Няма такова нещо като съвършен филм или такъв, който да се хареса на всички. Ако се вгледаме внимателно, дори и в най-добрите и награждавани филми можем да открием неволни, но неприемливи грешки. Те в никакъв случай не правят филма лош, но ни карат да се загледаме по-внимателно в случващото се на екрана или да го изгледаме отново. В крайна сметка, от това никой нищо не губи.
Железният човек 2
В началото на втората част на тази филмова поредица от богатия каталог на Марвел, чиито филми натрапчиво фигурират в тази листа, виждаме Тони Старк да говори пред публика, облечен в смокинг, а под него е с бяла риза. Кадърът за момент се сменя и в следващия той внезапно носи черна риза и остава с нея до края на епизода.
Дедпул
Още няколко грешки, забележими в този филм на Марвел за противоречивия и арогантен супергерой. Ако погледнете внимателно скока на Дедпул в епизода на магистралата, ще забележите, че в един момент няма нищо зад гърба му. А в следващите няколко кадъра ясно се забелязват, дръжките на неговите мечове, които оставят на мястото си в остатъка от сцената.
Тук пък в една от сцените в бар, татуировката на врата на Ванеса се появява и изчезва в няколко последователни кадъра.
Форест Гъмп
Дори и в затрупания с награди и похвали от критиката Форест Гъмп може да се види една малка, но забележима грешка. В сцената, в която Форест се среща с Джени, можете да видите ютията зад нейния гръб, която мистериозно сменя положението си без никой да я докосва.
Хари Потър и Философският камък
Дори супер скъп и успешен филм за магьосници не може да избегне дребните грешки на скриптърите. Когато Петуния Дърсли поздравява Дъдли за неговия рожден ден и застава зад него, ясно можем да видим кабела на микрофона, който тайно се подава от облеклото й.
Когато пък Хари тръгва да сяда на масата на Грифиндор след като е разпределен от магичната шапка, той се настанява до Рон. В следващата сцена обаче ние виждаме, че той се е разположил между Пърси Уизли и Хърмаяни Грейнджър. Може би това е просто хогуортска магия, а не грешка.
Титаник
Вторият най-успешен филм на всички времена също не е лишен от нелепи грешки. Когато в известната сцена Роуз поглежда с изумление внушителния кораб, вглеждайки се, можем да видим бенка на нейната лява буза. Но в следваща сцена тя внезапно прескача на другата ѝ буза.
И още една. За да освободи Джак от белезниците, Роуз чупи стъклена кутия, в която има брадва. Всичките стъклени отломки се сгромолясват на пода. Но в следващия кадър, когато тя посяга да вземе брадвата, ясно се вижда, че стъклените парчета не са изчезнали напълно.
Криминале
Дори велик режисьор като Куентин Тарантино не е застрахован от глуповати грешки във филмите си. Преди да инжектира адреналина на Мия Винсент отбелязва точката с червен маркер на гърдите ѝ, за да уцели правилното място. Когато обаче тя е съживена след няколко минути, маркировката на тялото ѝ изчезва.
В друг момент, когато Мия и Винсент са в закусвалнята, тя си избира нещо от менюто пушейки. Само че когато в следващия кадър е променен ракурса, ръката, с която тя държи цигарата е променена от лява на дясна.
Петият елемент
Филмът е толкова шарен и изпълнен с хиляди ефекти, така че е възможно да сте пропуснали неволните грешки на създателите му. Преди нейния самоотвержен скок в бездната с летящи превозни средства, поглеждайки надолу Лийло се стряска от нещо като влак, което профучава покрай нея. В следващия кадър тя скача и ние виждаме как пейзажа под нея е напълно променен, дори сградите са различни.
Рапунцел и разбойникът
И последно – дори в анимациите могат да бъдат допускани неприемливи за високото ниво на професионализъм грешки. В сцената, в която Флин отива в кулата на Рапунцел, Майка Готел го намушква с камата си. Когато тя обаче я вади от тялото му, по нея няма никаква кръв. За този пропуск, обаче си има разумно обяснение. Тъй като филмът е детски, според американския стандарт в него не може по никакъв начин да се показва кръв.
Когато Флин умира има много емоционален момент между него и Рапунцел. Когато той докосва косата й, можем да видим как внезапно оковите му изчезват. Но, разбира се, те се появяват пак в следващия кадър, когато сцената е показана от различен ъгъл.