Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало »

Новини

»

Бокс офис За втора седмица “Седмият син” е на върха на родния бокс офис

За втора седмица “Седмият син” е на върха на родния бокс офис
За втора седмица “Седмият син” е на върха на родния бокс офис
Cinefish.bg

Бокс офис
За втора седмица “Седмият син” е на върха на родния бокс офис

21.01.2015, 11:06  |   Видяна: 1527  |   синефиш.бг  |   БОКС ОФИС

Фентъзи-лентата “Седмият син” остави зад гърба си цели четири премиерни заглавия и за втора поредна седмица е на лидерската позиция в българската бокс офис класация. За изминалия уикенд (16-18 януари) филма на Сергей Бодров е бил гледан от малко над 12 хиляди зрители, а приходите му за същия период от време се равняват на 124 852 лева.

Седмият син (2014)От състоялата се преди десет дни българска премиера “Седмият син” е натрупал общо 525 238 лева, което е без съмнение стабилен резултат за подобно заглавие.

Филмът се представя по-добре от “Гневът на титаните”, който за същия период от време регистрира приходи от 390 635 лева. Преди да бъде свален от екраните “Седмият син” най-вероятно ще успее да натрупа 900 хиляди лева. До момента по света 100-милионната продукция е спечелила малко над 60 милиона долара. Важно е да се отбележи, че американската премиера на 3D-лентата тепърва предстои.

Твърде лично 3На второ място е екшън-трилъра “Твърде лично 3”, който за десет дни по българските киноекрани е натрупал 325 614 лева. Благодарение на повишения зрителски интерес към марката “Твърде лично” филма с Лиам Нийсън се представя значително по-добре не само от предишните две части от поредицата, но и от “Директен полет” (160 024 лева) и “А отборът” (който за същия период през 2010-та натрупа 131 557 лева).

До една седмица и половина “Твърде лично 3” ще надмина границата от половин милион лева.

Хакер (2015)Третата позиция е заета от премиерният “Хакер”. За първия си уикенд в България (16-18 януари) техно-екшъна на Майкъл Ман е вкарал в касите на кината 83 342 лева, което е по-скромно постижение от това на предишния филм на режисьора ”Обществени врагове” (109 628 лева).

Въпреки това дебюта на “Хакер” може да бъде окачествен като приличен, особено като се има предвид, че става дума за оригинална продукция, която не се прожектира в по-скъпия триизмерен формат.
Лентата с Крис Хемсуърт се превърна в първия голям бокс офис провал в северноамериканския бокс офис, но това няма да окаже влияние на българското представяне и е напълно вероятно крайните приходи на родна почва да достигнат сумата от 300 хиляди лева. За първите си четири дни по световните киноекрани “Хакер” е натрупал разочароващите 6 691 010 долара, при бюджет за снимки и реклама от 100 милиона.

Кум под наем ООД (2015)Комедията “Кум под наем ООД” е на четвърто място в класацията. За изминалия уикенд премиерния филм с Кевин Харт е вкарал в касите на кината 64 512 лева, което е малко по-слабо представяне от това на предишната комедийна лента на Харт “Ченге за един ден” (64 543 лева).

Като цяло “Кум под наем ООД” дебютира със стабилни за оригинална комедия приходи и старта на лентата е по-добър от този на популярни комедии като “Пичове за пример” (23 966 лева) и “Булчински войни” (50 681 лева). Оригиналните чисто комедийни продукции по принцип регистрират приходи в България в рамките на 200-400 хиляди лева и по всичко изглежда, че “Кум под наем ООД” няма да бъде изключение. Още тази седмица филма ще надмине границата от 100 хиляди лева.

Падингтън (2014)Падингтън” заема пета позиция, със спечелени за близо три седмици 436 839 лева. Британската продукция се представа напълно задоволително в България и вече остави зад гърба си ленти като “Смърфовете 3D”, “Мечето Йоги 3D” и “Гарфийлд”.

Основната аудитория на “Падингтън” е детската и със сигурност може да се каже, че филма ще продължи да привлича стабилен брой зрители поне още две седмици.
До няколко дни границата от половин милион лева ще бъде премината.


Историческият “Игра на кодове” застава на шесто място, като за три седмици по кината е натрупал приходи от 368 243 лева. Предварителните очаквания не бяха особено големи, но филма с Бенедикт Къмбърбач определено успя да изненада с бокс офис представянето си в България.

Историческите ленти за по-възрастната публика често остават в сянката на по-комерсиалните младежки заглавия, но “Игра на кодове” се превърна в едно от малкото изключения (до момента филма е гледан от близо 45 хиляди зрители).
Преди да бъде свален от екраните филма на Мортен Тилдум ще премине границата от половин милион лева.

Хобит: Битката на петте армии (2014)Епичното фентъзи “Хобит: Битката на петте армии” е на седма позиция. За пет седмици на българска почва филма на Питър Джаксън е натрупал 2 268 697 лева, което го превръща в най-успешната част от поредицата “Хобит”.

Битката на петте армии” е също така и най-касовото филмово заглавие, чиято българска премиера се е състояла през календарната 2014-та година.
Общо по света триизмерната продукция е натрупала 805 756 417 долара, при бюджет за снимки и реклама от 325 милиона.

Снежната кралица (2012)Премиерната руска анимация “Снежната кралица” заема осмо място, със спечелени за изминалия уикенд 23 071 лева. Стартът на лентата е далеч по-скромен от този на “Замръзналото кралство 3D” (311 217 лева), което разбира се не е изненадващо, тъй като все пак става дума за слабо дискутирана руска анимация с ограничен брой прожекции на ден.

Снежната кралица” ще премине границата от 100 хиляди лева до две седмици, но имайки предвид конкуренцията в лицето на “Падингтън” и все още актуалния “Пингвините от Мадагаскар” лентата няма шанс да изпъкне на общия фон.

Пингвините от Мадагаскар (2014)Девети в класацията е “Пингвините от Мадагаскар”, който се върти по кината от двa месеца насам. За този период от време триизмерната анимация е спечелила 1 341 698 лева и с това свое постижение тя заема първото място в класацията на най-касовите анимации на 2014-та година.

По всичко изглежда, че “Пингвините от Мадагаскар” ще приключи български си кинопоход с приходи от около 1.5 милиона лева.
Световните приходи на анимацията се равняват на 306 430 341 долара, при общ бюджет от 185 милиона долара.

Астерикс: Имението на боговете” е на десета позиция. За близо три седмици по кината анимирания филм е натрупал 93 217 лева. Въпреки че се представя малко по-добре от “Астерикс и Обеликс: Бог да пази Британия” “Имението на боговете” не прави особено впечатление на общия фон.

Това не е толкова изненадващо, тъй като подобно на “Снежната кралица” в случая става дума за слабо рекламирана анимация, която пристигна в България без много шум.
До няколко дни “Астерикс: Имението на боговете” ще надминe границата от 100 хиляди лева.




Споделете:

Cinefish.bg ОЩЕ НОВИНИ
Cinefish.bg - Всичко за киното МНЕНИЯ Cinefish.bg - Всичко за киното


За да напишете коментар, е нужно да влезете с Вашите име и парола.


 

 
Cinefish.bg Cinefish.bg