Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало » Филми »

Войната на боговете

ПРЪСТА НА БОГА - Войната на боговете / информация за филма

Immortals 2011
ЗА ФИЛМА ГАЛЕРИЯ ТРЕЙЛЪРИ АКТЬОРИТЕ И ЕКИПА НОВИНИ ОЩЕ ЗА ФИЛМА МНЕНИЯ

ПРЪСТА НА БОГА

02.11.2011  |   синефиш.бг
Режисьорът Тарсем Сингх пристигна за първата си среща с продуцентите на Войната на боговете, въоръжен с портфейл, пълен с репродукции на картини на музейно ниво, за да илюстрира своята необичайна визия за филма. Тъкър Тули от , Relativity Media, изпълнителен продуцент на Войната на боговете, си спомня, че тази първа среща не е точно това, което е очаквал. "Той донесе това голямо платно и изглеждаше като нещо, което бихте видели в музей", казва Тули. "На пръв поглед картината изглеждаше много различно от това как ние си представяхме филма, но когато Тарсем започна да обяснява, тя наистина придоби смисъл за нас."
Той предложи визуалният облик на Войната на боговете да се базира на работата на Караваджо, художник на италианския барок. Нарушител на правилата, който е пионер в използването на живи модели за религиозни и митологични теми, Караваджо прилага наситена цветова палитра, драматично осветление, както и чувство за динамично движение и изявена емоция в картините си. Стилът му се откъсва от по-статичните творби през Ренесанса и му печели и похвали и критики през живота му. Амбициозната концепция на Сингх впечатли продуцентите, като идеална за тематиката.

Режисьорът работи в тясно сътрудничество с художниците на продукцията и екипа за да пресъздаде осветеността, типична за работата на Караваджо за цялостния облик на филма. "Ние го наричаме ‘осветление пръст на Бога’ ", казва Сингх. "То е много фокусирано и изглежда, че идва от далечен източник."

Главният художник Майкъл Менсън казва, че визията на Сингх и творческата му смелост правят Войната на боговете един нов и различен вид епос. "Ние в художествения отдел имаме дълга история с Тарсем, когото много ценим," казва той. "Аз съм работил с него в продължение на близо 15 години, така че комуникацията е доста лесна. Винаги се започва с тълкуване на сценария от Тарсем. Ние вземаме тази първоначална информация и правим проучвания в изследователски библиотеки, интернет и музеи. Ние вземаме от нашите колективни файлове за гардероб, грим, протези и специални ефекти. Всеки допринася с нещо. "

Вместо да се определя тяхната история в реална историческа епоха, Сингх и неговите дизайнери са създали оригинален свят за Войната на боговете. "Това не е минойската епоха или бронзовата епоха", казва Чарли Парлапанидес. "Това е епохата на Тарсем. Той използва Олимпийските богове и титани, но има една уникална гледна точка. Това не е свят, който вие непременно ще познаете. За по-голямата си част, той идва направо от въображението на Тарсем. Той направи нещо ново и спиращо дъха, и в същото време мрачен и брутален. "

Дизайнерът на костюмите Ейко Ишиока, която спечели Оскар® за забележителните костюми в Дракула на Франсис Форд Копола, е широко известна със своите модели за киното, театъра, телевизията и рекламите. Ишиока е също така уважаван визуален творец, чиито творби са в постоянната колекция на Музея на модерното изкуство в Ню Йорк. Нейният иконоборчески, новаторски мироглед попада в същата творческа територия като този на Сингх.

"Що се отнася до костюмите, ние отрано бяхме решили да не са в класически гръцки стил”, казва Сингх. "Би било контрапродуктивно да се наеме някой като Ейко и след това да се вържат ръцете й. Няма смисъл да й се казва, ‘Мисли извън кутията’. Тя няма представа какво е кутия. Тя идва от паралелна вселена.”
"В същото време," добавя режисьорът, "това е екшън филм. Трябваше да се уверя, че тя не прави костюми, които изглеждат страхотно, но с които да не можеш да се движиш."

Японската дизайнерка на костюми, която е учила дизайн и изкуство преди да започне работа в киното, казва, че е подходла към дизайна на костюмите за Войната на боговете като творческо сътрудничество, в един фантастичен свят. Но тя осъзнава, че полетите на нейната фантазия, трябва да се основават на физическата реалност и се радвала на сътрудничеството си с актьорите, така че идеите й да сработят в практиката. "По време на процеса на напасване моите идеи са доста луди", казва тя. "За да се уверя, че костюмите са функционални, моля актьорите за помощ. Считам, че актьорът и дизайнерът трябва да си сътрудничат."

Фрейда Пинто намира процеса за вълнуващ и в крайна сметка от съществено значение за създаването на героинята й. "Ейко разработи тези красиви костюми за всички", казва Пинто. "Но необходимо бе известно усилие, за да бъдат направени удобни. Аз нося този невероятен червен корсет с прозрачна червена пола и черен воал. Когато го сложих, го почувствах с тялото си и бях много уверена за него. Нямаше нищо вулгарно. Той те разкрива на правилните места и то по начина, по който трябваше да бъде. Нейната идея за женската сексуалност и чувственост е толкова красива. "

Келън Луц намира богато украсения костюм на Посейдон за предизвикателство, особено по време на екшън сцените във филма. "Аз носех голям шлем Риби, с който бе много досадно да се биеш", казва той. "В дейсвителност бе трудно да играеш с него. Наистина не можех и да чувам, защото имах тези миди на главата си. Звучеше като океана. Непрекъснато се удрях в тризъбеца на Посейдон ".

За Ишиока, най-трудната задача в създаването на костюмите е постигане на реалистична броня. "Исках да използвам лъскави материали за маска или шлем", казва тя. "Но отразяващите повърхности биха се намесили при снимките на зелен екран. Аз не исках да изглеждат фалшиви, като броня на гърдите, изработена от дърво или нещо подобно. Те не трябваше да бъдат прекалено лъскави, но аз също така исках зрителите да повярват, че тази броня е изработена от метал. "

Оригиналния дизайн на Ишиока се допълва от работата на художника - гримьор Николета Скарлатос. "Том Фодън, дизайнер на продукцията, ми изпрати визуална обиколка на снимачните площадки, така че можах да започна да си представям хората", казва тя. "Направих маса изследвания преди да представя идеите си, защото съм голям фен и на Тарсем и на Ейко. И двамата ме вдъхновяват и аз знаех, че това ще бъде шанс да се направи нещо наистина изключително. По отношение на справките, аз погледнах в митологията, но също така исках да създам нещо, което не е било виждано преди.

"Това е филм с много грим", казва Скарлатос, обяснявайки че напредъкът в технологиите е вдигнал летвата за нейния занаят. "3-D е много специфичен и нещата се виждат по-очевидно. Високата разделителна способност и цифровото заснемане увеличават този ефект. Опитахме се да бъдем много прецизни. "

Скарлатос работи в тясно сътрудничество с Пинто за да създаде облика на Федра. "Гримът по очите не е традиционния индийски облик, нито пък е съвременен. Това е много различен и загадъчен облик, с някои определени малки нюанси, които намекват за факта, че тя е оракул, много специално същество. "

Косата и гримът помогнаха на Пинто да влезе в кожата на мистичната Федра. "Те опитаха тези цветове в косата ми, които аз никога не бях правила преди", казва тя. "Ние добавихме някои удължения и кърпа. Това ме накара да се почувствам като че съм от тази епоха. Идвах с дънки и тениска, обличах си роклята и ето един съвсем друг човек: Федра ".

Скарлатос, чиито предишни роли включват Карибски пирати: На края на света и Тор, също участва в създаването на грима за кръв и специални ефекти. "Тя може да бъде затъмнена, но това, което виждате, е това, което получавате, така че ние трябваше да работим с оператора за да се създадат правилната кръв за нощта и правилната кръв за деня."

 
 
[+] movies.bg
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
90/100
 
Антон Терзиев
[+] в-к 168 часа
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
80/100
 
Велин Манов
[+] Труд
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
60/100
 
Владислав Апостолов
[+] Strangera.com
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
30/100
 
Мартин Тонев
[+] Деян Статулов
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
50/100
 
Нова телевизия
[+] списание Мода
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
70/100
 
Траян Коянков
[+] Yantk.blogspot
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
70/100
 
Траян Коянков
Среден резултат: 64/100

 
Cinefish.bg Cinefish.bg