Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало » Филми »

Пасажери

ЗА ВИЗУАЛНИТЕ ЕФEКТИ - Пасажери / информация за филма

Passengers 2016
ЗА ФИЛМА ГАЛЕРИЯ ТРЕЙЛЪРИ АКТЬОРИТЕ И ЕКИПА НОВИНИ ОЩЕ ЗА ФИЛМА МНЕНИЯ

ЗА ВИЗУАЛНИТЕ ЕФEКТИ

15.12.2016  |   синефиш.бг
Централната тема на „Пасажери“ е много човешка, емоционална история - но действието се развива в космоса, което изисква много визуални ефекти. Според отговорника по визуални ефекти Ерик Нордби и ко-продуцента по визуални ефекти Грег Бакстър, е нужен професионален подход, за чисти и поддържащи и рядко в центъра на вниманието ефекти. „Уникално е да имаш толкова голям филм, където визуалните ефекти играят поддържаща роля, - казва Нордби. - Насладих се на този факт, защото визуалните ефекти са винаги най-добри, когато подкрепят нещо величествено от само себе си. Разказът на „Пасажери“ е нежен и хуманен на всяко ниво, и си мисля, че ще сме си свършили работата добре, ако в нито един момент не почувствате страхопочитание от великолепието пред вас“

Визуалните ефекти са разпределени в няколко основни категории. На първо място, разбира се, са изцяло CG снимките - външната част на космическия кораб, въвеждащите кадри в началото на филма, както и ключови моменти навън. Следва работата на зелен екран - екшън сцени извън космическия кораб.  Следват сценичните добавки: въпреки, че екипът на сценографа Гай Хендрикс построи няколко огромни сцени, Авалон е толкова голям, че тези огромни сцени - като залата за хибернация и кафенето - изискват уголемяване с компютрите на Нордби. И накрая, има CG герои във филма - роботи, които се носят около космическия кораб за неговата поддръжка.

Едно от най-големите предизвикателства на Нордби беше създаването на разходката в космоса на Джим в края на филма. „Искахме публиката да изпита същото чувство на световъртеж, което той получава, така че все едно са там редом до него“, - обяснява той.

Нордби е бил убеден, че художниците ще са в състояние да създадат необятността на пространството около Прат. Много по-голямо предизвикателство е било да се създаде ефекта на светлина която се отразява от лицето на Прат, докато той се върти. „Търсехме точно тази яркост и върху това се фокусирахме – когато интерактивна светлина удря кожата на Крис през каската  - това трябва да се почувства истински.“

Екипът намира ефективно решение: Прат в своя скафандър, влиза в тристранна светеща кутия с монтирани групи от малки, изключително ярки LED светлини. Въпреки, че кутията е дезориентираща, Прат го схваща веднага. „Това беше най-невероятното нещо, да гледате Крис в скафандър вътре в кутията, понасяйки всички тези физически предизвикателства, - казва Нордби. - Вътре в шлема му имаше монтиран микрофон с двупосочна връзка така, че той и Мортен да могат да разговарят помежду си. Никой не знаеше какво си говорят, освен те двамата. Това показва страстта на Мортен и Крис за този филм и това, което той изисква, и колко интимен може да бъде, ако го пуснеш.“

 
 

Снимки

 

Сине Гранд Сине Гранд Cine Grand Bulgaria
Опасни шматки Опасни шматки Opasni shmatki
Заешка Академия Заешка Академия Rabbit Academy: Mission Eggpossible



ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg