Люк Бесон превръща „Твърде лично” в сериал 18.09.2015, 03:58 | синефиш.бг
Който от вас е гледал филмите от поредицата „Твърде лично” с участието на Лиъм Нийсън в ролята на Брайън Милс, знае, че героят се слави със специални умения.
Разбира се, той е бил в армията и то като рейнджър в спецчастите, но това кратичко обяснение защо той е толкова добър в това, което прави, очевидно не е достатъчно на Люк Бесон. Затова французинът е решил да продуцира сериал, който ще ни разкаже предисторията на Милс. Американският канал ЕнБиСи се е споразумял с компанията на Бесон – Еуропа Корп. и Юнивърсъл да осъществи сериала, посветен на младия Брайън (без жена и дете), който е изпращам от една мисия на друга.
Възрастовото ограничение означава, че едва ли ще видим Лим Нийсън в ролята на Брайън.
Преди броени дни се състоя световната премиера на продължението на хита от 2008-ма година “Твърде лично” и напълно очаквано лентата с Лиам Нийсън вкара в кината голям брой зрители. Само до момента, заснетия с бюджет от 45 милиона долара “Твърде лично 2” е спечелил над 116 милиона долара в световен мащаб и със сигурност може да се каже, че филма ще успее да подобри постижението на своя предшественик.
"Твърде лично" превърнаЛиам Нийсън в една от най-известните екшън-звезди на Холивуд и актьора продължи да се снима в продукции от този жанр като “А отборът”, “Бойни кораби” и “Без име”, които утвърдиха този негов нов статут.
В дните преди премиерата на “Твърде лично 2” ирландския актьор заяви, че няма намерение да се превъплъщава за трети път в ролята на агента от ЦРУ Брайън Милс, но силното представяне на филма най-вероятно ще промени неговото решение. На това се надяват и продуцентите на франчайза, които неофициално са започнали да обсъждат плановете да направата на трети “Твърде лично”.
Все още няма официално потвърждение от компанията 20th Century Fox, но за сметка на това сценариста на втората част Робърт Марк Кеймън (“Транспортер”) заяви в разговор със сайта Crave Online, че “в следващите няколко дни очаквам обаждане, с което да ме уведомят, че започваме да работим по “Твърде лично 3”.”
Кеймън не разкри дали текат преговори с Лиам Нийсън, но без съмнение продуцентите ще предложат на актьора още по-голям хонорар за да гарантират участието му в лентата. Самият Нийсън заяви преди премиерата на втория филм, че Маги Грейс (която изигра ролята на дъщерята на главния герой, Ким) е готова да “поеме франчайза”, но от 20th Century Fox едва ли имат желание да се разделят с персонажа Брайън Милс, който е без съмнение основната причина за успеха на досегашните два филма.
В интернет вече започнаха спекулациите относно потенциалния сюжет на “Твърде лично 3”, и ако се съди по казаното от Робърт Марк Кеймън работата по сценария може да стартира още тази година. Тъй като е все още прекалено рано не се знае дали създателя на втората част Оливие Мегатон ще поеме режисурата и на третия филм.
В най-добрия случай, участието на Лиам Нийсън ще бъде официално потвърдено от 20th Century Fox до няколко месеца.
Продуцентът, кинорежисьор и сценарист Люк Бесон съобщи, че започва работа по продължението на екшън трилъра "Твърде лично", превърнал се в хит в Северна Америка, предаде WorstPreviews.
В "Твърде лично" бившият специален агент Браян (Лиам Нийсън) разполага само с няколко часа, за да си върне дъщеря си Ким от групировка, специализирала се в продажба на млади момичета. Най-големият проблем е, че той е в Лос Анджелис, а Ким е в Париж.
Приходите от продажбата на билети за "Твърде лично" в САЩ възлизат на над 145 млн. долара, а от прожекциите по света - на 77 млн. долара. Лентата дълго оглавява и рейтингите по продажба на филми на дискове.
Все още не е известно дали Нийсън ще се снима в продължението. Сега той е зает с "Clash of the Titans" (2010), в която му е предложена ролята на Зевс. БТА
3D чудовища и извънземни победиха всички 30.03.2009, 07:22 | синефиш.бг
След скъпа маркетингова кампания 3D анимацията на DreamWorks „Чудовища срещу извънземни” оправда всички очаквания и вече носи титлата „най-успешен дебют за 2009-та”! Мускули показаха и Lionsgate с впечатляващия хорър дебют „The Haunting in Connecticut”, който се озова на второ място. Топ 10 филмите събраха $135 милиона тази седмица, което е най-добрият резултат за обикновен (непразничен) уикенд за 2009.
Събитието в кината този уикенд се казваше „Чудовища срещу извънземни”, той продаде билети за $58.2 милиона. Paramount пуснаха детския хит в широко разпространение (4,104 зали) и отбелязаха среден резултат от $14,181 от екран. Крайната сума беше подпомогната и от по-високите цени на билетите в 1,550 мултиплекса, които го прожектираха в 3D формат за $3 повече. С бюджет от $165 милиона, „Чудовища срещу извънземни” започна с летящ старт в петък с $16.8 милиона, последван от 30% спад в събота и отново ръст от 45% , който в неделя стигна $24.4 милиона.
Млади жени бяха основната публика на свръхестествения трилър „The Haunting in Connecticut”, чиито дебют спечели $23 милиона. Лентата е насочена към тийнейджърите и Lionsgate заслужено се радват на среден резултат от $8,422 на екран (от 2,732 кина). Проучванията на студиото сочат, че 62% от зрителите са жени, а 44% са между 17 и 24 години.
Новите заглавия от миналата седмица бяха избутани с две места, но останаха в същия ред. Никълъс Кейдж и екшънът „Knowing” се радват на спад от 40% и $14.7 милиона приходи, което е повече от задоволително имайки предвид негативните мнения на критиците за този научнофантастичен екшън. За десет дни прожекции, продукцията на Summit вече има $46.2 милиона и се насочва към финал от $75-80 милиона.
С най-малък спад в топ 10 е комедията „Обичам те, човече” - 29% и $12.6 милиона печалба. Приходите й за десет дни възлизат на $37 милиона.
Джулия Робъртс и Клайв Оуен станаха свидетели на по-голям спад - 46%. За шпионското им сътрудничество в „Двуличие” американските зрители платиха $7.6 милиона този уикенд и общо $25.6 милиона до днес. Очаква се „Двуличие” да стигне до DVD премиерата си, заработил около $45 милиона.
Тъй като семействата получават 3D дозата си тази седмица в лицето на „Чудовища срещу извънземни”, „Планината на Вещиците” на Disney регистрира спад от 56%, или само $5.6 милиона. За 17 дни Disney спечелиха $53.3 милиона.
Със слаб дебют на седмо място и $5.3 милиона е полицейският екшън „12 Рунда”. Лентата привлече главно млади момчета и се представи по-зле от предишния филм с кечиста - актьор Джон Сина - „Пехотинецът” ($7.1милиона) от 2006 г. Въпреки че генерират големи цифри от телевизионни излъчвания, продуцентите от Световната Кеч Федерация (WWE) не успяват да прескочат успешно на големия екран.
На осма позиция се настани „Пазителите” с $2.8 милиона – спад от 60% и обща сума от $103.3 милиона. Филмът на Warner Bros. пропада с около 60% всеки уикeнд от дебюта си в началото на месеца. Очаква се финал от $105-110 милиона, което сумарно означава, че повече от половината от крайните му приходи ще са от дебютния му уикенд.
Неочакваният хит на Fox „Твърде лично” грабна още $2.7 милиона през деветата си седмица, като сумата за Fox вече е $137.1 милиона.
На последното десето място се настани ужасът „Последната къща вляво”. Хорърът получи $2.6 милиона и прибави $28.5 милиона към банковата сметка на Universal.
„Пазителите” пазят и бокс офиса 09.03.2009, 06:32 | синефиш.бг
“Пазителите” пое контрола над северноамериканския бокс офис с най-силния дебют за 2009 (досега) - $55.7 милиона за периода от петък до неделя. Режисираният от Зак Шнайдер („300”, „Зората на мъртвите”) филм е базиран на култовата серия комикси от 1986 и постигна среден резултат от $15,413 на екран (от 3,611 киносалона).Това е третият най-добър дебют в историята на март, след „300” ($70.9 милиона) и „Ледена епоха 2: Разтопяването” ($68 милиона). „Пазителите” е и шестият най-добър резултат за заглавие с рейтинг „R” (лица под 17 г. са задължени да влизат с придружител) след „Матрицата: Презареждане” ($91.8 милиона), „Страстите Христови” ($83.8 милиона), „300”, „Ханибал” ($58 милиона), и „Сексът и градът” ($57 милиона). С бюджет от около $125 милиона, анти-супергероите стартираха уикенда с невероятните $25.1 милиона в петък, включително $4.6 милиона от нощните прожекции в четвъртък. В събота имаше спад от 25% до $19 милиона, а в неделя от 38% до $11.6 милиона.
Очакванията за “Пазителите” бяха високи, като мнозина предполагаха евентуална победа над дебюта на „300”, имайки предвид същите режисьор, студио, уикенд и рейтинг. Но спартанската легенда се оказа по-привлекателен екшън, дори и за жените. “Пазителите” не предизвика особен интерес у празнуващите на 8-ми март и в салоните се отзоваха главно феновете на графичния роман. Въпреки всичко това е един впечатляващ дебют, тъй като продукцията не е от най-лесните за продан. Критиците не са единодушни, а времетраенето от 2 часа и 43 минути означава по-малко прожекции на ден. С дистрибуцията отвъд океана са се заели Paramount. Приходите там се равняват на $27.5 милиона от 45 пазара. Глобалната сметка е $83.2 милиона.
След две седмици на върха, комедията на Тайлър Пери „Madea Goes to Jail” слезе на второ място с $8.8 милиона за уикенда. Затворническият хит вече има $76.5 милиона за 17 дни и е четвъртата най-успешна продукция на Lionsgate (след „Фаренхайт 9/11” - $119.2 милиона, „Убийствен пъзел 2” - $87 милиона и „Убийствен пъзел 3” - $80.2 милиона). Седемте филма на Пери са събрали общо $356 милиона само от САЩ.
Хитът на Fox „Твърде лично” продължава да се радва на солидни успехи – $7.5 милиона тази седмица с нисък спад от само 25%. С тазседмичната печалба общата сметка вече е $118 милиона. С 42% по-малко продадени билети през 17-тата си седмица е „Беднякът милионер” - $6.9 милиона или $125.4 милиона общо. Режисираният от Дани Бойл шампион превзе „Оскарите” и е на път да отнеме титлата на „Джуно” ($143.5 милиона) за най-печеливш филм на Fox Searchlight. Световните приходи на филма вече са $225 милиона.
С една позиция се изкачи комедията „Ченгето на Мола” – спад от 25% и $4.2 милиона. Лентата до днес има събрани $133.6 милиона..Изданието на Sony вече е в осмия си уикенд и не е регистрирало спад над 40%.
Друга комедия с големи приходи е „Той не си пада по теб”. Този романс събра $4 милиона и попадна на шесто място тази седмица, а в банката има общо $84.6 милиона.
Спад от 37% до $3.3 милиона демонстрира анимационният хит „Coraline”. Лентата на Focus вече има достойните $65.7 милиона и е сред топ 10 на най-печелившите заглавия на годината.
Комедията „Тайните на Беки Б.” изненада с рисков старт, но нещата вече си идват на мястото. Изданието на Buena Vista няма спад над 35%. Този уикенд събра $3.1 милиона и разполага с приличните $38.4 милиона.
Концертът на Disney „Jonas Brothers: The 3D Concert Experience” страда от един от най-мащабните спадове в историята на бокс офиса - 78% до $2.8 милиона. Не трябва да забравяме, че това се случва след разочароващ дебют миналата седмица от $12.5 милиона, който беще подсилен от билет с цена $15.
Десетото място е заето от гимназиалната комедия „Fired Up” с $2.6 милиона за Sony, спад от 30% и общо $13.4 милиона. Филмите в топ 10 генерираха $98.9 милиона приходи тази седмица, което е с 14% повече от миналата година по същото време, когато „10 000 пр.н.е.” дебютира на първо място с $35.9 милиона; но с 27% по-малко от 2007-ма, когато „300” попадна директно под номер 1 с $70.9 милиона. ... още »
„Madea Goes to Jail” заслужено се озова на върха на класацията с $41.2 милиона, $20 236 от екран. „Madea Goes to Jail” замени „Madea's Family Reunion” и стана най-печелившият дебют на филм с Пери. Вторият излезе на бял свят преди три години и прибра $30 милиона долара ($13,688 от екран). Последните два филма на Пери бяха разочарования, но Мадеа го върна в играта. „Madea Goes to Jail” спечели повече пари за един уикенд, отколкото „The Family That Preys” за всичките си прожекции миналата година ($37.1 милиона).
Впечатляващият успех на екшън-трилъра с Лиам Нийсън „Твърде лично” продължава и тази седмица – има спад от 40% и $11.4 милиона приходи. Общата печалба на продукцията възлиза на $95.1 милиона.
Семейният филм „Coraline” зае трето място и се радва на $11 милиона. Заглавието има продадени билети за $53.4 милиона до момента.
Четвъртото място принадлежи на „Той не си пада по теб”, който отбеляза спад от 56% и привлече $8.5 милиона. Общата печалба е $70.1 милиона, като все още е възможно крайната сума да надвиши $100 милиона.
Петото място е за наградения вчера с 8 награди „Оскар” (включително за най-добър филм, режисьор и адаптиран сценарий) „Беднякът милионер”, чийто доход се увеличи с 10% в сравнение с предния уикенд, когато събра $8 милиона. Филмът на Дани Бойл спечели $98 милиона за почти четири месеца.
На шесто място е шампионът от миналата седмица „Петък 13-ти”, който събра с 80% по-малко - $7.8 милиона. Големият спад е логичен, тъй като феновете на жанра напълниха кината още в първата седмица. Въпреки това, с този резултат „Петък 13-ти” попада в топ 10 на най-големите спадове за втора седмица в историята. Приходите вече са $55 милиона. Очаква се лентата да приключи кино изявите си с около $65-70 милиона.
Вторият филм по женски роман тази седмица е на седмо място. „Тайните на Беки Б.” получи $7 милиона и вече има общо $27.6 милиона. Със спад от 53%, „Тайните на Беки Б.” най-вероятно ще приключи с $40-45 милиона.
Три продукции на Sony са на последните три места в топ 10 този уикенд. На осма позиция е най-голямата изненада за сезона, „Ченгето на мола”, със спад от едва 36% и $7 милиона. Филмът вече има $121.3 милиона.
Със слаб дебют на девето място стартира тийнейджърският „Fired Up”. Историята за двама приятели, които не са били в гимназията от 10 години прибра $6 милиона, $3,315 на киносалон.
„Интернешънъл” закръгля топ 10 през втория си уикенд. Банковият трилър грабна $4.5 милиона, като общата печалба едва достигна разочароващите $17 милиона. Най-вероятният краен финансов резултат няма да надвиши $25 милиона.
Топ 10 филмите генерираха приход от $112.4 милиона тази седмица. Това е с 32% повече от миналата година, когато „Точен прицел” дебютира на върха с $22.8 милиона; и 17% повече от 2007-ма, когато „Призрачен ездач” остана начело с $20.1 милиона. ... още »
Ужаси в „Петък 13-ти” 16.02.2009, 06:24 | синефиш.бг
Маскираният убиец Джейсън бе избран за главнокомандващ на бокс офиса с Деня на президента в САЩ. Класацията постави нов рекорд за периода, благодарение на няколко филми със солидни приходи, начело с римейка „Петък 13-ти”, който направи сензационен дебют. Новата комедия „Тайните на Беки Б.” също се радваше на успех, а банковият трилър „Интернешънъл” се стартира слабо. Заглавията от предишните уикенди също се представиха добре, тъй като Свети Валентин съвпадна с деня, в който хората най-често посещават кината - събота.
Топ 20 събра общо $185 милиона от продажба на билети за периода от петък до неделя. Това е нов рекорд за уикенда с Деня на президента. Финансовият резултат е по-успешен в сравнение с тези от миналогодишни празници като Деня на благодарността и Деня на загиналите във войните.
Феновете наводниха киносалоните, за да видят новата версия на „Петък 13-ти” и похарчиха 42.2 милиона долара. Продуцираното от New Line Cinema и Paramount Pictures заглавие бе прожектирано в 3,105 зали и спечели средно по $13,605 на салон. Paramount пуснаха първите осем филма от франчайза между 1980 и 1989, като не изоставиха разпространението и на най - новия. Това е най-успешният дебют на хорър филм и най-добрият на лента, забранена за лица под 18, след „Неуловим” през юни ($50.9 милиона).
След силния старт миналия уикенд, комедията „Той не си пада по теб” отбеляза спад от 29% и финишира на второ място с $19.6 милиона за уикенда и $55.1 милиона общо. Хитът най-вероятно ще приключи с поне $90 милиона само от САЩ.
Френското екшън предложение „Твърде лично” попадна на трета позиция с $19.3 милиона. Със спад от 6%, това е най-силният трети уикенд на филм след „Черният рицар”, като задминава и $18.8 -милиона, които грабна „Спектър на утехата”. „Твърде лично” вече има $77.9 милиона за 17 дни, като се очаква тази сума да нарастне още. Хитът с Лиам Нийсън може да задмине $100-те милиона още през следващия уикенд.
На четвърто място е комедията „Тайните на Беки Б.” с $15.4 милиона. Екранизацията на Buena Vista по едноименната книга на Софи Кинсела, отбеляза среден резултат от $6,145 от 2,507 салона. Филмът не се хареса на критиците, но пък успя да се свърже с таргетираната публика от млади жени - 74% от зрителите са представители на нежния пол. Това е тринадесетата продукция тази година, която дебютира с над $15 милиона.
„Секретен отряд” постигна завидни резултати и попадна под номер шест. Бокс офисът отново се представи повече от добре – с 41% по-добре от миналогодишния по същото време. Топ 20 филмите събраха общо $146 милиона.
Комедията „Той не си пада по теб” измъкна от влюбените двойки $27.5 милиона в дебютния си уикенд. Филмът се базира на популярна книга за самопомощ и има среден резултат от $8,650 на екран (3,175 кина). Продукцията се оказа и третият най - силен дебют за 2009-та, след „Paul Blart: Mall Cop” с $31.8 милиона и „Гранд Торино” с $29.5 милиона.
Трилърът с Лиам Нийсън „Твърде лично” отиде на второ място в класацията, но е със спад от едва 18% и $20.3 милиона приходи. Това е впечатляващ резултат за екшън филм, който може да доведе до крайна сума от $100 милиона. „Твърде лично” вече има $53.4 милиона за десет дни, но му предстои да се изправи в пряка конкуренция с банковия трилър на Sony „Интернешънъл”.
Триизмерната анимация „Coraline” дебютира на трето място с $16.3 милиона. Продукцията на Focus Features е поредният пример, че зрителите са готови да платят по-високи цени на билетите, за да гледат в три измерения. Тъй като следващата седмица е официален празник на Президента, а и февруарските ученически ваканции наближават, очаква се солиден поток от зрители.
"Твърде лично" - на първо място в бокс офиса 02.02.2009, 05:36 | синефиш.бг Екшън трилърът с Лиам Нийсън „Твърде лично” надмина очакванията и дебютира на първо място. Другите нови заглавия тази седмица - хорърът „The Uninvited” и комедията „New in Town” дебютираха с по-умерени резултати, а победителите от миналата седмица държаха позиции. Северноамериканският бокс офис този уикенд е почти същия по приходи като на миналогодишния.
Лиам Нийсън не е играл в много в комерсиални хитове, но се справя блестящо в трилъра „Твърде лично”, който прибра $24.6 милиона долара. Очакванията бяха лентата да не грабне повече от $20 милиона. Това е и вторият най-добър дебют през уикенд от ежегодния Супербоул финал след „Hannah Montana & Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert”, който взе колосалните $31.1 милиона миналата година.
Студията отдавна избягва да пуска мъжки екшъни по време на Супербоул уикенда от страх, че няма да се представят успешно. Въпреки това, ходът на Fox се оказа правилен, тъй като футболният финал е в неделя и така петък и събота остават свободни за кино.
Хитът за охранителя в мол „Paul Blart: Mall Cop” отбеляза спад от 35%, спечели $14 милиона и заслужено се класира на второ място. Блокбъстърът на Sony вече има $83.4 милиона за три седмици, като е на път да достигне $125 милиона. Тази сума ще направи филма далеч по-успешен от последните предложения на първокласни комици като Джим Кери, Уил Фарел, Стив Карел и Бен Стилър.
Paramount пуснаха хорър римейка „The Uninvited” с надеждата да привлекат тийнейджърите, но той зае трето място с $10.5 милиона. Американската версия на корейския трилър „A Tale of Two Sisters” постигна среден резултат от $4,485 на екран, от 2,344 кина. С бюджет от $20 милиона, „The Uninvited” привлече публика от 50% мъже и 50% жени, половината от зрителите му са на възраст между 18 и 34 години.
Бокс офисът се оказа благоприятен за филми с кучета. Детската продукция на Paramount „Хотел за кучета” продаде с 32% по-малко билети и се добра до $8.7 милиона. С $48.2 милиона долара в банката за 17 дни, комедията може да достигне $75 милиона, което ще го превърне в поредния победител за Nickelodeon Films.
„Гранд Торино” се оказа най-печелившият филм на Клинт Истууд благодарение на $8.6 милиона долара от този уикенд. Така общата сума вече е $110.5 милиона. Филмът на Warner Bros. е на път да спечели $130 милиона.
Свикнали сме често да гледаме френски актьори във филми произведени извън Франция. Жюлиет Бинош спечели „Оскар” за изпълнението си в „Английският пациент”. Фани Ардан делеше екран с Кейт Бланшет в „Елизабет”.
Матийо Касовиц не само, че се снима в „Мюнхен” на Спилбърг, но и режисира в Щатите „Готика” и “Babylon A.D.”, а Марийон Котиар партнира на Ръсел Кроу в „Добра година” преди да остане завинаги в историята с ролята на Едит Пиаф.
По-рядко срещаме имената на чуждестранни актьори във френските филми. Безспорно Люк Бесон е режисьорът, който най-често снима „чужденци” в своите продукции. Натали Портман дебютира в „Леон”, където играят още Гари Олдман и Дани Айело. По-късно в „Петият елемент” на френска почва се вихри и Брус Уилис, в компанията на Мила Йовович, Крис Тъкър и отново Гари Олдман. Това е филмът, с който започва и връзката между Бесон и Йовович, по време на която двамата създават и „Жана Д‘Арк”. А в актьорския състав на филма присъстват имената на Дъстин Хофман, Фей Дънауей и Джон Малкович. ... още »