Единственият проблем бил, че ролята е за мъж и то не кой да е – сценарият бил написан с идеята Джордж Клуни да участва във филма по него.
”В онзи момент обаче той не беше обвързан с филма – обяснява сега актрисата. – А аз не толкова смятах, че персонажът трябва непременно да е жена, колкото почувствах, че знам как да го изиграя. Познавам подобни хора – сложни характери, досадни и агресивни, които имат талант за нещо определено, но в същото време са напълно опустошени.”
Игралният филма на режисьора Дейвид Гордън Грийн е основан на едноименния документален филм от 2005 г. И както вече сме ви информирали, ни пренася по време на президентските избори в Боливия.
Първи трейлър и плакат на „Нашият бранд е Криза” 09.09.2015, 09:19 | синефиш.бг
Новата драмедия с участието на носителите на „Оскар” Сандра Бълок и Били Боб Торнтън – „Нашият бранд е Криза” („Our Brand is Crisis”), дебютира на нашия сайт с първи трейлър и плакат.
Във филма на Дейвид Гордън Грийн боливийски кандидат за президент изостава в проучванията на социологическите агенции и затова щабът му привлича на своя страна елитен американски мениджърски екип, воден от гениалния стратег – Джейн Бодийн – Бедствието (Бълок).
Макар тя да си е самоналожила изолация след огромен професионален провал, сега решава да се върне в играта заради възможността да победи своя отдавнашен противник Пат Кенди (Торнтън), нает от противниковия щаб.