Биографичната драма на Маргарете фон Трота е посветена на връзката между австрийската поетеса и писателка Ингеборг Бахман и швейцарския драматург и писател Макс Фриш.
Едновременното съществуване на любовта и подозрението е най-дълбоката неизказана истина в новия филм на фон Трота и нейната най-голяма сила е способността на режисьорката да изведе този парадокс в отношенията между мъжете и жените. Творбата е номинирана за „Златна мечка“ на Берлинале 2023.
🎯 МАРГАРЕТЕ ФОН ТРОТА 🎬 Легендарната германска режисьорка е родена през 1942 година в Берлин. След като завършва Мюнхенското училище по драма, започва да работи за различни немски театри. През 1972 година получава наградата на Германската критика за ролята си във филма на Фолкер Шльондорф „Strohfeuer“. „Изгубената чест на Катарина Блум“ (1975) е режисьорският ú дебют, заснет заедно с тогавашния ú съпруг Шльондорф (с когото живеят между 1971 и 1991 година). Кариерата ú е белязана от куп награди, превърнали я в най-успешната жена режисьор в Германия. Сред тях са наградите на УНИЦЕФ и СИГНИС за „Роза Люксембург“, както и „Златен лъв” и наградата на ФИПРЕССИ за „Оловно време“. Номинирана е за „Златна мечка” и печели приза OCIC – Специално поощрение за „Чиста лудост“. С номинация за „Златна мечка“ е и най-новият ѝ филм „Ингеборг Бахман – пътуване в пустинята“
Носителят на “Оскар” Хавиер Бардем е получил предложение за участие в бъдещия, все още неозаглавен, 23-я филм за британския шпионин Джеймс Бонд. Детайли относно това каква е ролята не се разкриват, но се знае със сигурност, че става дума за един от главните герои във филма.От студиото Metro-Goldwyn-Mayer вече са провели няколко разговора с Бардем, и според първоначалните слухове, испанския актьор ще изиграе главния злодей във филма.Продуцентът Майкъл Уилсън отказа да коментира слуховете, но потвърди, че се е срещнал няколко пъти със звездата от “Няма място за старите кучета” и заедно са обсъдили евентуалното му участие.Актьорът от предишните два филма от поредицата, Даниел Крейг, вече потвърди завръщането си в ролята на Бонд, а в края на миналата седмица стана ясно, че Джуди Денч се завръща като М.Режисурата на новия филм е поверена на англичанина Сам Мендес, известен с филмите си “Американски прелести” и “Пътят на промените”.“Не е тайна че съм голям почитател на Джеймс Бонд. Възможността да режисирам филм от тази поредица е една сбъдната мечта”, заяви Мендес.Кастингите за “Бонд 23” започнаха в края на миналата година, но все още няма информация относно това кои са кандидатките за една от най-известните роли в киното – тази на “момичето на Бонд”.Според deadline.com, Хавиер Бардем и английския актьор Саймън Ръсел Бийл (предстоящия “My Week with Marilyn”) са двамата основни кандидати за главната отрицателна роля. Също както Бардем, Саймън Ръсел Бийл е имал срещи с продуцентите, но за момента никой от екипа на филма не разкрива повече подробности около актьорския състав или сюжета.Сценарият на “Бонд 23” е написан от Нийл Първис, Джон Логан и Робърт Уейд, а Барбара Броколи, Антъни Уей и Майкъл Уилсън продуцират филма.Режисьорът Сам Мендес заяви, че в момента обмисля дали да заснеме продукцията с триизмерни камери, подобни на тези използвани в блокбастъра “Аватар”.Снимките на 23-я филм за Джеймс Бонд започват през лятото, а световната премиера ще се състои на 9 ноември, 2012-та година.deadline.com ... още »
Премиерната продукция “Ритуалът”, с участието на носителя на “Оскар” Антъни Хопкинс, застана на лидерската позиция в американската бокс офис класация.Имайки в предвид липсата на сериозна конкуренция тази седмица, приходите от 15,005,000 долара бяха достатъчни за да поставят филма директно на първото място. Въпреки това, спечеленото до момента не може да се сравнява с приходите за същия период от време на предишните популярни трилъри с участието на Хопкинс – “Ханибал”, “Червеният дракон” и “Човекът-вълк” имаха значително по-успешни премиерни уикенди в Америка. Бюджетът на “Ритуалът” се равнява на 37 милиона долара и ако няма сериозен спад в посещаемостта, до седмица и половина той ще бъде покрит.На второ място се намира лидера от миналата седмица – комедията с Аштън Къчър и Натали Портман, “Просто секс”. За близо две седмици, филма е спечелил 39,742,000 долара, които го поставят в категорията на хитовите комедийни продукции.Изглежда, че приходите от 20,300,000 долара за премиерния уикенд не са били случаен успех и лентата продължава да привлича американската публика. Следващата седмица няма да предложи силна конкуренция и “Просто секс” без съмнение ще подмине границата от 50 милиона долара. От студиото Paramount Pictures се надяват, че филма ще се представи също толкова добре и в останалата част от света.Второто премиерно заглавие тази седмица е екшъна с Джейсън Стейтъм, “Механикът”. Режисираният от Саймън Уест филм спечели 11,500,000 долара и заема третото място в класацията. По принцип, филмите с Джейсън Стейтъм постигат по-големи успехи в Европа и Австралия и въпреки че “Механикът” със сигурност няма да бъде изключение, американските приходи до момента не могат да се нарекат разочароващи - много скоро бюджетът от 14 милиона долара ще бъде покрит. Спечеленото до момента в никакъв случай не може да се сравнява с постигнатото от високобюджетните триизмерни екшъни, но въпреки това лентата има шансове да натрупа приходи, които ще я поставят сред успешните заглавия на Джейсън Стейтъм.Четвъртата позиция е за екшън-комедията “Зеленият стършел”, която за три седмици по кината спечели общо 78,800,000 долара. Лентата, с участието на Сет Роугън и Камерън Диас, не оправда големите очаквания на продуцентите и въпреки че не може да се нарече провал, постигнатото за трите седмици не бе достатъчно за да бъде, както се очакваше, покрит бюджета от 120 милиона долара. До момента, общите световни приходи на “Зеленият стършел” се равняват на 140 милиона, и в най-добрия случай филма ще може да се похвали със световен бокс офис около 200 милиона долара – прилична сума, но за съжаление недостатъчна за да бъде дадена зелена светлина на планираното продължение.“Речта на краля”, един от основните кандидати за тазгодишните награди “Оскар”, е на пето място. За близо десет седмици, продукцията е спечелила 72,217,000 долара. Имайки в предвид малкия бюджет от 10 милиона долара, лентата с участието на Колин Фърт и Джефри Ръш вече се счита за напълно стабилен бокс офис успех.Режисираният от братя Коен, “Непреклонните”, заема шестата позиция с приходи от 148,388,000 долара за шестседмичен престой в кината. Филмът вече е определян за един от най-изненадващите успехи в последните две години и без съмнение успя да възроди позабравения от широката публика уестърн-жанр.“Непреклонните” не само надмина границата от 100 милиона долара, но и вече се нареди сред най-печелившите уестърни на всички времена.Филмът с комедийните звезди Винс Вон и Кевин Джеймс, “Да кажа или да не кажа?”, е на седмо място, като за три седмици е натрупал приходи от 40,634,000 долара. Очакванията бяха тази сума да бъде достигната през втората седмица, но изглежда че американската публика не подкрепи изцяло продукцията на Рон Хауърд и Брайън Грейзър. Въпреки това, преди да бъде свален от екраните, “Да кажа или да не кажа?” най-вероятно ще успее да покрие вложените 65 милиона долара.Драмата с Натали Портман, “Черен лебед”, е на осма позиция с приходи, девет седмици след премиерата, от 90,704,000 долара.Този голям успех не е изненадващ, защото през последните три седмици, филма на Дарън Аронофски е един от най-популярните в Америка и едновременно с това е и сериозен кандидат за множество награди “Оскар”.Друг кандидат за “Оскар” е режисирания от Дейвид Ръсел “Боецът”, който се намира на девето място. Също както “Речта на краля” и “Черен лебед”, филма се радва на голяма популярност сред зрителите най-вече заради множеството си номинации за престижни награди. За осем седмици по американските кина, “Боецът” е спечелил 78,373,000 долара и вложения бюджет от 25 милиона е отдавна покрит.На последното десето място е триизмерната комедия “Мечето Йоги”, чиито главни герои са озвучени от Дан Акройд и Джъстин Тимбърлейк. След слабия премиерен уикенд се смяташе, че продукцията ще се окаже пълен провал, но за радост на създателите това не се случи – за седем седмици, общите приходи се равняват на напълно приличните 92,507,000 долара и според наблюдатели, “Мечето Йоги” има големи шансове да надмине границата от 100 милиона долара.Бокс офис класация на Северна Америка за периода28 януари - 30 януари1 The Rite - $15M / $15M2 No Strings Attached - $13.7M / $39.7M3 The Mechanic - $11.5M / $78.8M5 The King's Speech - $11.1M / $72.2M6 True Grit - $7.6M / $148M7 The Dilemma - $5.48M / $40.6M8 Black Swan - $5.1M / $90.7M9 The Fighter - $4.05M / $78.4M10 Yogi Bear - $3.17M / $92.5M ... още »
Известният македонски режисьор ще представи лично най-новия си филм „Майки”, копродукция на Македония, България и Франция (копродуцент от българска страна е Елемент Филмс (Методи Петриков), с подкрепата на Националния филмов център). 52-годишният режисьор, завършил кино и фотография в Университета на Южен Илинойс, САЩ пристига у нас веднага след участието на „Майки” в програмата „Панорама” на Берлинския кинофестивал.Милчо Манчевски е роден през 1959 г. в Скопие. Утвърждава се като фотограф и автор на експериментални филми, както и на награждавани музикални клипове за световни имена в музиката като „Арестед Дивелопмънт”. В момента македонският режисьор живее в Ню Йорк и преподава режисура във факултета за изкуства, кино и телевизия към Нюйоркския университет.Манчевски прави световен пробив с игралния си дебют „Преди дъжда” (1994) - отличен с над 30 международни награди, сред които „Златен лъв” от Венеция (1994 г.) и номинация за „Оскар” (1995) за най-добър чуждоезичен филм. Публиката на София Филм Фест познава и другите му филми „Прах” (2001) и „Сенки” (2007, номинация за „Оскар” за най-добър чуждоезичен филм), също копродукция с България.„Майки” (2010) е четвъртият филм на Милчо Манчевски и е македонският кандидат за номинациите за наградата „Оскар” за чуждоезичен филм. Кинотворбата представлява „болезнено красив и истински портрет” на онези безразлични и нехаещи към родитеските си задължения майки, чиито деца харчат безразборно и обвиняват невинни хора в сексуални престъпления.Във филма става дума за общество, в което стари хора умират изоставени, а възрастни жени са жертва на сериен убиец, който се оказва техен съсед. Всички тези истории се основават на реалността. Фактите заплитат интрига, в която измислицата се превръща в истински документален разказ, провокиращ към дълбок и полемичен размисъл.„Майки” е експериментален по своя формат филм. Той разказва три истории: Две деветгодишни момичета съобщават в полицията за ексхибиционист, когото дори не са виждали; трима кинорежисьори срещат единствените жители на безлюдно село - възрастни брат и сестра, които не си говорят от 16 години; чистачки са намерени изнасилени и удушени в малък град. По начина, по който трите истории са представени заедно във филма, той експериментира с възприятието на публиката.„В действителност „Майки” ни кара да съпреживеем проблемите, които кинотворбата поставя, вместо да разсъждаваме над тях. Съществуват допирни точки, които обединяват трите истории и това са майките и майчинството, престъплението и наказанието”, коментира продуцентът на филма Кристина Калас.Според самия Манчевски „и трите истории съдържат в себе си истина, отразена в криво огледало. Научавайки нещо, по-късно може да осъзнаем, че истината е била другаде. Колкото повече навлизаме в истината, толкова по-маловажно е какви са фактите, и все по-значимо е каква точно се оказва емоционалната истина на човека срещу теб. Фактите не могат да се пренебрегнат, но в края на краищата любовта и страданието се оказват много по-важни.”Режисьорът също споделя, че е уморен от филмите, които разказват истории по тривиален начин, защото те изостават от литературата, изкуството и музиката, когато става въпрос за новаторство – и то само защото се предполага, че публиката няма да ги разбере! „Има публика за „Титаник”, както и за провокиращи, иновативни кинотворби.Страхувам се, че корпоративния начин на мислене ще погълне всичко, дори и хората, мислещи креативно – често се оказва, че сами цензурираме себе си в и от името на въображаемата широка публика. „Индустриалния подход” към създаването на нещата често пречи не само на изкуството, но и на човешкия дух, на житейския ни опит. Нищо не може да ни оправдае, ако допуснем корпоративната настройка на сетивата да ни диктува начина, по който правим изкуство.”Световната премиера на „Майки” беше на кинофестивала в Торонто. Филмът е избран за участие в „Панорама” – една от най-авторитетните секции в официалната програма на Берлинския филмовия фестивал; официалната прожекция е на 16 февруари. ... още »
Ивон Страховски, която от понеделник ще се появява всяка вечер на екрана на Нова ТВ в ролята на агент Сара Уокър в новия холивудски сериал "Чък", се снима в една от главните роли на една от бъдещите хитови ленти наред с Робърт Де Ниро, Клайв Оуен, Джейсън Стейтъм и Доминик Пърсел.Екшън трилърът "The Killer Elite" разказва за бивш морски пехотинец, принуден да се пенсионира, за да спаси свой приятел. Режисьор е Гари МакКендри, а премиерата му се очаква това лято.Ивон се снима в редица малки сериали, но именно „Чък” й донася голямата слава, която я отвежда на една снимачна площадка с големи екшън звезди от този ранг.От 31-ви януари, всеки делник от 23:30 зрителите на Нова ТВ ще могат да гледат красавицата в ролята на красивия и секси топ-агент на ЦРУ - Сара Уокър.Тя има нелеката задача да се грижи за безопасността на Чък Бартовски – продавач в магазин за електроника, който попада на закодиран и-мейл с правителствени тайни, които той успява да запамети изрядно в мозъка си.От този момент нататък вместо да се бори с компютърни вируси, той трябва да се изправи срещу наемни убийци и международни терористи. Разбира се, правителството държи тайните му да си останат тайни, заради което е принудено да опази глава и мозъка на Чък от чуждо посегателство, за което грижа имат майор Джон Кейси и красивата Сара Уокър. ... още »
Освен работата ти във филми си бил и гост-актьор в ролята на забележителния Скот Лавин в "Антураж", както и в "Хавай 5-0". Каква е разликата между филмите и телевизията и имаш ли предпочитания?Скот Каан: Е, разбира се, че искам да участвам във филми, всички искат да играят във филми, но ролята в "Антураж" ми хареса много, а и в "Хавай 5-0" има много неща, които ми харесват. Така че не знам. Преди бях доста твърдоглав и не исках да играя за телевизионни сериали. Дори не знам дали все още искам да го правя. Нали разбирате, иска ми се да играя във филми, обичам да пиша, обичам фотографията, обичам толкова много различни неща, че все още не знам точно какво искам да правя, така че - да , разбира се, че предпочитам да правя филми, но филмите не са постоянна работа и постоянен доход. Освен това ми се иска да мога да се грижа за децата си. Нямам деца. Не, все още не, но когато имам... Дори и това още не знам, както не знам и дали искам да бъда богат. Не знам какво искам.Как се готвиш за ролята на Дани Уилямс?СК: Ами, добрата новина е, че ролята ми се отдава с лекота. Чувствам, че в нея има доста от мен самия, така че през по-голямата част от времето имам чувството, че просто трябва да запомня репликите си и да играя, и да се забавлявам... Знаете ли, единственият начин да се прави подобно шоу е да намериш начин да се забавляваш. Алекс О'Лафлин има наистина тежка задача, защото неговата роля не е най-забавната на света, а той я изпълнява всеки ден. Що се отнася до мен, има много сцени, където аз просто се появявам и се забавлявам.Кое е най-удовлетворяващото нещо за теб в тази роля?СК: Ами, аз съм в бизнеса отдавна и всъщност не съм получавал ролите, които съм искал. Играх в "Бандата на Оушън", бях десетият човек в този филм. Кейси (Афлек), например, получи някои добри роли и предложения за добри филми, но не и аз. Знаете ли, пропилях много - не съм пилял време, но се отдадох на правенето на моите собствени филми и изхарчих голяма част от собствените си пари за филми; исках да съм Джон Касаветес. Не исках да съм Том Круз, така че това си има цена. И бог знае защо, така и не успях да достигна до точката да правя точно онова, което искам. А има неща, които наистина искам да правя, затова трябва да приемам подобни възможности. Това е вълна и човек трябва да се възползва от тези моменти в живота; когато ги отхвърлиш, поглеждаш назад и си казваш: "Господи, чудя се къде ли щях да съм сега, ако бях направил това." Защото, вижте, в крайна сметка, аз съм в трийсетте си години и нещата, които искам да правя все още ми предстоят.Имаш ли бъдещи планове да се завърнеш към музиката или да се захванеш с продуценство?СК: Продуцирал съм - направил съм три филма и съм режисирал два филма... Вече не искам да правя музика. Просто я слушам. Не помня кой беше казал - един наистина велик режисьор беше казал, че "Един филм никога не е завършен, просто спираш да работиш по него." Това е животът на човек, които е истински артист; не искам да звуча претенциозно, но си мисля, че в момента, в който си кажеш: "направих го, готово, правя го." ... Да вземем Мат Деймън - той наистина може да направи всеки филм, който реши и ви гарантирам, че не е доволен от играта си в последната си роля. Той вече гледа към следващата. Той не го прави просто, защото има нужда от още пари; прави го, защото иска да направи нещо по-добро. Той печели Оскар или получава номинация и си казва: "какво толкова". Погледнете Леонардо Ди Каприо. Мислите ли, че той си мисли за последната си роля: "Този път наистина се получи, край." Не. Той седи, скубе си косата, защото иска да направи нещо по-добро. Така че не мисля, че ако бях на мястото на Леонардо Ди Каприо щях да съм доволен. Щях да съм точно на мястото, където съм в момента, само дето щях да имам чувството, че правя нещо с малко повече емоция.Според мен това е хубаво, това те кара да продължаваш да се развиваш като актьор.СК: Разбира се, това казвам и аз. Не мисля, че изобщо някога ще съм доволен от работата си. Ситуацията е много деликатна, защото не знам дали това не се пренася и в живота... Не искам и да съм нещастен артист, нали ме разбирате? Не искам постоянно да съм нещастен, но не знам. Интересно е.Има ли прилики между теб и героя ти?СК: Да, разбира се. Вече няма герой. Това съм просто аз.Това харесва ли ти или пък усложнява нещата понякога?СК: Не, за мен като актьор това е единственият начин на работа. Чета нещо. Намирам себе си в него, искам да го направя. Ако не искам, то тогава... Човек не може да направи нещо, което е извън него самия. Вижте, идеята е в дадено нещо да се въплъти реалност. Как можеш да направиш нещо - нали разбирате, хората се справят най-добре, когато влагат възможно най-голяма част от себе си в работата. Когато актьорите казват "Той...", а актрисите го правят постоянно - казват "тя мисли това и тя мисли..." - не, не е така, ти го правиш... Думите са си думи - ти трябва да ги изречеш. Ти ги играеш, ти като личност. Ако ще играя дете, което страда от синдрома на Даун, тогава у мен трябва да има част, която разбира или пък нещо, което да мога да дам от себе си, иначе няма да се получи добре. Разбирате ли, това съм аз като този човек, аз като ... Разбирате ме, както и да е. Героят на Дани често е представян като твърд алфа-мъжкар. Той е малко по-уязвим и чувствителен в отношенията с дъщеря си. Можеш ли да ни разкажеш малко повече за тази страна от характера на Дани и как подхождаш към нея като актьор?СК: Ами, мисля, че отново нещата се свеждат до последния въпрос - същото е. Мисля, че това е важно и затова ролята е наистина добра за мен... Не бих могъл да изиграя ролята на Алекс, просто не мога. Твърде чувствителен съм, за да изиграя тази роля; трябва да си някак (потропва с пръсти по масата). Трудно е.През този сезон много известни актьори гостуваха в сериала. Има ли някой, с когото ти беше особено приятно да работиш? Има ли актьор, който ти се иска да участва в шоуто като гост?СК: Трябва да работя с един мой приятел, Райс. Райс Койро, той участва в "Антураж". Играеше Били Уолш в "Антураж" и това беше супер за мен. И наистина го харесвам. Освен това ми беше много приятно да работя с Клер ван дер Бум, жена ми. Това беше невероятно. Кой наистина бих искал да видя в сериала ли? Шон Пен. ... още »
Англо-американската история за една млада любов „Like Crazy" и трогателният документален филм за евтаназията „How to Die in Oregon" спечелиха големите награди на кинофестивала Sundance.Престижният 10-дневен фест за независимо кино почете още норвежката приказка за сексуално пробуждане „Happy, Happy", както и американско-британската лента „Hell and Back Again" за борбата на един войник, ранен в Афганистан.„Like Crazy" на Дрейк Доремус разказва за американски студент и английска студентка, които са принудени да се разделят, след като нейната виза изтича. При получаването на наградата младият режисьор заяви: „Този филм е за любовта, която никога не умира, която винаги е до теб до края на живота ти. Първата ти любов никога няма да те напусне, моята е тук тази вечер."Това е шестият филм на 27-годишния кино феномен от Калифорния, който е автор и на сценария на "Like Crazy".„How to die in Oregon" от Питър Ричардсън, който спечели наградата да документален филм, е сърцераздирателно откровен филм, който хвърля трезва светлина върху евтаназията. Заснети са последните месеци, дни и мигове на смъртно болни пациенти, които решават да сложат край на живота си в западния американски щат. През 1994 г. Орегон става първия щат в САЩ, който легализира евтаназията. Ричардсън посвети наградата си на „необикновените хора, които ми позволиха да вляза в живота им и да документирам последните четири години от него. Тази награда е за вас и заради вас."Наградата за чуждоезична драма отиде при норвежката режисьорка Ане Севитски за комедията „Happy, Happy". Филмът проследява историята на една жена в капана на безстрастен брак, която намира сексуално удовлетворение в ръцете на новия си съсед.Голямата награда за чуждоезичен документален филм е за „Hell and Back Again", който разказва за 25-годишния войник Нейтън Харис, който е сериозно ранен след битка с талибаните.„Тази награда е за всички онези, които се завръщат. Това е нещо, за което трябва да мислим, трябва да ги помним винаги", сподели режисьорът Данфунг Денис, който спечели и приза за кинематография на чужд документален филм.На прочутия фестивал за независимо кино бяха представени близо 120 филма, като 58 от тях участваха в състезателната програма. Миналата година голямата награда получи „Winter's Bone" на Дебра Граник, който тази година има четири номинации за"Оскар", включително и за най-добър филм. ... още »
След месеци изпълнени със спекулации и слухове, от компанията Warner Bros разкриха, че английския актьор Хенри Кавил, участвал във филмите “Звезден прах” и “Тристан и Изолда”, ще изпълни легендарната роля на Супермен в предстоящата високобюджетна продукция на режисьора Зак Снайдър и продуцента Кристофър Нолан, “Superman: Man of Steel”.В средата на миналата година, Warner Bros. Pictures и Legendary Pictures дадоха старт на мащабен международен кастинг в търсене на следващия актьор, който ще облече прословутия синьо-червен костюм.Намерението на продуцентите и режисьора бе ролята да бъде поверена на актьор, който е все още непознат на широката публика, и това обяснява избора на 27-годишния Хенри Кавил. Въпреки че е участвал в няколко високобюджетни филми, Кавил е бил във второстепенни роли и “Superman: Man of Steel” ще отбележи първия път в който той ще изпълни главната роля в голям холивудски филм.Сред конкурентите на Хенри Кавил за ролята на Кларк Кент/Супермен бяха актьорите Арни Хамър (“Социалната мрежа”), Джеймс Уолк (“Пак ли ти?”), Джо Манганиело (сериала “Истинска кръв”), Джон Хам (“Градът”) и Иън Сомърхалдър (“Дневниците на вампира”).Зак Снайдър: “Супермен е най-известния и почитан супергерой на всички времена и за мен е чест да бъда част от завръщането му на големия екран. Искам да се присъединя към продуцентите, Warner Bros. и Legendary Pictures, като изразя въодушевлението си от избора на Хенри (Кавил). Той е перфектния актьор за тази роля.”Всички детайли относно сюжета на “Superman: Man of Steel” се пазят в тайна, но продуцента Чарлс Роувън (“Сезонът на вещиците”) заяви официално, че слуховете според които костюма на Супермен ще бъде създаден изцяло с компютър, са неверни. От своя страна, Зак Снайдър разкри, че бюджета на филма ще бъде 175 милиона долара, а актьорския екип ще бъде съставен както от новоизгряващи актьори, така и от доказани ветерани.Сценарият на “Superman: Man of Steel” е написан от Дейвид Гойър (“Батман в началото”), а освен Чарлс Роувън и Кристофър Нолан, филма ще бъде продуциран и от Дебора Снайдър (“Пазителите”), Томас Тъл (“Джона Хекс”) и Ема Томас (“Опасно безсъние”).Снимките на висособюджетната продукция ще започнат през месец юни в Калифорния, а световната премиера е насрочена за декември, 2012 година.huffingtonpost.com ... още »
Студиото Universal Pictures разпространи първата официална снимка от трилъра “Dream House”, на която могат да се видят както двамата главни герои, в изпълнение на звездите Даниел Крейг и Рейчъл Уайз, така и техните две дъщери.Продукцията ще разкаже историята на обикновено американско семейство, което след като се нанася в новия си дом се превръща в мишена на безмилостен убиец-психопат. Първоначално бе обявено, че режисирания от Джим Шеридън (“В името на Отца”) филм ще тръгне по световните екрани от 18 февруари, но поради нуждата да бъдат заснети няколко допълнителни сцени, които ще включват всички главни актьори, премиерата беше отложена с няколко месеца.Продуцентът на филма, Ерън Крюгер (“Предизвестена смърт”), заяви че режисьора и част от актьорския екип вече са заснели част от допълнителните сцени в Торонто, Канада. В момента се очаква Даниел Крейг да приключи с работата си върху “Момичето с драконовата татуировка” на Дейвид Финчър, и също да се присъедини към Джим Шеридън и останалите актьори.Въпреки нуждата от допълнителни сцени и отложената с няколко месеца премиера, Ерън Крюгер увери, че готовия филм няма да разочарова почитателите на трилърите:“Всичко което правим в момента е в полза на филма. Допълнителните сцени не са нещо ново. И съм сигурен че феновете на добре направените психологически трилъри ще харесат Dream House.”Партньорка на Даниел Крейг и Рейчъл Уайз е номинираната за “Оскар” Наоми Уотс (“Кинг Конг”), а сюжета на филма ще се фокусира върху съпрузите Уил и Либи Атентън, които заедно с двете си дъщери се местят в новия си дом. Всичко е наред, докато Уил (Крейг) не открива че в същата къща в която живее семейството му е било извършено жестоко убийство, а отговорника е все още на свобода.С помощта на съседката си Ан Патерсън (Уотс), Уил започва свое собствено разследване с надеждата да предотврати бъдещи убийства и най-вече за да предпази близките си.Сценарист на “Dream House” е Дейвид Лука (предстоящият “Предизвестена смърт 3D”), а в лентата участват още Мартон Чокас (“Трите хикса”), Рейчъл Фокс (сериала “Отчаяни съпруги”) и Клер Гиър (“Генезис”). До една седмица ще бъдат заснети всички допълнителни сцени, а готовия филм ще тръгне по световните киноекрани от 30 септември, тази година.aceshowbiz.com ... още »