Голямото предизвикателство за продукцията на Признак на живот е да се пресъздаде Международната космическа станция и актьорите реалистично да се движат в нулева гравитация по време на целия филм. За да постигнат успех, създателите на филма се обръщат към някои от най-уважаваните майстори в бранша, много от които са работили по филми като Гравитация, Интерстелар и Марсианецът.
Дизайнерският екип на продукцията е водена от художника на продукцията Найджъл Фелпс, който е проектирал МКС за филма, и от художествения отговорник Марк Хоумс, който ръководи изграждането на снимачната площадка и изпълнението на проектите на Фелпс. Фелпс е известен с работата си в Z-Световна война и два филма от поредицата Трансформърс; а Хоумс е арт директор на Марсианецът и на други филми на Ридли Скот.
Еспиноза не подлага на съмнение решението си да изгради декора на МКС и да снима на него, вместо да я пресъздаде чрез компютърна анимация. Ето защо той работи с Фелпс. „Майсторите изградиха декорите, в които актьорите да играят; това не е компютърна анимация. Това, което виждате, е всъщност това, което е снимано. Нещата около тях се отразяват на техните герои, - обяснява той. - Имах нужда от някой, който може да изгради цял космически кораб, да има невероятно мащабна визия и в същото време да е прецизен. Това беше Найджъл.“
„Дизайнът на продукцията на този филм е абсолютно зашеметяващ, - казва продуцентът Дейвид Елисън. - Искахме да заведем зрителите в МКС, така че да могат да почувстват сякаш наистина са там.“
|