Медисън Кларк (В ролята Ким Дикенс)“Дяволът, когото познавате…”В сезон три Медисън става безмилостна. Тя е решена вече да не повтаря грешките от миналото. Ако това означава да бъде брутална, нека да е така. В процеса на развитие на Медисън през този сезон ще видим образът й да добива все по-тъмни краски. Нейните цели са благородни, но средствата й са морално неприемливи. Тя ще се сбогува със съчувствието – и ще рискува онези, които са й най-скъпи. Докато търси Ник, Медисън води Травис и Алиша през последиците на битката, с която завърши сезон две – битка, която можеше да коства живота на Ник и Лусиана. Медисън е възстановила връзката си с Травис, но Алиша е емоционално съсипана от убийството на Андре. В търсене на Ник те ще се отправят към северните части на Съединените щати. Това, което ще открият, дава на семейството й надежда, но изисква и жертви – ще се пролее кръв. Майчинският дълг на Медисън няма да отслабне и тя ще се превърна в нашата кралица на апокалипсиса.Травис Манауа (В ролята Клиф Къртис)“Природата винаги побеждава...”Травис е имал предвид нещо друго, когато преди много време е изнасял лекции за Джек Лондон и „оцеляването“. Апокалипсисът го е изтощил и съсипал. Но, дали сега той няма да му помогне да се възстанови? Той цени това, което е останало от неговото семейство. Той обича Медисън и има дълг към Алиша. Травис ще ги защитава, но ще направи това по друг начин. Травис се е опитал да прояви съчувствие и е платил цената за това. Той е загубил частица от себе си, но тя е била заместена от нещо по-силно. Сега той се чувства по-близък с Медисън от когато и да било – и двамата са извършили тъмни дела, и двамата са загубили синовете си. Медисън е направила жертви заради Травис, а той е готов да извърши убийство заради нея. Той не е изпълнил предсмъртното желание на Лайза да защитава сина им, но е решен да защитава това, което е останало. В началото на сезон три Травис проявява спартанска взискателност; неизпълненото му задължение е основното нещо за него. Но, дали ще успее да получи изкупление?Ник Кларк (В ролята Франк Дилейни)“Изкуплението на блудния син…”Първото действие на Ник като водач отвежда всички в капан и смъртоносната им среща с военното формирование разпръска членовете на Колония из Тихуана. След като в крайна сметка събира живите и намира надежда, той скоро попада в по-мрачен и отчаян свят в края на сезон две. Ник е израснал много. С изключение на краткия миг, в който е мислил, че носи нещо добро на Лусиана и хората й, той е получил добър урок и вече не се смята за безсмъртен. Духовността, която е търсил в Колония, може да съществува или не, но с навлизането в сезон три той трябва да се възроди.Алиша Кларк (В ролята Алиша Дебнъм-Кери)“Мисля, че съм в беда…”През сезон две Алиша узря и сега тя и майка й са по-близки от всякога. Ник вече не й е съперник в сърцето на майка й и това е донесло на Алиша чувство за цел и увереност. В условията на Апокалипсиса бързината на действие може да означава живот или смърт – твоята или на някой друг. Алиша вече също е отнела живот – нещо, което майка й никога не е искала или очаквала от нея, но в някои отношения този факт свързва по трагичен начин майка и дъщеря. Разтърсена от убийството на Андре, което е извършила, за да защити Травис, Алиша е погубила бъдещето си и има нужда от някого или от нещо, което да вини. Ако намери такъв човек или такова нещо, може би ще успее да осмисли извършеното.Виктор Странд (В ролята Колман Доминго)“Кое има стойност в този свят?”За последно видяхме Странд в огледалото за обратно виждане, докато Травис, Медисън и Алиша бягаха от разрухата, която бяха предизвикали в хотел „Росарито бийч“ Възстановявайки се от прободната си рана, той все още не беше в състояние да тръгне на път и остана там, където имаше храна, вода и относителна безопасност. Преценявайки следващите си ходове сред общността на бегълците от хотела, Странд остава верен на думата, дадена на Медисън при раздялата им: Той ще оцелее. Той винаги е умеел да анализира бързо всяка ситуация и да се приспособи към обстоятелствата. Но загубата на Томас и Абигейл е нещо различно, което нарушава равновесието на Странд, а заминаването на Медисън с Травис и Алиша не подобрява положението. Както Алиша трябва да намери причина, за да оцелее, така Странд трябва да намери причина, за да живее. Той има нужда от смяна на компаса, за да набележи нова цел, и от нова валута, за да финансира пътуването. Кое има стойност в този свят сега?Офелия Салазар (В ролята Мерседес Мейсън)“Винаги съм била на крачка след надеждата…”Офелия доказва, че е не по-малко способна да оцелее от своя баща. Освободена от родителите си и от товара, който те са представлявали за нея, но намираща се в зависимост от хора, които не са й семейство, Офелия избира различен път. Тя избира да отхвърли Апокалипсиса и фатализма. Тя се е опитала да достигне до мъжа, когото някога е обичала и изгубила. Офелия е изобретателна като своите родители и умее да обърне ситуациите в своя полза. Тя вече не вярва в убежището и е престанала да бъде поддръжник и закрилник. Тя ще се върне при Медисън и своето семейство, но в момента тя е жената, която ги е изоставила в заразения от зомби хотел и е откраднала превозното им средство. Тя е тръгнала по следите на надеждата, но каква отплата ще получи? И кой е тайнственият мъж, изправил се срещу нея на границата?Лусиана Галвес (В ролята Даней Гарсия)“Когато нямаш нищо…”Когато нямаш нищо, не можеш да загубиш нищо. Лусиана е жена, която е свикнала да се абстрахира от нещата. Тя е направила това, когато е напуснала дома си, за да тръгне към Тихуана. Тя е направила това, когато майка й умира, опитвайки се да стигне до нея, когато брат й Паоло е заловен от Сомбра и когато нейният пророк се оказва фалшив. Тя е силна жена – силна преди Апокалипсиса, силна по време на Апокалипсиса, но сега силата й отслабва. И не само заради изстрела, който я повали в края на сезон две – тя е загубила хората си, дома си и сега се чувства наранена, грижейки се единствено за Ник. Тя знае, че неговата обичайна реакция е бягството. А единственото му лишено от егоизъм действие, единственият път, в който се е завърнал, е станал причина за смъртта на много от нейните хора и собственото й раняване. Лусиана е обзета от съмнения относно бъдещето си и Ник е този, който трябва да укрепва духа й и да я убеди, че трябва да се бори, да оцелее заради това, което е загубила. Тя има задачата, дълга да оцелее в условия, в които другите са паднали, и да се бори за онова, което семейството й е загубило.Джеремайя Ото старши (В ролята Дейтън Кали)Патриотично настроен охранител на границата, който се възмущава от насилието на местния картел и незаконната имиграция, Ото е обикалял животновъдната си ферма и се е свързал с други хора и организации от Югозапада, мислещи като него. Той е изградил мрежа, станал е водач и е изготвил план за непредвидени обстоятелства при неизбежното рухване на Американската империя, който не е проста стратегия за оцеляване, а ръководство за самостоятелно справяне за въстаналото общество. Ото винаги е очаквал падането на демокрацията, но не е предвиждал възхода на Мъртвите. И двата случая дават възможност за ново съзидание. Хората от ранчо „Броук джоу“ са готови, пътищата са очертани. Дали това ново общество в процес на формиране ще предложи надежда на семейството на Медисън?Трой Ото (В ролята Даниел Шърман)Най-малкият син на Джеремайя Ото - Трой, е прегърнал насилието на Апокалипсиса. Той би убил, за да защити баща си, семейството си и хората си – и често го прави. Независимо, че е израснал в същите условия като брат си, той е станал по-див, липсва му умереността, която образованието е придало на брат му. Той е изключително недоверчив към външните хора и по-войнствен от по-големия си брат. Трой има своята тъмна страна, но макар че се държи като психопат и садист, той притежава голяма харизма, която привлича хората към него. Изолационизмът на Трой подхожда повече на убежденията на баща му и това може да го направи по-подходящ за водач в този нов пост-апокалиптичен свят. Освен това, той може да го направи по-популярен сред последователите на баща му.Джеремайя „Джейк“ Ото младши (В ролята Сам Ъндърууд)Първородният син на охранител на границата, който е прекарал живота си, подготвяйки се за краха на демокрацията, Джейк е потомък на семейство, подготвящо се за бедствие, изпитващ смесени чувства към войнствената философия на баща си. Баща му се е погрижил Джейк да получи такова образование, което да му даде възможност да бъде консултант на своя баща-националист. Но, по време на престоя си в училището, Джейк е получил по-широк поглед върху света и е започнал да разпознава по-грозната страна от идеологията на своя баща. Джейк е готов да съзидава отново заедно с баща си, но те не споделят едно и също мнение за по-добрата нация. Докато баща му иска да постигне целите си на всяка цена, Джейк не е толкова склонен да пролива кръв. Джейк е добрият син, който се чувства длъжен да поеме мисията на баща си. Но, дали е готов за тази задача? И дали неговите хора, хората на баща му, ще го последват?Лола Гереро (В ролята Лисандра Тена)В стария свят Лола Гереро е работила във водоснабдителната компания, отговаряща за пречистването на водата в язовир „Гонсалес“ извън Тихуана и за водоснабдяването на града и неговите околности. След нашествието тя е станала нещо като светица за хората от града, ръководейки масите и борейки се да осигури лекарства за болните и умиращите. Когато язовир „Гонсалес“ е превзет от недотам почтени сили Лола започва да се разкъсва между предаността си към хората и необходимостта си да защитава резервоара. Тя е хваната в менгеме, докато не пристига един дух, за да освободи светицата. ... още »
Кино историите за Крал Артур са вдъхновени от многобройните езически приказки за легендарния герой. Той започва ярко да присъства в театралните постановки от началото на двайсети век, а с появата на седмото изкуство постепенно утвърждава и присъствието си на големия екран. Много филми за Крал Артур има в историята на киното и телевизията – някои запомнящи се, други – не. На екран е поредното кино завръщане на приказката със заглавие - Крал Артур: Легенда за меча, нека да видим най-добрите предшественици и образци на тази притча.„Първият рицар“ , 1995 г.Шон Конъри внася много чувство и блага мъдрост в представянето на неговия герой Крал Артур. Историята за предателството на Гуиневир и Сър Ланселот е разказана в безброй филми, но тук тя е показана със свеж полъх на оригиналност и с вълнуващ стил. Конъри ни предоставя едно от най-добрите си изпълнения в дългата си филмова кариера. Лентата е пълна с много магични сцени, като например тази, в която Гуиневир за първи път пристига в Камелот – заснета сякаш, за да каже директно на зрителя, че киното всъщност е по-голямо от живота. Всеки актьор от екипа е брилянтен, а целият филм е незабравимо кинематографично приключение. „Монти Пайтън и Свещеният граал“ , 1975 г.Ако случайно си падате по нестандартния и черен британски хумор, със сигурност ще се влюбите в „Монти Пайтън и Свещеният граал“. Това е един твърде комедиен подход към преупотребявана на екран история за легендарния и митологичен крал Артур. Най-важната причина този филм да фигурира в настоящия списък е неизброимото количество оригинални и крилати фрази, които са оцелели до днес, и често се цитират в попкултурното пространство. От рицари, които говорят на брутален диалект, до рицари, които се бият без ръце, докато кръвта им изтича, Монти Пайтън разказва историята за граала по безумно смешен начин и остава в историята като комедийна класика.„Мерлин“, 1998 г.Въпреки, че това реално е телевизионен мини сериал, „Мерлин“ със сигурност е една от най-добре и увлекателно разказани истории, свързани с митологията за Крал Артур. Повествованието тук е съсредоточено върху взаимоотношенията между Мерлин и езическата богиня кралица Маб. Двамата злостни врагове срещат своите трудности да убедят Крал Артур, че той е бъдещ мост между езическия и християнския свят. В този филм режисьорът Стив Барън ни запознава компетентно с истинската природа на този митологизиран в толкова книги свят, като страни от удобния за всеки разказвач блудкав романс между краля и неговата невярна съпруга. Няма я и политиката на кръглата маса и комедийното търсене на светия граал. Има магически хора и много приказни събития и герои, които да провокират въображението на публиката. "Екскалибур", 1981 г.Едва ли има филм, който да е толкова пищен, цветен и светъл през ерата на осемдесетте години, колкото тази рицарска класика от 1981 г. "Екскалибур"проследява смъртта на бащата на Крал Артур и отглеждането на младия престолонаследник от магьосника Мерлин. В началото филма се съсредоточава върху легендата за каменния меч и как Крал Артур се оказва единственият човек, който има необходимите добродетели да извади Ексклибур от камъка. След това събитие филмът сменя скоростите и реално се превръща във вълнуваща романтична драма, описваща взаимоотношенията между Крал Артур и Гуиневир, както и предателството от най-добрия му приятел. Много истории се преплитат в този филм и наличието му в този списък е заслужено. „Парсифал”, 1982 г.Филмът е заснет през 1982 г. от режисьора Ханс Юрген Сайберберг в тогавашната Западна Германия. Тази версия на историята за Крал Артур и неговото приключение в търсене на светия граал, е всъщност адаптация на театрална пиеса, написана от Ричард Вагнер през 1904 г. Изпълнявано предимно като мюзикъл, това произведение проследява живота на един от рицарите на кръглата маса. Сайберберг бил вманиачен от германското минало и филмът има много визуални препратки към събитията от Втората световна война, и сякаш артуровата история е на втори план. „Парсифал” едва ли ще се хареса на всеки зрител, но възрастта на материала първоизточник и контекстът, в който той е адаптиран правят, този филм задължителен, когато говорим за присъствието на Крал Артур в киното.ДАС ... още »
Netflix застават зад кукления анимационен проект „Бабълс” (“Bubbles”), посветен на прочутото шимпанзе на Майкъл Джексън. Режисьор на филма ще е новозеландецът Тайка Уайтити. Майкъл Джексън осинови Бабълс през далечната 1983г. от един от изследователските центрове в Тексас. Много скоро шимпанзето започна да придружава краля на попа по време на турнетата му, като имаше специален екип, който се грижеше за маймуната. След близо 20 години заедно, Джексън и Бабълс се разделиха, тъй като шимпанзето започна да проявява агресия към заобикалящите го и беше преместено в специален приют във Флорида. И до ден днешен Бабълс е в този приют.Тайка Уайтити е режисьор на очаквания „Тор: Рагнарок”, чиято премиера у нас ще е на 27 октомври. В него на едно място са събрани трите култови персонажа на „Марвел”: Тор (Крис Хемсуърт), Хълк (Марк Ръфало) и доктор Стрейндж (Бенедикт Къмбърбач). Сред останалите имена в каста са Кейт Бланшет, Идрис Елба, Антъни Хопкинс, Том Хидълстън и Джеф Голдблум. ... още »
„Бих го определил като „хичкокски”, това споделя Пиърс Броснан за предстоящия психотрилър с негово участие “Spinning Man”. Историята проследява живота на щастливо женен професор (Гай Пиърс – „Мементо”), който е обвинен в убийството на негов студент. С течение на разследването съпругата му (Мини Драйвър – „Добрият Уил Хънтинг”) също започва да се съмнява в мотивите на мъжа си. Пиърс Броснан е в ролята на ирландския детектив Малоу, който поема случая. „Малоу винаги търси доказателства, бавно и методично. Състрадателен е и има философски възглед върху случилото се и върху човека изобщо. По някакъв начин напомня отношението на свещеника към изповядващия се”, казва Броснан за героя си.Режисьор е шведът Симон Кайзер, а филмът е по едноименния бестселър на Джордж Харар. ... още »
Появи се първи трейлър на очаквания сериал „Младият Шелдън” (“Young Sheldon”), чието действие предхожда това в отличения с 9 награди „Еми” хит „Теория за големия взрив”. Поредицата ще се съсредоточи върху детството на физика Шелдън Купър, в чиито образ ще се превъплъти 8-годишният Йън Армитидж („Големите малки лъжи”).Носителят на „Златен глобус” Джим Парсънс този път ще влезе в ролята на разказвач. Режисьор на пилотния епизод е Джон Фавро („Железният човек”, „Книга за джунглата”). Създателите на „Теория за големия взрив” Чък Лори и Бил Прейди са изпълнителни продуценти.Премиерата на новия сериал ще е част от телевизионния сезон 2017 – 2018г. ... още »
Появи се първи кадър от екшън-комедията на Таран Килам „Защо да убием Гюнтер” (“Why We’re Killing Gunther). Във филма Арнолд Шварценегер ще се превъплъти в най-добрия наемен убиец в света Гюнтер, когото всички останали негови колеги искат да ликвидират, но той не случайно е получил прозвището „най-добрият”, просто винаги е една крачка преди останалите и няма как те да се отърват от него.Таран Килам, освен че е режисьор, е и сценарист, продуцент и изпълнител, а за да заснеме този проект, той напуска титулярното си място в Saturday Night Live. Филмът все още няма уточнена премиерна дата.До края на годината очакваме да видим Шварценегер и в „Тайната на драконовия печат: Пътешествие в Китай”, където дели екран с друга екшън звезда – Джеки Чан. ... още »
Режисьорът на независимия хит “Bone Tomahawk” С. Крейг Зейлър ще се заеме с проекта „Dragged Across Concrete”, чиито снимки ще стартират на 17 юли. Освен че ще режисира, Зейлър е и сценарист на филма.В главните роли ще видим Мел Гибсън и Винс Вон, които ще се превъплътят в полицаи, които се изправят пред неочакван обрат, след като видео с бруталните им методи за саморазправа с престъпницити изтича в медиите. Без да имат право на избор двамата се впускат в подземния свят, където откриват много повече от това, което са очаквали.Винс Вон участваше във „Възражение по съвест” на Мел Гибсън, който спечели две награди „Оскар” през март.До края на годината очакваме Мел Гибсън в “The Proffesor and the Madman”, биография на съставителя на първия оксфордски речник. Във филма на иранеца Фархад Сафиния му партнират Шон Пен, Натали Дормър и Джереми Ървайн. ... още »
Стилистът на „Сексът и градът“ Ерик Даман също с визита в София. Филмовия фестивал ASVOFF с ексклузивен прескрининг в КанДни преди да бъде показан в София модният фестивал ASVOFF на Даян Перне ще бъде гост и в програмата на филмовият фестивал в Кан. Официалната конкурсна програма на престижното кино събитие, което ще се проведе в Ню Бояна, се очаква да е много вълнуваща и интересна. В нея са включени 66 филма, сред които ленти за световните брандове Шанел, Гучи, Вресаче и много други. Ще бъдат показани също документални и студентски филми. В това издание ще може да се види и първия фестивал за модни ленти, заснети с преносими смарт електронни устройства. Освен филмите в рамките на фестивала, а и в самата Balkan Fashion Week, организаторите са предвидили изключително интересни семинари и уъркшопове с участието на едни от най-големите имена в сферата на модата и изкуството от цял свят. Нашумели дизайнери и световни знаменитости пристигат за предстоящият най-голям форум в Източна Европа - Balkan Fashion Week, първата седмица на модата в историята, която ще се проведе във филмово студио /Ню Бояна/ от 5 до 11 юни.Част от известните гостите са поканени да изнесат професионални уъркшопове в рамките на модната седмица. Носителят на награда "Еми" за дизайн на костюми, стилист на знаменитостите и моден дизайнер, както и тазгодишен президент на ASVOFF, Ерик Даман ще води майсторски клас „Пътуване чрез дизайн”. Пътешествие чрез очите и съзнанието на дизайнера, представя майсторски клас с модния му подход и шивашките му умения във американските телевизионни предавания като "Билиънс", "Дневниците на Кари", "Клюкарката" и "Сексът и градът". Внучката на режисьора Ридли Скот, Куба Скот, която е световен топмодел и специален гост на Шанел по време на Парижката седмица на модата през март, ще води уъркшоп по грим. Той ще бъде една „разходка по въже” между фигурация и абстракция, игра на цвят и светлина, естетика и пропорция. По лична покана на Даян Перне по време на кино фестивала ASVOFF в Ню Бояна ще се включи и авангардния артист Тим Ип. Носителят на „Оскар” за най-добра арт режисура за филма „Тигър и дракон“ и с награда от Британската филмова академия за най-добър дизайнер на костюми, също ще води майсторски клас. Основателят на ASVOFF Даян Перне изследва с Ип живота си в областта на модата, филма, театъра и изкуството през последните три десетилетия и неговата философия и творческа практика наречена "Нов ориентализъм". Мастърклас - моден дизайн, дизайнери и тяхното влияние върху балета и театралния костюм ще води и Марк Хапъл, директор костюми в „Ню Йорк Сити балет". Той ще разкаже за работата си с модната икона и актриса Сара Джесика Паркър, член на борда на "Ню Йорк Сити Балет", която подкрепя сътрудничеството между хореографи и модни дизайнери.ОРЛАН, един от най-известните съвременни френски художници, която печели награда за електронна репутация, определяща я като най-наблюдавания и следван художник в мрежата също ще води уъркшоп. Тя използва собственото си тяло като тема и визуална подкрепа на нейната работа. Винаги смесени с хумор, често пародия или дори гротески, нейните провокативни произведения на изкуството могат да шокират или разтърсват.Брайън Лий Бойс е американски визуален дизайнер и консултант по брандинг, базиран в Ню Йорк. Той ще води уъркшоп на тема „ Do You Read Me - Чете ли ме?”. От него може да научим как брандинга се превръща в огледало, което отразява образа и основните ценности, които публиката цени най-силно.Александра Мъри-Лесли ще сподели опита си в проектирането, изработката и работата с модни звукови технологии във филмите и на сцената. Алекс е участвала в различни биеналета, като: "MoMA", "Биенале на Уитни", "Музей за съвременно изкуство", Австралия, 56-то Биенале във Венеция, Център Помпиду- Париж, "Търнер прайз Тейт модърн Лондон", "Виктория и Алберт музей", "Лондон и „Арс Електроника"-Линц.Други гости, които ще се включат в програмата със свои лекции са Юлита Манолова, преподавател по стилистика и художествено режисиране в "Марангони" в Милано, Валерия Орландо-личен гримьор на Донатела Версаче, Дъглас Басетт -международен моден фотограф с повече от 15 години опит, работил с Vogue Испания, Vogue Beauty, GQ Германия и много други, Гета Марини -козметичен директор и коафьор; Мира Постулаче – международен пиар експерт, Таня Мазолени /MAD ZONE CONCEPT STORE/, която ще разкаже за работата на модните купувачи, които отговарят за селектирането на дрехи, в съответствие с идентичността на бранда и конкретната клиентела. Предвидени са да се проведат и уъркшоповете: „Маркетингови и комуникационни стратегии за новоизграждащи се дизайнери“, „Продажби в модното производство“, „Лицензиране и бранд екстеншън“, ще бъдат застъпени и други интересни, и актуални тематики от света на модата и изкуството.Balkan Fashion Week 2017 ще е първата седмица на модата в световната история, която ще се проведе в кино студио. От 5-ти до 11-ти юни 2017 Nu Boyana Film Studios ще се превърне в най-големият "Fashion City” в Източна Европа. Амбицията на организаторите е да съберат артисти от цял свят в България, непозната до момента модна дестинация. Темата под която ще се обединят дизайнери, медии и байери от цял свят е: "Модата среща киното!". Nu Boyana Film Studios е любезен домакин и партньор на събитието без чиято помощ то не би се случило с този размах.В рамките на платформата Balkan Fashion Week ще гостува и модната икона, блогър, ловец на таланти и създател на първия моден филмов фестивал ASVOFF Даян Перне. За 9 години това ще е първото му издание, което ще се случи първо извън Париж, а и в кино студио. Подготвя се излъчване на живо на събитието от София едновременно в Париж, Лондон, Барселона, Лисабон, Милано, Москва и Букурещ. Билети за събитието може да намерите в мрежата на Eventim.“ ... още »