Оливия Колман в ролята на Анджела Бър в „Нощният мениджър“От невзрачния си офис на „Виктория стрийт“ в Лондон Бър ръководи своята скромна правоохранителна агенция. В центъра на дейността на Бър е личната й борба за разгромяването на Ричард Роупър, който за нея е въплъщение на всички зли сили, свързани с търговията с оръжие. В лицето на Пайн Бър открива същото остро чувство за справедливост. Но, въпреки това, когато го изпраща на мисия, нейната съвест се бунтува, тъй като тя разбира, че има вътрешни противници, решени да провалят хода на справедливостта.Бихте ли ни разказали най-напред за Вашата героиня в „Нощният мениджър“? Изпълнявам ролята на Анджела Бър, която работи като шпионин на правителството. Тя е описана като севернячка и аз смятах, че е много важно да се придържам към това – в тази нетипична жена имаше нещо особено, което я правеше да изглежда от друга порода, различна от възпитаниците на обществените училища и хората от службите в обкръжението й. Винаги съм гледала на нея като на агне сред вълци, но агне, което не се смущава или страхува от тях и с това ги кара да изпадат в паника.Каква беше реакцията Ви, когато научихте за проекта? Беше като гръм от ясно небе, защото когато отивах да се срещна с режисьорката Сузане Биер, току-що бях научила, че съм бременна! Първоначално в книгата Анджела Бър е представена като мъжки образ, така че се наложи не само да се смени полът на героинята, но и да се вплете фактът, че тя е бременна. За щастие, екипът на продукцията беше много отзивчив и се справи със задачата. Все пак, мисля че бременността обогати образа. Подобно на Франсис Макдормънд във „Фарго“, това придаде на Бър известна уязвимост, която тя не беше забелязвала или не си позволяваше да забележи до момента. Този личен детайл подсказва, че тя има и друг живот.Какво е мнението Ви за Джон льо Каре и положението му на баща на шпионския жанр? Той има невероятен творчески актив и това, че се е задържал на върха в областта си в течение на десетилетия, е изключителен подвиг. Имахме удоволствието да го видим на снимачната площадка – той е чудесен, харизматичен, с невероятна енергия и младежки дух. Това показва защо книгите му продължават да бъдат толкова великолепни и вълнуващи.Бихте ли ни разказали нещо за това къде се намира Бър в началото на сериала? Въпреки че работата й за правителството я прави част от едно мъжко общество и света на шпионската дейност, тя няма много приятели, заради безкомпромисната си честност, което истински дразни някои от нейните малко по-непочтени другари. Тя е малко нещо извадена от играта и в момента, в който се срещаме с нея, работи в този мрачен и влажен офис, опитвайки се отчаяно да намери средства, за да направи това, което смята за правилно. Харесва ми това, че тя никога не е склонна на компромиси и не позволява да я потискат. Тя не приема начина, по който се държат някои други хора, но тя е страхотна и много силна.Какво ще кажете за работата си с Том Хидълстън и Хю Лори? Какво дадоха те на бъдещите си роли? Беше такова удоволствие да работя с Том и Хю! Хю е толкова достолепен в ролята на този окаян отрицателен герой, който в същото време е толкова очарователен и приветлив. Според мен, целият образ е свързан с класата и властта, а той излъчва някаква дързост. В един момент се споменава, че Роупър е първо поколение възпитаник на „Итън“, което се приема с насмешка от потомствените възпитаници, но той има толкова много власт, толкова много пари и е толкова безмилостен, че винаги печели играта. Хю изиграва всичко това толкова блестящо.Том Хидълстън също е фантастичен в ролята на Пайн – той е толкова многопластов и образът му прилича твърде много на този на Бонд. Той прилича на Бър по това, че е почтен и има критерии за добро и зло от времето, когато е служил в армията. Неговият герой е видял ужасни неща и е напълно наясно кое е право и каква е неговата цел. Мисля, че това е общото между тях (между него и Бър).Каква е връзката между Бър и Роупър? Защо тя е толкова твърдо решена да го разгроми? Бър знае, че Роупър е търговец на оръжие от най-долния вид и че той трупа богатство от смъртта, нещастието и бедността на хората. Тя е решена да срази това чудовище и затова решава да привлече Пайн, като си дава сметка, че неговият чар, изтънченост и интелигентност ще му помогнат да се внедри в обкръжението на Роупър и да спечели доверието му, за да го срази отвътре. Бър е добър „ловец на глави“ – тя е направила домашното си по отношение на Пайн и знае, че това е човекът, необходим за работата.Хю Лори е направил огромно лично проучване на тази история, тъй като преди години е обмислял възможността да изиграе ролята на Пайн. Говорил ли е за това с Вас?Спомням си как във влака, на път за „Зермат“, той работеше усилено върху ръкописа, и аз си помислих “това е страхотно за един актьор!” Аз просто си помислих, че той работи по този начин. Едва по-късно научих, че той е имал толкова голямо желание да представи тази история на екран и че е обмислял тази възможност преди години. Той наистина беше много запален по това и винаги много заинтересован.Какво е впечатлението на Бър за Пайн, когато тя го открива в Швейцария? Мисля, че той е нейната голяма надежда. Накрая тя е намерила някой, който би могъл да сложи край на целия този ужас. Разгромяването на хора като Роупър е смисълът на живота й и тя е намерила за първи път човек, на когото се доверява истински. Тя изпитва майчинско отношение към него, тя иска да се грижи за него, тя го е поставила в тази опасна ситуация и тя ще направи всичко, за да е сигурна, че той е в безопасност.Коя част от работата Ви по проекта Ви достави най-голямо удоволствие? Отговорът на този въпрос е много труден, защото всички бяха толкова мили и всички ние се разбирахме толкова добре. Ние бяхме заедно за дълъг период от време в много различни страни, което е удивително. Никога не съм пътувала толкова много по работа – ние снимахме в Майорка, Мароко и Лондон. Работата беше много приятна; ние всички работехме по нещо, което силно ни вълнуваше.Снимки: Des Willie, Mitch Jenkins ... още »
Том Хидълстън в ролята на Джонатан Пайн в „Нощният мениджър“Джонатан Пайн е бивш войник, сражавал се в Ирак, който в момента се е отдръпнал от живота и от себе си, преживявайки като нощен хотелски служител. Нощна птица, подложил се на доброволно заточение и бягащ непрекъснато от емоционално обвързване, Пайн изпитва болка на съвестта, когато разкриването на документи, поверени му тайно от гостенка на хотела, довежда да нейната смърт. Развитието, започнало като търсене на изкупление, се превръща в търсене на собствената му душа, когато Пайн прониква в най-близкото обкръжение на Ричард Роупър и заживява в сенчестите недра на неговия свят.Бихте ли ни разказали най-напред за Вашия герой в „Нощният мениджър“?Изпълнявам ролята на Джонатан Пейн, който в началото на разказа е една изгубена душа. Той работи като нощен служител в петзвезден хотел в ски курорта „Зермат“ в Швейцарските Алпи, водейки почти монашески живот, потънал в пряк и преносен смисъл в сняг, тишина и тъмнина. Мисля, че Пайн е загадка за всички и за самия себе си – униформата и изражението, с които посреща хората, са маска, която го защитава от познаването на самия себе си. Зад безупречната си униформа от три части, безупречната вратовръзка, излъсканите черни обувки и безукорните маниери, той е почти безличен, тъй като е изпълнен с вина и срам заради това, което се е случило в миналото му. Той е бивш войник, който е изкарал два мандата в Ирак, затова макар и освободен от армията, продължава да служи, само че този път в хотела.Какво Ви привлече в този вълнуващ проект? Получих първия епизод от лондонския си агент, който ми каза, че Саймън и Стивън Корнуел – синовете на Джон льо Каре, търсят някой, който би се заинтересувал от телевизионна адаптация на „Нощният мениджър“. Прочетох първия епизод и от самото начало бях завладян от историята и образа. Влюбих се в него на минутата.Познавахте ли романа, преди да се ангажирате с драмата? Не бях чел романа преди това, но веднага след като прочетох сценария, го издирих. Мисля, че Джон льо Каре заема уникално място сред разказвачите в английската литература. Мисля, че той е изключителен авторитет по темата, след като самият той се е занимавал с тази дейност, както казват. Той е изключително даровит разказвач и майстор в своята област – шпионския трилър. Мисля, че причината, поради която всеки актьор би бил привлечен от адаптация на негов материал, се крие в образите, които са невероятно сложни, невероятно богати и толкова изненадващи и противоречиви, колкото са хората в реалния живот.Какво Ви привлече в образа на Джонатан Пайн? Образът ме привлече, защото като актьор знаех, че ще трябва да използвам максимално интелектуалните и физическите си способности, тъй като той е агент на терен, който трябва да бъде и достатъчно интелигентен, за да действа под прикритие. Впечатлен бях от благородството, смелостта и морала му – той наистина е един много морален образ, който е носител на моралните принципи за света на самия льо Каре. Има една нишка, която пронизва всички творби на льо Каре и която им придава голяма морална здравина – разбирането за добро и зло, за почтеност и неговата противоположност.Това е епична продукция, снимана на много места. Бихте ли ни разказали за някои от местата, които сте посетили по време на продукцията? Местата наистина бяха удивителни. Тази история се характеризира с огромен обхват и амбиция и местата на които бяхме, й придадоха още по-голяма плътност. Сюжетът на „Нощният мениджър“ има такова невероятно международно покритие, което се простира от Кайро по времето на Арабската пролет до Швейцарските Алпи, Лондон и Девън. В книгата има сцени, които се разиграват на Бахамите и в Кипър, но в нашия прочит ние избрахме Майорка и турско-сирийската граница, Истанбул и Монако. Често пъти, появявайки се на снимачната площадка, съм имал чувството, че нищо не е оставено на въображението ми, тъй като се намирах в един напълно достоверен за героя контекст. Всяко от местата беше проектирано толкова прецизно и избрано толкова точно, че често ни спираше дъха.Какъв е приносът към проекта на носителката на наградата на Академията – режисьорката Сузане Биер? Сузане е рицар на истината и има изключително остро чувство за това кое изглежда естествено и правдоподобно в едно изградено от отделни епизоди повествование. Мисля, че никога не съм работил с режисьор, който има такъв невероятен инстинктивен усет за това какво може да позволи по отношение на вижданията си, което е много важно в истории като тази.В една шпионска драма или в която и да е дейност, която изисква логична съгласуваност, за хората е много лесно да правят компромиси, защото така изглежда по-добре или защото това улеснява графика. В такива случаи оправданието е, че публиката няма да забележи това, но истината е, че тя го забелязва. При Сюзън стиковката е толкова прецизна и всичко е така логично обвързано, че в повествованието няма никакви празноти или неясноти – тя не пропуска нищо и е изключително взискателна по отношение на сюжета и сглобяването на парченцата от пъзела така, че той да изглежда логично. Защо Пайн се чувства длъжен да помогне на Бър и да рискува живота си, съгласявайки се да действа под прикритие, за да разобличи Роупър? Мисля, че Джонатан се опитва да осмисли живота си. Разбира се, той е жив физически и има работа, но е забутан в швейцарските планини и работи нощем в хотел. Мисля, че това не е призвание, а е по-скоро удобство, тъй като изискващите се дисциплина, търпение и маниери са нещо, което му е познато от армията. Когато Бър намира Пайн, тя събужда нещо от неговата същност, което е било потулено за известно време, и което според мен, са неговите морални устои и неговият гняв. Това е морален гняв който, доколкото мога да преценя, се споделя от Джон льо Каре – гняв, породен от наличието на хора по света, вършещи неща, които трябва да бъдат спрени. И по някакъв начин той смята, че има куража да се заеме с това.Какво можете да ни кажете за Ричард Роупър? Ричард Роупър води много луксозен и атрактивен живот, който се финансира от приходите от сделки с оръжие, предлагано на най-платежоспособните купувачи. Забележителен живот с частни джетове, частни яхти и къщи по Средиземноморието. Мисля, че Роупър е привлечен от Пайн, поради това че двамата си приличат в много отношения. Мисля, че има нещо, което често характеризира романите на льо Каре, нещо специфично английско – обща отправна рамка, чувство за хумор и разбиране за света, което често прозира в детайлите.Роупър е много очарователен, много харизматичен, непринуден, забавен, сърдечен, интелигентен, изискан англичанин. Увлекателен събеседник, невероятен гост за вечерни партита, свободно изразяващ се и владеещ аудиторията оратор, с огромен потенциал за добри дела. Причината, поради която е решил да използва този свой потенциал в услуга на злото, е това, което възмущава толкова много льо Каре, а оттам – и Пайн.Снимки: Des Willie, Mitch Jenkins ... още »
Хю Лори в ролята на Ричард Роупър в „Нощният мениджър“Ричард Роупър притежава добър произход, добро образование, добри маниери и чар. Но, зад наложената пред обществото маска на бизнесмен-милиардер, предприемач, филантроп и джентълмен се крие един Мефистофел. Най-лошият човек в света е изградил империя от търговията си с човешкия живот, продавайки оръжия на тези, които предлагат най-висока цена, и купувайки по пътя си всички души, които успее. Когато Пайн спасява сина му – неговата любов и единствена слабост, Роупър го приема в своето семейство, което може да се окаже гибелно за него.Откога се интересувате от „Нощният мениджър“ и кое Ви привлече най-напред в тази история? Влюбих се в тази книга при първото й прочитане в далечната 1993 година. Боготворях льо Каре от тийнейджърска възраст, но специално тази история ми се стори безкрайно интересна, завладяваща и романтична, почти митична. Въпреки че нямам абсолютно никакви умения или инстинкт за продуцентска дейност, това беше първият път в живота ми, в който изпитах желание да се пробвам в тази област с тази книга. Доколкото си спомням, опитах се да получа правата, преди да успея да дочета третата глава. Естествено, не успях – великият Сидни Полок се беше оказал по-бърз и нямаше намерение да се откаже – но образът на Пайн (да, още през 1993 година аз самонадеяно виждах себе си в ролята на Пайн...) е завладяващ: този странстващ рицар, бродещ наоколо, търсещ кауза, знаме, за които да се бори. И нещо повече – за които да умре. Намерих историята за прекрасна.Казвайки това, нямам никакви заслуги за задействането на нещата. Когато казах на продуцентите, че ще бъда щастлив да участвам в продукцията като актьор, доставчик на провизии, всичко което мога, в името на нейния успех – просто исках да взема участие в нея.Това е съвременна адаптация на романа. Как това променя историята, за да бъде приспособена към днешния ни свят? Мисля, че характерно за всички митове е, че те са в известен смисъл вечни. Истории, които могат да бъдат разказвани и преразказвани по всяко време, във всякакви условия. Обикновено обичам да казвам, че да се опитваш да осъвремениш нещата е задача за глупаци, защото събитията винаги са по-силни от теб. В първоначалната история търговецът на оръжие Ричард Роупър, чиято роля изпълнявам, продава оръжие на колумбийските наркокартели. И може би днес картелите нямаше да изглеждат толкова ‘актуални’, ако неотдавна те не бяха свалили един хеликоптер на мексиканската армия с ракета земя-въздух, при което правителството на Мексико призна по същество, че се намира във война с невероятно добре въоръжена сила и че няма представа какъв е източникът на нейните оръжия. Льо Каре написва това и след 20 години то се случва. Във всеки случай, ние приспособихме историята, започвайки с Арабската пролет, която датира от 2010 година (между другото – още едно събитие, което никой не очакваше; независимо от всички спътници на ЦРУ, кръжащи над главите ни, никоя информационна организация или разузнавателна служба не го предсказа) и стигайки до наши дни. Сценаристът Дейвид Фар свърши невероятна работа, пренаписвайки голяма част от историята, за да я приспособи към друг континент и към контекста на други събития. Надявам се, че сме успели да й придадем донякъде актуално звучене, като сме запазили нещо от митичната й характеристика.Това е епична продукция. Бихте ли ни разказали за някои от местата, които сте посетили? Бяхме на някои места, които спираха абсолютно дъха ни. Започнахме със „Зермат“ в Швейцария. Наистина е впечатляващо да отвориш прозореца на спалнята си и да видиш пред себе си връх Матерхорн. После прекарахме шест седмици в Мароко, след което снимахме пет седмици в Майорка. Нямаше ден, в който някой от екипа да не каже: “Не мога да повярвам, че съм тук и правя това”. Истински късмет е, че имахме възможността да играем образите на герои, които водят толкова луксозен, аристократичен начин на живот, а за да пресъздадем този начин на живот, ние трябваше да го изпитаме. Това е трудно...В центъра на историята са динамичните взаимоотношения между Роупър и Пайн. Можете ли да ни кажете нещо за тази динамика, както и за динамиката между Том и Вас като актьори? Героят на Пайн е една изгубена душа – мисля, че това е едно от нещата, които ме впечатлиха при първия прочит на романа и които продължават да ме впечатляват всеки път, когато го чета отново. Той е благороден, смел, почтен и скромен, но той търси кауза, цел и решава да се изправи срещу враг, който неговата любовница му е описала като ‘най-лошият човек на света’ – такъв е образът на Роупър, който аз трябва да се опитам да пресъздам.Това е една нееднозначна история, доколкото първоначалната цел на Пайн е да разгроми това чудовище, но, в същото време той трябва да устои на факта, че чудовището, подобно на много като него, е привлекателно, изкусително и очарователно, придаващо на лошите неща, които върши, някаква логика, дори блясък. Има моменти, в които Пайн се колебае на границата на тъмната страна, в които се питате по кой път ще тръгне. Питате се дали Роупър също не се колебае – може би той иска да го хванат, иска да го предадат. Зрителят е оставен сам да прецени кога Пайн и Роупър са близко до това да преминат границата и да преминат на другия бряг, където Роупър може да забие камата в гърдите си, а Пайн да се превърне точно в това, което е решен да унищожи. Това имам предвид, когато говоря за митична борба. Това е едно изключително завладяващо изследване и аз възприемам по същия начин голяма част от творбите на льо Каре. Някои го охарактеризират като автор на шпионски романи, но неговите истории далеч надхвърлят рамките на жанра; той използва света на шпионската дейност и разузнаването, за да изследва най-дълбоки човешки проблеми. Мисля, че ние успяхме да покажем това! Когато Роупър среща Пайн в Швейцария, нещо в него го привлича и веднага събужда интереса му – кое е това нещо, според Вас? Може ли някой да не бъде привлечен от Том Хидълстън? Аз мисля, че Роупър, при цялото си злодейство и всичките си чудовищни замисли, се стреми към някакъв вид естетика. Той се стреми към преживявания извън това просто да прави пари – към събеседник, с който може да споделя удоволствията и тържеството си, към целия този процес, към приключението, и мисля, че той гледа на Пайн като на равен на себе си или дори като на свой двойник. Най-малкото, той вижда в негово лице човек, на когото може да завещае империята си. Всъщност, Роупър има малък син, чиято роля се изпълнява от фантастичния Ноа Джуп (запомнете това име!), но аз мисля, че ако проследим историята на Дениъл, ще установим, че той е прекалено мил, прекалено почтен, за да тръгне по пътя на баща си. Роупър търси някой, който носи злоба в себе си, някой който да споделя удоволствията на неговото злодейство, и макар че Пайн не е злодей, той поне е човек, който се носи без посока – нали в крайна сметка дяволът търси души, които нямат котва, а в началото на историята Пайн определено няма котва. А може би, Роупър вижда в него и възможност не само да го използва за своите търговски цели, но и за забавление. Мисля, че той изпитва удоволствие от компанията на Пайн, от неговото отношение, от всичките му афекти. Роупър избира много внимателно хората около себе си, според мен в съзнанието си той си е изградил нещо като цял кралски двор, и в лицето на Пайн той вижда подходящ образ, с който може да освежи този двор.Роупър е положил големи усилия да държи Джед настрана от бизнеса си, но с развитието на историята това става все по-трудно. Какво ще ни кажете за тази връзка?Джед е два пъти по-млада от Роупър – изглежда е традиция богатите и успели мъже да привличат около себе си млади и красиви жени; може да се предполага, че Роупър има доста пикантно минало в това отношение. Но, към началото на историята двамата с Джед са заедно вече от доста години. Мисля, че те са близки, че между тях има истинско привличане, но вероятно Роупър иска тя да остане невинна – той чувства, че ако я направи съучастница в действията си, ще опетни това, което иска да запази недокоснато. Може би някъде в подсъзнанието си той гледа на Джед като на възможност за изкупление, точно защото тя не е замесена. Той може да има с нея една по-чиста и по-проста връзка, тъй като ръцете й не са изцапани с кръв от ужасните неща, които той е извършил – а може би нейната невинност е друг зареждащ източник за него. Нямам представа, както може би и той самият. Би трябвало да съм разбрал това досега, но в тази история има толкова много въпроси, на които не е лесно да се отговори и които могат да се разглеждат по толкова много различни начини. И точно цялата тази сложност поражда такова удоволствие.Снимки: Des Willie, Mitch Jenkins ... още »
Екшън драмата „Синове на анархията”( Sons of Anarchy), който завладя сърцата на зрителите по цял свят и е носител на редица престижни награди, ще направи премиерата на петия си сезон на 17 февруари по bTV Action. Поредицата ще се излъчва всеки делничен ден от 16.00 часа.В новите премиерни за страната епизоди на „Синове на анархията”, зрителите ще видят продължението на историята, започнала в малкото измислено градче в Северна Калифорния – Чарминг. В това забравено от Бога и властите място на почит са банда рокери, които се занимават нелегално с продажба на оръжие. Те наричат себе си "Синове на Анархията” (или SAMCRO).Главният герой е младият Джаксън (Джакс) Телър, който е син на основополжника на SAMCRO Джон. Джакс намира дневника на баща си, където са описани подбудите за създаване на групата. Той започва да си задава въпроси и да се измъчва от мисълта, че заедно с другарите му са стигнали твърде далеч в стремежа си да построят един истински справедлив по техните разбирания свят в малкото си градче. Критиците откриват аналогия с Хамлет и неговите философски разговори с духа на отровения коварно крал в едноименната трагедия на Шекспир. Джакс (както и данският принц) си задава въпроса "дали е по-достойно да понасяш стрелите на свирепата съдба или обнажил меч да се опълчиш срещу море от мъка и в таз битка да ги зачеркнеш всички”. Изниква и другото класическо питане – "Има ли нещо гнило в Чарминг?” И точно в момент на силни съмнения и противоборство в групата по бизнес въпроси в градчето пристига полицай Дейвид Хейл. Ще бъде ли и той купен като останалите си колеги или ще успее да прекрати своеволията на синовете на анархията и да върне законността по тези земи?В премиерния пети сезон множество тайни на градчето започват да изплуват. Клубът и семейството на Джакс са подложени на редица морални изпитания, въвличайки се в нови бизнес начинания. Джакс се опитва да вземе клуба в свои ръце и предлага нов модел за дейността на SAMCRO.Сценарист на „Синове на анархията” е Кърт Сътър, а в ролите зрителите на bTV Action ще видят Рон Пърлман, Томи Фланаган, Джони Люис, Марко Боун Дж., Кейти Сагал, Чарли Хънъм и други. ... още »
„Тайните на вселената“ и „Втората световна война: цената на империята“ представят едни от най-великите случки в историятаНай-великите физици на 20-ти век ще представи Viasat History през февруари. Документалният филм „Тайните на вселената: велики учени“ ще се излъчи на 18 февруари, четвъртък, от 22:05 часа. Филмът ще представи учените, които са отговорни за някои от най-важните научни открития в цялата човешка история. От отключването на атома до разкриването на тайните на космоса – човешкото разбиране достига нови измерения. Включвайки кадри от съответния период, този изключителен документален филм връща към живот личностите и постиженията на физиците, чието въздействие все още оформя облика на света днес.Зрителите ще се запознаят с историите, които се крият зад научните открития на Алберт Айнщайн, Ричард Файнман и Стивън Хокинг във филма „Тайните на вселената: велики учени“ на 18 февруари, четвъртък, от 22:05 часа, по Viasat History. През месец февруари историческият канал ще представи премиерно и поредицата „Втората световна война: цената на империята“. Епизодите се излъчват всеки вторник от 23:00 часа по Viasat History.Втората световна война се откроява като най-ключовото събитие на 20-ти век. Благодарение на несравнимите ресурси на един от най-големите световни филмови архиви, ще бъде представено как светът е бил изцяло прекроен през годините на войната. Стотиците часове увлекателни кинохроники, които представят конфликтите, домашният фронт и политическите лидери, показват събитията, които са довели до краха на традиционните световни велики сили. Този обширен архив е възкресен отново за живот чрез записани специално за поредицата свидетелства на очевидци и ветерани от конфликта от държави по целия свят, включително Полша, Русия, Индия и Великобритания. Освен това техните истории са илюстрирани чрез оригинални анимации, които обясняват действието от тактическа гледна точка и в глобален план. Като най-колосалният от всички причинени от човека катаклизми до момента, войната води до смъртта на милиони хора, преначертава картата на цялата планета, свързва се с потресаващи технологични постижения и налага промени в обществените нрави – а последиците от нея все още се усещат днес.Тази завладяваща поредица използва огромните ресурси на един от водещите световни филмови архиви, като също така включва и изключителни записи на показанията на над 50 свидетели, за да проучи конфликта в детайли. Научете как и победата, и империята си имат своята цена от епизодите на „Втората световна война: цената на империята“, всеки вторник, от 23:00 часа, по Viasat History. ... още »
От 18 февруари зрителите на bTV ще станат свидетели на пленяващата история за обърканите съдби на две млади жени и техните семейства в новия турски сериал „Част от мен” (Apart of me). Всеки делничен ден от 20:00 часа поредицата ще покаже трудни избори, болезнени решения, преплетени животи и родители, разкъсвани между своите сърца и своите дeца.„Част от мен” разказва за историите на Елиф и Дефне и борбата им да имат собствени деца. Членовете на семейство Йорухан живеят заедно в Антакиа, град в южна Турция. Те празнуват първия ден от събирането на реколтата от нар, пожелавайки си мир, плодородие и благосъстояние. Радостният ден е развален, когато снахата в семейството – Дефне, е критикувана, защото няма дете. Караман, нейният съпруг, защитава жена си, заявявайки ясно, че и двамата не се интересуват от бебета. Въпреки всичко този ден ще промени живота на семейство Йорухан завинаги.Дефне иска да има дете и е готова на всичко за това. Тя се консултира със свекърва си Киймет и заедно решават да наемата сурогатна майка, която да износи бебето и да си тръгне след раждането. Заедно убеждават Караман и започват да търсят перфектната сурогатна майка.Съдбата ги среща с младото и красиво момиче Елиф, която е принудена да се продаде за булка. Докато майка и се опитва да я предпази случайно убива нейния съпруг. След трагичния инцидент те бягат в Истанбул, но въпреки всичко майка й е заловена и влиза в затвора. Сега Елиф е сама в големия град с малката си сестричка. Тя няма друг избор освен да приеме да износи бебето на Караман и Дефне, които й обещават в замяна къща и пари. Тя си мисли, че след девет месеца всичко ще приключи и ще започне нов живот заедно с майка си и сестра си.Въпреки безплодието на Дефне, Киймет взима голямото решение да има внуци. Тя се споразумява с лекар, който ще използва гените на Караман и Елиф и ще запази всичко в тайна. Всички смятат, че Елиф носи бебето на Караман и Дефне, но всъщност тя носи своето собствено.Какво ще се случи между двете момичета, техните семейства и ще разцъфти ли любов, зрителите на bTV ще разберат от 18 февруари в 20:00 часа в драматичната поредица „Част от мен”. ... още »
Зак Ефрон и Адам Ди Вайн участват в „Майк и Дейв имат нужда от приятелки за сватбата” („Mike and Dave Need Wedding Dates”), чийто първи трейлър и плакат се появиха онлайн. Освен тях в комедията на Фокс ще видим Ана Кендрик, Обри Плаза и Стивън Рут. Ефрон и Ди Вайн са двама братя купонджии, които пускат обява онлайн, че търсят идеалните кандидатки за техни половинки за сватбата да сестра им, която ще се състои в Хавай. Но се натъкват на две не по-малко луди от тях момичетата, които им скриват топката с шантавите си номера. Режисьор на тийнейджърската комедия е Джейк Шимански, а сценаристи – Андрю Джей Коен и Брендън О’Брайън. В САЩ премиерната дата е предвидена за 8 юли 2016 г. ... още »
От Фокс разпространиха първия кадър със суперзлодея д-р Хюго Стрейндж от „Готъм” („Gotham”), игран от БиДи Уонг („Джурасик парк”). „Той ще извърши някои наистина лоши неща – обещава Уонг. – Представете си кое е най-лошото нещо, което някой би могъл да извърши. После го умножете по 10.” В сериала Стрейндж оглавява Аркам асайлъм и пътищата му се пресичат с тези на Осуалд Кобълпот или Пингуина (Робин Лорд Тейлър), когато вторият е приет в приюта. Какво ще се случи оттам нататък, засега можем само да гадаем, но Уонг допълва, че „той няма да е същият след като прекрачи прага на приюта.” Вторият сезон на „Готъм” стартира по Фокс на 29 февруари в САЩ. ... още »