Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало » Филми »

Зайчето Питър

ДИЗАЙН И АНИМАЦИЯ - Зайчето Питър / информация за филма

Peter Rabbit 2018
ЗА ФИЛМА ГАЛЕРИЯ ТРЕЙЛЪРИ АКТЬОРИТЕ И ЕКИПА НОВИНИ ОЩЕ ЗА ФИЛМА МНЕНИЯ

ДИЗАЙН И АНИМАЦИЯ

19.3.2018  |   синефиш.бг
„Исках публиката да забрави, че това е анимационен филм, - казва Уил Глук за подхода му към режисьорската задача. – Да се надяваме, че след първите няколко минути, след като се приспособят към факта, че животните говорят и са облечени с дрехи, зрителите ще приемат действието за реално и истинско.“

Отговорни за анимацията са продуцента Зарех Налбандян и неговата компания Animal Logic (анимационните хитове Лего® Филмът, Лего® Филмът: Батман, Весели крачета.) „За Уил всички анимирани герои в ЗАЙЧЕТО ПИТЪР™ съществуват и са реални точно колкото героите на Роуз и Донъл, - споделя продуцентът. - Докато изграждахме техните образи, към него  възникваха същите въпроси, каквито актьорите биха могли да му задават. – Какви чувства би искал да пресъздава Бенджамин Бъни? Как искаш да ги изрази? Всичко за играта им на екрана. Отнасяхме се към тях като към действителни образи и диалогът ни с режисьора беше на това ниво. За нашите аниматори това беше повече от фантастично, защото Уил не поставяше никакви ограничения, а напротив – предизвикателства. Това е може би най-сложният филм, който сме правили в Animal Logic“.

Във филма участват не само зайчета, но и прасета, язовци, врабчета и много други животни, всеки с различна кожа, оперение или козина; някои са облечени в дрехи, които се цапат, късат или мокрят. Дизайнерът на костюмите Лизи Гардинър не само отговаря за костюмите на истинските актьори, но и се включи в ранното проектиране на анимираните герои, за да помогне в избора на дрехите на рисуваните животни. „Това беше голямо предизвикателство, - заявява Гарднър, - Защото се опитвахме да останем верни на визията на Беатрикс Потър и същевременно да модернизираме това, което е направила. И докато се потапяхме все по-надълбоко в работата, разбрахме, че всеки един избор, който тя е направила, има основателна причина.“
Продукцията заснема паралелно анимационни сцени и сцените с реалните актьори, като в същото време монтажистите сглабят кадрите, а художниците на строибордовете ги рисуват, за да се добие представа къде трябва да бъдат животните.

По този начин Глук може да придобие усещане за заснетия материал и възможностите за анимация. И с това той открива едновременно огромната благословия и проклятие на анимацията: винаги можеш да променяш. „При заснемането на живи сцени няма тази опция – каквото улови камерата, с това разполагаш. А при анимацията всеки може да каже: „Ето една идея, която може да направи сцената още по-добра“. И докато аниматорите спят, аз пренаписвам, - признава си Глук, отбелязвайки, че екипът е бил подготвен за това. – Над 400 души работиха върху Зайчето Питър. Всички те бяха проучили най-малките детайли от филма и споделяха прекрасните си идеи. Най-забавната част от правенето на този филм беше „ами какво, ако…“.

 
 

Снимки

 

Сине Гранд Сине Гранд Cine Grand Bulgaria
Опасни шматки Опасни шматки Opasni shmatki
Заешка Академия Заешка Академия Rabbit Academy: Mission Eggpossible



 
Cinefish.bg Cinefish.bg