Биографичната драма на Маргарете фон Трота е посветена на връзката между австрийската поетеса и писателка Ингеборг Бахман и швейцарския драматург и писател Макс Фриш.
Едновременното съществуване на любовта и подозрението е най-дълбоката неизказана истина в новия филм на фон Трота и нейната най-голяма сила е способността на режисьорката да изведе този парадокс в отношенията между мъжете и жените. Творбата е номинирана за „Златна мечка“ на Берлинале 2023.
🎯 МАРГАРЕТЕ ФОН ТРОТА 🎬 Легендарната германска режисьорка е родена през 1942 година в Берлин. След като завършва Мюнхенското училище по драма, започва да работи за различни немски театри. През 1972 година получава наградата на Германската критика за ролята си във филма на Фолкер Шльондорф „Strohfeuer“. „Изгубената чест на Катарина Блум“ (1975) е режисьорският ú дебют, заснет заедно с тогавашния ú съпруг Шльондорф (с когото живеят между 1971 и 1991 година). Кариерата ú е белязана от куп награди, превърнали я в най-успешната жена режисьор в Германия. Сред тях са наградите на УНИЦЕФ и СИГНИС за „Роза Люксембург“, както и „Златен лъв” и наградата на ФИПРЕССИ за „Оловно време“. Номинирана е за „Златна мечка” и печели приза OCIC – Специално поощрение за „Чиста лудост“. С номинация за „Златна мечка“ е и най-новият ѝ филм „Ингеборг Бахман – пътуване в пустинята“
Индийска компания ще стопанисва кино салоните в първия български мол. Откриването се предвижда за средата на юни тази година.Добра новина за българските киномани има мениджмънта на Сити Център София. Киното, което множество фенове очакваха с нетърпение, съвсем скоро отново ще отвори врати.Индийската фирма Cine Grand Pvt. Ltd. е новият кино оператор. Компанията с централен офис в Мумбай, е създадена през 2010 г. Екипът й се състои от професионалисти, които повече от шест десетилетия развиват развлекателната индустрия в страната си, а в момента управляват над 1500 киносалона. Другите търговски обекти на марката са Grand Cinemas и My Cinemas.Новото кино в мола на бул. Арсеналски ще се казва „Сине Гранд“. Към момента обновяването на залите тече с пълна сила. Значителни промени на помещението ще го трансформират в луксозно и модерно пространство, където гледането на филми ще бъде своеобразно преживяване. „Искаме да се превърнем в любимата дестинация за забавления в България – казва г-н Амитаб Вардхан, който е генерален директор на Cine Grand – Част от фирмената ни политика е да предлагаме много повече, отколкото очакват посетителите ни. Постигаме това чрез модерни и луксозни кино зали, отлично обслужване и, разбира се, най-добрите филми от европейското кино, Холивуд и Боливуд“, допълни той.Това е повече от добра новина не само за киноманите, но и за всички, които предпочитат да се забавляват в центъра на столицата.„За нас е удоволствие да приветстваме „Сине Гранд“, – коментира г-н Пол Маскаро, Кънтри мениджър на AIG/Lincoln, компанията, която управлява Сити Център София. – Нашият търговски център е разположен в самото сърце на София и съм убеден, че клиентите ни ще се зарадват да имат отново кино наблизо. Сигурен съм, че благодарение на удобния достъп до CCS – чрез метро, трамвай, автобус, пеша и с автомобил – още повече посетители ще имат възможност да се насладят на нестандартните предложения на „Сине Гранд“. Имаме много планове и очакваме позитивни резултати.“Пълният капацитет на киното в Сити центъра е 1 200 места, разположени на площ от 2 500 кв. м. Ще има собствено „суперспециално кафене“ обещават мениджърите, както и лоби с уникален дизайн. Шестте амфитеатрални зали ще имат нови HD екрани от стена до стена. Звуковото оборудване ще бъде заменено с абсолютно нова high-quality digital sound система. Новото кино ще има единствена по рода си VIP лаунч зона. Тя ще е обособена пред новия VIP салон, в който настоящите седалки ще бъдат заменени с огромни луксозни кресла.За откриването на киното ще бъде организирано специално парти с червен килим, на което ще присъстват филмови звезди и други знаменитости, които към момента се пазят в строга тайна. ... още »
Девет години след като спечели наградата за мъжка роля от фестивала в Кан за участието си в „Отчуждение” на Нури Билге Джейлан, Музафер Йоздемир сяда на режисьорския стол за своя дебют „Роден дом”. Филмът беше първото заглавие потвърдено за участие в програмата на Sofia MENAR Film Festival, затова си позволихме да попитаме режисьора за неговия роден дом, за турските арт продукции и за работата му с Джейлан.До каква степен „Роден дом” има връзка с Вашето родно място, Вашите корени, Вашия живот, Вашия „роден дом”?„Роден дом” е автобиографичен филм. Роден съм в района, където филмът е сниман, детството ми премина на това място и никога не съм прекъсвал връзката си с него. По време на снимките се опитах се да бъда верен на реалните събития – такива, каквито ги пазя в спомените си.Как избрахте местата, по които снимахте филма?Както споменах и в предишния отговор, не ние избрахме мястото, а напротив – мястото по-скоро ни задължи да снимаме там.Разреши ли се проблемът частично в тези региони на Анадола, след заснемането на филма?Нищо не се е променило. Разрушенията и ограбването продължават непрекъснато. Вилает Гюмюшхане притежава всички характеристики на природен парк, както от гледна точка на топография, така и на микроклимат. За съжаление обаче това е регион, който е много богат на находища от злато и сребро. Много реки премиват през него. Поради тази причина, областта е под контрола на множество енергийни и рудодобивни компании. Тези компании могат да контролират законовите процеси. От друга страна, моралното и съвестно отношение на местните към природата е доста първично. Повечето възражения са поради прагматични причини. Обезкуражаващо е да видиш, че съдебните процеси нямат никакъв положителен резултат.Показвали ли сте филма на местните? Какви са реакциите им?Местните все още не са гледали филма „Роден дом”, но са запознати с много други документални филми за водноелектрически централи и рудодобив. Тези усилия обаче не са достатъчно ефикасни.Какво Ви даде и какво Ви взе съвместната работа с Нури Билге Джейлан?Дори и някои от старите ми работи с Нури Билге Джейлан да са били полезни от гледна точка на опит, вече съм ги забравил. Това, което винаги остава и никога не ме напуска, са моите угризения и вина.Къде се чувствате по-добре – зад камерата или пред нея?Не харесвам много актьорската игра.Какво е киното за Вас? Работа, забавление или място, на което се чувствате като в „родния си дом”?За мен киното не е работа. Снимах „Роден дом” основно като протест, колкото и малък да е той, защото не мога да направя нищо повече на този етап. Какво ще кажете за арт киното (sanat filmleri) в Турция? Смятате ли, че има талантливи имена сред новите режисьори?С понятието „арт кино” свързвам все повече намаляваща и почти вече несъществуваща публика. За съжаление това е така, както в Турция, така и в целия свят. В Турция има много режисьори, които се опитват да правят филми с благородни цели, намиращи спонсори и държавно подпомагане, но не мога да се сетя за пример, който да ме задоволява.Според Вас задоволява ли се арт киното днес със своя фестивален живот и публика или се опитва да разшири мащабите си?Под натиска на нарастващото население на Земята и материалното мислене, е започнал един унищожителен процес, който е като отражение на душевността на времето ни. В резултат на това отчуждаване, смятам че и изкуството изчезва. Когато опасността е толкова жестока и толкова близо, когато нашето чувство за принадлежност към земята, да не говорим за родината, е толкова отслабено, какъв би могъл да бъде смисълът на изкуството или на художествените филми?Какво Ви предстои?Въпреки всичко, размишлявам над един въпрос и се опитвам да нахвърлям сценарий. За начина, по който човечеството се е разпростряло на планетата Земя.ИЗВЪНРЕДНА ПРОЖЕКЦИЯ04.02 /понеделник/ – 18.15ч. Евро СинемаРоден домHome - YurtТурция (2011) 76’Режисьор: Музафер ЙоздемирС: Музафер Йоздемир, Канболат Гьоркем Арслан, Мухамед УзунерРежисьорски дебют на Музафер Йоздемир, отличен с наградата за мъжка роля на фестивала в Кан за участието си в „Отчуждение” на Нури Билге Джейлан. Доган – песимистичен и невротичен архитект, се разболява, докато работи в околностите на Истанбул. Лекарите го съветват да замине някъде и да си почине. С носталгия по дома, Доган решава да отиде в родния си град, който не е виждал от години. ... още »
17-ият София Филм Фест, съвместно с Италианския културен институт, има удоволствието да покани българската публика на среща с легендата на италианското кино, режисьора Паоло Тавиани, и съпругата му, художникът по костюмите Лина Нери Тавиани.Режисьорската дейност на братя Тавиани, осъществявана „на 4 ръце” през последните 50 години, е почти уникален случай в историята на киното, довел до създаването на 22 творби, отличени с много международни награди от Кан, Берлин и Венеция до Монреал, Москва и много други престижни фестивали.Виторио (1929) и Паоло (1931) Тавиани са родени в малко село в Тоскана. Следват изкуство в Университета на Пиза, а след това се насочват към киното, повлияни от срещата си с неореалистичната драма „Пайза” на Роберто Роселини. През 1954 г. братята снимат първия от 7 документални филма – „Miniato, luglio '44”, разказ за избиването на част от жителите на родното им село от нацистите. Игралният им дебют „Un uomo da bruciare” се появява през 1962 г., с Джан Мария Волонте в първата си главна роля.Остри и безпощадни наблюдатели на промените, които разтърсват и формират италианското общество, Паоло и Виторио Тавиани преплитат в творчеството си история, психологически анализ и лиризъм, подчертан от въздействащата музика на Никола Пиовани, която превръща филмите им в кинематографични опери, където мечтите и реалността са тясно свързани.С „I fuorilegge del matrimonio” (1963), в който участват Уго Тоняци и Ани Жирардо, режисьорската двойка създава една сладко-горчива комедия по темата за развода, а първият голям международен успех им носи „Алонзанфан” (1974) – поглед към Италия в годините след Наполеон и провала на избухналите революционни вълнения. През 1977 г. се заемат с разказа за суровата съдба на сардинско момче, отглеждано с рядка бруталност от баща си овчар.Историята от „Баща господар” придизвиква бурни дискусии в Кан, но и спечелва журито до степен да му бъде присъдена „Златна палма”. Темата за войната, пречупена през призмата на детството, продължава да вълнува братя Тавиани и в „Нощта на Св. Лаврентий” (1982), който получава Специалната на града на журито в Кан.Една от най-знаменитите режисьорски двойки в киното подхожда към социалните и политическите проблеми на своето време от поетична, а не от философска гледна точка, с помощта на алегорията в отминали и бъдещи времена. Утопията е едновременно есенцията на тяхната работа и фундаменталната връзка, която киното им поддържа с реалния свят. Едва ли е възможно да се опише как братя Тавиани си разделят задачите по време на снимки. При представянето на „Баща господар” в Кан, един от двамата, отговаряйки на въпроса на журналист, дава едно шеговито обяснение: „Ние сме като капучиното... Трудно е да се каже къде свършва кафето и къде започва млякото!”През 1987 г. Паоло и Виторио напускат за кратко Италия и снимат в САЩ „Добро утро, Вавилон”, сатирична и енергична фреска за холивудското общество от епохата на Грифит. Големи почитатели на творчеството на Пирандело, братя Тавиани екранизират много от разказите му в двете части на филма „Хаос” (1984 и 1998). Сред актьорите, с които са работили, са Марчело Мастрояни, Изабела Роселини, Нани Морети, Шарлот Генсбур, Изабел Юпер, Микеле Плачидо, Летисия Каста, Пас Вега. Предпоследният им филм „Чифликът на чучулигите” (2007) е сниман в България, с участието на известни български изпълнители, и разказва за съдбата на арменско семейство в Турция през 1915 г.„Понякога ни питат защо се занимаваме с кино. Отговорът е – в името на любовта, за да обичаме и да бъдем обичани от хора, които не познаваме, и с които вероятно никога няма да се запознаем”, признава Паоло, а Виторио Тавиани добавя: „Киното е моят живот, защото без него щях да бъда само призрак и отношенията ми с другите хора биха се разтворили в мъглата.”Игрално-документалният „Цезар трябва да умре” (2012) е най-новият филм на братя Тавиани, отличен със „Златна мечка” от Берлинале 2012 и с „Давид на Донатело”. Репетициите и изпълнението на пиесата „Юлий Цезар” на Шекспир, изиграна от затворници с дългогодишни присъди в затвора Ребибия в Рим, е в основата на тази концентрирана, наситена и силновъздействаща драма... „Цезар трябва да умре” (2012)Филмът ще бъде представен на официална италианска гала в рамките на СФФ 2013 от режисьора Паоло Тавиани и съпругата му Лина Нери Тавиани – специални гости на 17-ото издание на фестивала.Лина Нери Тавиани е сценограф и художник по костюмите на над 70 игрални и телевизионни филма през периода 1965 – 2012, в това число на 18 филма на братя Тавиани и на последните две кинотворби на Нани Морети. Носителка е на „Давид на Донатело” за работата си в „Росини! Росини!” (1991, реж. Марио Моничели). ... още »
Ева Грийн ще влезе в ролята на Ава Лорд в предстоящото продължение на "Sin City" - "Град на греха: Жена, за която да убиваш".Ава Лорд е жената от заглавието, описвана от Робърт Родригес и Франк Милър като „един от най-очарователните и смъртоносни образи в Sin City".Френската актриса ще участва в много сцени заедно с друг новак в поредицата - Джош Бролин, който ще бъде в ролята на бившия й любовник Дуайт (изигран в оригинала от Клайв Оуен, който обаче отпадна от актьорския състав на "Град на греха: Жена, за която да убиваш", тъй като според сценария героят му ще има различно лице).Ева Грийн ще се превъплъти в красива и мистериозна жена, която въвлича фотограф в мрежа от секс, интриги и убийство.Родригес и Милър не крият задоволството от новото си попълнение: „Искахме да разкажем тази история от много време. Ава Лорд е един от най-очарователните и смъртоносни образи в Sin City. От самото начало знаехме, че ни трябва актриса, която да може да въплъти различните нюанси от характера на тази фатална жена и така намерихме Ева Грийн. Във възторг сме, че Ева се присъединява към нас". ... още »
От 1-ви февруари 2013 година зрителите ще могат да се наслаждават на двата развлекателни канала с много по-добро качество От 01 февруари 2013 FOX International Channels ще подава към кабелните оператори в страната своите канали FOX Life и FOX Crime във формат 16:9 и с опция за FULL HD. „Така ще можем да предоставим на нашите зрители не само премиерни заглавия, но и картина с пет пъти по-добра резолюция“, коментира техническият директор на групата Ангел Гелеменов. Другите канали на групатавече се излъчват във формат 16:9 - кулинарният канал 24KITCHEN, развлекателният FOX и документалният National Geographic Channel. Към настоящия момент, абонатите на blizoo, Satellite BG и др. оператори могат да гледат FOX в HD качество. National Geographic ChannelHD се излъчваот Vivacom, blizoo, Булсатком, M-telи други оператори в България. FOX Iinternational Channels има за цел да развива и подкрепя разпространението на HD до възможно най-широк кръг от потребители. ... още »
Триизмерното фентъзи “Хензел и Гретел: Ловци на вещици” се пребори с три премиерни заглавия и застана директно на лидерската позиция в българската бокс офис класация. За първия си уикенд по родните киноекрани заснетия с бюджет от 50 милиона долара филм натрупа общо 263 918 лева, което е напълно задоволителен старт за заглавие, чиято премиера се състоя през сравнително слабия месец януари. Приключенската лента с Джеръми Ренър разчиташе на добра предварителна реклама, а и родната публика винаги е предпочитала да гледа подобни заглавия на голям екран, особено тези които са в триизмерен формат.Приказката за Хензел и Гретел е достатъчно популярна в България и това определено е помогнало на лентата в борбата й за зрители. Имайки в предвид стартовото си представяне “Ловци на вещици” без съмнение ще надмине границата от половин милион лева най-късно до две седмици. За изминалите пет дни от премиерата си филма на Томи Уиркола е спечелил в световен мащаб малко над 55 милиона долара.Ансамбловата комедия “Пълен т*шак” застава на втората позиция в класацията със спечелени за премиерния уикенд 53 054 лева. Филмът, сниман в продължение на повече от три години и известен като продукцията с един от най-големите актьорски състави на всички времена, не предизвика очаквания фурор в Съединените Щати, но за сметка на това регистрира стабилни стартови приходи в България и застана на приличната втора позиция. Със сигурност може да се каже, че българското име на филма е привлякло вниманието на много хора и е изиграло важна роля в натрупването на досегашните приходи.“Пълен т*шак” не е продължение на успешна първа част, но в него участват голям брой достатъчно известни актьори, които в комбинация с приковаващия погледите български превод на заглавието гарантират, че филма ще завърши родното си представяне с ако не големи, то прилични за подобен род заглавие финансови постъпления.Лидерът от миналата седмица “Джанго без окови” сега заема трета позиция, като за близо две седмици в България е спечелил общо 210 234 лева. Уестърнът на сценарист-режисьора Куентин Тарантино изгуби две позиции, но все пак за седем дни увеличи приходите си с малко повече от 100 хиляди лева, което е ясен показател, че има интерес от страна публиката. Благодарение на номинациите си за най-различни награди “Джанго без окови” се сдоби с допълнителна безплатна реклама, която ще поддържа интереса на публиката поне още две седмици. Ясно е, че филма няма да се превърне в хит с приходи от над един милион лева, но като се има в предвид, че в наши дни уестърните много трудно привличат публика е похвално, че само до момента творбата на Тарантино е вкарала в кината над 27 хиляди зрители. До момента по света “Джанго без окови” е спечелил 257,795,000 долара при бюджет за снимки от 100 милиона долара.Озвучената на български език анимация ”Приключенията на Сами 2” е на четвърто място в класацията със спечелени за първия уикенд 37 822 лева – скромен старт за триизмерен анимационен филм, който обаче едва ли изненадва някого като се има в предвид, че става дума за продължение на първа част, която мина почти незабелязано по кината в много страни. ”Приключенията на Сами 2” не може да се похвали с рекламна кампания като тази на заглавия като “Храбро сърце” и ”Ледена епоха 4” и ще разчита основно на засиления през изминалите четири години афинитет на родната публика към триизмерните анимации. При всички положения филма няма да се нареди сред най-големите анимирани хитове, но поне има шанса да завърши представянето си с прилични за слабо популярно заглавие приходи (в най-добрия случай около 200 хиляди лева).Петата позиция е за романтичната драмедия “Наръчник на оптимиста”, която за премиерния си уикенд е натрупала общо 35 975 лева. Подобни заглавия много рядко предизвикват интерес сред родната публика и поради тази причина съвсем не е изненадващо, че филма с Брадли Купър стартира представянето си със скромни приходи. Тъй като е един от основните претенденти за тазгодишните награди “Оскар” “Наръчник на оптимиста” е доста дискутирана лента в момента, но това очевидно не й помогнало да изпъкне на фона на останалите продукции в топ 10. Има вероятност да бъде регистриран малко по-голям зрителски интерес през следващите две седмици, но в крайна сметка каквото и да се случи филма на Дейвид Ръсел няма да бъде запомнен със силното си представяне в български бокс офис. До момента по света “Наръчник на оптимиста” е натрупал 87 милиона долара при бюджет от 21 милиона.“Търсенето на Немо 3D” e на шесто място в класацията със спечелени за близо един месец 229 286 лева. На фона на други скъпи холивудски анимации постигнатото до момента от лентата на Андрю Стантън не е нещо впечатляващо, но все пак трябва да се има в предвид, че става дума триизмерна версия на продукция, чиято официална премиера се е състояла през 2003-та година и която вече е била гледана от голяма част от публиката. Имайки в предвид това е похвално, че “Търсенето на Немо 3D” се задържа в топ 10 в продължение на четири седмици и че до момента е привлякъл в кината над 25 хиляди зрители. В най-добрия случай анимираната лента ще завърши представянето си с приходи от малко над 300 хиляди лева.Хорърът “Мама” застава на седма позиция. От българската си премиера (състояла се преди близо две седмици) досега продукцията с Джесика Частайн е спечелила 77 007 лева, което определено не е впечатляващ резултат, но за заглавие от този жанр е сравнително прилично постижение. “Мама” тръгна по кината без много шум, а и по принцип хорърите, макар и любим жанр на много българи, почти никога не вкарват голям брой зрители в родните киносалони. Имайки в предвид тези факти спечелено от филма до момента, макар и на пръв поглед скромно, не трябва да бъде подценявано. След около една седмица “Мама” ще може да се похвали с приходи от над сто хиляди лева, което за хорър, който не разполага със силна реклама и не е част от успешен франчайз, ще бъде едно добро постижение.Приключенското фентъзи “Хобит: Неочаквано пътешествие” е на осмо място в класацията със спечелени за седем седмици 2 081 619 лева. Скъпият триизмерен филм на Питър Джаксън регистрира сериозен спад в посещаемостта от 65 процента и изпадна с цели шест позиции спрямо миналата седмица. Това обаче едва ли е от значение тъй като “Неочаквано пътешествие” определено надмина очакванията по отношение на родния бокс офис и за кратък период от време се превърна в един от най-големите хитове на всички времена в България. Общо по света “Хобит: Неочаквано пътешествие” е спечелил 939,548,000 долара.“Джак Ричър” заема предпоследната девета позиция като за изминалите пет седмици от премиерата си е натрупал 672 685 лева – повече от добро постижение за филм, който не се прожектира в триизмерен формат и който не е продължение.В световен мащаб филма с Том Круз не оправда напълно очакванията, но българската публика го подкрепи и приходите му го превърнаха в достоен конкурент на триизмерни блокбастъри като “Хобит: Неочаквано пътешествие” и “Чудната петорка”. “Джак Ричър” e един от най-добре представилите се оригинални филми на 2012-та година и преди да бъде свален от екран ще надмине границата от 700 хиляди лева.Филмът на Анг Лий “Животът на Пи” е на десето място в класацията със спечелени за шест седмици 370 255 лева.Както в останалата част от света, така и в България, триизмерната продукция с бюджет от над 120 милиона долара привлече приличен брой зрители в кината и опроверга някои от предварителните очаквания, според които публиката няма да й обърне сериозно внимание. Без съмнение един от най-рискованите проекти на изминалата година “Животът на Пи” намери своята публика в България въпреки, че не става дума за рекордни посещения и приходи. Преди да бъде свален от екран 3D-филма ще надмине границата от 400 хиляди лева, но едва ли ще има сили да се добере до сумата от половин милион лева. В световен мащаб лентата на Анг Лий е натрупала общо 524,789,000 долара. ... още »
През лятото на 2011-та година почитателите на хитовия телевизионен сериал “Антураж” бяха зарадвани от новината, че има вероятност да бъде направена пълнометражна филмова версия. Продуцент ще бъде номинирания за “Оскар” Марк Уолбърг, а участие ще вземат Джеръми Пивън и Ейдриън Грение.Последният епизод на “Антураж” беше излъчен в края на 2011-та година и по същото време създателя на сериала Дъг Елин разкри, че е започнала работата по сценария на подготвяния филм. Веднага след това стартираха и преговорите между продуцентите и студиото Уорнър Брос.Марк Уолбърг увери, че ще направи “всичко възможно” филмовата версия да получи зелена светлина за снимки. Ейдриън Грение, който в сериала изпълнява ролята на младия актьор Винсънт Чейс, потвърди, че ако има възможност би участвал и в пълнометражната лента. По думите на Уолбърг действието на филма ще се развива извън границите на Северна Америка, най-вероятно в Европа. Детайлите за статута на проекта бяха оскъдни, но в края на миналата година Дъг Елин разкри, че сценария е напълно завършен и се чака решението на студиото Уорнър Брос.От студиото изглежда са уверени в шансовете за успех на филма екран, защото малко по-рано днес беше оповестено, че пълнометражния “Антураж” е получил зелена светлина за снимки и познатите от сериала актьори със сигурност ще се превъплътят отново в ролите си. Дъг Елин ще седне на режисьорския стол на филма, а Марк Уолбърг ще продуцира заедно със Стивън Левинсън, който беше една от движещите сили на телевизионния сериал. Според първоначалната информация действието на филмовата версия ще се развива шест месеца след случилото се в телевизионните серии, а култовия персонаж на Джеръми Пивън, Ари Голд, ще се сдобие с още по-дълго екранно присъствие.Дъг Елин: “Има доста интересни развития в живота на Ари, който сега е началник на голямо студио. И това е само една малка част от цялостната история. Основното, разбира се, ще бъде приятелството между тези момчета, които все още прекарват времето си заедно и отново посещават партита. Тези герои са главната атракция и искахме да продължим тяхната история.”Въпреки че игралната версия на “Антураж” е вече официално в период на пре-продукция от Уорнър Брос не разкриват кога точно ще стартират снимките. В момента продуцентите провеждат разговори с актьорите от сериала и се смята, че след като бъдат подписани договорите за участие ще бъде оповестено кога ще се завъртят камерите и кога ще се състои световната премиера на филма.В следващите два месеца се очаква да бъде разкрита нова информация за статута на пълнометражната версия на “Антураж”. ... още »
Гилдията на филмовите актьори раздаде своите статуетки на пищна церемония в Лос Анджелис. Сред победителите са екипът на "Арго", Дженифър Лоурънс, Даниел Дей-Луис, Ан Хатауей, Томи Лий Джоунс.За цялостно творчество беше отличен комикът Дик Ван Дайк, който се сдоби с награда "Тони" за пръв път още през 1960 година."Арго" на Бен Афлек, който вече триумфира на "Златен глобус", грабна статуетката в категорията най-добър актьорски състав.Даниел Дей-Луис бе признат от колегите си за най-добър актьор за превъплъщението си в образа на 16-ия американски президент в лентата "Линкълн".Дженифър Лоурънс бе обявена за най-добра актриса за ролята си в "Наръчник на оптимиста". Актрисата грабна "Златен глобус" в категорията най-добра актриса в категорията мюзикъл/комедия за същия филм.Сред другите победители бяха Томи Лий Джоунс за най-добър актьор в поддържаща роля в "Линкълн", каскадьорският състав на "007 координати: Скайфол", Ан Хатауей за най-добра поддържаща роля в "Клетниците", Downtown Abbey за най-добър актьорски състав в драматичен сериал, "Модерно семейство" със същата награда в категорията комедиен сериал, Кевин Костнър за най-добър актьор в сериал или минисериал за "Хатфийлд и МакКой", Джулиан Мур за най-добра актриса в сериал или минисериал за "Промяна на играта".Брайън Кранстън стана най-добър актьор в драматичен сериал за ролята му във "В обувките на сатаната", и Клеър Дейнс за "Родина" (Homeland).Алек Болдуин и Тина Фей бяха отличени за сериала "Рокфелер плаза 30". ... още »