|
АРТИСТ
|
Звездата от филма "Руби Спаркс: Мечтаното момиче" се заема с екранизацията на романа на Ричард Форд - "Див живот". В романа на Форд, се разказва за 16-годишния Джо Бринсън, който преживява труден период, когато бракът на родителите му започва да се разпада. Действието се развива пред 1960 г.Екранизацията се планираше още през 2002 година, но актьорите, които трябваше да участват в продукцията се отказаха. Авторът на романа е носител на Пулицър, а към момента пренаписва сценария на "Див живот". Припомняме, че Пол Дано, измина дълъг път от епизодичното си участие в "Малката мис Слънчице" до "Младост" и "12 години в робство". ... още »
|
|
|
АРТИСТ
|
Дмитрий Нагиев оглави класацията на руския Форбс за най-богат актьор в Русия, следван от Фьодор Бондарчук и Никита Михалков. Неговото състояние се оценява на 3.2 млн. долара. Последния сериал на актьора, познат ни от комедията "Кухня", се казва "Най-добрия ден". Там той изпълнява главната роля, а лентата стана един от най-касовите филми в Русия. Веднага след Нагиев, се оказва режисьорът и продуцент, собственикът на компанията Арт Пикчърс Студио Фьодор Бондарчук. Неговите доходи възлизат на 1.3 млн. Миналата година се оказа доволно успешна за компанията му. Тя пусна пет филма, които общо събраха над 1 млн. долара. Сред едни от най-богатите дейци на филмовото изкуство се нарежда и режисьорът Никита Михалков, чието състояние възлиза на 1 млн долара. ... още »
|
|
|
ГОРЕЩА ТЕМА
|
Повечето от вас сигурно са гледали последния филм на Мат Деймън-„Марсианрцът“. Там той играе астронавт, инцидентно зарязан на Марс, който трябва да бъде спасен. Филмът беше добър, но нямахте ли чувството, че вече сте гледали Мат Деймън да попада в такава, меко казано, неловка ситуация. Съвсем скоро той за пореден път се завърна като Джейсън Борн – един от малкото му роли до сега, в които не трябва да бъде спасяван, макар че и това е въпрос на гледна точка. Това, което се чува за сюжета на „Джейсън Борн“ е, че той отново ще се забърка в ситуация, от която ще е трудно сам да се измъкне. Но да погледнем по-глобално на нещата. Този специфичен избор на роли е така подозрителен, че един австралиец си прави труда да изчисли каква фиктивна сума пари е похарчена за спасяването на Мат Деймън от всичките му кино щуротии. Неговото проучване е съвсем научно и математически обосновано и е съобразено с такива икономически предпоставки, като инфлацията например. Дълго време Кинан Енг смята, умножава, дели, изследва, сравнява бюджетите на всички филми, в които Деймън трябва да бъде спасен от корпорация, правителство или просто от човечеството. Трябва да се отбележи, че неговото проучване е валидно към декември 2015 г. Всички бъдещи роли на Деймън, в който трябва да го вадим от черни дупки и паралелни вселени, както и възможността да се случи катастрофална инфлация, не са включени във финансовото уравнение. Да започваме с филмите му един по един в относителен хронологичен ред. Кураж под огъня (1996) — $300,000 Изчислено е, че за хеликоптера, който спасява героя на Деймън по време на първата война в Персийския залив, военните сили на САЩ биха похарчили около 300 000 долара.Спасяването на редник Раян (1998) — $100,000 Спасителна операция за един единствен войник по време на Втората световна война би струвала скромните 100 000 долара. Titan A.E. (2000) — $200 милиардаЕдин от спасителните кораби, който евакуира героя на Деймън Кейл от земните несгоди би имал имагинерен разход на ресурс за тази операция в бъдещето (от гледна точка на днешните финансови разчети) – не повече от 200 милиарда долара.Сириана (2005) — $50,000 Тук е изчислен само един параметър. Еднопосочен полет със самолет / който трябва да измъкне Деймън от неприятна каша/ на частна фирма за охрана от Близкия изток до Швейцария по ценоразпис би струвал нито повече, нито по-малко от 50 000 долара.Зелена зона (2010) — $50,000 Този разход пак е логистичен и е в перото транспортни. Около 50 000 долара струва на Американската армия да прибере клетия Деймън от разгара на бойното поле, пак в Близкия изток.Елизиум (2013) — $100 милиона Толкова. 100 милиона долара би струвало на космическа станция да достави на бедстващите земляни, и на най-важния от тях – Деймън – хуманитарна помощ. Към тази цифра са включени и всички допълнителни разходи по повреди на специална техника, които той нанася на собствеността на правителството.Интерстелар (2014) — $500 милиарда Какво да кажем – космически филм с фиктивни космически разходи. Спасяване с много модерен и неизмислен още космически кораб, който трябва да е оборудван и технически изправен да пътува през всякакви червейни и черни галактически дупки, струва, да речем, 500 милиарда долара. Имайки предвид, че Земята всеки момент ще умре и човечеството общо взето залага на тази спасителна операция, парите са добре целенасочени, но пък героят му почти опростява тази експедиция с това неадекватно поведение и намира смъртта си в на някаква далечна планета в някаква далечна галактика.Марсианецът (2015) — $200 милиарда Само една година след като е изоставен на планета в далечна галактика, Мат Деймън бива отново зарязан, само че този път на Марс. Опитите на човечеството да го прибере вкъщи, които в крайна сметка се оказват успешни, биха стрували на НАСА – 200 милиарда долара. Като теглим чертата се оказва, че за спасяването на задника на Мат Деймън във всички негови филми до сега са похарчени имагинерните 900,100, 500, 000 долара! Този австралиец също така изчислява, че бюджетът на всички филми, които се занимават с космическите и земните несгоди на Деймън, е общо 729 милиона долара.Защо обаче в това „изследване“ не са включени ролите на Деймън като Джейсън Борн? Според Енг в тези филми Деймън пътува за своя сметка, като сменя сума ти паспорти и и общият му разход е доста трудно изчислим. Да, много пари са похарчени от тези организации, които се опитват да хванат Борн, но те със сигурност не са загрижени за неговото спасение. Другият въпрос е - струва ли си да бъде спасяван Мат Деймън? Всъщност в крайна сметка, много от лудостите, които героите му вършат, са очарователни и филмите му са визуално зашеметяващи приключения, които си струват дългосрочната инвестиция в нашето забавление.ДАС ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Остана само една седмица до премиерата на "Отряд самоубийци", а създателите му издадоха тайна от кухнята. Във филма ще се появи още един супер герой. Ако не сте гледали филма, не четете по-нататък материала, защото съдържа спойлер!През април тази година, режисьора Дейвид Айр се завърна на снимачната площадка на продукцията, за да доснима някои сцени. Не е ясно дали новият герой се е появил тогава или от Уорнър са я внесли още преди това. Езра Милър, който неотдавна се появи в "Лигата на справедливостта", в образа на Светкавицата, ще се появи и в "Отряд самоубийци". В трейлъра, той се обединява с Брус Уейн, като с радост се влива в редиците на супер героите. Според някои данни, тоналността на "Отряд самоубийци" е била променена след много отрицателните критики на "Батман срещу Супермен: Зората на справедливостта". Във всеки случай, всички промо материали представят един ярък екшън с много добро чувство за хумор. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Трикратната носителка на Оскар - Мерил Стрийп се присъединява към Емили Блънт в новата екранизация на "Мери Попинз", направена от студията Дисни. Така актрисата ще се окаже отново в екипа, създал мюзикъла "Вдън горите". На режисьорския стол ще седне Роб Маршал. Стрийп се среща с Блънт за трети път на големия екран, припомняме, че те се снимаха в "Дяволът носи Прада". В новата продукция Мерил Стрийп ще играе сестрата на Попинз - Топси. Тази роля е второстепенна и не е съществувала във филма от 1964 г. Очаква се актрисата да придаде уникалност и идентичност на характера, така както направи с ролята си във "Вдън горите", където беше вещица. За това свое изпълнение тя получи рекордна - 19-та номинация за "Оскар". ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Благодарение на доброто си представяне в боксофиса в САЩ, „Не гасете светлината“ ще се сдобие с продължение. За новия хорър са привлечени отново режисьорът Дейвид Ф. Сандбърг и сценаристът Ерик Хайсърър. Джеймс Уан и Лорънс Грей остават на продуцентските си постове. „Не гасете светлината“ се ражда от въображението на Сандберг и съпругата му – сценаристката и актриса Лота Лостен. Първо те правят късометражен филм, който жъне успех на редица фестивали, а след това и игралния, който повтаря успеха на късометражния. Все още няма повече подробности за продължението. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
Студиото Пайнууд, в което са заснети блокбастъри като „Спектър“ и „Star Wars: Силата се пробужда“, ще бъде продадено на Венъс Графтън за 423 млн. долара, ако акционерите му приемат офертата. Венъс Графтън е дъщерна фирма на РУ Риъл Истейт Фънд, който се менажира от Ермонт Капитал – компания, занимаваща се с управление на активи и с акционерни компании като пенсионни фондове в Европа, САЩ, Азия и Близкия Изток. Говорител на Ермонт сподели, че се надява сделката да бъде финализирана до края на август. Наскоро от Пайнууд се похвалиха с 10.9% увеличение на приходите си, които се равняват на 109 млн. долара за изминалата финансова година, приключила през м. март т. г. ... още »
|
|
|
ФИЛМ
|
В официалната конкурсна програма на 73-ото издание на Международния филмов фестивал във Венеция са включени филми на утвърдени имена като Мел Гибсън, Том Форд, Пабло Лараин, Андрей Кончаловски, Емир Кустурица, Франсоа Озон, Вим Вендерс, Терънс Малик и редица имена на изгряващи таланти. Време е да се запознаем със селекцията, чиито автори се надяват да предложат летящ старт на потенциални носители на много международни награди. Миналата година именно от тук тръгна Оскаровият носител „Спотлайт“.КОНКУРСНА ПРОГРАМА„Лоша партида“ (“The Bad Batch”) реж. Ана Лили Амирпур (САЩ)„Един живот“ (“Une Vie”) реж. Стефан Бризе (Франция, Белгия)„Ла Ла Ленд“ (“La La Land”) реж. Деймиън Шазел (САЩ)„Светлината между океаните“ (“The Light Between Oceans”) реж. Дерек Сианфранс (САЩ, Австралия, Нова Зеландия)„Важният гражданин“ (“El ciudadano ilustre”) реж. Мариано Кон, Гастон Дюпра (Аржентина, Испания)„Спира Мирабилис“ (“Spira Mirabilis”) реж. Масимо Д’Анолфи, Мартина Паренти (Италия, Швейцария)„Жената, която си тръгна“ (“The Woman Who Left”) реж. Лав Диас (Филипините)„Див район“ (“La region salvaje”) реж. Амат Аскеланте (Мексико)„Нощни хищници“ (“Nocturnal Animals”) реж. Том Форд (САЩ)„Перо“ (“Piuma”) реж. Роан Джонсън (Италия)„Рай“ (“Paradise”) реж. Андрей Кончаловски (Русия, Германия)„Бримстоун“ (“Brimstone”) реж. Мартин Кулховен (Холандия, Германия, Белгия, Франция, Великобритания, Швеция)„По Млечния път“ (“On the Milky Road”) реж. Емир Кустурица (Сърбия, Великобритания, САЩ)„Джаки“ (“Jackie”) реж. Пабло Лараин (САЩ, Чили)„Пътуване във времето“ (“Voyage of Time”) реж. Терънс Малик (САЩ, Германия)„Слепият Христос“ (“El Cristo ciego”) реж. Кристофър Мъри (Чили, Франция)„Франц“ (“Frantz”) реж. Франсоа Озон (Франция)“В наши дни“ (“Questi Giorni”) реж. Джузепе Пичони (Италия)„Пристигане“ (“Arrival”) реж. Дени Вилньов (САЩ)„Красивите дни на Аранхуес“ (“The Beautiful Days of Aranjuez”) реж. Вим Вендерс (Франция, Германия) ... още »
|
|