Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало » Филми »

Убийство в Ориент Експрес

ДИЗАЙН НА ПРОДУКЦИЯТА - Убийство в Ориент Експрес / информация за филма

Murder on the Orient Express 2017
ЗА ФИЛМА ГАЛЕРИЯ ТРЕЙЛЪРИ АКТЬОРИТЕ И ЕКИПА НОВИНИ ОЩЕ ЗА ФИЛМА МНЕНИЯ

ДИЗАЙН НА ПРОДУКЦИЯТА

27.10.2017  |   синефиш.бг

Облачета дим се реят от локомотива на влака. Снежна пелена се стеле заплашително по релсите. Сервизи от фино сребро блестят във вагон ресторанта. Фина дърворезба, кожа и порцелан украсяват пътническите вагони. Един изстрел на пистолет.

Това са няколко от незабравимите изображения, които изпъкват в дизайна на филма Убийство в Ориент Експрес. Благодарение на лентата почитателите на Агата Кристи ще имат възможност да разгледат всеки елемент от прочутия влак. Незапознатите с историята пък ще могат да се насладят на всеки детайл от сцени, които приковават вниманието на целия свят вече повече от 80 години. 

„Дизайнът на продукцията е превъзходен, с брилянтен избор на снимачни площадки, тъй като цялото действие не се развива единствено във влака“, споделя Дерек Джакоби. „Много от събитията са заснети извън него“.

„Кен искаше да разпита всеки герой на различно място, във влака или извън него. Мисля, че неговата идея беше следната: все пак влакът е заседнал, няма да помръдне наникъде и така ще можем да снимаме на него и около него“, казва Том Бейтман. „И наистина снимахме под влака, отстрани, по протежението му и дори на покрива му“.

За Брана творческият екип около него е от първостепенно значение за подсилване нивото на автентичност и точност, на които толкова много държи. Той обяснява: „Хубавото при работата с много хора на различни локации е, че между нас се изгражда силна връзка и всички в моя екип – Карол Хеминг, Александра Бърн, Харис Замбарлукос и Джим Клей – бяха заинтересувани да разкажем правдиво историята“.

Художникът на продукция Джим Клей е поласкан от възможността да работи по този филм и да му вдъхне нов живот. Той обяснява: „Това е една сложна история, която в своята същност няма никакво движение. Все пак действието се развива на един заседнал влак. Но аз знаех, че предизвикателството беше тя да се актуализира и да засилим драматичния нюанс, добавяйки малко повече пространство в този влак. Така че първите ни дискусии бяха за това къде е заседнал влакът след падналата лавина. Според романа мястото е проход в планината, но ние решихме да е виадукт. Очевидно според сценария Поаро е по-млад и съответно по-подвижен, има сцени на преследване, които завъртяхме покрай виадукта и ни хрумнаха доста интересни идеи... не е трудно, когато получиш толкова добър сценарий и знаеш на какво е способен режисьорът".

Лесли Одъм, Мл. е работил изключително много в театъра и е много впечатлен от всеки детайл в дизайна на тази продукция. Той обяснява: „За разлика от театъра, във филма вниманието към всеки един детайл е изключително важно. Когато си имате работа с хора, за които знаете, че имат грижата за всяка салфетка или стъкло на прозорец, за всяка ленена покривка на масата или за всяка чаша порцелан, всяко идване на снимачната площадка изглежда като пътуване във времето и всички се чувствахме много специални. Все едно заживяхме на това място“.

 
 

Снимки

 

Сине Гранд Сине Гранд Cine Grand Bulgaria
Опасни шматки Опасни шматки Opasni shmatki
Заешка Академия Заешка Академия Rabbit Academy: Mission Eggpossible



 
Cinefish.bg Cinefish.bg