Безсмъртните герои, боговете и богините от планината Олимп на Сингх, са един свят, отделени от своите човешки партньори по красота, сила и скорост. Режисьорът си ги е представял като идеализирани, по-големи-от-живота същества. "В крайна сметка, боговете имат много малко друхи", казва Сингх. "Те трябваше да бъдат стегнати. Това трябваше да бъде фактор в кастинг. "
Някои от техните привидно свръхчовешки способности са резултат на новаторското използване на камерата от Сингх. "Исках да ги издигна на друго ниво", казва Сингх. "Така че по време на баталните сцени, боговете се движат много по-бързо от хората, което увеличава екшъна. Всичките наши битки са доста различни. Тези, в които се изправят хора срещу хора, се извършват в реално време. И когато боговете са срещу богове, те си подхождат с високата скорост, така че разликата между тяхната скорост и тази на хората е незабележима, и тя все още изглежда, че е в реално време. Но когато боговете се изправят срещу хора, хората изглеждаг като маджун. Те са замразени. "
И от време на време, всичките три вида битки се провеждат едновременно. "Има няколко места, където всички батални секвенции се извършват по различен начин", казва Сингх. "Мисля, че е доста магическо."
Осъществяване на мозъчната атака на режисьора изискваше търпение и постоянство. "Заснехме всичко от гледна точка на боговете", казва той. "Тогава ние след това заснехме цялото нещо отново от човешка гледна точка. Снимахме нещо като четири дни на плочи, за да го направим правилно за всяка перспектива. Хората на практика замръзват, а боговете са като мълния. Това не е честна битка."
Галвин обяснява, че магията се създава чрез промяна на скоростта на камерата. "Петстотин кадъра в секунда започва наистина да забавя темпото, и ако вие я увеличите до хиляда кадъра в секунда, понякога дори и прости движения на хората може да изглеждат статични," казва Галвин. "Това е нереална скорост, вие навлизате в друго измерение в главата ви, когато сте в тези скорости, защото виждате неща. Повечето хора са запознати с високите скорости от спортни събития. Когато вие забавяте нещата, това е съвсем различно."
Кантон намира ефекта на "божията скорост" за отличен пример за начина, по който специалните ефекти са вплетени в целия филм, за да станат част от историята и разказа. "Виждайки боговете да се движат с хипер скорост и хората, които се движат в забавено движение е повече от просто ефект", казва той. "Никой никога не се е опитвал да манипулира времето за два различни персонажа в един и същ филм. Това не е филм, това е изживяване. Това е събитие, което променя живота, каквото бе и Междузвездни войни, когато ние всички го видяхме за пръв път. "
|