Биографичната драма на Маргарете фон Трота е посветена на връзката между австрийската поетеса и писателка Ингеборг Бахман и швейцарския драматург и писател Макс Фриш.
Едновременното съществуване на любовта и подозрението е най-дълбоката неизказана истина в новия филм на фон Трота и нейната най-голяма сила е способността на режисьорката да изведе този парадокс в отношенията между мъжете и жените. Творбата е номинирана за „Златна мечка“ на Берлинале 2023.
🎯 МАРГАРЕТЕ ФОН ТРОТА 🎬 Легендарната германска режисьорка е родена през 1942 година в Берлин. След като завършва Мюнхенското училище по драма, започва да работи за различни немски театри. През 1972 година получава наградата на Германската критика за ролята си във филма на Фолкер Шльондорф „Strohfeuer“. „Изгубената чест на Катарина Блум“ (1975) е режисьорският ú дебют, заснет заедно с тогавашния ú съпруг Шльондорф (с когото живеят между 1971 и 1991 година). Кариерата ú е белязана от куп награди, превърнали я в най-успешната жена режисьор в Германия. Сред тях са наградите на УНИЦЕФ и СИГНИС за „Роза Люксембург“, както и „Златен лъв” и наградата на ФИПРЕССИ за „Оловно време“. Номинирана е за „Златна мечка” и печели приза OCIC – Специално поощрение за „Чиста лудост“. С номинация за „Златна мечка“ е и най-новият ѝ филм „Ингеборг Бахман – пътуване в пустинята“
След около два месеца по българските киноекрани ще се завърти високобюджетното продължение на фантастичния екшън от 2009-та година “G.I Joe: Изгревът на Кобра”. Официалното заглавие на втората част е “G.I. Joe: Ответен удар”, а за изпълнители на главните роли бяха привлечени звездите на ешъна Дуейн Джонсън и Брус Уилис. Режисьорът на първата част, Стивън Сомърс, отказа да се завърне за продължението и неговата позиция беше заета от създателя на “Ритъмът на улицата” Джон Чу, който заяви, че намерението му е да направи възможно най-реалистичен филм в който ще се наблегне на “военните екшън-сцени и мащабните битки с нинджи”.“G.I. Joe: Ответен удар” се превърна в доста дискутирано заглавие през изминалата година най-вече заради изненадващото решение на студиото Парамаунт Пикчърс да отложи световната премиера на филма с цели девет месеца (първоначално екшъна трябваше да тръгне по кината от 29-ти юни, 2012-та година).Продуцентите побързаха да обявят, че причината за това решение е желанието на началството на студиото лентата да бъде конвертирана в триизмерен формат, което разбира се ще увеличи и шансовете й за по-добри приходи от кинопрожекциите по света. Едновременно с това се появиха и слухове за други причини довели до отлагането на премиерата, сред които се открояват нуждата от презаснемане на голям брой сцени и повече фокусиране върху героя на Чанинг Тейтъм, капитан Дюк Хаузър, който е една от основните връзки между оригиналния филм и продължението.От Парамаунт Пикчърс отказваха да коментират тези слухове и настояваха, че единствената причина за взетото е решение е конвертирането в триизмерен формат.В “G.I. Joe: Ответен удар” Дуейн Джонсън - Скалата се превъплъщава в образа на войника Марвин “Roadblock” Хинтън, който често разчита на личната си 50-калиброва картечница, а Брус Уилис изпълнява ролята на генерал Джо Колтън, основателят на секретното военно подразделение “G.I Joe”. Атакувани и превърнали се в бегълци “Roadblock”, Хинтън и техните партньори се изправят не само срещу дългогодишния си враг Кобра, но и срещу смъртоносна заплаха идваща от американското правителство, което е вече под контрола на влиятелна престъпна организация.В различни интервюта по повод предстоящата премиера на “G.I. Joe: Ответен удар” режисьора Джон Чу и продуцента Лоренцо ди Бонавентура (“Трансформърс”) поговориха за причините довели до отлагането на премиерата и какво да очакват зрителите от завършения филм.Джон Чу: “Беше доста интересно когато премиерата беше отложена. За толкова кратко време се появиха всякакви слухове, но аз нарочно не ги коментирах. Хората трябва да разберат, че причината беше единствено 3D-конвертирането. Не сме заснемали допълнителни сцени с Чанинг Тейтъм. Няма да кажа какво се случва с Чанинг във филма, но не сме правили никакви промени и не сме добавяли нищо. Хората просто си помислиха, че по-дългото му присъствие в трейлъра означава, че сме заснели още сцени с него, а това не е така.”Относно избора на Брус Уилис за ролята на създателя на екипа “G.I Joe” Джон Чу заяви:“Нещата стоят така – ако Брус беше отказал предложението ни Колтън нямаше да бъде във филма. Брус беше единствения ни избор за тази роля. Мечтата ни като фенове на тази вселена беше човека, който представлява “G.I Joe” да бъде изигран от актьора, който се е превърнал в абсолютната икона на екшън-жанра.”Въпреки присъствието на героя на Чанинг Тейтъм “G.I. Joe: Ответен удар” ще се различава в много отношения от своя предшественик.Лоренцо ди Бонавентура: “Искахме да направим втория филм по-реалистичен и да намалим присъствието на високотехнологичните джаджи. Във филмите по които съм работил когато някой бива ударен публиката усеща удара и когато се стреля публиката усеща всеки един изстрелян куршум. Ние като филмови творци трябва да поставим зрителите в центъра на действието, а не да ги третираме като обикновени наблюдатели. Майкъл Бей, Джеймс Камерън и Пол Грийнграс разбират това и затова техните филми те хващат за гърлото от самото начало и не ти позволяват да отместиш поглед от екрана. Искахме да постигнем същото и с “G.I. Joe: Ответен удар”.Едно от оплакванията, които чухме за първия филм беше, че не е имало достатъчно сцени с битки между нинджите. Точно заради това една от основните сюжетни линии в продължението е фокусирана изцяло върху нинджите.”Джон Чу: “Нинджите са едни от най-важните герои във филма. Смесването на военната тематика с битките между нинджи е нещо, което не се среща често. Целта ни беше да направим нещо наистина невиждано с нинджите. Те носят маски и не говорят – можехме да разкажем история само като следим действията и борбите им.”Чу поговори и за една от най-големите екшън-сцени във филма:“Има една страхотна битка между танкове HISS и един малък танк, който е управляван от Дуейн Джонсън. Сцената е страхотна и изглежда невероятно в триизмерен формат. Целият филм е едно екстремно преживяване в което са смесени няколко различни жанра. Просто влизаш в киносалона и се забавляваш. При нас няма никаква претенциозност – единствената ни цел е филма да бъде интересен на зрителите и те да излязат от киносалона доволни от това което са преживели.”Екранни партньори на Дуейн Джонсън - Скалата, Брус Уилис и Чанинг Тейтъм са актьорите Ди Джей Котрона, Рей Стивънсън, Адриан Палики, Джонатан Прайс и Арнолд Вослу. За филма беше отделен бюджет от над 100 милиона долара, а Лоренцо ди Бонавентура продуцира заедно с Брайън Голднър (“Бойни кораби”). Според неофициални източници от Парамаунт Пикчърс ако високобюджетната лента се превърне в очаквания хит студиото веднага ще даде зелена светлина за направата на трета част от поредицата.Световната и българската премиера на триизмерния “G.I. Joe: Ответен удар” ще бъде на 29-ти март, тази година. ... още »
“Поредният ергенски запой” се превърна в най-успешното комедийно заглавие в България за 2011-та година, а по света филма донесе на студиото Уорнър Брос приходи от над половин милиард долара. Веднага след този впечатляващ успех беше съобщено, че ще бъде направен и трети филм от стартиралата през 2009-та година поредица. Актьорите Брадли Купър, Зак Галифанакис и Ед Хелмс подписаха отново договорите за участие, а режисьора Тод Филипс заяви, че лентата ще сложи и официалния край на франчайза.Преди да започнат снимките продуцентите изпитваха трудности в привличането на някои от познатите от предишните части актьори, но за радост на почитателите на поредицата към главното трио отново се присъединиха Джъстин Барта и комика Кен Джонг, които за трети път изпълняват ролите на Дъг и мистър Чау.Българската премиера на третия филм, чието заглавие е “Прощалният ергенски запой”, ще се състои в началото на тазгодишния летен сезон и този път главните герои ще бъдат принудени да кръстосват не един, а няколко различни града по света.Подробни детайли за сюжета на комедията все още не се разкриват и за момента се знае единствено, че след смъртта на баща му Алън (Зак Галифанакис) попада в психиатрична клиника и това се превръща в основния катализатор на действието на лентата. Режисьорът Тод Филипс побърза да увери, че този път няма да има сватби и ергенски партита и филма ще постави героите в центъра на “съвсем различна проблемна ситуация”. В най-скоро време от студиото Уорнър Брос ще дадат старт на масивната рекламна кампания на “Прощалният ергенски запой” и според бокс офис анализаторите филма най-вероятно ще подобри постигнатото от предишните две части.Както може да се очаква създателите на комедийната лента избягват да коментират в детайли творбата си, но по време на седмичния подкаст на Джон Аугуст “Scriptnotes” сценариста Крейг Мейзин (“Страшен филм 4”) все пак поговори накратко за предстоящата продукция.Мейзин: “Появата на Майк Тайсън в първата част се хареса на много хора и мога да Ви кажа, че ще бъдете изненадани по същия начин и от третата част. Но ще трябва да гледате филма за да разберете за какво говоря.За моя лична радост Майк Епс и Хедър Греъм се съгласиха да изпълнят отново ролите си и двамата са страхотни във филма. Общата история на тези филми е един огромен цикъл и с третата част ние слагаме край на този цикъл. За тази цел трябваше да привлечем отново някои от актьорите от първата част. Тод Филипс знае, че героя на Кен Джонг е един от любимите персонажи на публиката и затова разработихме сценария така, че в “Прощалният ергенски запой” екранното присъствие на мистър Чау е по-дълго.Основният проблем пред който бяхме изправени беше как да изградим една съвсем различна история, която да не повтаря това което сме показали преди, но която в същото време да притежава елементите, които зрителите харесват в тези филми. С Тод работехме в продължение на месеци за да се получи това към което се стремяхме.Бих казал, че ако сте харесали предишните филми няма начин да не харесате и третата част. Има автомобилни преследвания, решения които утежняват живота на героите и страхотен импровизиран хумор от страна на всички актьори. Определено си личи, че хората от екипа са дали най-доброто от себе си.”Освен вече споменатите актьори в комедията участват още Джон Гудман, Джефри Тамбър и изгряващата звезда Мелиса Маккарти (“Шаферки”), която изпълнява малка, но важна за сюжета роля.Лос Анджелес, Лас Вегас и Тихуана се развива действието на “Прощалният ергенски запой”, а за направата на лентата от студиото Уорнър Брос осигуриха бюджет от 85 милиона долара.“Прощалният ергенски запой” ще тръгне по родните киноекрани от 31-ви май, тази година. ... още »
Отмъщението не може да промени миналото, но те кара да се чувстваш по-добре. (философско обобщение на Хензел)След като американското кино представи неотдавна Абрахам Линкълн като ловец на вампири, появата на заглавие като "Хензел и Гретел: Ловци на вещици" не би изненадало средностатистическия зрител, претръпнал от всевъзможни екранни приумици.Филмът не предлага сериозно интелектуално упражнение за специалистите по екранизация на литературни произведения и те могат блажено да се отпуснат в креслата си в очакване на пуканките. От своя страна, любителите на екшъни, доста разглезени тази зима, могат да се присъединят с радост към тях и към пуканките им.Страховитата приказка на Братя Грим е старателно пресъздадена на екрана и прилича на 4-минутен брифинг, предшестващ заглавието на филма. Останалото е сюжетна импровизация, която свободно пресъздава зловещата атмосфера на фантастичния свят на немските автори в стила на съвременното комерсиално кино.В атласа на световната кинопродукция, "Хензел и Гретел: Ловци на вещици" застава на пресечната точка между сагата за Хари Потър и тази за трудноумиращия офицер от нюйоркската полиция Джон Маклейн.Филмът има всичко, за да забавлява пълноценно зрителя: две джеймсбонд гърли (Джема Артертън и Фамке Дженсен), симпатичен трол, приличащ на Шрек с тенденция Кинг-Конг, хореографирани ръкопашни схватки и високоскоростни преследвания.Историята е своеобразен експеримент, визуално триизмерен шарен миш-маш, в който готически традиции и зловещи магьосници се примесват с хеви метъл, а смешното (понякога пародийно и саркастично) и сериозното съжителстват успешно.Филмът е и упражнение по психоанализа за начинаещи, тъй като основен фактор в мотивацията на главните герои са отмъщението и желанието им да разберат, защо са били изоставени в злокобната гора от любящите ги родители.Невръстните Хензел и Гретел ефикасно и хладнокръвно неутрализат вещицата в къщата от сладкиши (вероятно латентно-семантично напомняне за вредата от консумация на захарни продукти) и това събитие определя по-нататъшния им житейски път. Действието потапя зрителя в мрачното Средновековие. Става дума за времето, когато ловът на вещици не е понятие отнасящо се до политическо разчистване на сметки, а ежедневно занимание на щатни служители.Подобно на герои от уестърн, Хензел и Гретел са скитащи наемници и ловци на глави, специализирани в идентифицирането и неутрализирането на магьосници. Средновековното медийно пространство щедро им отделя внимание, а това прави логично наличието на слава и фенове.Въоръжени със скорострелен арбалет, електрошоков пистолет и няколко модела автоматични пушки, двамата протагонисти безстрашно преследват чудовищно изглеждащите си противници и раздават лаконично правосъдие.(Добрата вещица е мъртвата вещица – отново Хензел) Хензел и Гретел попадат в малко градче, по покана на кмета, който е решил да сложи край на безчинствата на вещиците в региона. Това гостуване не се нрави на местния шериф и неговите приближени. Същевременно, астрономическият календар известява наближаването на пълнолуние, време за магии и купон на вещици. Както става ясно, конфликтите са многопосочни, но анатагонизмът е преодолим, тъй като дуетът намира съюзници в най-неочаквани моменти и на най-неочаквани места."Хензел и Гретел: Ловци на вещици" е чаровен визуален, почти бароков делириум, от който се носи далечно ухание на кич.Филмът едва ли ще влезе в списъка на ЮНЕСКО за световно културно наследство, както литературния си първоизточник, но това не означава, че не е забавен, или че няма достойнства. В края на краищата от една приказка се очаква да забавлява и да разказва небивалици, а става дума точно за това.dalt ... още »
Благодарение на приходите си само за изминалия един месец филма с Джейми Фокс “Джанго без окови” се превърна в третия най-успешен уестърн в историята на американското киноразпространение. Заснетата с бюджет от 100 милиона долара лента на Куентин Тарантино беше едно от най-очакваните и дискутирани заглавия за изминалата половин година не само в САЩ, но и в България. Тарантино винаги е имал публика на родна почва и затова съвсем не е изненадващо, че именно “Джанго без окови” е на лидерската позиция в българската бокс офис класация.Продукцията на ексцентричния режисьор се пребори с отбелязващия завръщането на Арнолд Шварценегер “Последната битка” и за първия си уикенд по родните киноекрани регистрира печалба от общо 103 592 лева - напълно приличен старт за заглавие с високо възрастово ограничение, което не е част от вече изградена поредица. “Джанго без окови” беше подкрепен от добра реклама в България и това определено е помогнало на филма в борбата му за зрители.Добрият старт на творбата на Тарантино (и стабилните приходи на “Непреклонните” от 2010-та година) е знак за това, че въпреки твърденията на някои наблюдатели уестърн-жанра съвсем не е мъртъв. Приходите също така доказаха, че съвременните зрители могат да превърнат в хит и заглавие от “старата школа” в което няма комиксови супергерои и изобилие от скъпи визуални ефекти. До момента по света “Джанго без окови” е спечелил близо 190 милиона долара.На второ място е “Хобит: Неочаквано пътешествие”, който се прожектира в България от около един месец и половина. За това време фентъзи филма на Питър Джаксън е натрупал впечатляващите 2 038 034 лева и вече е официален член на “Клуба на двумилионниците” в който влизат още “Аватар“, “Мисия Лондон“, “Карибски пирати: В непознати води“ и “Ледена епоха 4”. Преди премиерата на лентата имаше доста дискусии относно начина й на прожектиране и технологията с която режисьора я е заснел, но това изглежда само е помогнало да се увеличи популярността й.Стабилната реклама и връзката на “Неочаквано пътешествие” с доста популярната в България поредица “Властелинът на пръстените“ без съмнение са два от основните фактори за постигнатия успех по родните киноекрани. Със сигурност доста зрители са посетили киносалоните повече от един път, а и самата лента попада в категорията “скъпи приключенско-фантастични филми в триизмерен формат”, които винаги са се радвали на стабилни успехи по българските кина, независимо от представянето им в останалите държави. Общо по света “Хобит: Неочаквано пътешествие” е натрупал 920 милиона долара.Трети в класацията е “Търсенето на Немо 3D”, който за близо три седмици в България е спечелил 200 968 лева. Триизмерната версия на едноименния хит от 2003-та година се представя напълно според очакванията за заглавие, което вече е било гледано от голям брой зрители.Все пак, “Търсенето на Немо 3D” има предимство и то е, че става дума за триизмерна анимация – факт, който гарантира, че независимо от конкуренцията филма ще завърши представянето си със стабилни финансови постъпления. Продукцията на студиото Пиксар удържа за трета поредна седмица позицията си в топ 10 и досега е привлякла в кината над 21 хиляди зрители. Ясно е, че няма да става дума за хит от ранга на скорошния “Храбро сърце” (също творба на Пиксар), но все пак “Търсенето на Немо 3D” се представя достойно за филм, чиято официална премиера се е състояла преди близо десет години.Лидерът от миналата седмица “Джак Ричър” сега застава на четвърта позиция. За изминалия около един месец от премиерата филма на Крис Макуори е натрупал общо 636 228 лева, което е изненадващо добър резултат за оригинална продукция, която не разчита на по-високите цени за триизмерни прожекции. Общото световно представяне на “Джак Ричър” не оправда очакванията на студиото Парамаунт Пикчърс (причина поради която не бе дадена зелена светлина и на планираното продължение), но за сметка на това българските зрители подкрепиха лентата и тя се превърна в достоен конкурент на триизмерния и доста по-популярен “Хобит”.Екшън-трилърът с Том Круз няма да надмине границата от един милион лева, но това едва ли от значение тъй като филма вече се счита за едно от най-добре представящите се оригинални заглавия на 2012-та година.Премиерният приключенски екшън “Последната битка” заема пето място в класацията с натрупани за първия уикенд 33 678 лева. Дългоочакваното завръщане на Арнолд Шварценегер на големия екран в главна роля изглежда не е предизвикало особено раздвижване сред родната публика. Любопитното е, че по принцип подобни филми винаги се радват на голяма популярност сред мъжката част от публиката, но както доста дискутирания “Непобедимите 2” доказа, това не винаги гарантира огромни финансови постъпления в България.Слабият старт на “Последната битка” по родните кина съвпада напълно и с представянето на лентата в САЩ където приходите бяха доста под очакванията на продуцентите и бокс офис анализаторите. Ако не успее да набере скорост в следващите две седмици екшъна ще се превърне в първото сериозно финансово разочарование в България за 2013-та година.Триизмерният “Животът на Пи” е на шеста позиция със спечелени за близо пет седмици 341 438 лева. Филмът на Анг Лий се превърна в изненадващ глобален хит с приходи от над 400 милиона долара и представянето му в България също може да бъде сметнато за успешно. Преди премиерата имаше съмнения дали лентата, която не разчита на познати на широката публика актьори, ще възвърне големия си бюджет от над 120 милиона долара, но изглежда голям брой зрители в целия свят са останали доволни от видяното.Благодарение на множеството си номинации за “Оскар” “Животът на Пи” е в момента един от най-дискутираните филми и това със сигурност е допринесло за доброто му представяне в кината. Само за една седмица триизмерната продукция увеличи приходите си от родните кина с над 60 хиляди лева и преди да бъде свалена от екран тя ще успее да надмине границата от половин милион лева.Продуцираният от Гилермо дел Торо хорър “Мама” е седми в класацията със спечелени за изминалия уикенд 30 398 лева. На пръв поглед това е слаб старт, но като се има в предвид, че трилъра не беше предшестван от силна реклама и по принцип филмите на ужасите не привличат голям брой зрители в българските кина, може да се каже, че това е прилично постижение.“Мама” не е от тези филми, които препълват касите на кината и на фона на този факт стартовите му приходи съвсем не са за подценяване. Разбира се, филма с бюджет от 15 милиона долара няма да се превърне в сериозна конкуренция за останалите по-популярни заглавия, но съдейки по досегашните му приходи той ще завърши представянето си с ако не големи, то прилични финансови постъпления. В Съединените щати “Мама” се превърна в изненадващ хит с приходи от премиерния уикенд равняващи се на 33 милиона долара.Анимационният “Чудната петорка” застава на осмо място като за два месеца по кината е спечелил 939 310 лева. Разочароващото представяне на скъпата 3D-анимация в САЩ не оказа влияние на българския бокс офис и филма вече се нареди сред най-успешните заглавия на 2012-та година. По-голямата част от приходите си “Чудната петорка” натрупа в навечерието и по време на коледните празници и по всичко изглежда, че преди да бъде свален от екран филма ще успее да надмине границата от един милион лева.Лентата на режисьора Питър Рамзи е поредната оригинална анимация, която регистрира добри постъпления в България и представянето й отново доказва, че поне що се отнася до родната публика 3D-анимациите са едни от най-гледаните и успешни заглавия.Базираният на истински случай ”Невъзможното” е на девета позиция в класацията. За близо един месец по родните кина лентата с Наоми Уотс и Юън Макгрегър е натрупала общо 125 417 лева – не толкова впечатляващо постижение, което едва ли изненадва някого особено като се има в предвид, че става дума за продукция от жанра “драма”, която пристигна в кината без много шум. ”Невъзможното” не е точно по вкуса на масовата публика и имайки в предвид това досегашните му приходи, макар и на пръв поглед скромни, не трябва да бъдат игнорирани.Фактът, че без да разчита на силна рекламна кампания филма е вкарал в кината над 16 хиляди души съвсем не е за подценяване и в най-добрия случай до три седмици приходите му могат да надминат сумата от 200 хиляди лева. В Щатите независимата продукция мина по кината почти незабелязано, но в България тя не беше напълно засенчена от конкуренцията и намери своята (макар и не толкова голяма) публика.”На Рим с любов” заема последното десето място в класацията със спечелени за пет седмици 152 635 лева. Подобно на ”Невъзможното” режисирания от Уди Алън филм не бе предшестван от силна реклама, но въпреки това привлече в кината близо 20 хиляди души и доказа, че независимите творби понякога успяват да разчупят изградения модел и да регистрират прилични резултати в бокс офиса. Спечеленото от ”На Рим с любов” бледнее на фона на постигнатото от филми като “Джак Ричър”, но все пак е важно да се отбележи, че очакванията по отношение на приходите на независимите заглавия са значително по-скромни. Ако бъде оставен на екран поне още две седмици филма с Пенелопе Круз ще може да се похвали с приходи от над 200 хиляди лева. Досегашните му световни приходи се равняват на 73,244,881 долара. ... още »
В продължение на няколко години Холивуд се опитваше да направи пълнометражна игрална версия на хитовия сериал “Спасители на плажа”. Едва през 2011-та година от компанията Парамаунт Пикчърс оповестиха, че са закупили правата на сериала и че вече са привлекли сценарист, който да оформи сюжета на бъдещата филмова лента. Продуцентите заявиха, че подготвяния проект ще остане верен на сериала и че известните персонажи на Памела Андерсън и Дейвид Хаселхоф, Си Джей Паркър и Мич Бюкенън, отново ще бъдат част от историята.За режисьор на игралния “Спасители на плажа” беше избран Робърт Бен Гарант, който е най-известен със сценариите си за двете части на “Нощ в музея” и с режисьорския си дебют “Рено 911: Маями”.В продължение на няколко месеца не се разкриваше нова информация за статута на проекта, но малко по-рано днес в разговор със сайта The Wrap Робърт Бен Гарант заяви, че сценария е вече напълно завършени. Снимките ще стартират през месец април, тази година, в Малибу, щата Калифорния.Освен това сценарист-режисьора разкри, че в главната мъжка роля най-вероятно ще се превъплъти актьора Бил Хейдър, който е участвал в хитови продукции като “Мъже в черно 3“, “Тропическа буря“ и “П.О.Л - Пич от Луната“. Важно е да се отбележи, че Хейдър все още не е подписал договор за участие и не е официално потвърден от студиото Парамаунт Пикчърс.По-голямата част от действието на игралната версия на “Спасители на плажа” ще се развива в Малибу (от своя страна сериала беше заснет основно в Санта Моника), а сюжета ще разказва за група спасители, които попадат на нефтена платформа в близост до крайбрежието и откриват, че съоръжението е всъщност прикрита лаборатория за създаването метамфетамини и други нелегални наркотични вещества.В продължение на месеци се спекулираше дали Памела Андерсън и Дейвид Хаселхоф ще се появят, макар и за кратко, в игралната версия, но от Парамаунт Пикчърс отказваха да коментират този въпрос. За радост на почитателите на сериала режисьора Робърт Бен Гарант заяви малко по-рано днес, че Андерсън и Хаселхоф със сигурност ще се появят в игралната лента.Гарант: “Всички са много развълнувани от този проект. Имаме възможността да представим на публиката нещо много интересно. От студиото дори ни накараха да направим трейлър, въпреки че все още не разполагахме с готов сценарий.”Трейлърът все още не е разпространен и за момента Бил Хейдър е единствения нов актьор, чието име се свързва с проекта. Имайки в предвид, че снимките ще започнат през април очакванията са в следващите три-четири седмици да бъдат разкрити и останалия актьорски състав на пълнометражната продукция.Сценарият на “Спасители на плажа” е написан от Питър Толан (“Любимците на Америка”) и Джеръми Гарелик (“Раздялата”), а от Парамаунт Пикчърс ще отпуснат бюджет за снимки от около 30 милиона долара.Филмът все още няма определена премиерна дата, но очакванията са, че ще тръгне по кината през лятото на следващата година. ... още »
След "Белязания" и "Пътят на Карлито", Брайън Де Палма и Ал Пачино ще си партнират за трети път на голям екран по биографичната лента "Happy Valley". Лентата ще разказва историята на университетския треньор по американски футбол Джо Патерно.Филмът ще използва за основа книгата на Джо Полански "Paterno", а един от продуцентите му, Едуард Пресмън, заяви: „Не мога да се сетя за по-подходящо дуо, което да застане зад този проект, свързан с един изключително праведен мъж, който бе сринат от собствените си недостатъци".Феноменалната 45-годишна кариера на Патерно като наставник на един от най-добрите колежански отбори по американски футбол - Пен Стейт - приключи по особено грозен начин. През 2011 г. той бе намерен за виновен в прикриване на своя асистент Джери Сандъски, който упражнявал сексуално насилие над подрастващи.Заснемането на "Happy Valley" ще започне, веднага щом бъде определен сценаристът, който ще адаптира произведението на писателя Полански. Има отправено предложение към Дейвид Макена („Американска история X"). ... още »
Холивудската звезда Леонардо ди Каприо заяви, че ще си вземе „дълга, дълга почивка" от киното след изиграните три филма за две години.В интервю за немския вестник Bild 38-годишният актьор заяви, че ще използва времето, за да се концентрира върху кампании за опазване на околната среда.„Чувствам се изцеден. Ще си взема дълга, дълга почивка. Направиха три филма за две години и съм изтощен. Бих искал да подобря света. Ще летя по света, правейки добро за околната среда".Ди Каприо, който участва в последния филм на Тарантино „Джанго без окови", доказа пристрастията си към екологията: „Покривът ми е покрит със соларни панели, а колата ми е електрическа".Актьорът ще може да бъде гледан във „Великият Гетсби" на Баз Лурман, а наскоро приключи и снимките на „Вълкът от Уолстрийт" на Мартин Скорсезе. ... още »
Оригиналният Батмобил, използван в класическия телевизионен сериал „Батман" от 60-те, бе продаден на търг.Рик Шампейн - 56-годишен собственик на фирма от Аризона, плати $4,2 милиона за колата, някога карана от Батман - Адам Уест. Новият собственик сподели пред репортери, че тази покупка е „сбъдната мечта".Автомобилът е подобрена версия на Lincoln Futura от 1955 г. След като купува колата за 1 долар през 1966 г., Джордж Барис харчи още 15 000, за да я превърне в колата на Батман. Батмобилът е снабден с лазери, парашути и притежава един от първите вградени телефони.Преди търга Барис държеше правата върху машината и през годините иконичната кола обикаляше на турнета в САЩ. „Батмобилът трябваше да бъде звезда сам по себе си. И той се превърна в такава", заяви неговият създател. ... още »