Непосредствено след края на 15-ия Международен София Филм Фест нетърпеливите членове на клуба „София Филм Фест за учащи” вече очакваха новини около предстоящия нов семестър на инициативата, придобила популярност след младите почитатели на стойностно кино. Интересът към проекта „София Филм Фест за учащи”, стартирал през есента на 2009 и продължил през цялата 2010 година, е сред най-важните причини Арт Фест и Дома на киното да поставят начало на ШЕСТИ СЕМЕСТЪР – пролет 2011, който започва на 18 април!„София Филм Фест за учащи” е програма на Дома на киното, чията цел е прожектиране на европейски, български и алтернативни на Холивуд филми пред младежка аудитория. Входът е безплатен за ученици и студенти и символичен за останалата публика.Програмата се организира от Арт Фест с подкрепата на Националния филмов център и Програма „Култура” на Столичната община. СФФУ имаше своето второ издание през януари и февруари – зима 2010, пролетно издание „СФФУ: Фокус Европа”, четвърти „семестър” – есен 2010, както и пета програма – през януари и февруари 2011, в очакване на 15-ия София Филм Фест.На 18 април стартира шестият семестър – пролет 2011. Събитието се очаква да бъде отново в партньорство с Националния филмов център и Програма „Култура” на Столичната община. Всеки филм по традиция ще бъде придружен от представяне и разговор с публиката – с радост и удоволствие от контакта си с младите зрители, лектори на прожекциите приеха да бъдат отново режисьорът Георги Дюлгеров, преподавател в НАТФИЗ и НБУ, и киноведът Антония Ковачева, председател на Гилдията на българските кинокритици. Филмите са с вход свободен за ученици и студенти. Програмата включва 12 европейски и световни заглавия. Стартираме с най-новия филм на Ивайло Христов – „Стъпки в пясъка”, спечелил наградата на Гилдията на българските кинокритици за най-добър балкански филм на 15-ия София Филм Фест.Ще имаме възможност да представим на младата публика една източна визуална феерия – „Обещанието” на Чен Кайге, „Баария” на Джузепе Торнаторе, поредното предизвикателство на Уди Алън – „Ще срещнеш висок тъмнокос непознат”, два от най-обсъжданите и номинирани филми за 2010 година – „Черен лебед” на Дарън Аронофски и „Социалната мрежа” на Дейвид Финчър, румънската провокация на Флорин Шербан „Ако искам да свиря, аз свиря”, „Аз, Дон Жуан” на легендарния Карлос Саура, белгийския анимационен хит „Град Паника” на режисьорите Стефан Обие и Венсан Патар, международната копродукция „Концертът” на режисьора Раду Михайлеану, „Антихрист” на Ларс Фон Триер, както и документалния филм на Том Дичило, посветен на една от култовите групи от близкото минало – „When you're strange: филм за THE DOORS”.Очакваме вашите мнения, препоръки, предложения, идеи – предстои подготвянето на програма „София Филм Фест за учащи” есен 2011, която ще започне през септември и ще продължи до края на месец декември. Очакваме ви на кино в Дома на киното! ... още »
Дългоочакваната анимационна продукция на 20th Century Fox Animation, “Рио”, застана на първа позиция в българската бокс офис класация. Премиерната лента, чиято българска премиера се състоя преди американската, успя да натрупа напълно задоволителните 197 016 лева. Имайки в предвид добрата рекламна кампания, и факта, че “Рио” е дело на създателите на популярната поредица “Ледена епоха”, не е изненадващо, че веднага след премиерата си, продукцията не само успя да натрупа стабилни приходи, но и измести българския хит “LOVE.NET” от първото място в класацията. Без съмнение може да се каже, че “Рио” ще се нареди сред най-печелившите анимационни ленти на годината. Както в САЩ, така и в България, високобюджетните триизмерни анимации почти винаги се радват на големи успехи и въпреки, че американската му премиера тепърва предстои, “Рио” със сигурност ще привлече в кината не само българската публика.Като се има в предвид силния премиерен уикенд и липсата на сериозен анимационен конкурент, “Рио” няма да срещне трудности и в следващите две седмици ще надмине границата от половин милион лева. Единствено времето ще покаже дали режисирания от Карлос Салдана филм ще успее да достигне приходите на “Рапунцел и разбойникът”, който само в България успя да спечели над един милион лева.Лидерът от миналата седмица, “LOVE.NET”, заема второ място в класацията. За близо две седмици по кината, филма на Илиян Джевелеков е спечелил впечатляващите 550 051 лева. За безспорния успех на филма допринасят няколко фактора – лентата излиза в момент, в който българските филми са не само сериозна конкуренция, но и се представят значително по-добре от много европейски и американски продукции.Режисьорът разчита на еклектичен актьорски състав, включващ доказани ветерани и новоизгряващи изпълнители, а самия сюжет на продукцията съдържа много елементи от живота на сегашното младо поколение, и това е може би основната причина за огромния интерес към филма, който се забелязваше в дните преди премиерата. Съдейки по сегашните резултати и нестихващия зрителски интерес, “LOVE.NET” има всички шансове да надмине границата от един милион лева.Трети в класацията е трилъра с Антъни Хопкинс, “Ритуалът”, който за първия си уикенд в България е натрупал сумата от 33 628 лева – резултат, който не може да се нарече впечатляващ, но имайки в предвид филмите които заемат първите две места, позицията на “Ритуалът” не е изненадваща. Важно е да се отбележи, че филма е насочен главно към публика, който е в пъти по-малка от тази на “LOVE.NET”, и затова очакванията относно представянето в бокс офиса не бяха толкова големи. Все пак, “Ритуалът” успя да привлече вниманието на част от зрителите харесващи подобен род филми, и третата позиция в класацията е доказателство за това. Очакванията са, че преди да бъде свален от кината, филма ще може да се похвали с приходи надминаващи сто хиляди лева.Премиерният фантастичен филм, “Първичен код”, застава на четвърта позиция. До момента, продукцията с Джейк Гиленхал е спечелила 32 858 лева.“Първичен код” пристигна в България без предшестваща го широка рекламна кампания, и затова, също както при “Ритуалът”, сравнително ниските приходи от премиерния уикенд не са изненадващи. Приходите от втората седмица ще покажат дали лентата на режисьора Дънкан Джоунс е успяла да привлече вниманието на повече зрители.Филмът с Брадли Купър и Робърт де Ниро, “Високо напрежение”, е на пето място със спечелени за три седмици 250 707 лева – сума, която без съмнение превръща трилъра в успешно заглавие. Подобно на представянето си в САЩ, и в България филма на Нийл Бъргър се превърна в повече от скромен хит, и успя да вкара в киносалоните по-голяма публика отколкото се очакваше. Със сигурност, “Високо напрежение” ще продължи успешното си българско представяне и през следващата седмица.Комедията “Жена назаем”, в която участват Адам Сандлър и Дженифър Анистън, заема шеста позиция. За изминалите близо три седмици от премиерата, лентата е натрупала приходи от общо 129 585 лева. Имайки в предвид популярността на Сандлър и Анистън, очакванията към “Жена назаем” бяха по-големи. Спечелената до момента сума е прилична, но за три седмици по кината, филма можеше да се представи значително по-добре. Разбира се, “Жена назаем” не се счита за финансово разочарование, и съдейки по досегашните резултати, най-големите почитатели на този тип комедии вече са посетили киносалона.Анимацията “Ранго”, озвучена от звездата Джони Деп, е седма в класацията, със спечелени 259 617 лева за пет седмици. На пръв поглед, филма на Гор Вербински не се превърна в очаквания огромен анимационен хит, но трябва да се има в предвид, че лентата е една от малкото анимационни ленти, които не се разпространяват в триизмерен формат. Този факт без съмнение оказа влияние не само на българските приходи, но и на световните. Но независимо от това, “Ранго” се превърна в напълно приличен успех, и световните му приходи вече надминават 230 милиона долара.Осми е продуцирания от Робърт Земекис, “Майло на Марс”. За четирите седмици в България, триизмения анимационен филм е спечелил 202 008 лева – завиден успех на фона на катастрофалното представяне на лентата не само в САЩ, но и в голяма част от Европа. Българската публика рядко се влияe от представянето на филмите в други държави, и въпреки че си спечели репутацията на един от най-големите бокс офис провали, “Майло на Марс” събра една ако не голяма, то прилична сума в България.Фантастичният “Sucker Punch: Измислен свят” е на девета позиция. Филмът на режисьора Зак Снайдър се върти в кината вече три седмици, и до момента е спечелил разочароващите 85 802 лева. Изненадващо, силно рекламираната високобюджетна лента вече се превърна в едно от най-големите бокс офис разочарования на годината. Любопитно е, че досегашното българско представяне на филма съвпада с американското – и там, екшъна с Емили Браунинг и Карла Гуджино, се представи доста под очакванията, въпреки масивната рекламна кампания.Малко вероятно е през следващата седмица “Sucker Punch: Измислен свят” да привлече повече българи в кината, и за съжаление на създателите, лентата вече заема едно от първите места в класацията на най-големите бокс офис провали на 2011-та година.Филмът “Червената шапчица” е на десето място, като за близо един месец е спечелил 127 436 лева. Имайки в предвид, че фантастичната лента е дело на екипа създал “Здрач”, от студиото Warner Bros. се надяваха, че по-младата аудитория ще напълни световните киносалони. Това не се случи, и “Червената шапчица” ще бъде причислен към филмовите адаптации на популярни литературни произведения, които, въпреки очакванията, не са успели да привлекат достатъчно голяма публика.Българските приходи на режисирания от Катрин Хардуик филм в никакъв случай не са трагични, но без съмнение може да се каже, че лентата можеше да се представи много по-добре. ... още »
Носителят на “Оскар”, Шон Пен, и звездата от “Американски психар”, Крисчън Бейл, ще изпълнят главните мъжки роли във военната драма “The Last Photograph”. Бейл все още не е подписал договор за участие, но е потвърдил желанието си да бъде част от проекта пред продуцента Джоуел Силвър.От своя страна, Шон Пен, който наскоро отказа да участва в новия филм за Супермен, лично е изявил интерес към “The Last Photograph”, и разговорите между него и продуцентите са вече започнали. За режисьор на продукцията е избран датчанина Ниелс Арден Оплев, който привлече вниманието на холивудските продуценти с филма си от 2009-та година, “Момичето с драконовата татуировка”. За Оплев, “The Last Photograph” ще бъде дебют в американското кино.Действието на военната драма ще се развива в Афганистан, а сюжета ще разказва за военен кореспондент (Крисчън Бейл), който се оказва единствения оцелял след изненадващо нападение над група американци. Шон Пен ще се превъплъти в ролята на бивш офицер от специалните части, чиито близък роднина е бил част от нападнатата група, и който е взет за заложник от бунтовниците.Кореспондентът се съгласява да помогне на офицера в издирването на отвлечения, и без да губят време, двамата мъже се насочват към най-опасните райони на Афганистан в които няма военно или дипломатическо присъствие.Идеята за филма е на режисьора Зак Снайдър (“Sucker Punch: Измислен свят”), който в този случай ще бъде един от продуцентите, заедно с жена си Дебора Снайдър (“Пазителите”). Вече готовия сценарий на “The Last Photograph”, дело на Кърт Джонстад (“300”), бива описван като комбинация между “Следотърсачите” и “Твърде лично”. Според представител на студиото Warner Bros, поради препълнените графици на Шон Пен и Крисчън Бейл, снимките на военната продукция ще започнат едва в началото на 2012-та година.Warner Bros ще финансира и разпространява проекта, в сътрудничество със студиото на Джоуел Силвър и Робърт Земекис, Dark Castle Entertainment. Продуцентите заявиха, че за момента Крисчън Бейл не приема други оферти, и след като приключи с работата си върху седмия филм от поредицата за Батман, “The Dark Knight Rises”, той ще насочи вниманието си към “The Last Photograph”.По първоначални данни, военната екшън-драма ще тръгне по световните киноекрани в началото на 2013-та година.deadline.com ... още »
от Здравко ГригоровТези дни ни напусна Сидни Лъмет. За своите 86 години той създаде повече от 40 пълнометражни филма, режисира голям брой епизоди от телевизионни сериали, ожени се 4 пъти и влезе в списъка на режисьорите, които постоянно са номинирани за големите филмови отличия, но така и не успяват да ги спечелят. С едно изключение – „Златна мечка” от фестивала в Берлин през далечната 1957-ма за класическия шедьовър „12 разгневени мъже”.Лъмет е роден на 25 юни 1924г. във Филаделфия.В началото на 50-те дебютира в телевизията със сериала “Crime Photographer”. Следват още много епизоди от телевизионни поредици до повратния момент в кариерата на режисьора – „12 разгневени мъже”. Филмът е отличен с най-високата награда на „Берлинале” и попада сред номинираните в три категории за наградите „Оскар” – най-добър филм, най-добър режисьор и най-добър адаптиран сценарий. Днес лентата е на 7-мо място в класацията на най-добрите филми за всички времена според IMDB. Година по-късно Лъмет екранизира „Цялото кралско войнство” на Робърт Пен Уорън, с който изгрява Морийн Стейпълтън, която е номинирана за „Еми” за изпълнението си.През 1959-та филм на режисьора отново е сред претендентите за „Златна мечка” в Берлин – “That Kind of Woman” със София Лорен в главната роля. В края на 50-те Лорен е особено актуална в Холивуд.През 1960-та още една италианска икона прибавя към филмографията си участие при Лъмет, Ана Маняни се присъединява към актьорския състав на “The Fugitive Kind” – екранизация по Тенеси Уилямс. Сред другите звезди са Марлин Брандо, Морийн Стейпълтън и Джоан Удуърд. Резултатът е „Сребърна раковина” за режисура и награда за най-добра актриса на Удуърд от фестивала в Сан Себастиан.По-късно през 60-та година един непознат телевизионен актьор участва в телевизионния филм “The Iceman Cometh” по пиесата на Юджийн О’Нийл – това е Робърт Редфорд, който партнира на Джейсън Робардс в четиричасовия проект на СиБиЕс.Две години по-късно Лъмет отново екранизира О’Нийл и отново в една от главните роли е Робардс. Този път пиесата е “Дългият път на деня към нощта”.В главната женска роля е Катрин Хепбърн, която е номинирана за „Оскар”. Филмът прави фурор на фестивала в Кан – наградата за мъжка роля отива при тримата водещи актьори – Ралф Ричардсън, Дийн Стокуел и Джейсън Робардс, а наградата за женска роля при Хепбърн, за Лъмет остава номинацията за „Златна палма”.Звездата на следващия филм на режисьора “The Pawnbroker” е Род Стайгър. Изпълнението му е впечатляващо и той отнася БАФТА и „Сребърна мечка” за най-добър актьор, както и номинации за „Оскар” и „Златен глобус”. Години по-късно Стайгър споделя, че се е готвил за финалната сцена на филма като с часове наред е наблюдавал израженията на лицата в картината на Пикасо „Герника”. На „Берлинале” Лъмет е отличен и с наградата на ФИПРЕССИ.През 1965-та „Могилата” попада сред номинираните за „Златна палма” на фестивала в Кан. В главната роля е мечтата на всяка дама по онова време – Шон Конъри. Режисьорът отново се разминава с „Палмата”, но филмът е отличен с наградата за сценарий.През 1966-та Лъмет кани три емблематични актриса, за да участват във филма му „Смъртоносна афера” – французойката Симон Синьоре, британката Лин Редгрейв и шведката Хариет Андершон, към актьорския състав се присъединяват и Максимилиан Шел и Джеймс Мейсън. Режисьорът е и продуцент на лентата. Резултатът е 5 номинации за БАФТА и нито една награда.Две години по-късно Лъмет екранизира „Чайка” на Чехов, като за ролята на Нина взима Ванеса Редгрейв, а сред останалите имена в каста са Симон Синьоре, Джеймс Мейсън и Дейвид Уорнър.През 1971-ва във филма на Сидни Лъмет “The Anderson Tapes” една от първите си роли изиграва Кристофър Уокън. Звездите на лентата са Шон Конъри и Даян Кенън.„Серпико” се появява на екран през 1973-та. Героят остава един от култовите в биографията на Ал Пачино. „Златен глобус” и номинация за „Оскар” за изпълнението. Лъмет попада за четвърти път сред номинираните за най-добър режисьор от Гилдията на щатските режисьори. Филмът се радва и на стабилен зрителски интерес като приходите в бокс офиса достигат 30 милиона.През 74-та екранизира „Убийство в Ориент експрес” на Агата Кристи. Списъкът със звезди няма край – Ингрид Бергман, Шон Конъри, Албърт Фини, Лорън Бакол, Ванеса Редгрейв, Антъни Пъркинс, Джон Гилгуд, Жаклин Бисе… Шест номинации за „Оскар” и статуетка за Ингрид Бергман, 10 номинации за БАФТА, от които 3 увенчани с награди.Година по-късно Лъмет снима „Кучешки следобед” отново с Ал Пачино в главната роля. Пачино пак е сред претендентите за „Оскар”, но статуетката отива при Джак Никълсън за „Полет над кукувиче гнездо”. Лъмет пък губи от Милош Форман отново за „Полет …”1976-та е връх в кариерата на режисьора – „Телевизионна мрежа” е номиниран в цели 10 категории за наградите на Академията, като печели в 4 от тях – Фей Дънауей е най-добра актриса, Питър Финч – най-добър актьор, Беатрис Стрейт – най-добра поддържаща актриса, както и статуетката за оригинален сценарий.Лъмет получава за първи и единствен път „Златен глобус” за режисура и отново си остава само с номинации за „Оскар” и от Гилдията на режисьорите. По време на раздаването на наградите през 1977-ма Академията поднася една от най-големите си изненади в цялата история на „Оскарите”. За най-добър режисьор е отличен Джон Авилдсън за първата част на „Роки”, а самият филм получава наградата за филм на годината. Останалите четирима номинирани режисьори са Сидни Лъмет за „Телевизионна мрежа”, Алън Пакула за „Цялото президентско войнство”, Ингмар Бергман за „Лице в лице” и Лина Вертмюлер за „Седемте красавици” /това е първа номинация за жена в тази категория изобщо/.През 1977-ма Лъмет снима Ричард Бъртън и Питър Фърт в “Equus”. И двамата попадат сред номинираните за „Оскар” и печелят „Златен глобус”. В екранизацията по „Магьосникът от Оз” година по-късно блестят Даяна Рос и Майкъл Джексън, музиката е композирана от Куинси Джоунс.През 1981-ва Лъмет получава наградата „Пазинети” от фестивала във Венеция за филма “Принцът на града” с Трийт Уилямс в главната роля.През 1982-ра режисьорът снима един от последните си класически филми „Присъдата”, в който рамо до рамо застават Пол Нюман, Шарлот Рамплинг, Джак Уордън и Джеймс Мейсън. Пет номинации за „Оскар”. Това е годината, в която името на Сидни Лъмет за последен път попада сред номинираните за най-добър режисьор. Наградата отива при Ричард Атънбъроу за „Ганди” и така Лъмет остава без „Оскар”.Години по-късно, през 1988-ма, Академията отново забелязва филм на Лъмет – “Running on Empty”, този път сред номинираните е новата надежда на Холивуд Ривър Финикс – за поддържаща мъжка роля, и сценаристката Наоми Фонър. И двамата си остават само с номинациите. Това е и последният филм, с който режисьорът попада сред номинираните за „Златен глобус”. Отново не печели, но за разлика от Академията, чуждестранните журналисти са връчили веднъж наградата на Лъмет – 1976г. за „Телевизионна мрежа”.През 90-те режисьорът снима множество непретенциозни холивудски продукти, които имат сравнително слаб успех както сред критиката, така и сред зрителите – „A Stranger Among Us”, “Нощ се спуска над Манхатън”, „Глория” и др.През 2007-ма Лъмет снима последния си филм „Игрите на дявола” с цяло съзвездие холивудски любимци, сред които Филип Сиймур Хофман, Итън Хоук, Мариса Томей, Албърт Фини, Розмари Харис… Филмът е отлично приет от критиката, но за съжаление не и от зрителите. При бюджет 18 милиона евро, бокс офисът едва надхвърля 7 милиона.През 2005-та Академията връчи на Сидни Лъмет почетен „Оскар” за цялостно творчество, след като четири десетилетия не намери за нужно да го отличи за режисьорските му умения. По същия начин Гилдията на режисьорите му връчи награда за цялостно творчество през 1993-та, след като 7 пъти попада сред номинираните за най-добър режисьор и нито веднъж не получава отличието.В сърцата на киноманите той завинаги ще остане като човекът създал шедьоврите „12 разгневени мъже”, „Дългият път на деня към нощта”, „Серпико”, „Убийство в Ориент експрес”, „Телевизионна мрежа”, „Кучешки следобед” и „Присъдата”. ... още »
Джон Траволта ще се превъплати в ролята на известния мафиотски бос Джон Готи във филма "Готи - Три поколения" на режисьора Ник Касаветес, предаде Ройтерс.В Ню Йорк на пресконференция продуцентът Марк Фиоре съобщи още, че се водят преговори със скандално известната актриса Линдзи Лоън, която също може да се включи в екипа на лентата. Не се съобщава каква роля ще изпълни Лоън. Според някои предположения тя ще се превплъти в образа на дъщерята на Джон Готи - Виктория.В лентата зрителите ще видят и актьора Джо Пеши, който ще пресъздаде образа на близък приятел на мафиотския бос.Лентата "Готи - Три поколения", по сценарий на Лео Роси, ще проследи отношенията между Джон Готи и неговия син, с когото са ръководели един от най-опасните подземни кланове - този на семейство Гамбино. Джон Готи-старши получи присъда за рекет и почина от рак зад решетките през 2002 година на 61-годишна възраст. Синът му Джон Готи-младши беше подсъдим за рекет в 4 процеса в периода 2004-2009 година.На пресконференцията Траволта каза, че историята на Готи е "може би най-интересните неразказаната история в тази страна". Снимките на "Готи - Три поколения" трябва да започнат през октомври, съобщи Фиоре. БТАРедактор: Десислава Ушатова ... още »
Многократно отлагания филм от поредицата "X-Men" - "X-Men Origins: Deadpool", чиято препродукция стартира още през 2003 година, отново е на дневен ред в 20th Century Fox.Той се отнася до избора на режисьор на лентата, която ще се фокусира върху персонажа на "Marvel Comics" - Deadpool, представен за първи път във филма "X-Men Origins: Върколак".Този пост е поверен на специалиста по визуални ефекти Тим Милър, работил по заглавия като "X-Men", "X2", "Скот Пилгрим с/у света" и "Нощ в музея", за когото "X-Men Origins: Deadpool" ще е режисьорски дебют.Въпреки че актьорския състав все още не е потвърден, участието в продукцията на Райън Рейнолдс, който изпълни ролята на злодея Deadpool в "X-Men Origins: Върколак", се счита за сигурно.Неотдавна актьора сподели, че е напълно удовлетворен от сценария на Рет Рийз и Пол Уерник – авторите на скрипта на "Zombieland", и са надява стартът на снимките бъде поставен скоро. ... още »
София Филм Фест и Арт Фест представят ексклузивни прожекции на най-новия филм на Вим Вендерс "Пина" - между 15 и 21 април в Cineplex (Cinema City Sofia).Филмът "Пина" се разпространява от Арт Фест, премиерната му дата за България е през месец септември 2011.Вим Вендерс за Пина БаушОткривател на нова форма на изкуство Не, това не беше ураган, който помита всичко от сцената, а просто... танцуващи хора, които се движеха различно от очакването и които ме развълнуваха така, както не съм се вълнувал преди. Няколко мига по-късно усетих бучка в гърлото си и след минути на невярващо изумление дадох воля на чувствата си - разплаках се неудържимо. Дали ми се беше случвало подобно нещо... може би в живота, понякога в киносалона, но не и когато наблюдавам репетиция на хореография. Това не беше театър, нито пантомима, не беше балет или опера. Пина е – както всички знаят – създател на нова форма на изкуство. Театърът на танца.ДвижениетоСамото движение не ме е трогвало досега. Винаги съм го смятал за даденост. Някой се движи. Всичко се движи. Чрез танцовия театър на Пина се научих да ценя жестове, поза, поведение, езика на тялото – и чрез нейната работа се научих да ги уважавам. Преоткривам ги всеки път, когато видя творба на Пина. Често като ударен от гръм научавам отново и отново, че най-простото и най-очевидното е най-трогателно – какво съкровище е скътано в нашите тела, да имаш способността да изразиш себе си без думи! Колко много истории могат да бъдат разказани без помощта дори на едно изречение... ... още »
Звездата от хитовия сериал “Рокфелер плаза 30”, Алек Болдуин, и актьора от “Социалната мрежа” Джеси Айзенбърг ще участват в новия, все още неозаглавен, филм на режисьора Уди Алън.Болдуин вече е подписал договора за участие, а в момента младия Айзенбърг преговаря с продуцентите.Уди Алън, който все още работи по монтажа на последния си филм “Midnight in Paris”, заяви, че е приключил с писането на сценария на бъдещия си проект, и също така разкри, че снимките ще протекат изцяло в Рим, а не в Ню Йорк Сити, както бе съобщено по-рано. Режисьорът заяви, че преди да напише сценария е смятал да ситуира филма в Ню Йорк, но след проведена среща с продуцентите, е станало ясно, че ще бъде по-евтино филма да бъде заснет в Европа, с европейски екип.Това, разбира се няма да бъде първия път, в който Уди Алън ще снима в Европа – две от последните му продукции, “Вики Кристина Барселона” и “Ще срещнеш висок тъмнокос непознат” бяха заснети съответно в Испания и Англия.За момента, информацията относно бъдещия му филм е оскъдна. Единственото, което се знае е, че лентата ще бъде комедия, а Джеси Айзенбърг кандидатства за главната мъжка роля.Все още не се разкрива какъв ще бъде героя на Алек Болдуин. Любопитно е да се отбележи, че предстоящата продукция ще бъде втория път в който Болдуин ще работи заедно с Уди Алън. Първия филм който ги събра бе романтичната комедия от 1990-та година, “Алис”, в който Алек Болдуин си партнираше с Миа Фароу и Уилям Хърт.По-рано тази година, актрисата Пенелопе Крус, която спечели “Оскар” за изпълнението си във филма на Уди Алън, “Вики Кристина Барселона”, заяви, че е получила предложение за участие в бъдещата комедия:“Уди ми се обади и ми предложи ролята. Надявам се, че това ще бъде следващия ми филм. Но без негово разрешение, все още не мога да говоря за този проект.”Преди да се насочи към продукцията на Уди Алън, Алек Болдуин първо ще се снима в музикалния филм “Rock of Ages”, заедно с Том Круз и Ръсел Бранд.Снимките на все още неозаглавената комедия ще започнат малко по-късно тази година. Премиерата ще се състои в първите месеци на 2012-та.aceshowbiz.com ... още »