КАСКАДЬОРЪТ НА ДЕЙВИД ЛИЙЧ И РАЙЪН ГОСЛИНГ ПРЕОБРЪЩА ПРЕДСТАВИТЕ И ПОСТАВЯ РЕКОРДИ
Каскадьорът Логан Холадей подобри световния рекорд на Адам Кърли и екипа на „Казино Роял“
Каскадьорите са невъзпятите герои на киното, но много рядко попадат в светлините на прожектора. От този петък, 26 април, обаче това ще се промени с експлозивната екшън комедия Каскадьорът, която по изключително оригинален и забавен начин отдава напълно заслужена почит на трудолюбивия и недооценен екип от хора, които често рискуват живота си, за да създадат спиращия дъха спектакъл, който ни държи на ръба на седалките пред големия екран.
Каскадьорът е дело на бившия каскадьор Дейвид Лийч, режисьор на екшън хитовете Джон Уик, Атомна блондинка, Дедпул 2, Бързи и яростни: Хобс и Шоу, и е с участието на неотразимите звезди Райън Гослинг и Емили Блънт. В ексклузивно видео зад кадър тримата ни отвеждат на снимачната площадка на филма, разкривайки подробности за създаването на продукцията и за една от невероятните каскади, с която Логан Холадей подобрява световния рекорд на „Гинес“ за най-много преобръщания с автомобил.
Дейвид Лийч споделя: С Каскадьорът отдавам почит на моите корени като каскадьор. Искахме да създадем екшън, верен на духа на общността на каскадьорите, като включим техники, които са се превърнали в изгубено изкуство. Преобръщането с автомобил е класическа каскада и беше задължителна за тази продукция. И тъй като правехме филм, почитащ работата на каскадьорите, ние не просто искахме да реализираме преобръщане, а си поставихме за цел да счупим рекорди. Логан го изпълни безупречно и демонстрира защо се откроява в общността на каскадьорите.
Вдъхновен от едноименната популярна ТВ поредица от 80-те, Каскадьорът разказва за Колт Сивърс (Гослинг) – белязан от битки каскадьор, който година след като излиза от бизнеса, за да се съсредоточи както върху физическото, така и върху психическото си здраве, е призован обратно в служба, когато звезда на високобюджетен филм — режисиран от бившата му изгора Джоди Морено (Блънт) – изчезва безследно. Докато безмилостният продуцент на продукцията (Хана Уодингам) прави всичко възможно да запази изчезването на звездата Том Райдър (Арън Тейлър-Джонсън) в тайна от студиото и медиите, Колт изпълнява най-грандиозните и опасни каскади във филма, опитвайки се (с ограничен успех) да спечели отново благоволението на Джоди. Но докато мистерията около изчезналата звезда се задълбочава, Колт ще се окаже впримчен в зловещ криминален заговор, който ще го тласне към ръба на падане, по-опасно от всяка каскада. Какво би могло да не се обърка? Режисьор на Каскадьорът е Дейвид Лийч (Атомна блондинка, Дедпул 2, Бързи и яростни: Хобс и Шоу, Убийствен влак), а сценарият е на Дрю Пиърс (Бързи и яростни: Хобс и Шоу). В главните роли са Райън Гослинг, Емили Блънт, Арън Тейлър-Джонсън, Уинстън Дюк, Хана Уодингам и Стефани Шу. Продуценти са Кели Макормък, Дейвид Лийч, Райън Гослинг, Гаймон Касиди.
Каскадьорът скача в кината, 4DX и IMAX от този петък, 26 април.
Покрай успеха на „Отмъстителите: Война без край“ и „Дедпул 2“ отминаващия май се очертава като истински месец на супергероите. А какво мислите по предложението те леко да се поомешат? Според Райън Рейнолдс, който играе смахнатия и невероятно забавен супергерой, идеята е страхотна, а с това е съгласен и Джеймс Гън.Гън, който е сценарист и режисьор на двете части на „Пазители на галактиката“ се похвали в Туитър, че най-после е успял да изгледа „Дедпул 2“. Той е невероятно впечатлен от филма и поздравява целия екип за чудесната работа. „Зарадвахте ни с два напълно различни, фантастични филма. Благодаря за този прекрасен ден в киното“, допълва Гън.Рейнолдс вижда в това чудесна възможност за своята щура идея и публикува коментар: „Благодаря Джеймс! Какво ще кажеш да направим един общ филм?“ Гън моментално му отговаря, че е съгласен.Подобен проект доскоро звучеше като абсолютна фантастика, заради огромните разлики в тона на двете поредици, макар и направени по комиксите на „Марвел“. Но след като „Дисни“ вече купи „Фокс“, всичко е напълно възможно. Идеята звучи повече от интригуващо, така че сме готови да се запасим с нужната доза търпение. rnrnYesterday I finally saw @deadpoolmovie 2, which I loved, and also the brilliant #Revenge. Two completely different, fantastic films - cinema's alive! Thanks @DavidMLeitch @VancityReynolds @coraliefargeat @MatildaLutz for a great day at the movies.rnrn— James Gunn (@JamesGunn) May 27, 2018 rnrnThank you James! Crossover?rnrn— Ryan Reynolds (@VancityReynolds) May 27, 2018 rnrnYes, please.rnrn— James Gunn (@JamesGunn) May 27, 2018 ... още »
Клишетата не са обезателно нещо лошо. В крайна сметка, отдавна е късно да откриваме топлата вода в киното. А този, който вярва в обратното, не би могъл да бъде сериозен и зрял кинаджия. Има обаче клишета, които така са ни втръснали, че е трудно да не се подразним, когато някой се опитва да ни ги сервира, наивно мислейки си, че може да ни изненада. Ето някои от тях…1. Преди всичко трябва да се отбележи, че е изключително странно как героите във филмите се срещат, блъскайки се един в друг някак си съвсем случайно, разхождайки се по улицата. И обикновено в многомилионни градове. Първо, това в реалния живот би се случило много, ама много рядко. И второ, първата реакция би била тотално и незабавно раздразнение и от двете страни, вместо моментално влюбване. 2. Дори и в ерата на всеобщата дигиталност все още можем да видим как някой някъде оставя изобличаващо и важно за сюжета съобщение на телефонния секретар. Холивуд не е ли разбрал, че отдавна хората използват социалните мрежи, за да си общуват. 3. Странните звуци през нощта, които напрягат сетивата ни до краен предел, почти винаги се оказват причинени от котката. Поне първия път е така, за да може уж сценаристите леко да ни заблудят, но вече все по-трудно успяват.4. Тези вездесъщи филмови детективи не могат да разкрият нито един оплетен случай, освен ако не са си направили скрупульозна схема на стената с много документи и снимки на заподозрените. 5. Ако героят и врагът във филма е спят заедно, то поне те са неестествено привлекателни и между тях има напрежение, което на практика си е сексуално. Също точно както се случва и в живота, разбираш ли?! 6. Ако на закуска има цял бюфет от всевъзможни вкусотии, от които ни се пълнят устите със слюнка съзерцавайки, героят най-вероятно ще избере да хапне семпла препечена филийка. Никой не е толкова срамежлив в реалния живот...7. Почти всеки средностатистически човек, който има някакви компютърни познания може да хакне сложни и високо технологични системи за сигурност. Плюс това за няколко секунди. Очевидно е и че във всички тези фиктивни кино вселени безжичния интернет е навсякъде и е със страхотно качество на връзката. 8. Хората, които носят очила, внезапно стават безумно красиви след като ги свалят от лицето си. Всеки такъв герой за секунди се превръща от супер загубеняк в секс бомба.9. Може и да не ви се вярва, но според холивудските филми и сериали, всяка малка фиба за коса или кредитна карта много лесно може да се превърне в отключващ механизъм за много сложни ключалки на врати. 10. Един единствен удар е напълно достатъчен да изпрати в нокдаун героя, върху който се стоварва тази „страшна сила“. Да, вярно е, че повечето от нас не са понасяли такива удари изневиделица, но такова стечение на обстоятелствата е доста подозрително. 11. Когато някой герой включи телевизора, това, което върви по избрания канал е пряко свързано с настоящата му житейска ситуация. А ако героят е избрал да гледа новини, със сигурност те ще имат нещо общо със сюжета на филма. 12. В кулминационната сцена на филма добрите герои винаги се опитват да демонстрират милост пред злодеите, точно преди да ги унищожат. Това разколебаване почти във всички случаи никак не завършва добре. Никога не обръщайте гръб на злото, герои!13. Злодеите винаги разполагат с време, за да обяснят подробно своите намерения, планове и схеми преди да нанесат последния си удар. Разбира се, че това време се оказва напълно достатъчно, че да пристигне ненадейно помощта и доброто да победи. 14. Когато силите на злото са в пъти повече, злодеите винаги имат достойнството да атакуват един по един, вместо да изпепелят противника си. Колко мило от тяхна страна…15. Абсолютно винаги вали във филмите, когато ще ни бъде показано погребение. Това важи и за романтичните сцени на първа целувка или ако някой е зарязан драматично от гаджето си. Това се случва толкова често, че може да се заподозре, че това е сякаш част от договорите на актьорите. 16. Героите, които искат да скрият идентичността си, винаги използват едни и същи банални реквизити – голяма капела, перука и големи слънчеви очила. Ако това някой го облече в реалния живот, просто ще изглежда смешно…17. И накрая, героите винаги трябва да разследват откъде точно произхождат мистериозните шумове в дома им. И когато става все по-непечено, те стават все по-любопитни, вместо просто да се обадят на 911! В истинския живот никой не е чак толкоз любопитен…ДАС ... още »
Получихме официално потвърждение за това, което отдавна ни е известно. Наистина Дани Бойл ще режисира следващия епос за Джеймс Бонд, в който отново ще видим Даниел Крейг. Това ще е неговата пета и официално последна изява като най-предания шпионин на Нейно величество. Джон Ходж, написал сценариите на хитовете на Бойл „Трейнспотинг“, „Плитък гроб“ и „Плажът“, ще бъде автор на сценария на новия филм. Снимките са планирани да стартират на 3 декември в прочутото студио „Пайнууд“ в Лондон, като след това, както повелява традицията, ще продължат на няколко екзотични локации.За Бойл тази година се очертава доста натоварена. Предстоят му снимки за все още неозаглавения мюзикъл по сценарий на Ричард Къртис с Лили Джеймс и Кейт МакКинън в главните роли. Веднага след това ще трябва да се заеме с 25-тия филм за Бонд. Все още не е ясно как ще успее да контролира пост-продукцията на двата филма, които ще излязат почти по едно и също време по кината.Премиерата на мюзикъла с песни на Бийтълс се очаква на 13 септември 2019 г. За новите приключения на Бонд ще се настроим малко след това. Както винаги премиерата му ще бъде първо във Великобритания на 25 октомври 2019, а на 9 ноември той ще е по кината в Америка. ... още »
Нямаше начин „Соло: История от Междузвездни войни“ да не оглави боксофис класацията на Америка. И това съвсем логично се случи, но резултатите на новия филм на Рон Хауърд са далеч от очакваните. Приходите му са дори под тези на „Отмъщението на ситите“ и „Лигата на справедливостта“.Според прогнозите „Соло“ трябваше да дебютира с малко над 100 милиона долара за първите си три дни по кината. Вместо това резултатът му е 83 милиона, който го нарежда на опашката, далеч след трите нови филма от междузвездната поредица. За сравнение „Силата се пробужда“ и „Последните джедаи“ дебютираха с над 200 милиона, а „Rogue One” стартира с 155 милиона.Обясненията за неубедителните резултати са много. Явно зрителите се преситиха с прекалено много филми от сагата, а и от премиерата на последния все пак са минали едва пет месеца. От друга страна конкуренцията от страна на актуални хитове като „Дедпул 2“ и „Отмъстителите: Война без край“ съвсем не е за подценяване. Филмът за Хан Соло дебютира и по света, като приходите му отново далеч не са впечатляващи. Той спечели 65 милиона долара, като най-успешно се представя за момента във Великобритания (10,3 милиона). Дори в Китай интересът към новия филм е доста слаб. Той дебютира на трето място с едва 10,1 милиона. ... още »
Той минаваше за един от най-заклетите ергени и откровено признаваше, че не разбира смисъла в това да вдигнеш сватба. По ирония на съдбата Хю Грант постигна звездна слава именно с комедията „Четири сватби и едно погребение“. А след като дълго време отказваше да се обвърже, той все пак реши, че моментът е настъпил.57-годишният актьор се ожени в Лондон за 39-годишната шведка Ана Ебърстийн. Двамата имат връзка от шест години и Ана е майка на три от децата му, последното от които се роди преди два месеца. Хю има още две деца от друга връзка.Едва ли някой е предполагал, че бившият годеник на Елизабет Хърли ще намери смелост за подобно решение. През 2016 г. той сподели пред Хауърд Стърн, че според него сватбата не е нещо нормално. „Дали смятам, че хората са създадени, за да прекарат 40 години в моногамия и да бъдат верни на един човек? Не, не и не“, заявява тогава Грант. „Не мисля, че сватбата е добра идея. Според мен има нещо съвсем не толкова романтично в брака. Като че ли е един вид затвор“, допълва той.Явно Ебърстийн е успяла да му промени мнението. Тя е известна телевизионна продуцентка, но все още остава загадка как двамата се запознават и най-вече защо Грант реши, че именно тя е жената на живота му. Двамата се появиха за първи път като съпрузи на състезанието от Формула 1 за Грант при на Монако. ... още »
Това е един от най-дългоочакваните филми, особено от режисьора на „Блейд Рънър 2049“. Дени Вилньов ще осъществи една от най-големите си мечти, екранизирайки култовия роман на Франк Хърбърт. Всъщност „Дюн“ вече бе екранизиран от Дейвид Линч преди повече от 30 години и минава за може би единствения провал в кариерата му. Разбира се, новият филм ще е много различен, а и Вилньов има пълна свобода да прави каквото поиска, след големия успех на продължението на „Блейд Рънър“, отличено с две награди „Оскар“.Точно в тази връзка режисьорът потвърди това, за което отдавна се говори – неговият филм ще е в две части. „Иска ми се да заснема двата филма едновременно, но това ще струва прекалено много пари. В крайна сметка решихме, че ще ги снимам един след друг“, споделя той.Вилньов допълва, че се надява да започне подготовка за снимките „скоро“. Сценарият на Ерик Рот („Странният случай с Бенджамин Бътън“) е почти готов и в момента режисьорът нанася своите корекции по него. ... още »
„С каквито се събереш...“Обобщаващ коментар с универсален контекстЕдва ли мнозина зрители са си задавали въпроса за драматургичната важност на Хан Соло в сагата за Принцеса Лея, Силата и джедаите. Типичен антигерой, мошеник, готов на всичко срещу подходяща сума пари, пилот-виртуоз и човек с малко скрупули, той въздигна Люк Скайоукър до позицията на водеща фигура в галактическата епопея на режисьора и продуцента Джордж Лукас. Неговите способности да оцелява и да запълва ефикасно празнотата в познанията и уменията на Люк, циничните му забележки и коментари го превърнаха в любим персонаж, живеещ на границата на закона или по-често от другата страна на закона.„Соло: История от Междузвездни войни“ потапя зрителя в младите години на изключителния междузвезден пилот и разказва за приключенията и срещите, допринесли за формирането на неговия мироглед. Феновете се срещат с младеж-идеалист, който постепенно се разочарова от заобикалящия го свят и научава, понякога твърде брутално, редица истини за човешката натура. Дребен мошеник, опитващ се да оцелее в условията на тоталитарната планета Корелия, с разбито сърце той се разделя с любимата Ки’ра (Емилия Кларк) в преследване на желанието си да стане най-добрият пилот в галактиката. На бойното поле, съдбата му на редови военен го среща с Тобиас Бекет (Уди Харълсън, който трудно крие удоволствието си да бъде „лошо момче“на екрана), и неговата група от наемници и дезертьори. По време на краткия си престой в затвора, Хан (Олдън Еренрайх) се среща с Чубака (Джонас Суотамо), колкото голям толкова и космат, галено окачествяван в трилогията като „ходещ килим“. Така постепенно се запълва пъзелът, който хвърля поглед към годините преди да се осъществи съдбоносната за галактиката среща с Люк Скайоукър, умело сглобен от сценариста Лоурънс Каздан и неговия син Джонатан.Между спагети-уестърн и „Бързи и яростни“ с интерпланетарен привкус, „Соло: История от Междузвездни войни“ е забавен и динамичен разказ, който не позволява на зрителя да се отегчава дори минута. В него отсъства ордена на джедаите, мъдростите на Йода, лазерните мечове и никой не споменава „Силата“. Режисьорът Рон Хауърд, който не е чужд на франчайза, развихря фантазията си в няколко дълги екшън-епизода, които неизбежно ще влязат в златните страници на междузвездната сага: неуспешната атака на влака превозващ свръхгоривото „коаксиум“и успешната диверсия в центъра за добив на същият енергиен източник. За близо два часа и половина сюжетната линия изяснява как Хан Соло се оказва собственик на космическия кораб „Хилядолетния сокол“, какви са корените на приятелството му с косматия уоки Чубака и как протичат първите му любовни тръпки. За да превъплъти ефикасно младия Хан Соло, Олдън Еренрайх прекарва дълги часове на обмяна на опит с „истинския“ Хан Соло - Харисън Форд. Очевидно техният контакт донася положителни плодове, тъй като неговият персонаж притежава цинизма, напереността и чара на първоизточника. Към галерията колоритни персонажи във филма би следвало да се отбележи и присътвието на Пол Бетани, макиавеличния психопат Драйден Вос, сякаш излязъл от франчайза Джеймс Бонд. „Соло: История от Междузвездни войни“ е завръщане към плахите първи стъпки на трилогията-първоизточник, стартирала през 1977, превърнала се в планетарен културен феномен. Филмът е интересен социологичен експеримент, който подлага на проверка способността на кинозрителя да асоциира иконичния образ на Хан Соло с нов актьор и ново екранно присъствие. А що се отнася до Харисън Форд, ако не е ревнив по отношение на своя млад колега, но е може би малко носталгичен по времето, когато е беше на командния пулт на „Сокола“ и неговият ко-пилот беше Чубака. ... още »
Ето и последната възможност да тествате чувствителността си за факти, които са толкова противоречиви, че в днешния изпълнен с провокации свят, съвсем не е ясно дали те са фалшиви или не. Когато тази концепция е пренесена в полето на киното, достоверността на информацията е поставена под още по-голямо съмнение, защото това изкуство борави именно с фантазията и преувеличаването на реалността. Така или иначе, искаме да ви уверим отново, че следващите истории от света на киното са напълно истински…Шон Конъри счупил ръката си по време на снимките на филма „Никога не казвай никога“. Виновникът бил строгия и вече известен инструктор. По време на снимките един от Джеймс Бонд филмите, които са запазена марка на прочутия шотландски актьор, му се наложило да взима интензивни уроци по бойни изкуства, за да бъде подготвен за ролята. Тренировките били натоварващи и в една от тях дори актьорът си счупил китката, защото инструкторът му бил много строг и изискващ от него. А кой бил инструкторът? А, да – Стивън Сегал!Личната трагедия в живота на актьора Манди Патинкин му дала сили да изиграе така зашеметяващо ролята си в „Принцесата булка“ Когато режисьорът Роб Райнър дал сценария на „Принцесата булка“ на Манди Патинкин, той изключително щедро му предложил съвсем сам да избере кой от всички образи иска да изиграе. След като набързо прочел текста, Патинкин моментално разбрал, че иска да се превъплъти в Иниго Монтоя – необуздан пират, поел пътя на отчаяно отмъщение, търсейки "човека с шестте пръста", убил баща му. Патинкин признава, че силно се е идентифицирал с този герой, тъй като непосредствено преди снимките на филма починал собствения му баща, губейки битката с рака. В момента, в който неговият персонаж най-накрая убива злодея, актьорът признава, че емоциите му бликнали, защото визуално си представял, че физически унищожава болестта, която е убила баща му. Сигорни Уийвър направила "невъзможно”, но напълно истинско баскетболно изпълнение във филма „Пришълецът: Завръщането” В случай, че някога сте си задавали въпроса или въобще сте се съмнявали дали Уийвър е наистина токова яка и безкомпромисно точна, каквито са и героините ѝ в почти всичките филми, просто внимателно прочетете тази история, за да се убедите. В сценария за четвъртия филм от франчайза на Пришълците тя трябвало да хвърли баскетболна топка през рамо, обърната с гръб към коша, като на всичкото отгоре топката трябвало да влезе. Разбира се, че техническият екип на филма дълго обмислял как този кадър да се получи, използвайки визуални ефекти. Все пак тя трябвало да бъде заснета как хвърля топката. Всички били в тотален шок, когато още от първия път тя уцелила баскетболния кош. Във видеото актьорът от филма Рон Пърлман разказва историята на това „невъзможно“ хвърляне. Режисьорът на филма „Cannibal Holocaust“ трябвало да доказва в съда, че актьорите от филма са наистина все още живи Това е един от първите филми в историята на киното, които са използвали така наречения „мокументарен“ /имитиращ документалност/ стил. В този филм, създаден през 1980 г., се разказва за група от хора, които посещават амазонската джунгла, но приключението тръгва в ужасно погрешна посока. Филмът е толкова реалистичен, че мнозина хора повярвали, че всъщност актьорите са наистина наранявани и че изобразените смъртни случаи са се случили. За това впечатление подпомогнал и факта, че актьорите подписали документ, с който се задължавали да не се появяват в никакви други медийни продукции, за да се скрие тяхната идентичност, като по този начин се запази анонимността на филма. Това, което следва, е че копията на филма са изцяло конфискувани само 10 дни след премиерата му, а режисьорът бил принуден да се появи в италиански съд, заедно с екипа си, за да докаже, че всичко, което се случва на екрана, е пълна измислица. По този начин били разтрогнати и договорите им за пълна едногодишна тайна.ДАС ... още »