Имаме два епични филма, които излизат по екраните:
🤖 ТРАНСФОРМЪРС: ПЪРВИЯТ: Подгответе се за зашеметяващ екшън и невероятни битки с роботи. Историята от миналото е тук, за автоботите и десептиконите и е извън този свят! 💥 👑 ПРОКЛЯТИЕТО НА ПЕПЕЛЯШКА: Изживейте мрачен обрат на класическата приказка. Очакват ви магия, мистерия и нов поглед върху историята на Пепеляшка! 🕯️✨
Не пропускайте – вземете своите билети и се присъединете към нас за тези вълнуващи приключения! 🎟️🍿
„Работим на тъмно, за да пребъде светлината“Девиз на Ордена на убийцитеНе бих се представил като познавач или любител на видеогрите, но от около десетина години, напук на моите интереси, следя различните издания и еволюцията на „Assassin's Creed“. Причината е, че Ubisoft, студиото разработващо този продукт (с над 100 милиона копия продадени по планетата), е главен спонсор на фестивала Fantasia, един от най-крупните форуми за фантастично кино в световен мащаб и събитие, към което храня искрени симпатии. Неизбежната и агресивна рекламна среща с водещия продукт на главния спонсор ме направи съпричастен към разказите за Ордена на убийците през различни епохи и посрещах техническото им подобряване с нескрит възторг и интерес. През годините, Третият кръстоносен поход, Френската революция, Леонардо да Винчи и Войната за независимост на САЩ се превърнаха в отправни точки на идентичната интрига, към която се добавят нови персонажи, исторически факти и много приключения.„Assassin's Creed“ ни въвежда в историята с публичната екзекуция на криминално проявения Келъм Линч (Майкъл Фасбендер). За зрителя е лесно да се досети, че леталната инжекция не е смъртоносна, а е само повод за извеждане на главния герой в нова драматургична орбита. Оказва се, че неговият далечен прародител, Агилар де Нера, професионален убиец и член на секретно братство, се е сдобил с изключително ценен предмет, пряко свързан с библейска легенда. Чрез съоръжението Анимус, визуализиращо генетичната памет на индивида, София (Марион Котияр) и нейният баща Алън (Джеръми Айрънс), върховен ръководител на Ордена на Тамплиерите, се домогват до въпросния артефакт. Техният път преминава през спомените, скрити дълбоко в съзнанието на Келъм. „Assassin's Creed“ отбелязва за пореден път срещата на двата най-мощни и най-популярни клона на индустрията на забавлението – видеоиграта и киното. 42-годишния режисьор Джъстин Кързел принадлежи на поколението кинотворци, за което прескачането през жанровите граници не изисква усилия. Неговият разказ е изпълнен със сцени на схватки, преследвания и жестоки убийства,... представени на екрана без капка кръв. Това насилие може да се определи като синтетично и стерилно, е неспособно да засегне чувствителността на най-младите зрители и е част от съвременната култура на пиксели и виртуална реалност. С наниз от блестящо заснети и монтирани сцени на схватки и преследвания, сред които се прокрадват скромно няколко разсъждения за етиката на научните експерти и за утопичния свят без конфликти, филмът предлага драматургичен мост между съвременната епоха и времето на Испанската инквизиция.Киноразказът остава верен на индивидуалните черти на централната фигура от видеоиграта - скрито от качулката на кафтана лице, силует, напомнящ шлиферите на герои от филмите на Серджо Леоне и смъртоносно лезвие, скрито в ръкава на дрехата. В желанието си да не разочароват многомилионната аудитория, авторите разработват старателно лайтмотива с птицата, кръжаща над сцената на действието, имитирана от персонажите на екшън сцените. Всичко това повдига въпроса за творческата свобода на снимачния екип при адаптирането на видеоигра за голям екран. Предизвикателството и рискът са сериозни, тъй като всяка неоправдана приумица, би предизвикала отдръпване и разочарование у зрителите, (които, не ще и дума, са експерти), но разумното вмешателство в повествованието на видеоиграта, в името на киноизкуството е осъдено на сигурен успех. Може да се твърди, че „Assassin's Creed“ е именно такъв. ... още »
Тази година беше пълна с кино хитове. Те обаче трябваше да бъдат дори още повече, но някои от опитите на претендентите да разбият боксофиса съвсем се провалиха – едни очаквано, други съвсем не. Причините са многообразни и могат дълго да се анализират, но едно е ясно – хората никак не проявиха желание да гледат следващите изброени филми…Warcraft В Щатите зрителите казаха на филма “game over” скоро след излизането му и там той успя да събере скромните 42 милиона, което е нищо за този набеден да бъде блокбастер филм с бюджет 160 милиона долара. Адаптацията на видеоиграта обаче събра 386.3 милиона по кинотеатрите по света.Дивергенти 3: Предани Лентата не успя да доближи успеха на предишните два филма от поредицата. Все по-бързо набиращата слава нова звезда Шейлийн Удли не успя да привлече зрители, които да видят този филм и той спечели само 180 милиона долара печалба, което вероятно ще се отрази на плануваното за догодина поредно продължение по книгите на Вероника Рот.Ад Ад е сравнително успешен в представянето си извън Америка, но там той регистрира плачевните 33 милиона долара, въпреки притегателят на зрители Том Ханкс. Поредната адаптация на литературна поредица (този път по Дан Браун), която се провали чак в третото си продължение. Първите две „Шифърът на Леонардо“ и „Ангели и демони“ бяха сравнително успешни. Боговете на Египет Поредният неуспешен филм с историческа тематика.Още преди излизането му се спекулираше за неговия провал и се чуваха мнения за неподходящия избор на актьори. Все пак постъпления от 32 милиона долара, при бюджет от 160 милиона не е провал, а си е цяло фиаско. Може би най-голямото в кариерата на Джерард Бътлър.Зулендър 2 Оригиналният „Зулендър“ има специално място в сърцата на феновете, но тазгодишното му продължение хич не бе добре прието, въпреки огромния брой звезди, които за малко или за много се появиха във филма. С 50 милиона бюджет, той успя да заработи едва 56 милиона приходи. Бен-Хур Епичен филм, римейк на още по-епичен филм с, разбира се, епичен бюджет…и с епично слабо представяне по кината. Шествайки по световните екрани, филмът успя да събере едва 67.6 милиона долара.Free State of Jones Предполагаше се, че тази историческа драма ще събере вниманието на публика и критици – и заради исорията, и заради главните действащи лица, които в случая са Кери Ръсел и Матю Макконъхи. С 50 милиона бюджет, той не успя да си върне дори половината от разходите, а извън Америка този филмов разказ явно не развълнува никого, защото успя да събере само 2.3 милиона долара. Keeping Up With The Joneses Тази комедия трябваше задължително да бъде смешна, но тя се появи в средата на октомври по кината в Щатите и на никой не му беше до леки и забавни филми в разгара на сезона, когато се представят филмите за награди. Дори актьори като Джон Хам и Зак Галифианакис не успяха да привлекат зрители в салоните. Бюджетът е 40 милиона, а приходите едва достигат 20 милиона. Pride and Prejudice and Zombies Всички знаем, че зомбитата са на мода, но ако съчетаем зомбита и Джейн Остин – не върви, получава се манджа с грозде. Очакванията бяха, че това ще е някакъв нов, изкусителен за зрителите жанр или по-скоро нестандартна гледна точка. Всъщност този експеримент на никого не се хареса и филмът не успя да върне дори и половината от приходите си. Popstar: Never Stop Never Stopping Поредната комедия с големи амбиции, която ни разочарова. Опитите на продуцентите да оригиналничат като ни представят тази смешна история като документален филм удариха на камък. Това е поредният филм от този списък, който дори не изкара половината от парите, които бяха вложени в него. The Brothers Grimsby Комедиите на Саша Барън Коен винаги са не просто забавни, а провокативни, те често ревизират нашите разбирания за политическата коректност и ни карат да се замислим за абсурдни неща по абсурден начин, но тази конкретно няма нищо общо с гореказаното. Това го разбраха и зрителите преди да отидат на кино. Бюджет над 35 милиона, приходи – едва 25.Jane Got A Gun Натали Портман се готви за още един Оскар тази година за изпълнението си във филма „Джаки“. Дали пък няма да сме свидетели на един от редките случай в една година даден актьор да прибере и Оскара, и Златната малина. Филмът й „Jane Got A Gun“ след много задкулисни премеждия, най-накрая излезе на екран и заработи смешните 1.5 милиона долара.ДАС ... още »
В Казанлък приключиха снимките на нов български игрален филм„Роза Дaмасцена“ е филм за българската мечта!“, така режисьорът Тодор Анастасов представи най-новата продукция, чийто снимки приключиха тези дни в гр. Казанлък.Сюжетът на лентата е създаден по истинска история, преплетена с легенда. Филмът проследява пътя на едно обикновено момче, родено и израсло в Долината на розите през 60-те години на миналия век, до наши дни.Личната история на главния герой Течо е историята на България през последните 50 години. Сценарист на „Роза Дaмасцена“ е поетесата и писателка Мария Лалева.„В продължение на час и половина зрителят ще премине през четири стихии на човешкия живот: от мечтата за малкия рай в любимото място на розите, през сблъсъка с демагогията и лъжата до утаяването на болката и решението да реализираш мечтата си, но не другаде, а в България“, споделя Лалева, за която това е първи игрален филм и като продуцент.СюжетътГероят Течо израства в малко село в подножието на Балкана, сред мириса на розите и любимата атмосфера в къщата на дядо и баба. Мечтата му е да остане в родния си край и да стане розопроизводител. Демагогията на социалистическата система обаче бележат живота му. Течо губи баща си, но тази загуба му дава смелостта и надеждата, че ще се справи сам. След 1989 г. животът го изправя пред нови изпитания. Преходът като епоха на загуба на ориентация, правила и държавност е следващото стъпало, което младият мъж ще се наложи да преодолее. Битката с разпадащата се система и ценности сриват младия човек и морално, и здравословно. Ще успее ли да се изправи след тежката диагноза и да се пребори за българската си мечта?Снимачният процес на филма „Роза Дамaсцена“ продължава почти една година. Ролите се изпълняват от 56 актьори, сред които Веселин Плачков, Димитър Баненкин, Неда Спасова, Симона Халачева (дебют в киното за младата звезда на театър „София“), Любен Чаталов и др. Филмовата къща „Дамасцена“ ангажира за масовите сцени около 1 300 души общо за снимачния период, което превръща филма в една от най-мащабните ленти, снимани у нас през последните 25 години.„Никой не може да си направи българската мечта на чуждо място. Аз не знам как може да се случи“, казва режисжорът Тодор Анастасов след края на снимките.„Това е филм за успеха и пътя, който трябва да се извърви. Един филм на ръба на поезията, приказка за пътя към себе си и към света с вярата, че човек е единствено отговорният за красотата, честността и свободата, които е създал. Или за тяхната липса.“, обобщава Мария Лалева, сценарист и продуцент на филма.Снимки: Светослав Владимиров/Филмова къща “Дамасцена“ 2016 г. ... още »
В новата комедия „Как да бъдеш латино любовник“ (“How to Be a Latin Lover”) Салма Хайек раздава шамари на своя екранен брат. Той се играе от Еухенио Дебрес, който е Максимо – преуспял в кариерата да съблазнява богати и по-възрастни от него жени. Той се жени за жена, която е два пъти по-възрастна от него, но след 25-годишен брак, тя е все още активна на 80 и го зарязва заради по-млад от него продавач в автосалон. Максимо няма нито пари, нито работа и се налага да споделя за известно време апартамента на сестра си Сара и малкия й син Хуго. Той се опитва да се домогне до майката на момичето, в което племенникът му е влюбен, защото тя е наскоро овдовяла милиардерка. Режисьор на филма е Кен Марино. ... още »
От Мементо филмс ще се погрижат новият филм на Нана Еквитимишвили и Симон Грос – „Моето щастливо семейство“ (“My Happy Family”) да достигне до колкото се може повече зрители след световната му премиера на Сънданс през януари. Дистрибуторската компания от Париж разпространи и първият филм на двойката – любимецът на критиката „В разцвет“ през 2014. Действието в „Моето щастливо семейство“ се развива в Грузия, където учителка по литература на петдесет годишна възраст решава да се изнесе от апартамента в Тбилиси, където живее с няколко поколения от своя род. Филмът задава въпроси за баланса между личната свобода и семейните задължения. ... още »
Ема Стоун обвини режисьори от своето минало, че са взимали добри нейни идеи за реплики и са ги давали на колегите й мъже. „Случвало се е да ми се казва, че възпрепятствам снимките, само защото съм дала някаква идея или съм изразила мнение – спомня си тя. – Не знам дали е защото съм жена, но се е случвало да импровизирам, те да харесат шегата ми и след това да я сложат в устата на колегата ми. Моята шега. Или пък да кажа: „Не мисля, че това е добра идея.“ И да ми кажат: „Просто я кажи, а ако не стои добре, ще я отрежем при монтажа.“ И после не отрязват репликата и тя наистина стои много нелепо.“ В момента Стоун е в подготовка да изиграе сестрата на Джон Ф. Кенеди – Роузмари, която е била принудена да претърпи лоботомия и писателката Агата Кристи. ... още »
Ден след като потвърди, че има две идеи за фантастики, името на Дени Вилньов беше свързано с новата версия на екранизацията на „Дюн“. В момента режисьорът води преговори с екипа, който откупи правата за филмиране на романа миналия ноември. През 2010 г. Пиер Морел и Питър Бърг последователно бяха набелязвани за режисьори на проекта, но нито един от тях не прие окончателно задачата. Приключенията на Пол Атреидски на Аракис са публикувани за първи път на две части в списание „Аналог“ и се превръщат в култови за феновете на фантастиката, докато Дейвид Ленч правя ужасяващо слаба екранизация през 1984 г. След това се появява и телевизионен сериал по романа. ... още »
В новия клип от „Безсъние“ (“Sleepless”) ще ви се завие главата от тупаниците, които си раздават Джейми Фокс и неговия анонимен противник насред кухнята на ресторант. В трилъра на Баран Бо Одар Фокс е в ролята на полицаят под прикритие от Лас Вегас Винсънт Даунс, който попада по следите на корумпирани ченгета и тайно казино, контролирано от мафията. Когато един обир се проваля, гангстерите отвличат сина на Даунс. В една единствена нощ той ще трябва да направи необходимото, за да спаси сина си и да разреши оплетения случай. Във филма участват още Мишел Монахан, Гейбриъл Юниън, Ти Ай, Дърмът Мълруни и др. Премиерата на филма е насрочена за февруари догодина. ... още »