Независимо дали сте в настроение за драма, тръпки или пръскане на магия, ние ще ви покрием. 🎬🍿
🧜♀️ Русалки: Потопете се в свят на драма и магически русалки! Може ли лятната любов да оцелее във вълните или някой ще размъти водите? Разберете в това очарователно приключение. 🌊💖
😱 Мълчанието е злото: Подгответе се за психологически трилър, който ще ви остави без думи. Когато се преминават граници, мълчанието е най-страшното оръжие. Готови ли сте да се изправите срещу страховете си? 🧠
🔥200% вълк: Присъединете се към Фреди Лупин в диво, анимационно приключение, където той трябва да спаси света от космически сблъсък след объркано желание! Очакват ви върколаци, лунни спрайтове и смях. 🌕🐺
Грабнете билетите си, вземете закуските си и нека направим този уикенд незабравим! 🎥✨
На финала на „Хари Потър и Даровете на смъртта” порасналият Хари изпрати своя син към Хогуортс от перон 9 ¾ на гара Кингс крос. Пиесата на Дж. К. Роулинг, Джак Торн и Джон Тифани „Хари Потър и прокълнатото дете” ще стартира именно от там. И вместо да разказва повече за очилатия магьосник, очевидно ще се посвети на приключенията на сина му. Представлението трябва да е готово за лятото на 2016-а, когато ще бъде премиерата му в Палас тиътър в Уест Енд в Лондон. Идеята е, подобно на последния филм за Хари Потър, и то да е в две части, които да се играят последователно в матине и вечерно представление, или в две поредни вечери. ... още »
Дийн Инглиш и Робърт Бърк ще продуцират игрална трилогия по манга комикса на Бен Дън „Монахинята войн” („The Warrior Nun”). Режисьор на амбициозния проект ще е Ей Джей Анила. Първият филм ще ни срещне с тайния монашески орден на Ватикана, който защитава човечеството от злото и с най-новата му членка – момиче, страдащо от параплегия, чието тяло е излекувано по чудодеен начин, когато то вдига от земята паднал ореол на светец. Монахините войни от тайния орден решават, че това е небесен знак, че момичето е дългоочакваният им нов лидер и я привличат за каузата на доброто. ... още »
„Пробив“ стартира на 8 ноември от 20:55 часа и представлява антология за водещи учени и техните революционни иновации и постижения, които ще променят живота ни в близко и далечно бъдеще.Серията от шест епизода разказва историите на хората и технологиите, свързани с откритията им и разкрива как изобретенията им оформят облика на бъдещето. Всеки едночасов епизод е режисиран от холивудски визионер, като първите шестима са: Анджела Басет, Питър Бърг, Пол Джиамати, Акива Голдсман, Рон Хауърд и Брет Ратнър. Изпълнителни продуценти на „Пробив” са Рон Хауърд, Браян Грейзър, Стив Майкълс, Джонатан Кох и Марк Даули. Първите епизоди запознават зрителите с изключителни постижения в сферата на неврологията, продължителността на живота, водата, енергията, пандемиите и роботиката. Хауърд режисира епизода за дълголетието, Гиамати проучва най-новото в сферата на технологиите, Ратнър ще се съсредоточи върху човешкия мозък, Бърг ще се справи с пандемиите, Басет ще разреши проблемите с водата, а Голдсман ще осигури енергия.Поредицата е представена от National Geographic и General Electric (GE) – марки, известни с дългогодишния си стремеж към иновации, наука и открития.Животоспасяващите, изумителни иновации са част от всекидневието и понякога ги приемаме за даденост. Те се превръщат в реалност за един миг – на бойното поле и детската площадка, в ускорителите на частици и Международната космическа станция, в автоматизираните системи за дома и „умните” коли. Това са съвременни революционни постижения за нашия бит. „Пробив” разкрива смелостта, въображението, ентусиазма и саможертвата на учените, вдъхнали живот на тези иновации.„За нас е привилегия да разкажем историите на най-великите иновации. Технологиите напредват стремглаво и всеки ден ставаме свидетели на удивителни трансформации. Разказите за научните пробиви са невероятни колкото самите постижения.”, споделя Стив Майкълс, изпълнителен продуцент.Поредицата „Пробив“, продуцирана от Imagine Entertainment и Asylum Entertainment, се стреми да вдъхнови най-будните умове в света. Част от екипа на изпълнителните продуценти включват имената на Майкъл Розенбърг от Imagine Entertainment, Раян Локнър и Кърт Сайенга от Asylum Entertainment, Бет Комсток от GE и Майкъл Касио и Алан Бътлър от National Geographic Channels. ... още »
Шестото издание на фестивала за независимо кино – София индипендънт (SΟ Independent) 2015 беше официално открито снощи в кино “Люмиер” в Националния дворец на културата (НДК) с прожекция на филма “Mistress America” (“Госпожица Америка”).Приветствени думи по повод събитието казаха директорът на НДК Мирослав Боршош, основателят и директор на фестивала Жана Караиванова, както и зам.-кметът на София д-р Тодор Чобанов.“Искам да поздравя Жана и екипа й за високото качество на работата, която вършат и за усилията. За нас е истинско удоволствие да подкрепим този фестивал и ще продължаваме да го правим и за в бъдеще. Приятно гледане и се надявам съвсем скоро кино „Люмиер” да се превърне в едно от любимите ви кина”, каза Боршош.Д-р Чобанов заяви, че се гордее, че София е станала “Творчески град на киното” на ЮНЕСКО и сподели, че организаторите на фестивала са изненадали всички приятно, не само с американско, но и с кубинско кино.“Щастлива съм да открия най-доброто издание на нашия фестивал до сега”, каза Жана Караиванова. “Огромни благодарности на нашите приятели от Столична община и от Националния дворец на културата, където се намираме и в момента. За първи път си партнираме с НДК, но се надявам тепърва да имаме много общи проекти”, допълни тя.ГОСПОЖИЦА АМЕРИКАРежисьор: Ноа БаумбахСценарист: Ноа Баумбах, Грета ГъруигПродуцент: Ноа Баумбах, Родриго Теиксерия, Лила ЯкубМузика: Брита Филипс, Дийн УеърхемОператор: Сам ЛевиВ главните роли: Лола Кърк, Грета Гъруиг, Хедър Линд, Майкъл Кемъс, Джоел Марш ГарландТрейси (Лола Кърк) е самотна колежанка в Ню Йорк, която няма нито вълнуващи преживявания в колежа, нито лъскавия градски живот, за който си е мечтала. Когато попада под крилото на бъдещата си доведена сестра Брук (Грета Гъруиг) - бонвиванка и обитателка на малък апартамент в сърцето на Таймс Скуеър, Трейси най-сетне е спасена от разочарованието си и въвлечена в щурите житейски авантюри на Брук.“Госпожица Америка ” е новата комедия на Ноа Баумбах и Грета Гъруиг за преследване на блянове, изравняване на резултати и кражба на котки. Официален сайт: mistressamericathemovie.comЗА SO INDEPENDENTТазгодишното издание на първия ежегоден кинофестивал за българско кино зад граница беше открито под патронажа на президента Росен Плевнелиев, заедно с подкрепата на Столична община и Министерство на външните работи. В София фестивалът ще се проведе в партньорство с Националния дворец на културата (НДК), а откриването ще бъде на 22 октомври с прожекция на филма “Госпожица Америка” в кино “Люмиер”.За първи път, по време на фестивала, ще има специална Гала прожекция на български филм. Това ще бъде премиерата на “Семейни реликви” (реж. Иван Черкелов), с който се закри фестивала в Ню Йорк, а преди няколко дни получи Специалната награда на град Варна “За всеотдайността, таланта и кинематографичния перфекционизъм във всички елементи на филмовия разказ”, както и наградата на наградата на Съюза на българските филмови дейци на фестивала на българското игрално кино “Златна роза” 2015.По време на 6-то издание на So Independent - София, от 22 октомври до 1 ноември, ще бъдат показани 24 филма, създадени в последните две години. В програмата са включени документални и игрални филми, които носят силни художествени и социални послания.В рамките на фестивала ще бъдат показани три филма със знакови българо-американски съвместни продукции, като специални гости ще бъдат и представители на екипите, създали тези творби. Това ще бъдат специалните гости на SОfia Independent, които ще изнесат лекции пред млади кинематографисти и студенти в рамките на SО Academy със специалната подкрепа на НДК.По повод възобновяването на дипломатически отношения между САЩ и Куба, за пръв път ще бъдат показани заглавия от съвременното кубинско кино, представени от специалиста по латиноамериканско кино от Ню Йорк проф. Джери Карлсон.Тази година за първи път ще бъде връчена наградата “Независим дух на София” в категориите “Най-добър документален” и “Най-добър игрален филм”.Влизайки във второто си десетилетие, So Independent вече има българо-американски борд от съветници, който се събра на учредително събрание на 30 септември 2015 г., по време на изданието на фестивала в Ню Йорк. Членовете на Борда ще бъдат обявени на пресконференцията по повод откриването на фестивала в София, а по-късно ще се състои и втора среща в София. Бордът на съветниците има за цел да се грижи за стратегията и развитието на фестивала. От тази година So Independent има нов офис в Манхатън, осигурен от членовете на Борда.ЗА SO ACADEMY 2015SO ACADEMY е филмовата академия за кино професионалисти и любители в рамките на фестивала за независимо американско кино So Independent. В тазгодишното си, шесто поредно издание So Academy ще представи лектори с богат опит от филмопроизводството, които ще проведат майсторски класове за българската публика. Посвещаваме So Academy 2015 на 100-годишнината на българското кино и "София - творчески град на киното" и в този контекст основната тема на майсторските ни класове е "Българите в Американското кино".Майсторските класове на SO ACADEMY се провеждат в Литературен клуб „Перото” в партньорство с Националния дворец на културата.Участието е безплатно, вход – с предварителна регистрация! Майсторските класове ще бъдат официално открити на 26 октомври (понеделник) то 15:30 ч. ... още »
Българските зрители я познават като гордата Марикрус, търсеща отмъщение за злините, причинени на нейното семейство. От петък, 30 октомври, обаче, точно в 15.00 ч., самата тя ще стане жертва на желанието за мъст в премиерния сериал на Diema Family – „Непростимо”.Поредицата е едно от най-успешните латиноамерикански заглавия за последната година и е най-новата екранизация на бестселъра „Лъжата” на иконата на мексиканската литература Каридад Браво Адамс, която е авторка и на сценариите на популярни теленовели като „Есперанса” и „Непокорно сърце”. В главната роля зрителите ще видят звездата Ана Бренда Контрерас, известна в България с изпълненията си в сериалите „Необуздано сърце” и „Капризи на съдбата”.В премиерното хитово заглавие „Непростимо”, което почитателите на романтичните истории ще могат да следят от 30 октомври, всеки делничен ден, от 15.00 ч. по Diema Family, Ана Бренда Контрерас се оказва заподозряна. Тя е обвинена за смъртта на младия миньор Деметрио, който се самоубива, след като сърцето му е било разбито от една амбициозна и безсърдечна жена, подиграла се с неговите чувства.Братът на младежа - Мартин Сан Телмо, в чиято роля се превъплъщава испанската звезда Иван Санчес, разкрива, че жената, виновна за неговата смърт, е от богатото семейство Прадо-Кастело, а името ѝ започва с В. Решен да отмъсти, Мартин заминава за Мексико сити, където успява да влезе в обкръжението на могъщата фамилия. Там той се запознава с две млади жени, чиито имена започват с В – Вероника и Вирхиния Прадо-Кастело. Двете са племенници на богатия магнат. Вирхиния е невинна и нежна, а Вероника – силна и смела. Въз основа на събраните улики и поредица от съвпадения, Мартин решава, че жената, която търси, е Вероника. Той започва да реализира своя план за отмъщение: първо да ухажва Вероника, после да я съблазни и дори да я подтикне да се влюби в него, за да й разбие сърцето и да я доведе до състоянието, предизвикало брат му да се самоубие…Дали Вероника е виновницата за смъртта на Деметрио? И ще успее ли Мартин да осъществи своя план? Отговорите ще разберем от премиерата на „Непростимо” – от 30 октомври, всеки делничен ден, 15.00 ч. по Diema Family. ... още »
В очакване на премиерата на новия драматичен сериал „ХОРА“ по канал AMC на 23 октомври в 23.00 ч.ИНТЕРВЮ С УИЛЯМ ХЪРТ ЗА РОЛЯТА НА ДОКТОР ДЖОРДЖ МИЛИКАНРазкажете ни нещо за идеята на „ХОРА“.Става дума за съжителството на хора и хуманоидни роботи в домашни условия. Това е филм за изкуствения интелект. Вие изпълнявате ролята на Джордж. Каква е неговата история?Джордж е пенсиониран инженер, който е участвал в създаването на първите серии на тези роботи. Неговата специалност е механика и хидравлика, а не изкуствен интелект. Задачата му е била да накара робота да изпълнява командите на компютъра. По-късно той излиза в пенсия и се оттегля да живее заедно със съпругата си до нейната смърт. След което заживява с домашен робот от първата серия на име Оди (в ролята – Уил Тюдор).Джордж получава слаб удар, при който загубва спомените за съпругата си. Той е бил безкрайно отдаден и привързан към нея. Двамата са имали чудесна връзка. Оди изпълнява ролята на тяхно дете, но всъщност той е банка, съхраняваща спомените на Джордж за връзката му със неговата съпруга.Така, Джордж използва Оди като средство да поддържа тази връзка, тъй като Оди помни всичко,което се е случило. Но, в един момент властите започват да настояват да предоставят на Джордж друг модел робот от по-нова серия, чието име е Вера (в ролята – Ребека Фронт).Какво Ви привлече в проекта? Какво Ви накара да участвате в английски телевизионен сериал?Интересувам се от компютри от 17-годишна възраст. Живо се интересувам от тях, от бъдещето.Проблемът за изкуствения интелект – за самотата, която вероятно ни очаква, в технологичен формат – е равен по значимост на проблеми като този за глобалното затопляне. Ние изследваме сближаването на елементи в макро и микрокосмоса, което поставя въпроси, свързани с неизбежното ни бъдеще. Ние се намираме в гранично положение.Да разбираме ли, че подкрепяте учения, който неотдавна заяви, че изкуственият интелект ще ни превземе и че той представлява реална опасност за нас?Той ще ни превземе… Той ще бъде нашето дете, което или ще ни надживее, или ще бъде до такава степен озлобено към нас, че ще ни довърши. Това е като историята със Зевс и Атина. Зевс създава Атина, а тя му отмъщава. Зевс е най-прекрасният и артистичен воин, който можете да си представите, но Атина не го харесва.Интересното в тази история е, че Зевс създава Атина от челото си. Аз гледам на компютъра като на стадий от еволюцията, като на една доста незряла, но абсолютно оформена външна обвивка, като на форма на мозъка, която в момента ни обгръща отвън и ни изпълва отвътре, така интимно и неотменно. Мисля, че съвсем скоро ще дойде време, когато телефоните ще ни бъдат имплантирани подкожно.Този проект е толкова вълнуващ за мен. Той е едно от най-вълнуващите неща, които съм правил през живота си и аз не бих искал никога да свърши.Филмът е последната брънка от серия предупреждаващи истории за създадени от хората машини, които се вдигат на бунт…Началото на това датира от доста отдавна. Мери Шели е била гений. Истински гений. Голям – истински гений. Има толкова много предсказания по темата, толкова много пророци, които са взели участие в тези предсказания… Аз мисля, че хората не отдават нужното значение на историята и не вярват достатъчно на миналото.Вие сте прекарали доста време в тази страна през годините. Как се чувствахте, докато снимахте отново в Лондон?Истински радостен по ред причини. Никога не съм се чувствал по-добре по време на снимки. Имам зад гърба си над сто филма, но този определено е в първата петица.Кои проекти са били от най-голямо значение за Вас през годините и какво място сред тях заема настоящият проект?Той е сред челните места, поради съвкупността от събития, които ме караха да се чувствам полезен като човек. Бях ангажиран с тема, която истински ме интересува и провокира. Не като човек, който иска да му се обърне внимание, а като човек, който се чувства най-добре, когато той обръща внимание на нещо. Мога да правя това само в определени условия. Мога да посветя цялото си внимание, когато вярвам в нещо.Първото условие за доверие е: “Дали това, което правя, е правилно? Дали темата, по която работя, е правилна? Второто условие е: “Дали работя с информирани, интересни, честни хора? И дали работя по начин, който акцентира върху интригуващите въпроси, които сме се събрали да разглеждаме?” Когато се чувствам по този начин, когато изпитвам този вид доверие… Аз мога да се отдам изцяло на работата.Това ми дава възможност да бъда актьор, нещо което харесвам. Гледам на това като на възможност за много интересни неща. Неща, които ме интересуват. В случая, това което ме интересува, е бъдещето на човечеството. ... още »
В очакване на премиерата на новия драматичен сериал „ХОРА“ по канал AMC на 23 октомври в 23.00 ч.ИНТЕРВЮ С ТОМ ГУДМАН-ХИЛ ЗА РОЛЯТА НА ДЖО ХОКИНСРазкажете ни за „ХОРА“, как започва историята?В началото на историята ние се запознаваме със семейство Хокинс – едно обикновено средностатистическо семейство, състоящо се от майка, баща и три деца. Всички деца ходят на училище, двамата родители – на работа. Лора осигурява основната част от издръжката на семейството – тя е адвокат и отсъства от дома, работейки по случай, който ще й донесе добро възнаграждение.Джо изпълнява ежедневните си работни задължения от своя дом; той има добра и стабилна работа като служител на опаковъчна компания. Той е един от малкото хора, работещи в компанията – почти всички, които работят там, са „синт“-ове. Но, освен това, той трябва да се грижи за децата, поради което решава, че ще бъде добре да си вземе „синт“, за да може благодарение на неговата помощ да води живот, който е малко по нормален по неговите представи.Джо се надява, че така, когато Лора се върне, те ще могат да прекарват повече време заедно, тъй като двамата не се разбират много добре – не общуват помежду си и нямат почти никакво време за разговори. Той смята, че ако имаш „синт“, който пере, готви и се грижи дрехите на децата да се изпрани и изсушени и те да са готови за училище на следващата сутрин, ще има малко време да разговаря с жена си.Как бихте охарактеризирали Джо?Той е баща и съпруг. Той има ясно определена ежедневна работа, която не мрази, но и която не му носи особено удоволствие. Джо наистина изпитва удоволствие от ролята си на баща, но не се справя много добре с логистиката на тази дейност, когато Лора не е у дома, осигурявайки основната част от издръжката на семейството. Той е много праволинеен човек, той е много способен, но не е особено инициативен, просто е един добър човек.Какво Ви привлече в тази роля?Обикновено, когато четеш даден сценарий за първи път, първото нещо, което търсиш, е: ‘С какво е забележителен твоя герой?’. Това е особено вярно за мен, тъй като аз се смятам за актьор на образа, което не е лошо, това е страхотно. Но когато прочетох „ХОРА“, това, заради което харесах Джо, е че у него няма нищо забележително. Той е един напълно обикновен Джо. Искам да кажа, че името Джо напълно му подхожда. Той е един напълно обикновен човек в една необикновена ситуация и това само по себе си беше най-привлекателното по отношение на него. Това означаваше, че трябва да се намери едно наистина спокойно положение за Джо, така че всичко, което му се случва, да го извади от равновесие и той наистина да не знае как да се справи.Винаги съм играл лоши герои или забележителни герои, или много интелигентни герои, или хора, които по някакъв начин са малко излезли от равновесие, но Джо е абсолютно обикновен. Той просто взема някои лоши решения, които не се основават на негови недостатъци, а само на липсата на информация и на това, че се намира в ситуация, в която не е попадал досега.Според Вас, кое е това, което отличава „ХОРА“ от други филми, посветени на изкуствения интелект?Ние, актьорският състав, сме разговаряли доста за това с какво „ХОРА“ ще привлече зрителите, и винаги сме стигали до едно и също нещо, а именно, че е много трудно да се определи жанрът на филма. Това е научна фантастика, но в същото време – и много човешка драма за едно семейство в свят, който не е много различен от нашия. Всъщност е почти същият, като нашият.И това, което го прави интересен и привлекателен е, че той ви дава възможност да задавате въпроси за това на какво се крепи успешното семейство и успешното общество, кои морални и етични въпроси, свързани с технологиите, оказват влияние върху тъканта на обществото. Какви са последствията от това за обществото като цяло и за малка част от него, за група от хора. Това е, което прави всички тези въпроси безкрайно увлекателни ш резониращи по всички възможни начини, въпреки че макар по редица признаци филмът да е трилър, той е също и една много детайлизирана семейна драма. Той е и научнофантастичен, и политически филм в социално-политически аспект. Той е филм за ролята на половете и на хората в обществото и за влиянието на технологиите върху пропастта между поколенията.До каква степен е естествено да имащ „синт“ в днешно време?В началото на филма нямате чувството, че има нещо много странно в света, в който се намираме. Надявам се да се вгледате добре и да осъзнаете, че това е светът, в който живеем днес. Само че, вместо да имат айпад или айфон или лаптоп, хората притежават ходещо и говорещо съчетание от трите неща, нещо което пере и готви.Така че се създава усещането за познат свят, но това означава, че „синт“-овете са ходеща реализация на изкуствения интелект, както по отношение на ежедневното ни взаимодействие с тях, така и по отношение на страховете, които те могат да породят.Как реагира човечеството на „синт“-овете, какво чувство поражда наличието на „синт“-ове?Мисля, че реакцията на човечеството по отношение на „синт“-овете е близка до нашата реакция по отношение на технологиите в момента. Възниква усещането, че те донякъде ни превземат, че губим контрол върху социалното общуване. Някакъв вид усещане за пълната липса на прегради и граници по отношение на технологиите и информацията, които донякъде са се превърнали в неотменима част от нас и ние имаме чувството, че бихме искали да имаме по-голям контрол върху тези технологии.Мисля, че в момента, в който облечете една технология в човешки образ и я направите способна за върши нещата по-ефикасно от вас, трудно можете да се справите с това чувство. Във филма виждаме представители на обществото, които не могат да се справят с това чувство и протестират активно спрямо него. Но, по-голямата част от хората свикват със „синт“-овете и смятат, че те са една добра идея.Но, все пак има известен дискомфорт, една уязвимост, едно подтиснато неудовлетворение, което поражда напрежение по отношение на това, което другите смятат за естествено.Смятате ли, че „синт“-ът Анита е добро решение за семейство Хокинс?Според мен, Анита наистина е добро решение за семейство Хокинс, защото Анита е „синт“-ът, който всички искат да притежават, който ще прави това, което искате от него. Но, дали Анита е това, което изглежда? Има доста въпроси и те са източник на напрежение за хората около нея.Мисля, че спешният елемент в развитието на филма е, че виждаме други „синт“-ове, които отговарят точно на очакванията на своите семейства, които се подчиняват и въпреки ума си, не притежават съзнание и независимост.Но, при Анита имате чувството за елемент на съзнание и независимост, което е напълно неочаквано и разстройващо. Както можете да си представите. Ако Вашият айпад изведнъж започне да Ви отговаря, ще се питате какво по дяволите се случва, или ако Вашият айфон каже ‘Разговорът, който провеждаш, не ми е много приятен’, ще започнете малко да се тревожите.Освен това, именно това напрежение дава възможност на семейство Хокинс да оправят донякъде обърканите си отношения, когато на повърхността започва да изплува цялото напрежение във вътрешните им взаимоотношения, както между Лора и Джо, така и между Тоби и Мати. За най-малкия член на семейството – Софи, това става повод светът, видян през нейните очи, да излезе малко извън границите на нормалното, и това се случва, когато всички започват да изпитват страх. Знаете, че ако Софи е в беда, значи всички са в беда и е наистина вълнуващо са наблюдаваш как се случва това. ... още »
В очакване на премиерата на новия драматичен сериал „ХОРА“ по канал AMC на 23 октомври в 23.00 ч.ИНТЕРВЮ С КАТРИН ПАРКИНСОН ЗА РОЛЯТА НА ЛОРА ХОКИНСКоя е причината да участвате в „ХОРА“?Изпълнявам ролята на Лора Хокинс – съпруга, майка, адвокат, жена с успешна кариера, с добра заплата, но със сложно минало, което не е разкрила на съпруга си, независимо че е с него от доста време – и колкото по-дълго продължава връзката им, за нея става толкова по-невъзможно да изясни нещата.Въпреки че Лора е неспокойна, взаимоотношенията със съпруга и децата й са добри. Но, не бих казала, че състоянието на нещата е добро.Какво Ви привлече в тази роля?Всъщност не си падам по научната фантастика, не съм особено запозната с този жанр. Това, което наистина ме заинтригува, беше философският диалог, който филмът предизвиква. Специалността ми е „Класически науки“ и основните ми работи в края на следването бяха на теми като философия на ума и метафизика – теми, от които по-специално не разбирах нищо, за да не ме разберете погрешно – но нещата, които ме вълнуваха, бяха доста достъпни.Излязох си от изпита с чувството, че съм се справила блестящо, но в крайна сметка получих най-ниската оценка в живота си. Но, това което искам да кажа е, че темата за човешкия ум наистина ме интересува. Как разбираме, че има неща извън това, което се намира в главата ни? Ние смятаме, че хората имат вътрешен живот само поради факта, че те изглеждат и се държат по начина, по който очакваме.Всичко това, дори още в първия епизод, поражда такива мисли и разговори за съзнанието и за това какво значи да бъдеш човек. Спомням си теорията на Джон Лок за съзнанието и идентичността, за това какво Ви прави да бъдете личността, която сте. Първият епизод, който прочетох със замъглени очи, докато се грижех за триседмичното си бебе, ме накара да се замисля за много неща.Неща като „Вълшебният таван“ – любимата ми детска книга, и за това как заекът става истински, защото има кой да го обича. Той ми напомни и за „Ръката, която люлее люлката“. Харесвам елемента на психологически трилър – отношенията между Лора и Анита, и ужасният страх, който Анита поражда. Елементът с кукувицата в гнездото е брилянтен – съзнанието, че е изместена от това съвършено синтетично създание, което се справя добре с всичко, с което тя не може да се справи. Изглеждаше ми толкова познато!Как се чувствахте като партньорка на Джема в ролята на „синт“?Беше наистина уникално преживяване. Тя се представи чудесно, тя приковава вниманието толкова категорично, но по съвършено нов начин и тъкмо това е толкова привличащо и плашещо. За Лора е много трудно да разбере какво се случва вътре в нея, ако изобщо се случва нещо.Лора подозира от самото начало, че това изкуствено създание всъщност не е изкуствено, защото то казва и върши неща, които изглеждат напълно човешки. Тя изпълнява ролята си толкова добре, че е трудно да не бъдеш погълнат от нея, Джема има хипнотизиращо въздействие в ролята на „синт“.Извършихте ли голямо проучване в областта на изкуствения интелект?Моето проучване се изразяваше в прочитането на сценария, но аз се интересувам много от това. Работата беше много интересна, ние си разменяхме статии в областта на изкуствения интелект и подобни теми. Освен това, си поръчах от Amazon „The Ghost in the Machine“. Но, за съжаление така си и седи непрочетена. Макар че имам няколко забавни снимки как двегодишната ми дъщеря я чете с голям интерес. Само че не съм убедена, че възприема всичко написано.Актьорският състав на филма е забележителен, нали?Да! По-голямата част от участието ми беше свързано с Джема и Том и моето семейство. Но, освен това съм работила с Нийл Маскел и Колин Морган и Емили Берингтън и други – всички те бяха просто страхотни. Съжалявам, че нямах възможност да работя с Уилям Хърт и Ребека Фронт – би било чудесно, ако имах съвместни изяви с нея. Но, да, съставът беше наистина забележителен.Като се има предвид, че имате малки деца, за които трябва да се грижите, бихте ли се противопоставили на идеята да ги поверите на грижите на някой „синт“?Определено. Почувствах остро това. Лора се чувства силно застрашена от връзката, която детето й неизбежно създава с този „синт“. Дори ако това е изкуствено създание, което няма чувства, въпреки това детето ще създаде връзка с него.Когато на детето му четат и „синт“-ът е достатъчно усъвършенстван, за да влезе в ролята на родител, сценаристите са създали няколко сполучливи сцени, в които Лора чувства тази уязвимост, това че бива изместена поради отсъствието си. Трябва да кажа, че аз изпитах това в известна степен, когато отивах на работа, чувствайки липсата на децата си. Осъзнах компромиса и болката от това да си принуден да оставиш някой друг да се грижи за децата ти.Но, целият замисъл на изкуствените създания е да ни дадат възможност да бъдем в по-голяма степен човеци. Те ще се заемат с рутинните задачи, за да ни дадат възможност да бъдем поети или да правим нещо друго, което съответства в по-голяма степен на човека. Това е много убедителен довод, но когато се отнесе към дома… Гладенето е едно, но да четеш на детето си е друго нещо. Не е толкова просто, като да имаш машина, която да извършва досадната работа.Кои видове досадна работа бихте прехвърлили с готовност на някой „синт“?Бих искала да имам „синт“-готвачка, която да не е толкова хубава като Джема Чан. Това би бил идеалният вариант за мен. И тя да върши цялата домакинска работа. Трябва да кажа, че не върша много домакинска работа. Моят съпруг е много по-добър в това от мен. Но, когато работиш толкова много часове, колкото се налага по време на снимки, не е възможно да се храниш добре, ако няма някой, който да ти готви вкусни ястия.Вие сте играли в много комедии, не само в „IT Crowd“, както и в драматични роли. Изискват ли те различни умения и какви са Вашите предпочитания?Аз мисля, че всяка работа изисква различни умения. Понякога на зрителя му се струва, че си променил само акцента или нещо друго, но нещата са по-сложни. Тонът, настроението, жанрът е друг. Мисля, че това се определя от познаването на филма, в който участваш и това, което се изисква.Всичко зависи от сценария. Ако сценарият е добър, от теб се иска само да го разбираш. Не е необходимо да правиш нищо друго. Но, за да отговоря на Вашия въпрос, ако ми кажат, че цял живот трябва да правя само едното или другото, боя се, че ще избера комедията. Но, това е само защото обичам да се смея. ... още »