Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало » Филми »

Бикът Фердинанд

Великолепни цветове и дизайн, изпълнен с динамика - Бикът Фердинанд / информация за филма

Ferdinand 2017
ЗА ФИЛМА ГАЛЕРИЯ ТРЕЙЛЪРИ АКТЬОРИТЕ И ЕКИПА НОВИНИ ОЩЕ ЗА ФИЛМА МНЕНИЯ

Великолепни цветове и дизайн, изпълнен с динамика

15.12.2017  |   синефиш.бг
Художникът Томас Кардоне, който е работил и по филмите на Blue Sky „Рио 2“, „Хортън“ и „Ледена епоха 2: Разтопяването“, е веднага заинтригуван от ФЕРДИНАНД. „Проектът мигновено ми се стори привлекателен, защото е една величествена история с малко герои, което дава възможност да създадем чувство на интимност. Това е приказка с голямо сърце“.

Кардоне споделя, че дизайнерът на героите Санг Джун Ли създава външния вид на Фердинанд въз основа на неговата душевна същност, а именно на приятелски настроен бик. „Изправени сме пред този добронамерен и великодушен герой, който е огромен на външен вид, но чертите му не са остри“, обяснява той. „Фердинанд е величествен черен бик, без отличителни белези или дрехи, така че силуетът и цялостната му форма бяха от голямо значение. Той е на екран през почти цялото време, затова положихме много усилия в създаването на неговия облик и в начина, по който се движи и се позиционира във филма“.
   
Специфичните пейзажи на южна Испания с нейната флора и фауна допринасят за вдъхновението на дизайна на филма. „Хълмистият терен, маслиновите дръвчета, всички тези извиващи се линии са в хармония със заоблените черти на Фердинанд“, споделя Кардоне. „Всичко, което му се противопоставя, е по-ръбато и с остри линии – като структурите, създадени от хората. Това важи и за неговия противник – матадорът. Хората са кльощави и по-високи, отколкото биха били в истинския живот, което определи и височината на сградите, вратите, колите... всичко около тях. Тези две идеи за хармонията и конфликта наистина повлияха на цялостната форма и стил на филма“.
   
Емоциите на Фердинанд се отразяват и в избора на локациите. Кардоне обяснява, че фермата, в която смелият бик желае да се завърне, е изобразена като едно зелено щастливо място, с много цветя и растителност. „В същото време ранчото за бикове, в което е затворен Фердинанд, изглежда безводно, нещо което е типично за Испания по време на най-горещите сезони“.
   
Белите сгради, типични за региона, също осигуряват естествен фон, на който художниците се заиграват със запомнящи се цветове. „Използвахме смели цветове като ярко синя количка, тюркоазена кофа или зелени фермерски сечива, които изпъкваха на неутралния фон“, спомня си Кардоне. „Също така балансирахме композициите с животни в различен цвят. Червеното бе специално запазено за някои ключови образи като любимите макове на Фердинанд, карамфилите на арената или плаща на матадора“.
   
Кардоне подчертава, че всички художествени елементи са използвани, за да предадат прочувственото послание на филма. „Мисля, че филмът притежава голямо сърце, затова съм много доволен от начина, по който стилът, дизайнът, осветлението и всички технически елементи са обединени в името на общата цел“.






 
 

Снимки

 


 
Cinefish.bg Cinefish.bg