Американско-британската триизмерна анимация “Тайните служби на Дядо Коледа” успя да измести силно рекламирания “Здрач: Зазоряване - част 1”, и окупира първата позиция в българската бокс офис класация. За премиерния си уикенд по родните киноекрани, лентата на режисьорката Сара Смит е спечелила 97 247 лева, което е приличен старт за продукция, била тя и анимационна, която не разчиташе на предшестваща я мащабна рекламна кампания.
Може да се каже, че предстоящите коледни празници са били една от основните причини поради които “Тайните служби на Дядо Коледа” привлече в кината над 9500 зрители. В много държави по света, включително и САЩ, лентата остана в сянката на “Здрач: Зазоряване - част 1” и комедийният “Мъпетите”, но както по принцип се случва, тукашната публика рядко се влияе от представянето на даден филм в чужбина, и 3D-продукцията със сигурност ще натрупа ако не впечатляващи, то прилични приходи в България. До момента, общите световни приходи на “Тайните служби на Дядо Коледа” се равняват на скромните 38,601,131 долара.
“Войната на боговете” запазва заетата преди седем дни втора позиция в класацията, и за три седмици по българските кина е натрупал 599 986 лева. Само за една седмица, триизмерния екшън увеличи приходите си с повече от сто хиляди лева, което, имайки в предвид конкуренцията и изминалите седмици от премиерата, е едно забележително постижение. “Войната на боговете” доказа, че популярността на фантастичните екшъни с исторически елементи в България е все още много голяма, и лентата със сигурност ще заема едно от челните места в класацията за най-успешни оригинални филми на 2011-та година.
Лидерът от миналата седмица, “Здрач: Зазоряване - част 1”, застава на трето място, със спечелени за две седмици, 372 166 лева. Предвижданията бяха, че четвъртата част от популярната вампирска поредица без проблеми ще окупира първата позиция в продължение на поне две седмици, но “Тайните служби на Дядо Коледа” се оказа по-сериозен конкурент от очакваното. Въпреки, че много бързо изгуби лидерството си, “Здрач: Зазоряване - част 1” продължава да привлича зрители в кината, и до две седмици ще може да се похвали с приходи от над половин милион лева.
Четвърти е “Операция - Шменти капели”, който за осем седмици е спечелил 972 117 лева. Вече превърнал се в една от изненадите на сезона, филма с Влади Въргала и Христо Шопов е на път да надмине границата от един милион лева, което ще бъде повече от впечатляващо постижение, не само защото лентата е българска, но и защото не се разпространява в триизмерен формат (най-често, 3D филмите постигат толкова големи резултати). Може да се каже, че “Операция - Шменти капели” надмина всички очаквания по отношение на бокс офиса, и се превърна в поредния успешен пример за подновения интерес на публиката към българското кино.
Премиерният екшън-трилър с Ал Пачино и Кейти Холмс, “Корумпирани ченгета”, е на пето място в класацията. За първия си уикенд в България, филма на режисьора Дито Монтиел е натрупал 25 245 лева – скромен резултат, който обаче съвсем не е изненадващ, тъй като лентата тръгна по кината почти незабелязано и без да разчита на стабилна рекламна кампания. Въпреки звездния си актьорски състав, “Корумпирани ченгета” е нискобюджетен независим филм, и от самото начало очакванията по отношение на бокс офиса не бяха големи. Все пак, продукцията привлече близо 3000 българи в кината и успя да намери място в тазседмичния топ 10, което само по себе си е прилично постижение.
“Дилъри на време” заема шеста позиция, като за пет седмици е спечелил 501 321 лева. Трилърът с Джъстин Тимбърлейк и Аманда Сийфрийд определено надмина очакванията, и като цяло се представя доста по-добре в България отколкото в Щатите. Популярността на актьорите изпълняващи главните роли определено помогна на “Дилъри на време” в бокс офиса, и филма вече се нарежда сред изненадващите хитове на годината.
Екшън-комедията “Кинти в небето” застава на седмо място в класацията. За близо един месец, режисирания от Брет Ратнър филм е натрупал 169 193 лева. На пръв поглед постигнатия резултат е приличен за комедиен филм, но имайки в предвид участието на достатъчно популярните в България Бен Стилър и Еди Мърфи, очакванията бяха по-добро представяне. По всичко изглежда, че “Кинти в небето” няма да бъде запомнен с впечатляващите си приходи, но все пак ще завърши българското си представяне с прилични приходи от над двеста хиляди лева. По света, екшън-комедията вече натрупа над сто милиона долара.
На осма позиция е романтичния “Полунощ в Париж”, който за три седмици е спечелил 81 729 лева. Постепенно, филма на Уди Алън увеличава приходите си, но въпреки това няма шанс да привлече по-голяма публика в кината. Все пак, за независима продукция, “Полунощ в Париж” се представя достойно, и в най-скоро време се очаква да достигне границата от сто хиляди лева. В Щатите, филма с Оуен Уилсън и Рейчъл Макадамс се превърна в най-успешната творба в кариерата на режисьора Уди Алън, а общите му световни приходи се равняват на напълно задоволителните 127,785,715 долара.
Българският “Кецове” не отстъпва от заетото преди седем дни девето място, и за пет седмици по кината е натрупал 240 273 лева. Въпреки първоначалните опасения, филма не бе напълно засенчен от конкурентния български хит “Операция - Шменти капели”, и успя да натрупа една съвсем стабилна сума. “Кецове” едва ли ще достигне границата от половин милион лева, но постигнатите от лентата резултати съвсем не са за подценяване.
Филмът на Педро Алмодовар, “Кожата, в която живея”, е на десета позиция. За първия си уикенд, лентата с Антонио Бандерас е спечелила едва 7 241 лева, но благодарение на предпремиерните прожекции, сумата се увеличава на 23 896 лева. Като се има в предвид, че филма бе достатъчно рекламиран както по телевизията, така и в интернет, досегашните приходи са без съмнение разочароващи. Това обаче едва ли е изненада за някого, тъй като “Кожата, в която живея” е независим и насочен по-скоро към фестивална публика филм, който много трудно, дори и с помощта на прилична рекламна кампания, може да привлече вниманието на обикновения български зрител. Но както обикновено се случва, втората и третата седмици ще бъдат от най-голямо значение за цялостното представяне на лентата.
Мото:Смяташ, че баща ти работи прекалено много? Какво ще кажеш за дядо Коледа?
Едър засмян белобрад мъж в червен костюм, дядо Коледа XVIII е истинско олицетворение на любимеца на децата, макар че през последните години с разрастване и усложняване на оперцията, той по-скоро играе представителна функция. Той все още се занимава с раздаване на подаръци като генерал на безбройна армия от елфи, но Стив е този, който е поел управлението в ръцете си и координира всичко. Този факт е очевиден дори за самият дядо Коледа.
Днес, 23 ноември е премиерата в България на компютърната 3D анимация „Тайните служби на Дядо Коледа”. Шпалир от служители на тайните служби посреща довечера Дядо Коледа в Кино Арена Запад.
Любимият на всички белобрад старец е приготвил подаръци за всички деца, присъстващи на премиерата. Гостите ще минат по червен килим под звуците на празнична музика. Тази година Дядо Коледа тръгва по-рано, за да провери, кои деца са били послушни и заслужават да получат подаръци.
Филмът е продукция на Aardman production и Sony Pictures Animation. Бъдни вечер е и сгушилите се под завивките деца сънуват как шейната на дядо Коледа пристига, теглена от осем красиви елена. Внезапно над града преминава сянка. Примигват безброй искри и милион малки фигурки се спускат на земята. Нашествието започва и не се чува нито един камбанен звън…но не се шашкайте! Тайните служби на Дядо Коледа си вършат работата в екипи и имат точно 18.14 секунди да проникнат във всеки дом, да оставят желания детски подарък и да се насочат към следващата си цел.
Вижте как става това от 25 ноември по екраните на кината в цялата страна!
Като всяка съпруга на световен лидер, госпожа Коледа е интелигентна, талантлива и внимателна жена, принудена да се справя с безбройните си задължения в сянката на мъжа си.
Но когато настъпва решителният момент и дядо Коледа трябва да върне реда на света, и да постъпи правилно, госпожа Коледа взима нещата в свои ръце. Сега е момента тя да приложи знанията си, събирани от четене, учене и интернет курсове по всичко – дори за летене с двуместен самолет.
Най-големият син Стив е наследник на бизнеса на династията на дядо Колада. Той е изключително квалифициран и подготвен за тази работа. Действията му са с почти военна перцизност и е запознат в детайли с високотехнологичната S-1: огромната невидима шейна-стелт, с която се разнасят подаръците. Стив цял живот мечтае да стане дядо Коледа, дори си е подготвил костюм с нов дизайн, който има повече общи неща със колекция на Армани, отколкото познатата червена мантия. Но Стив все още има да се учи относно истински важните неща за Коледа.
Брейни Шелфли, отговорник по опаковането трета степен, е елф, скромен член от батальона за подготовка на подаръците на дядо Коледа. Тя е отдадена на професията си до вманиаченост и е изключително обсебена от това, което върши – може да да изреди 118 вида панделки за украса.
Но все пак всички елфи живеят заради възможността да отидат в света на хората и да помогнат на децата, и Брейни не е изключение. Затова когато й се отдава шанс да се присъедини към Артър и прадядо Коледа в отговорната мисия да доставят последния подарък за годината навреме, нищо не може да я спре.
Участвайте в новата ни игра по повод премиерата на филма "Тайните служби на Дядо Коледа" организирана с любезното съдействие на Александра Филмс.
Награди: Пет (5) двойни покани за премиерата на филма (23.11) в Арена Запад - СОФИЯ.
Начало на играта: 14 ноември 2011г. Край на играта: 20 ноември 2011г.
За да участвате в играта трябва да дадете най-доброто и забавно описание на снимката. Моля публикувайте вашите предложения в раздел коментари към играта.
Макар че живее в свят, отдаден на бизнесобслужването на Коледа, Артър обожава всичко, свързано с най-големия празник в годината.
Той е особено увлечен от значението на дядо Коледа (когото Артър обожава едновременно като баща и като символ) за децата, чийто самоличности понякога се губят в гигантската логистика на операцията. Но в тази изключително ефективна и високотехнологична операция за доставка на подаръци, най-малкия син е в позицията на резервна част.
Със своите алергия от снежинки, страх от елени, високи скорости и акрофобия, Артър сякаш не е част от семейството.
Роднините му го обичат, но никога не са знаели какво да правят с него. И макар офиса на Артър в Отдела за писма да е невероятна бъркотия от снежни топки и снимки на дядо Коледа, там е и един малък вълшебен кът, където Артър открива радостта от всичко, свързано с емоцията за празника. Той вярва в магията на Коледа.