съвременни екшъни “Мисия: Ноември” не е насочен главно към младежката публика и това без съмнение е оказало влияние на стартовите му приходи. Все пак е похвално, че въпреки конкуренцията филма успя да привлече през уикенда близо 3000 хиляди души. Преди да бъде свален от екраните “Мисия: Ноември” ще достигне границата от 200 хиляди лева.Криминалната драма “Не казвай сбогом” е на шеста позиция, като за десет дни по кината е натрупала 78 216 лева. Силно дискутираният филм на Дейвид Финчър продължава да изненадва с доброто си представяне в северноамериканския бокс офис, но ситуацията в България е съвсем различна. Въпреки приличната реклама и популярността на едноименния роман-първоизточник “Не казвай сбогом” не успя да привлече вниманието на по-широк кръг от зрители и досегашното му българско представяне е определено разочароващо.Разбира се, това не е толкова изненадващо, тъй като лентата е насочена основно към по-възрастната публика и поне що се отнася до България масовата аудитория много рядко превръща подобни заглавния в истински хитове (подобно бе и съдбата на предишния филм на Финчър “Мъжете, които мразеха жените”). До момента по света “Не казвай сбогом” е натрупал 144 милиона долара, при бюджет за снимки и реклама от около 80 милиона.Седмото място е заето от трилъра “Преди да заспя”, който се върти по кината от десет дни насам. За този период от време филма с Никол Кидман е натрупал 60 260 лева, което също както при “Не казвай сбогом” е очаквано скромен резултат за оригинално, нетриизмерно заглавие от трилър-жанра. В момента вниманието на родната публика е насочено главно към “Дракула: Неразказан” и “Преди да заспя” едва ли ще набере повече скорост през следващата една седмица. Похвално е, че лентата намери място в топ 10, но като цяло представянето й няма да бъде запомнено с нещо отличително.Анимационният “Легендата за Оз: Завръщането на Дороти” е на осма позиция, със спечелени за пет седмици 189 484 лева. Триизмерната лента се представя по-слабо от конкурентния “Пчеличката Мая: Филмът” и изглежда ще бъде свалена от екраните с приходи от около 250 хиляди лева.Тукашните приходи на “Легендата за Оз: Завръщането на Дороти” не се особено впечатляващи, но все пак лентата бе по-добре приета в България отколкото в САЩ (където тя се нареди сред най-големите бокс офис провали на 2014-та година)."Анабел" застава на девето място в класацията. За десет дни по кината хорър-трилъра на Джон Леонети е спечелил 44 513 лева, което е в рамките на очакваното за представител на хорър-жанра. Подобно на “Коварен капан 2” и “Чистката: Анархия” филма с Алфре Уудард няма да изпъкне на общия фон и ще бъде свален от екраните с приходи от малко над 100 хиляди лева. Хорър-заглавията почти никога не трупат големи приходи в България и “Анабел” е поредното доказателство за това. Общо по света лентата е спечелила 124 милиона долара, при бюджет за снимки и реклама от едва 15 милиона.Екшънът “Костенурките нинджа” е на десета позиция, със спечелени за осем седмици 993 744 лева.100-милионната 3D продукция с Мегън Фокс се представи напълно задоволително в родния бокс офис и до края на тази седмица ще надмине границата от един милион лева. В световен мащаб “Костенурките нинджа” е спечелил близо 400 милиона долара. ... още »
През 2010-та година “Джакузи - машина на времето” се нареди сред най-рекламираните заглавия на студиото Metro-Goldwyn-Mayer. Бюджетът за снимки се равняваше на 40 милиона долара и прогнозите бяха, че лентата ще повтори големия успех на “Последният ергенски запой”. За съжаление на създателите резултатите от кинопрожекциите бяха далеч по-скромни от тези на хита с Брадли Купър и Зак Галифанакис.“Джакузи - машина на времето” бе свален от екраните с приходи от 62 милиона долара и първоначално се смяташе, че филма със сигурност няма да се сдобие с продължение. Ситуацията се промени едва след като се състоя DVD и Blu-ray премиерата на комедията.Продажбите на “Джакузи - машина на времето” в тези два формата надминаха всички предварителни очаквания и през 2012-та година от Metro-Goldwyn-Mayer дадоха зелена светлина за направата на продължение.Актьорите от оригинала Роб Кордри, Кларк Дюк и Крейг Робинсън отново подписаха договори за участие, но по все още неясни причини техния екранен партньор Джон Кюсак не се присъедини към проекта. “Джакузи - машина на времето 2” беше заснет през лятото на 2013-та година и плана на студиото бе лентата да тръгне по световните киноекрани в самия край на 2014-та.Малко по-рано днес обаче официален източник от Metro-Goldwyn-Mayer оповести, че е направена промяна в графика и премиерата на фантастичната комедия ще се състои през месец февруари, 2015-та година. Като причина за взетото решение се изтъква желанието на продуцентите да избегнат директна конкуренция с провокативната комедийна лента на Сет Роугън “Интервюто”. “Джакузи - машина на времето 2” бе заснет с бюджет от 12 милиона долара, а режисьор е създателя на първата част Стийв Пинк.Сюжетът на комедията отново разказва за перипетиите приятелите Лу, Джейкъб и Ник. Превърнал се в “бащата на интернет” Лу става жертва на нападение и това принуждава Джейкъб и Ник да се върнат назад във времето и да променят неговата съдба.Освен вече споменатите актьори в “Джакузи - машина на времето 2” участват още Гилиън Джейкъбс (“Кутията”), Адам Скот (“Ускорение”), Томас Ленън (“Трансформърс: Ера на изтребление”) и комика Чеви Чейс.Световната премиера на комедията ще се състои на 20-ти февруари, 2015-та година. ... още »
Обновеното съдържание ще включва както традиционно обичани, така и популярни в отделните зони на разпространение анимации. ТВ мрежата за децата и техните семейства ще стартира през есента на 2014, като в зоните САЩ и ЕМЕА (Европа, Средния Изток и Африка) премиерата й ще се състои през 2015Днес от Turner Broadcasting обявиха, че втората им по мащаб търговска марка, насочена към детската аудитория – Boomerang - ще бъде преродена като изцяло анимационна световна мрежа за деца и подрастващи. В съдържанието й, освен обичаните от всички класически предавания, ще бъдат включени и съвременни, любими на публиката във всяка от зоните анимации; всичко - в името на забавлението за цялото семейство. Новината днес бе представена в съвместно изявление на Герхард Цейлер, Президент на Turner Broadcasting System International Inc., и Кристина Милър, Президент и Генерален мениджър на Cartoon Network, Adult Swim и Boomerang (САЩ).Телевизионната програма на Boomerang има на разположение най-богатия в света ресурс за анимационни предавания, включващ ТВ и театрални кратки форми, поредици и специални издания от Warner Bros., Hanna-Barbera, Cartoon Network и MGM studios и ще включва водещите и любими на не едно поколение предавания „Том и Джери“, „Looney Tunes“, „Реактивните момичета“ и „Скуби-Ду“. Освен нови поредици, създадени в различни студиа от всички краища на земното кълбо, Boomerang ще представи обновено телевизионно съдържание, като за първи път ще предлага и ексклузивна оригинална продукция в мрежата си от 13 международни канала.“Новото начало за Boomerang в ролята на втори канал-флагман е доказателство за световното му признание,” каза Цейлер. “Изключително горди сме да бъдем свидетели на прераждането на този канал. Неговите стилистика и въздействие са определящи за достойнствата и високото му качество, и му отреждат място сред модерните брандове. Това е поредна стъпка в стратегията ни да продължим изграждането на нашата международна мрежа за деца.”“Boomerang винаги е бил безспорен фаворит на зрители от различни поколения,” каза Милър. “За нас това е уникална възможност не само да дадем нова дефиниция на семейното забавление, но и да обогатим и пренесем на следващо ниво нашето глобално портфолио от продукти за деца и да го позиционираме във всички платформи – също като Cartoon Network."Освен, чрез ТВ екрана, благодарение на който Boomerang влиза в повече от 250 милиона домове, марката ще бъде достъпна и чрез обновени цифрови и мобилни платформи, в това число и уебсайт с нов облик и с нови вълнуващи забавления, игри и интригуващо съдържание, които ще осигуряват на всеки посетител пълно потапяне във вълшебната ú реалност. По-малките почитатели ще се радват на подходящи за възрастта им безплатни игри с любимите им герои, а порасналите фенове ще имат удоволствието да научават любопитни неща за обичаните от тях персонажи и предавания.В анкетата U.S. 2013 Harris Poll, проведена в САЩ, Boomerang бе избрана за най-обичаната от родителите мрежа – тенденция, която продължава и към Септември тази година. ... още »
Благодарение на филмовите си проекти през изминалите 40 години Джери Брукхаймър се превърна в една от най-могъщите и влиятелни фигури в киното. Световните приходи на продуцираните от Брукхаймър заглавия надвишават сумата от 10 милиарда долара, а под неговия надзор са работили холивудски величия като Том Круз, Джони Деп, Никълъс Кейдж, Тони Скот, Майкъл Бей, Ридли Скот, Анджелина Джоли, Уил Смит и Дензъл Уошингтън.71-годишният продуцент продължава да бъде активен участник в света на киното и сред бъдещите му филмови проекти се открояват “Лоши момчета 3”, “Карибски пирати 5”, “Ченгето от Бевърли Хилс 4“ и “Топ Гън 2”.Успешната холивудска кариера на Брукхаймър послужи и за основа на полу-биографичната книга “Jerry Bruckheimer: When Lightning Strikes - Four Decades of Filmmaking”, която бе публикувана в началото на 2014-та година. Дело на небезизвестния автор Майкъл Сингър и съдържаща невиждани досега снимки, “When Lightning Strikes” разкрива интересни факти от задкулисната работа по филмовите проекти на Брукхаймър. Тези факти са подкрепени и от цитати на самия Брукхаймър, които дават още по-ясна представя за разработването на едни от неговите най-големи и успешни игрални ленти.Ето и част от тези цитати:Пърл Харбър (2001)Брукхаймър: “Когато погледна назад мога да кажа, че “Пърл Харбър“ е най-големия филм в кариерата ми. Най-големия и най-трудния за заснемане. Но когато гледаш финалния резултат ставаш свидетел на нещо невероятно. Мащабът е неизмерим и има сцени, които все още продължават да ме впечатляват.Спомням си как докато течаха снимките група оцелели от атаката над Пърл Харбър казаха на мен и Майкъл (Бей): “Искаме да видим този филм. Направете го по-бързо, защото нас скоро няма да ни има.”Отговорността беше голяма. За определен период от време “Пърл Харбър“ беше най-скъпия филм в историята на Уолт Дисни и не е тайна, че аз и Майкъл имахме някои разногласия с началството на студиото. Майкъл искаше да направи по-суров и брутален филм, а от Дисни настояваха, че тази история трябва да бъде гледана и от по-младата публика. Аз лично смятам, че в крайна сметка се получи нещо, което може да задоволи и двете страни.Мисля, че нашето най-голямо постижение в този случай е, че филма се представи много успешно и в Япония. Не искахме да представяме японците като клиширани, безсърдечни нападатели. С помощта на страхотни актьори като Мако, Кари Хироюки Тагава и Юджи Окомуто смятам, че представихме на публиката герои, които са наясно с това, което правят, но са принудени от обстоятелствата да действат по този начин. Японската публика прие филма и това е нещо с което всички ние се гордеем.”Флашданс (1983)Брукхаймър: “Това беше първия филм за MTV поколението. И не се изненадвам от неговото силно влияние върху поп-културата. Ейдриън Лайн (режисьора) знаеше, че работи по нещо специално и направи много компромиси за да създаде филма, който искаше.Хората не знаят, но голям брой сцени останаха на пода на монтажната. Щеше да се получи много по-дълъг филм, но Ейдриън взе правилното решение като отстрани някои подистории и фокусира сюжета единствено върху Алекс Оуенс.Двамата с Дон Симпсън (покойния продуцентски партньор на Брукхаймър) винаги сме били слуги на широката публика. И “Флашданс” беше първия ни истински зрителски успех. Ние не правим филми за критиците и най-хубавото усещане за нас винаги е било да наблюдаваме екзалтираните зрители в киносалоните. Когато хората ръкопляскат, плачат и се смеят тогава знаеш, че си свършил работата си. Такъв беше случая с “Флашданс”.Този филм определено е повратна точка в кариерата ми и мога да кажа, че без него аз едва ли бих направил “Грозна като смъртта” и “Тайните на Беки Б.”.”Карибски пирати (2003)Брукхаймър: “Когато представихме идеята за “Карибски пирати” реакцията беше следната: “Филм за пирати през 2003-та година? Това никога няма да проработи.” Този жанр беше на практика мъртъв. Наложи ми се два пъти да пътувам до Франция за да убедя Джони Деп да участва във филма. В крайна сметка той разбра какво всъщност се опитваме да направим. Но проблемите ни не свършиха с осигуряването на бюджет и актьори.Когато от Уолт Дисни видяха първите заснети сцени с персонажа на Джони всички бяха скептично настроени. Задаваха ни въпроси от рода на “Този герой пиян ли е?”, “Гей ли е?”, “Защо ходи по този начин?”, “Какво не му е наред?”. Никой не беше подготвен за подхода на Джони към ролята и истината е, че аз не бях толкова изненадан от тези реакции. Знаех, че правим нещо експериментално с този жанр и очаквах, че ще има определено противопоставяне. Но напрежението беше навсякъде и имаше опасения, че първия “Карибски пирати” ще сложи край на много кариери. Дори в един момент се наложи да прекратим временно снимките. Всъщност, “Проклятието на Черната перла” щеше да бъде пълен провал ако не бяха Гор Вербински и Джони Деп. Те бяха моите партньори в тази одисея и се бориха всекидневно за филма. Няма да споменавам имена, но имаше доста хора, които бяха твърдо против нашия подход към този проект. Наложи се и двете страни да направят компромиси и да се стигне до определено разбирателство. Сега, разбира се, нещата са доста по-различни. След всички тези години смятам, че в основата на успеха на “Карибски пирати” стоят три неща: героят на Джони Деп, свръхестествените елементи и комедийните моменти. Без всичко това тази поредица нямаше да просъществува.”Армагедон (1998)Брукхаймър: “Обичам историите, които са по-големия от самия живот. “Армагедон“ е глобален филм във всяко едно отношение. Историята има няколко различни слоя и екипа на Хари Стампър е съставен от хора, които всеки един от нас може да срещне на улицата. Те не са супергерои, правят грешки и не са напълно подготвени за подобна мисия.Мисля, че това помогна много на филма. Не става дума само за астероида, а за обикновени хора, които трябва да взимат решения на живот и смърт. На практика това е “Мръсната дузина” в космоса.Що се отнася до този филм от самото начало Майкъл Бей споделяше моите виждани и това ни улесни много. Основната цел беше да направим летен блокбастър, който ще остане в паметта на зрителите. Амбициите ни бяха големи.След снимките работихме всеки ден в монтажната – понякога стояхме и до 2 часа сутринта. Графикът ни беше изключително натоварен и завършихме филма буквално една седмица преди световната му премиера.”Грозна като смъртта (2000)Брукхаймър: “Също както “Флашданс” историята на “Грозна като смъртта” е за момиче от работническата класа, което радикално променя своя живот. През 1997-ма година, след като прочетох статията за бара “Coyote Ugly”, аз бях убеден, че това място може да се превърне в основата на страхотна филмова история. Исках това да бъде филм, който ще накара зрителите да се чувстват приятно – без никакво насилие, без специални ефекти и без преследвания с коли. Колкото и клиширано да звучи “Грозна като смъртта” е филм за мечтите и желанието да направиш нещо значимо. Дълго време търсихме актриси за главните роли и дори мисля, че се срещнахме с всяка 20-годишна актриса в Холивуд. Кастингите бяха най-голямото предизвикателство за нас. Отне ни доста време да намерим правилните актьори, но като цяло създаването на “Грозна като смъртта” беше един много забавен и приятен процес за всички ни. Много хора питат дали ще има продължение, но лично аз смятам, че оригиналния филм е напълно достатъчен.”Топ Гън (1986)Брукхаймър: “Веднага след първата ни среща с Том Круз аз бях убеден, че това младо момче ще стане международна звезда. И “Топ Гън” беше неговата първа голяма стъпка в тази посока. Когато обсъждахме проекта със студийните началници аз казвах, че това ще представлява “Междузвездни войни на планетата Земя”.От 50-те до 80-те години филмите за пилоти на бойни самолети бяха рядкост и не беше лесно да задвижим “Топ Гън”. Прослушахме стотици актьори за главната роля, но когато Том Круз влезе в стаята магията просто се получи. Няма по-хубаво нещо от това да разкриеш таланта на младите изпълнители пред целия свят.Тони Скот беше генерала на снимачната площадка и той успя максимално да се възползва от военната подкрепа. И извлече най-доброто от актьорите. Малко хора знаят това, но по време на сцените в пилотските кабини актьорите носеха кислородните маски, но не говореха. Всички реплики бяха записани по време на пост-продукцията. Работихме не само със сценаристите, но и с военните съветници за да сме сигурни, че диалога и жаргоните ще бъдат напълно автентични.”Лоши момчета (1995)Брукхаймър: “С Майкъл Бей бяхме добри приятели преди да работим по първия “Лоши момчета”. Той засне страхотно видео за “Дни на грохот” и аз знаех, че рано или късно ще работя с него по нещо много по-голямо. Когато започнахме да разработваме “Лоши момчета” аз веднага се сетих за Майкъл и неговия стил. Той беше идеалния кандидат. Още тогава знаех, че той ще постигне огромни успехи в киното.Първоначално в “Лоши момчета” трябваше да участват Джон Ловиц и Дейна Карви, но след намесата на Колумбия Пикчърс нещата се промениха. От студиото искаха Арсенио Хол да изиграе ролята на Майк Лаури, но Майкъл искаше да работи с Уил Смит, който през тези години беше познат единствено като забавния младеж от “Принцът на Бел Еър”.Майкъл, аз и Дон Симпсън настоявахме Уил да участва във филма заедно с Мартин Лоурънс. Химията между двамата беше невероятна. След като получихме подкрепата на Колумбия се наложи да променим изцяло сценария, тъй като вече разполагахме със съвсем различни актьори. И истината е, че голяма част от сцените в първия “Лоши момчета” са импровизирани. Майкъл даде огромна свобода на Мартин и Уил и мисля, че резултата говори сам за себе си.Филмът беше успех за нас, но по малко по-различен начин. Всъщност, от студиото не бяха особено впечатлени от бокс офис приходите, но това, което настина промени всичко бяха продажбите на видеокасети и DVD. Резултатите на “Лоши момчета” надминаха всички очаквания и внезапно се появи тази огромна публика, която настояваше да направим продължение.”Ченгето от Бевърли Хилс (1984)Брукхаймър: “Първият “Ченгето от Бевърли Хилс“ беше проект, която премина през много различни стадии. Ролята на Аксел Фоули трябваше да бъде изиграна от Мики Рурк, но той се оттегли и от Парамаунт Пикчърс искаха да привлекат Силвестър Сталоун.Трябваше да се поизпотим доста за да превърнем проекта в нещо, което ще отговаря на талантите на Еди Мърфи. В началото “Ченгето от Бевърли Хилс“ беше много по-сериозен филм и дори имаше планове за пренасяне на част от действието в Лондон. Но в крайна сметка сметнахме, че би било глупаво да напускаме границите на САЩ и то с филм, който носи заглавието “Ченгето от Бевърли Хилс“.Търсенето на режисьор също беше трудно и с Дон (Симпсън) прекарахме доста време в разговори с Парамаунт Пикчърс. От студиото не искаха да поверяват режисурата на Мартин Брест и самия Мартин не беше сигурен дали иска да работи по филма.Но след няколко месеца и намесата на Еди Мърфи ние вече разполагахме с режисьор и бяхме готови за снимки. Останалото, както казват, е история.”Блек Хоук (2001)Брукхаймър: “Спомням си, че работихме активно по “Блек Хоук“ когато бяхме уведомени, че от Уолт Дисни са се отказали от намерението си да финансират филма. Беше доста неприятно и единственото, което чувах от колегите си беше, “Господи, какво ще правим сега?”Аз знаех, че имаме шанс да работим с Колумбия Пикчърс и се опитвах да намаля напрежението. Ридли Скот беше един страхотен партньор в това начинание и той е една от основните причини за съществуването на този филм. Не е лесно да намериш финансиране за филм, който на пръв поглед е съставен единствено от смъртоносни военни конфронтации и сцени с жестоко насилие.За щастие от Колумбия разбраха какво се опитваме да направим и ни дадоха пълна свобода. Не искахме “Блек Хоук“ да бъде филм-касапница, който разчита само на визуалния спектакъл. Тук става дума за героизъм под огъня, приятелство и саможертва. Да, не можехме да си позволим да отделяме много време за всеки един персонаж и имахме ограничения по отношение на историята. Все пак става дума за събитие, което е ясно документирано и не можеш да просто да разчиташ на въображението си.Имахме всекидневни срещи с представители на военновъздушните сили и тъй като снимахме в Мароко сигурността на техниката и екипа беше на първо място. Използвахме истински, активни хеликоптери и бяхме питани нееднократно, “Кой ще гарантира за сигурността на американската военна техника в Мароко?”, “Колко време ще снимате с тази техника?”По време на тези преговори ми помогнаха взаимоотношенията с няколко хора от Държавния департамент. Година по-рано ние си сътрудничехме по направата на “Пърл Харбър” и благодарение на тези хора ние отново бяхме подкрепени от военните и успешно се преборихме с бюрократичните пречки.“Въздушен конвой (1997)Брукхаймър: “Въздушен конвой“ беше първия филм, който направих след смъртта на Дон (Симпсън). Това е от типа екшън-филми, които най-много ми допадат. Героите са страхотни и актьорите с които работихме бяха просто феноменални. Първоначално сценария на “Въздушен конвой“ не отделяше много време за характерите на персонажите и екшъна беше основната атракция.Аз исках да направим някои промени и да представим на публиката едни по-пълнокръвни и колоритни герои. Всеки един герой от “Въздушен конвой“ би могъл да се сдобие със свой собствен филм. За Саймън Уест това беше първи студиен проект и също както Тони Скот и Майкъл Бей, той успя да пренесе таланта си от света на рекламите в киното. Спомням си как преглеждахме британските реклами и видеоклипове на Саймън и с Майк Стенсън (партньора на Брукхаймър) се спогледахме и си казахме “Да, това е човека, който ни трябва.” ... още »
През пролетта на 2015-та година ще се завъртят камерите на третия игрален филм за приключенията на комиксовия супергерой Капитан Америка. След международния успех на втората част, “Завръщането на първият отмъстител”, очакванията към “Капитан Америка 3” са още по-големи и със сигурност може да се каже, че именно това ще бъде един от най-големите бокс офис хитове на 2016-та година. Крис Евънс се завръща в главната титулярна роля, а негова екранна партньорка най-вероятно отново ще бъде Скарлет Йохансон.От Марвел не крият големите си амбиции по отношение на своята филмова вселена и до 2019-та година ще се състоят премиерите на цели 11 комиксови продукции на студиото. Докато бъдещето на четвъртия филм от поредицата “Железният човек” все още не е ясно неназован източник от Марвел разкри малко по-рано днес, че героя на Робърт Дауни-мл със сигурност ще се появи в предстоящия “Капитан Америка 3”.Това ще бъде третия път (след “Отмъстителите” и “Отмъстителите 2”), в който Железният човек и Капитан Америка ще се появят заедно на екран. Според сайта на списание Variety решението за добавянето на Робърт Дауни-мл към екипа на “Капитан Америка 3” е продиктувано от желанието на Марвел да пренесе на големия екран историята от сериите комикси “Civil War”.Сюжетът на “Civil War” се отличава с това, че на практика превръща Железният човек в отрицателен персонаж, който се изправя срещу Капитан Америка и няколко други супергерои. Важно е да се отбележи, че все още не се знае точно кои части от историята на “Civil War” ще присъстват в третия “Капитан Америка”. От Марвел отказват коментар по въпроса и тепърва се очаква официалното потвърждение за участието на Робърт Дауни-мл в предстоящия блокбастър.Режисьори на “Капитан Америка 3” са създателите на “Завръщането на първият отмъстител” Джо Русо и Антъни Русо, а бюджета за снимки ще надвишава сумата от 150 милиона долара. Подобно на предшествениците си филма ще се разпространява в триизмерен и IMAX формат.От Марвел обявиха, че “Капитан Америка 3” ще се завърти по световните киноекрани от 6-ти май, 2016-та година. ... още »
В 11 часа днес се проведе първата от серията традиционни пресконференции, отразяващи случилото се предходния състезателен ден на 32 фестивал на българския игрален филм „Златна роза”. По реда на излъчване на прожекциите, пред медиите застанаха екипите на „Корпус за бързо реагиране 2: Ядрена заплаха”, „Живи легенди”, „Съдилището” и „Потъването на Созопол”.Гостуващият екип на „Корпус за бързо реагиране 2: Ядрена заплаха” във Варна бе в състав Станислав Дончев, Башар Рахал и Теодора Дончева. Медиите определиха втората част на филма като дори по-добра от първата и като още една стъпка в пробива в жанровото кино. На въпроса дали екипът планира навлизане в арт проекти режисьорът на филма Станислав Дончев сподели, че човек е длъжен да прави това, което му идва отвътре и дори да сменят жанра, ще бъде отново според техните критерии. В допълнение, Башар Рахал каза, че киното не трябва задължително да те кара да мислиш, а понякога може просто да се забавляваш. Относно заснемането на трета част на филма, екипът смята да изчака по-добри условия за разпространение.На журналистическите въпроси към филма „Живи легенди” отговаряха режисьорът Ники Илиев, ас. режисьорът Александър Николов и Саня Борисова-Илиева. Филмът бе посрещнат изключително положително, което направи впечатление, особено след запомнящата се пресконференция преди две години при представянето на първия филм на Ники Илиев „Чужденецът”, който тогава бе безпощадно коментиран негативно, въпреки че спечели Наградата на публиката. Ники Илиев сподели, че ако трябва да сравни двата филма, то първият, като дебют, се е радвал на спонтанност и смелост, заради липсата на очаквания към екипа. Във втория филм, екипът се е опитал да представи по-дълбок сюжет, по-професионално заснемане, но това е отнело от непринудеността. Ники Илиев разкри, че най-вероятно следващият му филм ще бъде в познатия стил, чиято атмосфера иска да превърне в запазена марка по примера на своите любими Уди Алън и Куентин Тарантино. Екипът на „Живи легенди” сподели, че макар и без субсидия, филмът е постигнал добри финансови резултати като срещу вложените малко над 400 хил. лв. има приходи от 700 хил. лв. Разбира се, част от тях остават за киносалоните и създаването на филм на този пазарен принцип не би било възможно без продуктово позициониране и спонсори.Изключително радушно от критика и медии бе посрещнат екипът на „Съдилището” в лицето на режисьора Стефан Командарев, сценариста Емил Спахийски и Асен Блатечки, изпълняващ главната роля във филма. Те споделиха, че задълбочено са работили по сценария с помощта на външни програми по сценарно развитие. Основната тема на филма не е миналото.Акцентът е към сегашното поколение – това, което се осмелява да задава въпроси на своите родители, като герой на това поколение в „Съдилището” е Ованес Торосян. Асен Блатечки (в ролята на бащата на Ованес), освен че бе поздравен за раждането на второто му дете, получи и висока оценка от критиката за главната си роля във филма, която той самия определи като „най-добрата ми роля в киното”.Блатечки благодари на екипа за предоставената му възможност да играе роля, различна от клишето на лошо момче. Колегата му Рахал се включи сред задаващите въпроси и попита Блатечки каква е ролята, която тепърва иска да изиграе. Асен Блатечки отговори, че му се играят всякакви роли, стига българското кино да дава възможност за това. Премиерата на „Съдилището” ще бъде на 21 ноември, като специални прожекции ще има в Ивайловград и Ягодина, където е заснет филмът. На „Съдилището“ му предстои и дълъг фестивален живот, който започва от фестивала във Варшава.Последните въпроси и коментари бяха по филма „Потъването на Созопол”. Той бе определен от критиката и публиката като арт филм, разглеждащ чрез визуални средства категориите на психоанализата и осъзнатите по-късно вини. Според авторите филмът представя какво се е случило с тяхното поколение от хора, изградили себе си преди промените. Овации получи Константин Занков заради майсторската операторска работа.Днес се очакват прожекциите на филмите: „Вила Роза”, „Още една мечта”, българското предложение за „Оскар“ „Българска рапсодия” и „Буферна зона”. ... още »
Надпреварата и споровете между Миро, Десислава, Наско и Орлин и уникалните изпълнения на колоритни и известни участници са изборът на зрителите в неделя вечерНа 12 октомври в 20.00 часа bTV излъчи поредния епизод от кастингите „на тъмно” на най-гледаното и обичано музикално шоу у нас – „Гласът на България”. Резултатите на това издание на музикалното шоу, според данните на ГАРБ, го затвърждават като категоричен лидер в българския ефир, привличайки близо 50% от цялата телевизионна аудитория (около 1 200 000 зрители), която в неделя вечер е била пред малкия екран. Интересът на аудиторията към събитията на сцената на шоуто нарастват постепенно като пикът на зрителския интерес достига почти 1 милион и 332 хиляди души. „Гласът на България” бележи успех и сред младите зрители на възраст 18-34, както и сред зрителите на възраст 18-49, където аудиторният дял е съответно 44% и 47%. Седмият епизод на шоуто започна от Болград с историята на 21 годишната Светлана Чапразова, която пропътува стотици километри с автобус, за да се яви в „Гласът на България” и да изпее пред треньорите не друго, а „Я кажи ми, облаче ле бяло”. В неделя вечерта зрителите видяха как 35 годишна дама от Пловдив поведе „своята битка” боса и облечена в сватбената си рокля, а Мартен изгуби ума и дума, когато разбра, че дамата е знаела преди него и всички зрители кои ще бъдат треньорите. 20 годишна лекоатлетка, носителка на 62 медала също шашна менторите с таланта си, 53 годишен мъж от Криводол извади глас напомнящ 17-годишно момче, а в края на шоуто на сцената се качи и известният дует Expose.Желаещите за изява на сцената на „Гласът на България”, провокираха до такава степен, че в ефира се чуваха постоянно реплики като: „Въобще няма да злорадствам” - Миро, „Ако никой няма да говори, аз да си я взимам или?” – Наско, „Тази мацка е толкова луда, че ако премине битките ще направи Лейди Гага да изглежда като детска вокална група „Веселите зайчета” – Миро, „Ако бях с тениска, щях да я скъсам” – Деси, „Сега се навря между шамарите” – Орлин и „Не трябва да се подлага на съмнение 6-тото чувство на Деси” – Орлин. ... още »