Понеже разполагат с малко време, дизайнерът на костюмитеАна Шепърд, художникътДейвид Уаско и отговорника по грима Грег Никотеро прекарват няколкото седмици преди началото на продукцията в трескава подготовка.
Шепърд добавя цяло едно измерение към света на ГАДНИ КОПИЛЕТА със своите творчески, създадени с богато въображение, костюми. Отначало тя се колебае дали да поеме още един проект за Втората световна война, след като е правила костюмите за BAND OF BROTHERS на HBO, ПИАНИСТЪТ на Полански и СПИСЪКЪТ НА ШИНДЛЕР на Спилбърг. Но след като прочита сценария,Шепърд осъзнава, че ГАДНИ КОПИЛЕТА би й предоставил възможност да погледне към тази ера по изцяло нов, непредвиден начин.
„Почувствах, че ми е дадена голяма свобода и това ми вдъхна кураж да опитам нови неща, да подходя по нов начин, - споделя Шепърд. – Наистина се наслаждавах от работата си по филма от този период както никога досега. Може би фактът, че съм работила с тази тематика и преди, ми вдъхна увереност, както и голяма радост да видя колко добре са оценени костюмите ми.”
Крюгер е много развълнувана от костюма, който носи в сцената в „La Louisiane” и който според нея пасва идеално на героинята й: „Тя не иска да бъде разпозната от хората и да привлича вниманието към себе си, но все пак е филмова звезда. Затова носи тази мека шапка с перо и идеално ушит костюм. Забавното, е че си мисли, че ще остане незабелязана в толкова красив костюм.”
Шепърд смята срещата си с Джули Драйфус за силен източник на вдъхновение. „Джули е много красива и знае как да носи дрехите. Героинята й винаги е облечена в кожа, или е с чанта от алигатор, или с леопардова шапка. Има нещо наистина жестоко във Франческа (Мондино).”
Драйфус добавя: „Героинята ми винаги е прекрасно облечена. Тя се перчи наоколо с красиви дрехи, кожи, бижута, което за мен лично е фантастично. Никога досега не съм имала възможността да нося толкова поразителни неща! Ана създаде всичко по същия начин, по който са ги правели в Холивуд в онези години.”
„Когато облечеш тези дрехи, директно влизаш в ролята, - казва Рот за костюмите на Шепърд. – Смятам, че се е справила чудесно, придавайки на всеки герой различен вид и едновременно с това е запазила общия им дух.”
„Това личи най-силно във финалната сцена, - добавя Рот. – Тя изобилства от токова различни цветове, различни стилове, които споделят един и същ свят. Тя е съумяла за всеки нацистки офицер да използва цветната палитра на филма като е отличила всеки един поотделно. Зрителят може да почувства отделените герои като погледне към дрехите и види историята му.”
За отговорника по грима ГрегНикотеро и неговия екип е едновременно необикновено предизвикателство и възнаграждение задачата по дизайна на грима на Уинстън Чърчил, Адолф Хитлер и Йозеф Гьобелс. По време на първата си среща с Тарантино, Никотеро показва снимка на Гьобелс заедно със снимка на Грот и заедно обсъждат какви усилия са необходими за грима на актьора.
„Мартин Вутке, който е в ролята на Хитлер, мина през целия процес на гримиране, за да застане пред камерата, - разказва Никотеро. - Сложихме му силиконови бузи, брадичка, нос, перука и контактни лещи. Бе изумително да гледаш преобразяването му в друг човек. И преди той е играл Хитлер в театъра и е свикнал с ролята, но не и с факта да изглежда досущ като него.”
„Емануел Милар, който отговаря за прическите на актьорите е стилист на всички перуки. Той е основна част от екипа, защото използва чрез работата си вдъхва живот на персонажите” – добавя Никотеро.
Майк Майърс, който е носил протези през голяма част от кариерата си, няма търпение да се срещне с отговорника по грима, за да се превърне в генерал Фенех. „Майк наистина е свикнал с този процес и имаше много неща, които да каже за това как да изглежда неговия персонаж. Той искаше да бъде неделима част от дизайна на героя си и се подложи на няколко тестови грима, преди да решим кой в действителност най-добре пасва на образа на Фенех.”