|
ФИЛМ
|
Тъй като „Петдесет нюанса по-тъмно” се очаква да бъде повече трилър, отколкото своя предшественик „Петдесет нюанса сиво”, се твърди, че от Юнивърсъл се спрели избора си на известен в този жанр режисьор – Джеймс Фоли. От студиото още не са предложили договор на известния от „Гленгари Глен Рос” и „Идеалната непозната” режисьор, защото се колебаят дали да не го наемат наведнъж за двете оставащи части от трилогията. В надпреварата още се намесват и имената на Марк Пелингтън („Послания от мрака”) и Таня Уекслър („Истерия”), но се смята, че Фоли е безспорен фаворит, защото е режисирал и дузина епизоди от „Къщата на картите”, продуциран от продуцента на „Петдест процента” – Дейна Брунети. Джейми Дорнан и Дакота Джонсън потвърдено се завръщат в ролите на Крисчън Грей и Анастейша Стийл. ... още »
|
|
|
АРТИСТ
|
Снимките на „Зловеща семейна история: Хотел” текат с пълна скорост, затова беше редно да се появят и първите кадри от снимачната площадка. Те са с Лейди Гага, за която вече ви съобщихме, че ще участва в петия сезон на сериала. Както можем да видим, тя прилича съвсем на себе си и е толкова екстравагантна, колкото сме свикнали да я виждаме, поне от кадрите, които са разпространени за медиите. Премиерата на новия сезон, състоящ се от 13 серии, е на 7 октомври по ЕфЕкс. В него ще гледаме още Сара Поулсън, Кати Бейтс, Анджела Басет, Уес Бентли, Мат Боумър, Клоуи Севини, Денис О’Хеър, Чайен Джаксън, Ивън Питърс и Фин Уитрок. ... още »
|
|
|
АРТИСТ
|
Дженифър Лоурънс е недостижима на върха на класацията на списание „Форбс” за най-високоплатените актриси в света със забележителната сума от 52 млн. долара приходи за миналата година от участията си във франчайзи като „Игрите на глада” и „Х-Мен” и рекламни договори. След нея се нарежда Скарлет Йохансон, но тя има „едва” 35, 5 млн. долара от участието си в „Отмъстителите: Ерата на Ултрон” и „Луси”. На почетната трета позиция е Мелиса Макарти с 23 милиона.Ето и десетката на най-много заработилите дами в киното.1. Дженифър Лоурънс – 52 млн. долара2. Скарлет Йохансон – 35, 5 млн. долара3. Мелиса Макарти – 23 млн. долара4. Бинбин Фан – 21 млн. долара 5. Дженифър Анистън – 16, 5 млн. долара 6. Джулия Робъртс – 16 млн. долара7. Анджелина Джоли – 15 млн. долара 8. Рийз Уидърспуун – 15 млн. долара9. Ан Хатуей – 12 млн. долара 10. Кристен Стюарт – 12 млн. долара ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Майкъл Ман откри своя Енцо Ферари (1898-1988) в лицето на Крисчън Бейл, който вече е подписал договор за участие в ролята на легендарния пилот и производител на една от най-луксозните марки коли в света. Това е вторият проект за живота на Енцо Ферари, по който Ман работи. Сценарият му е по книгата на Брок Йейтс „Енцо Ферари: Човекът, колите, състезанията”. А в момента се разработва и още един филм за италианската легенда, но в него главната роля ще бъде изпълнена от Робърт Де Ниро. Миналата година продуцентите на филма от Чеки Гори Пикчърс в лицето на техния президент бяха казали: „Това е историята на съперничеството между Ферари и Мазерати за по-висока скорост, но не е филм за автомобилни състезания. По-скоро става дума за „Кръстникът” със сцени с автомобилни състезания. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Хю Джакман обмисля дали да приеме главната роля в „Одисея” („The Odyssey”) на Франсис Лоурънс. Режисьорът на втория, третия и четвъртия филм от „Игрите на глада” ще режисира сценария на колегата си от „Сойка-присмехулка” – Питър Крейг, по древната творба на Омир.„Одисея” описва приключенията на митичния герой Одисей по време на завръщането в родината му – остров Итака след края на Троянската война, а също и тези на неговата съпруга Пенелопа, която го очаква. Снимките на епоса се очаква да започнат в началото на 2016 г. ... още »
|
|
|
АРТИСТ
|
Кристофър Йост („Тор: Рагнарок”) поема сценария за новата версия на „Господари на вселената” като ще преработи съществуващите чернови на Тери Росио и Джеф Уадлоу. Той трябва да намери оригинален ъгъл, от който да разкаже за историята на „Той-Мъжът” или принц Адам, единственият, който може да се противопостави на злия Скелетор. Във филма от 1986 г. с участието на Долф Лундгрен, войната за надмощие във вселената се водеше на земята. Защитниците на доброто, които случайно попадат на нея, трябва да намерят бърз начин да се измъкнат от преследващите ги войници и калифорнийската полиция и да се върнат на своята планета преди Скелетор да стане най-могъщият владетел във вселената. Продукцията си търси и нов режисьор след оттеглянето на Джон М. Чу. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
„Броят на килърите в един филм е правопропорционален на труповете в него“. - Сценарна истинаСветът на професионалните убийци, или за по-кратко „килъри“ е извор на творческо вдъхновение още от зората на киното, когато немият чернобял екран не предлага тътен от изстрел от снайпер или скърцане на автомобилните спирачки. Със стотиците заглавия, в които човешкият живот не струва много, за авторите става все по-трудно да намерят индивидуалните черти на своите герои, тези детайли, които ще ги отличат като пръстови отпечатъци от останалите конвенционални продукти в сивия поток от кинопродукти, залели екраните за последните трийсетина години. В това отношение „Хитмен: Агент 47“ е сполучлив дебютен опит в комерсиалното кино, със своя ниша и перспективи за развитие.Агент 47 (Рупърт Френд) няма име и за идентификация използва последните две цифри от баркода татуиран на тила му. Резултат от секретен биогенетичен проект, ръководен през годините на студената война от съветския учен Пьотр Литвенко (Кийрън Хайндс), той се ползва в определини кръгове с безупречна репутация, дължаща се на безупречния му професионализъм – той е програмиран да убива. Облечен с черен костюм, бяла риза и червена вратовръзка, той сее смърт с елегантността и лекотатата на балерина от класическата руска школа. Без емоции, светкавично бърз и виртуозно точен, той изпълнява задълженията към работодателя си с методичност и ловкост. Загадъчната Катя Ван Дийс (Хана Уайър) е неговата поредна цел, но не и мишена. Очарователната млада девойка е Агент 90, за което самата тя съвсем не подозира. Единствената й грижа е да открие един мъж, за когото има съвсем неясни детски спомени, и който вероятно би отговорил на от много житейските въпроси, които я човъркат. На помощ се притичва андроидният килър, който става неин покровител и наставник.Вдъхновен от популярна видеоигра, „Хитмен: Агент 47“ остава верен на естетиката на комикса и чистото забавление. Без да изпада в мелодраматичен уклон (сираче търсещо баща си) или психоаналитичен делириум (сираче търсещо баща си), филмът предлага поредица от забележителни от визуална гледна точка преследвания, престрелки и ръкопашни схватки, които се увенчават със сцената „сираче намира баща си“. И понеже дебютиращият в пълнометражното игрално кино режисьор Александър Бах, е избрал екшън жанра, зрителят няма да има възможност да се просълзи от умиление и да се присъедини към кратката радост на разделените от съдбата персонажи. Противниците им от „Синдикейт Интернешънъл“ кроят злокобни за човечеството планове и само своевременна и бърза намеса би могла да ги неутрализира. Филмът може да се разглежда и като маниеристично упражнение по стил, почит към класиците и заявка за зрелостно свидетелство пред масовата аудитория, защото представя с вещина всички елементи, които са в пакета на съвременното кино търсещо признание в бокс офиса.„Хитмен: Агент 47“ остава зрелище и развлекателен разказ, без претенции за послания с дълбоки философски прозрения. Публиката не може да не подкрепи този трезв подход, който честно дава това, което обещава. Мъгляво споделените от главните персонажи идеи, че човек сам е ковач на съдбата си, че истински силното желание се сбъдва и, че всеки индивид притежава неподозиран потенциал, не крият нищо ново. Пределно ясен е стремежът на автора да избяга от назидателно-поучителната форма в диалога си със съвременния зрител. А той, съвременният зрителят, е много трудна мишена и не обича да му се натрапват брутално мнения, които подлежат на безконечни дискусии. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Британският хорър „След смъртта” („AfterDeath”), чиято премиера на Острова е на 28 август в рамките на ФрайтФест, разказва за петима млади клъбъри, които се събуждат в Ада и трябва да открият начин да се измъкнат от него, докато бягат от демонично същество. Режисьори на филма са Гез Мединджър и Робин Шмидт. Сценаристът на филма Андрю Илард е подготвил и специален комикс с предистория на слу'ващото се във филма, като лека подгрявка за феновете на жанра. Идеята за него дошла по време на монтажния процес, когато авторите установили, че важна част от предисторията на филма е останала извън екранната версия на хоръра. ... още »
|
|