Телевизионните сериали, в които всеки епизод е един и същ 02.06.2017, 10:02 | синефиш.бг
В Холивуд с пълна сила важи една максима – ако нещо не е счупено, не го поправяй. Разбира се, че това се отнася и за телевизионните сериали, които след като веднъж нацелят правилния формат и точната аудитория, трудно биха променили курса си на развитие. Това в никакъв случай не ги прави скучни или маловажни. Те просто имат свой стил, който ние много харесваме. Ето някои от тях….
Д-р Хаус
Структура: - Д-р Хаус е мрънкащ гадняр и непукист. - Пристига пациент с ужасно заболяване - Хаус и екипът му не могат да разберат какво му е и пациентът започва да се влошава. - Отхвърлят лупус, а някой от екипа допуска грешка. - Опитват второ лечение, а роднините на болния искат да освободят Хаус от случая - Къди и Хаус се карат, Хаус не слуша Уилсън - Точно 37 минути след началото на епизода, Хаус магически открива лек в момент, който не е свързан с болния - Хаус е мрънкащ гадняр, но работата му дава резултати Теория за големия взрив
Структура: - Шелдън прави живота на Леонард много труден - Пени и Леонард се карат, защото тяхната връзка е винаги на ръба - Групата им е разделена на подгрупи, за да може да има няколко сюжетни линии - Всички сюжетни перипетии са игнорирани в края на епизода - Четиримата другари пускат много поп културни референции - Много записан смях
От местопрестъплението: Маями
Структура: - Лазурени небеса и фънк музика - Някой е убит - Карузо открива тялото, вкарва яка реплика и слага очилата - Песента на групата „The Who“ - Екип от супер секси следователи започват да нищят престъплението - Използват технология, която ще бъде измислена през 2058 г. - Мислят, че са хванали убиеца, но се оказва, че не е така - Намират истинския убиец - От време на време виждаме наченки на лични взаимоотношения
Живите мъртви (по средата на сезона)
Структура: - Всички са окаяни и отчаяни - Каръл преживява криза и иска да се отдели от групата - По-голямата част от групата просто обикалят по едни и същи отегчителни пътища - Рик казва: „Вече не знам кои сме!“ - Пак обикаляне по изоставени шосета - Малко странна романтична драма между двама герои, които сме забравили, че съществуват - Вълнуващ и експлозивен момент в последните няколко секунди, който ни кара да гледаме сериала следващата седмица
Модерно семейство
Структура: - Семейството се разделя на четири или пет различни групи - Повечето от тях се опитват да скрият от другите някакво временно нещастие, лошия си късмет или избуял недостатък - Поредица от обстоятелствени недоразумения, изразени чрез употребата на много слепстик хореография - Изведнъж всички едновременно разбират за настоящите проблеми на останалите роднини - Всички са щастливи и проявяват разбиране - Трогателна реч към камерата, направена най-често от Джей
Фрейзър
Структура: - Фрейзър се дърля нещо с баща си - Найлс и Фрейзър се срещат в кафето и незабавно започват да се дрънкат - Лекото недоразумение между Фрейзър и някой друг от останалите герои бързо излиза извън контрол - Фрейзър е много изнервен и започва да се паникьосва - Фрейзър разбира, че всичко е било едно голямо объркване и всички започват да се смеят - „О, скъпа, чувам, че блусът ни зове…“
Смолвил
Структура: - Лекс Лутър си е чисто и просто гадняр - Кларк нахлува в неговото имение - Обвинява го, че е извършил нещо чудовищно и градът е в беда (което е истина) - Лекс гледа втренчено в пламтящата камина и заявява самодоволно:„Преиграваш, Кларк!“ - След трийсет минути, опасността е сложена на пауза по някакъв начин и вече можем да се фокусираме върху сапунените взаимоотношения
Убийство по сценарий
Структура: - Двама човека се карат, единият заплашва другият - Джесика се появява в първата сцена и демонстрира, че познава шерифа много добре - Един от спорещите хора от началната сцена бива убит - Шерифът разрешава на Джесика прекалено много да се намеси в разследването - Джесика продължава да си вре носа навсякъде, за да примами убиеца и така да разреши случая - Тя е вкъщи пред пишещата си машина сякаш нищо не се е случило
„От местопрестъплението“ може и да се завърне на екран 19.05.2016, 09:26 | синефиш.бг
Тази година от СиБиЕс представиха първата си есенна програмна схема без наличието на „От местопрестъплението“ от 16 години насам когато франчайзът приключи своя жизнен път след прекъсването на последната издънка от него – „От местопрестъплението: Кибер“.
Но това положение може и да се промени. „Ние се гордеем изключително с всички поредици на „От местопрестъплението“ – каза президентът на СиБиЕс – Глен Гелър. – Така че сериалът може да се прероди отново.“
Продуцентите на драматичната поредица, която донесе милиарди долари, също нямат нищо против отново да се завърнат към нея след известна пауза. След появата си през 2000 г. сериалът се превърна в най-успешната драматична ТВ поредица в историята и роди продължения с герои в Ню Йорк и Маями.
Продуцентите на легендарния криминален сериал "От местопрестъплението: Маями" решиха да сложат край на шоуто след 10 години на екран.
Сериалът, в който Дейвид Карузо влезе в ролята на Хорейшио Кейн, бе излъчен за първи път през 2002 година. Лентата пожъна голям успех и макар че се гледаше от милиони, директорите на CBS взеха решение да не се връщат в ефир с още един сезон.
"От местопрестъплението: Маями" оставя невероятно телевизионно наследство - уникален стил, световна популярност и факта, че имаше ключов принос за възхода на CBS от последното десетилетие. Благодарим на всички продуценти... и на талантливия снимачен екип, воден от Дейвид Карузо, за десетте шеметни сезона", съобщи в комюнике каналът, цитиран от БГНЕС.
Въпреки това "От местопрестъплението" в Лас Вегас и Ню Йорк ще продължат да се излъчват.