Филмите, които спечелиха милиард долара и повече 09.09.2016, 12:13 | синефиш.бг
Време е да поговорим за една специална категория филми. Техният успех не е свързан с награди и номинации и достиженията им не се определят от маститите критици, защото тяхното благоденствие говори с най- конвертируемия език - езикът на парите. Става дума за най-печелившите филми в историята на киното.
В крайна сметка, да не забравяме, че киното е преди всичко шоубизнес, но най-вече бизнес, особено когато става въпроса за големи инвестиции и проекти, от които се очаква определена и добре преценена възвращаемост.
Много киноленти са донесли големи приходи на създателите си и са напълнили до претъпкване джобовете на продуцентите си, много малко от тях обаче са преминали гросмайсторската летва от един милиард долара. Тези филми са в специална графа и техният клуб е много елитен, като засега членовете му наброяват точно двадесет и шест.
Някои тях са пуснати по екраните повторно, дълго време след премиерата си, за да достигнат заветното число, но така или иначе преминаването им на границата от един милиард долари от приходи е факт. Ето кои са историите, които ни накараха да тичаме към киносалоните и да си купим билети, за да ги гледаме…
Зоотрополис (2016)
Общо приходи: $1,007,318,113 / Приходи за първия уикенд: $75,063,401 С две думи: Добре дошли в градската джунгла!
Черният рицар (2008)
Общо приходи: $1,004,558,444 / Приходи за първия уикенд: $158,411,483 Бюджет на продукцията: $185 милиона С две думи: От непрогледната тъма на болката и унижението се ражда рицар!
Хобит: Неочаквано пътешествие (2012)
Общо приходи: $1,021,103,568 / Приходи за първия уикенд: $84,617,303 С две думи: Най-големите легенди произхождат от най-малките същества!
Алиса в Страната на чудесата (2010)
Общо приходи: $1,025,467,110 / Приходи за първия уикенд: $116,101,023 Бюджет на продукцията: $200 милиона С две думи: Фантастично забавление за цялото семейство
Междузвездни войни: Епизод I - Невидима заплаха (1999)
Общо приходи: $1,027,044,677 / Приходи за първия уикенд: $64,820,970 Бюджет на продукцията: $115 милиона С две думи: Всяко поколение има своите легенди! Всяко пътешествие има своята първа стъпка! Всяка сага има своето начало!
Джурасик парк (1993)
Общо приходи: $1,029,153,882 / Приходи за първия уикенд: $47,026,828 Бюджет на продукцията: $63 милиона С две думи: Едно приключение, започнало преди 65 милиона години!
Карибски пирати: В непознати води (2011)
Общо приходи: $1,045,713,802/ Приходи за първия уикенд: $90,151,958
Бюджет на продукцията: $250 милиона
С две думи: Джони Деп, какъвто винаги ще го запомним!!!
Играта на играчките 3 (2010)
Общо приходи $1,063,171,911 / Приходи за първия уикенд: $110,307,189 Бюджет на продукцията: $200 милиона С две думи: Нито една играчка не е пострадала по време на снимките!
Карибски пирати: Сандъкът на мъртвеца (2006)
Общо приходи: $1,066,179,725 / Приходи за първия уикенд: $135,634,554 Бюджет на продукцията: $200 милиона С две думи: Капитан Джак се завръща!
Черният рицар: Възраждане (2012)
Общо приходи: $1,084,939,099 / Приходи за първия уикенд: $160,887,295 Бюджет на продукцията: $250 милиона С две думи: Пламъкът ще се възроди!
Трансформърс: Ера на изтребление (2014)
Общо приходи: $1,104,054,072 / Приходи за първия уикенд: $100,038,390 Бюджет на продукцията: $210 милиона С две думи: Ако не се обединим ни чака изтребване!
007 Координати: Скайфол (2012)
Общо приходи: $1,108,561,013 / Приходи за първия уикенд: $88,364,714 Бюджет на продукцията: $200 милиона С две думи: Бонд, Джеймс Бонд!
Властелинът на пръстените: Завръщането на краля (2003)
Общо приходи: $1,119,929,521 /Приходи за първия уикенд: $72,629,713 Бюджет на продукцията: $94 милиона С две думи: Окото на дракона никога не спи!
Трансформърс 3 (2011)
Общо приходи: $1,123,794,079 / Приходи за първия уикенд: $97,852,865 Бюджет на продукцията: $195 милиона С две думи: Инвазията, от която се страхувахме! Врагът, който не очаквахме!
Капитан Америка: Войната на героите (2016)
Общо приходи: $1,143,597,261 /Приходи за първия уикенд: $179,139,142 Бюджет на продукцията: $250 милиона С две думи: Обединени побеждаваме, разделени – пропадаме!
Миньоните (2015)
Общо приходи: $1,159,398,397 / Приходи за първия уикенд: $115,718,405 Бюджет на продукцията: $74 милиона С две думи: Да се върнем там, където започва всичко!
Железният човек 3 (2013)
Общо приходи: $1,215,439,994 / Приходи за първия уикенд: $174,144,585 Бюджет на продукцията: $200 милиона С две думи: Освободи силата под бронята!
Замръзналото кралство (2013)
Общо приходи: $1,276,480,335 /Приходи за първия уикенд: $67,391,326 Бюджет на продукцията: $150 милиона С две думи: Пълно замръзване!
Хари Потър и Даровете на Смъртта: Втора част (2011)
Общо приходи: $1,341,511,219 /Приходи за първия уикенд: $169,189,427 Бюджет на продукцията: $250 милиона С две думи: Сагата свършва тук!
Отмъстителите: Ерата на Ултрон (2015)
Общо приходи: $1,405,413,868 / Приходи за първия уикенд: $191,271,109 Бюджет на продукцията: $250 милиона С две думи: Новата ера в супергеройството започва!
Бързи и яростни 7 (2015)
Общо приходи: $1,516,045,911 / Приходи за първия уикенд: $147,187,040 Бюджет на продукцията: $190 милиона С две думи: Едно последно кръгче!
Отмъстителите (2012)
Общо приходи: $1,519,557,910 / Приходи за първия уикенд: $207,438,708 Бюджет на продукцията: $220 милиони С две думи: Отмъстителите се събират!
Джурасик свят (2015)
Общо приходи: $1,670,400,637/ Приходи за първия уикенд: $208,806,270 Бюджет на продукцията: $150 милиони С две думи: Паркът пак е отворен!
Междузвездни войни: Епизод VII - Силата се пробужда (2015)
Общо приходи: $2,068,178,225 / Приходи за първия уикенд: $247,966,675 Бюджет на продукцията: $245 милиона С две думи: Всяко поколение има нова история!
Титаник (1997)
Общо приходи: $2,186,772,302 / Приходи за първия уикенд: $28,638,131 Бюджет на продукцията: $200 милиона С две думи: Нищо на тази земя не може да ги раздели!
Аватар (2009)
Общо приходи: $2,787,965,087 / Приходи за първия уикенд: $77,025,481 С две думи: Кутията на Пандора е отворена!
Сега президентът на Хасбро – Брайън Голднър, потвърди намерението на Парамаунт: „Смятаме, че има немалко истории, които могат да бъдат разказани за нашия бранд, който е на пазара вече 30 години. Очакваме продължението на „Трансформърс: Ера на изтребление” през 2017 г.”
Марк Уолбърг вече е подписал договор за участие в повече филми от поредицата, но пък Майкъл Бей като че ли няма вече намерение да режисира, което ще рече, че се отваря място за нов режисьор.
Седем холивудски продукции, начело с "Трансформърс 3", и три китайско езични ленти, сред които еротичният блокбъстър "3-D Sex and Zen: Extreme Ecstasy", съставляват топ 10 на най-касовите филми в хонконгския бокс офис за 2011 година.
Третият филм от sci-fi екшън поредицата на Майкъл Бей, който покори и американския, и интернационалния бокс офис след рилийза си в началото на миналото лято, е инкасирал 84.7 млн. хонконгски долара ($10.9 млн.) по време на тримесечния си тур в кино театрите в Хонконг, реализирайки близо двойно по-големи печалби спрямо своя предшественик - "Трансформърс: Отмъщението" (2009), посочва се в доклада на Hong Kong Motion Pictures Industry Association.
"Хари Потър и даровете на смъртта: Част 2" е второто най-доходоносно заглавие в кино афиша на Хонконг за 2011 г. с приходи в размер на HK$76.8 млн., следван от тайванския хит "You Are the Apple of My Eye" с HK$61.29 млн. – рекордна сума за китайско езична продукция в цялата история на хонконгската индустрия.
В продължение на седем години до самия край на 2011 г. този рекорд бе във владение на събралия HK$61.28 млн. "Kung Fu Hustle", като при това "You Are the Apple of My Eye" – дебютен филм на режисьора Giddens Ko, все още не е приключил обиколката си из хонконгските кинотеатри.
"3D Sex and Zen: Extreme Ecstasy" е поставен на пето място в годишната бокс офис класация на специалния административен райно на Китай, в който английският е официален език, наред с китайския, след като бе No.1 по приходи през първата половина на миналата година.
Четвъртата позиция е заета от "Карибски пирати: В непознати води", а китайският новогодишен хит "Love Hong Kong" на Братя Шоу е No. 8.
“Трансформърс 3” е отново на лидерската позиция в българския бокс офис 13.07.2011, 10:41 | синефиш.бг
Фантастичният приключенски екшън “Трансформърс 3” е за втора седмица на лидерската позиция в българската бокс офис класация. Без да бъде изправен пред сериозна конкуренция, филма на Майкъл Бей успя да увеличи значително приходите си, които вече се равняват на 644 658 лева – повече от прилична сума за филм, който е в кината само от две седмици, и сериозен индикатор за това, че лентата е на път да достигне границата от един милион лева.
След премиерата си, “Трансформърс 3” се превърна в най-успешната премиера на компанията Paramount Pictures в България, и също така във втория най-успешен старт за филмова продукция тази година, след “Карибски пирати: В непознати води”. Едва ли обаче филма ще запази лидерската си позиция, защото в края на тази седмица, по кината ще се завърти дългоочаквания “Хари Потър и даровете на смъртта: Част 2”, който със сигурност ще остави далеч след себе си всяка конкуренция.
Но въпреки това, “Трансформърс 3” вече може да се похвали с приходи, които без съмнение ще му отредят едно от челните места в класацията за най-успешните филми на 2011-та година. По света, продуцираната от Стивън Спилбърг триизмерна лента също се радва на голям успех, и само до момента е натрупала впечатляващите 662,633,191 долара.
“Колите 2 3D” запазва заетата преди една седмица втора позиция в класацията.Триизмерната анимация продължава да привлича българските зрители в кината, и приходите й вече се равняват на 409 472 лева. Филмът на Джон Ласитър е в кината от три седмици, и за разлика от представянето си в САЩ, където по всяка вероятност няма да подобри постигнатото от първата част, в България, публиката е доста по-отзивчива, и продукцията на Пиксар със сигурност ще се присъедини към най-печелившите анимации на годината.
Съдейки по темпото с което трупа приходи, и въпреки конкуренцията от страна на “Трансформърс 3” и предстоящия “Хари Потър и даровете на смъртта: Част 2” , “Колите 2 3D” ще успее, до две седмици, да надмине границата от половин милион лева.
Новата комедия с Камерън Диас, “Палавата класна”, застава на трето място, със спечелени за близо три седмици, 270 558 лева. Филмът изненадва с доброто си изпълнение не само в Америка, но и в България.
По принцип, през летния сезон, най-печеливши са дългоочакваните продължения и високобюджетните комиксови адаптации, и за всеки друг филм е изключително трудно да намери своята публика. Но “Палавата класна” е едното от малкото изключения – благодарение на стабилната си рекламна кампания и находчивото българско заглавие, филма на Джейк Касдан определено е успял да привлече вниманието на българския зрител, и спечеленото до момента е повече от прилично за оригинален филм от комедийния жанр, който не се разпространява в триизмерен формат. “Палавата класна” може да се похвали и с добри приходи по света, които само до момента се равняват на 125,586,988 долара.
“Карибски пирати: В непознати води” е на четвърта позиция в класацията, като за осем седмици е натрупал 1 972 895 лева. Конкуренцията от страна на новите филмови предложения определено оказа влияние на приходите на филма с Джони Деп, за когото се смяташе, че ще натрупа два милиона лева още преди две седмици.
Но въпреки че ще отнеме повече време от очакваното, четвъртия филм от популярната поредица със сигурност ще надмине границата от два милиона лева преди да бъде свален от кината.
Режисираният от Том Ханкс, “Лари Краун”, заема пето място. За първия си уикенд по българските кина, премиерната романтична комедия е спечелила скромните 15 877 лева. Като към това добавим и приходите от предпремиерните прожекции, сумата се увеличава на 23 923 лева.
Още от сега е сигурно, че “Лари Краун” няма да може да се похвали с големи постижения в бокс офиса, но и очакванията към филма относно приходите му никога не са били големи. Лентата, в която главните роли се изпълняват от самия Том Ханкс и носителката на “Оскар” Джулия Робъртс, е насочена главно към по-възрастната публика, която посещава кината доста по-рядко от тийнейджърите. Затова и “Лари Краун” в никакъв случай не може да се сравнява с продукции като “Колите 2 3D” и “Карибски пирати: В непознати води”, чиито голям успех се дължи основно на младата публика. Все пак, филма на Том Ханкс има шанс, въпреки сериозната конкуренция, да натрупа една прилична за този род филми сума. Приходите от тази седмица ще покажат дали лентата е успяла да привлече по-голяма публика в кината.
Комедията с Джим Кери и Карла Гуджино, “Пингвините на Мистър Попър”, е на шеста позиция, със спечелени за две седмици, 67 992 лева.
След като дебютира със сравнително ниски приходи, филма на Марк Уотърс набра нужната скорост през изминалата седмица и увеличи постъпленията си двойно. Без съмнение, границата от 100 хиляди лева ще бъде надмината, и в крайна сметка “Пингвините на Мистър Попър” ще завърши българското си представяне с едни напълно прилични за семейна комедия приходи.
“Поредният ергенски запой” е седми в класацията. За близо седем седмици прекарани в българските кина, комедията с Брадли Купър и Ед Хелмс е натрупала 605 981 лева – резултат, който определено надмина предварителните очаквания.
Продължението на “Последният ергенски запой” дебютира с изненадващо ниски резултати в България, но през следващите няколко седмици, филма набра скорост, и сега вече може да се похвали с приходи, на които могат да завидят доста триизмерни продукции. По света, “Поредният ергенски запой” е натрупал над 560 милиона долара.
Анимационният “Кунг-Фу Панда 2” застава на осмо място, като за шест седмици е спечелил 673 107 лева. Озвученият от Джак Блек и Анджелина Джоли филм оправда големите очаквания и надмина многократно постигнатото от предшественика си от 2008-а година, който натрупа общо 280 хиляди лева.
Подобно на “Колите 2 3D”, вторият “Кунг-Фу Панда” не се превърна в очаквания голям хит в САЩ, но за сметка на това, българските зрители го възнаградиха с приходи, които вече го поставят сред най-успешните филми на годината.
“Супер 8”, втория филм в класацията, който е продуциран от Стивън Спилбърг, е на предпоследното девето място. За разлика от САЩ, лентата не бе силно рекламирана в България, но въпреки това, тя успя да натрупа за близо един месец, 170 427 лева.
На фона на спечеленото от други фантастични продукции в класацията, тази сума може да бъде счетена за разочароваща, но всъщност е напълно нормална за филм, който не е продължение, и който не се прожектира в 3D формат. “Супер 8” може да не бъде считан за летен блокбастър от калибъра на “Карибски пирати”, но съдейки по приходите му до момента, може да се каже, че публиката към която е бил насочен не го е игнорирала напълно, и е посетила българските киносалони.
Десети е фантастичния “Х-Мен: Първа Вълна”, който за пет седмици е спечелил 234 070 лева.
Един от малкото дългоочаквани филми, който не разчитат на по-скъпия триизмерен формат, “Първа Вълна” се представя съвсем прилично в българския бокс офис.
Въпреки големия си бюджет от 160 милиона долара, продукцията на режисьора Матю Вон се радва на добри постъпления и по света. Само до момента, филма е натрупал стабилните 342,584,487 долара. ... още »
За втора поредна седмица, “Трансформърс 3” е на върха на американския бокс офис 11.07.2011, 03:39 | синефиш.бг
Фантастичният екшън на Майкъл Бей, “Трансформърс 3”, запази заетата преди една седмица лидерска позиция в американската бокс офис класация. Само за 12 дни, третия филм от популярната поредица е натрупал 261,000,000 долара – сума, която го превръща в най-печелившото (поне засега) заглавие на годината, надминавайки “Поредният ергенски запой” (250,804,000 долара) и “Карибски пирати: В непознати води” (236,283,000 долара).
“Трансформърс 3” се представя напълно според очакванията на студиото Paramount Pictures, и въпреки сериозната конкуренция в лицето на предстоящия “Хари Потър и даровете на смъртта: Част 2”, филма има шанс да надмине постигнатото от втората част, “Трансформърс: Отмъщението”, която през 2009-та година завърши американското си представяне с приходи от 402,111,870 долара.
По света, продуцирания от Стивън Спилбърг филм се представя още по-впечатляващо, като само до момента е натрупал 645,000,000 долара. Очакванията на бокс офис анализаторите са, че “Трансформърс 3” ще бъде втория филм тази година, след “Карибски пирати: В непознати води”, който ще надмине границата от един милиард долара приходи по света.
Втората позиция е заета от премиерната комедия “Шефове гадняри”, която за първия си уикенд по американските кина е спечелила 28,110,000. Стартът на филма с Джейсън Бейтман и Дженифър Анистън е по-добър от този на хита “Шаферки” (26,247,410 долара), и без съмнение приходите ще продължават да се увеличават значително.
“Шефове гадняри” бе една от най-силно рекламираните продукции на годината и според анализаторите, филма със сигурност ще се нареди сред хитовите комедии на сезона, редом до “Шаферки”, “Палавата класна” и “Поредният ергенски запой”. Филмът е заснет с бюджет от 35 милиона долара – сума, която ще бъде покрита до една сeдмица и половина.
“Опашати сватовници” заема трето място в класацията. За премиерния си уикенд, новата комедия с Кевин Джеймс регистрира приходи от 21,000,000 долара, което е под очакванията на студиото Sony Pictures.
Лентата бе рекламирана като комбинация от хитовете “Нощ в музея”, “Хитч” и “Доктор Дулитъл”, и очакванията на продуцентите бяха да бъде привлечена семейната публика, която превърна споменатите три филма в големи успехи. Но това изглежда не се случи, и “Опашати сватовници” стартира с ако не слаб, то с разочароващ премиерен уикенд. Все пак, този род семейни филми имат достатъчно голяма публика, и в най-добрия случай, продуцираната от Адам Сандлър комедия има шанс повтори представянето на “Мечето Йоги”, който в края на миналата година също стартира с разочароващ премиерен уикенд, но в крайна сметка не само покри бюджета си, но и събра една доста стабилна сума в САЩ.
Анимационният “Колите 2 3D” е четвърти, като за по-малко от три седмици е натрупал 148,828,000 долара. След големия спад от 62 процента миналата седмица, режисирания от Джон Ласитър филм се стабилизира, и за изминалия уикенд прибави допълнителни 15,209,000 долара към общата си сума.
Но въпреки, че филма се разпространява в триизмерен формат, той по всяка вероятност няма да успее да надмине постигнатото от предшественика си, който през 2006-та година завърши американското си представяне с общи приходи от 244,082,982 долара. До момента по света, “Колите 2 3D” е спечелил 270,428,000 долара. За сравнение, първата част завърши международното си представяне с приходи от 461,983,149 долара.
“Палавата класна”, в която главните роли се изпълняват от Камерън Диас и Джейсън Сигъл, застава на пета позиция.
За близо три седмици, комедията на режисьора Джейк Касдан е спечелила 78,757,000 долара и вече заема едно от челните места в класацията на най-успешните комедийни заглавия на 2011-та година.
Бюджетът от 20 милиона долара е вече покрит, а общите световни приходи на “Палавата класна” се равняват на 124,457,000 долара.
Режисирания от Том Ханкс, “Лари Краун”, е на шесто място, със спечелени за по-малко от две седмици, 26,526,000 долара. Имайки в предвид участието на самия Ханкс и носителката на “Оскар”, Джулия Робъртс, очакванията към “Лари Краун” бяха големи, но за съжаление на създателите, те не бяха оправдани.
Филмът стартира с разочароващ премиерен уикенд, и по всичко изглежда, че в дните след това не е била привлечена по-голяма публика в кината. До една седмица, “Лари Краун” ще покрие бюджета си от 30 милиона долара, но няма де се превърне в очаквания голям романтично-комедиен хит. Очакванията на студиото Universal Pictures са за по-добри приходи извън границите на Северна Америка.
Филмът на режисьора Джей Джей Ейбръмс, “Супер 8”, заема седма позиция. За близо пет седмици по американските кина, фантастичната продукция е спечелила 118,056,000 долара.
“Супер 8” оправда очакванията на създателите си, и въпреки, че не става дума за големи приходи като тези на “Трансформърс 3”, филма ще се счита успешен.
Извън САЩ, лентата не се представя толкова добре (51,000,000 долара до момента), но общите световни приходи (включващи и американските) се равняват на съвсем приличните 169,056,000 долара.
“Монте Карло”, с участието на младата актриса Селена Гомес, е на осмо място в класацията, със спечелени за по-малко от две седмици, 16,125,000 долара.
За комедийна продукция, без претенции за лидерска позиция, този резултат е напълно приличен, и въпреки, че няма да бъде запомнен с големи успехи в бокс офиса, “Монте Карло” без проблеми ще успее да покрие бюджета си от 20 милиона долара.
Комиксовият екшън “Зеленият фенер” застава на предпоследната девета позиция. За малко повече от 20 дни, филма на режисьора Мартин Кембъл е натрупал 109,709,000 долара – резултат, който е много под очакванията на студиото Warner Bros, което се надяваше на доста по-високи приходи, които да гарантират появата на продължение.
Другo притеснение за продуцентите е, че огромния бюджет на филма, който се равнява на 200 милиона долара, ще бъде много труден за покриване, въпреки по-високите цени за триизмерна прожекция. “Зеленият фенер” няма да бъде считан за провал, най-вече заради очакваните по-добри приходи от Европа и Австралия, но със сигурност ще бъде запомнен като един от дългоочакваните филми тази година, които не оправдаха очакванията на бокс офис специалистите.
Комедията с Джим Кери, “Пингвините на Мистър Попър”, е на десето място, като за по-малко от един месец е спечелила 57,747,000 долара.
Премиерният уикенд на лентата бе под очакванията на студиото 20th Century Fox, но бавно и постепенно, приходите се увеличаваха въпреки сериозната конкуренция, и в крайна сметка, бюджета от 55 милиона долара е вече покрит. За филм от жанра “семейна комедия”, “Пингвините на Мистър Попър” се представя прилично в американския бокс офис, и въпреки че е на път да отпадне от топ 10, лентата доказа, че слабия премиерен уикенд не винаги определя какво ще бъде цялостното представяне на дадена продукция. До момента, общите световни приходи на филма се равняват на 83,847,000 долара.
Бокс офис класация на Северна Америка за периода 08 юли - 10 юли 1 Transformers: Dark of the Moon - $47M / $261M 2 Horrible Bosses - $28.1M / $28.1M 3 Zookeeper - $21M / $21M 4 Cars 2 - $15.2M / $149M 5 Bad Teacher - $9M / $78.8M 6 Larry Crowne - $6.26M / $26.5M 7 Super 8 - $4.83M / $118M 8 Monte Carlo - $3.8M / $16.1M 9 Green Lantern - $3.12M / $110M 10 Mr. Popper's Penguins - $2.85M / $57.7M ... още »
“Трансформърс 3” е лидера в американската бокс офис класация 04.07.2011, 04:26 | синефиш.бг
Напълно според очакванията, третата част от хитовата фантастична поредица “Трансформърс” оглави американския бокс офис, и остави далеч след себе си конкуренцията. За първия си уикенд по кината, филма на Майкъл Бей натрупа 97,400,000 долара, а като към това добавим и приходите от предпремиерните прожекции, сумата се увеличава на 162,125,000 долара.
Постигнатото от “Трансформърс 3” за дните от петък до неделя постави лентата на първо място в класацията за филмите с най-успешните стартови уикенди, чиито премиери са се състояли точно преди националния празник на САЩ, 4-ти юли.
От студиото Paramount Pictures публикуваха изявление в което изразяват задоволството си от представянето на филма както в САЩ, така и в останалата част от света. Въпреки силния старт обаче, “Трансформърс 3” едва ли ще може да подобри постигнатото от предшественика си, “Трансформърс: Отмъщението”, който през 2009-та година завърши американското си представяне с приходи от над 400 милиона долара. Но извън границите на САЩ, ситуацията е по-различна, и “Трансформърс 3” със сигурност ще се представи значително по-успешно от втората част. Само до момента, продукцията е натрупала 210,000,000 долара (общо 372,125,000 долара, като добавим и американските приходи) и бокс офис анализаторите предричат, че продуцирания от Стивън Спилбърг триизмерен филм без съмнение има шанс да достигне границата от един милиард долара.
Анимацията “Колите 2 3D” е на втора позиция, със спечелени за десет дни, 116,043,000 долара. За същия период от време, първата част бе натрупала над 117 милиона долара, и затова може да се каже, че втория филм не се представя напълно според очакванията. През втория си уикенд по американските кина, “Колите 2 3D” регистрира спад в приходите от 62 процента, който е и много по-голям от този на другата известна продукция на Пиксар с подобно представяне, “УОЛ.И” (48 процента). Въпреки предимството на по-скъпите триизмерни прожекции, филма на Джон Ласитър няма да се превърне в очаквания голям анимационен хит, и определено ще бъде затруднен при възвръщането на вложения огромен бюджет от 200 милиона долара.
Комедията с Камерън Диас и Джъстин Тимбърлейк, “Палавата класна”, е трета. За десет дни, филма е натрупал напълно приличните 59,546,000 долара, и със сигурнoст може да се каже, че надмина очакванията на студиото “Колумбия пикчърс”.
Бюджетът от 19 милиона долара е вече многократно покрит, и “Палавата класна” е на път да се превърне във втория изненадващ комедиен хит за този сезон, след “Шаферки”. До момента по света, филма е натрупал приходи от 88,146,000 долара.
Премиерният “Лари Краун”, в който участват звездите Том Ханкс и Джулия Робъртс, застава на четвърто място в класацията. Прожектиран на 2973 екрана, филма стартира представянето си със скромните 13,007,000 долара. Имайки в предвид участието на Ханкс и Робърт и стабилната рекламна кампания, очакванията към “Лари Краун” бяха доста по-големи.
Филмът остана в сянката на “Трансформърс 3”, и със сигурност няма да му бъде лесно да покрие бюджета си от 37 милиона долара. Както много други подобни продукции това лято, създателите на “Лари Краун” също ще трябва да разчитат на по-добри приходи в останалата част от света.
Романтичната комедия със Селена Гомес, “Монте Карло” e на пета позиция, със спечелени за премиерния уикенд, 7,600,000 долара. Филмът, насочен главно към младата женска публика, тръгна по кината почти незабелязано, и затова ниските приходи до момента съвсем не са изненадващи.
В най-добрия случай, “Монте Карло” ще успее да възвърне вложените в направата му 20 милиона долара, но за съжаление на създателите му, филма няма шансове да бъде запомнен като едно от успешните младежки заглавия на 2011-та година.
Шести е фантастичния “Супер 8”, който за 24 дни е натрупал 108,036,000 долара – напълно приличен резултат за продукция, която не е продължение и не разчита на по-високите цени за триизмерна прожекция.
Общо по света, филма е спечелил 153,036,000 долара. Може да се каже, че очакванията бяха за по-добри международни приходи, но имайки в предвид силната конкуренция, “Супер 8” се представя задоволително.
Триизмерният комиксов екшън, “Зеленият фенер” е на седмо място. За 17 дни, лентата на режисьора Мартин Кембъл е спечелила 101,962,000 долара.
Въпреки че надмина границата от 100 милиона долара, “Зеленият фенер” все още не се счита за успех от бокс офис анализаторите – бюджетът на филма надвишава 200 милиона долара и надеждата на студиото Warner Bros. бе да бъде даден силен старт на нова филмова поредица, базирана на известен комикс. Имайки в предвид сегашния резултат, и силната конкуренция от страна на “Трансформърс 3” и предстоящия “Хари Потър и даровете на смъртта: Част 2”, “Зеленият фенер” няма да бъде един от големите хитове на лято 2011-та. Общо по света, филма с Райън Рейнолдс е спечелил 135,262,000 долара – сума, която е много под очакванията както на продуцентите, така и на бокс офис анализаторите.
Осмото място е заето от “Пингвините на Мистър Попър”, който за по-малко от три седмици е натрупал 50,125,000 долара.
Филмът с Джим Кери ще се присъедини към тази група от филми, които успяват да покрият бюджетите си, но не се превръщат в истински хитови заглавия в САЩ. До момента, спечеленото от “Пингвините на Мистър Попър” по света се равнява на 61,225,000 долара.
Комедията “Шаферки” е на девета позиция. За 52 дни, филма с Кристен Уиг и Роуз Бърн е спечелил 152,895,000 долара.
Освен, че се превърна в един от неочакваните хитове на годината, “Шаферки” е вече и най-успешната лента, продуцирана от Джъд Апатоу (известен с работата си по филми като “Позабременяла”, “Смешни хора” и “Суперяки”). “Шаферки” покри бюджета си от 33 милиона долара многократно, а общо по света, филма е натрупал 187,695,000 долара.
Режисираният от Уди Алън, “Полунощ в Париж”, е отново на заетата преди една седмица десета позиция.
За близо седем седмици, романтичната комедия е спечелила 33,638,000 долара – резултат, който превръща “Полунощ в Париж” не само в един от най-успешните филми на Уди Алън, но и в една от най-печелившите независими ленти на 2011-та година.
Бокс офис класация на Северна Америка за периода 01 юли - 03 юли 1 Transformers: Dark of the Moon - $97.4M / $162M 2 Cars 2 - $25.1M / $116M 3 Bad Teacher - $14.1M / $59.5M 4 Larry Crowne - $13M / $13M 5 Monte Carlo - $7.6M / $7.6M 6 Super 8 - $7.5M / $108M 7 Green Lantern - $6.27M / $102M 8 Mr. Popper's Penguins - $5.1M / $50.1M 9 Bridesmaids - $3.52M / $153M 10 Midnight in Paris - $3.44M / $33.6M ... още »
За разнообразие нека да започнем с положителните черти на най-новото упражнение по пиротехника и специални ефекти на режисьора Майкъл Бей. Сравнявайки го с останалите продължения това лято спокойно мога да заявя, че „Трансформърс 3” предлага по-качествено забавление от „Карибски пирати 4”.
Може да му липсва Джони Деп, но пък уникалните кретени Джон Туртуро и Джон Малкович компенсират напълно неговата липса и са сред основните причини да си спомняте научнофантастичния екшън за здрав тупаник между безброй роботи с добро, а не да го забравите моментално след като сте излезли от киносалона.
Изключително положителна черта е ясното и ярко 3D, което моментално се издига до нивото на еталон що се касае до придаването на триизмерност на игрален филм. Въпреки своята продължителност от 2 часа и половина филмът не успява да създаде по никакъв начин дискомфорта, който мнозина изпитваха при гледане на по-кратки постконвертирани 3D излагации, чиято единствена цел беше да отмъкнат повече пари от зрителите.
Екшън сцените са на познатото за Майкъл Бей високо ниво и дават чаканата от публиката ударна доза адреналин. За съжаление обаче същинският екшън започва едва в последния един час от филма, а преди това ни се налага да изтърпим една доста разтеглена увертюра, която обстойно се намесва в хода на човешката история и включва покоряването на Луната и аварията в Чернобил в хода на вселенската битка между Аутоботи и Десептикони.
Филмът има не една и две излишни сюжетни нишки, които спокойно можеше да не присъстват в киноверсията, а да бъдат част от разширено режисьорско издание, което истинските фенове да гледат у дома на спокойствие. Колкото и да е забавен Джон Малкович включването му в историята няма абсолютно никакво логично обяснение. Същото важи и за родителите на Сам Уитуики, които се появяват колкото да изрекламират американския начин на живот, който включва безумно скъпи кемпери и маркови тренировъчни екипи.
Франсис Макдорманд е изключително забавна като строгата шефка на НСА, която само си мисли, че държи положението под контрол, докато не се оказва, че Адът вече е на Земята. От своя страна Патрик Демпси изненадва с роля, която е възможно най-отдалечена от образа на д-р Блян в „Анатомията на Грей”, който сериал бележи последните 6 години от кариерата му. Тук той е в ролята на пълен гадняр, който ще стискате палци да си получи заслуженото възможно най-бързо.
Добилият световна популярност с двата филма за ергенски запои Кен Джеонг и Алън Тюдик („Смърт на погребение”) също се отчитат с мега кретенски появи, които ще предизвикат широки усмивки. Като цяло странно е до каква степен филмът отива в сферата на комедията – особено през първия час и половина се чудиш дали си отишъл да гледаш екшън-фантастика с гигантски роботи или по-скоро най-новия филм на Джим Кери.
Показателно е, че екшънът отпочва с появата на Тайрийз Гибсън, която е именно около час преди финалните надписи. Двамата с Джош Дюамел за пореден път обединяват сили, за да трепят извънземна гад, която този път е значително по-разнообразна.
Мащабната инвазия, която е осъществена спрямо Земята и по-конкретно спрямо Чикаго силно напомня за „Битка Лос Анджелис: Световна инвазия”, а космическите изстребители са лекинко заимствани от „Терминатор: Спасение”. Но няма лошо.
Самият Дийн Девлин в скорошно интервю признава, че както те двамата с Роланд Емерих са черпели вдъхновение от стари ленти при създаването на „Денят на независимостта”, така и всички други последващи филми несъмнено ще продължат по същия път, просто защото е трудно да откриеш топлата вода за стотен път. Тук особено признание трябва да получи сцената с поглъщането на цял небостъргач от нещо като механичен Кракен, която е централен епизод в хаоса на финалната битка. „Трансформърс 3” подобно на предишната серия от поредицата се престарава да ни покаже колкото се може повече роботи, което може да е ОК за феновете, но обикновените зрители трудно ще запомнят кой робот какъв е и на чия страна се бори.
И докато твърде много ламарина на екрана може да бъде някакси опростена, то смяната на Мегън Фокс с някаква английска скумрия е огромно и крещящо недоразумение. Не тъна в заблуда, че Мегън е някаква голяма актриса, но настоящата русокоса моделка на бикини е толкова далеч от актьорлъка, колкото авторът на настоящата статия от ядрената физика.
Да не говорим, че има толкова секси излъчване, колкото и лъскав нов хладилник – демек никакво. А огромните й нацупени джуки могат да накарат и Анджелина Джоли да се засрами. Жалко, много жалко, защото ако имаше нещо, с което да прокараш по-лесно два часа и половина железо през нервната си система, то това определено беше лисичката Мегън.
В общи линии едва ли някой може да очаква нещо повече от „Трансформърс 3” от това да бъде най-шарената и шумна дъвка за очите на лято 2011. В това отношение филмът се справя прилично добре, но наистина можеше да е поне с половин час по-кратък. Друг въпрос е, че въпреки развитието на технологиите, за мен първата серия от роботския франчайз си остава и най-добра. Всичко последващо изглежда така все едно вече сме го гледали и не предлага нещо революционно ново.
А Майкъл Бей е крайно време да се върне към режисурата на здрави екшъни, с които стартира така добре кариерата му, и да ни зарадва с „Лоши момчета 3” примерно.
Зад камерата са режисьора Майкъл Бей и продуцента Стивън Спилбърг, а Шая Лебьоф, Джош Дюамел, Джон Туртуро и Тайрийз Гибсън се превъплъщават отново в героите си от първите два филма. На публикуваните кадри могат да бъдат видени както някои от вече познатите на публиката персонажи, така и новите актьорски попълнения в лицето на Патрик Демпси, Джон Малкович и носителката на “Оскар” Франсис Макдорманд. За да зарадват и феновете на самите трансформъри, от Paramount Pictures разпространиха и два нови кадъра с Бъмбълби, Оптимус Прайм и могъщия Сентинел Прайм, който се появява за първи път именно в третата част.
Сюжетът на “Трансформърс 3” ще се фокусира отново върху безмилостната битка между извънземните роботи Десептикони и Аутоботи – битка, чиито терен от няколко години е самата планета Земя. Решени да отмъстят за загубата която претърпяха в Египет, Десептиконите призовават Шокуейв, могъщия владетел на планетата Кибертрон, с надеждата че именно той ще сложи веднъж завинаги край на човешката цивилизация. За да оцелеят, хората трябва да разчитат отново на алианса си с Аутоботите, които от своя страна имат допълнителна помощ в лицето на предшественика на Оптимус Прайм, Сентинел Прайм (който ще бъде озвучен от звездата от поредицата “Стар Трек”, Ленард Нимой).
Важна част от сюжета на “Трансформърс 3” ще бъде и космическата надпревара между Съединените Щати и Съветския Съюз, а първите сцени ще се развиват в близкото минало, и ще включват американските президенти Джон Кенеди и Ричард Никсън. Според продуцента Стивън Спилбърг, филма “много умело комбинира фантастичните елементи с истинските събития и личности от близкото минало.” От своя страна, изпълнителя на главната роля, Шая Лебьоф, не крие възторга си от финалния резултат:
“Това е най-добрия филм от трилогията. Без никакво съмнение. Има я мистерията от първия филм, има я и екшън-тръпката от втория. Това, според мен, е правилния начин да завършиш една трилогия – да комбинираш най-доброто от първата и най-доброто от втората част.”
В скорошно интервю за MTV, Лебьоф потвърди за пореден път, че за него и Майкъл Бей, “Трансформърс 3” е последния филм от поредицата.
Фантастичният екшън е заснет изцяло в триизмерен формат, с камери, специално модифицирани за нуждите на продукция от такъв мащаб.
Майкъл Бей: “Повечето филми в които са използвали триизмерни камери, са снимани в студио, пред зелен екран, където няма никаква опасност. Но ние снимахме в напълно истинска среда - истински градове, царящ хаос, опасни експлозии и преследвания с коли. Да снимаш с 3D камери в подобна среда е много опасно и винаги бяхме изключително внимателни, защото от една страна искахме да опазим оборудването, а от друга, искахме да заснемем възможно най-впечатляващите и качествени триизмерни кадри.”
Относно филма като цяло, Майкъл Бей заяви: “В сравнение с първите два филма, третия е много по-мрачен и с много по-сериозен тон. Залозите са наистина високи и краят е много емоционален. Голяма част от действието се развива в градове, а не в пустинята както беше в предишните филми. Има някои нови страхотни герои както при хората, така и при роботите. А самия мащаб е огромен. Получихме безпрецедентен достъп до почти всяка улица и сграда в Чикаго, Вашингтон, Милуоки, Москва и Детройт. Имахме екипи в Африка, Китай, Украйна, Камбоджа и НАСА, където ни разрешиха да снимаме във и около космическите совалки. Направих “Армагедон” с помощта на НАСА, така че бе хубаво да работя отново с тези момчета. “Трансформърс 3” е едно епично пътешествие, което може да бъде описано като “Блек Хоук” с извънземни. В края на филма, героите ни няма да могат да разчитат на армия от военни, които да им помагат. Те са сами в града, и попадат в ситуация подобна на тази в “Блек Хоук” – обградени са отвсякъде, и трябва да разчитат един на друг за да оцелеят.”
Сценарият на третия “Трансформърс” е написан от Ерън Крюгер (“Предизвестена смърт”) по идея на Алекс Кърцман (“Орлово око”) и Роберто Орси (предстоящия “Каубои и извънземни”), а Майкъл Бей и Стивън Спилбърг продуцират филма, заедно с Йън Брайс (“Спайдър-мен”), Лоренцо ди Бонавентура (“G.I. Joe: Изгревът на Кобра”), Кени Бейтс (“Пърл Харбър”) и Алегра Клег (“Островът”).
Преди няколко седмици, от Paramount Pictures заявиха, че “поради огромния интерес и повече от успешните тестови прожекции”, световната премиера на “Трансформърс 3” е била преместен с два дни по-рано.
В България, както и в останалата част от света, фантастичната продукция ще тръгне по кината не на 1-ви юли, а на 29-ти юни.
Същия ден на Червения площад фенове от цял свят ще видят и изпълнение на живо на Linkin Park, създатели на сингъла към филма - “Iridescent”.
Като част от европейското турне групата, която за трети път създава музика за поредицата "Трансформърс", ще изсвири някои от най-известните си парчета.
На гала премиерата в руската столица филмът ще бъде представен от режисьора Майкъл Бей, продуцентите Лоренцо Ди Бонавентура и Иън Брайс, както и звездите, участващи в триизмерния проект с изпълнителен продуцент Стивън Спилбърг.
По червения килим се очаква да минат емблематичните за поредицата актьори Шая Лебьоф, Джош Дюамел, Тайрийз Гибсън, както и новите в екипа - Патрик Демпси, Джон Малкович и чаровната Роузи Хънтингтън-Уайтли.
В „Трансформърс 3” младата Роузи, която е популярен фотомодел, прави дебюта си в киното в ролята на Карли. Преди броени дни тя получи признанието на мъжката аудитория като стана най-горещото момиче на сп. Maxim в класацията им HOT 100.
Премиерата на „Трансформърс 3” ще бъде в 3D, както изначално е заснет филма. В него Шая Лебьоф се завръща в ролята на Сам Уитуики, когато мистериозно събитие от миналото на Земята избухва в днешни дни и заплашва планетата с всеобхватна война, която дори трансформърите не могат да спрат сами, за да спасят човечеството.
Леонид Вересчагин, генерален продуцент на Московския филмов фестивал, разкрива задоволството си от премиерата на „Трансформърс 3” точно на 33-то издание на филмовия форум: „За първи път откриваме фестивала не просто с голям американски филм и популярни холивудски актьори, а с истинска световна премиера на филм с класата на майсторите Майкъл Бей и Стивън Спилбърг. Очакваме и над 150 представители на най-големите международни медии. Всичко това е сигурен знак, че Московският филмов фестивал вече е утвърдено глобално кино събитие, а руският филмов пазар е сред основните в индустрията.”
На 29 юни 2011 г., едновременно със световната премиера, ТРАНСФОРМЪРС „Трансформърс 3” идва и в България в дигитално 3D и Mtel IMAX. ... още »
Една от най-очакваните продукции на 2011-та година е третата част на популярната фантастична поредица “Трансформърс”. Актьорите Шая Лебьоф, Джош Дюамел, Джон Туртуро и Тайрийз Гибсън отново се превъплъщават в героите си от първите два филма, а техни партньори са носителката на “Оскар” Франсис Макдорманд, Джон Малкович, Патрик Демпси, Алън Тюдик и Роузи Хънтингтън-Уайтли, за която това е дебют в игралното кино.
Имайки в предвид големия международен успех на първите две части, очакванията към “Трансформърс 3” са, без съмнение, големи. Въпреки че до световната премиера остават малко повече от два месеца, кадрите и информацията около фантастичния екшън са все още оскъдни – стратегия, чиято цел, според продуцента Лоренцо ди Бонавентура, е “да поддържа интереса, без да се разкриват най-впечатляващите моменти от филма”.
За да прекъсне продължилата няколко месеца “информационна суша”, продуцент-режисьора на поредицата, Майкъл Бей, покани в студиото Paramount Pictures група журналисти, на които бе показан 20-минутен откъс от “Трансформърс 3”. След кратката прожекция, Бей поговори за работата си по филма, като разкри какво могат да очакват зрителите от третия и последен филм от поредицата.
Майкъл Бей: “В сравнение с първите два филма, третия е много по-мрачен и с много по-сериозен тон. Залозите са наистина високи и краят е много емоционален. Голяма част от действието се развива в градове, а не в пустинята както беше в предишните филми. Има някои нови страхотни герои както при хората, така и при роботите.
А мащаба на филма е огромен. Получихме безпрецедентен достъп до почти всяка улица и сграда в Чикаго, Вашингтон, Милуоки, Москва и Детройт. Имахме екипи в Африка, Китай, Украйна, Камбоджа и НАСА, където ни разрешиха да снимаме във и около космическите совалки. Направих “Армагедон” с помощта на НАСА, така че бе хубаво да работя отново с тези момчета.
Финалната сцена на “Трансформърс 3” се развива в Чикаго, и бяхме затворили половината град за снимки – подобно нещо не е правено преди. Беше едно от най-страхотните преживявания в живота ми.
Центърът на града беше опразнен напълно и успяхме да заснемем невероятни кадри. Възползвахме се максимално от тази възможност, и мисля че се получиха сцени, които не са били създавани досега. По-късно разбрах, че всъщност аз съм бил единствения режисьор на когото е бил разрешен достъп до най-големите сгради и улици на града.
Един от моментите с които най-много се гордея е сцената в която войници, облечени в специални костюми, скачат от военен хеликоптер и се приземяват насред битката в Чикаго. Тази сцена не бе в първоначалния сценарий. Просто един ден гледах документален филм за тези момчета, който скачат от скали с костюми, които ти позволяват буквално да летиш във въздуха и безпроблемно да навигираш движенията си. Веднага се свързахме с тях, обясних им каква ще бъде сцената, и те се съгласиха.
Въпреки че са достатъчно опитни, подготовката преди да заснемем сцената беше сериозна. И тъй като снимахме филма изцяло с триизмерни камери, решихме да монтираме 3D-камера на шлема на едно от момчетата. Целта им бе не само да скочат и директно да се приземят – искахме те да летят буквално между сградите, и най-накрая да се приземят директно в центъра на града. Не знаехме какви кадри ще получим от триизмерната камера, но веднага след като прегледахме записаното останахме без думи. Разполагахме с може би най-впечатляващите триизмерни кадри заснети досега.
Представете си сцената в триизмерния киносалон – войници скачат от падащ военен хеликоптер, и с тези костюми те се движат между падащи небостъргачи, атакуващи извънземни кораби и биещи се роботи по улиците. Това определено е една от най-сложните сцени, по които съм работил до момента.”
На въпроса, защо е решил да заснеме филма в триизмерен формат, Бей отговори:
“Докато работеше по “Аватар”, Джим (Камерън), с когото се познаваме от години, ми се обади и ме покани на снимачната площадка. Искаше да ми покаже тази нова технология и новите камери, защото според него, само малка група режисьори могат да поддържат триизмерния формат жив. Аз все още не бях убеден, че искам да заснема филма в 3D, но Джим постоянно казваше, “Майк, хора като теб трябва да подкрепят тази технология. Иначе тя няма да има бъдеще.”
Тъй като начина ми на снимане е доста агресивен и обичам да движа камерата, си казах, че ако успеем да модифицираме 3D оборудването по начин, който няма да ни затруднява и бави по време на снимките, тогава ще заснема “Трансформърс” в триизмерен формат. Правихме тестове в продължение на няколко месеца и за щастие резултатите надминаха очакванията ми. Това което ме притесняваше бе, че каскадите и по-мащабните сцени, които ние планирахме, можеха да повредят или напълно унищожат камерите.
Повечето филми, в които са използвали триизмерни камери, са снимани в студио, пред зелен екран, където няма никаква опасност. Но ние снимахме в напълно истинска среда - истински градове, царящ хаос, опасни експлозии и преследвания с коли. Да снимаш с 3D-камери в подобна среда е много опасно и винаги бяхме изключително внимателни, защото от една страна искахме да опазим оборудването, а от друга, искахме да заснемем възможно най-впечатляващите и качествени триизмерни кадри.”
Относно избора на младата Роузи Хънтингтън-Уайтли, която е в ролята на приятелката на главния герой, Бей заяви:
“Въпреки че бях работил с Роузи върху една от рекламите на “Виктория Сикрет”, тя не бе привилегирована и както останалите кандидатки, премина през всички кастинги и прослушвания. За ролята на Карли се явиха над 500 момичета от целия свят. Но Роузи ме впечатли, защото въпреки че никога досега не е участвала във филм, тя притежаваше инстинктите на истински трениран актьор и знаеше как да реагира във всяка една сцена. Искаше наистина да участва във филма, но и беше видимо притеснена.
Така че все още не бях напълно убеден. Тогава Денис Чеймиън, кастинг-директорката ни, ми се обади и ми каза, “Майк, останаха общо 30 момичета, но има нещо специално в Роузи. Трябва да се срещнеш още веднъж с нея”. Извиках Шая (Лебьоф) и направихме няколко тестови сцени с него и Роузи – получи се страхотно.
После показах материала на Стивън Спилбърг и той също бе впечатлен от изпълнението на Роузи. Разбрахме, че сме попаднали на правилното момиче. Страхотно е когато попаднеш на нещо ново – свеж талант, който ще бъде представен на публиката за първи път.”
На въпроса какво могат да очакват зрителите от “Трансформърс 3”, Майкъл Бей отговори:
“Филмът е едно епично пътешествие, което може да бъде описано като “Блек Хоук” с извънземни. В края на филма, героите ни няма да могат да разчитат на армия от военни, които да им помагат. Те са сами в града, и попадат в ситуация подобна на тази в “Блек Хоук” – обградени са отвсякъде, и трябва да разчитат един на друг за да оцелеят.
Мисля, че филма е много добре конструиран и ще предостави на феновете най-доброто от първите два филма. Но едновременно с това ще предложим и много нови неща, които зрителите не са виждали досега – сцени и моменти, които ще изглеждат феноменално в триизмерен формат.”
В края на разговора, Бей потвърди, че за него и звездата Шая Лебьоф, “Трансформърс 3” е последния филм от поредицата, по който те ще работят. След премиерата на филма, режисьора смята да заснеме криминалния “Pain & Gain”, който е описван като комбинация между “Криминале” и “Фарго”.
Сценарият на “Трансформърс 3” е на Ерън Крюгер (“Писък 4”), а Майкъл Бей и Стивън Спилбърг продуцират фантастичната продукция заедно с Йън Брайс (“Спайдър-мен”) и Лоренцо ди Бонавентура (“G.I. Joe: Изгревът на Кобра”). От Paramount Pictures разкриха, че пълния трейлър на филма ще бъде качен в интернет на 28-ми април.
Българската и световна премиера на “Трансформърс 3” ще бъде на 1-ви юли, тази година.