Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис За втора поредна седмица, “Дилъри на време” е на първа позиция в българския бокс офис

За втора поредна седмица, “Дилъри на време” е на първа позиция в българския бокс офис
Фантастичният екшън-трилър “Дилъри на време” за втора поредна седмица заема лидерската позиция в бокс офис класацията.
Cinefish.bg

Бокс офис
За втора поредна седмица, “Дилъри на време” е на първа позиция в българския бокс офис

09.11.2011, 11:53  |   Видяна: 3818  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС

Фантастичният екшън-трилър “Дилъри на време” продължава да се представя успешно по българските киноекрани, и за втора поредна седмица заема лидерската позиция в бокс офис класацията. От премиерата си досега, филма на режисьора Андрю Никол е натрупал 255 534 лева, което е изненадващо добър резултат за продукция, която не е продължение на хитова първа част и която не бе предшествана от голяма рекламна кампания.

Дилъри на времеПървоначално, очакванията бяха, че “Дилъри на време” няма да бъде запомнен с големите си приходи в бокс офиса в България, но популярността на изпълнителите на двете главни роли, Джъстин Тимбърлейк и Аманда Сийфрийд, се оказа доста по-голяма от очакваното, и лентата със сигурност ще се счита за един от изненадващите хитове на годината. Ако интереса към филма продължи да бъде голям и през следващите две седмици, то тогава няма да бъде изненадващо ако приходите надминат границата от половин милион лева.

Операция - Шменти капелиОперация - Шменти капели” отново застава на заетата миналата седмица втора позиция в класацията. За пет седмици по кината, филма е спечелил общо 708 448 лева, което директно го превръща в един от големите успехи на годината. Въпреки, че не бе рекламиран като другите два големи български хита тази година, “LOVE.NET” и “TILT”, “Операция - Шменти капели” намери много бързо своята публика, и още в първата си седмица натрупа прилични приходи. Доброто представяне на филма с Влади Въргала е поредното доказателство за това, че българското кино може не само отново да привлича зрители в кината, но и да оставя в сянката си чуждите и значително по-скъпи продукции.

Както се очакваше, третата българска лента в топ 10, “Кецове”, успя да привлече по-голям брой зрители през втората си седмица по киноекраните. Филмът заема трето място в бокс офис класацията, и за близо четиринадесет дни е спечелил 141 667 лева. Още отсега е ясно, че “Кецове” няма да повтори успеха на “Операция - Шменти капели”, но имайки в предвид, че лентата тръгна по кината почти незабелязано, досегашното й представяне може да се счита за прилично. През изминалата седмица, режисирания от Валери Йорданов филм успя да спечели допълнителни близо 100 хиляди лева, което е ясен показател, че въпреки конкуренцията, “Кецове” все пак е успял да намери своята публика.

Премиерният “Кинти в небето” застава на четвърта позиция, със спечелени за първия уикенд, 36 537 лева. Имайки в предвид участието на комедийните звезди Бен Стилър и Еди Мърфи, очакванията бяха за доста по-добър стартов уикенд, и затова спечеленото до момента може да се счита за незадоволително. Подобна е ситуацията и в САЩ, където филма на Брет Ратнър остана в сянката на анимационния “Котаракът в чизми”. Все пак, продукции като “Кинти в небето” имат своята публика в България, и очакванията са, че през втората си седмица по кината, екшън-комедията ще набере повече скорост.

Пети еТримата мускетари 3D”, който за близо един месец е натрупал 347 935 лева. Филмът с Орландо Блум и Мила Йовович продължава да се представя успешно в България, и ако бъде задържан на екран достатъчно дълго, ще успее да достигне границата от половин милион лева. В Щатите, “Тримата мускетари 3D” не се превърна в очаквания от продуцентите хит, но за сметка на това, голяма част от българската публика бе привлечена от приключенията на Д'Артанян, Атос, Портос и Арамис.

Триизмерната анимация на режисьора Стивън Спилбърг, “Приключенията на Тинтин 3D”, е на шесто място, със спечелени за премиерния уикенд, 26 679 лева. Като добавим и приходите от предпремиерните прожекции, сумата се увеличава на 43 215 лева – без съмнение разочароващ старт за една от най-дискутираните 3D-анимации на годината. Една от основните причини за слабия премиерен уикенд е, че както в САЩ, така и в България, едноименната комиксова поредица на белгийския писател Джорджес “Ерже” Реми (която е в основата на сценария) не е толкова позната на зрителите. “Приключенията на Тинтин 3D” доказва, че дори и смятаните за гарантирани хитове високобюджетни триизмерни анимации не винаги успяват да привлекат голяма публика в кината. Все пак, лентата има шанс да набере по-голяма скорост през следващите две седмици, и да компенсира за незадоволителните приходи от премиерен уикенд.

СмърфоветеСмърфовете” заема седма позиция в класацията. За дванадесет седмици по българските кина, филма на Раджа Госнел е натрупал общо 1 064 085 лева. Въпреки новите попълнения в класацията, “Смърфовете” не бе изместен от топ 10 в продължение на три месеца, и приходите му надминаха всички предварителни очаквания. Триизмерният филм може да се похвали със завидни успехи и извън границите на България – общите му световни приходи надвишават сумата от половин милиард долара.

Жива стоманаФантастичният екшън с Хю Джакман, “Жива стомана”, е на осмо място, със спечелени за пет седмици, 357 699 лева. Филмът на Шон Леви не можеше да се похвали със силен стартов уикенд в България, но в седмиците след премиерата успя да набере нужната скорост, и вече е гледан от над 51 хиляди зрители. “Жива стомана” се представя достойно и в останалата част от света, и затова няма да бъде изненадващо ако в крайна сметка филма се сдобие с продължение.

Деца шпиони: Краят на времетоДевети е “Деца шпиони: Краят на времето”, който за седем седмици е спечелил 250 789, което е приличен резултат за филм от поредица, която никога не е могла да се похвали с големи приходи в България. Филмът на Робърт Родригес не може да се конкурира с другите триизмерни продължения тази година, но имайки в предвид слабите му резултати в много други държави, българските приходи могат да бъдат считани за едно напълно задоволително постижение.

Островът” е на десета позиция в класацията, със спечелени за четири седмици, 86 258 лева. Въпреки, че остана в сянката на конкуренцията, филма на режисьора Камен Калев все пак успя да привлече приличен брой зрители в кината (над 12 хиляди), което е достойно постижение за продукция, която не можеше да разчита на силна рекламна кампания преди или след премиерата си.

Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС ПОПУЛЯРНИ ФИЛМИ ДНЕС
 
Cinefish.bg Cinefish.bg