Водещата българска марка бира обещава да превърне киното в още по-вълнуващo преживяване.
"Загорка" навлиза в света на киното с поредица от активности на филмова тематика. Дългосрочното обвързване е провокирано от общата страст към киното, която бирената марка и нейните потребители споделят.
Първият кино избор на "Загорка", като водеща българска марка, е подкрепата й към филма, който кино гилдията прогнозира да се превърне в една от най-добрите български комедии за последното десетилетие – „Мисия Лондон”.
През следващите няколко месеца, като основен партньор на продукцията, Загорка ще организира поредица от събития и активности, за да направи кино изживяването още по-вълнуващо за публиката.
„Загорка", като марка, която винаги се стреми да предоставя най-добрите моменти на своите потребители, има за цел в дългосрочен план да подкрепя киното, като един от истински качествените начини за забавление” коментират от маркетинг екипа на бранда. „Не случайно избрахме първата крачка в тази насока да бъде именно подкрепата на филма „Мисия Лондон”.
Радваме се, че имаме възможността да споделим успеха от бъдещите му постижения и да помогнем за популяризирането му”, допълват от Загорка.
Проучванията сочат, че кино аудиторията надхвърля 48% от активното население в шестте най-големи български града. Над 400 000 българи посещават киносалоните поне веднъж на два месеца.
Най-активните посетители на кино салоните са на възраст между 18 и 36 години, като жените преобладават пред мъжете – 53,6 към 46,4 %. Над 61 % от редовните посетители на кино салоните са работещи.
0 гласа
браво на загорка