Преди още да тръгне по кината „Подслон” спечели наградата за най-добър филм в конкурсната програма за първи и втори игрален филма на 15-ия Международен София Филм Фест, както и признанието на публиката. Освен това Българската филмова академия го обяви за най-добър игрален филм. Филмът получи от нея и наградите за режисура на Драгомир Шолев, за сценография на Ванина Гелева и за монтаж на Кеворк Асланян. На фестивала „Златна роза” Шолев отново получи награда за работата си, както и оператора Крум Родригес. „Подслон” спечели наградата за най-добър дебют на фестивала South East Europe в Лос Анджелис през май, в Кипър бе отличен със специалната награда на журито, в Братислава за режисура... Да не забравяме официалните селекции на фестивалите в Ротердам, Тромсьо, Гьотеборг, Plus Camerimage в Полша, Black Nights в Талин, Солун. След толкова международни тестове, дебютантът в игралното кино Драгомир Шолев е готов за срещата с родната публика. Защо потърсихте румънски съсценарист и как работихте заедно с него? Историята има ли реална основа?Драгомир Шолев: Да, „Подлон” до голяма степен е свързан с моя личен опит. Въпреки това филмът не е автобиографичен и никога не съм искал да звучи автобиографично, а по някакъв начин този киноразказ, говорейки за взаимоотношенията в едно семейство да пресъздаде нашата действителност. И то по максимално близък до нея начин. Продуцентката Роси Вълканова ни запозна с Разван Радулеску. Името му вече беше нашумяло, макар още да не бяха спечелили в Кан „Златна палма”. Част от нещата, които беше правил, ги знаех, а друга – изгледах след като се запознахме. Показах му трийтмънта, т.е. сценария без диалог и той хареса концепцията ми. Започнахме да работим в тази посока на английски заедно и с холандката Мелиса де Рааф. Всеки пишеше на своя собствен език, но използвахме английски, за да се разбираме. Между другото, сега, докато обикалям по фестивали, си давам сметка, че филмът се възприема доста лесно от чужда публика, може би точно заради това международно писане, което сме осъществили. Във всеки следващ момент от развитието на драматургията търсехме дума, която да може да бъде преведена едновременно на четири езика. Въпреки метафорите и играта на думи, нещата трябваше да бъдат преводими и разбираеми. Филмът е много комуникативен за разлика от липсата на комуникация в него. Що се отнася до техническата постройка, до всичко, което облича сценария в образи, как стигнахте до идеята за този тип дълги кадри, например?Драгомир Шолев: Опитвайки се да бъда максимално близо до реалността, за мене беше важно времето на героите да протича максимално близо до моето лично време и до времето на зрителя. Искахме да създадем илюзия в зрителя, че той става непосредствен, жив свидетел на всичко, което се случва, колкото скучно и банално да е то, но не по-малко скучно и банално от истинския живот. И също така, искахме да почувства какво би било, ако той наистина е свидетел в реалността на подобна случка. Тогава би се получила по-голяма степен на оживяване на нещата. За мен беше много по-важно нещата да изглеждат живи, отколкото интересни. Това е един от проблемите не само на българските режисьори – класически проблем е, че режисьорът отива към по-високо ниво на атрактивност за сметка на това нещата да изглеждат живи. Режисьорската професия, както знам от своя учител, е скъперническа професия. Режисьорът скъпернически колекционира различни неща и когато започне да прави филм иска да ги покаже всичките. Това, комбинирано с егоцентризма на всеки един режисьор, може да се превърне в тотален проблем и заради него да изпуснеш живостта. Ако парафразирам една реплика от филма – в това ли се състои вашата отговорност като режисьор?Драгомир Шолев: Това е една от отговорностите ми. До голяма степен няма как да избягаме от това, че колкото и режисьорът да е свободен, особено в наши дни вече, той не може да бъде освободен от отговорността си към зрителя.Неизбежният въпрос за кастинга на Ирена Христоскова в ролята на момче – така ли беше по сценарий?Драгомир Шолев: Не. Така се случи в процеса на подготовка. Докато търсехме типажите, установихме, че Ирена е най-подходяща за тази роля. Поне аз така го усетих.Типажите не се ли промениха по някакъв начин, когато сте открили актьорите за тях?Драгомир Шолев: В процеса на подготовка, когато диалогът вече беше написан, седнахме за репетиции на маса, където всичките тези неща трябваше да бъдат сдъвкани от актьорите и най-вече от децата. Там репликите се променяха, но гледах да се придържам максимално към текста, защото той е много труден, сложен, с много подводни течения. В него има неща, които се случват под повърхността и много лесно можеш да ги загубиш връзки, които се преплитат отдолу. Беше много трудно да се импровизира и исках да избегна това да се случва на терен.Във филма има два свята, които се сблъскват пред очите на детето, на 12-годишния Радо. Излишен ли е единият или и от двата има нужда, защото са част от действителността?Драгомир Шолев: Това е по някакъв начин философски въпрос. Трябваше ли в България да има комунизъм, или не трябваше? Съответно, може ли когато комунизмът свърши, ние изведнъж да се превърнем в други хора или трябва да има един свят на посткомунизъм и въобще този свят на посткомунизъм колко време ще трае? Това са екзистенциални въпроси, на които аз не смея да давам някакви отговори. Аз просто взимам тези светове така, както ги виждам и ги оплитам в драматургия. Нищо кой знае какво не правим, защото не сме ги измислили тези светове. Ако трябваше да ги измисля, може би те нямаше да са точно такива. Как върви филмът по различните фестивали до момента?Драгомир Шолев: На фестивалите се приема доста добре. Слава богу, това са все хубави фестивали. Но за мен е много важно „Подслон” да бъде харесан от българската публика и то не в контекста на масовост, а по-скоро като качество. Искам да има може би не толкова много зрители, но качествени зрители – хора, които наистина да го харесат и да покрепят такъв тип кино, което търси стилистика на нашия собствен живот, такъв, какъвто е. Интервюто взе Лора Трайкова ... още »
Представител на независимата компания Ambush Entertainment разкри, че в момента се подготвя филмова адаптация на публикуваната през 2005-а година новела “The Bitch Posse“. На режисьорския стол на предстоящата драма ще седне Катрин Хардуик, известна най-вече като създателката на първата част от хитовата поредица “Здрач“. Изборът на Хардуик не е изненадващ, защото “The Bitch Posse“ наподобява нейните предишни филми “Тринайсет“ и тазгодишния “Червената шапчица“, в които млади героини се изправят пред тежки житейски проблеми. По сценария на филмовата адаптация вече работи Тристин Скайлър (“Книга на сенките: Проклятието Блеър 2”), а освен режисьор, Катрин Хардуик ще бъде и продуцент на лентата, заедно с номинираната за “Оскар“ актриса Вирджиния Мадсън (“Отбивки”).Сюжетът на “The Bitch Posse“ ще разказва за трите гимназистки и най-добри приятелки Чери, Рени и Ейми. Обединени от общото желание да се измъкнат от домовете си в които царят хаос, побоища и скандали, младите момичета създават своя малка група, която носи името Bitch Posse. За определен период от време, те се радват на голяма популярност сред връстниците си, но много скоро идва неизбежния момент в който се появяват и първите сериозни несъгласия между тях. Историята на филма ще разказва както за тийнейджърските години на момичетата, така и за по-късния етап от животите им, когато всяка една от тях е поела по свой собствен път – Рени е безработна писателка, Чери е в психиатрична клиника, а Ейми е сключила брак с човек, който вече не отговаря на нейните чувства.Катрин Хардуик: “Това е един невероятен проект, по чиито сценарий работим всички – аз, Вирджиния Мадсън и сценаристката ни Тристин Скайлър. Преди няколко дни имахме среща в Ню Йорк, където обсъдихме всичко свързано с “The Bitch Posse”. Надявам се до края на годината да разполагаме със завършения сценарий. “Хардуик описва сценария на предстоящия филм като смешно-тъжна комбинация между “Heathers“, с Уинона Райдър и Крисчън Слейтър, и “Тринайсет“, с Ники Рийд и Евън Рейчъл Ууд. В продължение на няколко месеца, режисьорката подготвяше и друг проект – драмата с Елън Пейдж, “Freeheld“, чиито снимки обаче бяха отложени за неопределен период от време. Това забавяне ще позволи на Хардуик да се фокусира изцяло върху “The Bitch Posse“, който ще бъде и нейния следващ филм.Миранда Бейли (“Китът и сепията”) и Майкъл Лейтуайлър (“Dead and Breakfast”) ще продуцират лентата, заедно с Вирджиния Мадсън и Катрин Хардуик. Бюджетът с който ще разполага екипа няма да надвишава 20 милиона долара, а кастингите за главни роли ще започнат в края на лятото.Очакванията са, че “The Bitch Posse“ ще тръгне по кината в края на 2012-та година. ... още »
Малко по-рано тази година стана ясно, че преди да заснеме продължението на миналогодишния си хит, “The Expendables: Непобедимите”, Силвестър Сталоун ще изпълни главната роля в криминалния екшън “Headshot”, където негов партньор ще бъде звездата от “Синята бездна”, Томас Джейн. На режисьорския стол на филма трябваше да седне създателя на “Емигранти”, Уейн Креймър, но поради “творчески различия” с продуцентите, той беше заменен от Уолтър Хил (“48 часа” и “Улици в огън”). А само преди един ден, представител на Warner Bros разкри, че студиото е закупили проекта, и ще го финансира и разпространява в партньорство с компанията на продуцента Джоуел Силвър (“Матрицата”), Dark Castle Entertainment. Освен тази информация, беше разпространена и новината, че след намесата на новите продуценти (чието желание е било да привлекат към проекта афро-американски или азиатски актьор за партньор на Сталоун), договора на Томас Джейн е бил прекъснат, и актьора вече не е част от проекта. Оказа се, че и заглавието на филма също е било променено – в продължение на няколко месеца се смяташе, че екшън-трилъра ще се казва “Headshot”, но според източници от Warner Bros, официалното заглавие на лентата ще бъде “Bullet to the Head”. Имайки в предвид, че това е името на графичния роман по който е базиран сценария, промяната не е изненадваща. Сюжетът на “Bullet to the Head” ще разказва за наемния убиец Джими Бобо (Силвестър Сталоун), който по стечение на обстоятелствата трябва да обедини сили с нюйоркския полицай Ерик Карлисъл. Целта на намиращите се от двете страни на закона мъже е да разкрият двете жестоки убийства на партньорите си. Изненадващо и за двамата обаче, разследването им ги отвежда от опасните улици на Ню Орлиънс до коридорите на висшата власт във Вашингтон.В публикувано изявление, от компанията Dark Castle Entertainment разкриха, че към продукцията ще се присъедини и младия актьор Сунг Канг, най-известен с ролята си на Хан Лу от последните три филма от хитовата поредица “Бързи и яростни”. Въпреки желанието на продуцентите да привлекат азиатски актьор за една от главните роли, все още не се разкрива дали Канг ще се превъплъти в овакантената от Томас Джейн роля, или става дума за съвсем различен персонаж. “Bullet to the Head” ще бъде третия общ проект на продуцента Джоуел Силвър и Силвестър Сталоун, след хитовите “Разрушителят” и “Атентатори”.Силвър: “Силвестър е икона на екшъна, и за мен ще бъде удоволствие да работя отново с него. Сценарият с който разполагаме е много вълнуващ и съм убеден, че ще се получи един добър филм.”Сценарият на “Bullet to the Head” е написан от номинирания за “Оскар” Алесандро Камон, чиито най-известни филми са “Американски психар” и “Благодаря за пушенето”. Режисьорът Уолтър Хил ще разполага с бюджет от 35 милиона долара, а Робърт Земекис (“Полярен експрес”), Алфред Гоу (“Аз съм номер четири”) и Александра Милчън (“Улични крале”) ще продуцират филма, заедно с Джоуел Силвър.Снимките на “Bullet to the Head” се очакват да стартират в края на този месец в щата Луизиана, а премиерата му е насрочена за пролетта на 2012-та година. ... още »
Том Сикс, който бе заклеймен, че е направил "най-болния филм на всички времена", критикува Британския съвет за филмова класификация (BBFC), откъдето забраниха продължението на „The Human Centipede".От организацията са отказали да издадат нужния сертификат, защото лентата била рискова за зрителите и включва нецензурно съдържание. Според Сикс обаче зрителите сами трябва да могат да решат дали искат да го гледат.BBFC взе рядко срещаното решение да не класифицира филма, който се явява продължение на първата част, в която ненормален учен отвлича три жертви и започва да издевателства над тях."Благодаря на Съвета, че пъхна прът в колелото на моя филм и го заклейми по този изключителен начин на своя уебсайт. Очевидно съм направил страховит хорър филм, но не трябва ли един добър образец от жанра да е точно такъв? Това е изкуство и всичко е фикционално. Дайте шанс на хората да преценят дали да го гледат или не. Ако някой не може да го понесе - просто няма да го види целия. Ако пък на хората им допада, те трябва да имат достъп до него, където и да се намират, включително и във Великобритания", пише в имейл до списание Empire холандецът.Първата част бе забранена за лица под 18-годишна възраст, но получи кино разпространение преди да бъде пусната на DVD. Дистрибуторите на продукцията имаха намерение да издадат продължението отново на дисков носител, но отказът означава, че на Албиона продукцията няма как да бъде показана.Строгите английски критици смятат, че в произведението на преден план е изведена "сексуалната възбуда на главния герой, получена вследствие на идеята и достигането на тотална деградация, унижаване, осакатяване, измъчване и убиване на голите жертви".Оттам също така считат, че е направен плах опит да се обрисуват някои от второстепенните персонажи, който обаче отстъпва пред стремежа да се изведе на преден план насладата на изверга и евентуално на публиката, която те следва да получат от брутализма и деградацията.Втората част разказва за мъж, който е "сексуално обсебен" от идеята, закодирана в първата серия и всячески се опитва да я приложи на практика. Проектът се „кичи" с етикета "100% недостоверен от медицинска гледна точка". ... още »
Номинираният за Оскар американски актьор Лорънс Фишбърн, чието име се свързва преди всичко с ролите му в sci-fi трилогията Матрицата и драмите Реката на тайните и Апокалипсис сега, е взел решение да не поднови договора си за участие в хитовата телевизионна поредица CSI: Crime Scene Investigation, "убивайки" главния персонаж в последните два сезона – Д-р Реймнънд Лангстън.49-годишният актьор оглави актьорския състав на криминалното шоу на Джери Брукхаймър – продуцента на Pirates of the Caribbean, по средата на Сезон 9, излъчен през 2008 и 2009 г., заемайки мястото на дотогавашния главен герой на поредицата – Гил Грисъм (Уилям Петерсън).Някога No.1 в класацията на най-гледаните телевизионни сериали в САЩ, през миналата година CSI се смъкна до десето място със средна аудитория за целия сезон от около 13 млн. души. – над 4.5 млн. по-малко от зрителите, изгледали първия епизод на шоуто след оттеглянето на Петерсън и появата на Фишбърн. Предстои да бъде обявено името на актьора, който ще наследи поста на главен герой в поредицата на CBS, както и кой ще е следващият проект във филмографията на Фишбърн.През октомври той ще се завърне в кинотеатрите с роля в най-новия филм на Стивън Содърбърг – Contagion, където си партнира с Мат Деймън, Кейт Уинслет, Гуинет Полтроу и Джуд Лоу. През последните няколко години той позагърби изявите си в киното, но сега, след оттеглянето му от CSI, това ще се промени, прогнозират от Deadline Hollywood. ... още »
Актьорът и режисьор Уорън Бийти разкри, че смята да заснеме продължение на хитовата си екшън-комедия от 1990-та година, “Дик Трейси”. Филмът, в който освен Бийти, участваха Ал Пачино, Дъстин Хофман и Мадона, се превърна в неочакван хит със световни приходи от над 162 милиона долара. В годините след премиерата на “Дик Трейси” се появиха множество слухове относно намерението на продуцентите и студиото Touchstone Pictures да направят продължение.По-късно обаче бе разкрито, че съдебните спорове между Уорън Бийти и компанията Tribune Media Services (притежател на комикса, послужил за основа на сценария на първия филм), са попречили да бъде дадена зелена светлина на втората част.Но във вчерашен разговор с Los Angeles Times за предстоящото Blu-ray издание на “Дик Трейси”, Бийти, който освен изпълнител на главната роля е и режисьор на лентата, разкри, че в момента работи по сценария на продължението, и намерението му е “да направя филма както трябва”.Бийти: “Не обичам да говоря за филмите си, преди да са направени. Просто ми хрумна една страхотна идея относно втората част и веднага си казах, “Разбира се. Това е от което имам нужда за да направя добър филм”.”74-годишния актьор не разкри повече подробности относно втората част, но това което се знае е, че той смята отново да поеме режисурата, а главната роля със сигурност ще бъде поверена на друг изпълнител. Оригиналният филм бе базиран на публикувания през 1931-а година едноименен комикс на Честър Гууд, а сюжета разказваше за битката между детектива Дик Трейси (Уорън Бийти) и колоритна група от мафиоти, предвождани от Биг Бой Каприс (Ал Пачино). Филмът, заснет в стил нео-ноар, успя успешно да комбинира оригиналната комиксова атмосфера и множеството странни персонажи, населяващи света на Дик Трейси.“Дик Трейси” остава и до ден-днешен комиксовия филм с най-много спечелени награди “Оскар” – за “Най-добър дизайн на продукция”, “Най-добър грим” и “Най-добра оригинална песен”. А за изпълнението си на Биг Бой Каприс, Ал Пачино получи номинация в категорията “Най-добър поддържащ актьор”.Според първоначалните слухове, Уорън Бийти, който не е заставал пред или зад камерата от 10 години насам, смята да привлече някои от актьорите от първия филм и за продължението. За момента обаче, не се разкриват никакви имена. Бийти ще продуцира “Дик Трейси 2”, зедно с Арт Линсън (“Недосегаемите”) и Джим Ван Уик (“Армагедон”).Очаква се през лятото да бъде разкрита по-подробна информация относно продължението.latimes.com ... още »
Благодарение на участията си в “Хрониките на Нарния: Лъвът, Вещицата и Дрешникът” и “Неуловим”, шотландеца Джеймс Макавой се превърна в един от най-търсените актьори в Холивуд. Доказателство за популярността на Макавой е и факта, че от Twentieth Century Fox избраха именно него за главната роля в мащабната продукция “Х-Мен: Първа Вълна”. Филмът е четвъртата продукция от известната фантастична поредица за мутантите Х-мен, а за режисьор бе избран създателя на “Звезден прах”, Матю Вон.Джеймс Макавой се превъплъщава в главната роля на Чарлс Ксавие- професор Х, а негов партньор е Майкъл Фасбендер, който от своя страна е в ролята на Ерик Леншър-Магнито. За Макавой, “Х-Мен: Първа Вълна” е втори летен холивудски филм, след хита от 2008-а година, “Неуловим”.Ето какво сподели Макавой за участието си в един от най-очакваните филми на 2011-та година:Вие сте голям почитател на “Стар Трек”. Какво е чувството да бъдете в ролята на герой, първоначално изигран от звездата на “Стар Трек”, Патрик Стюарт?Джеймс Макавой: Наистина съм голям фен на “Стар Трек”. Много пъти се опитвах да имитирам репликите на Патрик от “Стар Трек: Следващото поколение”.Прочетохте ли комиксите, когато получихте ролята в “Х-Мен: Първа Вълна”?Всъщност, наблягахме най-много на сценария, защото хронологията е наистина объркана. Дори и останалите филми се различаваха, и то много, от оригиналните комикси. Аз лично използвах както сценария, така и комикса “Х-Мен: Първа Вълна”, въпреки, че имаше големи разлики между двете. Но всичко започваше от сценария. Нямахме много време за подготовка, но имахме ли на разположение две свободни минути, използвахме тези две минути за да подобрим някоя сцена или реплика.Летният сезон тази година е претъпкан. Какво ще отличи “Х-Мен: Първа Вълна” от останалите филми?Факта, че действието се развива в миналото. А това много рядко се среща във филми за супергерои. Чувството за хумор също ще помогне. И това не е просто един от многото филми за супергерои – това е вече изградена поредица и ние знаем, че публиката харесва тези филми. “Х-Мен: Първа Вълна” ще покаже как се e стигнало до всичкo описано в първия филм. Нещата, с които публиката е свикнала и вече харесва, ще бъдат обяснени.За какво се разказва във филма?За нарастващото напрежение между Ерик Леншър, изигран от Майкъл Фасбендер, и моя герой Чарлс Ксавие. В основата на всичко е дилемата по какъв път ще тръгнат новия вид мутанти. Имат два точно два избора – те могат да се смятат за следващата стъпка в човешката еволюция или да се считат за съвсем нов вид, който е в конфликт с хората.Аз мисля, че Чарлс се смята за човек, който е еволюирал. А Себастиан Шоу, изигран от Кевин Бейкън, е образ, който се бори за ограничените земни ресурси с хората. Той не се счита за човешко същество. И филма е за това дали Ерик ще се присъедини към Шоу или към Чарлс. В комиксите, той не знае на кого да се довери, и за дълъг период от време служи и на двете страни. В предишните филми, Йън Маккелън (който изпълняваше ролята на възрастния Ерик Леншър-Магнито) бе отрицателния герой през цялото време, но истината е, че е Ерик не винаги е бил такъв.Филмът започва с героите ви, които все още не знаят, че съществуват и други като тях, нали?В началото, героите ни не знаят, че има и други мутанти. Чарлс Ксавие подозира че има, но не е сигурен. Ерик не е срещал други мутанти преди и смята, че никога няма да срещне. Това важи и за повечето герои във филма. Има някои, които подозират, но никой който да е срещнал втори като себе си.В крайна сметка, става дума за създаването на цяло семейство от мутанти. Затова и Чарлс създава “Академията”, позната от първия филм. Моето виждане по въпроса, съдейки по сценария на филма е, че родителите на Чарлс не са му отделяли достатъчно време. Баща му никога не е споменат, и той няма обща сцена с майка си. Изглежда, че тя просто е изчезнала. Той никога не е имал истинско семейство, и затова иска сам да създаде нещо подобно.Значи предизвикателството за Чарлс е в крайна сметка човешко?Да. А и в сравнение с много други мутанти, Чарлс е имал доста по-лек живот. Много от останалите като него са били преследвани, и продължават да живеят в постоянен страх. А Чарлс винаги е разполагал с много пари, има добро образование и в никакъв случай не е наивен. И силите му позволят да се доближи максимално близко до хората, и да усети техните чувства. Той разбира хората по-добре от тях самите, защото през целия си живот ги е слушал без те да знаят. Мисля, че той е най-човешкия образ в мутантския свят.А когато мутантите започват да се организират, неговия живот се променя, и той се превръща в лидер, който трябва да помага, обучава и води. Всичко това е голяма отговорност, но на него определено му харесва и той го оценява.В избирането на роли, винаги ли се стремите към герои, които преминават през някакво житейско пътешествие?Да, винаги търся образи, които преминават през множество препятствия. Но знам, че не съм единствения актьор който търси подобни роли, защото това са всъщност и най-добрите истории – истории, които описват личното пътешествие на героите. Ако в края на сценария, героя остане в позицията в която е бил и в началото, то тогава аз не знам какво бих направил с тази роля. Затова за мен трябва да има някакво пътешествие.Как попадахте на повечето си роли досега? Отхвърляхте ли много предложения или просто имахте късмет с проектите, които Ви предлагаха?Имах късмет с много от ролите си до момента в който участвах в “Изкупление”. След това, започнах да отхвърлям много оферти, което си беше странно, но наистина исках да прекарам повече време със семейството си. В продължение на две години, работех постоянно по филми и телевизионни проекти и нямах никакво свободно време. Освен това, участвах и в няколко театрални постановки.Всъщност, всичко в работата беше страхотно, но идва времето в което осъзнаваш, че всъщност нямаш никакъв личен, камо ли семеен живот. И заради това, започнах да казвам “Не” на много предложения.Актьорството изисква много пътувания. Тези дни, стремите ли се да се снимате в продукции, които са в близост до дома Ви?Определено. Бях така още преди да имам семейство. Ще излъжа, ако кажа, че снимките на “Х-Мен: Първа Вълна” в студиото Пайнууд (намиращо се в Англия) не бяха атрактивни. Беше страхотно, но когато разбрах, че последните пет седмици от снимачния период ще протекат чак в Америка, се шокирах.Имайки в предвид тези ситуации, обмисляли ли сте да се преместите в САЩ?Хората постоянно ме питат това, но истината е, че аз не съм прекарал толкова време там. Заснехме “Конспираторът” за десет седмици, изцяло в Америка, но ако не смятаме този филм, общата ми работа в САЩ се равнява на шест седмици. Просто не смятам, че е наложително да се местя. В Англия и Ирландия е достатъчно забавно. Нямам нищо против други места за живеене, но аз лично предпочитам да си стоя у дома.Говорихте за възможността да бъде направена нова трилогия “Х-Мен”. Имате ли вече някакви идеи относно бъдещите филми?Има много неща, които бих искал да направя, но трябва наистина да побързат. Ако решат да има следващ филм, ще трябва да взема огромен чук и да ударя някого по главата за да седне и да чуе идеите ми! Защото има много, настина страхотни неща, които можем да направим. И то за всеки един от героите. Преди да се появят в първия филм, те са преминали през много препятствия, и за нас това е страхотна възможност.Така че да, наистина имам много идеи за това накъде може да продължи тази поредица. Всичко трябва да бъде още по-безмилостно, но за момента само това мога да кажа, защото иначе няма да ми разрешат да направя нищо от това, което съм намислил.Освен Макавой и Фасбендер, в “Х-Мен: Първа Вълна” участват още Роуз Бърн (“Шаферки”), Оливър Плат (“Двестагодишен човек”), Дженифър Лоурънс (предстоящия “Игрите на глада”), Джейсън Флеминг (“Гепи”) и Кевин Бейкън (“Човек без сянка”). От Twentieth Century Fox потвърдиха намерението си да продължат поредицата със същия актьорски състав. “Х-Мен: Първа Вълна” дебютира в американския бокс офис с ако не големи, то прилични приходи, които потвърждават, че публиката все още изпитва интерес към фантастичната поредица. В България, филма тръгва по кината от 10-ти юни. ... още »
Следващата седмица женският канал на Discovery Networks започна излъчването на две нови поредици.В понеделник стартира новата поредица „Пристрастени“, която изследва една тема, често табу – зависимостите, и борбата с тях. В събота, 18 юни от 20:05 ч. е първия епизод от завладяваща документална поредица „Да разкриеш истината”. Предаванията са изключително емоционални и хора говорят открито за проблемите, надеждата и промяната. Пристрастени Новата поредица „Пристрастени“ проследява живота на шестима души и техните семейства, които се борят с различни зависимости. Бившата наркоманка и медицинско лице Кристина Вандзилак работи заедно с всеки наркоман, като им помага по време на целия процес на лечение с надеждата да им даде възможност да се откажат от своята зависимост.„Пристрастени“ предлага на зрителите емоционално пътешествие и показва напредъка на всяко семейство на различните етапи от процеса на лечение - от първоначалния критичен етап до интервенцията, през лечението до осъзнаването на начина, по който техният живот е бил повлиян от болестта.Вандзилак препоръчва да се провежда съвместна работа във всяко семейство, за да може да се постига напредък по пътя към възстановяването. Поредицата показва по какъв начин зависимостите могат да оказват влияние върху хора с различен социален статус и представя живота на тези хора по начин, който отвежда зрителите на поучително пътешествие към съчувствието, надеждата и промяната.Понеделник, 13.06 от 21:00 ч.Да разкриеш истинатаТази завладяваща документална поредица „Да разкриеш истината“ разглежда отблизо живота на хора, изправени пред всекидневни предизвикателства – да се справят с различни заболявания, пристрастеност и физически недъзи.Всеки епизод засяга определена тема – от борба с обсесивно-компулсивно разстройство до справяне със смущаващи заболявания. Чрез историите на Уенди, Райън и Делия, поредицата представя по уникален начин живота на хората, чиито наклонности често оказват унищожително влияние върху тяхното всекидневие. Всеки епизод разказва завладяваща история за сила и решителност и разкрива истината за борбата на тези хора.Събота 18 юни от 20:05 ч. ... още »