Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало » Филми »

Войната на боговете

ИЗГРАЖДАНЕТО НА ЕДИН ЗАБЕЛЕЖИТЕЛЕН НОВ СВЯТ - Войната на боговете / информация за филма

Immortals 2011
ЗА ФИЛМА ГАЛЕРИЯ ТРЕЙЛЪРИ АКТЬОРИТЕ И ЕКИПА НОВИНИ ОЩЕ ЗА ФИЛМА МНЕНИЯ

ИЗГРАЖДАНЕТО НА ЕДИН ЗАБЕЛЕЖИТЕЛЕН НОВ СВЯТ

02.11.2011  |   синефиш.бг
Войната на боговете е заредена с визуални ефекти, екшън, приключения и почти всичко друго под слънцето. Създателите на филма са използвали най-новите 3-D и VFX технологии за да съединят майсторски слоевете на цифрово създадените светове и физическата реалност. "Ние непрекъснато виждахме изненади на снимачната площадка", казва Нунари. "Технологията е вълнуваща част от изживяването на зрителите".

За да се улесни създаването на въображаемия свят на Сингх технически и логистично, продуцентите решиха да разположат всичко в Cité Du Cinema Studios в Монреал. Производствените офиси, специалните ефекти, художествения отдел и визуалниге ефекти всички бяха под един покрив.

От техническа гледна точка, Сингх работи с дългогодишните си колеги, оператора Брендън Галвин и дизайнера на продукцията Том Фодън. "Аз се движа с много висока скорост", казва режисьорът. "Кривата на обучение може да бъде доста стръмна. Тази банда се движи много бързо с мен. Така че, докато обликът на този филм е напълно различен от това, което сме правили преди, практическата подкрепа, която те са в състояние да осигурят, е от решаващо значение. "
Джак Гайст, продуцент VFX, и Реймънд Гирингър, продуцент супервайзър VFX, бяха добавени към екипа, за да контролират грандиозните визуални ефекти на Войната на боговете. "Просто вземайки предвид заобикалящата среда, имахме голямо мащабно шоу на ефектите", казва Гирингър. "Тогава вътре в рамките на средада, имахме много ефекти: огромни батални сцени, срутване на планини, битки на богове и титани. Има над 100 сцени, които включват специални ефекти. "

Имаше също голям физически компонент, който подкрепи ефектите. Около 20 декора са построени, всеки от които съдържа различен виртуален свят, някои от които с 360-градусова гледка. Гирингър казва, че отделите работят заедно за да се осигури нещата да вървят гладко. "Техният свят е практически и те ще изградят тези декори. Ние трябва да вземем тези декори и да изградим заобикалящата ги среда. Том Фодън и художник режисьорът Майкъл Менсън, работиха заедно с нас за да направи процесът гладък."

Гайст и Гирингър са се включили в процеса на развитие в самото му начало за да помогнат на Сингх да концептуализира филма си. Режисьорът бе много точен какво иска, според Гирингър. "Тарсем е много специфичен по отношение на кадруването и неговата композиция е изумителна, различаваща се от тази на всеки режисьор, която някога съм виждал преди това. Ние направихме много красив, донякъде стилизиран филм, с много добър резултат от финансирането по отношение на виртуалното."
Войната на боговете използва няколко авангардни системи за постигане на несравнимия си визуален стил. По време на предварително производство, създателите на филма са приложили система, наречена InterSense, използвана преди това във филма Аватар. "Това позволи на Тарсем да види точно какъв ще бъде зеления екран и какво ще бъде направено," казва Джеф Уаксман, който е работил и като линеен продуцент и изпълнителен продуцент. "Ние бяхме в състояние да изградим нашите декори в точния размер, който ни бе необходим. Ние разработихме всичко месеци предварително. Имахме матрични художници, които разработиха всички среди на компютър. От другата страна на залата, художественият отдел проектираше физическите декори, които ще се вместят в тези среди. Имайки всички под един покрив, Тарсем можеше да циркулира между тях и да прави промени на място. "

Тъй като технологията се развива толкова бързо, Кавано казва, че те са били в състояние да отидат още една стъпка отвъд това, което е било възможно за Джеймс Камерън, когато той е заснел Аватар. "Тарсем можеше да седи пред компютъра, преди да заснеме сцената, като всичко бе в мащаб", казва продуцентът. "Той в действителност можеше да види сцената преди да я заснеме и да вземе решения за това как да снима и какво лещи да използва. Той също така му позволи да създаде перфектната 3-D реалност и да разбере кои части от коя сцена ще изскочат напред ".
По време на снимките, режисьорът използва още една хай-тек система, наречена Моисей, което му даде още по-голям контрол върху снимките. "Мойсей е една от няколкото системи, които позволяват предварително визуализиране, така че можете да видите предварително как ще изглежда вътре в рамките на компютърно генерираното разширяване или компютърно генерирания свят", обяснява операторът Брендън Галвин. "Тарсем можеше да види главата на човек, която се показва над планина, която не съществува. Използвахме я в снимките на манастира, гледайки надолу от манастира към лагера с хераклиони, така че можете да видите всички неща, които не са там, къде ще бъдат всъщност."

Сингх казва, че системата Моисей, заедно с вниманието му към детайлите в предварителното производство, са му позволили да създаде кадри, които са перфектно композирани. "Аз бях в състояние да изградя жива картина", обяснява той. "Ако някои филми са като комиксова серия, това е художествена серия. Системата вижда отвъд зеления екран, така че можех да контролирам композицията."

 
 
[+] movies.bg
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
90/100
 
Антон Терзиев
[+] в-к 168 часа
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
80/100
 
Велин Манов
[+] Труд
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
60/100
 
Владислав Апостолов
[+] Strangera.com
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
30/100
 
Мартин Тонев
[+] Деян Статулов
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
50/100
 
Нова телевизия
[+] списание Мода
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
70/100
 
Траян Коянков
[+] Yantk.blogspot
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
70/100
 
Траян Коянков
Среден резултат: 64/100

 
Cinefish.bg Cinefish.bg