„Вълкът от Уолстрийт“ в театрален вариант 17.07.2019, 08:52 | синефиш.бг
Този филм беше нещо специално и съответно ще се сдобие с не по-малко специална театрална версия. Британска театрална компания ще постави „Вълкът от Уолстрийт“ в Лондон, като пиесата ще бъде играна в цяла сграда, разположена на 4 етажа и разполагаща с общо 25 стаи.
Така ще бъде представен света на прочутия стоков брокер от Лонг Айлън Джордън Белфорд.Леонардо Дикаприо го изигра по впечатляващ начин на екрана във филма на Мартин Скорсезе, превърнал се в касов хит и лансирал за киното Марго Роби в ролята на съпругата на Белфорд.
Общо 16 актьора ще влязат в няколко роли, представящи героите от мемоарите на Белфорд, от неговите готови за купон без задръжки колеги до агентите на ФБР, потапяйки зрителите в един свят, в който властва алчността, силата и крайната невъздържаност.
Режисьор на постановката ще е Александър Райт, който е и автор на адаптацията по романа на Белфорд и филма на Скорсезе. Той се прочу със своя театрална версия на „Великият Гетсби“, основана и на романа на Франсис Скот Фицджералд и на едноименния филм на Баз Лурман, отново с Дикаприо в главната роля.
Известният театрален актьор Оливър Тилни ще играе ролята на Белфорд. Предпремиерните представления на „Вълкът от Уолстрийт“ започват от 5 септември, а цените на билетите стартират от 60 паунда.
Факти от известни секс сцени 09.03.2018, 11:12 | синефиш.бг
Секс сцените са трудни за заснемане, това го знае всеки режисьор и актьор в Холивуд. От една страна, това е интимен за героите момент, в който те се отдават един на друг, но в същото време реалността е, че всъщност на снимачната площадка е пълно с хора от техническия екип. И именно както в реалния живот, интимността има своите неловки и неудобни моменти. Снимането на никоя секс сцена не е застрахована от такива. Гледайки крайния продукт - филма е трудно да предположим, че нещата не са се получили от първия път или че е имало повод за сконфузеност. Но има истории като тези като тези по-долу, случили се „зад кадър“, които ни показват, че както в живота, така и на кино, сексът може да бъде преживяване пълно със всевъзможни ситуации и емоции…
Суперяки
Оказва се, че известната реплика „Вътре ли е?“ се е сторила още по-неловка за екипа на снимачната площадка. Актьорът, който играе Макловин, бил на 17 години по време на снимките, и защото е непълнолетен било задължително майка му да присъства, когато той снима тази първа за него секс сцена и произнася знаменитата и смешна до пръсване реплика.
Пасажери
Секс сцената между Дженифър Лорънси Крис Прат не е протекла като по вода по времена снимките на „Пасажери“. Оказва се, че актрисата е била твърде нервна и е трябвало да обърне една-две чаши. „Казах си, че трябва да се напия за секс сцената, защото за мен това е много стресиращо и плашещо преживяване. Само че забравих, че съм на работа и всичко може да се проточи часове. Оказа се, че тъкмо ме обхващаше махмурлука, когато започнахме да снимаме!“- споделя актрисата. Вълкът от Уолстрийт
Филмът е пълен с доста шокиращи моменти, но един от тях, случил се зад кадър е изненадал дори Леонардо ди Каприо. Докато снима една от секс сцените с дебютантката Марго Роби, тя му казала тихо да се махне от нейното място и даже го избутала, така че светлината на прожекторите да е върху нея. „Вярно е! Малко сбутах главата на Лео и му казах, че ми влиза в „осветлението“. Той беше толкова вглъбен и смутен едновременно, че се наложи аз сама да го наместя.“ – разказва в интервю актрисата.
Размянaта
Докато снима много интимна сцена в „Размяната“, Рейнолдс бил толкова зашеметен от номера на Оливия Уайлд, че направо забравил какво точно да прави. „В сцената тя седи в скута ми, а аз и свалям блузата, а след това и сутиена. Върху гърдите ѝ имаше едни силиконови неща, за да прикрият зърната ѝ, а тя беше нарисувала върху тях усмихната личица. Бях така смутен, че забравих всичките си реплики. Не само от този филм, но и от всички филми, които бях направил“. Момичета
В сезон 4 на известния сериал героинята Марни имала деликатна секс сцена, в която партньорът ѝ трябвало да завре лицето си в задните ѝ части. Актрисата искала да предразположи колегата си, но нещата се объркали. „Реших да сложа отзад на себе си нещо, което не би могло да го хване камерата, за да се получи нещо като възглавница, когато той сложи лицето си там. Бях толкова изобретателна. За реквизит използвах дебел чорапогащник и няколко дамски превръзки за „преграда“. А върху всичкото това сложих прашки. Мисля, че по този начин го накарах да се чувства още по-некомфортно, вместо да го отпусна“.
Опасен метод
Кира Найтли въобще не се шегува, когато трябва да се снима в секс сцени. Оказва се, че дори била наела частна охрана, която да присъства на снимачната площадка, когато се заснемала конкретна и много интензивна секс сцена с колегата ѝ Майкъл Фасбиндер. Във всеки един момент тя знаела къде се намира бодигардът. „Всъщност преди снимките казах директно на Майкъл, че съм си наела човек да ме пази и че той ще е винаги наоколо, така че ако мисли да ме докосва на места, които не са споменати в сценария, той ще му счупи краката. А той ми отговори: „Кира, ти ще бъдеш завързана за леглото, няма да бъдеш в позиция да контролираш нещата“. Тогава си казах, че той всъщност е прав“ – споделя за странната ситуация актрисата.
"Първата сцена снимахме, още в началото на нашата връзка. Получи се весело и живо. После пристъпихме към заснемането на кадрите в леглото - ето това беше ужасно. Дори престанахме да си общуваме с Райън. Стори ми се, че процесът продължава вечно. Всяка нощ, след края на снимките си правех дълга разходка до вкъщи, стоях на перваза на прозореца, слушах силно музика, подавах си главата отвън - също като куче и крещях. Това беше моят способ да се махна от реалността." Мишел Уилямс
2. Просто секс (No Strings Attached) - Натали Портман и Ащън Къчър
"Винаги възникват разни нелепи ситуации: добре ли се получи това, добре ли е онова?! А после, посред самото действие започвате да се държите така, сякаш нищо не се е случило, и това е моментът, в който осъзнавате своя актьорски професионализъм." Ащън Къчър
3. Не казвай сбогом (Gone Girl) - Розамунд Пайк и Нил Патрик Харис
"Оставате насаме с мъж, който не приятеля или съпруга ви. Самият той си има партньорка... Вие сте по бельо, той е по бельо и трябва да правите секс, без да си сваляте бельото." Розамунд Пайк
4. Любовта е опиат (Love and Other Drugs) - Джейк Джиленхол и Ан Хатауей
"Реших да правя всичко по следния начин: да се съблека в последния момент, а между дублите да се обличам отново. Но после открих, че всеки път, когато слагам отново дрехите, размазвам грима си и така допълнително удължавам времето за снимки. Това е като в живота - колкото повече спрете да се занимавате със себе си, толкова повече започвате да бъдете внимателни към другите. Бих казала, че беше весело." Ан Хатауей
"Трудно е да се снимаш в секс сцени. Не е важно кой ти е партньор - приятел, мъж или жена. Вие се оказвате на една площадка, със сто и повече хора от екипа, които оправят осветлението, нагласят позите ти - в такава обстановка всеки ще се почувства некомфортно." Мила Кунис
6. Огън в кръвта: Високо напрежение (Crank: High Voltage) - Джейсън Стейтъм и Ейми Смарт
"Доволно сложно е да изиграете агресивен секс. Особено на публично място, с тълпа крещящи статисти, които снимат всичко с телефони. " Джейсън Стейтъм
7. Chloe - Аманда Сайфред и Лиъм Нийсън
"Ами, всичко е толкова... неловко. И не можеш да се избавиш от това чувство; то винаги е с теб, дори когато правите това за първи път с някого в реалния живот. Ето по този начин секс сцените са странни." Аманда Сайфред 8. Вълкът от Уолстрийт (The Wolf of Wall Street) - Марго Роби и Леонардо ди Каприо
"Когато се превъплъщавате в персонаж като Джордан, искате да отразите неговата същност. В този случай, просто трябва да вземете и да направите това. Не бива да стоите, да мислите за себе си, а да знаете, че това е една история, която няма връзка с вас, тя е момент от живота на друг човек." Леонардо ди Каприо
9. Опасен метод (A Dangerous Method) - Кийра Найтли, Виго Мортенсен, Майкъл Фасбендер
"Изпих няколко водки преди началото на снимките. После - няколко чаши шампанско, в чест на това, че никога повече няма да се наложи да повторя подобни неща." Кийра Найтли
10. Пасажери (Passengers) - Дженифър Лоурънс и Крис Прат
"Зрителите гледат еротичните сцени и си мислят, че всичко е дяволски секси, но всъщност актьорите знаят, че няма нищо по-неловко от еротиката в киното. Крис, между другото е истински джентълмен. Той много се постара да направи така, че да ми е комфортно и спокойно. За него това не е първа секс сцена. Преди снимките, той ми предложи да изпием по чаша вино, за да се отпуснем. Съгласих се." Дженифър Лоурънс
Любимите ни филми, които са над 3 часа 12.12.2016, 10:52 | синефиш.бг
Има нещо специално и опияняващо във филмите, който се проточват повече от три часа. Някои от тях просто са така вълнуващо епични, че това време никак не може да дойде в повече у зрителя и дори понякога ни се иска да продължи още. Филмите, които са така дълги обикновено ни отвеждат на толкова много различни места, че ние безропотно седим пред екрана и не искаме да излизаме от магията, в която сме потопени. От друга страна подобни ексклузивни кино събития не са предназначени за ежедневна употреба, но със сигурност преживяването си струва да разчистим графика си и да осигурим няколко часа за наслаждение.
Вълкът от Уолстрийт (2013)
Това е историята на истинския брокер Джордан Белфорд, в която Леонардо ди Каприо буквално прави секс върху купчина от пачки с много, ама много банкноти. Да не забравяме и транквилантите, кокаина и морфина. Във филма участва и Джона Хил, който освен изкуствените си зъби, ни показва и изкуствения си пенис…Да не забравяме и появяването на Матю Макконъхи, както и жената-трофей на Лео – прекрасната Марго Роби, чийто писклив глас може да чуят и котките. Дали намирате всичкото това за блудкава оргия на неморалността или смятате, че е чистокръвно гениално кино – със сигурност няма да бъдете отегчени.
Ловецът на елени (1978)
Майкъл Чимино прави този шедьовър за болката от войната във Виетнам през 1978 г. и оставя солиден печат върху кариерите на три от най-големите холивудски звезди от последния половин век – Робърт де Ниро, Мерил Стрийп и Кристофър Уокън. Там се появява и покойният годеник на Стрийп – Джон Кейзъл, който има една от най-успешните и най-кратки кариери в киното. Филмът е 183 минути, и е така емоционално наситен, че по скалата от 1 до 10, този интензитет би бил трицифрено число.
Магнолия (1999)
Филмът на Пол Томас Андерсън от 1999 г. разказва за преплитащите се сюжетно истории на група хора от Лос Анжелис, които имат спешната нужда ни ни споделят своите копнежи и болки: това са човеци, които дават всичко от себе си, но се провалят…и след това молят за прошка другите и себе си. Въпреки тричасовото преживяване имаме усещането, че има много малко време да се разкаже цялата тази комплексна история. В този камерен филм Том Круз играе мегаломанът и телевизионен евангелист – категорично най-силната роля в кариерата му. Да не забравяме и края, който трябва да видите, за да го повярвате…
Клеопатра (1963)
Декорите! Звездите! Историята! Този филм е по-голям от самия живот. Огромен е и бюджета му – ненадминат за онова време. Всъщност популярната 192 минутна версия е по-недолюбвана от публика и критици за сметка на неорязаната четири часова…Ако искате да видите еталон за класическо и пълнокръвно холивудско кино, „Клеоптара“ е задължителен.
Титаник (1997)
Епичният романтичен филм-бедствие за прокълнатия презокеански лайнер е с две думи най-големият, най-успешният, най-гледаният филм някога. Много, ама много тийнейджърки отидоха да гледат тази мега продукция поне няколко пъти, за да видят запотената любовна сцена на Джак и Роуз. От днешна гледна точка филмът изглежда малко ненужно сантиментален, но ако имате нужда от тричасово забавление или просто имате нужда да потънете в сълзи, гледайте тази велика история за най-известния потъващ кораб.
Списъкът на Шиндлер (1993)
Като говорим за сълзи, ако не може да пророните сълза по време на този опустошителен филм на Спилбърг, вероятно сте направени от камък. Първата причини, за да поревете е, че това е филм за Холокоста и за бруталността на режима на нацистите. Има още много причина да сте сантиментални по време на филма, но докато триете намокреното си лице не забравяйте да обърнете внимание на извънземните изпълнения на Лиъм Нийсън и Ралф Файнс. Музиката на Джон Уилямс ще ви преследва дни…
Ганди (1982)
Епичен биографичен филм за живота, за целия живот на една от най-големите личности на двайсети век – Ганди. Филмът на Ричард Атънбъро и до днес е образец в този жанр, който Оскарите като че ли някак си пренебрегват напоследък. Разбира се, че изпълнението на Бен Кингсли го направи голяма звезда и то съвсем заслужено, но най-голямата сила на филма е прокламацията на един цял живот, воден от всепоглъщащата ценност за ненасилие.
Общо взето, шефовете са или добри, или лоши и май средно положение няма. Всичко зависи от гледната точка. Киното ни е завещало много образи на шефове/ кои реалистични, кои –не/, които успешно пробуждат емоциите ни – дразнят ни, вълнуват ни, провокират ни, независимо дали са почетни са или са тотални нещастници.
Така или иначе, без тях светът на седмото изкуство нямаше да е организиран и подреден и без тях не би имало кой да контролира вечната ни потребност за справедливост на работното място…
Батман срещу Супермен: Зората на справедливостта
Брус Уейн може да е шеф на голяма корпорация , но не забравяйте, че е особняк и дори малко луд. Той е един от малкото меринджеи, които са готови и способни да се втурнат към срутваща се сграда, за да спасят подчинените си.
Office Space
Само в тази черна комедия може да се види колко ужасен би могъл да бъде един комплексиран бюрократичен шеф във IT компания - като Бил Люмберг, изигран брилянтно от Гари Кол. Спотлайт
Да поговорим за Марти Барън, в ролята Лийв Шрайбър. Във филма първоначално той е представен като корпоративна акула и касапин на бюджети, но всъщност той отдадено помага на екипа от журналисти на Бостън Глоуб да разкрие сексуалните посегателства над деца, извършени от Католическата църква.
Шефове гадняри
Джулия Харис /Дженифър Анистън/ - ясно е още от заглавието на филма точно какъв шеф е тя.
Уили Уонка и шоколадовата фабрика
Джийн Уайлдър има недискриминационни практики що се отнася до наемането на всякакви откачалки за персонал. Той неутрализира и гневни, неприятни и разрушителни малчугани, като на всичкото отгоре ги тъпче с шоколад. Може би неговите методи трябва да се патентоват.
Филмите за Джурасик парк
Въпросът тук е има ли конкретна причина тези футуристични грамадански динозавърски паркове да се управляват от некадърни шефове, които винаги по средата на филма да умират нелепо?
Момчето на баба
Мистър Чиизъл (Кевин Нийлън) е специален шеф, даже строго профилиран. Само той може да ти помогне да намериш най-добрата трева и да ти покаже как да минеш всички нива на играта Супер Марио.
Разкриване
Общо взето е кофти Мередит Джонсън (Деми Мур) да ти е шеф или да ти управлява бизнеса. Цялата компютърна фирма е въвлечена в безпорядък, когато тя решава да отмъсти на бившата си изгора, и неин подчинен – Майкъл Дъглас, като го обвини в сексуален тормоз.
Уол Стрийт
Но като шеф Майкъл Дъглас /в ролята на Гордън Греко в „Уол Стрийт“ / съвсем не си поплюва. Направо е токсичен за работната атмосфера в офиса.
Коледната песен на мъпетите
Как да определим Ибензер Скрудж? Той е направо първообраза на гадните кино шефове. Почти всички са се учили от него.
Адвокат на Дявола
Джон Милтън (Ал Пачино) пък е ръководител с много правомощия. Шефът на Киану Рийвс може да адвокатства не само на тази земя, ами и на долната.
Дяволът носи Прада
Шефът на списание „Runway“, Миранда Прийстли, изиграна зашеметяващо от Мерил Стрийп, е всъщност кинематографично копие на реалната директорка на списание „Воуг“ – Ана Уинтур.
Филмите за Джеймс Бонд
М (Джуди Денч) – също е шеф със специално предназначение. Все някой трябва да одобрява разходите и отчетите, когато в длъжностната ти характеристика е заложено да убиваш…хора.
Гленгари Глен Рос
Блейк (Алек Болдуин) – шеф, който непрестанно заплашва екипа си, че само двамата най-добри брокери ще останат на работа до края на седмицата. Много приятна работна атмосфера.
Обратно в играта
Само лековерната шефка Джулс Остин (Ан Хатауей) би могла да вземе все още непенсионирания старчок Робърт Де Ниро под крилото си.
Вълкът от Уолстрийт
Джордан Белфорд (Леонардо Ди Каприо) е най-якият шеф! Мацки по монокини и кокаин до дупка! Звучи невъзможно? И този шеф е кино версия на реален мениджър.
Предложението
Ако не сте забравили, Маргарет Тейт (Сандра Бълок) е амбициозна ръководителка, която би те накарала да се омъжиш за нея, за да избегне депортация, което реално се изразява в много неизплатими допълнителни часове извън работното място.
Цялото президентско войнство
Бен Брадли (Джейсън Робардс) е предшественикът на Марти Бъртън от „Спотлайт“. Като главен редактор, той мотивира своите репортери да изобличат далаверите на президента Никсън.
Compliance
Сандра е много гаден шеф. Заради една безобидна шега, мениджърката на закусвалня за бързо хранене побърква брутално служителите си, следвайки повелите на мистериозен глас, който по телефона ѝ диктува какво да прави. Голям
Всъщност Макмилиан е не просто шеф, а страхотен ментор на дете, заключено в тялото на трийсетгодишен мъж, който пък работи в магазин за играчки.
Списъкът на Шиндлер
Може би най-добрият шеф в историята на киното. Оскар Шиндлер притежава фабрика, която бавно банкрутира, за да спаси живота на своите работници – над шестстотин евреи по време на Втората световна война.
His Girl Friday
Уолтър Бърнс (Кари Грант) е редактор, който манипулира своята служителка (и бивша съпруга) да зареже скучния си годеник. Имайте предвид, че това е черно-бяла скрубол комедия и нещата не звучат толкова сериозно.
Тропическа буря
Г-н Гросман (Том Круз) е странна птица. От една страна като деспотичен продуцент той е готов да остави кино звездите си да умрат в азиатската джунгла, но от друга - е принципен и знае никога да не преговаря с терористи.
Филмите за Спайдър-Мен
Случвало ли ви се е да осъзнаете, че сте човек-паяк, облечен в нелеп костюм, който се бори с престъпността, а вашият шеф ( в случая Джей Кей Симънс) въобще да не ви разбира и да не ви подкрепя?
32-годишната актриса научила това от кастинг агента на филма. Тя не сподели дали става дума за ролята, която изигра 25-годишната Марго Роби, но поясни, че става дума за персонаж, който „рита много задници”.
Уайлд, която участва в режисирания от Скорсезе сериал „Винил”, казва, че обяснението, което е чула защо не получава ролята за финансовата драма, било: „Много съм изискана. Това ми прозвуча много мило. Много ми хареса – не получавам ролята, но съм изискана. И чак по-късно ми признаха, че всъщност съм била „стара.”
Когато гледаме филм, тотално забравяме, че голямата част от това което виждаме е благодарение на компютърната графика. Следим актьорската игра и виждаме реално всичко което ги обкръжава, но често забравяме за професионалистите работещи в студията за спецефекти.
Филмите "Гравитация", "Хобит: Пущинакът на Смог", "Железният човек 3", "Самотният рейнджър", "Пропадане в мрака" бяха номинирани за тазгодишните награди "Оскар" в категорията "най-добри визуални спецефекти".
Адвокатът Андрю Грийн заведе иск заради героя от "Вълкът от Уолстрийт" (The Wolf of Wall Street) Ники "Руграт" Коскоф, тъй като смята, че той е вдъхновен от самия него.
Грийн иска обезщетение в размер на 25 млн. долара от създателите на филма, които, както той твърди, го карат да изглежда като "престъпник, наркоман, изрод, покварен и лишен от всякакъв морал или етика".
"В една от сцените на филма героят на Грийн бръсне главата на жена, която получава за куража си 10 000 долара от Джордан (Ди Каприо)", се казва в жалбата, цитирана от БГНЕС.
В лентата Руграт употребява кокаин на територията на компанията по време на бизнес среща. Героят, вдъхновен от Андрю, неведнъж е преспивал с проститутка, като почти през целия филм е изобразен като извратен и безразсъден.
Съдебният иск засяга единствено сцените, в които героят на Грийн се държи непристойно и неморално.
Вълкът от Уолстрийт – секс, дрога и кинти... много кинти 10.01.2014, 01:40 | синефиш.бг
Желанието да станеш богат е универсално, но само неколцина успяват да реализират мечтата си. Сред тях е и Джордан Белфорт, който получава лиценза си за борсов агент на 19 октомври 1987, денят, в който борсата се сгромолясва.
Напористият младеж от Куинс се възползва от ситуацията, за да създаде пирамидалната империя Стратън Оукмънт, която ще му донесе живот звучащ като съвремена картина на Римската империя и, която ще разори десетки дребни вложители.
„Вълкът от Уолстрийт” е петото сътрудничество на Леонардо ди Каприо и Мартин Скорсезе е най-дългата лента в творческата кариера на култовия режисьор. Филмът запознава зрителя с историята на един безскрупулен мошеник и е своеобразна приказка за алчността, богатството, парвенющината и консумацията. Започнал като дребен служител, от когото се изисква да се усмихва и да върти телефони в търсене на клиенти, той развива таланта си на мотиватор и манипулатор, и се превръща в харизматичен лидер ограден с лоялни служители, които го боготворят.
Филмът е забележителен с присъствието на Джона Хил, превъплъщаващ Дони Азоф - дясната ръка на Белфорт и кратката запомняща се поява на Матю Макконъхи – менторът от финансовия свят, който въвежда главния герой в измеренията на наркотиците, проститутките и океана от легално присвоени долари.
Специално главно място би следвало да се отдели на вдъхновителя и продуцента на филма - Леонардо ди Каприо, който недвусмислено подава заявка за Академично отличие. Включен за първи път преди двайсетина години в списъците с номинации за „оскаровия” трофей, той неколкократно усеща полъха на признанието.
С ролята му във „Вълкът от Уолстрийт”, ситуацията граничи с ултимативното Сега или никога!, но не бива да се забравя, че тази година конкуренцията за престижните награди в неговата категория е небивало силна. Подобно на моноспектакъл, 39-годишният актьор присъства буквално във всеки кадър на филма като с магнитното си присъствие пробива екрана, без да се замисля за критици или моралисти, воден очевидно от инстинкта си и натрупания опит.
Монолозите му са блестящ пример за това, което се нарича “умение да се пресъздаде реалистично човешко поведение” или “високо актьорско майсторство”. Не отхвърлям мисълта за неговия Гетсби като прелюдия към Джордан Белфорт.
Многопластовата личност на Белфорт смущава. Той притежава всички качества, за да плени сърцето на публиката, но в същината си остава алчен, корумпиран и циничен социопат, който краде от обикновените и уязвими хора.
Със статична камера, почти документално отразяваща събитията, авторите не произнасят собствената си присъда. Те умело поставят зрителя пред моралната дилема да приеме или отхвърли антигероя. И задават въпроса за агресивното и безскрупулно преследване на Американската мечта, водещо логично до самоунищожителен край.
Филмът ще остане в паметта на зрителя с щедрата употреба на скъпата за определена група кинофенове дума FUCK, (която лицемерно бих превел като “мамка му!”). Статистически, „Вълкът от Уолстрийт” се оказва филмът с най-висока употреба на това възклицание (506 пъти) изпреварвайки „Лятото на Сам” на режисьора Спайк Лий (435 пъти).
Пуританите ще бъдат скандализирани от многобройните и щедро показани вакханалии с проститутки и стриптизьорки, безразборната употреба на наркотици и садо-мазо забавления. Като се има предвид, че средната възраст на членовете на Филмовата Академия е 63 години, би следвало да се очаква доста хладен и по-скоро консервативен прием на сътрудничество на Скорсезе и Ди Каприо, отприщено от независимото финансиране на продукцията.
Поглед към биографичната черна комедия на Мартин Скорсезе “Вълкът от Уолстрийт” 26.12.2013, 03:37 | синефиш.бг
След малко повече от две седмици по българските киноекрани ще се завърти подготвяната от няколко години черна комедия “Вълкът от Уолстрийт”, която отбелязва петото общо сътрудничество между продуцент-режисьора Мартин Скорсезе и актьора Леонардо Ди Каприо. Тричасовата продукция, заснета с бюджет от близо 100 милиона долара, черпи вдъхновение от едноименната автобиографична книга на бившия стоков брокер от “Уолстрийт” Джордън Белфорт, а екранни партньори на Ди Каприо са Матю Макконъхи, Жан Дюжарден и Джона Хил.
В момента “Вълкът от Уолстрийт” е сред от най-дискутираните игрални филми и очакванията са, че именно това ще бъде и един от основните фаворити при раздаването на следващите награди “Оскар”. Любопитно е да се отбележи, че лентата е втори проект на Леонардо Ди Каприо и Мартин Скорсезе, който се фокусира върху преживяванията на реално съществуваща личност (първият е хита от 2004-та година “Авиаторът”).
Във “Вълкът от Уолстрийт” Ди Каприо се превъплъщава в образа на амбициозния брокер Джордън Белфорт, който заедно с няколко свои колеги и приятели бива замесен в мащабно разследване свързано с тежка финансова измама. Постепенно пропадащ в бездната на алкохолната и наркотична зависимост Белфорт отказва да сътрудничи на властите и това е една от основните причини поради които той бива осъден на 22 месеца затвор.
Очакванията на Парамаунт Пикчърс са за големи приходи в световния бокс офис и за да поддържат интереса на киноманите от студиото разпространиха в интернет няколко нови снимки от филма, на които са изобразени персонажите на Леонардо Ди Каприо, Матю Макконъхи и Джона Хил.
Хил играе ролята на близкия приятел и бизнес-партньор на Джордън Белфорт, Дони Азоф, а Макконъхи се превъплъщава в образа на Марк Хана – изисканият ментор на Белфорд.
Сценарият на “Вълкът от Уолстрийт” е написан от Терънс Уинтър (“Семейство Сопрано”), според когото това е “един от най-амбициозните и дръзки филми на Мартин Скорсезе”.
Уинтър: “Това е филм, който по всяка вероятност ще раздели публиката. Има елементи в историята и конкретни сцени, които могат да бъдат сметнати за доста провокативни. Но точно това привлече вниманието на Мартин (Скорсезе) и на всички тези страхотни актьори. Защото не става дума за класическата история в която накрая всичко е наред и добрите герои разрешават проблемите в последния момент.” “Вълкът от Уолстрийт” е заснет изцяло с дигитални камери, а освен режисьор Мартин Скорсезе е и продуцент в партньорство с Джоуи Макфарланд (предстоящият “От глупав по-глупав 2”)
Българската премиера на черната комедия е насрочена за 17-ти януари, 2014-та година.