|
Повече за ТВ клипа ‘Crack the Case’: • Новата звезда на Heineken е френският актьор, танцьор и модел Крис де Алмейда. • Интегрираната кампания ‘Crack the Case’ е част от кампанията на Heineken ‘Open Your World’, която отбелязва и насърчава поведение сред пълнолетните консуматори, чийто префектен пример е персонажът на Джеймс Бонд.
Heineken и Джеймс Бонд
Heineken са развили силни и успешни взаимоотношения с Джеймс Бонд, които обхващат партньорство на глобално ниво с филмите: „Винаги ще има утре“ (‘Tomorrow Never Dies’), „Само един свят не стига“ (‘The World is Not Enough’), „Не умирай днес“ (‘Die Another Day’), „Казино Роял“ (‘Casino Royale’) и „Спектър на утехата“ (‘Quantum of Solace’).
За Heineken®:
Марката Heineken, носеща фамилното име на създателя на компанията - Heineken – е разпространена в почти всяка държава по земното кълбо, и е най-високооценената международна премиум марка бира по света. Допълнителна информация можете да намерите на: www.heineken.com и на www.theHEINEKENcompany.com, www.Facebook.com/Heineken.
|