🎬 Тази седмица (24.03-30.03) с премиерите на големия екран, влизаме в битка с митични същества, магьосници, серийни убийци и супергерои. 🏹🤠
ИНТЕРЕСНО:🧐 1. „Dungeons & Dragons: Разбойническа чест“ е американски фантастичен екшън комедиен филм, базиран на добре познатата ни настолната ролева игра Dungeons & Dragons. 🔥 2. Фокусът на филма „Джон Уик 4“ ще бъде върху нов термин (непознат до момента за зрителя) - „Hagakure“. Какво значи той? Отговора разберете сами. 🤓 3. Феята Виолета в анимацията „Моята непослушна Фея“ е на цели 337 години и по природа е нахална и любопитна фея. Въпреки възрастта си, тя е една от най-младите в света на феите. 👶 4. Интересът към филма „Чалга“ е изключително голям и на трета седмица от излизането му на голям екран, той стана най-гледаният филм за целия уикенд.
Очакваме ви, за една поредна вълнуваща седмица в света на киното! 🎬 💖
🎫 Можете да закупите билети от касите на киното или онлайн от тук -> bit.ly/3ZyZxYO
Цени на билети: Събота и неделя 2D - (11 / 9* лв.), 3D (13/*11 лв.) Понеделник-петък 2D - (11/ 9*лв.), 3D (13/*11лв.) Предпремиера 2D - 12 лв. Предпремиера 3D - 14 лв. ПРОМО ДНИ (понеделник и сряда) - 2D - 8 лв/ 3D - 9 лв. * Намалението важи за ученици, студенти, пенисионери и хора с увреждания.
„Винаги съм бил против надписа „Един филм на режисьора еди-кой си…” Този абсурд е очевиден за всеки, който малко от малко е помирисвал кино. Аз преминах през буферната зона в „Буферна зона” благодарение на отличния екип. Нали знаете, кино се прави „или со пàре, или со другàре!” Лаская се от мисълта, че сред „другàрето” са били и 56–мата изпълнители на различните роли.”Георги ДюлгеровГероят във филма „Буферна зона“, Тодор Черкезов, е претърпял автомобилна катастрофа, в която е заг(убил) жена си. Самият той остава полусляп. Човек на визията, кинорежисьор, Черкезов (про)вижда няколко сънища, които на пръв поглед нямат фабулна връзка помежду си. Една сюжетна линия обаче, ги обединява – егоизмът на героя...Георги ДюлгеровГеорги Дюлгеров е един от най-популярните и обичани режисьори в България. Много от неговите филми отдавна са част от златната класика в родното кино, а „Авантаж” (1977) и до днес остава българският игрален филм с най-високо отличие от международен кинофестивал – „Сребърна мечка” за режисура в Берлин (1978). Проф. Георги Дюлгеров е сред най-желаните преподаватели по режисура сред студентите. Със своите обаятелни лекции и проникновени разговори, той продължава да вдъхновява десетки млади хора. „Буферна зона” е най-новият му филм.„През последните години сънувам сънища, подобни на описаните във филма. Е, разбираемо е, че съм ги понатъкмил, но във всеки един от сънищата има едно ядро, което не пипам – първоизточника. Не го пипам не от суеверие някакво, а защото ми се ще да се доверя на подсъзнанието си в усещането за смъртта. Иска ми се да споделя моите страхове и надежди.„Надежда” едва ли е най-подходящата дума, когато се засяга тази материя/мистерия, ала за мен е важно наличието й у човека, запътил се към ОНЗИ праг. Каква е цената на това изкупително упование? Филмът търси отговор на този въпрос.Изключително интересен факт е, че сред съратниците на Дюлгеров са хора от всички поколения актьори и кинаджии, които са работили през годините с него. Във филма рамо до рамо застават представители на няколко поколения. В ролите ще видим Руси Чанев, Стефка Янорова, Розалия Абгарян, Тигран Торосян, Христина Иванова, Снежина Петрова, Ивайло Христов и още много други. Оператор е Георги Челебиев, художник – Ванина Гелева, художник по костюмите е Дориана Кебеджиева, музиката е дело на Мира Искърова, Христо Намлиев, звукорежисьор е Ивайло Нацев, монтажист е Антония Милчева, а продуцентските роли се падат на Надежда Косева и Светла Цоцоркова. „Буферна зона” е продукция на ФРОНТ ФИЛМ, с подкрепата на И.А. „Национален филмов център”, в копродукция с „Ню Бояна Филм Студио”, Българската национална телевизия и Аудиовидео „Орфей”.Как преминахте буферната зона в "Буферна зона"?О, тъй като по условие аз бях Той, не се позиционирахме с г-н Режисьора като две враждебни (или противоположни) страни (както в предишните ни общи филми)... затова между нас по време на работата нямаше нужда от буферна зона (или дори от буфери)... и всичко завърши безконфликтно и по 4000 причини мило... всъщност ползвайки Неговите пружини за омекотител при нужда.Руси ЧаневКато насън. Стефка ЯнороваВ творчески план – на буксир, а в личен – с едно погребение. Ивайло ХристовЧрез „Буфериране” - интригуващо, провокиращо и неочаквано!Тигран ТоросянБях се хванала с една ръка за Жоро Дюлгеров, с другата за Руси Чанев.Снежина ПетроваС лекота! Когато до мен бяха Гошо, Руси, Тигран, Ванина, Бисето, Светла, Митко, Дориана, Ева, Мария, Румен... и всички останали прекрасни момчета и момичета от екипа, дори и ужасният студ беше поносим. Меглена КараламбоваЕдно незабравимо пътешествие, благодарение на което открих един нов свят. Свят, в който преоткрих, припознах и опознах себе си. Благодаря за срещата с един от най-добрите майстори разказвачи на българското кино и екипа му - Георги Дюлгеров.Розалия АбгарянБуферната зона я преминах след „Буферна зона”, а по време на снимките просто се чувствах като в мъгла от памук, не си представях цялата композиция, но ми беше комфортно в такова невежество.Христина ИвановаПремиерата на „Буферна зона“ е на 6 март в Дома на киното в рамките на 19-ия СОФИЯ ФИЛМ ФЕСТ! ... още »
За четвърта поредна година, минути преди да влязат в Долби Тиътър, звездите на Холивуд застават пред камерата на Ясен Дараков И тази година кореспондентът на Нова в САЩ Ясен Дараков е единственият български журналист, акредитиран за най-бляскавото кино събитие в Холивуд.Репортерът, интервюирал Анджелина Джоли, Джордж Клуни и Кейт Бланшет, отново ще влезе в ролята на „вътрешен човек” на 87-мата церемония по връчването на филмовите награди "Оскар". През целия уикенд, 21-22 февруари, в поредица от ексклузивни живи връзки, репортажи и интервюта, Дараков ще пренесе пълния блясък на червения килим в ефира на Нова.Как Холивуд се подготвя за своята най-звездна церемония? С какво ще ни изненадат звездите на червения килим, кои ще бъдат модните икони и кои – модните злополуки? Какви ще бъдат първите реакции и думи на победителите? Всичко това зрителите на Нова ще разберат от Ясен Дараков и преките му включвания в Новините на Нова, „Събуди се” и Дикoff през уикенда. В понеделник в ефира на „Здравей, България” зрителите ще имат възможност да проследят на живо последните часове на голямото събитие.Досега Ясен Дараков е интервюирал кино величия като Кейт Бланшет, Джордж Клуни, Анджелина Джоли, Глен Клоуз, Упи Голдбълг, Кристофър Плъмър, Ема Уотсън и други. В своята кариера той е продуцирал новинарски емисии във филиали на американските телевизии ABC и FOX в САЩ. Днес Ясен е създател и главен редактор на водещия вестник за българите в САЩ и Канада BG Voice, както и директор Новини на първата телевизия за българите по света BiT. Сред неговите най-запомнящи се репортажи са живите включвания от разрушителните последици от урагана „Санди” през 2012 г., срещата на лидерите на Г-8, петролният разлив на „Би Пи” в Мексиканския залив от 2010 г., наводненията по поречието на Мисисипи от 2011 г. В кариерата си е отразявал редица събития от Холивуд, репортажи от финала на American Idol, поклоненията на Майкъл Джексън и Уитни Хюстън, както и още много други новини отвъд Океана. ... още »
Феноменът “Петдесет нюанса сиво” завладя и България. Филмовата екранизация на изключително популярния роман на Е.Л. Джеймс засенчи напълно останалите премиерни заглавия от изминалата седмица и зае лидерската позиция в родната бокс офис класация. Само за първия си уикенд на българска почва (13-15 февруари) “Петдесет нюанса сиво” е натрупал впечатляващите за нетриизмерно заглавие приходи от 583 673 лева – сума, която нарежда филма на второ място (след третата част на “Хобит”) в класацията на най-успешните дебюти в родния бокс офис.Като се добави и натрупаното от предпремиерните прожекции приходите на еротичната лента се увеличават на 617 629 лева. Основните фактори за постигнатия успех са популярността на романа-първоизточник, агресивната рекламна кампания в кината и интернет, увеличения брой прожекции на ден и не на последно място решението на дистрибутора да пусне филма по кината на Свети Валентин (когато по принцип много двойки насочват вниманието си към романтичните заглавия от киноафиша).След подобен впечатляващ старт в бокс офиса “Петдесет нюанса сиво” неминуемо ще бъде споходен от значителен спад в посещаемостта, което е нещо очаквано за заглавие с ясно изразена таргет-аудитория (в случая женската). Независимо от това границата от един милион лева със сигурност ще бъде премината и филма на Саманта Джонсън ще намери място в класацията на най-касовите нетриизмерни продукции в България.В световен мащаб “Петдесет нюанса сиво” също се представя впечатляващо. Само за първите три дни по кината филма е натрупал малко над 260 милиона долара, при бюджет за снимки и международна реклама от близо 100 милиона.Втори в класацията е фантастичния екшън “Пътят на Юпитер”, който се върти по българските киноекрани от десет дни насам. За този период от време филма на дуото Уашовски е спечелил 522 438 лева - напълно задоволителен резултат за оригинална продукция, която в дните преди българската си премиера бе съпътствана от лоши отзиви по отношение на представянето си в световните бокс офис класации.В пълен контраст на представянето си в Щатите “Пътят на Юпитер” привлече стабилен брой зрители в България (51 626 души до момента) и със сигурност ще бъде счетен за един от успешните оригинални заглавия на 2014-та година. Филмът с Чанинг Тейтъм се представя по-добре от скорошната сай-фай лента “Интерстелар” (която за десет дни по кината натрупа приходи от 447 730 лева).На трета позиция е анимацията на Дисни “Героичната шесторка”. За близо един месец в България триизмерната лента е вкарала в касите на кината 521 322 лева, което е прилично постижение за продукция, която не е част от вече изградена поредица. "Героичната шесторка” се представя по-добре от “Тайната на горските пазители” (455 295 лева за пет седмици), но изостава значително от другите скорошни анимации на Дисни “Рапунцел и разбойникът” и “Замръзналото кралство 3D” (които без особени проблеми преминаха границата от един милион лева). В световен мащаб лентата е натрупала малко над половин милиард долара, при общ бюджет от 225 милиона долара.Екшън-трилърът “Жокерът” застава на четвърто място, със спечелени за три седмици 253 872 лева. Заглавията с Джейсън Стейтъм по принцип трупат приходи в рамките на 200-400 хиляди лева и в това отношение “Жокерът” няма да бъде изключение. Филмът вече е привлякъл вниманието на най-големите почитатели на Стейтъм и до момента представянето му не се различава особено от това на “Отбранителна линия” (който за същия период от време регистрира приходи от 243 993 лева).Stop-motion анимацията “Овцата Шон: Филмът” е на пета позиция, като за десет дни по кината е спечелила 46 227 лева. Лентата се представя доста по-добре от “Коралайн и тайната на огледалото 3D” (23 хиляди лева за десет дни), но изостава от скорошния “Кутийковците”, който за десет дни регистрира приходи от над 100 хиляди лева.“Овцата Шон: Филмът” няма да бъде запомнен като един от анимираните хитове на 2014-та година и по всичко изглежда, че ще завърши представянето си приходи от около 130 хиляди лева.Шестото място е заето от “Кум под наем ООД”, който се върти по кината от пет седмици насам. За този период от време филма е натрупал приходи от 331 183 лева, което е задоволително постижение за оригинална комедия, която не разчита на по-скъпите триизмерни прожекции.Границата от половин милион лева няма да бъде достигната и “Кум под наем ООД” ще бъде свален от екраните с приходи от около 400 хиляди лева. Общо по света филма е спечелил 63 250 350 долара, при бюджет за снимки и международна реклама от около 60 милиона.“Теорията на всичко” заема седма позиция в класацията. За близо три седмици в България биографичната лента е натрупала 121 229 лева – на пръв поглед скромен, но всъщност задоволителен резултат за оригинално заглавие, което е насочено главно към почитателите на “сериозното кино”.Преди да бъде свален от екраните “Теорията на всичко” ще достигне границата от 200 хиляди лева.Осми в класацията е филма на Дейвид Кеп “Мордекай”, който за един месец по кината е натрупал приходи от 239 709 лева. Предварителните очаквания не бяха големи, но подобно на миналогодишния “Превъзходство” новата лента с Джони Деп привлече приличен брой зрители в кината и ще приключи кинопохода си с приходи от над 300 хиляди лева. На общия фон постижението на “Мордекай” не е особено впечатляващо, но имайки предвид конкуренцията, традиционните предпочитания на родната публика и липсата на триизмерни прожекции лентата може да бъде сметната за “скромен успех”. Общо по света “Мордекай” е натрупал едва 23 960 181 долара, при бюджет за снимки и реклама от близо 100 милиона.“Жената в черно 2: Ангел на смъртта” е на девето място, със спечелени за десет дни по кината 46 187 лева. Въпреки че става дума за продължение предварителните очаквания не бяха обнадеждаващи, тъй като представителите на хорър-жанра никога не са постигали впечатляващи успехи на българска почва. Все пак, “Ангел на смъртта” се представя по-добре от оригиналния “Жената в черно”, който за десет дни в кината спечели общо 28 633 лева. Световните приходи на “Жената в черно 2: Ангел на смъртта” се равняват на близо 30 милиона долара, при бюджет снимки и реклама от 40 милиона.Десетата позиция е заета от “Падингтън”, който за седем седмици в България е спечелил 563 913 лева. Въпреки конкуренцията в лицето на “Героичната шесторка” детската британска лента намери своята публика в България и премина границата от половин милион лева без да разчита на по-скъпите триизмерни и IMAX прожекции. Общо по света “Падингтън” е спечелил 218 163 867 долара, при бюджет за снимки и реклама от 100 милиона. ... още »
След малко повече от два месеца ще започнат снимките на филмовата адаптация на романа “Ад” (“Inferno”). Дело на небеизвестния писател Дан Браун, книгата проследява премеждията на професора по религиозна символика Робърт Лангдън, който вече е познат на широката публика, благодарение на появите му в хитовете “Шифърът на Леонардо” и “Ангели и демони”. Носителят на “Оскар” Том Ханкс ще се превъплъти за трети път в образа на Лангдън, а режисурата на “Ад” е поверена на създателя на “Aполо 13” Рон Хауърд.В продължение на близо две години Ханкс беше единственият актьор, чието име се свързваше с продукцията, но сега от студиото Сони Пикчърс сложиха край на слуховете и разкриха кои други изпълнители ще се появят редом до звездата от “Форест Гъмп”.В разпространено до интернет-медиите изявление от Сони оповестиха, че договори за участие в “Ад” са подписали номинираната за тазгодишен “Оскар” Фелисити Джоунс (“Теорията на всичко”), Ирфан Кан (“Беднякът милионер”), Омар Си ("Х-Мен: Дни на изминалото бъдеще") и Сидсe Бабет Нудсен (“След сватбата”).Фелисити Джоунс ще играе ролята на млада лекарка на име Сиена Брукс, Ирфан Кан ще се превъплъти в образа на Хари Симс (познат още като “Ректорът”), а Сидсe Бабет Нудсен ще изиграе ролята на Елизабет Сински – президентката на Световната здравна организация.Рон Хауърд: “Исках Том (Ханкс) да бъде заобиколен от актьори от различни държави, чиято енергия ще подчертае новите опасности пред които се изправя Робърт Лангдън. Фелисити, Ирфан, Омар и Сидсe са феноменални таланти, които са почитани както в своите държави, така и в Америка.”От своя страна президента на Сони Пикчърс Дъг Белград заяви:“Много е вълнуващо, че правим трети филм за Рoбърт Лангдън и то отново с Том Ханкс, Рон Хауърд и Брайън Грейзър. “Ад” е международно приключение, което ще предостави на зрителите много вълнуващи случки, интриги и напрежение.”В предстоящата лента главния герой Лангдън обединява сили с младата лекарка Сиена Брукс и се опитва да спре мистериозен враг със слабост към поемата на Данте Алигери “Божествена комедия”. Враг, който заплашва света с нов вид смъртоносна чума.Снимките на “Ад” ще започнат в Италия, а бюджета надвишава сумата от 100 милиона долара. Освен режисьор на приключенския трилър Рон Хауърд е също така и продуцент, в партньорство с Брайън Грейзър (“Шифърът на Леонардо”), Майкъл Де Лука (“Капитан Филипс”) и Андреа Джианети (“Като рицарите”). Сценарият е написан от Дейвид Коп (“Война на световете”).Българската премиера на “Ад” е насрочена за 14-ти октомври, 2016-та година.Снимки съпътстващи изявлението на Сони: ... още »
„Без граници” („Borderless”) на завършилия Факултета по драматични изкуства Амирхосеин Асгари (Иран) представя историята на едно момче, което ходи на риболов на изоставен от военно време кораб в граничната зона. Корабът е неговото място за усамотение и успокоение. Един ден спокойствието му e нарушено от непознат. Той твърди, че корабът е негов, момчето отказва да го напусне. За да си вземе кораба, непознатият го разделя на две части. Няколко дни по-късно на борда се появява втори непознат...„Без граници”Дебютният филм на родения във Великобритания режисьор Нажи Абу Нуоар „Вълк” („Theeb”) (ОАЕ-Катар-Йордания-Великобритания) разказва историята на едно момче, поело трудния път на възмъжаването. Тееб живее във време на промяна - последните дни на Османската империя. По-големият му брат го придружава в опасно пътешествие през арабската пустиня. „Вълк”Започват военни действия и момчето осъзнава, че ако иска да оцелее, трябва да живее като вълк – животното, на което е кръстен, и да научи какво е мъжество, доверие и предателство. Нажи Абу Нуоар започва кариерата си на режисьор в лабораторията за сценаристи FAWI към фестивала Сънданс през 2005 година.„Г-н Каплан” („Mr. Kaplan”) (Испания-Уругвай-Германия) е на режисьора Алваро Брехнер (получил наградата на ФИПРЕССИ за предишния си филм „Лош ден за риболов” в София). Създаден с особено чувство за хумор и индивидуален киностил, „Г-н Каплан” (удостоен с наградата за най-добър латиноамерикански филм от Мар дел Плата ’14) представя на зрителите обикновения уругвайски живот на Яков Каплан, който - както повечето от еврейски си приятели - е избягал от Европа в Южна Америка по време на Втората световна война. "Г-н Каплан"Прехвърлил 75 години, г-н Каплан е сърдит и отегчен от приятелите си и еднообразното буржоазно съществуване. Но... започва да подозира, че собственикът на един плажен бар, тих възрастен германец, е избягал нацист...Главният герой в „Денят на Патрик” („Patrick’s Day”) (Ирландия) на Тери МакМахон e добър и общителен 26-годишен девствен шизофреник. Хапчетата и грижите на майка му са сигурен знак, че той не е заплаха за себе си и околните. Докато не се влюбва. Обектът на неговото желание – Карън, е стюардеса със склонност към самоубийство, която няма представа, че близостта й с Патрик може да я върне към живота. Майката на Патрик обаче се опитва да прекрати тази връзка. За да раздели Карън от сина си, тя търси помощта на съмнителния детектив Фрийман. Филмовата кариера на МакМахон започва като актьор и сценарист, а дебютният му филм е „Чарли Казанова”.„Денят на Патрик”„Живот на кредит” („Line of Credit”) е игралният дебют на грузинката Саломе Алекси. Копродукцията на Грузия, Франция и Япония фокусира вниманието върху живота в съвременна Грузия през погледа и преживяванията на 40-годишната Нино. Когато страната й е част от СССР, ежедневието е прекрасно. „Живот на кредит”Проблемите идват с промените. Разказът на Нино е историята на 172 300 грузински семейства, загубили домовете си заради ипотечни кредити. Режисьорката завършва Академията за изящни изкуства в града, а в периода 1992–1996 г. учи режисура в La Fémis, Париж, където снима няколко късометражни и документални заглавия.Мексиканското предложение в конкурса на 19-ия София Филм Фест е филмът „Илда” („Hilda”) на режисьора Андрес Клатион. Филмът е удостоен с наградата за най-добра актриса на Вероника Ланхер от фестивала в Морелия ’14, а прожекцията му в София ще бъде неговата международна премиера.„Илда”63-годишната Сузана льо Маршан е самотна домакиня, игнорирана от богатия си съпруг и отхвърлена от социалната си среда, която наема нова прислужница – Илда. Присъствието й в дома изведнъж отключва криза на идентичността у госпожа Маршан и я кара да преосмисли живота си. Междувременно става все по-зависима от Илда, а скоро състоянието й се превръща в обсебваща мания. Мания, която ще й струва скъпо.. Режисьорът завършва право и специализира киноизследвания в университета на Монтерей, а през 2005 г. записва киномагистратура в Колумбийския университет в Ню Йорк.„Млади сме, силни сме” („We Are Young, We Are Strong”) на Бурхан Курбани (Германия) разказва за инцидент от три различни гледни точки. Лиен е виетнамка, която живее в Германия. Една вечер тя ще трябва да се бори за живота си, чудейки се дали мястото, което нарича свой дом, може наистина да бъде такъв. Щефан и неговите приятели са част от насилствения акт, случил се въпросната вечер. „Млади сме, силни сме”Млади и ядосани, отегчени от ежедневието, те нетърпеливо чакат нощните спречквания с полицаи и чужденци. Бащата на Щефан, Мартин, е амбициозен местен полицай, изправен пред дилемата - дали да се издигне в кариерата си, или да защитава идеалите си и да поеме отговорност, в това число и за сина си. Роденият в Афганистан Курбани завършва училище в Щутгарт, а през 2002 г. започва да учи режисура във Филмовата академия Баден-Вюртемберг.Балканското предложение в тазгодишния конкурс на София Филм Фест е сръбско-хърватската копродукция „Ничие дете” („No One's Child”), дебют за режисьора Вук Ршумович. В центъра на филма режисьорът поставя въпроса за идентичността: човешка, социална и етническа. През пролетта на 1988 година диво момче, живеещо сред вълци, е намерено в босненските планини. Кръщават го Харис и го изпращат в сиропиталище в Белград. Той се привързва към малката Жика и постепенно проговаря. През 1992 година, в разгара на войната, местните власти го карат да се върне обратно в Босна, дават му пушка и го изпращат на фронта. Една нощ за първи път в живота си момчето ще вземе решение само... Режисьорът учи кино, театър, телевизия и радио във Факултета по драматични изкуства в Белград.„Ничие дете”Дебютният филм на режисьора Габор Рейц „По необясними причини” („For Some Inexplicable Reasons”) (Унгария) предлага на зрителите намигване към немите комедии от Синема Верите, към киното от френската „Нова вълна”. Създаден с изобретателност и чувство за хумор, филмът представя с широка усмивка историята на своя главен герой Арон, който е изоставен от приятелката си, останал е без работа, приятелите му са помъдрели, а родителите му продължават да се отнасят с него като с дете – и той дави мъката си в пиянски нощи и странни пътувания. Арон търси своята мотивация, повод да започне живота си отново – онзи живот, който всички наоколо искат да му се случи. Но късметът не идва толкова лесно… Габор Рейц през 2006 г. е приет в Университета за театър и кино в Будапеща и вече има 13 късометражни филма.„По необясними причини”„Прелюбодеяние” (България), игралният дебют на режисьора Явор Веселинов, разказва историята на 19-годишният Виктор. Той живее с баща си Александър – известен физик, който подсигурява добър стандарт на живот за сина си. Макар и в зряла възраст, бащата продължава да бъде чаровник и е добра партия за студентката Поли, която е влюбена в него. Виктор трудно приема тази връзка с момиче на неговата възраст. Един ден, Александър заминава в командировка. Неочаквано за Виктор, Поли решава да го придружи до семейната вила. Двамата не издържат на изкушението... В актьорския състав на „Прелюбодеяние” зрителите ще видят и актьорите Ованес Торосян, Владимир Пенев, Лидия Инджова, Полин Лалова, Касиел Ноа Ашер, Любомир Нейков. Веселинов специализира режисура за драматичен театър през 2002 г., както и кинорежисура в ESEC, Париж. През 2014 година се дипломира като магистър по кино- и ТВ режисура в НБУ – София.„Прелюбодеяние”„Тихият час” („The Quiet Hour”) (Великобритания-Ирландия) е пълнометражният дебют на Стефани Жоалан. Сара е младо момиче, което се опитва да оцелее след извънземна инвазия заедно с по-малкия си брат Том, който е сляп. В живота им се появява Джуд – мъж, загубил семейството си. Решена да защити семейната ферма от външната заплаха, Сара се скарва с брат си и приема риска да се довери на Джуд, въпреки опасенията на Том по адрес на новодошлия... Стефани Жоалан е родена в Бретан, Франция, но живее в Лондон. Завършва магистратура в бизнес училището „Audience” в Нант, впоследствие учи продуцентство, режисура и драматургия в UCLA.„Тихият час”„Урок” (България) на Кристина Грозева и Петър Вълчанов представя историята на Надежда - учителка по английски език от провинциален български град, която е поставена в извънредна ситуация. В класа й някой краде пари от съучениците си и тя е решена да открие и накаже виновника. В крайна сметка тя „научава урока”, че не всеки който краде, е морално пропаднал престъпник. „Урок”По ирония на съдбата историята, която разказва „Урок”, е вдъхновена от истински случай отпреди няколко години, когато българска учителка обра банка заради беднотия и мизерия. В главните роли на филма са актьорите Маргита Гошева, Иван Бърнев и Стефан Денолюбов, а оператор е Крум Родригес. Петър Вълчанов завършва филмова и ТВ режисура в класа на акад. Людмил Стайков, а Кристина Грозева завършва кино - и ТВ режисура в класа на проф. Георги Дюлгеров в НАТФИЗ. ... още »
Една от най-желаните български звезди ще забавлява зрителите на Нова телевизия тази пролет. Азис влиза в най-позитивното шоу в родния ефир – „Като две капки вода“. „Познаваме се с Васко вече над 15 години и отдавна търсим начин и повод да работим заедно и смятам, че точно „Като две капки вода“ е форматът, който ще го представи по невиждан до сега начин. Лично аз бих искал да го видя в обувките на Елтън Джон“, разказва продуцентът и председател на журито Маги Халваджиян.Водещите Зуека и Рачков вече се подготвят за новия сезон и мислят изненади за новата порция знаменитости, които ще се превъплътят в образите на световни музикални звезди. „Истината е, че миналите два сезона бяха само загрявка и ние през цялото време се подготвяхме именно за сегашнoто издание на шоуто, в което изненадите ще са не само за участниците, но и за хората пред екрана и тези следящи ни във Facebook“, споделят с усмивка двамата актьори.На финала на втория сезон големият победител стана Невена Бозукова – Неве, която се оказа любимката на зрителите. Втори беше Къци Вапцаров, който грабна и приза "Мистър 100 лица". Третото място зрителите отредиха за Стефания, при нея отиде и приза за "Най-добра смяна на пол жена-мъж" за образа й на Алис Купър. Нети зае четвъртото почетно място за вълшебното си изпълнение на Сара Брайтман и Time To Say Goodbye, както и специалният приз - "Най-добро сценично поведение". Останалите призове бяха връчени на: „Най-добра трансформация” – Деян за образа си на Дони. „Черно и бяло” отиде при Мая за Едит Пиаф, „Най-добра смяна на пола мъж - жена” – за Иво Танев за Алла Погачова. „Мис и мистър секси” се присъдиха на Милица и Павел. „Мистър Сървайвър” стана Юлиан Константинов, най-дългия коментар заслужи Маги Халваджиян, а най-компетентен – Хилда. Двамата неповторими водещи Зуека и Рачков заслужиха приза за второстепенна роля.Новият сезон стартира на 03 март от 20:00 часа. Първият епизод за първи път няма да бъде концерт, а ще поднесе специална селекция с най-добрите изпълнения и моменти от изминалите издания. В разгара на вечерта ще бъдат представени участниците, които ще бъдат главни действащи лица в третия сезон на шоуто.Най-горещите подробности – за изненадите през новия сезон, имената на останалите звезди, които ще вземат участие и за подготовката на шоуто, следете на официалната фен страница на „Като две капки вода” във Facebook Facebook.com/2kapki.voda. ... още »
Комиксовият екшън от 1997-ма година “Споон” не успя да натрупа очакваните от продуцентите и бокс офис анализаторите приходи и това бе основната причина поради която студиото Ню Лайн Синема не отпусна бюджет за направата на продължение. В годините след премиерата на филма се появиха множество слухове за разработвана нова кино-екранизация за популярния демоничен супергерой, но по една или друга причина до снимки така и не се стигна.Спекулациите приключиха през лятото на 2013-та година, когато създателя на сериите комикси “Споон” Тод Макфарлан оповести, че е започнал лично да работи по сценария на филмова адаптация, която за разлика от лентата от 97-ма година ще представлява “свръхестествена екшън-драма с минимум компютърни ефекти”.Малко по-рано днес 54-годишния писател и илюстратор заяви в интервю за сайта Reddit, че сценария на новия “Споон” ще бъде напълно завършен до няколко месеца.Макфарлан: “Продължаваме с работата по “Споон” и в следващите няколко месеца ще имаме готов сценарий. Не искаме това да бъде просто поредния комиксов филм за супергерои и планираме да направим нещо малко по-различно с материала.”Освен сценарист Тод Макфарлан ще бъде и режисьор на предстоящия “Споон”. Кастингите все още не са започнали, но от няколко месеца насам с проекта се свързва името на носителя на “Оскар” Джейми Фокс.Самият Фокс заяви нееднократно, че има желание да изиграе главната роля на Ал Симънс – елитен агент на ЦРУ, който след като бива убит се завръща от света на мъртвите като демоничното създание Споон.До края на годината се очаква да бъде оповестено точно кои актьори ще вземат участие във фантастичния екшън.Ако няма нови пречки снимките на “Споон” най-вероятно ще стартират през първата половина на 2016-та година. ... още »
В началото на 2012-та година беше оповестена новината, че студиото зад “Феноменалните” Пиксар е започнало да работи по “нова оригинална анимационна продукция”, която ще разказва за известния мексикански празник Dнa De Los Muertos (Денят на мъртвите). За режисьор на лентата беше избран носителя на “Оскар” Лий Ънкрич, който стои зад направата на втората и трета част от хитовата поредица “Играта на играчките”.Първоначално информацията за новия филм на Ънкрич беше оскъдна и едва през лятото на 2013-та президента на Пиксар Джон Ласитър разкри, че става дума за “невероятна семейна история за живота и смъртта, която се развива на фона на празника Денят на мъртвите”.Продукцията (временно озаглавена “Dнa De Los Muertos”) все още няма премиерна дата, но прогнозите на наблюдателите са, че тя ще бъде напълно завършена до 2017-та година. Докато все още се очаква оповестяването на официалната премиера композитора Ранди Нюмън разкри, че именно този нов проект на Лий Ънкрич ще бъде първия анимационен мюзикъл на Пиксар.Ето какво заяви Нюмън по време на интервю за Classic FM:“Сега няма да работя с него (режисьора Лий Ънкрич), но знам, че в момента той работи по мюзикъл.”72-годишният композитор е отговорен за саундтраците на най-големите анимационни хитове на Пиксар, сред които се открояват “Феноменалните”, всичките части на “Играта на играчките”, “Колите”, “Университет за таласъми”, “Животът на буболечките” и “Таласъми ООД”.От Пиксар не коментират казаното от Ранди Нюмън и за момента няма нова информация за екипа и работата по “Dнa De Los Muertos”.В най-добрия случай до няколко месеца ще бъдат оповестени по-конкретни детайли за анимационната продукция. ... още »