Филмите, които спечелиха милиард долара и повече 09.09.2016, 12:13 | синефиш.бг
Време е да поговорим за една специална категория филми. Техният успех не е свързан с награди и номинации и достиженията им не се определят от маститите критици, защото тяхното благоденствие говори с най- конвертируемия език - езикът на парите. Става дума за най-печелившите филми в историята на киното.
В крайна сметка, да не забравяме, че киното е преди всичко шоубизнес, но най-вече бизнес, особено когато става въпроса за големи инвестиции и проекти, от които се очаква определена и добре преценена възвращаемост.
Много киноленти са донесли големи приходи на създателите си и са напълнили до претъпкване джобовете на продуцентите си, много малко от тях обаче са преминали гросмайсторската летва от един милиард долара. Тези филми са в специална графа и техният клуб е много елитен, като засега членовете му наброяват точно двадесет и шест.
Някои тях са пуснати по екраните повторно, дълго време след премиерата си, за да достигнат заветното число, но така или иначе преминаването им на границата от един милиард долари от приходи е факт. Ето кои са историите, които ни накараха да тичаме към киносалоните и да си купим билети, за да ги гледаме…
Зоотрополис (2016)
Общо приходи: $1,007,318,113 / Приходи за първия уикенд: $75,063,401 С две думи: Добре дошли в градската джунгла!
Черният рицар (2008)
Общо приходи: $1,004,558,444 / Приходи за първия уикенд: $158,411,483 Бюджет на продукцията: $185 милиона С две думи: От непрогледната тъма на болката и унижението се ражда рицар!
Хобит: Неочаквано пътешествие (2012)
Общо приходи: $1,021,103,568 / Приходи за първия уикенд: $84,617,303 С две думи: Най-големите легенди произхождат от най-малките същества!
Алиса в Страната на чудесата (2010)
Общо приходи: $1,025,467,110 / Приходи за първия уикенд: $116,101,023 Бюджет на продукцията: $200 милиона С две думи: Фантастично забавление за цялото семейство
Междузвездни войни: Епизод I - Невидима заплаха (1999)
Общо приходи: $1,027,044,677 / Приходи за първия уикенд: $64,820,970 Бюджет на продукцията: $115 милиона С две думи: Всяко поколение има своите легенди! Всяко пътешествие има своята първа стъпка! Всяка сага има своето начало!
Джурасик парк (1993)
Общо приходи: $1,029,153,882 / Приходи за първия уикенд: $47,026,828 Бюджет на продукцията: $63 милиона С две думи: Едно приключение, започнало преди 65 милиона години!
Карибски пирати: В непознати води (2011)
Общо приходи: $1,045,713,802/ Приходи за първия уикенд: $90,151,958
Бюджет на продукцията: $250 милиона
С две думи: Джони Деп, какъвто винаги ще го запомним!!!
Играта на играчките 3 (2010)
Общо приходи $1,063,171,911 / Приходи за първия уикенд: $110,307,189 Бюджет на продукцията: $200 милиона С две думи: Нито една играчка не е пострадала по време на снимките!
Карибски пирати: Сандъкът на мъртвеца (2006)
Общо приходи: $1,066,179,725 / Приходи за първия уикенд: $135,634,554 Бюджет на продукцията: $200 милиона С две думи: Капитан Джак се завръща!
Черният рицар: Възраждане (2012)
Общо приходи: $1,084,939,099 / Приходи за първия уикенд: $160,887,295 Бюджет на продукцията: $250 милиона С две думи: Пламъкът ще се възроди!
Трансформърс: Ера на изтребление (2014)
Общо приходи: $1,104,054,072 / Приходи за първия уикенд: $100,038,390 Бюджет на продукцията: $210 милиона С две думи: Ако не се обединим ни чака изтребване!
007 Координати: Скайфол (2012)
Общо приходи: $1,108,561,013 / Приходи за първия уикенд: $88,364,714 Бюджет на продукцията: $200 милиона С две думи: Бонд, Джеймс Бонд!
Властелинът на пръстените: Завръщането на краля (2003)
Общо приходи: $1,119,929,521 /Приходи за първия уикенд: $72,629,713 Бюджет на продукцията: $94 милиона С две думи: Окото на дракона никога не спи!
Трансформърс 3 (2011)
Общо приходи: $1,123,794,079 / Приходи за първия уикенд: $97,852,865 Бюджет на продукцията: $195 милиона С две думи: Инвазията, от която се страхувахме! Врагът, който не очаквахме!
Капитан Америка: Войната на героите (2016)
Общо приходи: $1,143,597,261 /Приходи за първия уикенд: $179,139,142 Бюджет на продукцията: $250 милиона С две думи: Обединени побеждаваме, разделени – пропадаме!
Миньоните (2015)
Общо приходи: $1,159,398,397 / Приходи за първия уикенд: $115,718,405 Бюджет на продукцията: $74 милиона С две думи: Да се върнем там, където започва всичко!
Железният човек 3 (2013)
Общо приходи: $1,215,439,994 / Приходи за първия уикенд: $174,144,585 Бюджет на продукцията: $200 милиона С две думи: Освободи силата под бронята!
Замръзналото кралство (2013)
Общо приходи: $1,276,480,335 /Приходи за първия уикенд: $67,391,326 Бюджет на продукцията: $150 милиона С две думи: Пълно замръзване!
Хари Потър и Даровете на Смъртта: Втора част (2011)
Общо приходи: $1,341,511,219 /Приходи за първия уикенд: $169,189,427 Бюджет на продукцията: $250 милиона С две думи: Сагата свършва тук!
Отмъстителите: Ерата на Ултрон (2015)
Общо приходи: $1,405,413,868 / Приходи за първия уикенд: $191,271,109 Бюджет на продукцията: $250 милиона С две думи: Новата ера в супергеройството започва!
Бързи и яростни 7 (2015)
Общо приходи: $1,516,045,911 / Приходи за първия уикенд: $147,187,040 Бюджет на продукцията: $190 милиона С две думи: Едно последно кръгче!
Отмъстителите (2012)
Общо приходи: $1,519,557,910 / Приходи за първия уикенд: $207,438,708 Бюджет на продукцията: $220 милиони С две думи: Отмъстителите се събират!
Джурасик свят (2015)
Общо приходи: $1,670,400,637/ Приходи за първия уикенд: $208,806,270 Бюджет на продукцията: $150 милиони С две думи: Паркът пак е отворен!
Междузвездни войни: Епизод VII - Силата се пробужда (2015)
Общо приходи: $2,068,178,225 / Приходи за първия уикенд: $247,966,675 Бюджет на продукцията: $245 милиона С две думи: Всяко поколение има нова история!
Титаник (1997)
Общо приходи: $2,186,772,302 / Приходи за първия уикенд: $28,638,131 Бюджет на продукцията: $200 милиона С две думи: Нищо на тази земя не може да ги раздели!
Аватар (2009)
Общо приходи: $2,787,965,087 / Приходи за първия уикенд: $77,025,481 С две думи: Кутията на Пандора е отворена!
Благодарение на филмовите си проекти през изминалите 40 години Джери Брукхаймър се превърна в една от най-могъщите и влиятелни фигури в киното. Световните приходи на продуцираните от Брукхаймър заглавия надвишават сумата от 10 милиарда долара, а под неговия надзор са работили холивудски величия като Том Круз, Джони Деп, Никълъс Кейдж, Тони Скот, Майкъл Бей, Ридли Скот, Анджелина Джоли, Уил Смит и Дензъл Уошингтън.
71-годишният продуцент продължава да бъде активен участник в света на киното и сред бъдещите му филмови проекти се открояват “Лоши момчета 3”, “Карибски пирати 5”, “Ченгето от Бевърли Хилс 4“ и “Топ Гън 2”.
Успешната холивудска кариера на Брукхаймър послужи и за основа на полу-биографичната книга “Jerry Bruckheimer: When Lightning Strikes - Four Decades of Filmmaking”, която бе публикувана в началото на 2014-та година. Дело на небезизвестния автор Майкъл Сингър и съдържаща невиждани досега снимки, “When Lightning Strikes” разкрива интересни факти от задкулисната работа по филмовите проекти на Брукхаймър. Тези факти са подкрепени и от цитати на самия Брукхаймър, които дават още по-ясна представя за разработването на едни от неговите най-големи и успешни игрални ленти.
Брукхаймър: “Когато погледна назад мога да кажа, че “Пърл Харбър“ е най-големия филм в кариерата ми. Най-големия и най-трудния за заснемане. Но когато гледаш финалния резултат ставаш свидетел на нещо невероятно. Мащабът е неизмерим и има сцени, които все още продължават да ме впечатляват.
Спомням си как докато течаха снимките група оцелели от атаката над Пърл Харбър казаха на мен и Майкъл (Бей): “Искаме да видим този филм. Направете го по-бързо, защото нас скоро няма да ни има.”
Отговорността беше голяма. За определен период от време “Пърл Харбър“ беше най-скъпия филм в историята на Уолт Дисни и не е тайна, че аз и Майкъл имахме някои разногласия с началството на студиото. Майкъл искаше да направи по-суров и брутален филм, а от Дисни настояваха, че тази история трябва да бъде гледана и от по-младата публика. Аз лично смятам, че в крайна сметка се получи нещо, което може да задоволи и двете страни.
Мисля, че нашето най-голямо постижение в този случай е, че филма се представи много успешно и в Япония. Не искахме да представяме японците като клиширани, безсърдечни нападатели. С помощта на страхотни актьори като Мако, Кари Хироюки Тагава и Юджи Окомуто смятам, че представихме на публиката герои, които са наясно с това, което правят, но са принудени от обстоятелствата да действат по този начин. Японската публика прие филма и това е нещо с което всички ние се гордеем.”
Брукхаймър: “Това беше първия филм за MTV поколението. И не се изненадвам от неговото силно влияние върху поп-културата. Ейдриън Лайн (режисьора) знаеше, че работи по нещо специално и направи много компромиси за да създаде филма, който искаше.
Хората не знаят, но голям брой сцени останаха на пода на монтажната. Щеше да се получи много по-дълъг филм, но Ейдриън взе правилното решение като отстрани някои подистории и фокусира сюжета единствено върху Алекс Оуенс.
Двамата с Дон Симпсън (покойния продуцентски партньор на Брукхаймър) винаги сме били слуги на широката публика. И “Флашданс” беше първия ни истински зрителски успех. Ние не правим филми за критиците и най-хубавото усещане за нас винаги е било да наблюдаваме екзалтираните зрители в киносалоните. Когато хората ръкопляскат, плачат и се смеят тогава знаеш, че си свършил работата си. Такъв беше случая с “Флашданс”.
Този филм определено е повратна точка в кариерата ми и мога да кажа, че без него аз едва ли бих направил “Грозна като смъртта” и “Тайните на Беки Б.”.”
Брукхаймър: “Когато представихме идеята за “Карибски пирати” реакцията беше следната: “Филм за пирати през 2003-та година? Това никога няма да проработи.” Този жанр беше на практика мъртъв. Наложи ми се два пъти да пътувам до Франция за да убедя Джони Деп да участва във филма. В крайна сметка той разбра какво всъщност се опитваме да направим. Но проблемите ни не свършиха с осигуряването на бюджет и актьори.
Когато от Уолт Дисни видяха първите заснети сцени с персонажа на Джони всички бяха скептично настроени. Задаваха ни въпроси от рода на “Този герой пиян ли е?”, “Гей ли е?”, “Защо ходи по този начин?”, “Какво не му е наред?”. Никой не беше подготвен за подхода на Джони към ролята и истината е, че аз не бях толкова изненадан от тези реакции. Знаех, че правим нещо експериментално с този жанр и очаквах, че ще има определено противопоставяне. Но напрежението беше навсякъде и имаше опасения, че първия “Карибски пирати” ще сложи край на много кариери. Дори в един момент се наложи да прекратим временно снимките.
Всъщност, “Проклятието на Черната перла” щеше да бъде пълен провал ако не бяха Гор Вербински и Джони Деп. Те бяха моите партньори в тази одисея и се бориха всекидневно за филма. Няма да споменавам имена, но имаше доста хора, които бяха твърдо против нашия подход към този проект. Наложи се и двете страни да направят компромиси и да се стигне до определено разбирателство. Сега, разбира се, нещата са доста по-различни. След всички тези години смятам, че в основата на успеха на “Карибски пирати” стоят три неща: героят на Джони Деп, свръхестествените елементи и комедийните моменти. Без всичко това тази поредица нямаше да просъществува.”
Брукхаймър: “Обичам историите, които са по-големия от самия живот. “Армагедон“ е глобален филм във всяко едно отношение. Историята има няколко различни слоя и екипа на Хари Стампър е съставен от хора, които всеки един от нас може да срещне на улицата. Те не са супергерои, правят грешки и не са напълно подготвени за подобна мисия.
Мисля, че това помогна много на филма. Не става дума само за астероида, а за обикновени хора, които трябва да взимат решения на живот и смърт. На практика това е “Мръсната дузина” в космоса.
Що се отнася до този филм от самото начало Майкъл Бей споделяше моите виждани и това ни улесни много. Основната цел беше да направим летен блокбастър, който ще остане в паметта на зрителите. Амбициите ни бяха големи.
След снимките работихме всеки ден в монтажната – понякога стояхме и до 2 часа сутринта. Графикът ни беше изключително натоварен и завършихме филма буквално една седмица преди световната му премиера.”
Брукхаймър: “Също както “Флашданс” историята на “Грозна като смъртта” е за момиче от работническата класа, което радикално променя своя живот. През 1997-ма година, след като прочетох статията за бара “Coyote Ugly”, аз бях убеден, че това място може да се превърне в основата на страхотна филмова история.
Исках това да бъде филм, който ще накара зрителите да се чувстват приятно – без никакво насилие, без специални ефекти и без преследвания с коли. Колкото и клиширано да звучи “Грозна като смъртта” е филм за мечтите и желанието да направиш нещо значимо.
Дълго време търсихме актриси за главните роли и дори мисля, че се срещнахме с всяка 20-годишна актриса в Холивуд. Кастингите бяха най-голямото предизвикателство за нас. Отне ни доста време да намерим правилните актьори, но като цяло създаването на “Грозна като смъртта” беше един много забавен и приятен процес за всички ни. Много хора питат дали ще има продължение, но лично аз смятам, че оригиналния филм е напълно достатъчен.”
Брукхаймър: “Веднага след първата ни среща с Том Круз аз бях убеден, че това младо момче ще стане международна звезда. И “Топ Гън” беше неговата първа голяма стъпка в тази посока. Когато обсъждахме проекта със студийните началници аз казвах, че това ще представлява “Междузвездни войни на планетата Земя”.
От 50-те до 80-те години филмите за пилоти на бойни самолети бяха рядкост и не беше лесно да задвижим “Топ Гън”. Прослушахме стотици актьори за главната роля, но когато Том Круз влезе в стаята магията просто се получи. Няма по-хубаво нещо от това да разкриеш таланта на младите изпълнители пред целия свят.
Тони Скот беше генерала на снимачната площадка и той успя максимално да се възползва от военната подкрепа. И извлече най-доброто от актьорите. Малко хора знаят това, но по време на сцените в пилотските кабини актьорите носеха кислородните маски, но не говореха. Всички реплики бяха записани по време на пост-продукцията. Работихме не само със сценаристите, но и с военните съветници за да сме сигурни, че диалога и жаргоните ще бъдат напълно автентични.”
Брукхаймър: “С Майкъл Бей бяхме добри приятели преди да работим по първия “Лоши момчета”. Той засне страхотно видео за “Дни на грохот” и аз знаех, че рано или късно ще работя с него по нещо много по-голямо. Когато започнахме да разработваме “Лоши момчета” аз веднага се сетих за Майкъл и неговия стил. Той беше идеалния кандидат. Още тогава знаех, че той ще постигне огромни успехи в киното.
Първоначално в “Лоши момчета” трябваше да участват Джон Ловиц и Дейна Карви, но след намесата на Колумбия Пикчърс нещата се промениха. От студиото искаха Арсенио Хол да изиграе ролята на Майк Лаури, но Майкъл искаше да работи с Уил Смит, който през тези години беше познат единствено като забавния младеж от “Принцът на Бел Еър”.
Майкъл, аз и Дон Симпсън настоявахме Уил да участва във филма заедно с Мартин Лоурънс. Химията между двамата беше невероятна. След като получихме подкрепата на Колумбия се наложи да променим изцяло сценария, тъй като вече разполагахме със съвсем различни актьори. И истината е, че голяма част от сцените в първия “Лоши момчета” са импровизирани. Майкъл даде огромна свобода на Мартин и Уил и мисля, че резултата говори сам за себе си.
Филмът беше успех за нас, но по малко по-различен начин. Всъщност, от студиото не бяха особено впечатлени от бокс офис приходите, но това, което настина промени всичко бяха продажбите на видеокасети и DVD. Резултатите на “Лоши момчета” надминаха всички очаквания и внезапно се появи тази огромна публика, която настояваше да направим продължение.”
Брукхаймър: “Първият “Ченгето от Бевърли Хилс“ беше проект, която премина през много различни стадии. Ролята на Аксел Фоули трябваше да бъде изиграна от Мики Рурк, но той се оттегли и от Парамаунт Пикчърс искаха да привлекат Силвестър Сталоун.
Трябваше да се поизпотим доста за да превърнем проекта в нещо, което ще отговаря на талантите на Еди Мърфи. В началото “Ченгето от Бевърли Хилс“ беше много по-сериозен филм и дори имаше планове за пренасяне на част от действието в Лондон. Но в крайна сметка сметнахме, че би било глупаво да напускаме границите на САЩ и то с филм, който носи заглавието “Ченгето от Бевърли Хилс“.
Търсенето на режисьор също беше трудно и с Дон (Симпсън) прекарахме доста време в разговори с Парамаунт Пикчърс. От студиото не искаха да поверяват режисурата на Мартин Брест и самия Мартин не беше сигурен дали иска да работи по филма.
Но след няколко месеца и намесата на Еди Мърфи ние вече разполагахме с режисьор и бяхме готови за снимки. Останалото, както казват, е история.”
Брукхаймър: “Спомням си, че работихме активно по “Блек Хоук“ когато бяхме уведомени, че от Уолт Дисни са се отказали от намерението си да финансират филма. Беше доста неприятно и единственото, което чувах от колегите си беше, “Господи, какво ще правим сега?”
Аз знаех, че имаме шанс да работим с Колумбия Пикчърс и се опитвах да намаля напрежението. Ридли Скот беше един страхотен партньор в това начинание и той е една от основните причини за съществуването на този филм. Не е лесно да намериш финансиране за филм, който на пръв поглед е съставен единствено от смъртоносни военни конфронтации и сцени с жестоко насилие.
За щастие от Колумбия разбраха какво се опитваме да направим и ни дадоха пълна свобода. Не искахме “Блек Хоук“ да бъде филм-касапница, който разчита само на визуалния спектакъл. Тук става дума за героизъм под огъня, приятелство и саможертва. Да, не можехме да си позволим да отделяме много време за всеки един персонаж и имахме ограничения по отношение на историята. Все пак става дума за събитие, което е ясно документирано и не можеш да просто да разчиташ на въображението си.
Имахме всекидневни срещи с представители на военновъздушните сили и тъй като снимахме в Мароко сигурността на техниката и екипа беше на първо място. Използвахме истински, активни хеликоптери и бяхме питани нееднократно, “Кой ще гарантира за сигурността на американската военна техника в Мароко?”, “Колко време ще снимате с тази техника?”
По време на тези преговори ми помогнаха взаимоотношенията с няколко хора от Държавния департамент. Година по-рано ние си сътрудничехме по направата на “Пърл Харбър” и благодарение на тези хора ние отново бяхме подкрепени от военните и успешно се преборихме с бюрократичните пречки.“
Брукхаймър: “Въздушен конвой“ беше първия филм, който направих след смъртта на Дон (Симпсън). Това е от типа екшън-филми, които най-много ми допадат. Героите са страхотни и актьорите с които работихме бяха просто феноменални. Първоначално сценария на “Въздушен конвой“ не отделяше много време за характерите на персонажите и екшъна беше основната атракция.
Аз исках да направим някои промени и да представим на публиката едни по-пълнокръвни и колоритни герои. Всеки един герой от “Въздушен конвой“ би могъл да се сдобие със свой собствен филм. За Саймън Уест това беше първи студиен проект и също както Тони Скот и Майкъл Бей, той успя да пренесе таланта си от света на рекламите в киното. Спомням си как преглеждахме британските реклами и видеоклипове на Саймън и с Майк Стенсън (партньора на Брукхаймър) се спогледахме и си казахме “Да, това е човека, който ни трябва.”
Петата част на “Карибски пирати” се сдоби с официално заглавие 23.08.2013, 01:41 | синефиш.бг
Една от най-големите предстоящи продукции на компанията Уолт Дисни е без съмнение петата част от продуцирания от Джери Брукхаймър франчайз “Карибски пирати”. Филмът ще тръгне по българските кина през лятото на 2015-та година, а Джони Деп ще се превъплъти за пети път в образа на ексцентричния пират Джак Спароу.
Предишната част от поредицата, “Карибски пирати: В непознати води”, натрупа над два милиона лева от прожекциите си в България и в световен мащаб успя да надмине границата от един милиард долара. Този впечатляващ успех доказа, че стартиралата през 2003-та година пиратска поредица все още се радва на огромна популярност сред масовата публика и очакванията на бокс офис анализаторите са, че бъдещата пета част също ще натрупа огромни приходи в световен мащаб.
Първоначалните слухове, че създателя на четвъртия филм Роб Маршъл ще седне отново на режисьорския стол бяха опровергани от Уолт Дисни и малко по-рано тази година бе оповестено, че режисурата на петата част е била поверена на норвежкото дуо Хоаким Рьонинг и Еспен Сандбърг (“Кон-Тики”). Стартът на снимките ще бъде даден през месец януари, следващата година, и за момента Джони Деп е единствения потвърден за участие актьор.
Както може да се очаква все още не се разкрива никаква информация за сюжета и новите персонажи в “Карибски пирати 5”, но за сметка на това вече се знае пълното заглавие на приключенската лента. Според източници от Уолт Дисни, цитирани от сайта This Is Infamous, официалното заглавие на петата част е “Карибски пирати: Мъртвите не разказват истории” (“Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales”).
Вече готовия сценарий, дело на Джеф Нейтънсън (“Хвани ме, ако можеш”), е предаден на началството на Дисни, а филма ще бъде втория от поредицата, който ще се разпространява в триизмерен формат. Все още не е потвърдено, но очакванията са, че към актьорския състав на “Карибски пирати: Мъртвите не разказват истории” ще се присъедини отново и носителя на “Оскар” Джефри Ръш (който изигра пирата Хектор Барбоса във всички досегашни части от франчайза).
Бюджетът за снимки ще се равнява на около 200 милиона долара, а по думите на Джери Брукхаймър лентата ще бъде “много екзотична, забавна и напрегната”.
Българската и световна премиера на триизмерния “Карибски пирати: Мъртвите не разказват истории” ще се състои на 15-ти юли, 2015-та година.
Джери Брукхаймър за петата част на “Карибски пирати” 02.07.2013, 11:14 | синефиш.бг
Веднага след като “Карибски пирати: В непознати води” натрупа приходи в световен мащаб от над един милиард долара началството студиото Уолт Дисни оповести, че със сигурност ще бъде направена още една част от поредицата. Джони Деп потвърди, че ще се завърне отново в главната роля на ексцентричния Джак Спароу, а работата по сценария на “Карибски пирати 5” започна в началото на 2012-та година.
Първоначалните слухове, че създателя на четвъртия филм Роб Маршъл ще седне отново на режисьорския стол бяха бързо опровергани и в края на този месец май бе оповестено, че за режисьори на високобюджетната продукция ся били избрани норвежците Хоаким Рьонинг и Еспен Сандбърг. Техният последен за момента филм “Кон-Тики” се превърна в изненадващ хит в Европа и според слуховете именно работата им по тази продукция е била основната причина те да бъдат избрани за петия “Карибски пирати”.
От Уолт Дисни все още не разкриват информация за сюжета на подготвяната лента и в момента единственото, което се знае е, че по сценария работи Джеф Нейтънсън (“Хвани ме, ако можеш”). Подобно на предшественика си “Карибски пирати 5” ще се разпространява в триизмерен формат, а негов продуцент ще бъде отново ветерана Джери Брукхаймър.
През изминалата една година Брукхаймър бе основния източник на информация за продукцията и сега, по време на интервю за най-новата си лента “Самотният рейнджър”, той отново сподели някои детайли за работния процес и старта на снимките.
Брукхаймър: “Наскоро наехме двама талантливи млади режисьори за “Карибски пирати 5” и те пристигнаха в Холивуд буквално преди една седмица. Вече работят активно върху проекта и плановете ни са да започнем снимките в края на тази или най-късно в началото на следващата година.
Както винаги ние действаме по интуиция и не се опитваме да отгатнем или налучкаме какво би се харесало на публиката. Няма гарантирана рецепта за успех независимо дали става дума за изградена поредица или оригинален филм. Просто правиш всичко възможно за да представиш нови неща на екрана и да изненадаш публиката. Зададохме си въпросите “Къде все още не сме отвели героите?” и “В какви други ситуации можем да ги поставим?”.
Всеки един филм с марката “Карибски пирати” вдигаше летвата по отношение на приключенския дух, хумора, екшъна, странните персонажи, местата за снимки и визуалните ефекти. Намерението ни е да запазим тази традиция и с петата част. Всички сме уверени в талантите на Хоаким Рьонинг и Еспен Сандбърг и сме сигурни, че те ще направят един много забавен и енергичен филм.”
За момента Джони Деп е единствения потвърден за участие актьор. Към него най-вероятно ще се присъедини отново носителя на “Оскар” Джефри Ръш, който изигра пирата Хектор Барбоса във всички досегашни филми от поредицата. Очакванията са, че Джеф Нейтънсън ще предаде готовия сценарий до края на есента, а според първоначалните слухове бюджета на лентата ще се равнява на около 200 милиона долара.
Българската и световна премиера на триизмерния “Карибски пирати 5” е насрочена за 15-ти юли, 2015-та година.
“Карибски пирати: В непознати води” – отново на върха на българската бокс офис класация 22.06.2011, 10:10 | синефиш.бг
След като прекара последните две седмици на втора позиция, приключенския хит “Карибски пирати: В непознати води” отново се изкачи на лидерското място в българския бокс офис. Филмът не само успя да измести анимационния “Кунг-Фу Панда 2”, но и е на път да надмине границата от 2 милиона лева – за малко повече от месец, “В непознати води” вече е натрупал 1 779 813 лева, и няма да бъде изненадващо, ако в края на месец декември се окаже, че именно тази продукция е най-успешното заглавие на годината в България.
Големият успех на продукцията с Джони Деп и Пенелопе Крус потвърждава, че поне що се отнася до българската публика, “Карибски пирати” е може би най-популярната филмова поредица в момента. Въпреки предстоящата сериозна конкуренция в лицето на дългоочакваното продължение на анимационния хит “Колите”, “Карибски пирати: В непознати води” ще успее, до седмица и половина, да достигне границата от 2 милиона лева. А това от своя страна ще постави филма на Роб Маршъл редом до “Аватар”, “Ледена епоха 3: Зората на динозаврите 3D” и “Мисия Лондон”, които, поне за момента, са единствените филми с приходи от над 2 милиона лева.
Втори е триизмерния “Кунг-Фу Панда 2”, който оглавяваше бокс офиса в продължение на две седмици. За изминалите близо три седмици от премиерата, лентата е спечелила 523 803 лева. Още миналата седмица, “Кунг-Фу Панда 2” надмина постигнатото от предшественика си (280 хиляди лева), и съдейки по общата спечелена сума до момента, филма без съмнение ще се нареди сред най-успешните анимационни продукции на 2011-та година. В САЩ, “Кунг-Фу Панда 2” не оправда големите очаквания, но успехът му в България е пореден показател за нестихващия интерес на публиката към високобюджетни анимационни продукции, които се прожектират в триизмерен формат.
Третото място е заето от премиерния “Супер 8”, който за първия си уикенд спечели скромните 29 353 лева. С приходите от предпремиерните прожекциии, сумата се увеличава на 67 153 лева. Продуцираният от Стивън Спилбърг филм бе едно от най-очакваните заглавия на годината в световен мащаб, и затова досегашния резултат в България е, на пръв поглед, леко разочароващ. Но като се има в предвид, че “Супер 8” не се разпространява в триизмерен формат, и че българската му рекламна кампания бе, в много отношения, засенчена от тази на “Кунг-Фу Панда 2” и “Карибски пирати: В непознати води”, не е изненадващо, че спечеленото до момента не е толкова впечатляващо. Все пак, режисирания от Джей Джей Ейбръмс филм ще успее, до седмица и половина, да надмине границата от 100 хиляди лева, и по всяка вероятност, в края на българското си представяне ще може да се похвали с ако не големи, то с напълно прилични приходи.
“Поредният ергенски запой” е на четвърта позиция, със спечелени за по-малко от един месец, 473 737 лева. След слабия старт в българския бокс офис, лентата получи изненадващо голяма подкрепа от страна на зрителите, и за две седмици приходите й се увеличиха значително. А сегашните резултати доказват, че Фил, Стю, Алън и Дъг имат достатъчно голяма публика не само в САЩ, но и в България. До момента по света, “Поредният ергенски запой” е натрупал впечатляващите 490,336,000 долара.
На пета позиция е фантастичния екшън “Х-Мен: Първа Вълна”, който за по-малко от две седмици е спечелил 155 712 лева. Едно от малкото дългоочаквани продължения, които не се разпространяват в 3D-формат, “Първа Вълна” се представя прилично в бокс офиса. Подобно на представянето си в САЩ, в България филма също е успял да привлече почитателите на поредицата “Х-Мен”, но въпреки това няма шанс да се превърне в хит от ранга на “Карибски пирати: В непознати води”. Изглежда, че “Х-Мен: Първа Вълна” ще спази традицията, поставена от предишните четири части от фантастичния франчайз – филма ще събере прилични приходи, но няма да бъде запомнен като един от водещите хитове на годината.
Премиерната комедия “Нещо назаем” заема шесто място. За първия си уикенд по българските киноекрани, филма с Кейт Хъдсън е спечелил едва 8 791 лева. Това е изненадващо слаб резултат за игрален филм, който е базиран на популярен и успешен роман. За разочароващия премиерен уикенд на лентата допринасят няколко фактора: през лятото, публиката предпочита мащабните блокбастъри; за разлика от САЩ и Англия, романа на Емили Гифин не е толкова познат в България; романтичните комедии по принцип не привличат масовата българска публика в киносалоните. Сравнителнo приличната (за романтична продукция) рекламна кампания също не успя да помогне на “Нещо назаем” в битката му за зрители. Все пак, има надежда, макар и минимална, че филма ще привлече вниманието на повече хора в следващата една седмица.
Седми в класацията е хита “Бързи и яростни 5: Удар в Рио”, който е вече съвсем близо до границата от един милион лева. За малко повече от шест седмици, екшъна с Вин Диезел и Пол Уокър е натрупал 992 708 лева – настина впечатляващ резултат, особено като се има в предвид, че лентата не се разпространява в триизмерен формат. Представянето на продукцията в България напълно съвпада със световното – само до момента, международните приходи на “Бързи и яростни 5: Удар в Рио” се равняват на 591,816,880 долара. В България и по света, филма на Джъстин Лин е вече най-печелившото заглавие от цялата поредица “Бързи и яростни”.
“Дървото на живота” е на осма позиция, със спечелени за три седмици, 89 264 лева. За филм на режисьора Терънс Малик, този резултат е повече от приличен – въпреки, че винаги привлича популярни актьори към проектите си, Малик не е известен като създател на големи бокс офис хитове, и затова досегашното представяне на “Дървото на живота” e без съмнение една приятна изненада за почитателите на режисьора. Филмът бавно, но уверено, увеличава българските си приходи, и ако няма сериозен спад в посещаемостта, до седмица и половина, той ще надмине границата от сто хиляди лева.
“Лора от сутрин до вечер” заема девето място. За по-малко от три седмици, филма е спечелил 53 695 лева. След слабото представяне в първата си седмица по кината, филма изглежда е получил тласък от публиката, и през изминалите няколко дни, той увеличи значително приходите си. Разбира се, когато стане дума за българска лента, която не разчита на силна рекламна кампания, думата “значително” е относително понятие – на фона на български филми като “LOVE.NET” и “TILT”, “Лора от сутрин до вечер” няма да бъде считан за хитово заглавие, но имайки в предвид скромните очаквания и смазващата конкуренция от страна триизмерните блокбастъри, постигнатото от лентата до момента съвсем не е за подценяване.
Десетата позиция е за вече споменатия “LOVE.NET”. Филмът се върти по кината от близо четири месеца, като за това време е натрупал 1 318 891 лева.
Въпреки, че е на път да отпадне от Топ 10, продукцията на режисьора Илиян Джевелеков надмина всички очаквания, и е вече едно от най-печелившите български заглавия на всички времена. В най-добрия случай, “LOVE.NET” ще завърши българското си представяне с приходи от 1.5 милиона лева. ... още »
Само за двадесет дни на голям екран „Карибски пирати: В непознати води” е видян от над 144 000 български зрители, които го превърнаха в най-гледания филм за 2011 г. до сега.
Трейлъри и клипове от филма можете да видите тук ... още »
За по-малко от две седмици, филма на Роб Маршал е натрупал впечатляващите 1 040 603 лева.
Резултатите, веднага след премиерата на филма, надминаха постигнатото за същия брой дни от “Мисия Лондон” и “Аватар”, които са два от най-гледаните филми на всички времена в България. Имайки в предвид това, и съдейки по темповете с които трупа своите приходи, няма да бъде изненадващо, ако “Карибски пирати: В непознати води” постави нови рекорди в българския бокс офис. Филмът се радва и на голям успех по света – само до момента, приходите му надвишават 630 милиона долара.
Премиерният “Поредният ергенски запой” заема второто място в класацията. За първия си уикенд по българските кина, филма регистрира приходи от 79 393 лева. Изглежда, че за разлика от САЩ, където лентата дори надмина очакванията на бокс офис анализаторите, в България приходите няма да бъдат толкова впечатляващи.
Продукцията не успя и да подобри постигнатото от първата част, “Последният ергенски запой”, която през 2009-та година дебютира с приходи от 88 870 лева. Въпреки че “Поредният ергенски запой” беше рекламиран по света като най-очакваната комедия на лятото, спечеленото до момента в България показва, че интереса към филма не е бил толкова голям, колкото се очакваше. “Поредният ергенски запой” без съмнение ще надмине границата от сто хиляди лева, но ако през следващите две седмици филма не получи значително по-голяма подкрепа от публиката, той ще бъде запомнен като една от многото дългоочаквани продукции, които се представиха под очакванията.
“Бързи и яростни 5: Удар в Рио” е на трета позиция, като за един месец е натрупал 880 244 лева. Първите две седмици бяха индикатор за това, че филма има шанс да достигне границата от един милион лева сравнително бързо. Но в последната седмица и половина, имаше значителен спад в посещаемостта, и това ще затрудни петия “Бързи и яростни” по пътя му към класацията на филмите с приходи от един милион лева.
Разбира се, този спад не е неочакван, тъй като посещаемстта при дългоочакваните продукции е по принцип най-голяма през първите две седмици. Но каквото и да се случи от тук нататък, “Бързи и яростни 5: Удар в Рио” се представи повече от впечатляващо не само в България, но и в останалата част от света. Само до момента, филма може да се похвали с приходи от над половин милиард долара.
Анимационният “Рио” застава на четвърто място. За осем седмици, триизмерната лента е спечелила 954 847 лева. Въпреки сериозната конкуренция от страна на другите две дългоочаквани 3D продукции, “Карибски пирати: В непознати води” и “ТОР: Богът на гръмотевиците”, “Рио” успя да се задържи в Топ 5 в продължение на няколко седмици, и приходите му до момента са доказателство за това, че публиката към която е насочен филма, очевидно е харесала видяното. Очаква се до седмица и половина, приходите на продукцията на Twentieth Century Fox да достигнат един милион лева.
“LOVE.NET” е на пета позиция, като за девет седмици, филма е натрупал 1 264 628 лева. За втора поредна седмица, българската продукция е на петата позиция, и по всичко изглежда, че ще бъде трудно за конкуренцията да я измести извън класацията.
Благодарение на спечеленото до момента, “LOVE.NET” се превърна в шестия най-печеливш филм в България – повече от впечатляващо постижение, което едва ли ще бъде подобрено тази година от друг български филм.
Шести е триизмерния “Свещеник”, който за близо три седмици е натрупал 150 932 лева. Имайки в предвид слабото представяне на филма по света и през първата му седмица по родните киноекрани, сегашния резултат не е за подценяване. За триизмерна продукция, тази сума не е толкова впечатляваща, но за филм, който не е продължение на летен блокбастър, тя е прилична.
“Свещеник” няма да бъде запомнен със силното си представяне в бокс офиса, но подкрепата на публиката през втората седмица без съмнение му помогна. В крайна сметка, едно нещо е сигурно – за разлика от САЩ, в България филма няма да се превърне в сериозен финансов провал.
Драмата “Вода за слонове” заема седмо място. За близо три седмици, режисирания от Франсис Лоурънс филм е спечелил 54 012 лева. Очевидно е че филма не е успял да привлече голяма част от масовата публика, но това не е изненадващо - “Вода за слонове” е от този род филми, които почти никога не привличат вниманието на българската публика, независимо от това кои актьори участват. В този случай, дори и участието на любимеца на тийнейджърките, Робърт Патинсън, не успя да помогне на филма. Въпреки, че все още намира място в класацията, “Вода за слонове” ще бъде причислен към филмите, минали почти незабелязано по кината.
Комиксовата продукция на режисьора Кенет Брана, “ТОР: Богът на гръмотевиците”, застава на осма позиция, като за близо пет седмици филма е натрупал 776 686 лева – напълно задоволителен резултат за комиксова лента, чиито главен герой е почти непознат на широката българска публика.
Филмът може и да не достигне границата от един милион лева, но спечеленото до момента е повече от достатъчно за да го класира сред най-успешните филми на 2011-та година. По света, “ТОР: Богът на гръмотевиците”, вече може да се похвали с приходи от над 400 милиона долара.
Комедията “Ергени за седмица” е на девето място, със спечелени за четири седмици, 126 001 лева. Филмът с Оуен Уилсън и Кристина Апългейт е поредния пример за това, че слабия премиерен уикенд не винаги е индикатор за цялостното представяне на даден филм.
През втората си седмица, филма на Питър и Боби Фарели получи неочакван тласък от публиката, и приходите се увеличиха значително. Разбира се, “Ергени за седмица” не е филм, който може да се конкурира с мащабните блокбастъри и триизмерни анимации, и затова, спечеленото до момента е всъщност напълно прилично за продукция от този жанр.
“Сбогом, мамо!” застава на десетата позиция. За близо един месец, лентата на Мишел Бонев е спечелила 35 261 лева. Изглежда че медийния шум около българо-италианската продукция не е бил достатъчен за да бъде привлечен българския зрител в кината. Важно е да се отбележи, че “Сбогом, мамо!” не се сдоби с широко разпространение както “LOVE.NET” например, и това със сигурност оказа влияние на приходите.
За съжаление на създателите, драмата ще се превърне в поредното заглавие с българско участие, което така и не намери своята публика. Все пак, и въпреки конкуренцията, “Сбогом, мамо!” бе в българския Топ 10 в продължение на няколко поредни седмици, което само по себе си е постижение. ... още »
Питали ли сте се кой е най-големият магьосник живял някога?
Дали е Хари Худини, който предизвиквал смъртта всеки път, когато трябвало да се освободи за 3 минути от оковите, докато е потопен изцяло във вода?
Или пък Дейвид Копърфилд, който кара Ориент Експрес да изчезне пред очите на смаяната публика?
А може би родният Астор, който буквално си маха главата в коронния номер на своята кариера?
Всеки от тях сам по себе си е велик в това, което прави, и публиката винаги ще помни името и постиженията им.
Но има и един актьор, който не им отстъпва във фокусите, защото през последните десетина години скри шапката на цял Холивуд и абсолютно неочаквано се превърна в най-касовия актьор на развлекателната индустрия отвъд Океана, а и по целия свят.
Разбира се, че става въпрос за Джони Деп, който бяхме свикнали да приемаме като фаворитът на фестивалната публика с участията си в нискобюджетни независими продукции без особени шансове за сериозно парични постъпления. „Аризонска мечта”, „Ед Ууд”, „Защо тъгува Гилбърт Грейп”, „Страх и омраза в Лас Вегас”, „Смелият” са само малка част от заглавията, които взети заедно не са гледани от толкова зрители, колкото напълниха киносалоните през 2003 за „Карибски пирати: Проклятието на Черната перла.”
И докато през 90-те Деп трябваше да диша прахта на мъжкарите Шварценегер, Сталоун и Уилис в бокс офиса, то през новото хилядолетие половинката на Ванеса Паради инкасира 5 милиарда долара само от киноразпространението на филми с негово участие.
Една компания остана особено доволна, защото стои зад 4 от заглавията донесли тази впечатляваща сума зелени гущери. Говорим за Walt Disney Pictures, които в началото на хилядолетието решиха да превърнат атракция от свой тематичен парк във високобюджетен филм. Успехът на пиратската поредица и новооткритата звездна сила на Деп докараха положението дотам, че на плаката за „Алиса в страната на чудесата” пише само неговото име и само неговият герой е изтипосан, без каквато и да било Алиса да се вижда някъде.
С „Карибски пирати: Сандъкът на мъртвеца” и „Карибски пирати: На края на света” режисьорът Гор Вербински завърши своята успешна трилогия за приключенията на капитан Джак Спароу, Уил Търнър, Елизабет Суон, капитан Барбоса и останалите колоритни персонажи, населяващи този измислен свят.
Холивудските студия обаче са винаги алчни за нови постъпления и на Disney не им трябваше да чакат дълго преди да решат, че Джак Спароу може да им донесе още много ковчежета пълни с несметни богатства. Защото героят на Деп се превърна в истинска икона на развлекателната киноиндустрия – фигура, която си съперничи със светоизвестните Джеймс Бонд и Индиана Джоунс.
Премиерният „Карибски пирати: В непознати води” има за основна задача да отговори на въпроса дали Джак Спароу подобно на Бонд и доктор Джоунс е самодостатъчен герой на своята вселена и е без значение кои са обграждащите го актьори и персонажи, в които те се превъплащават
Защото Орландо Блум и Кийра Найтли вече ги няма. Няма ги Макензи Крук и Лий Арънбърг като вечно препиращите се Пинтел и Ригети, които с безграничната си глупост успяваха безпогрешно да извикат огромна усмивка на лицата на зрителите с всяка своя следваща тъпотия.
Тук има някакъв плах опит двамата да бъдат заменени от един-едничък Стивън Греъм („Гепи”, „Сезонът на вещиците”), който по принцип е симпатичен актьор, но без партньор, с който реално да си разменя репликите буквално увисва във въздуха. Няма го Бил Най като отблъскващия Дейви Джоунс, който тук е заменен от иначе солидния Иън Макшейн в ролята на Черната брада – нещо като Саруман на пиратската общност, обаче без капка заплашителност през цялото време. И не на последно място по важност – Гор Вербински вече не е на режисьорския стол.
В случая може да говорим за така модното в Холивуд рестартиране на даден франчайз, но със запазването на основния актьор. За щастие Джефри Ръш също се завръща като лукавия капитан Барбоса, защото иначе „Карибски пирати: В непознати води” нямаше да има и една положителна черта.
Режисираната от Роб Маршал четвърта част от поредицата представлява някаква набързо сглобена плоска историйка, лишена от чара на предишната трилогия и страдаща от липсата на мащабни и запомнящи се екшън сцени, които би трябвало да са основната причина, за да се гледа подобен филм на голям екран.
Да не говорим, че 3D ефектът е нулев и спомага единствено за по-дебелия портфейл на разпространителите от Disney, но не и за някакво по-дълбоко потапяне в отделните епизоди. Към вече споменатото разочарование от изпълнението на Макшейн може да добавим и излишното присъствие на иначе симпатичната Пенелопе Крус.
Тук тя видно трябва да го играе а ла Катрин Зита-Джоунс в „Маската на Зоро”, но единствено успява да изглежда смехотворно в пиратските дрехи, с които е облечена. Направен е и някакъв нескопосан опит за вкарване на нова по-младежка любовна история, която да запълни празнината оставена след напускането на Блум и Найтли.
Честта за романтичните трепети между Божи човек и секси, но хищна русалка (нещо като Наташа Хенстридж във „Видове”) се пада на някакви абсолютно неизвестни лица, чиято актьорска игра в най-добрия случай е на нивото на родни сериали от сорта на „Забранена любов” и „Стъклен дом.”
Като глътка свеж планински въздух в безкрайно точещите се 137 минути може да определим всяка поява на Джефри Ръш в кадър. Големият актьор искрено се забавлява със своя герой и успява да вкара нови нюанси в образа на Барбоса, който вече е еднокрак и се ползва от протекциите на краля на Англия – с други думи може да плячкосва и убива безнаказано стига да е в името на славната Британска империя.
Джони Деп вече и на сън вероятно може да играе Джак Спароу. Култовият му образ тук изглежда поизносен, но отделни моменти на проблясък показват, че сценарият и историята са истинските окови, които задържат Джак да се развихри така както само той си знае и заради което толкова го обичаме.
Напук на феноменалните приходи от предишните три серии от Walt Disney видно са стиснали кесията и в резултат отсъстват всякакви отличителни за поредицата батални сценки – няма битка между пиратски кораби, няма битка с чудовища като Кракена, няма дуел в огромно въртящо се колело. Сред основните атракции явно трябва да е нападението на няколко дузини сластни русалки, които в следващия момент се превръщат в нещо като харпиите от „Ван Хелсинг” и почват да разкъсват пиратите досущ акулите в „Синята бездна”.
Направо не ми се мисли как ще реагират малките момиченца, които си обичат Ариел от „Малката русалка” и попаднали заедно с родителите си на прожекция на „Карибски пирати: В непознати води” видят как любимата им героиня се трансформира в грозно чудовище и си забърква няколко Блъди мерита в комбинация от солена морска вода и човешка кръв. Шефовете на Disney явно или не са чели сценария предварително, или напълно са се смахнали. Тези същите хора в началото на хилядолетието спряха тотално с производството на кървави екшън-драми като „Скалата” и „Лице назаем”, за да се отдадат изцяло на семейни филми. А сега това вкарано в най-масовия филм за годината. Иди ги разбери, ако можеш.
Някакви безлични испанци, предвождани от мургав представител на църквата и короната, може би трябва да минат за аналог на лорд Кътлър Бекет (Том Холандър с уникална роля като най-големия злодей в поредицата) и предвожданите от него британски войски, които си бяха поставили за задача да унищожат пиратите до крак в оригиналната трилогия на Вербински.
Ако дотук звучи все едно авторът на настоящата статия търси дълбок смисъл във всеки един филм, то ще побързам да уточня, че не харесвам и не гледам мазохистични упражнения по абстракция, подписани от творци като Ларс фон Трир, Джим Джармуш и прочие режисьори, чиито творения са създани само за показ по фестивали из целия свят.
Искренно обичам добре направени, високобюджетни холивудски продукции, които те забавляват, вълнуват и зареждат с енергия. Определено сезонът на летните блокбастъри за 2011 почна повече от добре с „Тор: Богът на гръмотевиците” и „Бързи и яростни 5: Удар в Рио”, като последният доказа, че 5-та част в една поредица може да се окаже най-добрата, ако се подходи с достатъчно мисъл и се предложи нещо ново и свежо на публиката.
За съжаление „Карибски пирати: В непознати води” е отстъпление от тази положителна вълна, а и от позициите, които пиратите си извоюваха в сърцата ни през последните вече близо десетина години.
На всеки разбира се е ясно, че независимо какво напишат критиците, зрителите ще се стекат на талази към кината, за да видят новите приключения на Джак Спароу, тласкани от инерцията на първите 3 филма и всепоглъщащата рекламна машина на Walt Disney. Интересно обаче колко ще останат доволни от видяното и ще са склонни да си дадат парите за още една подобна серия. Остава да се надяваме, че продуцентите ще се отрезвят овреме и ще предприемат решителни стъпки за възвръщане нивото на любимия франчайз.
За целта са необходими нови сценаристи и режисьор, който да е на нивото на Вербински, защото силата на Маршал си остават мюзикълите („Чикаго”, „Девет”), а тук горкият наистина плува в непознати води. Един Матю Вон, който вече се доказа в умелото разказване на чудати фантасмагории („Звезден прах”, „Kick-ass: Шут в г*за!) би бил чудесен избор, особено ако този юни докаже, че може да режисира и блокбастъри с „Х-мен: Първа вълна.” Прибавяме повечко цветисти английски актьори, връщаме стари любимци и продължаваме да си свирукаме композициите на Ханс Цимер, които винаги ще радват ухото.
В заключение трябва да признаем, че ако „Карибски пирати: В непознати води” беше първият филм от поредицата, то вероятно щеше да изглежда доста по-добре в очите на хората.
Но сравняван с една вече култова трилогия няма никакъв шанс да бъде запомнен като нещо значимо. Крайно време е студията да си дадат сметка, че не е важно само да добуташ поредната серия до големия екран, но тя трябва да бъде и достойно допълнение към своите предшественици.
Един Джон Маклейн примерно вече 4-и пъти все така очарователно умира трудно и Брус Уилис явно не е склонен на компромиси с най-популярната си роля, защото 4-те серии се разпростират в период от 20 години. Дано и до неминуемото завръщане на капитан Джак бъде оставено достатъчно време, за да се получи филмът, който всички искаме.
В тематичния пиратски парк в Дисниленд, Калифорния, на огромен 3D екран, филма гледаха множество звезди от света на киното, музиката, модата, спорта и бизнеса.
Освен участващите в него Джони Деп, Пенелопе Крус, Кийт Ричардс, Джефри Ръш, Иън Макшейн, Сам Калфлин и Астрид Берже-Фрисби, по черния пиратски килим минаха също продуцентът Джери Брукхаймър, режисьорът Роб Маршал, актьорите Хавиер Бардем, Ева Лонгория, Анди Гарсия, Ашли Брукс, Тери Хатчър, Ванеса Хъджинс, Ерик МаКкормак, Кърсти Али, Мартин Шорт, Лейси Шуимър, баскетболиста от NBA Рик Фокс, фронтмена на „Аеросмит” Стив Тайлър и много други. Някои от най-популярните лица на големия екран като Анди Гарсия и Лоренцо Ламас пристигнаха със семействата си.
С красива черна рокля с дантели и пищно деколте Пенелопе Крус, която наскоро стана майка и получи своя звезда на Алеята на славата в Холивуд, за пореден път показа на света неподправен латино чар. Екранният партньор на горещата испанка Джони Деп се появи на премиерата със съвсем нова къса прическа и визия, коренно различна от тази на героят си Джак Спароу.
В България филма ще тръгне два дни по-рано от официалната световна премиера. „Карибски пирати: В непознати води” ще превземе родните кина със специални среднощни прожекции на 17-ти срещу 18-ти май в Mtel IMAX и всички 3D кинoзали, като билетите за тях са вече в продажба.
Cinema City организира за феновете пиратски партита преди прожекциите, които ще започнат от 23:15 ч. във фоайетата на всички мултиплекси. На 18-ти и 19-ти май ще има предпремиерни прожекции в Mtel IMAX и всички 3D кина билети, за които също ще могат да се купуват предварително.
В „Карибски пирати: В непознати води” новите приключения на пиратите в търсене на Извора на младостта са изпълнени с традиционните за поредицата комични ситуации и духовити персонажи, а режисьорът Роб Маршал разказва вълнуваща история за истина, измяна, младост и смъртоносно наследство. „Карибски пирати: В непознати води”завзема българските и световните киноекрани на 20 май 2011 г. и е първият от поредицата, който излиза в Disney Digital 3D формат и Mtel IMAX.
Трейлъри и клипове от филма можете да види тук ... още »
След световната гала премиера на 7 май в DisneyLand, Калифорния, зарителите във френския град ще са сред първите гледали новите приключения на Капитан Джак Спароу.
Очаква се на събитието да пристигнат всички звезди от филма начело с Джони Деп, Иън Макшейн, Джефри Ръш и Пенелопе Круз, която наскоро получи своя звезда на Алеята на славата в Холивуд.
Сред гостите ще са продуцентът на филма Джери Брукхаймър и режисьорът Роб Маршал. Интересът на световните медии ще е съсредоточен и върху местната, френска знаменитост Астрид Берже–Фрисби. В „Карибски пирати: В непознати води” младата актриса, добре позната в страната си, дебютира на американската кино сцена в ролята на мистичната русалка Сирена.
На 7 май в DisneyLand, Калифорния е световната гала премиера на „Карибски пирати: В непознати води”, на която ще присъстват знаменитости от развлекателната индустрия и бизнеса. Събитието е планирано в оригиналния пиратски парк, вдъхновил поредицата и ще е първата правена до сега 3D премиера на открито. В „Карибски пирати: В непознати води” нови герои допринасят за характерното забавното звучене на поредицата.
Сред тях са Черната брада /Иън Макшейн/, типичният пират негодник, неговата дъщеря Анджелика /Пенелопе Крус/, мошеничка от миналото на Джак Спароу и Филип /Сам Клафлин/ - млад и загадъчен мисионер. Ще видим и Джефри Ръш, който за четвърти път пресъздава ролята на капитан Хектор Барбоса - противникът на Джак Спароу, но този път преминал на страната на английския двор. В четвъртия филм от предицата се завръща и легендарния китарист на Ролинг Стоунс, Кийт Ричардс, в ролята на бащата на Джак Спароу – капитан Тийг.
Новите приключения на пиратите в търсене на Изворът на младостта са изпълнени с традиционните за поредицата комични ситуации и духовити персонажи, а режисьорът Роб Маршал разказва вълнуваща история за истина, измяна, младост и смъртоносно наследство.
„Карибски пирати: В непознати води” завзема българските и световните киноекрани на 20 май 2011 г. и е първият от поредицата, който излиза в Disney Digital 3D формат и Mtel IMAX.