Здравейте, сладури! На 24 юли се пригответе да се подмокрите от кеф! В Дедпул & Върколака двама от най-култовите комиксови герои на нашето време обединяват сили в изключително забавен и рушащ всякакви граници киноспектакъл, който завинаги променя „малката киновселена“ на Марвел. Затова грабвайте резервен чифт гащи, бегом към кината и станете свидетели на историята, докато се пише. Да вървим, мамка му!
В Дедпул & Върколака агентите от бюрократичната организация TVA, която съществува извън времето и пространството, измъкват Уейд Уилсън от мирното му съществуване и го пращат на мисия, която ще разтърси познатата Вселена. За да спаси света, Дедпул трябва да открие съкрушена и незаинтересована от нищо версия на Върколака и да го убеди да се присъедини към него… Нещо, което звучи далеч по-лесно, отколкото изглежда, да не кажем абсолютно невъзможно.
Новият трейлър на Дедпул & Върколака ни хвърля директно в екшъна, като само загатва за предизвикателството, пред което трябва да се изправят Уейд и Логан – емблематичния злодей Касандра Нова. Видеото обещава експлозивни схватки, епични сцени на забавен каданс (много ясно!), тонове остроумни закачки, метакоментари и препратки, кървища на кило и каквито други от задължителните елементи за филм, носещ заглавието Дедпул & Върколака, се сетите, включително и невероятната химия между Райън Рейнолдс и Хю Джакман, които се завръщат в иконичните си роли.
Всеки заслужава щастлив край и едно е сигурно, след дългогодишно очакване на качествено съвместно приключение на Дедпул и Върколака, най-накрая ще го получим – този юли само в кината.
Режисьор на Дедпул & Върколака е Шон Леви (Жива стомана, Свободен играч) по сценарий на Рет Рийс и Пол Уърник (Дедпул). Към Рейнолдс и Джакман се присъединяват Матю Макфадиън, Ема Корин, Морена Бакарин, Род Дилейни и др.
Очевидно на Том Круз се харесва работата с Дъг Лаймън. След като двамата си партнираха в „На ръба на утрешния ден” и бъдещата премиера „Мена” („Mena”), актьорът е запознал преговори за участие и в научнофантастичния трилър „Луна парк” („Luna Park”). Той разказва за няколко служители изменници, които заминават за луната, за да откраднат енергиен източник. За Лаймън този проект е особено важен, защото се опитва да го осъществи от 2011 година насам, като първоначално беше убедил Крис Евънс и Андрю Гарфийлд да се включат в него. Проблемът дойде, когато една от продуцентските компании се отказа от него, защото бюджетът заплашително надвиши границата от 100 млн. долара. ... още »
В новия трейлър на „Каръл” виждаме Кейт Бланшет като омъжена нюйоркчанка, чийто брак е нещастен, защото в него липсва любов. Когато тя се запознава с продавачката Терез Беливет (Руни Мара) в магазин в Манхатън, между двете пламва искра, въпреки социалните различия между тях. Режисьорът Тод Хайнс е заснел екранизация по романа на Патриша Хайсмит от 1952 г. – „Цената на солта”. „За първи път прочетох романа, когато участвах с малка роля в друг филм по роман на Хайсмит – „Талантливият мистър Рипли” – спомня си Бланшет. – За мен той беше истинско откритие. Човек не може да забрави Хайсмит, защото тя е богинята на криминалния жанр. В нашия случай, това, което е непозволено, е страстта.” ... още »
Бен Къчинс – операторът, който засне „Да спиш с непознати” („Sleeping with Other People”) на Лесли Хедландс с участието на Джейсън Съдейкис и Алисън Бри, споделя коя е била най-трудната за него сцена от филма: „В една от сцените на зазоряване в апартамента на Джейк (Съдейкис) светлината беше много проблемна.Исках от вън да влиза студена утринна светлина, а в самия апартамент да имаме топла светлина, за да подчертая контраста между интимността на момента и отрезвяващата реалност на света. Снимахме с общите кадри, докато слънцето залязваше, но бяхме започнали упражнението още по обяд. Трябваше да предвидя каква точно ще е светлината на свечеряване, преди да съм я видял, защото тези кадри трябваше да бъдат заснети преди близките кадри. Тях пък заснехме през деня, с наличието на слънце отвън, затова бяхме намазали прозорците с няколко пласта гел, които сваляхме един след друг за всеки следващ кадър, докато навън се стъмняваше постепенно. Това е любимата ми сцена от филма, въпреки трудностите. Лесно се снимат красиви кадри. Това, което е много по-трудно, е да разкажеш история чрез камерата.” ... още »
След Ник Касаветис, Джо Джонстън и Бари Левинсън, Кевин Конъли („Gardener Of Eden”) май е режисьорът, който ще доведе проекта за Джон Готи до голям екран. В него главната роля е предвидена за Джон Траволта.Той ще се въплъти в образа на мафиота – глава на фамилията Гамбино, който през 1992 г. беше осъден за убийство, изнудване, рекет, незаконна заложна къща, незаконни залагания и, подобно на Ал Капоне, за укриване на данъци. Той умря зад решетките през 2002 г. Историята ще бъде разказана от името на сина му Джон Мл., за чиято роля още не е избран актьор. Очевидно в случая крушата не е паднала много далеч от дървото, защото синът има 9-годишна присъда за рекет. Той обаче твърди, че след нея се е поправил. Това, може би, е утеха за екипа на филма, на който той е продуцент. Преди известно време проектът беше известен под заглавието „Три поколения” („Three Generations”), но не е ясно дали то остава. ... още »
Благодарение на продуцента Франк Маршал разполагаме с първата снимка на Мат Деймън отново като Джейсън Борн. Продуцентът я качи в своя профил в Туитър с думите, че първият ден от снимачния период е протекъл успешно. На нея виждаме Деймън, гол до кръста, и готов за ръкопашен бой. Не е ясно къде точно е направена снимката и кой момент от филма показва, но самият актьор беше споделил наскоро, че този път сюжетът е ситуиран в ерата след разкритията на Едуард Сноудън. Надяваме се в следващите кадри от филма да зърнем и Джулия Стайлс, завръщаща се в ролята на Ники, както и новите попълнения – Алисия Викандер, Томи Лий Джоунс като военен и Венсан Касел в ролята на наемен убиец. ... още »
Месец, след като стана ясно, че Кристофър Нолан най-накрая е завършил „по-пълна чернова” на сценария за новия си филм, от Уорнър брос обявиха и датата на премиерата му – 21 юли 2017 г. С изключение на това, както и на уточнението, че сценарият е оригинален, а не екранизация на книга, проектът на Нолан е обвит в мистерия. Ако съдим по факта, че за същата дата е предвиден е мегапроектът на Люк Бесон – „Валериан”, който е фантастика, можем да заложим, че почти сигурно този на Нолан ще е в различен жанр. Очакваме повече новини по темата. ... още »
По време на представянето на новия филм на италианския режисьор Лука Гуаданино – „Голяма вълна” („A Bigger Splash”), на фестивала във Венеция, една от участничките в него – Тилда Суинтън, сподели, че ролята й на певица, неспособна да говори след операция на гласните струни, е била вдъхновена от реалността.„Знаех, че Лука ще снима филм и че аз няма да участвам в него, защото в тази година не исках да се снимам – разказва Тилда. Но плановете се промениха и започнахме да разговаряме за филма. Това беше в един момент от живота ми, в който нямах да кажа каквото и да е и не исках да говоря. Осъзнах, че бих могла да участвам във филма, само ако и героинята ми не говори. Всички персонажи са изправени пред невъзможността да общуват с другия, независимо дали с думи или с други средства. Да общуваш си е много сложно.” ... още »
Българско-германската продукция „Досието Петров“ (реж. Георги Балабанов) бе отличен с наградата за режисура на престижния „Фестивал на филмите от цял свят“ (FESTIVAL DES FILMS DU MONDE) в Монреал. Той разделя наградата с финландския филм „Две нощи до сутринта“ на режисьора Мико Купаринен.Българската делегация за филма - режисьорът Георги Балабанов (ляво) и операторът Стефан ИвановПовече от 2000 филма кандидатстваха за участие в 39-то издание на културното събитие. Състезателната програма, която включи около 20 пълнометражни заглавия бе оценена от жури под председателството на писателя Дани Лафериер, член на Френската академия.От България, извън конкурса, в раздела „Кино от цял свят“ участваха „Потъването на Созопол“ (реж.Костадин Бонев) и „Събирач на трупове“ (реж. Димитър Димитров). „Голямата награда на Америките“ получи френската продукция „Луда любов“ (Маd Love) (реж. Филип Рамос), а китайската „7 дена“ (реж. Шин Жиан) бе отличена за художествен принос към киното. ... още »