Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало » Филми »

Книга за джунглата

Интересни факти - Книга за джунглата / информация за филма

The Jungle Book 2016
ЗА ФИЛМА ГАЛЕРИЯ ТРЕЙЛЪРИ АКТЬОРИТЕ И ЕКИПА НОВИНИ ОЩЕ ЗА ФИЛМА МНЕНИЯ

Интересни факти

25.3.2016  |   синефиш.бг
ЗАБИВКИ – Когато е изправен, Балу достига височина от 4.5 м.
Свободолюбивият мечок е толкова тежък и космат, че всеки един фрейм с него се смята от по близо 5 часа.

КОЛКО Е ВАЖНО ИМЕТО – Името на вълчицата майка – Ракша – е умело избрано. Ракша на хинди означава пазител.

РАЗМЕРЪТ ИМА ЗНАЧЕНИЕ
– Артистите в WETA са ползвали за образа на Крал Луи легендарните Гигантопитеки. Крал Луи е висок близо 4 м.

КАКВА ПРЕПАСКА САМО – Маугли носи червена препаска във филма, но костюмографът Лора Джийн Шанън не е като да няма работа. „Маугли тъне в кал и вода постоянно, вали го, тича постоянно,“ казва Шанън. „Дори пригодихме скрит обезопасяващ колан, защото Маугли виси от лиани и скали. Всяка една от препаските – накрая използвахме около 16-17 – има специфично предназначение.“
Шанон създава един вид „броня“ от листата на дървото Алоказия (известно и като Слонско ухо). Костюмът показва как съобразителното мъниче би се предпазило от лютите пчели, за да събере мед за Балу.

МАГИЯТА НА КИНОТО

ВСИЧКО Е В ДЕТАЙЛА – Екипът на (MPC) анимира над 70 животински вида, създава 100 милиона листа и симулира земя, огън и вода. Над проекта работят повече от година над 800 графични артисти.

ДА СЪЗДАДЕШ ДЖУНГЛА – Артисти дигитално създават повечето от джунглата, която се вижда във филма – мъх, дървесна кора, камъни, вода, трева, листа, вдъхновени от истинските такива в Индия. Виртуалната среда съставлява 80% от филма и присъства в различна степен през цялото време.

ЕДНО МЯСТО, МОЛЯ – Създателите на филма използват технология за улавяне на движението, за да могат да визуализират целия филм, преди да започнат снимките с реални хора. Процесът включва специални костюми, окичени с точки, които се прехвърлят към компютъра. Дори режисьорът Джон Фавро облича такъв костюм за някои от сцените.

АЗ И СЯНКАТА МИ – Едно от предизвикателствата пред създателите при съчетаването на живата игра на Маугли с компютърно генерираните му партньори животни е, че именно бидейки компютърно генерирани, те не могат да хвърлят сянка върху Маугли. Отговорникът по визуалните ефекти Роб Легато създава система, която позволява на снимачния екип да хвърлят светлина и сенки върху Маугли, която да съответства на създанията, които се движат до него.

МЕД, СЛАДЪК МЕД – Маугли си има вземане-даване с доста мед в „Книга за джунглата“. Сладкото изкушение отправя истинско предизвикателство пред създателите, които искат медът да изглежда автентично, но привлекателно. Трябва да се вземат предвид цветът и вискозитетът, както и да се създаде медената пита.

НАЗАД ВЪВ ВРЕМЕТО

ВДЪХНОВЕНИ ОТ УОЛТ – Анимацията на Дисни от 1967 – нига за джунглата“ – е последният филм под ръководството на Уолт Дисни. Той умира през 1966 – година преди филмът да излезе на екран.
Режисьорът Джон Фавро черпи вдъхновение не само от филма от 1967. „Когато си мисля за наследството на Дисни, свързвам го с мечтата на Уолт от самото начало, работата му е повлияла много на моята. Той е смятан за хай-тек по онова време. Той е първият човек, който вкарва саундтрак към картината, така че героите са в перфектен синхрон към музиката – нещо, което направо е отвяло зрителите. Дисни е бил на гребена на вълната с най-новите технологии“, споделя Фавро.

НОМИНАЦИИ ЗА „ОСКАР“
– Любимата на милиони песен от филма “The Bare Necessities”, написана от Тери Гилкисън, е номинирана за награда „Оскар“ през 1968.

ОТГЛЕДАНИ В СТУДИОТО – Композиторът Джон Дебни, който написва музиката към новия филм, е син на Луи Дебни, който работи за Уолт Дисни. „Когато бях малък, висях в студиото постоянно“, споделя Дебни. „Запознах се с Джон Райтърман, който озвучи Маугли. Ходехме заедно с него и семейството му на пътешествия из целия свят.“

ЗА ЧЕСТТА НА СКАУТИТЕ – Според актьора сър Бен Кингсли героите на Ръдиърд Киплинг са в детството на всяко дете във Великобритания. „Преди да се присъедини към скаутите, всяко момче първо се присъединявахме към Вълчетата“, споделя Кингсли. „А главатарят ни винаги беше Акила. Всъщност всички скаутски имена идват от книгите на Киплинг.“



 
 

Снимки

 

Сине Гранд Сине Гранд Cine Grand Bulgaria
Опасни шматки Опасни шматки Opasni shmatki
Заешка Академия Заешка Академия Rabbit Academy: Mission Eggpossible



 
Cinefish.bg Cinefish.bg