Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало » Филми »

Бандата на Оушън 3

Костюми - Бандата на Оушън 3 / информация за филма

Ocean's Thirteen 2007
ЗА ФИЛМА ГАЛЕРИЯ ТРЕЙЛЪРИ АКТЬОРИТЕ И ЕКИПА НОВИНИ ОЩЕ ЗА ФИЛМА МНЕНИЯ

Костюми

10.7.2008  |   синефиш.бг
         За дизайнерката на костюмите, Луис Фрогли, създаването на костюмите за многобройния ансамбъл и факта, че повечето от тях играят главни герои, е ново предизвикателство. "Това е наистина труден проект. Героите са толкова различни, всеки със своите отличителни черти и качества", признава Содърбърг, който е работил заедно с Фрогли над филмите "Трафик" и "The Good German".

         В създаването на костюмите за екипа на Оушън, Фрогли иска да отдаде почит на работата на дизайнера на костюмите на “Бандата на Оушън”, Джефри Kърланд, като в същото време отрази днешните модни тенденции. За Джордж Клуни и Брад Пит, тя избира изчистени линии. "С Джордж Клуни, по-опростеното е по-доброто", отбелязва тя. "Той развива своя имидж още в първия филм, и ние решихме да следваме изградения вече образ. Джордж е актьор, който не харесва твърде много врява; освен неговия смокинг и една маскировка, той е главно облечен в тъмно-сиви костюми и бели ризи".

         Фрогли казва, "Брад също искаше да остане семпъл, но с малко повече блясък. "Той усети, че неговия герой пораства, така че Ръсти трябваше да бъде в лек контраст с Дани".

         Дизайнерката споделя, че е запазила предварително установения стил на Тери Бенедикт за неговия гардероб. Тя казва, "Анди Гарсия носи вратовръзка почти през цялото време в “Бандата на Оушън 2”. Смятам, че това подхожда на неговия герой, но този път, реших да му придам по-дързък вид”.

         Костюмите на Мат Деймън сякаш изразяват най-силно трансформацията на героя му. Фрогли обяснява, "Джери искаше Линъс да изглежда пораснал. Той вече не е дете; той е започнал собствен бизнес и става по-важен сред хората от екипа, ето защо решихме, че трябва да се облича в различни костюми. Мат също искаше напълно различен външен вид за неговото превъплащение като Лени Пеперидж, така че ние използвахме доста дързък костюм”.

         Героят на Карл Рейнър, Сол Блум също има отличим гардероб за ролята на псевдо-рецензента Kенсигтън Чъб. "Ние облякохме Кенсигтън в костюм, който би носил един англичанин, от американска гледна точка. Използвахме много шотландски и ирландски полу-вълнени платове”, разказва Фрогли.

         “Дон Чийдъл търси по-американски имидж този път, но неговата екипировка е едно красиво палто на Йоджи Ямамото, което ние променихме малко. Гардеробът на Башър е много базисен, с изключение на мотоциклетиския костюм, който той "заема"”, усмихва се дизайнерката.

        Встрани от главните актьори, най-времепоглъщащия елемент за дизайнерката, се оказва гардероба за служителите на “Банката”. "Ние създавахме казино, което е едно от най-новите и авангардни места в Лас Вегас, значи и служителите трябваше да имат нестандартни униформи".

         Содърбърг отбелязва, "Видът на това, което всеки от служителите на “Банката” носи – от портиерите до хората зад бюрото – всичко трябваше да бъде съвършено интегрирано в декорите, които Фил създаде. Смятам, че Луис свърши страхотна работа в обединяването на всички тези елементи".

         С цел да получи правилната комбинация, Фрогли разглежда книги с фотографии и гравюри, вдъхновени от азиатската култура. "Ние избирахме някакъв емблематичен елемент и след това го променяхме, придавайки му повече пъстрота", казва тя. "Използвах много флуоресцентно зелено, оранжево и розово".

         За най-забележителните фигури на “Банката”, Уили Бенк и Абигейл Спондър, Фрогли работи съвместно с Ал Пачино и Елън Бъркин.

          Решението е, г-ца Спондър да не е облечена със стереотипни костюми с мъжка линия. Вместо това, дизайнерката, актрисата и продуцентите са единодушни, че героинята винаги ще носи рокли, които да подчертават нейната фигура, с доминиращ цвят – розово. Цветът е определен от палитрата на “Банката”, където героинята работи и прекарва голяма част от нейното време. Фрогли обяснява, "Идеята беше Абигейл да има цвят-сигнатура и това проработи, защото розовото присъства в униформите на служителите".

         За Пачино, Фрогли събира снимки за референция, с които да покаже на актьора "от къде тръгва концепцията и търсения имидж”. “Неговите костюми бяха от “Battaglia”. Бенк носи костюми по поръчка, към които ние добавихме егоцентрична нотка".

 
 

Снимки

 

Сине Гранд Сине Гранд Cine Grand Bulgaria
Опасни шматки Опасни шматки Opasni shmatki
Заешка Академия Заешка Академия Rabbit Academy: Mission Eggpossible



 
Cinefish.bg Cinefish.bg